KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 28, 13:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 09, 23:21 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
Szerintem gmail, de mindegy :)


Az Ymail.com szép Magyar nyelven Yahoo mail, tehát kétesélyes a dolog. :Think

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 10, 8:51 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
xerxesza írta:
Szerintem gmail, de mindegy :)


Az Ymail.com szép Magyar nyelven Yahoo mail, tehát kétesélyes a dolog. :Think

Üdv,

pancel


Ha csak ezen múlik, hogy utolérjük, akkor amjd átlendülünk ezen a kicsi bajon :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 12, 16:48 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 28, 18:22
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesza írta:
Ez gyött ma a klubos emilcímre:

Tisztelt motoros barátaim.

Egy jó ismerősöm, a Manó (Haász Gergely)segitségével kaptam meg az elérhetőségeiteket.
Erdélyből Gyergyószárhegyről zavarlak néhány ajánlattal. A nevem Gábor László, bátorkodom magam endurósnak nevezni.
Több éve már, hogy a Güdüci pályánkon szervezünk országos és nemzetközi versenyeket. (A Kárpát krónikába volt adás a pályánkról.) Két évben, egymásután szerveztünk Kelet Európai futamokat. 2008 ban a Magyar six-day vállogatott , Sasvári vezetésével egy hetet nálunk edzett.
Rendelkezünk cross, extrém és enduró pályákkal.Minden évben szoktak hozzánk járni Magyarország-i endurósok és Crossosok.
Amit szeretnék ajánlani, az a bázisunk amelyet szivesen bérmentesen , szervezett formában bármikor rendelkezésetekre tudjuk bocsájtani. A fontos csak az, hogy előre legyen megszervezve minden.
Szállást tudunk helyben biztositani, nagyon kedvező áron. A településen több panzió van ahol jelenleg szállást tudunk biztositani, illetve most épül a pálya mellett egy 24 ágyas panzió.
A másik ajánlatom a versenyeink. A Román versenynaptárban erre az évre két versenyünk van betéve. Junius 26-27 Cross Országos bajnoki futam valamint augusztus 21-22 Országos Enduró bajnoki futam.
Meg szeretném jegyezni, hogy 2008 és 2009 ben is több magyarországi versenyző vett részt az enduró versenyeinken. (többek között Kátai Péter és Varga Ákos) Tőlük valószinü több infót lehet kérni a pályánkról és egyéb szolgáltatásainkról.
Mint ötlet már feldobtam Sosónak (a Magyar enduró szakosztály elnökének) is, hogy mi lenne ha közös versenynaptárt állitanunk össze, legalább Erdély és Magyarország szinten.
Kiváncsi lennék mi a véleményetek azu ötlettel kapcsolatosan.?
Egyelőre ennyit és ha az ajánlatom felkeltette az érdeklődéseteket irjatok bátran a gaborlaszlo(kukac)ymail.com cimre.
Addig is bukásmentes motorozást.
Tisztelettel Gábor László


(Szerintem gmail, de mindegy :))


Ez az a palya egyebkent, ami mellett lakni fogunk a majusi erdelyi tura soran. Azon a hetvegen van pont az orszagos bajnoksag egyik futama is, ugyhogy nagyon sok motoros lesz a kornyeken. Ehhez meg hozzajon, hogy Punksod is lesz, ami meg tobb motoros vonzz, foleg Magyarorszagrol, a csiksomyloi bucsura.

Udv, D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 12, 16:51 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 28, 18:22
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesza írta:
pancel írta:
xerxesza írta:
Szerintem gmail, de mindegy :)


Az Ymail.com szép Magyar nyelven Yahoo mail, tehát kétesélyes a dolog. :Think

Üdv,

pancel


Ha csak ezen múlik, hogy utolérjük, akkor amjd átlendülünk ezen a kicsi bajon :D


En felveszem vele a kapcsolatot. Legalabb egy beszelgetes erelyeig talalkozzunk veluk, amikor ott leszunk.
Tobbek kozott, biztos tudnak majd jo tippeket adni egy kis offroad-ra a kornyeken.. :wink

Udv, D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 12, 19:06 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
daman írta:
En felveszem vele a kapcsolatot. Legalabb egy beszelgetes erelyeig talalkozzunk veluk, amikor ott leszunk.
Tobbek kozott, biztos tudnak majd jo tippeket adni egy kis offroad-ra a kornyeken.. :wink

Udv, D


Ha a megadott emilcím nem működne szóljál, mert egy teljesen más címról jött a levél.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 13, 21:12 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 28, 18:22
Hozzászólások: 397
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesza írta:
daman írta:
En felveszem vele a kapcsolatot. Legalabb egy beszelgetes erelyeig talalkozzunk veluk, amikor ott leszunk.
Tobbek kozott, biztos tudnak majd jo tippeket adni egy kis offroad-ra a kornyeken.. :wink

Udv, D


Ha a megadott emilcím nem működne szóljál, mert egy teljesen más címról jött a levél.


OK, kosz! Ugy nez ki mukodik, ugyanis kuldtem neki gmail.com-ra levelet es nem jott vissza, hogy teves cim. Kerdes, hogy jo embernek ment-e.. :m23

Udv, D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 14, 21:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Sóstyúk, Enduro - Cross évnyitó verseny volt a mai napon!

A Klubos térképen szereplő környékbeli erők bemutatót tartottak motoros társaik kisegítéséről!


Csatolmányok:
DSCF7812 640x480.jpg
DSCF7812 640x480.jpg [ 205.69 KiB | Megtekintve 19528 alkalommal. ]
DSCF7821 640x480.jpg
DSCF7821 640x480.jpg [ 200.29 KiB | Megtekintve 19528 alkalommal. ]

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 14, 21:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
És még...


Csatolmányok:
DSCF7840 640x480.jpg
DSCF7840 640x480.jpg [ 170.11 KiB | Megtekintve 19528 alkalommal. ]
DSCF7891 640x480.jpg
DSCF7891 640x480.jpg [ 216.48 KiB | Megtekintve 19528 alkalommal. ]

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 14, 21:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
KVÍZ KÉRDÉS!

Kit rejt a sisak?

A helyes megfejtők között esetleg kisorsolhatjuk klubtársunk saját motorját (ha már úgyis átállt)!


Csatolmányok:
DSCF7779 1.jpg
DSCF7779 1.jpg [ 139.11 KiB | Megtekintve 19528 alkalommal. ]

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 16, 11:49 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
kircsi ;o)) tényleg ti miért nem indultatok azt elfelejtettem kérdezni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 16, 11:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Nekünk tesztelni kellett...

A többi fotó: http://picasaweb.google.com/ablakokatetobe :yeah

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 márc. 17, 1:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 okt. 06, 21:38
Hozzászólások: 17
Kép
OFF-ROAD MARATON KUPA.
I. Forduló
2010.04.03.
VERSENYKIIRÁS

Terepjárók Quadok, Motorok, 2 órás versenye!

Verseny jellemzői:
Kb. 4 - 6 Km nehéz terepű végtelenített pálya, amelyen kategóriánként folyamatosan 2 órán keresztül folyik a verseny. A kijelölt helyen verseny közbeni szerviz lehetőséggel. Akár gyári quaddal, ill. cross vagy enduro motorral is rajthoz állhatsz.

Helyszín:
Acsa, volt kavicsbánya területe.
Megközelíthető:
Vác felől, Acsára érkezve vasút elött balra Galgaguta irányába, kb. 800 méter múlva jobbra, de itt már meglátjátok.
Büfé, illemhely a helyszínen megoldott.
Rendező:
Speed Rally Team
Elérhetőség:
Fodor Krisztián 30/311 76 85 csapassunk@gmail.com .
Adminisztrativ és gépátvétel:
A helyszínen, a szervizpark területén.
Kategóriák:
Motor:
M/1: 200 ccm-ig /kétütemű/ , 250 ccm-ig /négyütemű/ M/2: 201 ccm-től /kétütemű/ 251 ccm - 450ccm-ig /négyütemű/
M/3: 451 ccm felett
Quad 2 X 4:
Q/1: 300 ccm-ig
Q/2: 301 ccm – 400 ccm-ig
Q/3: 401 ccm – 450ccm-ig
Q/4: 451 ccm felett
Quad 4 x 4:
Q/5: 550 ccm-ig
Q/6: 551 ccm felett
Terepjárók:
J/1: 2000 ccm-ig
J/2: 2001 ccm – 3000 ccm-ig
J/3: 3001 ccm felett
Rajtoltatás:
A rajthelyeket kisorsolva, Kategóriánként egyszerre, járó motorú járművekkel.
Korai rajtolás esetén, 10 mp azonnali büntetés, a korai rajt mértékétől függően lehet több is.
Rajt kategóriánként:
Quadok, Motorok:
Rajt 09.00 kor, utolsó quad várható célbaérkezése 11.15.
Terepjárók:
Rajt 11.30 kor, utolsó terepjáró várható célbaérkezése 13.45.
Motorok:
Rajt 14.00 kor, utolsó motor várható célbaérkezése 16.15.

Kötelező felszerelés:
Terepjárók:
Vontató vagy rántó kötél
Tűzoltó készülék
Elsősegély csomag
Bukósisak használata a teljes útvonalon KÖTELEZŐ!
Nyitott terepjáróknál, bukóketrec.
Ajánlott felszerelések:
Verseny, nehézterep gumi
Versenyülés, négypontos biztonsági öv
Bukóketrec
Quadok:
Vontató vagy rántó kötél
Könyök és térdvédő, mell és gerincvédő
zárt magas szárú lábbeli és ruha, kesztyű.
Bukósisak használata a teljes útvonalon KÖTELEZŐ!
Motorok:
Könyök és térdvédő, mell és gerincvédő
zárt magas szárú lábbeli és ruha, kesztyű
Bukósisak használata a teljes útvonalon KÖTELEZŐ!
Junior:
Minden járműtípusnál van lehetőség junior /16 év alatt/ kategória kialakítására amennyiben minimum 3 versenyző nevez az adott kategóriába. Szülői nyilatkozattal. 18 éves kor betöltéséig a nevezéshez írásbeli szülői hozzájárulás szükséges.

A kormánymű és a hozzá kapcsolódó berendezéseknek sérülésmentesnek és hibátlanul működőképesnek kell lennie.
Áramtalanító, ill. bukóslussz: Nem kötelező, de ajánlott.
Az autóknál minden ülést biztonsági övvel kell ellátni, mely minimum három ponton van rögzítve.
A gépjárművet elöl és hátul stabil vonószemmel, kell ellátni.
Nyitott autókat minimum „B” oszlopból és hátsó letámasztásból álló bukókerettel kell ellátni.
Bukócső: minimum 40mm átmérőjű, minimum 2mm falvastagságú hosszában varratmentes acélcső. Rögzítése minimum 4 helyen a padlólemezhez, 3mm vastag 10x10 cm-es acél fogadó lemezre. Minimum M8-as csavarokkal. Az akkumulátor (ok) rögzítése kötelező!
18 éves kor betöltéséig a nevezéshez írásbeli szülői hozzájárulás szükséges
Egyéb Kikötések:
Más versenyző szándékos akadályoztatása azonnali kizárást von maga után.
Minden versenyző köteles az adott útvonalon haladni, arról terepakadályokat kerülendően letérni TILOS! Megszegése, akár kizárással is büntethető!
Pálya elhagyása: Amikor a Jármű a pálya megkezdése után, teljes terjedelmével elhagyja a pálya területét. Ez lehetséges a bejárati és kijárati kapun a szalag alatt kibújva, versenyző által kinyújtott szalagon áthajtva, illetve szalagszakítás esetén a szalagtartó karók/fák képzeletbeli vonalát átlépve. Amennyiben a versenyző vagy a járműve a szalagot elszakítása nélkül azt bármeddig kitolja, nem számít pályaelhagyásnak.
Menetiránnyal szemben, csak a rendezők külön utasítására szabad haladni, minden más esetben azonnali kizárást von maga után !!!
Autóra felállni tilos!
Motoron és quadon utas szállítása tilos!
Terepjáróknál Navigátor nem kötelező!
A versenyen mindenki saját felelősségére vesz részt. A nevezésével vállalja az általa, járműve és kisegítő személyzete által okozott mindennemű erkölcsi és anyagi kárért, személyi sérülésért, balesetért a FELELŐSSÉGET! A rendezőség felé a verseny kapcsán keletkezett károkért, személyi sérülésért a nevezők vagy a kisegítő személyzetük semmilyen kárigényt NEM nyújthatnak be. A szabályokat a versenyzők tudomásul veszik, valamint a NEVEZÉSI LAPON aláírásukkal igazolják.
Alkohol:
A verseny ideje alatt mind a versenyzőknek, mind a sportbíróknak az alkohol és drogfogyasztás TILOS!
Szankciók: : azonnali kizárás és a rendezvény területének azonnali elhagyása
A verseny ideje alatt a rendező szúrópróbaszerű alkoholszondázást
Végezhet, ennek pozitív eredménye vagy esetleges megtagadása a fenti szankciókat vonja maga után.
Időmérés:
Transzpanderes időmérés, számítógépes kiértékelés. Időmérés ellen óvásnak helye nincs.
Értékelés:
Kategóriánként és az abszolút 1-3 helyezettig 1 db kupával, 4-5-6 helyezettig oklevéllel díjazzuk. 2 óra alatt megtett teljes körök száma és azon körök idejéből alakul ki a végeredmény.
Reklámok: A rendező kötelező matricák, reklámok viselését írhatja elő a futam idejére.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 ápr. 01, 23:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 okt. 06, 21:38
Hozzászólások: 17
becso írta:
Kép
OFF-ROAD MARATON KUPA.
I. Forduló
2010.04.03.
VERSENYKIIRÁS

Terepjárók Quadok, Motorok, 2 órás versenye!

Verseny jellemzői:
Kb. 4 - 6 Km nehéz terepű végtelenített pálya, amelyen kategóriánként folyamatosan 2 órán keresztül folyik a verseny. A kijelölt helyen verseny közbeni szerviz lehetőséggel. Akár gyári quaddal, ill. cross vagy enduro motorral is rajthoz állhatsz.

Helyszín:
Acsa, volt kavicsbánya területe.
Megközelíthető:
Vác felől, Acsára érkezve vasút elött balra Galgaguta irányába, kb. 800 méter múlva jobbra, de itt már meglátjátok.
Büfé, illemhely a helyszínen megoldott.
Rendező:
Speed Rally Team
Elérhetőség:
Fodor Krisztián 30/311 76 85 csapassunk@gmail.com .
Adminisztrativ és gépátvétel:
A helyszínen, a szervizpark területén.
Kategóriák:
Motor:
M/1: 200 ccm-ig /kétütemű/ , 250 ccm-ig /négyütemű/ M/2: 201 ccm-től /kétütemű/ 251 ccm - 450ccm-ig /négyütemű/
M/3: 451 ccm felett
Quad 2 X 4:
Q/1: 300 ccm-ig
Q/2: 301 ccm – 400 ccm-ig
Q/3: 401 ccm – 450ccm-ig
Q/4: 451 ccm felett
Quad 4 x 4:
Q/5: 550 ccm-ig
Q/6: 551 ccm felett
Terepjárók:
J/1: 2000 ccm-ig
J/2: 2001 ccm – 3000 ccm-ig
J/3: 3001 ccm felett
Rajtoltatás:
A rajthelyeket kisorsolva, Kategóriánként egyszerre, járó motorú járművekkel.
Korai rajtolás esetén, 10 mp azonnali büntetés, a korai rajt mértékétől függően lehet több is.
Rajt kategóriánként:
Quadok, Motorok:
Rajt 09.00 kor, utolsó quad várható célbaérkezése 11.15.
Terepjárók:
Rajt 11.30 kor, utolsó terepjáró várható célbaérkezése 13.45.
Motorok:
Rajt 14.00 kor, utolsó motor várható célbaérkezése 16.15.

Kötelező felszerelés:
Terepjárók:
Vontató vagy rántó kötél
Tűzoltó készülék
Elsősegély csomag
Bukósisak használata a teljes útvonalon KÖTELEZŐ!
Nyitott terepjáróknál, bukóketrec.
Ajánlott felszerelések:
Verseny, nehézterep gumi
Versenyülés, négypontos biztonsági öv
Bukóketrec
Quadok:
Vontató vagy rántó kötél
Könyök és térdvédő, mell és gerincvédő
zárt magas szárú lábbeli és ruha, kesztyű.
Bukósisak használata a teljes útvonalon KÖTELEZŐ!
Motorok:
Könyök és térdvédő, mell és gerincvédő
zárt magas szárú lábbeli és ruha, kesztyű
Bukósisak használata a teljes útvonalon KÖTELEZŐ!
Junior:
Minden járműtípusnál van lehetőség junior /16 év alatt/ kategória kialakítására amennyiben minimum 3 versenyző nevez az adott kategóriába. Szülői nyilatkozattal. 18 éves kor betöltéséig a nevezéshez írásbeli szülői hozzájárulás szükséges.

A kormánymű és a hozzá kapcsolódó berendezéseknek sérülésmentesnek és hibátlanul működőképesnek kell lennie.
Áramtalanító, ill. bukóslussz: Nem kötelező, de ajánlott.
Az autóknál minden ülést biztonsági övvel kell ellátni, mely minimum három ponton van rögzítve.
A gépjárművet elöl és hátul stabil vonószemmel, kell ellátni.
Nyitott autókat minimum „B” oszlopból és hátsó letámasztásból álló bukókerettel kell ellátni.
Bukócső: minimum 40mm átmérőjű, minimum 2mm falvastagságú hosszában varratmentes acélcső. Rögzítése minimum 4 helyen a padlólemezhez, 3mm vastag 10x10 cm-es acél fogadó lemezre. Minimum M8-as csavarokkal. Az akkumulátor (ok) rögzítése kötelező!
18 éves kor betöltéséig a nevezéshez írásbeli szülői hozzájárulás szükséges
Egyéb Kikötések:
Más versenyző szándékos akadályoztatása azonnali kizárást von maga után.
Minden versenyző köteles az adott útvonalon haladni, arról terepakadályokat kerülendően letérni TILOS! Megszegése, akár kizárással is büntethető!
Pálya elhagyása: Amikor a Jármű a pálya megkezdése után, teljes terjedelmével elhagyja a pálya területét. Ez lehetséges a bejárati és kijárati kapun a szalag alatt kibújva, versenyző által kinyújtott szalagon áthajtva, illetve szalagszakítás esetén a szalagtartó karók/fák képzeletbeli vonalát átlépve. Amennyiben a versenyző vagy a járműve a szalagot elszakítása nélkül azt bármeddig kitolja, nem számít pályaelhagyásnak.
Menetiránnyal szemben, csak a rendezők külön utasítására szabad haladni, minden más esetben azonnali kizárást von maga után !!!
Autóra felállni tilos!
Motoron és quadon utas szállítása tilos!
Terepjáróknál Navigátor nem kötelező!
A versenyen mindenki saját felelősségére vesz részt. A nevezésével vállalja az általa, járműve és kisegítő személyzete által okozott mindennemű erkölcsi és anyagi kárért, személyi sérülésért, balesetért a FELELŐSSÉGET! A rendezőség felé a verseny kapcsán keletkezett károkért, személyi sérülésért a nevezők vagy a kisegítő személyzetük semmilyen kárigényt NEM nyújthatnak be. A szabályokat a versenyzők tudomásul veszik, valamint a NEVEZÉSI LAPON aláírásukkal igazolják.
Alkohol:
A verseny ideje alatt mind a versenyzőknek, mind a sportbíróknak az alkohol és drogfogyasztás TILOS!
Szankciók: : azonnali kizárás és a rendezvény területének azonnali elhagyása
A verseny ideje alatt a rendező szúrópróbaszerű alkoholszondázást
Végezhet, ennek pozitív eredménye vagy esetleges megtagadása a fenti szankciókat vonja maga után.
Időmérés:
Transzpanderes időmérés, számítógépes kiértékelés. Időmérés ellen óvásnak helye nincs.
Értékelés:
Kategóriánként és az abszolút 1-3 helyezettig 1 db kupával, 4-5-6 helyezettig oklevéllel díjazzuk. 2 óra alatt megtett teljes körök száma és azon körök idejéből alakul ki a végeredmény.
Reklámok: A rendező kötelező matricák, reklámok viselését írhatja elő a futam idejére.


Sajnálattal közöljük a versenyzőkkel
és a kedves nézőkkel, hogy az acsai Off-Road
verseny sajnos elmarad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 14, 17:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Dömösi extrém enduro képek :god

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 15, 22:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 okt. 06, 21:38
Hozzászólások: 17
Kép
egy kis ízelitő az aug.21-i ob endurocross verseny szinhelyéről a pályán és körülötte lévő erdőben fog zajlani az egy órás verseny 8km hosszú a pálya 15 perc körül lesz egy kör
l WD KUPA
OrszÁgos Enduro,Cross
BajnoxsÁg Vlll. forduló
Szandaváralja 2010' 08'21 .
Rendező:
lWD Motorsport
1WD Kupa
A Magyar Köztársaság Endurokrossz Bajnokság 8' futama
és meghívásos Quad futam.
Nemzetközi verseny
A rendezvény helyszíne:Szandaváralja
Időpontja:2010.08.21.

Hivatalos személvek:
Zsűri elnök : Sasvári Sándor Gépátvétel vezető: Párkánszky József
Verseny igazgatÓ:Zajzon András Értékelésvezető: Kovács Krisztián
Versenytitkár: Szép Róbert Környezetvédelmi Felelős; Kovács Krisztián
Részvevók:
4.'t . Részvételre jogosultak azok a nevezők, akik l. , ll. o.-ban és old-boy
kategóriában MAMS ',N"' MAMS ,,l'' Enduro és motokrossz' ill. Quad lll. osztályban
legalább MAMS ,,C" vagy ,,D'' versenyzŐi engedéllyel és külföldi versenyzők, akik
nemzeti licenccel és rajtengedéllyel, vagy nemzetközi licenccel rendelkeznek. Az l.oú.
Versenyző' ll. és lll. osztályban nem versenyezhet.
4'2' Az'N" ' ,'l' és ''C'' licenchez éves biztosítást kell kötni.
4'3. Lehetőség van ,,D'' licenccel lFl, Quad és lll' osztályban versenyezni. A ,,D''
licenchez elegendő napi biztosítást kötni. A ,,D'' licenccel versenyzők nem kapnak
bajnoki pontot.
4.4' A 18 éven aluli versenyző a versenyzői engedély kiváltásához köteles bemutatni
a szülői aláírással ellátott szülői engedélyét.
4.5 A felőtt versenyzők számára előírt minimális életkor a betöltött 12. életév,
4'6. pa' old Boy kategóriában a minimális életkor az év folyamán betöltött 40.
életév.
A rendezvény lebonyolítása a MAMS 20'l0-es Endurokrossz alapversenykiírása
szerint történik.
A futamidő: l., ll. osztály, old-boy: 2óra . Quad 1 óra lll' osztály: 1óra
Neyezés;
Nevezés a helyszÍnen 2010'o8'21' 8.00-10.00 h-ig.
Késedelmes nevezés 'l0'00-tól 10.30-ig pótdíja: 2000 FT
Nevezési dii: Felnőtt versenyzőknek:7 000 Ft' (kötelezó felelősség biztosÍtással)
Géposztálvok:
A MAMS endurokrossz alapkiírása szerint, az alábbi kategÓriákban kerül
lebonyolÍtásra:
l' osztály bármely motorral
ll. osztály: E1: 2 ütemű 100- 150 ccm-ig , 4 ütemű 175-250 ccm-ig
E2:2 útemű 175- 250 ccm-ig , 4 Ütemű 290-450 ccm-ig
E3:2 ütemű 290- 500 ccm_ig ' 4 ütemű 475-650 ccm-ig
lll. osztály E't : 2 ütemű 100- 150 ccm_ig , 4 Ütemű 175-250 ccm-ig
E2:2 utem'Ű 175- 250 ccm-ig , 4 ütemű 290-450 ccm-ig
E3: 2 ütemű 290- 500 ccm-ig ,4 ütemű 475-650 ccm-ig
old Boy: 40 év feletti versenyzők bármely motorral
Quad: Bármely motorral
Raitszám:
Alapkiírás szerint (az enduro licencen kiadott rajtszámok érvényesek)
l. o.: citromsárga alapon fekete szám 1_199 között
(piros alapon fehér szám, a válogatott részére)
ll. o.,: fehér alapon fekete szám 300-599 között
lll' o": fehér alapon fekete szám 600-799 között
old Boy: fehér alapon fekete szám 200-299 között
A versenyen a gépátvétel által elfogadott hátszám viselése kötelező!
Gépátvétel: 2010. 08.21'-én 08.00-10.30 h-ig
Gépátvétel a Verseny helyszínén, érvényes, a rendező által igazolt nevezési lappal
a fenti időpontban lesz.
A nem megfelelő műszaki állapotÚ motorkerékpárok átvételét a gépátvétel vezetője
megtagadja. Ez esetben a nevezési díj visszafizetésre nem kerül.
Útvonat:
A verseny útvonala az endurokrossz alapkiírás szerint kerÜl kijelölésre' A pálya
Vegyesen tartalmaz krossz és enduro jellegú szakaszokat. A Verseny nyomvonalán
mindenfajta edzés tilos'
Felvezető kör: 2010.augusztus 21. Quad: 10:00 h
lll. oszt: 11:00 h
L ll. oszt,Old Boy: 13:00 h
Rait: 20'lO.augusztus 21.. Quad: 10:15 h
lll. oszt: 11:30 h
l. ll.oszt,Old Boy: '1 3:30 h
Értéketés:
A MAMS alapkiírása szerint történik. ( N,l,C licenccel versenyzők számára)
l. osztály abszolút ér1ékelésben az 1-15. helyezett bajnoki pontokat kap"
ll. osztály kategóriánként az 1-15. helyezett bajnoki pontokat kap.
old boy abszolút értékelésben a z 1-15. helyezett bajnoki pontokat kap. lll'osztály kategóriánként az 1-15. helyezett bajnok| pontokat kap.
ovás: Az alapkiírás szerint.
Eredménvlista kifüqqesztése: A verseny helyszínén kb. 17.00-kor
Endurokrossz fFf Kupa f. futana
Részvételre jogosultak az 6-14 éves versenyzők
Nevezés qé4ónéful: (2010.08.21.) 08.@'o9.oo h-ig
(a nevzzéshez írásos szülői engedély szükséges)
Felvezető kör:
Rait;
(2010.08.21.) - 9:00 h
(2010.08.21.) - 9:15 h
Nevezési díi: 2000,-Ft /f ő (kötelező felelősség biztosítással)
6éposztőb,ok: 6-14 éves korig mox. 85 ccm-es 2 útemű, 150ccm_es 4ütemű
motorokkol
Rajtszám: kék alapon fehér szám 7o0-749 között
Pólya: rövidített és könnyített endurokrossz nyomvonal
Futamidő: 30 perc (az idő leteltével az első beérkező versenyzőt leintik)
Az IFI kategóriában szülői nyilatkozotot, hogy ő gyermekképviselő a motorjával
versenyezni és ebbe mindkét szülő bele egyezik. Csizma, nadrág, bukósisok,
szemüveg használata kötelező.
NőÍ Fufam
Pészvételrejogosultok azok a hölgyversenyzők, skik bármely szakágban éves
MÁMs..I'MAMS..N" MÁMs ,.C" vagy a helyszínen váltott MÁMs .,D" versenyzői
engedéllyel rendelkeznek.
Nevezési díj : 7oo0 Ft (kötelező felelősségbiztosítóssal )
áéposztőlvok : bármely motorral
A hölgyversenyzők az IFIkkel egy futamban indulnak.
Jóváhagyó
Sasvári Sándor
MAMS Enduro Szakágvezető
Jó versenyzést és jó szórakozást kívánunk!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 15, 23:59 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
becso írta:
Zsűri elnök : Sasvári Sándor


Barátom: a medvesajt. :shit: :stupid :m28

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Enduro
HozzászólásElküldve: 2010 dec. 02, 17:57 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Ennél gyötrelmesebb terep nincs

Forrás: INDEX.HU

2010. december 2., csütörtök 15:23

Az egyik legkeményebb motorverseny a Roof of Africa, 500 kilométert kell motorozni Lesotho 3000 méter magas hegyei között. Az indulók fele sem ért célba.

43 éves múltja van a Roof of Africa (Afrika teteje) nevű versenynek, a motorosok “a hard enduro anyjának” is nevezik a különlegesen nehéz terepen zajló 500 kilométeres futamot.
A három szakaszból álló verseny útvonalát Lesotho 3000 méter magas hegyei között jelölik ki. A meredek, sziklás emelkedőkön szinte lehetetlen motorozni, a versenyzők gyakran arra kényszerültek, hogy olyan helyekre tolják fel a motorjukat, ahová gyalog is nehéz feljutni. A hőingadozás is kemény, a 30 fok feletti meleg éppúgy előfordult a hegycsúcsokon, mint a fagypont alatti hőmérséklet.

A motorosok szerint azonban a mentális terhelést egyértelműen nehezebb elviselni, mint a fizikait. Még akkor is nehéz végigmenni, ha a motorral nincs komolyabb technikai hiba, de szinte nincs is olyan versenyző, aki ne bukna a sziklák között. A verseny nehéz, az idei több mint száz indulóból csupán 22 fejezte be a Roof of Africát.



Az új-zélandi Chris Birch 18 és fél órát ment, harmadszor nyerte meg a versenyt. Az első nap nagyon keményen ment, de a kilencórás futam kikészítette. “Nem tudok ennél gyötrelmesebb terepet elképzelni” - nyilatkozta a szakasz után.

Az utolsó szakasz előtt mindössze három másodperc előnye volt a dél-afrikai Jade Gutzeittel szemben. Ez hamar nyolc perc hátrányra változott, mert Birch motorja lerobbant, mikor egy folyón kelt át. A szerelés után azonban jobban haladt a sziklás szurdokokban, és végül 18 percet vert Gutzeit-ra.
________________________________________________________________________________

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 167 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség