KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

Magyar oldalak
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=315
Oldal: 3 / 10

Szerző:  faki [ 2008 júl. 24, 11:51 ]
Hozzászólás témája: 

Sanyi írta:
Én személy szerint nagyon örülök neki!


Én is, bár ha megnézem, akkor valószínűleg ugyanúgy pár méterről teszem (TV). :)

Szerző:  C16SE [ 2008 aug. 05, 8:54 ]
Hozzászólás témája: 

gumisi írta:


Pont aznap jött a hír, mikor eldöntöttem végre, hogy eladom az R1-emet. Na ezt most keresztbe húzta. Az nem lehet, hogy épül itt egy MotoGP pálya és én ne menjek rajta egy pár kört. Úgyhogy marad. Majd kivonatom addig a forgalomból. :)

Szerző:  faki [ 2008 aug. 09, 8:36 ]
Hozzászólás témája: 

http://totalbike.hu/tesztek/ktm690enduro/

Szerző:  Fox [ 2008 aug. 09, 9:40 ]
Hozzászólás témája: 

Tesztelném... elfogadnám

Szerző:  mic71 [ 2008 aug. 09, 20:33 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:


A 690 Adventure-ről nem találtál valamit?

Szerző:  Mcemru [ 2008 aug. 09, 20:40 ]
Hozzászólás témája: 

sportcipoben, farmerban, felhajtos bukoban a tulok zirig...
ejej, hat ez a totalbike mar csak emleknek szep!

Szerző:  mic71 [ 2008 aug. 09, 20:53 ]
Hozzászólás témája: 

Mcemru írta:
sportcipoben, farmerban, felhajtos bukoban a tulok zirig...
ejej, hat ez a totalbike mar csak emleknek szep!


Pont ezt néztem én is. Innentől el tudom képzelni, milyet tesztelt terepen... A büdös bogaras részt elhiszem róla.

Szerző:  faki [ 2008 aug. 10, 8:36 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
A 690 Adventure-ről nem találtál valamit?


Gondolod nem linkelném be? :wink:

Szerző:  faki [ 2008 aug. 10, 8:40 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
Mcemru írta:
sportcipoben, farmerban, felhajtos bukoban a tulok zirig...
ejej, hat ez a totalbike mar csak emleknek szep!


Pont ezt néztem én is. Innentől el tudom képzelni, milyet tesztelt terepen... A büdös bogaras részt elhiszem róla.


Ezt lehet jópofa dolog volt neki megírni, de ilyen motornál egy 0. tereptapasztalatú ember írása kb. olyan, mintha én villamost tesztelnék. :)

Szerző:  bouvard [ 2008 aug. 10, 11:05 ]
Hozzászólás témája: 

pont olyan az írás is, semmit nem ér

Szerző:  mic71 [ 2008 aug. 10, 23:02 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
mic71 írta:
A 690 Adventure-ről nem találtál valamit?


Gondolod nem linkelném be? :wink:


Ja, biztosan magadban tartod, hogy senki meg ne tudja :) Egyébként régebben még olvastam valahol az 1200 adv.-ről és már azt sem találom. De a google sem :(

Szerző:  Fox [ 2008 aug. 11, 10:13 ]
Hozzászólás témája: 

Az a cikk egy vicc...
Az újság szerkesztő a hülye hogy égeti magát vele..
És ennyit akkor arról hogy szakvéleményt mondanak el a cikkeikben...

A motomixben van tesztele ugyanez a gép. Ott ér is vmit.

Szerző:  faki [ 2008 aug. 14, 9:03 ]
Hozzászólás témája: 

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2008.08.11&360740

Szerző:  faki [ 2008 aug. 14, 10:42 ]
Hozzászólás témája: 

http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=7507

(Tájékoztatásnak írtam, nem azért, hogy elinduljon egy hülyerendőrmérnemabetörőtfogjael vagy hasonló flame...)

Szerző:  faki [ 2008 szept. 02, 20:57 ]
Hozzászólás témája: 

http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1220/

Szerző:  nilrem [ 2008 szept. 03, 12:46 ]
Hozzászólás témája: 

http://www.enduro-sport.hu/

Mindig osszejon valami a magyaroknak.

3-an kiestek :(

Szerző:  faki [ 2008 okt. 05, 8:52 ]
Hozzászólás témája: 

http://totalbike.hu/tesztek/ktm690duke/

Szerző:  Mcemru [ 2008 okt. 05, 14:03 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:


epp be akartam irni... de nagy szomorusaggal!
en meg ilyen kamu tesztet nem lattam, es most nem azert mert h mar nem en/mi irjuk hanem az autos/webszerkeszto aki epp h csak elpötyög egy ilyen motorral!

mar ott kezdődik, hogy az ember állandóan ebben a buta felhajtós sisakban megy, farmer, félcipő, ami nem gond, de olyan hüjén mutat minden motorhoz h az nem igaz

a húzás az nem azt jelenti, mint irja h a kuplung az APTC fent, hanem az hidraulikus, lent van a szerkezetben az APTC ami egy mechanikus antihopping ugye minden LC4 690-esben

alacsony fordulaton tényleg rángatnak az LC4 690-es blokkok, de talán azért van a váltó... bár igaz a régi 640-es jobban ment alulról, de ez meg fent sokkal erősebb!

azt irja ember, ovatosan fekezve magasból integet a hátsó gumi? hogy vazze? az LC4-esem hullámos tárcsája a radiálissa, meg a tesztelt 690 SM/Prestige fékrendszerei sem emelték könnyen a hátsót, alaposan rá kellett kapni a fékre h így csináljon... az ember meg szerintem életében nem stoppizott, szal ez egy full kamu, csak jól hangzik

másrészt legalábbis nekem a 690-est elég jól lehet konrollálni gázzal abszolute nem egykerék hajlamos, a srác sem tud kerekezni, nekem ne nyomja már h emelkedik az eleje, ráadásul van vagy 100 kilós gyerek

ideális ívekkel sem tudom mit akar, hát nem is tud kanyarodni normálisan, ehh, a fék nem 2 hanem 4 dugattyús elöl, az a hátsó WP Pro Lever is egy hüjeség, hat ennyi :)

Szerző:  bouvard [ 2008 okt. 05, 15:28 ]
Hozzászólás témája: 

na én nem akartam beleokoskodni, kitudja ki macskája -kutyája ez az úságíró, de nagyon gáz az egész , úgy ahogy mondod a félcipőfarmersisaktól kezdve, ugyanolyan gagyi ez is mint amit a 690 enduróról írtak, az véletlen nem ugyanez az ember volt?

Szerző:  Mcemru [ 2008 okt. 05, 20:51 ]
Hozzászólás témája: 

de, ugyanaz.... 30 éves pannónia, meg a 20 éves gsx nála a király motor, na most ezek után biztos érzi mi merre s hogy, vagyis nem, de még a végén az lesz h volt helyem ellen beszélek, pedig csak az írás ellen...

Szerző:  faki [ 2008 okt. 06, 8:00 ]
Hozzászólás témája: 

Mcemru írta:
30 éves pannónia, meg a 20 éves gsx nála a király motor


Szerintem azért nem ettől függ a dolog, de van igazság a többiben...

Ezért aztán javasolhatnátok magyar oldalakat, amiket érdemes figyelemmel kisérni. Régebben többet olvastam, majd leszorítottam kettőre (motorinfo.hu és totalbike.hu), de előbbi sem az igazi (utóbbi meg ugye teljesen lezüllött, mióta Mcemru nincs ott :twisted:). Az onroad.hu még bejön, főleg, hogy van RSS, de melyik még? Origo nem tetszik és nincs kedvem végignyálazni az összeset.

Szerző:  szabcsab [ 2008 okt. 06, 19:57 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
Mcemru írta:
30 éves pannónia, meg a 20 éves gsx nála a király motor


Szerintem azért nem ettől függ a dolog, de van igazság a többiben...

Ezért aztán javasolhatnátok magyar oldalakat, amiket érdemes figyelemmel kisérni. Régebben többet olvastam, majd leszorítottam kettőre (motorinfo.hu és totalbike.hu), de előbbi sem az igazi (utóbbi meg ugye teljesen lezüllött, mióta Mcemru nincs ott :twisted:). Az onroad.hu még bejön, főleg, hogy van RSS, de melyik még? Origo nem tetszik és nincs kedvem végignyálazni az összeset.


DunántúliNapló? :whistle:

Szerző:  gencsydani [ 2008 okt. 14, 16:49 ]
Hozzászólás témája: 

Asszem belőlem se lesz már újságíró... :oops:

Szerző:  faki [ 2008 okt. 14, 18:45 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:


Jó az, túl jó is, biztos írtad napokig. :thumbsup:


Én meg kezdjek el aggódni??? :o
Eltűnt motorok

Szerző:  xerxesza [ 2008 okt. 14, 21:16 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
Én meg kezdjek el aggódni??? :o
Eltűnt motorok


Énezt nem értem...

Szerző:  xerxesza [ 2008 okt. 14, 21:16 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:


Bazzzeee Dani, te ilyeneket tudsz??? Wow.

Szerző:  gencsydani [ 2008 okt. 14, 21:59 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
Jó az, túl jó is, biztos írtad napokig.


"Csak" 5-6 óráig...de már írtam a szerkesztő srácnak hogy változtatnék rajta ezt-azt :D

Szerző:  gencsydani [ 2008 okt. 14, 22:01 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
Bazzzeee Dani, te ilyeneket tudsz??? Wow.


Nem, csak úgy teszek mintha :lolshai:
De ne dicsérjetek már, mert még a végén elpirulok :oops:

Szerző:  zorán [ 2008 okt. 15, 7:15 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:


Nagyon komoly az írásod! Gratula! =D>

Szerző:  nilrem [ 2008 okt. 15, 8:59 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:


Gratulalok korrekt! Latszik rajta, hogy nem farmergatyas volt a tesztelo.
Fooldalra ki lehetne tenni cikknek.

Szerző:  bouvard [ 2008 okt. 15, 11:44 ]
Hozzászólás témája: 

:-({|= gratula nagyon tuti az írás, mondjuk a végén ez a semmire se jó igazán, ezt nem igazán értem ...

Szerző:  gencsydani [ 2008 okt. 15, 12:16 ]
Hozzászólás témája: 

bouvard írta:
semmire se jó igazán, ezt nem igazán értem ...


Terepezni nagy, nehéz és k.rva erős (átlagos testfelépítésű és tudású embereknek), tehát el lehet vele birkózgatni, de azért nem az igazi...(erre egy EXC az igazi)
Túrázni elég fapad, szóval el lehet vele menni messzebbre is, de azért arra sem az igazi...(erre egy Adventure vagy Pan European, FJR stb. volna az igazi - attól függően hogy keletre vagy nyugatra indulunk)
Városba/közlekedni f.sza, de ahhoz meg "picit" drága fenntartani, úgyhogy arra sem az igazi...(erre egy erősebb robogó vagy egy MZ vagy valami 125-250 4T kisenduro/SM lenne az igazi)

Szerző:  bouvard [ 2008 okt. 15, 13:25 ]
Hozzászólás témája: 

Ha ezeket a szempontokat nézzük valóban igaz . kemény terepezésre kibaszott nehéz pár óra után, ezerszer fordulékonyabb is 1 exc , no de gondolom nem is erre találták ki , meg nem is hosszú túrákra.. de ezer más előnye van ezekkel szemben, ahogy hátránya is :lol:

Szerző:  kope68 [ 2008 okt. 15, 17:41 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:


:taps2: :taps2:

Szerző:  mic71 [ 2008 okt. 15, 17:48 ]
Hozzászólás témája: 

Gratula Dani! Jó a cikk!

Szerző:  gencsydani [ 2008 okt. 15, 17:51 ]
Hozzászólás témája: 

mic71 írta:
Gratula Dani! Jó a cikk!


:oops:

Kint van a módosított verzió...

Szerző:  pancel [ 2008 okt. 24, 19:57 ]
Hozzászólás témája:  Elektromos KTM

Forrás: TOTALBIKE ( http://totalbike.hu/hirek/felvillanyozott_ktm )

Szerző: 2008.10.22. 00:01 - baowah (orwobaowah@yahoo.com)

Felvillanyozott KTM


Kép

A KTM nem várt tervről rántotta le a leplet, Mattighofenben egy elektromos endurón dolgoznak. A Zero Emission Bike fedőnevű gép még kísérleti fázisban van, nagyjából két év múlva lesz szériaérett, az elképzelések szerint az ára nem haladja majd meg a hagyományos robbanómotoros KTM-ekét.

Kép

A kerékre átvihető teljesítmény megegyezik majd egy közepes erősségű benzinesével. A kísérleti fázisban egy 7 KW erősségű villanymotor került a vázba, a tervek szerint az nem csak offroad felhasználásra lesz elég, hanem ragaszkodva a KTM enduróinál bevált szokásához, utcára is.

Kép

Jelenleg nagyjából hatvan perc aktív terepezést bír egy töltéssel, és ugyanennyi időt kér, hogy az akkumulátorok feltöltődjenek. A klasszikus robbanómotorok híveinek nem kell aggódni, természetesen a jófajta durrogós és benzin illatú modellek is megmaradnak.

Kép

A fő profilnak tekinthető hagyományos blokkok ellenére az osztrák gyárnak fontos, hogy környezettudatos, a jövőnkért felelősséget vállaló motorokat készítsenek - de mi történik majd, ha nem hallanak meg bennünket az elbambult őzikék?

Szerző:  bouvard [ 2008 okt. 25, 11:54 ]
Hozzászólás témája: 

ez viccnek is rossz

Szerző:  pancel [ 2008 okt. 25, 13:04 ]
Hozzászólás témája: 

bouvard írta:
ez viccnek is rossz


Ez van, apukám...
Készülj fel Te is arra, hogy csupa sárosan, csurom szutykosan becsattogsz a teszkóba ceruzaelemér', ha motorozni akarsz kint a lőtérben. :lol:

Üdv,

pancel

Szerző:  Szabi46 [ 2008 okt. 25, 15:52 ]
Hozzászólás témája: 

minden egyes kocsmánál rádugod a töltőre, és már meg is van oldva a kérdéses töltés :D

Szerző:  bouvard [ 2008 okt. 25, 16:04 ]
Hozzászólás témája: 

pancel írta:
bouvard írta:
ez viccnek is rossz


Ez van, apukám...
Készülj fel Te is arra, hogy csupa sárosan, csurom szutykosan becsattogsz a teszkóba ceruzaelemér', ha motorozni akarsz kint a lőtérben. :lol:

Üdv,

pancel

na ja ,és milyen kecsegtető a 10 lóerő

Szerző:  pancel [ 2008 okt. 25, 19:22 ]
Hozzászólás témája: 

bouvard írta:
na ja ,és milyen kecsegtető a 10 lóerő


...Ahogy Tibi mondaná az ARGO-ban: " Folyton vinnyogsz Bodri, bazmeg!" :lol:

Te volnál a legspílerebb az uccában az öregasszonyok körében amikor repesztenél végig, és elismerően bólogatnának: "Ez igen, 10 lóerős mákdaráló!" :roll:

Üdv,

pancel

Szerző:  sevjo [ 2008 okt. 28, 8:26 ]
Hozzászólás témája: 

bouvard írta:
pancel írta:
bouvard írta:
ez viccnek is rossz


Ez van, apukám...
Készülj fel Te is arra, hogy csupa sárosan, csurom szutykosan becsattogsz a teszkóba ceruzaelemér', ha motorozni akarsz kint a lőtérben. :lol:

Üdv,

pancel

na ja ,és milyen kecsegtető a 10 lóerő

A szomszédaid is jobban örülnének egy ilyennek, már csak a hangja miatt is :evil:

Szerző:  bouvard [ 2008 okt. 28, 12:37 ]
Hozzászólás témája: 

bakaphatják keresztbe a szomszédok is : :lol: főleg amilyen sokat motoroztam nyár közepe óta, ugyebár.. :cry:

Szerző:  pancel [ 2008 okt. 28, 12:49 ]
Hozzászólás témája: 

Madzagon utánakötni vagy ötven konzerves dobozt, rögtön meglesz a kellő hangaláfestés is... :roll:
Nemcsak bólogatni fognak a szomszédok, de utánad is lőnek majd. :lol:

Üdv,

pancel

Szerző:  pancel [ 2008 okt. 30, 13:35 ]
Hozzászólás témája:  Piacra dobják a KTM X-Bow versenyváltozatát

Piacra dobják a KTM X-Bow versenyváltozatát

Forrás: TOTALCAR ONLINE
Szerző: Hírszerkesztő
október 28. 11:54

Az utcai X-Bow is inkább hasonlít versenyautóra, mint szokványos személyszállító eszközre, de most bemutattak egy új változatot, kifejezetten privát csapatok számára.

Kép

Lényegében a gyári versenygép megvásárolható változatáról van szó, amely nemrég kettős kategóriagyőzelemmel bizonyított az FIA GT4 Light kategóriában Silverstone-ban. Az X-Bow Race az adatok szintjén nem nyújt többet, mint az utcai modell: a 240 lóerős Audi turbómotorhoz egyelőre nem nyúltak - pedig volna még benne tartalék bőven - így az autó végsebessége csupán 220 km/h, ellenben 825 kilogrammos tömegének köszönhetően 3,9 másodperc alatt érheti el a 100 km/h-s, és 8,5 másodperc alatt a 200 km/h-s sebességet. Ennek ellenére a Race megéri 82 900 eurós árát, hiszen számos olyan, versenykörülmények közt is bevált elemet tartalmaz, amitől a pályán még ütőképesebb lesz.

Kép

Egyebek közt áthangolt futómű, hatékonyabb fékek, Kevlár-erősítésú oldalsó karosszériaelemek, megerősített bukóívek, beépített tűzoltórendszer, versenyzésre alkalmas gumiabroncsok, és néhány átalakított karosszériaelem jár a csomaghoz, így kisebb klubversenyeken akár már így, alapkivitelben is nyerőesélyes lehet az X-Bow versenyautó. Ha nagyobb a költségvetés, állítható első és hátsó kanyarstabilizátorokkal, beépített emelőkkel, verseny-féktrácsákkal, adatgyűjtő rendszerrel és más kiegészítő alkatrészekkel tehető még inkább versenykésszé.

Kép

A későbbiekben persze még erőteljesebb változatok is várhatók, komolyabb motorral és módosított karosszériával, de egyelőre úgy néz ki, már az X-Bow Race is könnyen slágertermék lehet az amatőr versenyzők, és kisebb versenycsapatok körében.

Szerző:  faki [ 2008 nov. 01, 17:06 ]
Hozzászólás témája: 

http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=7704&cat=&mid=1103

Szerző:  zsore [ 2008 nov. 01, 22:36 ]
Hozzászólás témája: 

Faki - Xerx ! Indexes LC4 topikba nézzetek be lécci! S.O.S. Köszi.

Szerző:  gencsydani [ 2008 nov. 06, 21:15 ]
Hozzászólás témája: 

Höhö :roll:

Szerző:  faki [ 2008 nov. 07, 8:48 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:


:viragcsokor:

:taps: :taps: :taps:

Oldal: 3 / 10 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/