KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2020 szept. 21, 8:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 451 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 30, 20:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTM 125 Duke - Érik a narancs

Elektromos versenyenduró San Franciscóból


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 18, 17:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Ha vézna vagy, ezt imádni fogod


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 27, 20:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
A világ öt legőrültebb útja


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 01, 21:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1541
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
http://www.motorinfo.hu/magazin/2011/11 ... ari_video/

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 07, 18:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Léghajtású krosszmotor
Teszt, KTM 690 SMC: Mint a beretva


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 16, 10:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Fenntartható állatkodás: KTM Freeride E


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 21, 15:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTM készen áll a DAKAR 2012-re


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 27, 13:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
A 2012-es KTM 690 SMC R


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 28, 12:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
A KTM 2012-es Dakar motorja


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 28, 20:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Karácsonyi szerszámkészlet gyereknek


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 30, 13:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Freeride-ok és Hercegek - KTM 2012


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 16, 19:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Letépte a fejem, aztán tolnom kellett


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 03, 18:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Supermono a 690 Duke R-ből


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 06, 13:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTM 450 SX-F 2012 – Supercross Anaheim


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 17, 9:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
http://www.motorinfo.hu/magazin/2012/01/16/elhunyt_mika_ahola_a_finn_enduros_legenda/

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 20, 22:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Történelmet írt a KTM Amerikában


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 20, 22:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1541
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
faki írta:


Megnéztem a videót, majdnem elszédültem :wow:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 21, 10:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
szabcsab írta:
faki írta:


Megnéztem a videót, majdnem elszédültem :wow:


Ülök a budin, laptop az ölemben és azon veszem észre magam, hogy bedőlök a kanyarokban... :D

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 21, 16:29 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
faki írta:

Nagyon király :yeah

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 23, 21:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTM a Superbike-ban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 27, 19:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
KÉMFOTÓ http://totalbike.hu/hirek/2012/01/27/ma ... sucs-ktm/#

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 31, 15:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Egyhengeres sportmotor a KTM-től?
Tiltott terepen a KTM 350 Freeride
KTM Duke 200 Indiában


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 06, 21:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1541
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2012/0 ... n_a_moto3/

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 28, 19:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Negyedliteres KTM-ek karbon ruhában


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 03, 0:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTM EXC 2012 - Bomba robban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 23, 18:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
79 lóerős egyhengeres. Jézusom...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 24, 19:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jan. 17, 23:03
Hozzászólások: 22
Nice bike :wow:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 05, 19:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Használtteszt, KTM 640 LC4-E – SM (2001): Ilyen KTM nincs is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 05, 20:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 5049
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:


Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... :fuck

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 05, 20:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... :fuck


Például?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 05, 22:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 5049
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
gencsydani írta:
Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... :fuck


Például?


Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 7:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 máj. 10, 9:50
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Dunakeszi
gencsydani írta:
Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)...


Van még hiba az üzemanyagtartály méretével kapcsolatban is... Ahogy nézem ezen 12l-es van.

Azt meg nem tudhatjuk, hogy emberünk mit érez rajta... :lol: A 100km-es kijelentése tényleg egy vicc, de lehet hogy túramotorról jön!

Viszont nézd a cikk jó oldalát, legalább írnak az LC4-ről! :grin:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 15:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)...


Te Dani, úgy érzem, neked az utolsó pont a legfájóbb! :wink: Az adatokban biztos igazad van, engem ilyen mélységben nem érdekelnek, szerintem nem erről szól a történet. Akinek ez fontos, az úgyis átnyálazza a katalógusokat, táblázatokat, összehasonlító teszteket, a gumi meg elég szubjektív tud lenni (több mint 10 évig vágytam a TKC80-ra, az tűnt számomra a gumik királyának, amikor megvehettem és kipróbáltam, eléggé legörbült a szám, a kb. fele annyiba kerülő Mitast lényegesen többre értékeltem...).

Biztosan lehetett volna alaposabb az objektív dolgoknál, de én még nem sok helyen láttam leírva, amit azért itt sokan tudhatnak tapasztalatból. A KTM rákfenéje nálunk az igénytelen, motorgyilkos tulajdonosok által megalapozott rossz hírnév. Ezek a versenyközeli, a hasonló japán varrógépeknél nagyobb vigyorfaktort okozó motorok jobban igénylik a törődést és ha szerencsétlenül beválasztasz egy használt LC4-et, akkor megkeseríti rendesen az életed, terjesztheted tovább, hogy osztrák foßtalicska... Tudom, egy endúróval mindig törődni kell, de egy japán vas jobban tolerálja a hanyag gazdát, cserébe egy valag pénzt kell ráköltened, hogy olyasminak érezd, mint a KTM-et alapból. A ~100 km-es távot említeni is teljesen rendben lévőnek gondolom, nyilván nem köbe vésett, pontosan 100000 méternek értette, csak egy miheztartás végett említett érték, költői túlzással. Igaz csak az Adventure valamivel jobb ülésével volt napi több száz km-es tapasztalatom, de az is kinzópad egy túramotor vagy akár egy MZ üléséhez képest. Mielőtt megvettem az elsőt, kétfajta LC4-et próbáltam pár évvel azelőtt. Egy 350-es és egy 620-as volt, mindkettőről úgy szálltam le, hogy jó-jó, érzem én, hogy valamit frankón eltaláltak rajta, de nekem ilyen rázódeszka biztosan nem kell, jó nekem a japán zizegő. A saját (előzőeknél már enyhébb fokú) "vibrátort" használva kb. egy hónap múlva nem is értettem, mi zavart elsőre, mi a baj a rezgésekkel?

Ja!!! És nem kell rögtön mindenkinek a fejét leharapni, aki alulműveltebb nálad KTMisztikában és más a véleménye mint neked! :peace:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 15:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
faki írta:
gencsydani írta:
Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)...


Te Dani, úgy érzem, neked az utolsó pont a legfájóbb! :wink: Az adatokban biztos igazad van, engem ilyen mélységben nem érdekelnek, szerintem nem erről szól a történet. Akinek ez fontos, az úgyis átnyálazza a katalógusokat, táblázatokat, összehasonlító teszteket, a gumi meg elég szubjektív tud lenni (több mint 10 évig vágytam a TKC80-ra, az tűnt számomra a gumik királyának, amikor megvehettem és kipróbáltam, eléggé legörbült a szám, a kb. fele annyiba kerülő Mitast lényegesen többre értékeltem...).

Biztosan lehetett volna alaposabb az objektív dolgoknál, de én még nem sok helyen láttam leírva, amit azért itt sokan tudhatnak tapasztalatból. A KTM rákfenéje nálunk az igénytelen, motorgyilkos tulajdonosok által megalapozott rossz hírnév. Ezek a versenyközeli, a hasonló japán varrógépeknél nagyobb vigyorfaktort okozó motorok jobban igénylik a törődést és ha szerencsétlenül beválasztasz egy használt LC4-et, akkor megkeseríti rendesen az életed, terjesztheted tovább, hogy osztrák foßtalicska... Tudom, egy endúróval mindig törődni kell, de egy japán vas jobban tolerálja a hanyag gazdát, cserébe egy valag pénzt kell ráköltened, hogy olyasminak érezd, mint a KTM-et alapból. A ~100 km-es távot említeni is teljesen rendben lévőnek gondolom, nyilván nem köbe vésett, pontosan 100000 méternek értette, csak egy miheztartás végett említett érték, költői túlzással. Igaz csak az Adventure valamivel jobb ülésével volt napi több száz km-es tapasztalatom, de az is kinzópad egy túramotor vagy akár egy MZ üléséhez képest. Mielőtt megvettem az elsőt, kétfajta LC4-et próbáltam pár évvel azelőtt. Egy 350-es és egy 620-as volt, mindkettőről úgy szálltam le, hogy jó-jó, érzem én, hogy valamit frankón eltaláltak rajta, de nekem ilyen rázódeszka biztosan nem kell, jó nekem a japán zizegő. A saját (előzőeknél már enyhébb fokú) "vibrátort" használva kb. egy hónap múlva nem is értettem, mi zavart elsőre, mi a baj a rezgésekkel?

Ja!!! És nem kell rögtön mindenkinek a fejét leharapni, aki alulműveltebb nálad KTMisztikában és más a véleménye mint neked! :peace:



:m28

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 18:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1541
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 19:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 5049
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29


Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... :stupid

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 20:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1541
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
szabcsab írta:
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29


Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... :stupid


:lol:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 21:18 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
szabcsab írta:
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29


Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... :stupid



:lol:

Ti aztán igazi hülyék vagytok! :grin: :grin: :grin:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 21:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 5049
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Ti aztán igazi hülyék vagytok! :grin: :grin: :grin:


Kiszól a lyuk a gödörből :m30

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 06, 21:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
szabcsab írta:
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29


Lőtávolon kívül vagyok. :wink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 20, 14:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Lehull a lepel: íme a KTM 1190 Adventure
Gyári infók az KTM Adventure családról


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 21, 20:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 szept. 16, 11:10
Hozzászólások: 3
Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 22, 10:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
balazs87 írta:
Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM?


Kami
Tanul
Motorozni

:beer

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 22, 20:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 okt. 02, 20:21
Hozzászólások: 84
Korlátozottan Tartós Motor :-))))))) (loptam)

Ha jól tudom a cég alapítók neveit viseli a megnevezés. De ne vegyél rá mérget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 23, 7:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
balazs87 írta:
Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM?


"Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen"
http://hu.wikipedia.org/wiki/KTM

Majd Dani kijavítja, ha nem jó helyen van egy vessző. :008


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 25, 9:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3990
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:

Nekem ez nem tetszik. Olyan utcai motor. Ettől lehet remek gép persze!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 26, 6:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1541
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2012/0 ... uper_duke/

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2013 jan. 31, 0:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/01 ... nat_a_ktm/

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 21, 21:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
http://totalbike.hu/hirek/2013/03/21/ktm-mel_a_vilag_korul/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Magyar oldalak
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 22, 11:32 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3990
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:

Egy ilyenre én is elmennék... :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 451 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség