KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
Magyar oldalak http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=315 |
Oldal: 9 / 10 |
Szerző: | faki [ 2011 szept. 30, 20:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
KTM 125 Duke - Érik a narancs Elektromos versenyenduró San Franciscóból |
Szerző: | faki [ 2011 okt. 18, 17:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Ha vézna vagy, ezt imádni fogod |
Szerző: | faki [ 2011 okt. 27, 20:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
A világ öt legőrültebb útja |
Szerző: | szabcsab [ 2011 nov. 01, 21:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
http://www.motorinfo.hu/magazin/2011/11 ... ari_video/ |
Szerző: | faki [ 2011 nov. 07, 18:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Léghajtású krosszmotor Teszt, KTM 690 SMC: Mint a beretva |
Szerző: | faki [ 2011 nov. 16, 10:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Fenntartható állatkodás: KTM Freeride E |
Szerző: | faki [ 2011 nov. 21, 15:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
KTM készen áll a DAKAR 2012-re |
Szerző: | faki [ 2011 nov. 27, 13:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
A 2012-es KTM 690 SMC R |
Szerző: | faki [ 2011 nov. 28, 12:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
A KTM 2012-es Dakar motorja |
Szerző: | faki [ 2011 nov. 28, 20:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Karácsonyi szerszámkészlet gyereknek |
Szerző: | faki [ 2011 nov. 30, 13:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Freeride-ok és Hercegek - KTM 2012 |
Szerző: | faki [ 2011 dec. 16, 19:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Letépte a fejem, aztán tolnom kellett |
Szerző: | faki [ 2012 jan. 03, 18:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Supermono a 690 Duke R-ből |
Szerző: | faki [ 2012 jan. 06, 13:06 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
KTM 450 SX-F 2012 – Supercross Anaheim |
Szerző: | Sanyi [ 2012 jan. 17, 9:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
http://www.motorinfo.hu/magazin/2012/01/16/elhunyt_mika_ahola_a_finn_enduros_legenda/ |
Szerző: | faki [ 2012 jan. 20, 22:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Történelmet írt a KTM Amerikában |
Szerző: | szabcsab [ 2012 jan. 20, 22:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
faki írta: Megnéztem a videót, majdnem elszédültem |
Szerző: | ÍziRájder [ 2012 jan. 21, 10:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
szabcsab írta: Ülök a budin, laptop az ölemben és azon veszem észre magam, hogy bedőlök a kanyarokban... |
Szerző: | daytona73 [ 2012 jan. 21, 16:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
faki írta: Nagyon király |
Szerző: | faki [ 2012 jan. 23, 21:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
KTM a Superbike-ban |
Szerző: | daytona73 [ 2012 jan. 27, 19:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
KÉMFOTÓ http://totalbike.hu/hirek/2012/01/27/ma ... sucs-ktm/# |
Szerző: | faki [ 2012 jan. 31, 15:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Egyhengeres sportmotor a KTM-től? Tiltott terepen a KTM 350 Freeride KTM Duke 200 Indiában |
Szerző: | szabcsab [ 2012 feb. 06, 21:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2012/0 ... n_a_moto3/ |
Szerző: | faki [ 2012 feb. 28, 19:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Negyedliteres KTM-ek karbon ruhában |
Szerző: | faki [ 2012 márc. 03, 0:08 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
KTM EXC 2012 - Bomba robban |
Szerző: | faki [ 2012 márc. 23, 18:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
79 lóerős egyhengeres. Jézusom... |
Szerző: | mizsoltink [ 2012 márc. 24, 19:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Nice bike |
Szerző: | faki [ 2012 jún. 05, 19:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Használtteszt, KTM 640 LC4-E – SM (2001): Ilyen KTM nincs is! |
Szerző: | gencsydani [ 2012 jún. 05, 20:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
faki írta: Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... |
Szerző: | faki [ 2012 jún. 05, 20:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
gencsydani írta: Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... Például? |
Szerző: | gencsydani [ 2012 jún. 05, 22:38 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
faki írta: gencsydani írta: Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... Például? Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)... |
Szerző: | vado [ 2012 jún. 06, 7:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
gencsydani írta: Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)... Van még hiba az üzemanyagtartály méretével kapcsolatban is... Ahogy nézem ezen 12l-es van. Azt meg nem tudhatjuk, hogy emberünk mit érez rajta... A 100km-es kijelentése tényleg egy vicc, de lehet hogy túramotorról jön! Viszont nézd a cikk jó oldalát, legalább írnak az LC4-ről! |
Szerző: | faki [ 2012 jún. 06, 15:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
gencsydani írta: Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)... Te Dani, úgy érzem, neked az utolsó pont a legfájóbb! Az adatokban biztos igazad van, engem ilyen mélységben nem érdekelnek, szerintem nem erről szól a történet. Akinek ez fontos, az úgyis átnyálazza a katalógusokat, táblázatokat, összehasonlító teszteket, a gumi meg elég szubjektív tud lenni (több mint 10 évig vágytam a TKC80-ra, az tűnt számomra a gumik királyának, amikor megvehettem és kipróbáltam, eléggé legörbült a szám, a kb. fele annyiba kerülő Mitast lényegesen többre értékeltem...). Biztosan lehetett volna alaposabb az objektív dolgoknál, de én még nem sok helyen láttam leírva, amit azért itt sokan tudhatnak tapasztalatból. A KTM rákfenéje nálunk az igénytelen, motorgyilkos tulajdonosok által megalapozott rossz hírnév. Ezek a versenyközeli, a hasonló japán varrógépeknél nagyobb vigyorfaktort okozó motorok jobban igénylik a törődést és ha szerencsétlenül beválasztasz egy használt LC4-et, akkor megkeseríti rendesen az életed, terjesztheted tovább, hogy osztrák foßtalicska... Tudom, egy endúróval mindig törődni kell, de egy japán vas jobban tolerálja a hanyag gazdát, cserébe egy valag pénzt kell ráköltened, hogy olyasminak érezd, mint a KTM-et alapból. A ~100 km-es távot említeni is teljesen rendben lévőnek gondolom, nyilván nem köbe vésett, pontosan 100000 méternek értette, csak egy miheztartás végett említett érték, költői túlzással. Igaz csak az Adventure valamivel jobb ülésével volt napi több száz km-es tapasztalatom, de az is kinzópad egy túramotor vagy akár egy MZ üléséhez képest. Mielőtt megvettem az elsőt, kétfajta LC4-et próbáltam pár évvel azelőtt. Egy 350-es és egy 620-as volt, mindkettőről úgy szálltam le, hogy jó-jó, érzem én, hogy valamit frankón eltaláltak rajta, de nekem ilyen rázódeszka biztosan nem kell, jó nekem a japán zizegő. A saját (előzőeknél már enyhébb fokú) "vibrátort" használva kb. egy hónap múlva nem is értettem, mi zavart elsőre, mi a baj a rezgésekkel? Ja!!! És nem kell rögtön mindenkinek a fejét leharapni, aki alulműveltebb nálad KTMisztikában és más a véleménye mint neked! |
Szerző: | Sanyi [ 2012 jún. 06, 15:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
faki írta: gencsydani írta: Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)... Te Dani, úgy érzem, neked az utolsó pont a legfájóbb! Az adatokban biztos igazad van, engem ilyen mélységben nem érdekelnek, szerintem nem erről szól a történet. Akinek ez fontos, az úgyis átnyálazza a katalógusokat, táblázatokat, összehasonlító teszteket, a gumi meg elég szubjektív tud lenni (több mint 10 évig vágytam a TKC80-ra, az tűnt számomra a gumik királyának, amikor megvehettem és kipróbáltam, eléggé legörbült a szám, a kb. fele annyiba kerülő Mitast lényegesen többre értékeltem...). Biztosan lehetett volna alaposabb az objektív dolgoknál, de én még nem sok helyen láttam leírva, amit azért itt sokan tudhatnak tapasztalatból. A KTM rákfenéje nálunk az igénytelen, motorgyilkos tulajdonosok által megalapozott rossz hírnév. Ezek a versenyközeli, a hasonló japán varrógépeknél nagyobb vigyorfaktort okozó motorok jobban igénylik a törődést és ha szerencsétlenül beválasztasz egy használt LC4-et, akkor megkeseríti rendesen az életed, terjesztheted tovább, hogy osztrák foßtalicska... Tudom, egy endúróval mindig törődni kell, de egy japán vas jobban tolerálja a hanyag gazdát, cserébe egy valag pénzt kell ráköltened, hogy olyasminak érezd, mint a KTM-et alapból. A ~100 km-es távot említeni is teljesen rendben lévőnek gondolom, nyilván nem köbe vésett, pontosan 100000 méternek értette, csak egy miheztartás végett említett érték, költői túlzással. Igaz csak az Adventure valamivel jobb ülésével volt napi több száz km-es tapasztalatom, de az is kinzópad egy túramotor vagy akár egy MZ üléséhez képest. Mielőtt megvettem az elsőt, kétfajta LC4-et próbáltam pár évvel azelőtt. Egy 350-es és egy 620-as volt, mindkettőről úgy szálltam le, hogy jó-jó, érzem én, hogy valamit frankón eltaláltak rajta, de nekem ilyen rázódeszka biztosan nem kell, jó nekem a japán zizegő. A saját (előzőeknél már enyhébb fokú) "vibrátort" használva kb. egy hónap múlva nem is értettem, mi zavart elsőre, mi a baj a rezgésekkel? Ja!!! És nem kell rögtön mindenkinek a fejét leharapni, aki alulműveltebb nálad KTMisztikában és más a véleménye mint neked! |
Szerző: | szabcsab [ 2012 jún. 06, 18:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged |
Szerző: | gencsydani [ 2012 jún. 06, 19:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
szabcsab írta: Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... |
Szerző: | szabcsab [ 2012 jún. 06, 20:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
gencsydani írta: szabcsab írta: Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... |
Szerző: | pancel [ 2012 jún. 06, 21:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
gencsydani írta: szabcsab írta: Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... Ti aztán igazi hülyék vagytok! Üdv, pancel |
Szerző: | gencsydani [ 2012 jún. 06, 21:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
pancel írta: Ti aztán igazi hülyék vagytok! Kiszól a lyuk a gödörből |
Szerző: | faki [ 2012 jún. 06, 21:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
szabcsab írta: Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged Lőtávolon kívül vagyok. |
Szerző: | faki [ 2012 szept. 20, 14:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Lehull a lepel: íme a KTM 1190 Adventure Gyári infók az KTM Adventure családról |
Szerző: | balazs87 [ 2012 szept. 21, 20:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM? |
Szerző: | ÍziRájder [ 2012 szept. 22, 10:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
balazs87 írta: Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM? Kami Tanul Motorozni |
Szerző: | ktmgé [ 2012 szept. 22, 20:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
Korlátozottan Tartós Motor )))))) (loptam) Ha jól tudom a cég alapítók neveit viseli a megnevezés. De ne vegyél rá mérget. |
Szerző: | faki [ 2012 szept. 23, 7:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
balazs87 írta: Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM? "Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen" http://hu.wikipedia.org/wiki/KTM Majd Dani kijavítja, ha nem jó helyen van egy vessző. |
Szerző: | xerxesza [ 2012 szept. 25, 9:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
faki írta: Nekem ez nem tetszik. Olyan utcai motor. Ettől lehet remek gép persze! |
Szerző: | szabcsab [ 2012 szept. 26, 6:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
http://www.motorinfo.hu/bemutato/2012/0 ... uper_duke/ |
Szerző: | sevjo [ 2013 jan. 31, 0:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/01 ... nat_a_ktm/ |
Szerző: | faki [ 2013 márc. 21, 21:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
http://totalbike.hu/hirek/2013/03/21/ktm-mel_a_vilag_korul/ |
Szerző: | xerxesza [ 2013 márc. 22, 11:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Magyar oldalak |
faki írta: Egy ilyenre én is elmennék... :) |
Oldal: 9 / 10 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |