KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

Magyar oldalak
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=13&t=315
Oldal: 9 / 10

Szerző:  faki [ 2011 szept. 30, 20:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

KTM 125 Duke - Érik a narancs

Elektromos versenyenduró San Franciscóból

Szerző:  faki [ 2011 okt. 18, 17:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Ha vézna vagy, ezt imádni fogod

Szerző:  faki [ 2011 okt. 27, 20:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

A világ öt legőrültebb útja

Szerző:  szabcsab [ 2011 nov. 01, 21:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

http://www.motorinfo.hu/magazin/2011/11 ... ari_video/

Szerző:  faki [ 2011 nov. 07, 18:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Léghajtású krosszmotor
Teszt, KTM 690 SMC: Mint a beretva

Szerző:  faki [ 2011 nov. 16, 10:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Fenntartható állatkodás: KTM Freeride E

Szerző:  faki [ 2011 nov. 21, 15:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

KTM készen áll a DAKAR 2012-re

Szerző:  faki [ 2011 nov. 27, 13:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

A 2012-es KTM 690 SMC R

Szerző:  faki [ 2011 nov. 28, 12:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

A KTM 2012-es Dakar motorja

Szerző:  faki [ 2011 nov. 28, 20:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Karácsonyi szerszámkészlet gyereknek

Szerző:  faki [ 2011 nov. 30, 13:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Freeride-ok és Hercegek - KTM 2012

Szerző:  faki [ 2011 dec. 16, 19:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Letépte a fejem, aztán tolnom kellett

Szerző:  faki [ 2012 jan. 03, 18:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Supermono a 690 Duke R-ből

Szerző:  faki [ 2012 jan. 06, 13:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

KTM 450 SX-F 2012 – Supercross Anaheim

Szerző:  Sanyi [ 2012 jan. 17, 9:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

http://www.motorinfo.hu/magazin/2012/01/16/elhunyt_mika_ahola_a_finn_enduros_legenda/

Szerző:  faki [ 2012 jan. 20, 22:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Történelmet írt a KTM Amerikában

Szerző:  szabcsab [ 2012 jan. 20, 22:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

faki írta:


Megnéztem a videót, majdnem elszédültem :wow:

Szerző:  ÍziRájder [ 2012 jan. 21, 10:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

szabcsab írta:
faki írta:


Megnéztem a videót, majdnem elszédültem :wow:


Ülök a budin, laptop az ölemben és azon veszem észre magam, hogy bedőlök a kanyarokban... :D

Szerző:  daytona73 [ 2012 jan. 21, 16:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

faki írta:

Nagyon király :yeah

Szerző:  faki [ 2012 jan. 23, 21:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

KTM a Superbike-ban

Szerző:  daytona73 [ 2012 jan. 27, 19:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

KÉMFOTÓ http://totalbike.hu/hirek/2012/01/27/ma ... sucs-ktm/#

Szerző:  faki [ 2012 jan. 31, 15:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Egyhengeres sportmotor a KTM-től?
Tiltott terepen a KTM 350 Freeride
KTM Duke 200 Indiában

Szerző:  szabcsab [ 2012 feb. 06, 21:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

http://www.motorinfo.hu/bemutato/2012/0 ... n_a_moto3/

Szerző:  faki [ 2012 feb. 28, 19:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Negyedliteres KTM-ek karbon ruhában

Szerző:  faki [ 2012 márc. 03, 0:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

KTM EXC 2012 - Bomba robban

Szerző:  faki [ 2012 márc. 23, 18:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

79 lóerős egyhengeres. Jézusom...

Szerző:  mizsoltink [ 2012 márc. 24, 19:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Nice bike :wow:

Szerző:  faki [ 2012 jún. 05, 19:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Használtteszt, KTM 640 LC4-E – SM (2001): Ilyen KTM nincs is!

Szerző:  gencsydani [ 2012 jún. 05, 20:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

faki írta:


Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... :fuck

Szerző:  faki [ 2012 jún. 05, 20:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

gencsydani írta:
Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... :fuck


Például?

Szerző:  gencsydani [ 2012 jún. 05, 22:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

faki írta:
gencsydani írta:
Az hagyján hogy ilyen KTM nincs, de olyan baromságokat ír a f@sz a cikkben, mint ide Nagykáta... :fuck


Például?


Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)...

Szerző:  vado [ 2012 jún. 06, 7:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

gencsydani írta:
Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)...


Van még hiba az üzemanyagtartály méretével kapcsolatban is... Ahogy nézem ezen 12l-es van.

Azt meg nem tudhatjuk, hogy emberünk mit érez rajta... :lol: A 100km-es kijelentése tényleg egy vicc, de lehet hogy túramotorról jön!

Viszont nézd a cikk jó oldalát, legalább írnak az LC4-ről! :grin:

Szerző:  faki [ 2012 jún. 06, 15:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

gencsydani írta:
Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)...


Te Dani, úgy érzem, neked az utolsó pont a legfájóbb! :wink: Az adatokban biztos igazad van, engem ilyen mélységben nem érdekelnek, szerintem nem erről szól a történet. Akinek ez fontos, az úgyis átnyálazza a katalógusokat, táblázatokat, összehasonlító teszteket, a gumi meg elég szubjektív tud lenni (több mint 10 évig vágytam a TKC80-ra, az tűnt számomra a gumik királyának, amikor megvehettem és kipróbáltam, eléggé legörbült a szám, a kb. fele annyiba kerülő Mitast lényegesen többre értékeltem...).

Biztosan lehetett volna alaposabb az objektív dolgoknál, de én még nem sok helyen láttam leírva, amit azért itt sokan tudhatnak tapasztalatból. A KTM rákfenéje nálunk az igénytelen, motorgyilkos tulajdonosok által megalapozott rossz hírnév. Ezek a versenyközeli, a hasonló japán varrógépeknél nagyobb vigyorfaktort okozó motorok jobban igénylik a törődést és ha szerencsétlenül beválasztasz egy használt LC4-et, akkor megkeseríti rendesen az életed, terjesztheted tovább, hogy osztrák foßtalicska... Tudom, egy endúróval mindig törődni kell, de egy japán vas jobban tolerálja a hanyag gazdát, cserébe egy valag pénzt kell ráköltened, hogy olyasminak érezd, mint a KTM-et alapból. A ~100 km-es távot említeni is teljesen rendben lévőnek gondolom, nyilván nem köbe vésett, pontosan 100000 méternek értette, csak egy miheztartás végett említett érték, költői túlzással. Igaz csak az Adventure valamivel jobb ülésével volt napi több száz km-es tapasztalatom, de az is kinzópad egy túramotor vagy akár egy MZ üléséhez képest. Mielőtt megvettem az elsőt, kétfajta LC4-et próbáltam pár évvel azelőtt. Egy 350-es és egy 620-as volt, mindkettőről úgy szálltam le, hogy jó-jó, érzem én, hogy valamit frankón eltaláltak rajta, de nekem ilyen rázódeszka biztosan nem kell, jó nekem a japán zizegő. A saját (előzőeknél már enyhébb fokú) "vibrátort" használva kb. egy hónap múlva nem is értettem, mi zavart elsőre, mi a baj a rezgésekkel?

Ja!!! És nem kell rögtön mindenkinek a fejét leharapni, aki alulműveltebb nálad KTMisztikában és más a véleménye mint neked! :peace:

Szerző:  Sanyi [ 2012 jún. 06, 15:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

faki írta:
gencsydani írta:
Hogy az LC4-et 97-ben kezdték gyártani, hogy nincs az "SMC"-kben kiegyensúlyozó tengely, a technikai adatoknál a gumiméretek, elsőteló átmérője...és akkor az olyan dolgokról ne is beszéljünk mint hogy 100 km-nél többet nem lehet kibírni rajta egyben, hogy a Heidenau gumi jobban tapad mint a Pirelli MT60-as meg hogy 2008-ban nem hirdettek ezen kívül patent állapotú LC4-et 1M alatt (akkor árultam a "régi" 625-ösömet én is)...


Te Dani, úgy érzem, neked az utolsó pont a legfájóbb! :wink: Az adatokban biztos igazad van, engem ilyen mélységben nem érdekelnek, szerintem nem erről szól a történet. Akinek ez fontos, az úgyis átnyálazza a katalógusokat, táblázatokat, összehasonlító teszteket, a gumi meg elég szubjektív tud lenni (több mint 10 évig vágytam a TKC80-ra, az tűnt számomra a gumik királyának, amikor megvehettem és kipróbáltam, eléggé legörbült a szám, a kb. fele annyiba kerülő Mitast lényegesen többre értékeltem...).

Biztosan lehetett volna alaposabb az objektív dolgoknál, de én még nem sok helyen láttam leírva, amit azért itt sokan tudhatnak tapasztalatból. A KTM rákfenéje nálunk az igénytelen, motorgyilkos tulajdonosok által megalapozott rossz hírnév. Ezek a versenyközeli, a hasonló japán varrógépeknél nagyobb vigyorfaktort okozó motorok jobban igénylik a törődést és ha szerencsétlenül beválasztasz egy használt LC4-et, akkor megkeseríti rendesen az életed, terjesztheted tovább, hogy osztrák foßtalicska... Tudom, egy endúróval mindig törődni kell, de egy japán vas jobban tolerálja a hanyag gazdát, cserébe egy valag pénzt kell ráköltened, hogy olyasminak érezd, mint a KTM-et alapból. A ~100 km-es távot említeni is teljesen rendben lévőnek gondolom, nyilván nem köbe vésett, pontosan 100000 méternek értette, csak egy miheztartás végett említett érték, költői túlzással. Igaz csak az Adventure valamivel jobb ülésével volt napi több száz km-es tapasztalatom, de az is kinzópad egy túramotor vagy akár egy MZ üléséhez képest. Mielőtt megvettem az elsőt, kétfajta LC4-et próbáltam pár évvel azelőtt. Egy 350-es és egy 620-as volt, mindkettőről úgy szálltam le, hogy jó-jó, érzem én, hogy valamit frankón eltaláltak rajta, de nekem ilyen rázódeszka biztosan nem kell, jó nekem a japán zizegő. A saját (előzőeknél már enyhébb fokú) "vibrátort" használva kb. egy hónap múlva nem is értettem, mi zavart elsőre, mi a baj a rezgésekkel?

Ja!!! És nem kell rögtön mindenkinek a fejét leharapni, aki alulműveltebb nálad KTMisztikában és más a véleménye mint neked! :peace:



:m28

Szerző:  szabcsab [ 2012 jún. 06, 18:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29

Szerző:  gencsydani [ 2012 jún. 06, 19:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

szabcsab írta:
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29


Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... :stupid

Szerző:  szabcsab [ 2012 jún. 06, 20:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

gencsydani írta:
szabcsab írta:
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29


Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... :stupid


:lol:

Szerző:  pancel [ 2012 jún. 06, 21:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

gencsydani írta:
szabcsab írta:
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29


Dehogyis...betudom ezt a botlását a hosszú évek óta tartó motortalanságnak... :stupid



:lol:

Ti aztán igazi hülyék vagytok! :grin: :grin: :grin:

Üdv,

pancel

Szerző:  gencsydani [ 2012 jún. 06, 21:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

pancel írta:
Ti aztán igazi hülyék vagytok! :grin: :grin: :grin:


Kiszól a lyuk a gödörből :m30

Szerző:  faki [ 2012 jún. 06, 21:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

szabcsab írta:
Kemény vagy Faki vazze, Dani ezért a beszólásodért keresztül fog pisálni téged :m29


Lőtávolon kívül vagyok. :wink

Szerző:  faki [ 2012 szept. 20, 14:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Lehull a lepel: íme a KTM 1190 Adventure
Gyári infók az KTM Adventure családról

Szerző:  balazs87 [ 2012 szept. 21, 20:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM?

Szerző:  ÍziRájder [ 2012 szept. 22, 10:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

balazs87 írta:
Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM?


Kami
Tanul
Motorozni

:beer

Szerző:  ktmgé [ 2012 szept. 22, 20:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

Korlátozottan Tartós Motor :-))))))) (loptam)

Ha jól tudom a cég alapítók neveit viseli a megnevezés. De ne vegyél rá mérget.

Szerző:  faki [ 2012 szept. 23, 7:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

balazs87 írta:
Sziasztok boccs a tudatlanságomért KTM tulajdonos létemre de minek a rövidétése a KTM?


"Kronreif, Trunkenpolz, Mattighofen"
http://hu.wikipedia.org/wiki/KTM

Majd Dani kijavítja, ha nem jó helyen van egy vessző. :008

Szerző:  xerxesza [ 2012 szept. 25, 9:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

faki írta:

Nekem ez nem tetszik. Olyan utcai motor. Ettől lehet remek gép persze!

Szerző:  szabcsab [ 2012 szept. 26, 6:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

http://www.motorinfo.hu/bemutato/2012/0 ... uper_duke/

Szerző:  sevjo [ 2013 jan. 31, 0:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

http://www.motorinfo.hu/magazin/2013/01 ... nat_a_ktm/

Szerző:  faki [ 2013 márc. 21, 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

http://totalbike.hu/hirek/2013/03/21/ktm-mel_a_vilag_korul/

Szerző:  xerxesza [ 2013 márc. 22, 11:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Magyar oldalak

faki írta:

Egy ilyenre én is elmennék... :)

Oldal: 9 / 10 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/