hgabi00 írta:
Sziasztok!
Topic nyitása óta, még mindig senki sem próbálta a 390-es duke-ot ? :)
Kíváncsi lennék néhány tapasztalt róka véleményére is.
Korábban volt egy 690 SM-em, 1,5 éve adtuk el, azóta nincs motorom. De mindig bennem van, hogy csak kellene újra valami.
171cm és 70kg vagyok, a 690 egy kicsit pipiskedős volt. Pont azért tűnik szimpatikusnak a 390, mert kicsi és könnyű, de nem tudom, hogy mennyire lenne elég az ereje.
140kg és 40+ ló, annyira lomha azért nem lehet.
Csak ugye 390 duke-ból még nem nagyon van használt, így 1,5 millió felettre jönne ki. Ugyanennyiért azért lehet találni pár éves nagyobb vasakat is.
Sziasztok,
Elsőre is a Duke 390 tökéletes kezdőnek is meg tapasztaltnak is, nekem ez az első motorom (robogót leszámítva) a tanuló gépemet utáltam a súlya miatt, ez könnyü és fürge, az ereje alapján 2 személlyel is megtévesztően jól gyorsul (volt aki mögöttem azt hitte legalább 800-as gépen ül). Nagyon szeretek vele menni, könnyen kezelhető és jól megy. 170 cm és 76 kg vagyok, ez kb a magasság motornál ami még elviselhető nekem, nem vagyok túl hajlékony. 800 mm az ülésmagasság.
Használt belőle még sokáig nem lesz (max törött ami elijesztett valakit a motorozástól egy életre)
Én Bogláron vettem, ott augusztus óta van tesztmotor, és vétel elött természetesen ki is próbáltam. Korrektek és mivel az elsők közt volt az országban így megvolt a kellő szívásuk a papirozással.
Gondolkodtam eredetileg én is a 200-ason de mindenki lebeszélt róla hogy kinövöm/megunom. Akkor már megérte az extra 250-300K-t a nagyobb.
A motoron kellemes a hangja, de kivülről alig hallatszik. Volt már Autós aki simán rámhúzta a kormányt index aztán kanyarodunk akcióban... hiába voltam mellette, nem tünt fel neki.
a lista ára 1453000, erre az extrákat és minden kellőt kifizetve rájöt még 250k, de min 200.
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=1424 az én bemutatkozásom
Kérdésekre:
Használat terén, 2 személlyel is kényelmesen lehet menni vele, én a Mecsekben motorozgattam így és meglepődtem mennyire nem érezni a gyakorlott utast. Balatonra lábon vittem Pécsről első szervízre és semmi gondom nem volt vele. 60-90 km enként érdemes nyujtózni egyet a motor mellett
Rúhából én nyárra tetőtől talpig 100 ból felöltöztem (jogsi miatt sem ártott), erre jött extraként a melegebb esőálló +80k ért. Én shox cuccokat vettem, és nincs velük gondom
A szervíz nem volt olcsó de vészesnek sem nevezném.
A 7500-as szervíz intervallum nem igaz, a motor 5000-et enged az 1000-es után. Az ezres nekem 30-40 között volt már nem emlékszem, de volt egy extra tétel a gyártó felhívására (szelephézag ellenőrzés). +1 óra és a motor elég rendesen szétborítása. Végig ott voltam mert izgi volt és tetszett is a művelet.
A totalcar/totalbike-os tesztek a duke 125-200-390-esről szerintem elég jó. mind3-at elolvastam még amikor kijött. Főleg az első után szerettem bele a tipusba. Aztán nőtt a cél a B125 kellemetlenkedéseivel, és csináltam rendes A jogsit.
Első sorba városban használom meg véros körül főleg szórakozásra ami nagyon buli. eddig 1500 km-ert tettem bele (1504). Fogyasztása 4-5 l között van, de a mosoly/litert kell nézni és abban mégjobban áll.
üdv,
Gábor