KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 21:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: jogsi
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 23:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Bandi írta:
Azt gondolom,hogy a 21 szazadban jogsi nélkül olyan mintha valaki olvasni nem tudna...Elsösorban kocsira de motorra is ugyszinten!Persze ismerek sok olyan boldog embert aki irastudatlan ,de azert megis.... Aki motorozik akár terepen ,akár csak krossozik vagy akarmi,-szerintem a jogsi az kell.


=D>
Meghajlok előtted, jó lenne ha a "gyerekeknek" is hasonló lenne a gondolkodásmódja, sokkal előrébb jutnánk a problémás dolgokban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 12:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

Motoros próbálkozásom újabb fejezethez érkezett. Az erdélyi túrán láttam, hogy terepen igen gyengén muzsikáltunk én és az SM... (nem is arra való?!). Szóval terepen kellene gyakorolni... jön a tél, meg ott lehet tanulni csak igazán... szóval: vagy a 690-es motoromat "téliesítem/terepesítem":

1) 690 SM-re lehet „enduro felnit + gumit” rakni(?!),

vagy...

2) valami enduro gépet kell beszerezni,

Szerintetek?

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 13:18 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
g74 írta:
1) 690 SM-re lehet „enduro felnit + gumit” rakni(?!),

vagy...

2) valami enduro gépet kell beszerezni,

Szerintetek?

Üdv. Gábor


Enduro

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 15:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
+1

xerxesz írta:
g74 írta:
1) 690 SM-re lehet „enduro felnit + gumit” rakni(?!),

vagy...

2) valami enduro gépet kell beszerezni,

Szerintetek?

Üdv. Gábor


Enduro


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 15:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
g74 írta:
1) 690 SM-re lehet „enduro felnit + gumit” rakni(?!),

vagy...

2) valami enduro gépet kell beszerezni,

Szerintetek?

Üdv. Gábor


Enduro


És 2T :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
-1!
:)

250 4T FTW!

gencsydani írta:
xerxesz írta:
g74 írta:
1) 690 SM-re lehet „enduro felnit + gumit” rakni(?!),

vagy...

2) valami enduro gépet kell beszerezni,

Szerintetek?

Üdv. Gábor


Enduro


És 2T :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
-1!
:)

250 4T FTW!

gencsydani írta:
xerxesz írta:
g74 írta:
1) 690 SM-re lehet „enduro felnit + gumit” rakni(?!),

vagy...

2) valami enduro gépet kell beszerezni,

Szerintetek?

Üdv. Gábor


Enduro


És 2T :!:


Ja hát ha vmi milliárdos csajt vesz feleségül, akkor akár vehet olyat is...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hm?

Te most az LC4-ed blokkjával szívsz. Ha jól sejtem messze nem első tulajként és nem egy öreg bácsi használta vasárnaponként a templomba menet.
Persze, hogy ekkor már olcsóbbnak tűnik a 2T, de erről továbbra sem tudsz meggyőzni. Ha van is különbség, _nagyságrendekben_ mondjuk az életciklus azonos szakaszáig szerintem nem lenne túl sok.

Vitatkozni nem tudunk, mert objektív adat nincs a kezünkben.

De ha mégis összejönne a milliárdos kiscsaj, veszek 2 versenyendúrót (125 EXC + 250 EXC-R), lerakom a garázsba mindkettőt és _VELED_ fogok elmenni minden útra. Odaadom a 2T-t, kb. azonos ideig/távon nyüstöljök mindkettőt és évente csinálok egy összesítést, hogy melyikre mennyit kellett költeni. Állom mindkét motor összes költségét. Ok?
Akkor lesz érdemes vitatkozni a fenntartási költségeken.

Amúgy szerintem a kezdők többségének a 4T sokkal barátságosabb és kezelhetőbb.

Na most indulj és kezdj el valami milliárdos csajt keresni, ha tesztet szeretnél! ;)


gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
-1!
:)

250 4T FTW!

gencsydani írta:
xerxesz írta:
g74 írta:
1) 690 SM-re lehet „enduro felnit + gumit” rakni(?!),

vagy...

2) valami enduro gépet kell beszerezni,

Szerintetek?

Üdv. Gábor


Enduro


És 2T :!:


Ja hát ha vmi milliárdos csajt vesz feleségül, akkor akár vehet olyat is...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 28, 16:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Hm?

Te most az LC4-ed blokkjával szívsz. Ha jól sejtem messze nem első tulajként és nem egy öreg bácsi használta vasárnaponként a templomba menet.
Persze, hogy ekkor már olcsóbbnak tűnik a 2T, de erről továbbra sem tudsz meggyőzni. Ha van is különbség, _nagyságrendekben_ mondjuk az életciklus azonos szakaszáig szerintem nem lenne túl sok.

Vitatkozni nem tudunk, mert objektív adat nincs a kezünkben.

De ha mégis összejönne a milliárdos kiscsaj, veszek 2 versenyendúrót (125 EXC + 250 EXC-R), lerakom a garázsba mindkettőt és _VELED_ fogok elmenni minden útra. Odaadom a 2T-t, kb. azonos ideig/távon nyüstöljök mindkettőt és évente csinálok egy összesítést, hogy melyikre mennyit kellett költeni. Állom mindkét motor összes költségét. Ok?
Akkor lesz érdemes vitatkozni a fenntartási költségeken.

Amúgy szerintem a kezdők többségének a 4T sokkal barátságosabb és kezelhetőbb.

Na most indulj és kezdj el valami milliárdos csajt keresni, ha tesztet szeretnél! ;)


Mondjuk ez egy érdekes teszt lenne...márcsak azért is, mert az EXC-m user manual-jában sehol nem írt pl. dugattyúcseréről, míg a 4T-kében ezt nagyon részletesen taglalják, szóval nem biztos hogy fair lenne a küzdelem ha "előírás szerint" történne a szervizelés...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 29, 19:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

Izé... nem nagyon tudom követni a kissé "teoretikus" magasságokba emelkedő okfejtéseiteket. De akkor most melyik?! Talán a legjobb egy "közepes" motort választani a "tanuláshoz", s figyelni(?!). Igazából nagyon kemény - nekem - terepen menni, de talán így "intenzívebb a tanulási fázisom".

A holnapi HRing-es napon "próbálgatok párat".

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 8:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Marha egyszerű
Supermoto nem = terepmotor.
Supermotóval ne akarj cimbi terepre menni max száraz földútra, mert én kiteszteltem, de teljesen faszság vele ott menni ahova nem való.
Jó neked a 24es főút is... odavaló az.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 20:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

Vettem, értettem. S a mai tesztnap (KTM offroad test HRing) ezt be is láttam. A kérdés az, hogy merre tovább. Egy 2005-ös 450 EXC-t nézegetek épp a neten, s nagyon tetszik. Ez igazából lehetne egy SM és Enduró motor is egyben. Igazából az "üzemóráktól" tartok egy kicsit. De ez van "ez már" versenytechnika. Talán valami "utcai enduro" lenne az igazi. Úgy értem, hogy nem üzemórás paripa. :) Persze ilyen nincs?!

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 20:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

Attól függhol használnád?! Mert szerintem az erdei csiki-csukin és a krosszpályán kívűl az LC4 modellek mindenhol megállják a helyüket.
Persze avatott kezekben mindegy, hogy mit hol...

Tehát ha nem erdő meg krosszpálya, akkor egy LC4 enduro tökéletes, ha viszont erdő, akkor EXC.

...szerintem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 20:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Ha endurózni és supermotozni akarsz akkor EXC.Ha csak szántóföldeket akarsz lerülgetni,akkor jó az Lc4.Amúgy igazán még erdő vagy terep közelébe sem mernék vele menni ( mondjuk ez terep függő).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 20:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Pedig az LC4-gyel anno hatnapost nyertek, tehát nem rossz az terepen, SC-vel, vagy SXC-vel pedig bármit bárhol meg lehet csinálni, avatott kezekben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 21:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

Köszi. EXC lesz a "megoldás". :)

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 30, 22:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Jimmy írta:
Amúgy igazán még erdő vagy terep közelébe sem mernék vele menni ( mondjuk ez terep függő).


Pedig sima 640-essel is volt egy arc a Fesztiválon az enduroversenyen! Igaz, ő még az én időmnek is a dupláját futotta a mért körön (pedig nekem is 2x addig tartott körbeérni, mint mondjuk Gustafsson-nak) :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 26, 15:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 26, 12:53
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Budapest
Működik ez a fórum???:))

Aki indexről ismer, már ismer, LC8 950 SM R révén kerültem ide. Van LC8 topik itt is külön, vagy az csak indexes?

_________________
LC8 SMR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 26, 15:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
rnie írta:
Működik ez a fórum???:))

Aki indexről ismer, már ismer, LC8 950 SM R révén kerültem ide. Van LC8 topik itt is külön, vagy az csak indexes?


Nyissál a "Csörög-zörög"-ben egy 950 SM topikot - azt' legfeljebb majd magaddal beszélgetsz benne! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 okt. 27, 10:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
rnie írta:
Van LC8 topik itt is külön, vagy az csak indexes?


Többnyire itt írogatnak az eltévelyedettek:
http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewtopic.php?t=310


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: TOM CRASH ... :(
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 11, 17:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

Egy kissé személyes, de nem tudtam máshova tenni, s kíváncsi vagyok a véleményetekre... :)

Szóval egy kissé összetörtem a masinát / szerencsére nem a motort! :) / Történt, hogy pénteken az asszonykámmal kitettük a gyerkőcöt az oviban, s gurultunk dolgozni. Szépen csorgok le a hegyről, az egyik kanyarból kijövet látom, hogy szemből a felezőnél egy Volvo kanyarodni készül elém be balra. Van ilyen. Indexel, felezőnél áll. Közeledünk, s cca. volt 50 méter, s az ember elindul, majd keresztben megáll, no ekkor volt 30m-em. Se előtte se mögötte semmi hely, BAZDMEG! Fék, +10m, balra kerülök, - reméltem elmegy előlem... nem ment... érintőre a jobb oldalunk, próbáltam visszahúzni, de megvezetett, neki a patkának, kerítés - terméskőlábbal szevasz - légzsákok, második csatt, nem látok a légzsákoktól, üvegszilánkok, kocsi orra leér, orron átfordulás, bal oldalon landolás, csúszás, még mindig nem álltunk meg?! talpra visszafordulás, magálltunk, jól vagy? jól. te? OK, füst a műszerfalból, ajtót kinyit, biztonságiöv, kiszállás... Ember fut... jól vagyunk... motoros megáll... vazzeg éltek? Hívom a rendőrt mentőt ... ok. Feleségem kissé kivan, meghúzta a biztonsági öv, nekem valami kis horzsolás, inkább égés az alkaromon. Ember: gyorsan jöttél. F@szt jöttem, minek indulsz el, minek állsz keresztben? Ember mögött két gyerek ül.

Izgi volt, megúsztuk. Ember nem ismeri el: gyorsan jöttem, Talán nem kellene elindulni, majd megállni! rendőrök feljelentik, ...

SUMMA: a rendőrök nem értik, de nem fényképeznek, nem mérnek semmit, igazából akkor én sem értettem, csak fokozatosan áll össze minden. Kibaszott közel voltam, amikor elkezd fordulni, majd megáll... ennyi... többen azt mondták, hogy bele kellett volna állni a fékbe, majd egyenesen neki! Nem gondoltam, hogy ekkorát zakózunk, akkor és ott nem akartam ütközni. Így döntöttem. Ha 45 fokban elkapom orral lehet, hogy az Ember kölykei nem ússzák meg?! Ez van. Szerintetek?

Üdv. Gábor

http://video.ktmklub.hu/pictures/list.php?membergal=g74/2008.05.09%20TOM%20CRASH


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TOM CRASH ... :(
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 11, 19:19 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Először is jó, hogy személyesen írod, nem pedig valaki más, ergo egyben vagytok.

Jól körbefényképeltétek. Sajnos valszeg tényleg az van, hogy padlófék, és csatt bele, mert ha ráadásul érintés nélkül esel le az útról, senki sem mossa le rólad, hogy te basztad el. Viszont szerintem ez a helyes reflex, hogy inkább elkerülni az ütközést. Mondjuk most nem épp gazdaságosan sikerült, de az alapgondolat jó volt.

Rendőrök normálisak voltak? Rendesen helyszineltek? Van tanutok?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: TOM CRASH ... :(
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 11, 20:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
jo kis accord, nem nez ki tul fenyesen, bar aranylag jol meguszta
a volvos viszont alig kapott, lehet az anyos ulest megceloztam volna
bar akkor valszeg mind2 kocsiban joval nagyobb az anyagi, meg lehet emberi kar is...

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 11, 22:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
lehet nem kellett volna elengedni a rendoroket helyszineles nelkul. en tavaly bebuktam ugyanigy, csak motorral.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 12, 19:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Valószínű, hogy reflexből én is kerültem volna az ütközést, de sajnos igaz, hogy neki kellett volna menni. A képeket látva a Volvo elejét lehetett volna célba venni. Mindenképpen jobbra vittem volna az autót. Én amondó vagyok, örüljetek, hogy ennyivel megúsztátok. Szemtanuk?

Nekem is volt egy hasonló, két rendőr miatt csatt egy másik kocsiba. Valahogy benne van a kezemben a jobbra, mert arra rántottam el. Az eset a rendőr lefokozásával végződött, de a kocsiban keletkezett kárt senki nem fizette meg. 3 hónapos volt. Casco adott alamizsnát, a roncsot meg adjuk el mi.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 12, 19:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

"Rendőrök normálisak voltak? Rendesen helyszíneltek? Van tanútok?": Rendőrök normálisak voltak, nem helyszíneltek, van egy motoros, aki látta, hogy esünk be a kertbe, szerencsére nem jött előbb 1 sec-el, mert akkor ő is szereplője az esetnek, s lehet, hogy nem ússza meg. :( A rendőröknek igen nehezen tudtam elmondani, hogy az utolsó pillanat után kezdte el az ember a fordulást. Egyszerűen iszonyatosan rossz ritmusban. Ha be kellett volna szívatni valakit, akkor profibb ritmusban nem lehetett volna megcsinálni. Úgy tesz mintha elsőbbséget adna, majd a legutolsó pillanatban elindul - megáll. Tökéletes "elfogás".

"anyós ulést megcéloztam volna, bar akkor valszeg mind2 kocsiban jóval nagyobb az anyagi, meg lehet emberi kar is...": Igen "ez is "felmerült", de akkor annyira az utolsó pillanat volt, hogy "nem hittem el", hogy ezt lépi, s ütközést akartam elkerülni, ha egy "tizeddel" előbb áll keresztbe, akkor "több időm" lett volna a fékezésre, s belecsúszom. Talán?!

"rendőröket helyszíneles nélkül. én tavaly bebuktam ugyan így, csak motorral.": egy kissé mi is csodálkoztunk, de csináltunk egy csomó fényképet, s a mi kérésünkre a rendőr állította be a féknyomok alapján a Volvót az ütközés előtti pillanatra. Majd a végén az volt a mondás, hogy az embernek kellett volna elsőbbséget adni, így őt jelenti fel. Nagyon várom a végzést, hogy mi lesz a mondás.

Szemtanuk?: a motoros, aki szembe jött, s megállt. De magát az ütközést nem látta. :( Remélem, hogy nem casco lesz a dologból, hanem kötelező. A kerítést nem tudom hogy "úszom meg" az sem piskóta. A GT totálkár az első vizsgálatok alapján. :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 13, 8:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Örülök, h megúsztátok, Gábor!!!!!
Ez a lényeg!

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 máj. 14, 11:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Uhh...
Okosabb nem tudok lenni az előttem szólóknál a témában, de jó, hogy ti megúsztátok!

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség