KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 16:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Rám 54-es bőrruha kellene felül, 56-ost hordok, alatta páncéllal.
Odaadom a motoromat egy hónapra, ha te el tudsz bármilyen protektort forgatni rajtam. :)
Ha a kicsit nagyobb ruha alá veszed a páncélt ugyanúgy rádfeszül, hidd el, sőt!

Mellesleg ez azért is szerencsés számomra, mert hosszban egyébként 56-os méret kellene (német méretezés szerint az 54L az én méretem, azaz bőségben 54, hosszban 56.

Igen a cordura ruházatnak ez a nagy hátránya. Ha azonban abból is kidobod a beépített protektorokat és rendes, testre kötött protektorokat vagy páncélt veszel alá, azok sem fognak elfordulni.
Ez versenytapasztalat! :)

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Az SM versenyzők nem utcán közlekednek. Pályára nem is kell több, ott ritkán kenődsz fel pl. járdaszegélyre.
Ha pont jó rád a ruha akkor nem megy alá a páncél. Ha fél/egy számmal nagyobb, akkor már igen, természetesen kivett protektorokkal. Miért baj, ha emiatt kicsit nagyobb ruhát vesz valaki?
Amúgy meg vehet protektoros bőrruhát+gerincvédőt is ha szeretne, nekem eddig egyszer sem volt még gondom abból, hogy mellkasvédelmem is volt. :)

Bőrruhából (pláne mivel ez utcai használatra is lenne) nem javaslom az egyrészest, _szerintem_ kényelmetlen.

Fontossági sorrendben szerintem a páncélt megelőzi a csizma. Ha SM-et veszel, akkor olyan "krosszcsizmát" érdemes választani, aminek a talpa könnyen, pl. pár csavar kitekerésével cserélhető, mert kopni fog. Ezeket általában SM csizmaként árulják. Vagy talpald meg a csizmát vassal, de akkor meg szépeket zakózhatsz ha gyalog elcsúszol. :)

Az utcai+túra csizmákat nem javallanám, azok lényegesen gyengébbek, a lábtartás miatt nem kényelmetlen az ezeknél sokkal jobb védelmet adó krosszcsizmák használata sem, akkor inkább azok védjék a lábadat.


Tudom, én extrém példa vagyok, de az én bőrruhám karban-lábban 5-8 cm-vel rövidebb mint kellene és így állnak jól a helyükön a protektorok.
A cordurákkal is az a baj , hogy mivel nem simulnak szorosan a testedre, esésnél el tudnak fordulni bennük a protektorok (lásd C legelső fikáját még az XX-el), ha 1 számmal (fél szám sztem egyikből sincs) nagyobb bőrruhát veszel, akkor azzal megint adtál a sz#rnak egy pofont!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szerelés
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A két részes hosszú csúszásoknál valóban szétmehet rajtad, ha gondolod vegyél egyet pályára, az sosem árthat, de nekem elég lesz a két részes oda is. :)

Páncél ügyben konzultálj Mcemru kartárssal pl.

Én estem már rá padkára mellkassal, 70-nel. Meg sem éreztem. Ha a motorra (kormányra, kerékre, stb.) sikerül ráesned, akkor sem árt ha nem bordával tompítasz. A motorozásban nem korlátoz és roppant mulatságos pillanatokat szerezhetsz vele a környezetednek amíg beöltözöl. ;)
Szerintem ha két bőrruhát tervezel venni, akkor ne a páncél-gerincvédő kb. 12e-es árkülönbségén spórolj - amiben ráadásul könyökvédő is van.
Szerintem próbálj fel különböző kombinációkat, azt válaszd amelyik neked a legkényelmesebbnek tűnik - aztán pár esés után kiderül, hogy mennyire vált be. :)
Amúgy ne hidd, hogy a csajok menyasszonyi-ruha vásárlása a legidegölőbb és leghosszabb ezen a téren. Ha hasonlót kénytelen voltál átélni, akkor itt a lehetőség visszavágni, vidd el a párodat motorosruhát próbálni. Lesz pár jó órátok/napotok és érdemben visszavághatsz! ;)



g74 írta:
Szóval: krossz csizma: OK. Egyrészes bőr ruha 1/2-1 számmal nagyobb, hogy a gerincvédő vagy páncél elférjen?

A páncél kissé "erősnek" tűnik. Persze lehet az első bordarepedés után másképp szólok?

Kedvenc / rendbenlévő bolt é/v beszerzési forrás? Használt cuccok?

Arra gondoltam, hogy "munkába járós" stilusban kétrészes bör cucc + csizma. Pályára egyrészes + gerincvédő.

MÁS: a képeket / videókat nem tudom +nézni, mi kell hozzá? Klubtagsági? ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Rám 54-es bőrruha kellene felül, 56-ost hordok, alatta páncéllal.
Odaadom a motoromat egy hónapra, ha te el tudsz bármilyen protektort forgatni rajtam. :)
Ha a kicsit nagyobb ruha alá veszed a páncélt ugyanúgy rádfeszül, hidd el, sőt!

Mellesleg ez azért is szerencsés számomra, mert hosszban egyébként 56-os méret kellene (német méretezés szerint az 54L az én méretem, azaz bőségben 54, hosszban 56.

Igen a cordura ruházatnak ez a nagy hátránya. Ha azonban abból is kidobod a beépített protektorokat és rendes, testre kötött protektorokat vagy páncélt veszel alá, azok sem fognak elfordulni.
Ez versenytapasztalat! :)


Ja, azt kifelejtettem, hogy a nagyobb ruha f#szányosan tud lobogni a szélben 100 fölött (lásd a Sioról készült pályanapos képeket), ez egy ilyen könnyű motornál nem az a kimondott megnyugtató érzés!

A cordura alá protektor dolgot ismerem (én is így használtam 2-3 évig), de nálam meg az a versenytapasztalat, hogy a) 2x annyi ideig tart fel- és levenni, b) 2x olyan meleg! Ez utóbbi az elmúlt néhány nyár időjárását ismerve nem biztos, hogy hatalmas előny...
Szóval nekem komort szempontjából 1000x inkább egyrészes, fekete bőrruha gerincprotektorral, mint hálós páncél+cordura!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szerelés
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
KTMSzepy írta:
kétrészes, páncél, próba, asszony


Kétrészes: szóval pont fordítva: az utcán kellene nagyobb védelem. Vettem.

Páncél: lehet, hogy túlzás, de repedt/törött már bordám, így jól jöhet az (még ha mókás is). Valamiféle belső önbizalmat adhat?!

Próba: Így is van. Ki kell próbálni, s kész.

Asszony: Ő is megkímélt (valamiféle babonára hivatkozva), én is így teszek. :)

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
az én bőrruhám karban-lábban 5-8 cm-vel rövidebb mint kellene


Én meg azt hittem, a kezed-lábad hosszabb mint kellene. :mrgreen:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
faki írta:
gencsydani írta:
az én bőrruhám karban-lábban 5-8 cm-vel rövidebb mint kellene


Én meg azt hittem, a kezed-lábad hosszabb mint kellene. :mrgreen:


Nézőpont kérdése. A ruha biztosan azt mondaná :D

Dani, azt a fekete bőrruhás dolgot azért gondold át meleg szempotjából. Tapasztalatból mondom:)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
???
Ha rádfeszül, akkor mitől lobogna? Vagy tudja, hogy vazz, én 1 számmal nagyobb vagyok mint a user testmérete és igaz, hogy páncél miatt feszülök mint állat, ha kell ha nem, de ő most összeszorított foggal is lobogni fog? :)
Ha nagyobb a ruha és nincs ami kitöltse, akkor persze, hogy lobog. Akkor is ha jó amikor megveszed, aztán kifogysz belőle. Hiába volt jó amikor megvetted... :)

Ácsi! Ki beszélt itt korduráról? Te hoztad fel, hogy az szar, mert elfgordulnak benne a gyári protektorok. Ez így is van, ezért ha valaki kordurát használ, az vegyen alá testre erősíthető külön protektorokat.
Én azonban mindvégig bőrruháról beszéltem, amit SM-re ajánlottam. Szó sem volt corduráról. SM-re bőr kell.
A cordurából egyébként a jó méret is lobog. Igaz én az egyhengeresen is túléltem ezt, de tény, hogy sokkal kényelmesebb a bőr nagyobb tempónál, pl. emiatt is.

Egyébként ha komfortot keresek nem motorral megyek. Van autó, légkondival + 1db övvel, amit nem érzel, de többet véd mint 8 bőrruha + lufikkal.
Nekem amikor motorozom eddig még mindig megérte (történetesen az időmet eddig mindig cordurában töltöttem, most ismerkedem a bőrrel), hogy rendesen beöltözzek. Akár 10 perces útra is.
A cordura kabátomat úgy vettem, hogy védjen amennyit a szövet védhet, de a lehető legtöbb nyitható szellőző is legyen rajta, mert különben nyáron beledöglesz - de nyáron én inkább a _rendesen_ szellőzős cordurára szavazok, mint a bőrre, ha már hőérzetről van szó. Nekem az vált be utcára, de ígérem idén letesztelem a bőrt is első kézből. Terepre viszont nem vennék fel cordurát. Túrázni jó, de terepre agyhalál. Páncéllal vagy anélkül, 20 fok felett beledöglesz ha egy pólónál több van rajtad. Legalábbis én. :)

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Rám 54-es bőrruha kellene felül, 56-ost hordok, alatta páncéllal.
Odaadom a motoromat egy hónapra, ha te el tudsz bármilyen protektort forgatni rajtam. :)
Ha a kicsit nagyobb ruha alá veszed a páncélt ugyanúgy rádfeszül, hidd el, sőt!

Mellesleg ez azért is szerencsés számomra, mert hosszban egyébként 56-os méret kellene (német méretezés szerint az 54L az én méretem, azaz bőségben 54, hosszban 56.

Igen a cordura ruházatnak ez a nagy hátránya. Ha azonban abból is kidobod a beépített protektorokat és rendes, testre kötött protektorokat vagy páncélt veszel alá, azok sem fognak elfordulni.
Ez versenytapasztalat! :)


Ja, azt kifelejtettem, hogy a nagyobb ruha f#szányosan tud lobogni a szélben 100 fölött (lásd a Sioról készült pályanapos képeket), ez egy ilyen könnyű motornál nem az a kimondott megnyugtató érzés!

A cordura alá protektor dolgot ismerem (én is így használtam 2-3 évig), de nálam meg az a versenytapasztalat, hogy a) 2x annyi ideig tart fel- és levenni, b) 2x olyan meleg! Ez utóbbi az elmúlt néhány nyár időjárását ismerve nem biztos, hogy hatalmas előny...
Szóval nekem komort szempontjából 1000x inkább egyrészes, fekete bőrruha gerincprotektorral, mint hálós páncél+cordura!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szerelés
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 18:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
g74 írta:
KTMSzepy írta:
kétrészes, páncél, próba, asszony


Kétrészes: szóval pont fordítva: az utcán kellene nagyobb védelem. Vettem.

Páncél: lehet, hogy túlzás, de repedt/törött már bordám, így jól jöhet az (még ha mókás is). Valamiféle belső önbizalmat adhat?!

Próba: Így is van. Ki kell próbálni, s kész.

Asszony: Ő is megkímélt (valamiféle babonára hivatkozva), én is így teszek. :)

Üdv. Gábor


Nem tudom, anyagilag hogy vagy eleresztve, de két kicsit jobb minőségű bőrruha ára újonnan lehet akár 4-500k HUF is, szóval ez így szerintem eléggé a luxus kategória, de Te tudod.
Városi rohangáláshoz nyári kánikulában én csizma+térdvédő, oldalzsebes nadrág, páncél+kapucnis pulcsi (v. krosszmez), SM kesztyű, krosszbukó kombinációt hordok, ennél több cuccban ha meg kell állnod, egyszerűen megdöglesz.

Motoroscuccoknál azt sem árt figyelembe venni hogy - a kifejezetten túrára szánt darabok kivételével - nincsen rajtuk zseb (vagy csak mutatóba), szóval a mindennapokban használatos dolgokat (pénztárca, kulcscsomó) nem tudod úgy a kezed ügyében tartani, mint utcai ruházatban!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
faki írta:
gencsydani írta:
az én bőrruhám karban-lábban 5-8 cm-vel rövidebb mint kellene


Én meg azt hittem, a kezed-lábad hosszabb mint kellene. :mrgreen:


Nézőpont kérdése. A ruha biztosan azt mondaná :D

Dani, azt a fekete bőrruhás dolgot azért gondold át meleg szempotjából. Tapasztalatból mondom:)


Én is tapasztalatból mondtam. Nyilván a tűző napon "begombolkozva" ácsorogni mindkettőben k#rva sz#r, egyébként viszont sokkal kényelmesebb a bőr, mint a hálós cucc+cordura. Ráadásul a bőr felső részéből egy mozdulattal ki tudok bújni és akkor már egy enyhe kis szellő is tök jól hűsít, ugyanez a másiknál sokkal körülményesebb.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szerelés
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
gencsydani írta:

4-500k HUF / bőrruha, városi rohangáláshoz nyári kánikulában, nincsen rajtuk zseb,


4-500k: azért ez már igen a "teteje" lehet. Kissé sok(k). Városi rohangáláshoz felső bőr + belső protektorok + farmer + térdvédő + bakancs + kesztyű + krossz sisak-ra tippeltem. Pályára "túrára/terepre" egyrészes bőr + páncél + csizma + kesztyú + zárt sisak.

Cuccoknak egy kisebb hátizsák? Rekesz az ülés alatt?

MÁS: Hol tartjátok (parkolás este)? Hogy véditek az utcán illetéktelenek elől a mocit (parkolás napközben)?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szerelés
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hogy ne legyen félreértés:

Az egyrészes "versenyruhák" komolyabb védelmet adnak, pláne ha hosszan csúszol aszfalton. Az utcára viszont jól jön ha ütés elleni védelmet is tervezel, erre jó a páncél és a gerincvédő (ami egyébként a páncélnak is része). A kétrészes ruhák hétköznap kényelmesebbek, _szerintem_ az SM sebességéhez elegek is, de persze én nem vagyok ebben mérvadó.
Egy biztos, ha bőrruhát veszel, pláne egyrészest, nagyon nézd meg, SM-re tervezettet vegyél, mert az egyrészeseket hajlamosak kuporgósra szabni, abban pedig igencsak kellemetlen lesz a gépen ülni.

Önbizalmat még nem vártam a páncéltól, ha ad, akkor gondban vagyok, mert páncélban is gyáván motorozom. ;)

g74 írta:
KTMSzepy írta:
kétrészes, páncél, próba, asszony


Kétrészes: szóval pont fordítva: az utcán kellene nagyobb védelem. Vettem.

Páncél: lehet, hogy túlzás, de repedt/törött már bordám, így jól jöhet az (még ha mókás is). Valamiféle belső önbizalmat adhat?!

Próba: Így is van. Ki kell próbálni, s kész.

Asszony: Ő is megkímélt (valamiféle babonára hivatkozva), én is így teszek. :)

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
???
Ha rádfeszül, akkor mitől lobogna? Vagy tudja, hogy vazz, én 1 számmal nagyobb vagyok mint a user testmérete és igaz, hogy páncél miatt feszülök mint állat, ha kell ha nem, de ő most összeszorított foggal is lobogni fog? :)
Ha nagyobb a ruha és nincs ami kitöltse, akkor persze, hogy lobog. Akkor is ha jó amikor megveszed, aztán kifogysz belőle. Hiába volt jó amikor megvetted... :)

Ácsi! Ki beszélt itt korduráról? Te hoztad fel, hogy az szar, mert elfgordulnak benne a gyári protektorok. Ez így is van, ezért ha valaki kordurát használ, az vegyen alá testre erősíthető külön protektorokat.
Én azonban mindvégig bőrruháról beszéltem, amit SM-re ajánlottam. Szó sem volt corduráról. SM-re bőr kell.
A cordurából egyébként a jó méret is lobog. Igaz én az egyhengeresen is túléltem ezt, de tény, hogy sokkal kényelmesebb a bőr nagyobb tempónál, pl. emiatt is.

Egyébként ha komfortot keresek nem motorral megyek. Van autó, légkondival + 1db övvel, amit nem érzel, de többet véd mint 8 bőrruha + lufikkal.
Nekem amikor motorozom eddig még mindig megérte (történetesen az időmet eddig mindig cordurában töltöttem, most ismerkedem a bőrrel), hogy rendesen beöltözzek. Akár 10 perces útra is.
A cordura kabátomat úgy vettem, hogy védjen amennyit a szövet védhet, de a lehető legtöbb nyitható szellőző is legyen rajta, mert különben nyáron beledöglesz - de nyáron én inkább a _rendesen_ szellőzős cordurára szavazok, mint a bőrre, ha már hőérzetről van szó. Nekem az vált be utcára, de ígérem idén letesztelem a bőrt is első kézből. Terepre viszont nem vennék fel cordurát. Túrázni jó, de terepre agyhalál. Páncéllal vagy anélkül, 20 fok felett beledöglesz ha egy pólónál több van rajtad. Legalábbis én. :)


Az egy mérettel nagyobb bőr nem feltétlenül _csak_ ott hosszabb/szélesebb, ahol a protektorok kitöltik a helyet (nekem még a mostani bőrruhámban is van pl. hasban tartalék).

Nekem viszont muszáj legalább valamennyire komfortos megoldást keresnem motorra, mivelhogy nincsen autóm. Ezért aztán ha csak 10 perc lenne az út (+2x10 perc öltözködés) akkor inkább sétálok vagy buszozok, az olcsóbb és lehet, hogy nem is tart sokkal tovább. De ez már nagyon OFF...

Egy rendesen szellőző cordura (ami mondjuk véd is), bolti áron kb. annyiba kerül, mint egy bőrruha, szal akkor anyagilag megint ugyanott van, ahol a part szakad. Ezért is ajánlottam a saját verziómat, az szvsz elég jó kompromisszum minden (védelem, komfort, ár) szempontból.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Maradjunk annyiban, hogy cordura és cordura között is van különbség. Az enyémet állítom, hogy bármelyik bőrruhánál kellemesebb, mert nagyon jól szellőzik.

Én már megszoktam a páncélt, csupasznak érzem magamat nélküle. Akár bőr, akár cordura van rajtam. Amennyi plusz "kényelmetlenség" (amit nem is érzek), annál lényegesen komolyabb biztonság.

gencsydani írta:
mic71 írta:
faki írta:
gencsydani írta:
az én bőrruhám karban-lábban 5-8 cm-vel rövidebb mint kellene


Én meg azt hittem, a kezed-lábad hosszabb mint kellene. :mrgreen:


Nézőpont kérdése. A ruha biztosan azt mondaná :D

Dani, azt a fekete bőrruhás dolgot azért gondold át meleg szempotjából. Tapasztalatból mondom:)


Én is tapasztalatból mondtam. Nyilván a tűző napon "begombolkozva" ácsorogni mindkettőben k#rva sz#r, egyébként viszont sokkal kényelmesebb a bőr, mint a hálós cucc+cordura. Ráadásul a bőr felső részéből egy mozdulattal ki tudok bújni és akkor már egy enyhe kis szellő is tök jól hűsít, ugyanez a másiknál sokkal körülményesebb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szerintem a páncél igencsak kitölt mindenhol (kar/vállak/hát/mellkas), pocaknél lobogó bőrruhát pedig én még nem láttam. :)

Hagyjuk már azt a nyamvadt cordurát, a bőrről kezdtünk el beszélni. :)


Én évekig (bő 120e km) használtam/használom most is a farmer+térdvédő+csizma kombinációt, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy mindegyik esésemnél cordura nadrág volt rajtam (hideg volt/pályán voltam/stb.)

Most is így közlekedem, bár a múltkor bőrkabát votl rajtam, nem a a cordura - egyelőre felemásak az érzéseim. Szerintem hatalmas mázlim volt, hogy eddig sosem bizonyosodott be, hogy a farmer mennyire alkalmatlan erre, ellenben kényelmes megoldás, mert nem kell átöltözni sehol.

Krossz bukót szerintem felesleges a városba venni, ha amúgy van zártad. Azok teljesen jók városba is.
Terepre már kell az extra szellőzés, hogy levegőt kapj, de városba felesleges+kényelmetlen. Hangos, esőben beázik az arcod, a kocsik által felcsapott dzsuva a szádban landol, stb...

Szepy

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
???
Ha rádfeszül, akkor mitől lobogna? Vagy tudja, hogy vazz, én 1 számmal nagyobb vagyok mint a user testmérete és igaz, hogy páncél miatt feszülök mint állat, ha kell ha nem, de ő most összeszorított foggal is lobogni fog? :)
Ha nagyobb a ruha és nincs ami kitöltse, akkor persze, hogy lobog. Akkor is ha jó amikor megveszed, aztán kifogysz belőle. Hiába volt jó amikor megvetted... :)

Ácsi! Ki beszélt itt korduráról? Te hoztad fel, hogy az szar, mert elfgordulnak benne a gyári protektorok. Ez így is van, ezért ha valaki kordurát használ, az vegyen alá testre erősíthető külön protektorokat.
Én azonban mindvégig bőrruháról beszéltem, amit SM-re ajánlottam. Szó sem volt corduráról. SM-re bőr kell.
A cordurából egyébként a jó méret is lobog. Igaz én az egyhengeresen is túléltem ezt, de tény, hogy sokkal kényelmesebb a bőr nagyobb tempónál, pl. emiatt is.

Egyébként ha komfortot keresek nem motorral megyek. Van autó, légkondival + 1db övvel, amit nem érzel, de többet véd mint 8 bőrruha + lufikkal.
Nekem amikor motorozom eddig még mindig megérte (történetesen az időmet eddig mindig cordurában töltöttem, most ismerkedem a bőrrel), hogy rendesen beöltözzek. Akár 10 perces útra is.
A cordura kabátomat úgy vettem, hogy védjen amennyit a szövet védhet, de a lehető legtöbb nyitható szellőző is legyen rajta, mert különben nyáron beledöglesz - de nyáron én inkább a _rendesen_ szellőzős cordurára szavazok, mint a bőrre, ha már hőérzetről van szó. Nekem az vált be utcára, de ígérem idén letesztelem a bőrt is első kézből. Terepre viszont nem vennék fel cordurát. Túrázni jó, de terepre agyhalál. Páncéllal vagy anélkül, 20 fok felett beledöglesz ha egy pólónál több van rajtad. Legalábbis én. :)


Az egy mérettel nagyobb bőr nem feltétlenül _csak_ ott hosszabb/szélesebb, ahol a protektorok kitöltik a helyet (nekem még a mostani bőrruhámban is van pl. hasban tartalék).

Nekem viszont muszáj legalább valamennyire komfortos megoldást keresnem motorra, mivelhogy nincsen autóm. Ezért aztán ha csak 10 perc lenne az út (+2x10 perc öltözködés) akkor inkább sétálok vagy buszozok, az olcsóbb és lehet, hogy nem is tart sokkal tovább. De ez már nagyon OFF...

Egy rendesen szellőző cordura (ami mondjuk véd is), bolti áron kb. annyiba kerül, mint egy bőrruha, szal akkor anyagilag megint ugyanott van, ahol a part szakad. Ezért is ajánlottam a saját verziómat, az szvsz elég jó kompromisszum minden (védelem, komfort, ár) szempontból.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: szerelés
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
g74 írta:
gencsydani írta:

4-500k HUF / bőrruha, városi rohangáláshoz nyári kánikulában, nincsen rajtuk zseb,


4-500k: azért ez már igen a "teteje" lehet. Kissé sok(k). Városi rohangáláshoz felső bőr + belső protektorok + farmer + térdvédő + bakancs + kesztyű + krossz sisak-ra tippeltem. Pályára "túrára/terepre" egyrészes bőr + páncél + csizma + kesztyú + zárt sisak.

Cuccoknak egy kisebb hátizsák? Rekesz az ülés alatt?

MÁS: Hol tartjátok (parkolás este)? Hogy véditek az utcán illetéktelenek elől a mocit (parkolás napközben)?


4-500k/ 2 bőrruha (1 db egyrészes, 1 db kétrészes)

Nagyon olcsó bőrruhát nem biztos, hogy megéri venni, nem is annyira a védelem (ha szabványos protektorok vannak benne, akkor olyan nagy baj nem lehet), hanem főleg a kényelem (mennyire "emberszabású") és a tartósság miatt. Bár a drágább bőrruhák között is van olyan, ami sz#r :(

Amúgy ha városban rohangálni csak a dzsekit hordanád, akkor tök fölösleges egy egész bőrruhát megvenned, elég egy bőrdzseki is, az azért árban is jóval barátságosabb, mint egy komplett bőrruha. Vagy veszel egy darab kétrészest, városban csak a dzsekit hordod, városon kívülre meg felveszed az alsó részét is.
Viszont csizmát (vagy legalább egy protektoros motoros cipőt - van ilyen) ajánlatos városban is hordani, a láb ott is ugyanolyan (ha nem nagyobb) fokú sérülésveszélynek van kitéve, mint máshol!

Cuccok zsebben/hátizsákban/táskában(dobozban), SM-kon az ülés alatt jobbára a légszűrő van, oda meg nem ajánlatos pakolni :D

Nálam a motor a kertben, fedett teraszon áll, hozzáláncolva a tető egyik "lábához". Előző melóhelyemen a cég belső udvarán állt, most meg munkanélküli vagyok (hivatalosan legalábbis) :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
g74 írta:
Idézet:
A PannóniaRingről van tapasztalatod?

Érdekes, hogy a hringet (gondolom HungaroRing) már "kipróbálhatónak" látod egy 690SM-el. Örülök neki: egy újabb pálya a listán. :)


pringrol nincs tapasztalat de ismerosok elegge jonak mondjak, mentek drz-vel azzal eleg gaz mert jartanyi ereje sincs

a hringen mentem, 2:25 aljat, ennyit tudtam osszel 3 hring nap utan
szerintem a legjobb supermotosok vhol 2:15-2:20 kozt tudnak, bar errol a Petya 625SMC-t kene megkerdezni allitolag o ott gyors volt jol

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Maradjunk annyiban, hogy cordura és cordura között is van különbség. Az enyémet állítom, hogy bármelyik bőrruhánál kellemesebb, mert nagyon jól szellőzik.


Nyilván így van, de még egyszer mondom, a tiéd az árban is elég komoly cucc! Az enyém egy középkategóriás (2003-ban volt 50k körül), az nyáron borzalom, főleg, ha hátizsák is van rajtad (akkor ugye a szellőzők se szellőznek nomrálisan).

KTMSzepy írta:
Én már megszoktam a páncélt, csupasznak érzem magamat nélküle. Akár bőr, akár cordura van rajtam. Amennyi plusz "kényelmetlenség" (amit nem is érzek), annál lényegesen komolyabb biztonság.


Szerintem csak nem próbáltál még egy igazán jó, rád passzoló bőrt.
Én se két percet motoroztam előtte páncélban, ennek ellenére az első perctől kezdve kényelmesebbnek, viszont ugyanolyan biztonságosnak éreztem a bőrruhámat (pedig használtat vettem én is).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: pályák
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 19:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Szerintem a páncél igencsak kitölt mindenhol (kar/vállak/hát/mellkas), pocaknél lobogó bőrruhát pedig én még nem láttam. :)

Hagyjuk már azt a nyamvadt cordurát, a bőrről kezdtünk el beszélni. :)


Én évekig (bő 120e km) használtam/használom most is a farmer+térdvédő+csizma kombinációt, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy mindegyik esésemnél cordura nadrág volt rajtam (hideg volt/pályán voltam/stb.)

Most is így közlekedem, bár a múltkor bőrkabát votl rajtam, nem a a cordura - egyelőre felemásak az érzéseim. Szerintem hatalmas mázlim volt, hogy eddig sosem bizonyosodott be, hogy a farmer mennyire alkalmatlan erre, ellenben kényelmes megoldás, mert nem kell átöltözni sehol.

Krossz bukót szerintem felesleges a városba venni, ha amúgy van zártad. Azok teljesen jók városba is.
Terepre már kell az extra szellőzés, hogy levegőt kapj, de városba felesleges+kényelmetlen. Hangos, esőben beázik az arcod, a kocsik által felcsapott dzsuva a szádban landol, stb...

Szepy


Hasnál tényleg nem fog lobogni :D viszont kényelmetlenül gyűrődni tud.

2 bukó szerintem is fölösleges első körön, viszont én inkább a krosszra szavaznék, az több célra használható (szvsz). Nyáron egyértelműen jobb (szellőzés), SM/gokart jellegű pályán is (ugyanezért), hosszabb távra meg füldugót kell használni. Télen (hidegben) meg úgyis keveset megy az ember (SM-val meg főleg), annyit ki lehet abban is bírni. Ja, és a főlényeg :wink: összehasonlíthatatlanul jobban néz ki! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 21:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Én annyit tennék hozzá, hogy motortmosni sem megyek csizma nélkül a városban. A lábszárad pont lökhárító magasságban van, ha neked mennek mindjárt törik is a bakkancsban.

Bőr rucót én úgy vettem, hogy beférjen alá a hernyó (gerincprotkó). A többi protektorral semmi gond, mivel bőrt úgy kell venni, hogy alig tudd felvenni újonan. Akkor a protkók rendesen a helyükre feszülnek és nem mozdulnak el eséskor sem. Én bőr alá nem vennék páncélt, akkor már inkább rá, hogy védje azt is :)

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ....
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 13, 22:54 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 feb. 15, 22:22
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: VAJDASÁG-SZERBIA
Hali mindenki,Mic!

Részemröl annyit tennék még csak hozzá a témához,hogy én is mindig csizmában motorozok(kivéve mikor nem) és féltem a lábszáram meg minden...Viszont 1-ik haverom Pesten elsodorta 1 kocsi és épp nem volt a lábán a csizmája.(egyébként mindig hordani szokta csak épp akkor nem,és természetesen csakis akkor rohannak bele az emberbe...)A bokája teljesen szarrá lett.Hátra tört,ficamodott minden...Az uj Alpine csizma meg otthon pihent...Kicsit iges volt a srác.És erre azt mondták neki az orvosok a korházban ahol mütötték,hogy ne rágódjon ezen mert ha rajta lett volna akkor mindezt a térde bánja és akkor még 100x rosszabbul járt volna...No komment.A moci elsö kerekét sodorta el a kocsi,és a szerencsétlen lábfeje beszorult az autó sárvédöje meg a kereke közé és ugy próbált meg a srác a fizika alap törvényei szerint tovább szállni,de ott maradt.
-Talán az "Elzakóztam fáj a..."rovatba kellett volna irnom eme kis történet...De jó lesz itt is.
:wink:

Nekem 6 évig volt két sisakom és midig a speedeset hordtam,habár egyetértek-nagyon szarul néz ki,pláne terepmocival,-de kényelmesebb sokkal...Ja meg szemüveges stréber vagyok...
Páncélt csakis a börre rá!Alá sehogy se...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 14, 8:26 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Látjátok, ez van abból, ha valaki hallgat rátok. Szegény g74 most vesz 3 bőrruhát - 1 kétrészeset, egy egyberészeset, egyet tarcsiba - 2 csizmát, 4 sisakot, páncélt, protektoringet, külön gerincprotektort, legalább 4 féle kesztyűt, plusz egy Cordura kabátot csak úgy. És akkor motort már nem is kell, mert nem marad pénze rá. Kicsit úgy érzem átestetek a ló másik oldalára. Nem motoros kaszkadőrnek készül, csak vesz egy motort!

Én elsőre biztosan vennék az SM-re egy kétrészes összecippzárazható bőrcuccot, gerincprotkót, 1féle sisakot csimmát meg kesztyűt. Aztán majd idővel rájön, mi is kell neki.

Zárójelben jegyzem meg (én is motoroztam farmerban, bakancsban meg széldzsekiben 1200-as Inazumán. Nem volt egy életbiztosítás, de mázlim volt, és túléltem. Mire összetörtem magam vol bőrcuccom meg csimmám :D)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: ORGANGE DAY...
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 15, 16:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Köszi a tippeket, mint minden témában a döntés magán a kérdezőn van. Szóval kezdésnek 1 kétrészes cucc + hernyó, cizma, kesztyű, speed bukó. Ha haladok, - vagy többet buktam, mint gondoltam - egyrészes bőr, páncél.

Volt valaki az "ORANGE DAY" rendetvények valamelyikén? Milyenek az új mocik? Tapasztalat? Kedvezmények? Hangulat? Esemeények?

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ORGANGE DAY...
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 15, 22:08 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
g74 írta:
Volt valaki az "ORANGE DAY" rendetvények valamelyikén? Milyenek az új mocik? Tapasztalat? Kedvezmények? Hangulat? Esemeények?

Üdv. Gábor


Voltam, mentem a 690-el. A motorról rosszat nem tudok mondani, de igazából jót sem. Nekem kicsit lelketlen. Gyors, erős, stabil, fordulékony, kiszámítható. Az enyém meg lomha, hisztis, ráz, stb. Persze nem vagyunk egyformák, de nekem egyenlőre a klaszikus LC4 jobban bejön. Aztán meg megszokás kérdése.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ORGANGE DAY...
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 18:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
xerxesz írta:
Voltam, mentem a 690-el. A motorról rosszat nem tudok mondani, de igazából jót sem. Nekem kicsit lelketlen. Gyors, erős, stabil, fordulékony, kiszámítható. Az enyém meg lomha, hisztis, ráz, stb. Persze nem vagyunk egyformák, de nekem egyenlőre a klaszikus LC4 jobban bejön. Aztán meg megszokás kérdése.


Mint kezdőnek, (talán) a fentiek pozitívnak tűnnek. Mindig számíthatok rá, egyszerűbb a vezetése. "Persze ez olyan mint" az 1.8-as ('97) ill. a 2.2 ('05) ACCORD közötti különbség. A régi kis vasam küzdős jószág, s lelke van, a másik meg "csak megy". De azt gondolom, hogy mindkettővel (mindkét motor ill. autó) meg lehet találni azt a "vezetési stílust", mely mind embernek mind gépnek szórakoztató. :)

Már nagyon várom, hogy kipróbálhassam. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 21:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
sisak ugyben asszem van egy kompromisszum: arai tour-x (motoroazis-bol, 130k korul). 'enduro' sisaknak nevezik, sildes plexis. lehet szemuveggel is es sild nelkul is hasznalni. nem olcso, de jonak tunik. ha megerkezne vegre, en is ezt hasznalnam.
csizmat diadora mx5-t hordok (euromotor-bol, 72k). belso cipoje van, ami meleg, viszont ki lehet mosni, ha budos (es az).
a ruham ket reszes bor, berik (superzone-bol, 130-160k). semmi kulonos, ar/ertekben jonak tunt. a nagyon perforaltakkal sztem erdemes vigyazni, 15-20 fok korul mar csunyan befuj a szel. en pl. leragasztottam a dzsekimet.
kesztyum furygan bor (quasimoto-bol, 20k), meg van egy konnyu rovidszaru is (10k), kemeny protektorokkal. latok sracokat krosszkesztyuben utcan, ami biztos vagany, de tenyereltem mar aszfalton, es orulok, hogy borkesztyu volt rajtam.
cordura ruha is van itthon, de azt csak extrem hidegben hasznalom. kb. 20 metert csusztam benne a matraban, es 6 centi atmeroju folton kiegett, es a csipoprotektor vastagsaganak fele is elfogyott. nem sok hianyzott a boromig. szoval sztem ezek egyszer hasznalatosak/javitandok.
es minden ruhadarab meretere es a proba modjara is oda kell figyelni. pl. a kesztyu lehet hogy kenyelmes nyujtott ujjakkal, de motoros 'pozban' mar nyomja az ember ujjvegeit.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára law 2007 ápr. 17, 21:51-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ORGANGE DAY...
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 21:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
g74 írta:
Mint kezdőnek, (talán) a fentiek pozitívnak tűnnek. Mindig számíthatok rá, egyszerűbb a vezetése.


kezdo motorhoz egy tortenet, kozelrol:
szerdan hoztam el a motort labon, egy baratommal egyutt. o egy mt-03-at vett. 4-5 eve nem ult motoron. ugyesen haza is ertunk a fovarosbol (egri vagyok). csutortok kimaradt, penteken egyutt indultunk bejaratos gurulasra. a lenyeg, hogy egy egyszeru balosban besokallt. megijedt, hogy el fog csuszni , es ahelyett, hogy meg raboritott volna a motorra, felallitotta, es megprobalt megallni. 40-50-el mentunk, lakott teruleten. holnap lesz a masodik mutetje. eltort a combcsontja es a labszara. a motor ott varja a garazsban lyukas kuplunggal, 154km-el.
egy etz-vel is megtortenhetett volna, viszont lehet, hogy azt nem feltette volna a csuszastol.
ja igen, ha csak fel gazt tudott volna huzni, az sem segitett volna.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 22:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
law írta:
sisak ugyben asszem van egy kompromisszum: arai tour-x (motoroazis-bol, 130k korul). 'enduro' sisaknak nevezik, sildes plexis. lehet szemuveggel is es sild nelkul is hasznalni. nem olcso, de jonak tunik. ha megerkezne vegre, en is ezt hasznalnam.
csizmat diadora mx5-t hordok (euromotor-bol, 72k). belso cipoje van, ami meleg, viszont ki lehet mosni, ha budos (es az).
a ruham ket reszes bor, berik (superzone-bol, 130-160k). semmi kulonos, ar/ertekben jonak tunt. a nagyon perforaltakkal sztem erdemes vigyazni, 15-20 fok korul mar csunyan befuj a szel. en pl. leragasztottam a dzsekimet.
kesztyum furygan bor (quasimoto-bol, 20k), meg van egy konnyu rovidszaru is (10k), kemeny protektorokkal. latok sracokat krosszkesztyuben utcan, ami biztos vagany, de tenyereltem mar aszfalton, es orulok, hogy borkesztyu volt rajtam.
cordura ruha is van itthon, de azt csak extrem hidegben hasznalom. kb. 20 metert csusztam benne a matraban, es 6 centi atmeroju folton kiegett, es a csipoprotektor vastagsaganak fele is elfogyott. nem sok hianyzott a boromig. szoval sztem ezek egyszer hasznalatosak/javitandok.
es minden ruhadarab meretere es a proba modjara is oda kell figyelni. pl. a kesztyu lehet hogy kenyelmes nyujtott ujjakkal, de motoros 'pozban' mar nyomja az ember ujjvegeit.


Asszem ruhával neked is sikerült elég jól bevásárolnod...se Diadorarol (csizmáikról főleg nem), se Arlen Ness-ről nem hallottam még jót senkitől, viszont legalább ugyanannyiba kerülnek, mint a jó minőségű cuccok!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 23:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
gencsydani írta:
Asszem ruhával neked is sikerült elég jól bevásárolnod...se Diadorarol (csizmáikról főleg nem), se Arlen Ness-ről nem hallottam még jót senkitől, viszont legalább ugyanannyiba kerülnek, mint a jó minőségű cuccok!


hat a ruhatol en se vagyok odaig, de ha mar megvan, majd elkopik. csizmarol mi rosszat hallottal?
arra jottem ra, hogy az elso ruha/csizma/sisak/kesztyu csak szerencsevel valik be, mer ugye ott meg nem tudja az ember, mire figyeljen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 23:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
law írta:
gencsydani írta:
Asszem ruhával neked is sikerült elég jól bevásárolnod...se Diadorarol (csizmáikról főleg nem), se Arlen Ness-ről nem hallottam még jót senkitől, viszont legalább ugyanannyiba kerülnek, mint a jó minőségű cuccok!


hat a ruhatol en se vagyok odaig, de ha mar megvan, majd elkopik. csizmarol mi rosszat hallottal?
arra jottem ra, hogy az elso ruha/csizma/sisak/kesztyu csak szerencsevel valik be, mer ugye ott meg nem tudja az ember, mire figyeljen.


Nagyon hamar megpuhul a bőre és megrogyik, mint a parasztgatya, meg láttam egyet, amit talpalásra vittek be a Corsaroba és több helyen jöttek szét a varrások (mondjuk ahogy az kinézett, lehet, hogy nem a csizma hibája volt).

Sisak mennyire vált be? Mert így ránézésre sikeresen egyesíti a csukott meg a krosszbukók összes hátrányát! :twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 12:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
gencsydani írta:
Nagyon hamar megpuhul a bőre és megrogyik, mint a parasztgatya, meg láttam egyet, amit talpalásra vittek be a Corsaroba és több helyen jöttek szét a varrások (mondjuk ahogy az kinézett, lehet, hogy nem a csizma hibája volt).

Sisak mennyire vált be? Mert így ránézésre sikeresen egyesíti a csukott meg a krosszbukók összes hátrányát! :twisted:


csizmat nem tudom, milyen lesz, 1400 km van benne. mindenesetre a nagyja muanyag, hatha nem fog hamar megrogyni.
a sisak meg nincs nalam, megrendeltem. remenykedek benne, hogy sikeresen egyesíti a csukott meg a krosszbukók összes elonyet, mert masban nem nagyon fer el az orrom.
meglatjuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 15:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
law írta:
gencsydani írta:
Nagyon hamar megpuhul a bőre és megrogyik, mint a parasztgatya, meg láttam egyet, amit talpalásra vittek be a Corsaroba és több helyen jöttek szét a varrások (mondjuk ahogy az kinézett, lehet, hogy nem a csizma hibája volt).

Sisak mennyire vált be? Mert így ránézésre sikeresen egyesíti a csukott meg a krosszbukók összes hátrányát! :twisted:


csizmat nem tudom, milyen lesz, 1400 km van benne. mindenesetre a nagyja muanyag, hatha nem fog hamar megrogyni.
a sisak meg nincs nalam, megrendeltem. remenykedek benne, hogy sikeresen egyesíti a csukott meg a krosszbukók összes elonyet, mert masban nem nagyon fer el az orrom.
meglatjuk.



"masban nem nagyon fer el az orrom."
:lol: :lol: :lol:
Ormányos hangyász-e vagy? :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ORGANGE DAY...
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 19:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
law írta:

kezdo motorhoz egy tortenet, kozelrol:
... a lenyeg, hogy egy egyszeru balosban besokallt. megijedt, hogy el fog csuszni , es ahelyett, hogy meg raboritott volna a motorra, felallitotta, es megprobalt megallni. 40-50-el mentunk, lakott teruleten. holnap lesz a masodik mutetje. eltort a combcsontja es a labszara. a motor ott varja a garazsban lyukas kuplunggal, 154km-el.
egy etz-vel is megtortenhetett volna, viszont lehet, hogy azt nem feltette volna a csuszastol.
ja igen, ha csak fel gazt tudott volna huzni, az sem segitett volna.


Ez gáz! Jobbulást a haverodnak. Nem gondolom, hogy b.milyen vas is többet érne egy törésnél. Kár, hogy rossz döntést hozott abban a pillanatban.

Talán szerencsésebb leszek, hogy nem volt kihagyás. Most kezdem. S megpróbálok tudatosan/fokozatosan menni.

A Fél gázt vettem. Elgondolkodom. Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 19:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Bocs, hogy ebben a topic-ban megy tovább a történet (motor, felszerelés, tapasztalat...), de egy kicsit a kezdéssel kapcsolatos első körös gondolatok.

Szóval +1: Mi a véleményetek a KTM-s kiegészítőkről / felszerelésekről?

És +1: Mi a kedvenc motoros újságod / portálod?

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 20:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
g74 írta:
Szóval +1: Mi a véleményetek a KTM-s kiegészítőkről / felszerelésekről?

És +1: Mi a kedvenc motoros újságod / portálod?

Üdv. Gábor


szerintem jók, neha kicsit drágák, de alkudni kell/lehet :)

www.totalbike.hu mi más :)

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 23:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
gencsydani írta:
"masban nem nagyon fer el az orrom."
:lol: :lol: :lol:
Ormányos hangyász-e vagy? :D


raadasul az a hosszu, vekony fajta. amelyiknek 5-8 centi hianyzik a kabat ujjabol.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: ORGANGE DAY...
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 23:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
g74 írta:
Kár, hogy rossz döntést hozott abban a pillanatban.

nincs meg hozza a tudasa (sztem elmeleti). tipikus kezdo hibat vetett.

g74 írta:
S megpróbálok tudatosan/fokozatosan menni.

olvastad a motorozas mesterfokon cimu konyvet? sztem erdekes. a revuben es az sbk-ban is szokott lenni motorozas technikai rovat. nemtom tobbiek hogy csinaljak, en fejben sokat motorozok. 'gyakorlom' a labkirakast, fekezest, dontest, egy-egy utvonalat, hibak javitasat. persze ehhez kell egy kis gyakorlat is, de sztem nagyon hasznos. egy elcsuszasnal pl. feluton beugrott a fejembe, hogy azonnal engedjem el a motort. ezt is olvastam vhol.

ktm kiegeszitoim meg nincsenek, csak nyakmelegito. az jo.
ujsag motorrevu, portal meg motorinfo.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 23:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
law írta:
gencsydani írta:
"masban nem nagyon fer el az orrom."
:lol: :lol: :lol:
Ormányos hangyász-e vagy? :D


raadasul az a hosszu, vekony fajta. amelyiknek 5-8 centi hianyzik a kabat ujjabol.


A kabátos téma ismerős :D De nekem legalább az orrom belefér a sisakba :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 0:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 05, 8:54
Hozzászólások: 164
gencsydani írta:
A kabátos téma ismerős :D De nekem legalább az orrom belefér a sisakba :lol:


hat krossz sisakba az enyem is... amugy mi a hatranya a zart sisaknak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 8:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Az hogy párásodik és nem látni ki belőle annyira faszányosan, plusz ultra szarul néz ki sztem. Mint egy nagy nyalóka. Viszont szélvédettebb és csendesebb, de aki finnyás az oat vegyen. Meg az még a jó benne hogy a plexit könnyebben bebassza egy kő mint hiszed...
Meg mondjuk attól is függ mire kell. SM-re jobb a plexis cross sisak az tuti, ami annyira nem undorító.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 11:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Fox írta:
Az hogy párásodik és nem látni ki belőle annyira faszányosan, plusz ultra szarul néz ki sztem. Mint egy nagy nyalóka. Viszont szélvédettebb és csendesebb, de aki finnyás az oat vegyen. Meg az még a jó benne hogy a plexit könnyebben bebassza egy kő mint hiszed...
Meg mondjuk attól is függ mire kell. SM-re jobb a plexis cross sisak az tuti, ami annyira nem undorító.


Sztem semmilyen tekintetben nem jobb a plexis cross (esetleg dizájnban, ha vkinek bejön - nekem pl. abszolút nem), mert ugyanúgy nem szellőzik, mint a sima plexis (párásodás stb.) viszont a sildbe jól bele tud kapaszkodni nagy sebességnél a szél (letépi a fejedet, zajos).

Amúgy szvsz van azért pár olyan csukott sisak, ami k#rva jól néz ki, de azok jellemzően nem a lowcost kategória (itthon legalábbis).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gencsydani 2007 ápr. 19, 11:21-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 11:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
law írta:
gencsydani írta:
A kabátos téma ismerős :D De nekem legalább az orrom belefér a sisakba :lol:


hat krossz sisakba az enyem is... amugy mi a hatranya a zart sisaknak?


Nekem csukottban is elfér.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 12:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Aszfaltra, 100-as tempó fölé szerintem semmi előnye nincs a krosszbukónak. Ha rosszul mozdítod a fejedet és belekap a szél a sildbe, akkor letépi a fejedet, zajos, arcodba kapsz mindent (rovarok, egyebek). Lehet, hogy SM-mel gokartpályára érdemes az alacsony tempó és a nagy igénybevétel (lihegés) miatt, de az én meglehetősen levegő-igényes működésemmel sem sikerült még zárt sisakban aszfalton fulladoznom. Ráadásul amikor az párásodik (márpedig a szellőzés már az olcsóbb modelleken is egyre jobb), akkor már a krossz szemüveg is eléggé gázos, az arcod lefagyott és veri az eső (ami szintén nem nagy móka 40 felett). :)

A sisak plexije (legalábbis az általam ismert modelleken) másfélszer vastagabb mint a krossz szemüveg plexije, a betörésére még csak olyan példát hallottam amikor valaki nem kis tempóban belefejelt a ringes kavicságyba - és ott sem a plexi tört be, hanem a rögzítése adta meg magát, ill. amikor egy régi bukóval valaki lefejelt egy galambot, autópályán, nemlassan.
Egyiket sem próbálnám ki krosszbukóban. :)

Krosszbukó terepre király, mert kapsz levegőt és a sielddel lehet védekezni a nap/sár/ágak ellen.

A kinézete ízlés kérdése.

Szepy

Fox írta:
Az hogy párásodik és nem látni ki belőle annyira faszányosan, plusz ultra szarul néz ki sztem. Mint egy nagy nyalóka. Viszont szélvédettebb és csendesebb, de aki finnyás az oat vegyen. Meg az még a jó benne hogy a plexit könnyebben bebassza egy kő mint hiszed...
Meg mondjuk attól is függ mire kell. SM-re jobb a plexis cross sisak az tuti, ami annyira nem undorító.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 19, 21:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 feb. 15, 22:22
Hozzászólások: 88
Tartózkodási hely: VAJDASÁG-SZERBIA
KTMSzepy írta:
Aszfaltra, 100-as tempó fölé szerintem semmi előnye nincs a krosszbukónak. Ha rosszul mozdítod a fejedet és belekap a szél a sildbe, akkor letépi a fejedet, zajos, arcodba kapsz mindent (rovarok, egyebek). Lehet, hogy SM-mel gokartpályára érdemes az alacsony tempó és a nagy igénybevétel (lihegés) miatt, de az én meglehetősen levegő-igényes működésemmel sem sikerült még zárt sisakban aszfalton fulladoznom. Ráadásul amikor az párásodik (márpedig a szellőzés már az olcsóbb modelleken is egyre jobb), akkor már a krossz szemüveg is eléggé gázos, az arcod lefagyott és veri az eső (ami szintén nem nagy móka 40 felett). :)

A sisak plexije (legalábbis az általam ismert modelleken) másfélszer vastagabb mint a krossz szemüveg plexije, a betörésére még csak olyan példát hallottam amikor valaki nem kis tempóban belefejelt a ringes kavicságyba - és ott sem a plexi tört be, hanem a rögzítése adta meg magát, ill. amikor egy régi bukóval valaki lefejelt egy galambot, autópályán, nemlassan.
Egyiket sem próbálnám ki krosszbukóban. :)

Krosszbukó terepre király, mert kapsz levegőt és a sielddel lehet védekezni a nap/sár/ágak ellen.

A kinézete ízlés kérdése.

Szepy

Fox írta:
Az hogy párásodik és nem látni ki belőle annyira faszányosan, plusz ultra szarul néz ki sztem. Mint egy nagy nyalóka. Viszont szélvédettebb és csendesebb, de aki finnyás az oat vegyen. Meg az még a jó benne hogy a plexit könnyebben bebassza egy kő mint hiszed...
Meg mondjuk attól is függ mire kell. SM-re jobb a plexis cross sisak az tuti, ami annyira nem undorító.


Az igen.Eggyetértek.Nagyon szarul néz ki...Nagyon-nagyon.Én viszont irtam már,mindig a zártal mentem annak ellenére,hogy volt cross sisakom is...Még terepen is volt,hogy persze egyedül-hogy ne kisérjen hangos röhögőgörcs-résnyire kinyitott plekszivel döngettem,pedig ott volt a cross bukó is.Nekem nagyon bejött.Semmi fulladás nem volt.Gyorsabb szakaszokon lecsuktam teljesen,lasabbaknál csak félig,vagy résnyire stb..
Annyira megszoktam volna már a zártat aszfalton,hogy már abban is endurózok legszivesebben vagy tényleg, vannak még emberkék akik igy motoroznak mert nekik egyszerüen igy a jobb..?
Lehet.Van is a zárt sisakomon 1001 karc...Plekszi csere is volt már 1x...
Hi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 23, 8:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
law írta:
olvastad a motorozas mesterfokon cimu konyvet? sztem erdekes. a revuben es az sbk-ban is szokott lenni motorozas technikai rovat. nemtom tobbiek hogy csinaljak, en fejben sokat motorozok. 'gyakorlom' a labkirakast, fekezest, dontest, egy-egy utvonalat, hibak javitasat. persze ehhez kell egy kis gyakorlat is, de sztem nagyon hasznos. egy elcsuszasnal pl. feluton beugrott a fejembe, hogy azonnal engedjem el a motort. ezt is olvastam vhol.
...
ujsag motorrevu, portal meg motorinfo.


Helló!

Nem olvastam, de be fogom szerezni. Biztos jó tippek vannak benne, köszi az infót. Azt gondolom, hogy szinte minden fejben dől el. Ha "lazán koncentrált" vagyok, rendben van minden szépen mennek a gyakorlatok (szlalom, váltások, fék, lassú-lassú, gyors-gyors...). Ha már "okoskodom", vagy "azt gondolom, hogy kisujjból megy" nem lesznek szépek az ívek, darabos lesz a motor. Szóval lazaság/Budha/koncentráltság.

A Motorrevű tényleg jó, de a MindenMotor is tetszik. A SuperBike kissé "angol" lazaság/1*ü-ség. A MotorMix(?)-ben is van egy-két jó cikk, de nem elég "egyenszilárdságú".

Nehéz lehet itthon motoros újságírónak lenni. Úgy látom, hogy jópár cikket "csak" átfordítanak az "annyakiadótól". De legalább van elérhető cikk/info.

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 26, 13:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Helló!

Megvan a rutin vizsgám. :) Ezen annyira belelkesültem, hogy az utánam jövőket bíztattam, hogy hajrá, s hogy nagyobb tempó kell. Sajnos az egyik srác annyira parázott, s olyan lassan próbálta csinálni, hogy a nyolcasnál letette a lábát. S ez azt jelentette, hogy bukta.

De talán jól van ez így. Sosem lehet tudni, hogy melyik újboli ismétlés lesz majd a hasznodra egy kényes szituációban.

Azt hallottam, hogy elég sokan motoroznak jogsi nélkül. Erről mi a véleményetek?

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 26, 14:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hali!

Gratula!

A lentebb említett könyv egyébként tényleg _nagyon_ jó, még magukat tapasztaltnak tartó motorosok is tanulnak belőle sokszor.

Jogsi nélkül?
Annyiban nem számít, hogy a jogsit szerzettek legalább harmadát jogsival sem engedném vezetni (autósokkal együtt).
Sok éves autóvezetési tapasztalattal (és nem azt jelenti ez, hogy a kisvárosban hetente 2* elment a piacra autóval) és megfelelő önkontrollal rövid távon szerintem túlélhető.
A gond csak az, hogy mindenki ezt gondolja magáról és keveseknek van igazuk...

A motor ugyan tényleg nem jogsival megy, de azt is borítsa jótékony homály, hogyan jártam én tanfolyamra + vizsgára a saját motorommal. Khm... :)
Igaz ez csak pár hét volt nálam, de így is volt veszélyes szitu. No nem a jogsi hiánya, hanem a tapasztalatlanság és szinte használhatatlan oktatási rendszer miatt (akkor már jártam tanfolyamra).
A lenti könyv elmélete 10* többet ér, mint a tanfolyam. Ha már tudod melyik a gáz, a fék, hogyan válts, akkor ezt kell automatikussá tenni - a túlélésben viszont a könyv fog segíteni, nem a dupla nyolcas, meg az "intenzív lassítás".... ;)

Szepy


g74 írta:
Helló!

Megvan a rutin vizsgám. :) Ezen annyira belelkesültem, hogy az utánam jövőket bíztattam, hogy hajrá, s hogy nagyobb tempó kell. Sajnos az egyik srác annyira parázott, s olyan lassan próbálta csinálni, hogy a nyolcasnál letette a lábát. S ez azt jelentette, hogy bukta.

De talán jól van ez így. Sosem lehet tudni, hogy melyik újboli ismétlés lesz majd a hasznodra egy kényes szituációban.

Azt hallottam, hogy elég sokan motoroznak jogsi nélkül. Erről mi a véleményetek?

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 30, 11:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 márc. 31, 23:15
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp. (20)9835793
Sziasztok!

Megvan a könyv! :) Igaz csak egy elektronikus másolat, s ahogy tudom megveszem. (Próbáltam több könyvesboltban, ill. NET-en megrendelni: de nem ment.) Tök jó tippek vannak benne. :) Ezeket miért nem oktatják a motoros vizsga előtt? Legalább olyan fontos lenne mint a KRESZ!

Sajnos nekem is jogsi nélkül "kellett"vezetnem, de minden OK. Remélem többször nem kell. Nagyon-nagyon-mega-giga-killer érzés volt gurulni a városban. :)

Üdv. Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 01, 22:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Ezt most mashova nem tudom irni mivel en is mazsola vagyok ezert legyen ez egy mazsola story:
Szepet mentem ma a kozeli hegyekben, fedezem fel a szamomra ismeretlen foldutakat, egyszer csak betepetek egy haz udvarara (mivel nem volt kerites es a foldut arra vezetett) Szepen koszontem es megkertem, hogy tavozhassak a normalis bejaraton. Maganlaksertesem utan rogton jo nagyot mosolyogtam az eseten, es rajottem hogy ilyen szep pontjai is vannak ennek a sportnak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Újra itt
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02, 20:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 ápr. 30, 15:14
Hozzászólások: 2
Sziasztok!

Talán emlékeztek, kb 1 évre eltűntem, mert eladtam a 640 -es LC4 SM -et és a 360 SX pedig 1 éve javítás alatt, de ma hívott a szerelő, hogy megy a motor, szóval újra vagyok, remélem idén nyáron aktívabban :P
Már olyan rég volt, hogy nem is emléxem, de egyszer-kétszer voltam innen pár emberkével gurulni, fóti krossz pálya környéke stb... Szokott még valaki errefelé szervezni valamit?
Üdv
FüriPet


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Újra itt
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 02, 22:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
fureszpeter írta:
Sziasztok!

Talán emlékeztek, kb 1 évre eltűntem, mert eladtam a 640 -es LC4 SM -et és a 360 SX pedig 1 éve javítás alatt, de ma hívott a szerelő, hogy megy a motor, szóval újra vagyok, remélem idén nyáron aktívabban :P
Már olyan rég volt, hogy nem is emléxem, de egyszer-kétszer voltam innen pár emberkével gurulni, fóti krossz pálya környéke stb... Szokott még valaki errefelé szervezni valamit?
Üdv
FüriPet


Hali Furipet!
Jó hallani rólad. Szoktunk menni a környéken. Régebben a veresi homokos pályára jártunk ki, mostanában Taksony fele. Szerintem fogok menni párszor arra felé. Katalinpuszta környékére szeretnék majd felmenni egyik hétvégén terepen.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 178 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség