KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
mazsola http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=14&t=394 |
Oldal: 1 / 4 |
Szerző: | g74 [ 2007 márc. 31, 23:27 ] |
Hozzászólás témája: | mazsola |
Helló! [Bátor|Ostoba|Okos] húzás kezdő motorosként 690SM-el kezdeni? Üdv. Gábor |
Szerző: | Fox [ 2007 ápr. 01, 9:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem az gyengén szólva is bátor és ostoba dolog! Én is rákérdeztem hogy 450 vagy 525? Aszonták 525-öst sem érdemes venni... Ha supermotozni akarsz akkor sztem vegyél vmi lájtos endurót sm szettel. Elég lesz az elsőre. Én először 125-össel majd 400as drz-vel supermotoztam... Sztem a 400asra is edzened kellene ha még sose volt géped. A 690 meg nemtom hány lovas pontosan de kb 2szer annyi mint a drz és hidd el azt versenypályán kívül te az életbe ki nem használod. Lehet ott se. Hát én a drz-re szoktam rá 10ezer km alatt... igaz így már uraltam rendesen. Vegyél vmi kisebbet szvsz! ![]() |
Szerző: | mic71 [ 2007 ápr. 01, 10:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
A 690 katalógus szerint 63LE lesz. Kérdés, mire használnád? Közútra, szerintem nem nagy gáz, megszokást igényel. Eleinte óvatosabban mész és majd megszokod. Az 525 inkább terepre sok. Közúton azzal is el lehet boldogulni. De, ha egy motort szeretnél terepre is és sm-re is, akkor inkább a 450, szerintem. |
Szerző: | Bandi [ 2007 ápr. 01, 11:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: mazsola |
g74 írta: Helló!
[Bátor|Ostoba|Okos] húzás kezdő motorosként 690SM-el kezdeni? Üdv. Gábor Hi. Röviden.Szerintem...Ostoba... -És ez nem 1 áprilisi tréfa! |
Szerző: | xerxesza [ 2007 ápr. 01, 20:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem meg másként gondolom. A 690 egy utcai motor. Eléggé agilis, de nem egy 160 lóerős szörnyeteg. Szerintem a sofőrön múlik leginkább. Egy ETZ-vel is meg lehet halni. Én 1 éves jogsival vettem egy GSX 1200-t, aztán túléltem. Szóval én nem annyira motor függőnek, mint inkább sofőr függőnekl érzem. Ha elmúltál 25 éves, és van agyad, akkor nem gáz. 18 évesen necces. (átlagos embereket tekintve) szvsz |
Szerző: | gencsydani [ 2007 ápr. 01, 20:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szerintem a legjobb kezdés mindenképpen egy 125-ös, lehetőleg nem új (úgyis eldőlsz vele legalább 1x, ne a vadiújat karcold össze, mert a szíved megszakad majd). Utána már nem túl nagy ugrás egy 600-as. |
Szerző: | mocsi [ 2007 ápr. 01, 21:16 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: Szerintem meg másként gondolom. A 690 egy utcai motor. Eléggé agilis, de nem egy 160 lóerős szörnyeteg. Szerintem a sofőrön múlik leginkább. Egy ETZ-vel is meg lehet halni. Én 1 éves jogsival vettem egy GSX 1200-t, aztán túléltem. Szóval én nem annyira motor függőnek, mint inkább sofőr függőnekl érzem. Ha elmúltál 25 éves, és van agyad, akkor nem gáz. 18 évesen necces. (átlagos embereket tekintve)
szvsz Egyet értek xerxesz-el ha valaki érzi, hogy kétkeréken utazik, nyílván nem akar meghalni és fokozatosan kezd ráérezni a motorozásra. Persze ha még biciklin sem ült és nincs is hozzá érzéke inkább nem javasolnám nehogy a sírköveseknek legyen több munkájuk!!! / A múltkor egy ismerősöm megkínálta a sógorát egy cbf600 al, a srác lekoptatta a fél oldalát a mocinak, meg saját magának, aztán kiderült, hogy azt hitte a gyerek, hogy kanyarban büntetlenül lehet satuféket húzni./ Nem tudom ki kérdezi, hogy jó dolog e nagy mocival gyakorolni, de mindenesetre óvatosságra inteném. Ha megvan a simson jöhet a 125, ha az is megvan jöhet egy erőgép, ha az is megvan már tudja milyen motort akar venni! |
Szerző: | mic71 [ 2007 ápr. 01, 22:09 ] |
Hozzászólás témája: | |
mocsi írta: xerxesz írta: Szerintem meg másként gondolom. A 690 egy utcai motor. Eléggé agilis, de nem egy 160 lóerős szörnyeteg. Szerintem a sofőrön múlik leginkább. Egy ETZ-vel is meg lehet halni. Én 1 éves jogsival vettem egy GSX 1200-t, aztán túléltem. Szóval én nem annyira motor függőnek, mint inkább sofőr függőnekl érzem. Ha elmúltál 25 éves, és van agyad, akkor nem gáz. 18 évesen necces. (átlagos embereket tekintve) szvsz Egyet értek xerxesz-el ha valaki érzi, hogy kétkeréken utazik, nyílván nem akar meghalni és fokozatosan kezd ráérezni a motorozásra. Persze ha még biciklin sem ült és nincs is hozzá érzéke inkább nem javasolnám nehogy a sírköveseknek legyen több munkájuk!!! / A múltkor egy ismerősöm megkínálta a sógorát egy cbf600 al, a srác lekoptatta a fél oldalát a mocinak, meg saját magának, aztán kiderült, hogy azt hitte a gyerek, hogy kanyarban büntetlenül lehet satuféket húzni./ Nem tudom ki kérdezi, hogy jó dolog e nagy mocival gyakorolni, de mindenesetre óvatosságra inteném. Ha megvan a simson jöhet a 125, ha az is megvan jöhet egy erőgép, ha az is megvan már tudja milyen motort akar venni! B+, jókor szóltok, hogy kellett volna egy Simson. Babettán kezdtem, aztán Komár, Romet, Riga, Verhovina, 125-ös és 250 ETZ. Még jó, hogy élek ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2007 ápr. 01, 22:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: mocsi írta: xerxesz írta: Szerintem meg másként gondolom. A 690 egy utcai motor. Eléggé agilis, de nem egy 160 lóerős szörnyeteg. Szerintem a sofőrön múlik leginkább. Egy ETZ-vel is meg lehet halni. Én 1 éves jogsival vettem egy GSX 1200-t, aztán túléltem. Szóval én nem annyira motor függőnek, mint inkább sofőr függőnekl érzem. Ha elmúltál 25 éves, és van agyad, akkor nem gáz. 18 évesen necces. (átlagos embereket tekintve) szvsz Egyet értek xerxesz-el ha valaki érzi, hogy kétkeréken utazik, nyílván nem akar meghalni és fokozatosan kezd ráérezni a motorozásra. Persze ha még biciklin sem ült és nincs is hozzá érzéke inkább nem javasolnám nehogy a sírköveseknek legyen több munkájuk!!! / A múltkor egy ismerősöm megkínálta a sógorát egy cbf600 al, a srác lekoptatta a fél oldalát a mocinak, meg saját magának, aztán kiderült, hogy azt hitte a gyerek, hogy kanyarban büntetlenül lehet satuféket húzni./ Nem tudom ki kérdezi, hogy jó dolog e nagy mocival gyakorolni, de mindenesetre óvatosságra inteném. Ha megvan a simson jöhet a 125, ha az is megvan jöhet egy erőgép, ha az is megvan már tudja milyen motort akar venni! B+, jókor szóltok, hogy kellett volna egy Simson. Babettán kezdtem, aztán Komár, Romet, Riga, Verhovina, 125-ös és 250 ETZ. Még jó, hogy élek ![]() Látod, itt van az eb elhantolva! ![]() Mondjuk azt nem is mondom, hogy én egyből 125-ös MZ-vel kezdtem, utána meg EXC, aztán SC jött. |
Szerző: | mic71 [ 2007 ápr. 01, 22:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
gencsydani írta: mic71 írta: mocsi írta: xerxesz írta: Szerintem meg másként gondolom. A 690 egy utcai motor. Eléggé agilis, de nem egy 160 lóerős szörnyeteg. Szerintem a sofőrön múlik leginkább. Egy ETZ-vel is meg lehet halni. Én 1 éves jogsival vettem egy GSX 1200-t, aztán túléltem. Szóval én nem annyira motor függőnek, mint inkább sofőr függőnekl érzem. Ha elmúltál 25 éves, és van agyad, akkor nem gáz. 18 évesen necces. (átlagos embereket tekintve) szvsz Egyet értek xerxesz-el ha valaki érzi, hogy kétkeréken utazik, nyílván nem akar meghalni és fokozatosan kezd ráérezni a motorozásra. Persze ha még biciklin sem ült és nincs is hozzá érzéke inkább nem javasolnám nehogy a sírköveseknek legyen több munkájuk!!! / A múltkor egy ismerősöm megkínálta a sógorát egy cbf600 al, a srác lekoptatta a fél oldalát a mocinak, meg saját magának, aztán kiderült, hogy azt hitte a gyerek, hogy kanyarban büntetlenül lehet satuféket húzni./ Nem tudom ki kérdezi, hogy jó dolog e nagy mocival gyakorolni, de mindenesetre óvatosságra inteném. Ha megvan a simson jöhet a 125, ha az is megvan jöhet egy erőgép, ha az is megvan már tudja milyen motort akar venni! B+, jókor szóltok, hogy kellett volna egy Simson. Babettán kezdtem, aztán Komár, Romet, Riga, Verhovina, 125-ös és 250 ETZ. Még jó, hogy élek ![]() Látod, itt van az eb elhantolva! ![]() Mondjuk azt nem is mondom, hogy én egyből 125-ös MZ-vel kezdtem, utána meg EXC, aztán SC jött. Látszik is, totál fejetlenül motorozol ![]() |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 02, 0:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: mazsola |
Szerintem felesleges. Úgy értem, hogy én kipróbáltam, nem rosszindulatú a gép, kezelhető - de ahhoz, hogy valóban "értelme" legyen ilyen árú és minőségű gépet megvenni előbb nem ártana valamennyi rutint szerezni. Kellő érettség esetén (ami nagyon egyénfüggő, valakinek már 16 évesen is adnék ilyet, valakinek 30 évesen sem ![]() Bár erősebb a korábbinál, de szerintem egyenletesebb a teljesítményleadása. Kezdő motorosnak amúgy szívesen ajánlok SM-et, lényegesen könnyebb vele megtanulni élvezetesen motorozni mint más gépekkel. Ha nagyon nem tudod a pénzedet hova rakni, akkor lehet ezzel is kezdeni, de egyébként inkább egy használt DRZ400SM-et ajánlanék. Tanulni az is elég, ehhez bőven elég az ereje és bár egyik gép sem túl sérülékeny, de lényegesen olcsóbb a fenntartása és az ára is. Ha pedig mégsem jönne be az SM stílus jóval kevesebbet buksz rajta ha eladod. Egyébként minél gyengébb/kisebb egy motor annál könnyebb vele megtanulni motorozni. Persze a normál közúti közlekedéshez érdemes egy minimum 110km/h sebességet tartósan tartani képes méretűt választani. Min. 25-30 max. 40-60 lóerő (a leadásától függően), jó futómű, jó fékek, szerintem ez az ideális kezdő gép. g74 írta: Helló!
[Bátor|Ostoba|Okos] húzás kezdő motorosként 690SM-el kezdeni? Üdv. Gábor |
Szerző: | Fox [ 2007 ápr. 02, 10:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
Én is ezt mondom! Szepynek van itt korrektül igaza! ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2007 ápr. 02, 10:30 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: B+, jókor szóltok, hogy kellett volna egy Simson. Babettán kezdtem, aztán Komár, Romet, Riga, Verhovina, 125-ös és 250 ETZ. Még jó, hogy élek ![]() Kawasaki Z500, Suzuki GSX 1200, ETZ 250, LC4 Adv ![]() |
Szerző: | Fox [ 2007 ápr. 02, 10:55 ] |
Hozzászólás témája: | |
Elég hullámzó szokások... ![]() Nekem yamaha xt125 x sm, drz 400 sm, mostmeg ktm exc még nemtom mi lesz ![]() |
Szerző: | mocsi [ 2007 ápr. 02, 12:13 ] |
Hozzászólás témája: | |
B+, jókor szóltok, hogy kellett volna egy Simson. Babettán kezdtem, aztán Komár, Romet, Riga, Verhovina, 125-ös és 250 ETZ. Még jó, hogy élek ![]() Na jólvan na! A simson helyettesíthető verhovinaval, de csak ha lábtartós volt! ![]() |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 02, 14:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
Fox írta: Elég hullámzó szokások...
![]() Nekem yamaha xt125 x sm, drz 400 sm, mostmeg ktm exc még nemtom mi lesz ![]() Honda Dominator, KTM LC4 Adventure (mennyivel hamarabb rájöttem az igazságra, mint Xerx! ![]() Szerintem a legveszélyesebb a Simson - nem ajánlom senkinek az érzést, ahogy a kissé megkopott vassal a piros hetes végigkergeti a Bartók Bélán, no meg teliféknél is alig lassul valamennyit (az új, beállított fékekkel)... ![]() |
Szerző: | Bandi [ 2007 ápr. 02, 20:39 ] |
Hozzászólás témája: | Simson |
KTMSzepy írta: Fox írta: Elég hullámzó szokások... ![]() Nekem yamaha xt125 x sm, drz 400 sm, mostmeg ktm exc még nemtom mi lesz ![]() Honda Dominator, KTM LC4 Adventure (mennyivel hamarabb rájöttem az igazságra, mint Xerx! ![]() Szerintem a legveszélyesebb a Simson - nem ajánlom senkinek az érzést, ahogy a kissé megkopott vassal a piros hetes végigkergeti a Bartók Bélán, no meg teliféknél is alig lassul valamennyit (az új, beállított fékekkel)... ![]() Hali mindenki! Az igen.Halálos lehet az is,de aki Simsonnal tud nyomulni az tuti tud motorozni!Vele a legjobb kezdeni szerintem...Jol ráérez az ember a váltora,kuplungra,hogy hol fog stb...Nem élvezetes de tanulni sok jot lehet töle-vele.Mindenkinek igy kellene kezdeni szerintem.Vagy 125 Mz,vagy valami hasonlo....1,2 hét csattogás min. és utánna jöhetnek a csodagépek.... ![]() |
Szerző: | mic71 [ 2007 ápr. 02, 21:48 ] |
Hozzászólás témája: | |
mocsi írta: B+, jókor szóltok, hogy kellett volna egy Simson. Babettán kezdtem, aztán Komár, Romet, Riga, Verhovina, 125-ös és 250 ETZ. Még jó, hogy élek ![]() Na jólvan na! A simson helyettesíthető verhovinaval, de csak ha lábtartós volt! ![]() Ha jól emlékszem, a Riga volt pedálos ![]() |
Szerző: | Jotty [ 2007 ápr. 02, 23:20 ] |
Hozzászólás témája: | |
Babetta,Simson,250 ETZ,most 525.Enyhén szolva KU..A nagy ugrás.Küzdök rendesen a vassal.Nekem is javasolták,hogy kicsivel kezdjek de nem hallgattam az okos szora. ![]() |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 03, 9:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Simson |
A félreértések elkerülése végett, nekem a Simson a legújabb vasam! ![]() Ehhez aztán tényleg kell tudni motorozni. A futómű elméleti fogalom (a robogókénál azért jobb), a gyorsulás névleges, a fékek nevetségesek. Csak azon múlik a BP-i forgalomban az életben maradásod, hogyan taktikázol. Itt nincs lehetőség "erőből" megoldani a helyzeteket! ![]() Előbb nem is mertem volna ráülni, csak ilyen rutinnal... ![]() Szepy Bandi írta: KTMSzepy írta: Fox írta: Elég hullámzó szokások... ![]() Nekem yamaha xt125 x sm, drz 400 sm, mostmeg ktm exc még nemtom mi lesz ![]() Honda Dominator, KTM LC4 Adventure (mennyivel hamarabb rájöttem az igazságra, mint Xerx! ![]() Szerintem a legveszélyesebb a Simson - nem ajánlom senkinek az érzést, ahogy a kissé megkopott vassal a piros hetes végigkergeti a Bartók Bélán, no meg teliféknél is alig lassul valamennyit (az új, beállított fékekkel)... ![]() Hali mindenki! Az igen.Halálos lehet az is,de aki Simsonnal tud nyomulni az tuti tud motorozni!Vele a legjobb kezdeni szerintem...Jol ráérez az ember a váltora,kuplungra,hogy hol fog stb...Nem élvezetes de tanulni sok jot lehet töle-vele.Mindenkinek igy kellene kezdeni szerintem.Vagy 125 Mz,vagy valami hasonlo....1,2 hét csattogás min. és utánna jöhetnek a csodagépek.... ![]() |
Szerző: | mocsi [ 2007 ápr. 03, 10:51 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: mocsi írta: B+, jókor szóltok, hogy kellett volna egy Simson. Babettán kezdtem, aztán Komár, Romet, Riga, Verhovina, 125-ös és 250 ETZ. Még jó, hogy élek ![]() Na jólvan na! A simson helyettesíthető verhovinaval, de csak ha lábtartós volt! ![]() Ha jól emlékszem, a Riga volt pedálos ![]() Az enyém egy gyönyörű darab volt: Kommunélis narancssárga, kormányváltós, lábtartós stb! Én meg úgy emlékszem volt pedálos, röpkuplungos is, majd utánna nézek. |
Szerző: | Bandi [ 2007 ápr. 03, 20:02 ] |
Hozzászólás témája: | Pannonia |
...Apropó.Arról,hogy lesz uj Pannonia hallottatok már?Én most néztem az MTV-n a hiradoban... |
Szerző: | mic71 [ 2007 ápr. 04, 9:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jotty írta: Babetta,Simson,250 ETZ,most 525.Enyhén szolva KU..A nagy ugrás.Küzdök rendesen a vassal.Nekem is javasolták,hogy kicsivel kezdjek de nem hallgattam az okos szora.
![]() A megnyugtatás végett, az MZ 250 után Z650, KLR600, LC4, 525EXC és én is küzdök vele terepen ![]() |
Szerző: | Jotty [ 2007 ápr. 04, 9:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
Az jó.nekem 12 éve volt 250 ETZ,4 éve eladtam a simsont.azota csak nézegettem a motorokat egészen idáig.már vagy 12-14 órát beleraktam a paripába. ![]() ![]() |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 04, 11:29 ] |
Hozzászólás témája: | mazsola / pénz / fejlődés / agy / érzés... |
Helló! Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Kedvesek vagytok. Gondoltam, hogy nem lesz 1*ü a dolog. Pár kiegészítést eszközölnék: - "eddig" el voltam tiltva a motoroktól, annak ellenére, hogy "motorok között" nőttem fel. (nagybátyám motorbalesetben halt meg ![]() - 33 éves vagyok, nős + 2,5 éves gyerkőc (v.1.0) (imádom őket, nem kívánok meghalni) - "megtehetem", hogy megvegyem (nem akarok/tudok szerelgetni túl sokat - soha nem volt még új cuccom, mindent használtan vettem... - ), - bármit csinálok, fokozatosan teszem, de a végén az egyik legjobb szeretnék lenni, - szeretem a sebességet, erőt, érezni, hogy életben vagyok, ... ![]() - "okosan elmebeteg vagyok"... idővel (kellő alázat és rengeteg gyakorlás után jó motoros... versenyző szeretnék lenni...), - a mindennapokban is lehetőséget szeretnék a "gyakorlásra", SM690: "talán" nem túl erős elsőre, nem mehetek vele 200-al, benne van a móka/"csibészség", április 20-án kezdik gyártani, addig meglesz a jogsim?! Ma voltam az első mororos rutin gyakorlaton. Nagyon tetszett. Egy "öregecske" kawát kaptam cca 25 Le volt, 1* lefulladtam + 1* letettem a lábam a nyolcasnál, ... elsőre nem túl rossz. A cél az volt, hogy taknyolás nélkül barátkozzunk össze. Örülök, hogy sikerült. ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 04, 12:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: mazsola / pénz / fejlődés / agy / érzés... |
Szerintem már gyártják a 690-et, ha nem nem tudom min ültem szombaton... ![]() 1. Meghalni 200 alatt is meg lehet a motorral. 2. Egy gyengébb géppel, pláne ha rendesen meg akarsz tanulni motorozni (gondolom pályákra is kijárnál vele gyakorolni) sokkal könnyebb az alapokat megtanulni. Továbbra is fenntartom, hogy én a helyedben vennék egy fiatal (vagy új) DRZ400 SM-et kezdésnek és csak később a 690-et. Legalább fogod értékelni a különbséget és talán a modell gyermekbetegségeit is megúszod. Szepy g74 írta: Helló!
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Kedvesek vagytok. Gondoltam, hogy nem lesz 1*ü a dolog. Pár kiegészítést eszközölnék: - "eddig" el voltam tiltva a motoroktól, annak ellenére, hogy "motorok között" nőttem fel. (nagybátyám motorbalesetben halt meg ![]() - 33 éves vagyok, nős + 2,5 éves gyerkőc (v.1.0) (imádom őket, nem kívánok meghalni) - "megtehetem", hogy megvegyem (nem akarok/tudok szerelgetni túl sokat - soha nem volt még új cuccom, mindent használtan vettem... - ), - bármit csinálok, fokozatosan teszem, de a végén az egyik legjobb szeretnék lenni, - szeretem a sebességet, erőt, érezni, hogy életben vagyok, ... ![]() - "okosan elmebeteg vagyok"... idővel (kellő alázat és rengeteg gyakorlás után jó motoros... versenyző szeretnék lenni...), - a mindennapokban is lehetőséget szeretnék a "gyakorlásra", SM690: "talán" nem túl erős elsőre, nem mehetek vele 200-al, benne van a móka/"csibészség", április 20-án kezdik gyártani, addig meglesz a jogsim?! Ma voltam az első mororos rutin gyakorlaton. Nagyon tetszett. Egy "öregecske" kawát kaptam cca 25 Le volt, 1* lefulladtam + 1* letettem a lábam a nyolcasnál, ... elsőre nem túl rossz. A cél az volt, hogy taknyolás nélkül barátkozzunk össze. Örülök, hogy sikerült. ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 04, 13:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szia Szepy! Gyártás: A kereskedőtől kaptam ezt az infot. Gondolom készítettek "n db" bemutatkozó mocit, de a sorozatgyártás csak később indul. Vagy lehet, hogy más-más proritással kapnak az országok... Nem tudom... Várok... 200: igazad van. A 200 csak egy kitétel volt, hogy "véletlenül SE"! Gyengébb gép: talán még ebben is igazad van, DE. Nem szeretném, ha "pár hónap intenzív gyakorlás (utca + pályázás) után "kinőném". S az új mocin buknék "pár százast". S lehet, hogy butaság, de az erősebb masinát le lehet "butítani" a szintemre, s később elengedni a lovakat. Gyerekbetegségek: Egy új gépben benne lehet ez is. Bízom benne, hogy nem lesz sok(k). A DRZ400-on is gondolkodtam, de a fentiek miatt a 690SM jön be. Üdv. Gábor |
Szerző: | Jimmy [ 2007 ápr. 04, 14:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Jotty írta: Az jó.nekem 12 éve volt 250 ETZ,4 éve eladtam a simsont.azota csak nézegettem a motorokat egészen idáig.már vagy 12-14 órát beleraktam a paripába.
![]() ![]() Kivolt az a szemét aki felpiszkálta a fantáziádat? ![]() ![]() ![]() 12-14 órát?????? Azokat az időket ne számold amíg az udvarba pötyög alapjáraton,vagy amíg pihegsz mellette!!!!! ![]() ![]() |
Szerző: | Jotty [ 2007 ápr. 04, 23:34 ] |
Hozzászólás témája: | |
Nem tom ki volt az a GANÉ aki felpiszkált.VEGYÉL MOTORT szlogennel.A melegitési idött nem számoltam,meg a kocsmába menést sem.(motorral) ![]() |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 05, 11:25 ] |
Hozzászólás témája: | |
A "más prioritás" lehet a jó megoldás. Ok, akkor legyen 690, bár szerintem ezt nem nagyon tudják lefojtani. Ha mégis érdemes lenne kipróbálni, úgy tényleg ideális kezdő gép (brutál jó futóművel és fékekkel). No igen, én sem mérlegeltem, hogy mennyi a tapasztalat vele, amikor megvettem a 2. LC8-at az országban. Ráadásul vagyok olyan hülye, hogy még most sem bántam meg. ![]() Szepy g74 írta: Szia Szepy!
Gyártás: A kereskedőtől kaptam ezt az infot. Gondolom készítettek "n db" bemutatkozó mocit, de a sorozatgyártás csak később indul. Vagy lehet, hogy más-más proritással kapnak az országok... Nem tudom... Várok... 200: igazad van. A 200 csak egy kitétel volt, hogy "véletlenül SE"! Gyengébb gép: talán még ebben is igazad van, DE. Nem szeretném, ha "pár hónap intenzív gyakorlás (utca + pályázás) után "kinőném". S az új mocin buknék "pár százast". S lehet, hogy butaság, de az erősebb masinát le lehet "butítani" a szintemre, s később elengedni a lovakat. Gyerekbetegségek: Egy új gépben benne lehet ez is. Bízom benne, hogy nem lesz sok(k). A DRZ400-on is gondolkodtam, de a fentiek miatt a 690SM jön be. Üdv. Gábor |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 05, 18:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
Köszönöm. Hülyén hangzik, de örülök, hogy a végén OK. lett nálad. Lefojtás: A fordulatszámot kellene korlátozni. Ha nincs meg a kellő fordulatszám, nem lesz sem nyomatékom sem teljesítményem. Persze jobb lenne a "görbék értékkészletét" lejebb húzni, de azt csak egy újabb motorelektronika programmal lehetne. Szóval úgy néz ki, hogy egy gáz stiftes megoldás lesz, "nem tudom" úgy elhúzni neki. S ahogy fejlődőm úgy lesz a stift áthelyezve, mely több gázt, nagyobb fordulatszámot, nyomatékot/teljesítményt jelent. Szerinted működhet? DRZ: Egy DRZ van tartós teszten a Minden Motornál, s az áprilisi számban valami ilyesmit írnak: a Pannonia Ringen vettek részt egy versenyen a masinával, s minden szép és jó volt, csak úgy érezték a céegyenesben, mintha a benzinük elfogyott volna. Persze lehet, hogy az SM is kevés lenne a Ringre?! ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | gencsydani [ 2007 ápr. 05, 18:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: Köszönöm. Hülyén hangzik, de örülök, hogy a végén OK. lett nálad.
Lefojtás: A fordulatszámot kellene korlátozni. Ha nincs meg a kellő fordulatszám, nem lesz sem nyomatékom sem teljesítményem. Persze jobb lenne a "görbék értékkészletét" lejebb húzni, de azt csak egy újabb motorelektronika programmal lehetne. Szóval úgy néz ki, hogy egy gáz stiftes megoldás lesz, "nem tudom" úgy elhúzni neki. S ahogy fejlődőm úgy lesz a stift áthelyezve, mely több gázt, nagyobb fordulatszámot, nyomatékot/teljesítményt jelent. Szerinted működhet? DRZ: Egy DRZ van tartós teszten a Minden Motornál, s az áprilisi számban valami ilyesmit írnak: a Pannonia Ringen vettek részt egy versenyen a masinával, s minden szép és jó volt, csak úgy érezték a céegyenesben, mintha a benzinük elfogyott volna. Persze lehet, hogy az SM is kevés lenne a Ringre?! ![]() Üdv. Gábor Ezt a DR-Z-s példát jónak írod, t.i. innen jónéhányan ismerjük a két egyént, aki az említett részvételt abszolválták a motorral, sőt, többen személyesen is megtekintettük az eseményt (Jeti Race)! ![]() Viszont azt tudni kell a két kollégáról, hogy immáron több éve rendszeresen járnak ki nyílt napokra 600-as meg 750-es sportmotorokkal, szóval nekik lehet, hogy lassúnak tűnt a DR-Z (és a többi motorhoz képest tényleg az is volt), meg valóban nem egy ekkora pályára való egy SM, de azért messze nem annyira gyenge az a motor, mint amilyennek ők mondták! |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 06, 15:18 ] |
Hozzászólás témája: | |
Olyan értelemben kevés az SM, hogy azonos, közepesnél jobb tudással jobb időt lehet menni valami erősebb vassal - de egyenesben amúgy sincsen "túl erős" motor. Kanyarban dől el... ![]() g74 írta: Köszönöm. Hülyén hangzik, de örülök, hogy a végén OK. lett nálad.
Lefojtás: A fordulatszámot kellene korlátozni. Ha nincs meg a kellő fordulatszám, nem lesz sem nyomatékom sem teljesítményem. Persze jobb lenne a "görbék értékkészletét" lejebb húzni, de azt csak egy újabb motorelektronika programmal lehetne. Szóval úgy néz ki, hogy egy gáz stiftes megoldás lesz, "nem tudom" úgy elhúzni neki. S ahogy fejlődőm úgy lesz a stift áthelyezve, mely több gázt, nagyobb fordulatszámot, nyomatékot/teljesítményt jelent. Szerinted működhet? DRZ: Egy DRZ van tartós teszten a Minden Motornál, s az áprilisi számban valami ilyesmit írnak: a Pannonia Ringen vettek részt egy versenyen a masinával, s minden szép és jó volt, csak úgy érezték a céegyenesben, mintha a benzinük elfogyott volna. Persze lehet, hogy az SM is kevés lenne a Ringre?! ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 11, 20:40 ] |
Hozzászólás témája: | pályák |
Bizonyára egy kicsit bonyolultabb, hogy min múlik az igazán jó köridő. Az biztos, hogy kiélezett helyzetben szinte mindennek van jelentősége. Milyen köridőket mennek most a Ringen egy sport ill. egy SM-el? Az SM-el nem lenne "mókásabb" a GO-KART pálya u.ott? ![]() Milyen pályákat javasoltok edzésre / gyakorlásra? |
Szerző: | law [ 2007 ápr. 12, 21:37 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: Lefojtás: A fordulatszámot kellene korlátozni. Ha nincs meg a kellő fordulatszám, nem lesz sem nyomatékom sem teljesítményem.
hat nem tom. 280km ugyan keves tapasztalat, nekem megsem sikerul elkepzelni a gaz stiftes megoldast. a motor 3000-ig minden fokozatban utalkozik, raz, csorog, kopkod, 5000-nel meg mar kapaszkodni kell rajta. kivancsi vagyok, hogyan tudjak jol megoldani. |
Szerző: | Mcemru [ 2007 ápr. 12, 22:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: pályák |
g74 írta: Bizonyára egy kicsit bonyolultabb, hogy min múlik az igazán jó köridő. Az biztos, hogy kiélezett helyzetben szinte mindennek van jelentősége.
Milyen köridőket mennek most a Ringen egy sport ill. egy SM-el? Az SM-el nem lenne "mókásabb" a GO-KART pálya u.ott? ![]() Milyen pályákat javasoltok edzésre / gyakorlásra? hat ne a kozutat, lasd amit en estem mult szombaton lepencein ![]() kakucs olyan 1km még nem voltam de jo a hire dömsöd az olyan 530m az se rossz kicsit szuk par kanyar SM-nek ering, jo a palya vonalvezetese de szerintem az aszfalt gáz hring, talan a 690SM mar eleg eros hozza, a 640-es egyenesekben megall! |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 13, 8:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
law írta: g74 írta: Lefojtás: A fordulatszámot kellene korlátozni. Ha nincs meg a kellő fordulatszám, nem lesz sem nyomatékom sem teljesítményem. hat nem tom. 280km ugyan keves tapasztalat, nekem megsem sikerul elkepzelni a gaz stiftes megoldast. a motor 3000-ig minden fokozatban utalkozik, raz, csorog, kopkod, 5000-nel meg mar kapaszkodni kell rajta. kivancsi vagyok, hogyan tudjak jol megoldani. Szia! A gáz stiftes megoldásnál bizonyára jobb lenne valamiféle elektronikai szabályzás, mely a "tiltott" fordulatszámtartományt 4500 környékén tartja (mégjobb lenne v.féle nyomatékszabályzás). De mindenképp ki fogjuk próbálni. A döntés persze majd fejben dől el, hogy mennyire lesz "okos" dolog meglátjuk. Ami ennél is izgalmasabb: MESÉLJ! Milyen tapasztalataid vannak? Osztod a Motorrevűben megjelent cikk tartalmát? "könnyedség mámora, a futóműtől nem jutni szóhóz, alsó fordulatszám tartományban középszerű motor, megszűntetett vibrációk, könnyedén 180km/h-ig, kristálytiszta visszajelzés az útról..." Üdv. Gábor |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 13, 8:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: pályák |
Idézet: hat ne a kozutat, lasd amit en estem mult szombaton lepencein
![]() kakucs olyan 1km még nem voltam de jo a hire dömsöd az olyan 530m az se rossz kicsit szuk par kanyar SM-nek ering, jo a palya vonalvezetese de szerintem az aszfalt gáz hring, talan a 690SM mar eleg eros hozza, a 640-es egyenesekben megall! Szia! Részvét a szombati perecért. Megsérültél? A moci? Apropó: milyen védőfelszerelést / öltözetet javasoltok SM-hez? Köszi a tippeket, utánajárok. A PannóniaRingről van tapasztalatod? Érdekes, hogy a hringet (gondolom HungaroRing) már "kipróbálhatónak" látod egy 690SM-el. Örülök neki: egy újabb pálya a listán. ![]() |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 13, 11:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: pályák |
Voltam én a HRingen a 640Adventure SM-mel is. Direkt nem mentem egyik egyenesben sem 130 felett (akkor még rövidebb volt a célegyenes), igaz igyekeztem kanyarokban is közel ugyanannyival menni. ![]() Nem lett sokkal rosszabb azóta sem a pálya, pár egyenes lett hosszabb, ezért jobban kijön a "nagy sebesség egyenesben" típusú motorozás előnye, de ettől még ugyanúgy élvezhető akár 640SM-mel is. Miért ne lenne kipróbálható? Oda sem csak 150 lóerő felett superbikeokat engednek be. SM-re utcai cucc, bőrruha+páncél ajánlott. Ha kopni fogsz, úgyis főként aszfalton teszed, arra pedig bőr kell. Ha nincs meg még semmi, akkor vegyél páncélt és ahhoz vedd a bőrruhát, férjen be alá. Szepy g74 írta: Idézet: hat ne a kozutat, lasd amit en estem mult szombaton lepencein ![]() kakucs olyan 1km még nem voltam de jo a hire dömsöd az olyan 530m az se rossz kicsit szuk par kanyar SM-nek ering, jo a palya vonalvezetese de szerintem az aszfalt gáz hring, talan a 690SM mar eleg eros hozza, a 640-es egyenesekben megall! Szia! Részvét a szombati perecért. Megsérültél? A moci? Apropó: milyen védőfelszerelést / öltözetet javasoltok SM-hez? Köszi a tippeket, utánajárok. A PannóniaRingről van tapasztalatod? Érdekes, hogy a hringet (gondolom HungaroRing) már "kipróbálhatónak" látod egy 690SM-el. Örülök neki: egy újabb pálya a listán. ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2007 ápr. 13, 12:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
g74 írta: Szia!
A gáz stiftes megoldásnál bizonyára jobb lenne valamiféle elektronikai szabályzás, mely a "tiltott" fordulatszámtartományt 4500 környékén tartja (mégjobb lenne v.féle nyomatékszabályzás). De mindenképp ki fogjuk próbálni. A döntés persze majd fejben dől el, hogy mennyire lesz "okos" dolog meglátjuk. Üdv. Gábor Ne haragudj, hogy belebrekegek, de ez szerintem hülyeség. Márhogy gáz stift. Azért van az embernek csuklója, meg a gázkar, hogy ezek együtt meghatározzák a gyorsulást. Az nem egy kapcsoló, nem kötelező csutkagázzal menni. Én pl. talán eddig 1-2x éreztem, hogy végigtekertem a gázkart. Szóval szerintem a legeslegjobb az ésszel szabályzás. Én nem "tennék tönkre" egy jó kis motort ilyesmivel. |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 13, 14:15 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: Ne haragudj, hogy belebrekegek, de ez szerintem hülyeség. Márhogy gáz stift. Azért van az embernek csuklója, meg a gázkar, hogy ezek együtt meghatározzák a gyorsulást. Az nem egy kapcsoló, nem kötelező csutkagázzal menni. Én pl. talán eddig 1-2x éreztem, hogy végigtekertem a gázkart. Szóval szerintem a legeslegjobb az ésszel szabályzás. Én nem "tennék tönkre" egy jó kis motort ilyesmivel. Épp ellenkezőleg; örülök, hogy hozzászólsz. A történet ott kezdődik, hogy teljesen mazsola vagyok, de szeretem a sebességet ill. annak első, -idő szerinti - deriváltját. S arra gondoltam, hogy amíg nincs rutinom, "véletlenül se". Persze tudom, hogy fejben történnek a dolgok. De egy gyenge pillanatomban, amikor már azt hiszem, hogy tudok motorozni - de valójában nem -. Üdv. Gábor |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 13, 14:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: pályák |
KTMSzepy írta: Voltam én a HRingen a 640Adventure SM-mel is. Direkt nem mentem egyik egyenesben sem 130 felett (akkor még rövidebb volt a célegyenes), igaz igyekeztem kanyarokban is közel ugyanannyival menni.
![]() Nem lett sokkal rosszabb azóta sem a pálya, pár egyenes lett hosszabb, ezért jobban kijön a "nagy sebesség egyenesben" típusú motorozás előnye, de ettől még ugyanúgy élvezhető akár 640SM-mel is. Miért ne lenne kipróbálható? Oda sem csak 150 lóerő felett superbikeokat engednek be. SM-re utcai cucc, bőrruha+páncél ajánlott. Ha kopni fogsz, úgyis főként aszfalton teszed, arra pedig bőr kell. Ha nincs meg még semmi, akkor vegyél páncélt és ahhoz vedd a bőrruhát, férjen be alá. Szuper, akkor már lehet is nézegetni a motoros napokat, rendezvényeket. A KTM Klub tervezi közös pályabérletet egy kis pályázásra / SM edzésre? Bőrrhuhára, jó "ár/minőség"-ben mit javasolsz? Melyik típus (egybe cucc, protektoros, gerinc/nyakvédő...?!) Lábbeli? Elég egy magasszárú bőrcipő vagy a motoros csizma? Bocs a sok kezdő kérdésért. Üdv. Gábor |
Szerző: | xerxesza [ 2007 ápr. 13, 14:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: mazsola / pénz / fejlődés / agy / érzés... |
g74 írta: - 33 éves vagyok, nős + 2,5 éves gyerkőc (v.1.0) (imádom őket, nem kívánok meghalni)
Csak ezért gondoltam. Persze, a motorozáshoz is kell egy kis szerencse. Na jó, nem kicsit. Egyik kollégámat 1 nap alatt 2x csapták majdnem el, először pirosnál állva hátulról, másodszor egy faluban macisajt mögül eléfordulva. De ezek ellen nem tudsz tenni. Viszont én gyűlölném, ha a 60LE-s motoromat nem tudnám kipörgetni, ha olyanom van. Csináljon valamit a védőangyalom is. Azért tartom ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2007 ápr. 13, 18:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: pályák |
KTMSzepy írta: SM-re utcai cucc, bőrruha+páncél ajánlott. Ha kopni fogsz, úgyis főként aszfalton teszed, arra pedig bőr kell.
Ha nincs meg még semmi, akkor vegyél páncélt és ahhoz vedd a bőrruhát, férjen be alá. Nem túlzás ez egy kicsit? ![]() SM versenyzők is csak egy gerincprotektort vesznek a bőrruha alá. Amúgy egy mérethelyes bőrruha alá (főleg ha egyrészes) szvsz még akkor se nagyon tudsz felvenni egy péncélt, ha kiszeded belőle a protektorokat. Ettől eltekintve SM-hoz sztem is bőrruha kell! |
Szerző: | gencsydani [ 2007 ápr. 13, 18:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: pályák |
g74 írta: Bőrrhuhára, jó "ár/minőség"-ben mit javasolsz? Melyik típus (egybe cucc, protektoros, gerinc/nyakvédő...?!) Lábbeli? Elég egy magasszárú bőrcipő vagy a motoros csizma?
Bocs a sok kezdő kérdésért. Üdv. Gábor Csakis protektorost ![]() Sztem az egyrészes a tuti (nehezebben megy szét), de a mindennapokban talán praktikusabb lehet a kétrészes. Gerincvédőt inkább külön vegyél, amúgy is kevés bőrruhában van és ezek jellemzően a legfelső árkategória (300k környéke). Lábbeli mindenféleképp csizma, motoron a láb sérül a legkönnyebben/leggyakrabban, ráadásul sztem borzasztó hülyén is néz ki a bőrruha bakanccsal vagy edzőcipővel. |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 ápr. 13, 18:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: pályák |
Az SM versenyzők nem utcán közlekednek. Pályára nem is kell több, ott ritkán kenődsz fel pl. járdaszegélyre. Ha pont jó rád a ruha akkor nem megy alá a páncél. Ha fél/egy számmal nagyobb, akkor már igen, természetesen kivett protektorokkal. Miért baj, ha emiatt kicsit nagyobb ruhát vesz valaki? Amúgy meg vehet protektoros bőrruhát+gerincvédőt is ha szeretne, nekem eddig egyszer sem volt még gondom abból, hogy mellkasvédelmem is volt. ![]() Bőrruhából (pláne mivel ez utcai használatra is lenne) nem javaslom az egyrészest, _szerintem_ kényelmetlen. Fontossági sorrendben szerintem a páncélt megelőzi a csizma. Ha SM-et veszel, akkor olyan "krosszcsizmát" érdemes választani, aminek a talpa könnyen, pl. pár csavar kitekerésével cserélhető, mert kopni fog. Ezeket általában SM csizmaként árulják. Vagy talpald meg a csizmát vassal, de akkor meg szépeket zakózhatsz ha gyalog elcsúszol. ![]() Az utcai+túra csizmákat nem javallanám, azok lényegesen gyengébbek, a lábtartás miatt nem kényelmetlen az ezeknél sokkal jobb védelmet adó krosszcsizmák használata sem, akkor inkább azok védjék a lábadat. gencsydani írta: KTMSzepy írta: SM-re utcai cucc, bőrruha+páncél ajánlott. Ha kopni fogsz, úgyis főként aszfalton teszed, arra pedig bőr kell. Ha nincs meg még semmi, akkor vegyél páncélt és ahhoz vedd a bőrruhát, férjen be alá. Nem túlzás ez egy kicsit? ![]() SM versenyzők is csak egy gerincprotektort vesznek a bőrruha alá. Amúgy egy mérethelyes bőrruha alá (főleg ha egyrészes) szvsz még akkor se nagyon tudsz felvenni egy péncélt, ha kiszeded belőle a protektorokat. Ettől eltekintve SM-hoz sztem is bőrruha kell! |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 13, 18:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: mazsola / pénz / fejlődés / agy / érzés... |
xerxesz írta: Persze, a motorozáshoz is kell egy kis szerencse. Na jó, nem kicsit. Egyik kollégámat 1 nap alatt 2x csapták majdnem el, először pirosnál állva hátulról, másodszor egy faluban macisajt mögül eléfordulva. De ezek ellen nem tudsz tenni. Viszont én gyűlölném, ha a 60LE-s motoromat nem tudnám kipörgetni, ha olyanom van. Csináljon valamit a védőangyalom is. Azért tartom ![]() Mindenhez kell "egy kis szerencse". A kipörgetéshez türelmes leszek, s fokozatosan szeretném uralni a masinát. Volt olyan, aki a "szorult helyzetre" vonatkozólag tartotta hülyeségnek a "lebutítást". Az őrangyalos hasonlat tetszik. S gondolom jól tartod, hogy ily' hálás. ![]() Üdv. Gábor |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 13, 18:17 ] |
Hozzászólás témája: | |
uhh... jól összejöttünk ... olvasgatom a tippeket ... köszönöm.... ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2007 ápr. 13, 18:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: pályák |
KTMSzepy írta: Az SM versenyzők nem utcán közlekednek. Pályára nem is kell több, ott ritkán kenődsz fel pl. járdaszegélyre.
Ha pont jó rád a ruha akkor nem megy alá a páncél. Ha fél/egy számmal nagyobb, akkor már igen, természetesen kivett protektorokkal. Miért baj, ha emiatt kicsit nagyobb ruhát vesz valaki? Amúgy meg vehet protektoros bőrruhát+gerincvédőt is ha szeretne, nekem eddig egyszer sem volt még gondom abból, hogy mellkasvédelmem is volt. ![]() Bőrruhából (pláne mivel ez utcai használatra is lenne) nem javaslom az egyrészest, _szerintem_ kényelmetlen. Fontossági sorrendben szerintem a páncélt megelőzi a csizma. Ha SM-et veszel, akkor olyan "krosszcsizmát" érdemes választani, aminek a talpa könnyen, pl. pár csavar kitekerésével cserélhető, mert kopni fog. Ezeket általában SM csizmaként árulják. Vagy talpald meg a csizmát vassal, de akkor meg szépeket zakózhatsz ha gyalog elcsúszol. ![]() Az utcai+túra csizmákat nem javallanám, azok lényegesen gyengébbek, a lábtartás miatt nem kényelmetlen az ezeknél sokkal jobb védelmet adó krosszcsizmák használata sem, akkor inkább azok védjék a lábadat. Tudom, én extrém példa vagyok, de az én bőrruhám karban-lábban 5-8 cm-vel rövidebb mint kellene és így állnak jól a helyükön a protektorok. A cordurákkal is az a baj , hogy mivel nem simulnak szorosan a testedre, esésnél el tudnak fordulni bennük a protektorok (lásd C legelső fikáját még az XX-el), ha 1 számmal (fél szám sztem egyikből sincs) nagyobb bőrruhát veszel, akkor azzal megint adtál a sz#rnak egy pofont! |
Szerző: | g74 [ 2007 ápr. 13, 18:25 ] |
Hozzászólás témája: | szerelés |
Szóval: krossz csizma: OK. Egyrészes bőr ruha 1/2-1 számmal nagyobb, hogy a gerincvédő vagy páncél elférjen? A páncél kissé "erősnek" tűnik. Persze lehet az első bordarepedés után másképp szólok? Kedvenc / rendbenlévő bolt é/v beszerzési forrás? Használt cuccok? Arra gondoltam, hogy "munkába járós" stilusban kétrészes bör cucc + csizma. Pályára egyrészes + gerincvédő. MÁS: a képeket / videókat nem tudom +nézni, mi kell hozzá? Klubtagsági? ![]() |
Oldal: 1 / 4 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |