KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 13:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Kellene?
Igen 37%  37%  [ 15 ]
Nem 37%  37%  [ 15 ]
Még szép, soha többet másik típust! :) 27%  27%  [ 11 ]
Szavazatok száma : 41
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: KTM LC8 Adventure történet - 3.5 év és 63e km - zanzásítva
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 05, 15:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Saját verzió, teljes, ha konkrét kérdések adódnak kibővítem a kommenteket.



Dátum Hely Megtett km Történés Megoldás Összeg
2003. jún. 6. Törökbálint 0,1 Gépátvétel :) 2850000
2003. jún. 10. 430 Kitámasztó gyári forrasztása elengedett (anyaghiba) Gar. Csere
2003. jún. 17. Törökbálint 1150 1. Szerviz 15000
2003. jún. 19. Budapest 1300 Padkának dőlés - ág megsérti a tankot + tükör összetörik Tükörcsere a régi készletből :)
2003. jún. 21. Csobánka 1700 Váltókar lelazult Meghúztam
2003. Júl. 06. Nyíregyháza 2800 Az ülés zárszerkezetét tartó imbuszfejű csavarok lelazulnak A szerszámkészletben nincs ilyen imbusz, otthon meghúzva.
2003. Júl. 16. Bp 3500 Hűtőben vízszint hiány, a tágulási tartály viszont teli. Feltöltés, hűtőfolyadékkal. Levegősnek tűnt a rendszer, mostantól megfigyelés alatt
2003. Aug. 14 Törökbálint 5700 A vízhiány javítva + olajcsere Hátsó hengeren hengerfejtömítés csere + olajcsere és feltöltés fagyállóval
2003. Aug. 14 Törökbálint 5700 Gyári javítás Kuplungkosárcsere, mert nem elég erős az első széria - nálam nem jöttek elő gondok.
2003. Szep. Törökbálint 9500 2. Szerviz Olaj- olajszűrőcsere, légszűrő és gyertyacsere 28000
2003. Nov. 08 Nyáregyháza 11500 Szép esés egy komolyabb pocsolyában + Gustaffson térdvédője megkarcolja a tankot. Csak felületi karcok estek a motoron, a tükrök jóelőre lecsavarva :)
2003. Nov. 08 Nyáregyháza 11500 Moci megáll. Első blikkre benzinpumpa gond - nem kap áramot Javításig cseremotor.
2003. Nov. 17 Törökbálint 11500 Benzinpumpa, belső relé koszolódott. Relé kitisztítva, új pumpa berendelve.
2003. Nov. 17 Törökbálint 11500 Hátsó fék pár nyomás után hatástalan. A munkahenger kicserélve
2003. Dec. 17 Törökbálint 13000 Hátsó fék pár nyomás után hatástalan. Új alkatrész + állásfoglaláskérés a gyártól.
2003. Dec. 17 Törökbálint 13000 Benzinpumpa megérkezett. Nincs csere, de elhoztam az új pumpát. Csere később, azóta nincs probléma az előzővel
2004. Márc. 02 Törökbálint 14600 3. Szerviz Olaj- olajszűrőcsere, hátsó fékmunkahenger garanciális csere, benzinpumpa garanciális cseréje az újra (gyorsabban működik?), fékek légtelenítése elöl/hátul, hővédő fólia kivágása és felragasztása a tank aljára 20000
2004. Márc. 05 Budapest 14800 Elcsúszás a jégen, esés a padkára - kb. 70-el. Tankról festék kopik, tankvédő műanyag szétmegy, hátsó lábtartón igazítani kell, jobb fejidomból egy 10*10cm-es darab kitörik. Tankkoptató: 850Ft, ragasztás + fényezés?
2004. Márc. 13. 15000 Hátsó abroncs csere Nagyon kopott volt már, kb. 12e körül kellett volna cserélni. 32500
2004. Április 6. Törökbálint 16500 Első abroncs csere + fékbetét csere (feleslegesen :( - biztosító) Abroncs cserés volt 23000, betét még 2.6mm-es - 33000 60000
2004. Április 6. Törökbálint 16500 Telóharisnya vétele+felhelyezése 8500
2004. Április 8. Budapest 16500 Gép megáll. OMV kútnál a benzinpumpa szerelése és életre lehelése Benzinpumpa teli van sárral, korrodált. Csere a régire.
2004. Április 17 Budapest 18000 Gép megáll. A Lágymányosi híd előtt a rakparton, este. Benzinpumpa teli van sárral. Kitisztítva is csak "manuális" üzemmódban használható. Csere nincs, hétfőn a régi bevitele. Az új már az előző cserénél meg lett rendelve…
2004. Április 21 Budapest 18000 Az új pumpa megérkezett. Első ránézésre komolyabb a tömítettsége, a kupak valami ragasztóval is körbe van a karimáján öntve Beszereltem. Figyelve, hogy a "leeresztő" lefelé nézzen, így csak le kell húzni a csövet és már ki is ereszti a vizet.
2004. Április 21 Budapest 18000 Tankoptató megérkezett. Felszereltem 860
2004. Június 14 Törökbálint 22330 4. Szerviz + hengerfejek cseréje + hátsó fékbetét csere Fékbetét cserés - 16000 50000
Törökbálint 25000 Láncszettcsere Már nagyon el volt használódva, különösen a kislánckerék. 46e a lánc, 11e a hátsó és 3500 az első lánckerék. 60000
Törökbálint 26800 Behajtható tükrök Tervben volt már, de előbb vált szükségessé egy kis román "vicc" után. 13000
2004. Szept. Budapest 28500 Hátsó abroncs csere + belső 1mm profil volt már csak középen (jó saccolásnak tűnik a 12ekm/hátsó abroncs) - 32500 + 2700 + szerelés és centrírozás 38000
Törökbálint 30100 5. Szerviz 18000
2004. Október 4. Kecskemét 30750 Első felni javíttatása Nem lett tökéletes, mert nem volt 21"-os szerszám hozzá, de elég jól ki lett javítva. 4000
2004. Október 19. Budapest 31000 Első abroncs csere + újraküllőzés + centír + hátsó abroncs megvásárlása Még nem kopott teljesen a kopásjelzőig az első, de újraküllőzés amúgy is kellett neki. A gumiszettet 24%-os kedvezménnyel kaptam meg. 45000
2004. November 11. Törökbálint 32200 Bukócső felszerelése 53000
2005. Január 30. Budapest 33500 Csomagtartó felszerelése Utángyártott, szinter majd a dobozok beszerzése után. 40000
2005. Március 8. Budapest 34000 Szétvágták a gumikat az utcán. :( Hátulra felkerült a korábban vett új hátsó, előre új elsőt kellett venni. Nagy szerencse, hogy a külsőt nem bírták átvágni és tartott amíg észrevettem… :-| 30000
2005. Május. 8. Budapest 36500 Megnövekedett hangszint. A május 1-i pécsi túrán már elengedett az egyik dobomban egy lamella, úgy néz ki mostanra végleg megadta magát. Érdekes a hanghatás, remélem garis lesz.
2005. Május. 27. Budapest 38000 6. Szerviz 42000
2005. Június 2. Budapest 38100 Durván hangos volt a motor. Szlovákiában kiderült, hogy a kiputömítés adta meg magát, a hátsó henger leömlője és a közösítőcső találkozásánál. Az ideiglenenes reparálás nem segített rajta. Garanciában cserélték. 3000
2005. Június 5. Pécs 38700 Megint hangos. A 24 órás verseny alatt kiesett a csavar a bal oldali dobot tartó bilincsből. A bilincs szerencsére megmaradt, de a dobot csak a cső tartotta ami nem is bírta sokáig és elrepedt. 30perc helyszíni szerelés után kibírta a 24 órás 2. Felét. 1500
2005. Június 7. Budapest 39200 A szervízen kiderült, hogy a gázbovden el van nyalódva. A húzógáat csak pár szál tartotta, garis csere.
2005. Június 15. Budapest 39600 Garis javítások: kiputömítés, gázbovden cseréje.
2005. Június 25. Újszilvás 39800 Kuplung felpuhul. Mint kiderült a kuplungmunkahenger O gyűrűje megadta magát. Először folyadékcserével próbálkoztam, pár hét után újra a régi tüneteket produkálta.
2005. Aug. 4. Ócsa 41300 Kuplung munkahenger csere garanciában.
2005. Aug. 5. Budapest 41500 Tompított izzó kiég. Csere. Kicsivel később csere Tungsram Superblue-ra. 4000
2005. Aug. 31. Budapest 42500 Benzinpumpa halál… Ócsán új példány gyors kerítése, tömítése, itthon beszerelése
2005. Szept. 1. Budapest 42550 Hátsó abroncs csere + első megvásárlása Volt még rajta 2mm, de Horvátországban nem akartam kockáztatni. A párra 15% kedvezményt kaptam. 48500
2005. Szept. 21. Ócsa 45500 7. Szerviz Olajcsere (saját olajat vittem, de kihagyták belőle, ezért otthagytam, de nem kellett kifizetni a Motorexet. Első telók karbantartása is megtörtént, olaj és porvédőcsere volt esedékes.
2005. Okt. 30. Budapest 48000 Golf "elütése" Andrássy-Nagymező kereszteződés. Bukócső megfogja a dolgot, esés nincs. Szervízben bukócső csere.
2006. Márc. 21. Budapest 49000 Kuplungkar Távtartó-állítónál eltörik. Új kuplungkar vásárlása. 9500
2006. Márc. 24. Ócsa 49200 Láncszettcsere A láncvezető műanyag is eléggé meg volt már kopva, 3500 volt. 36e a lánc, 15e a hátsó, 6e az első lánckerék. -10%+munkadíj. Teszt: 42-es helyett 45-ös hátsó lánckerék. 58000
2006. Április 8. Budapest 49500 Scottoiler felszerelése Angliából rendelve, Daemon hozta. :) 26500
2006. Május 20 Tihany 52300 Fékbetétcserék Elöl-hátul. Előre Lucas, hátulra Nissin betétek kerültek 2*7900+9500 volt az áruk 25500
2006 Május 30 Ócsa 52700 8. Szerviz Olajcsere, MOL Speed 4T-re, légszűrőcsere, kuplung kinyomórúd garis cseréje (a gyár hívta vissza a korábbi, olajat elzáró modellt). Szelephézag ellenőrzés későbbi időpontban. 25000
2006. Június 9 Budapest 52900 Fékfolyadék vásárlás + csere 1600
2006. Július 18 Budapest 56500 Hátsó abroncs vásárlás 27000
Ócsa 56500 8. Szerviz 2. Fele Szelephézag ellenőrzés, gyertyacsere, váz heggesztése + apróságok átvizsgálása + tankvédők beszerzése. 29000
2006. Szept 16 Ócsa 60000 9. Szerviz Olajcsere + vízpumpa ellenőrzés és szimmering csere + gyújtáskapcsoló zárszerkezet csere (megrongálták, de Kópétól kaptam másikat) + olajtartály-szelep csere (gari) + vezérműláncfeszítő csere(gari) + kuplunglamellák átrendezése + 1l olaj tartalékba 31200


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára KTMSzepy 2007 jan. 06, 17:12-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 05, 20:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Hát Szepy, ez nem piti...nem unatkoztál.Így már értem, hogy miért érdekel a buta béjemwések szervíztapasztalata.Enyimé motrom 990-es, fél éves 5200 km, a láncot má meg kellett kenni néha...Majd jövő nyáron írok még, hogy mi lett.Jó lenne, ha valaki az injektoros verzióról is írna ide, hátha több tapasztalata van már mint nekem.Érdekel mire készüljek.Milyen az a tungsram szuperblú ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 05, 21:48 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Én kipróbáltam ezt a típust és vadállat...De ennyi meghibásodás???!!!Kicsit félnék tőle...TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 05, 22:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Én kipróbáltam ezt a típust és vadállat...De ennyi meghibásodás???!!!Kicsit félnék tőle...TOM


Azért azt vedd hozzá, hogy a legtöbb motor ennyi km-t 3x ennyi idő alatt, 2-3 tulajnál tesz meg!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 05, 23:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A superblue "a must have", fényesebb, fehérebb a fénye, ha éjjel akarsz vele közlekedni, akkor nagyon jól jön.

Kiszedjem belőle azt, ami nem szervíz és nem kopóalkatrészcsere, hanem konkrét hiba?
Akkor marad a HF tömítés csere (az összes 2003-as és 2004 elejei gépen cserélni kell) és a benzinpumpa, aminek szar volt a tömítése (japán technika :) ), de végül utólag szigetelve + a szellőzőcsövét jobban elvezetve megoldottam. Vannak még azok a cserék, amiket a gyár kezdeményezett, bár nekem nem volt gondom miattuk, de mivel a későbbi modelleken ezeket változtatták nekünk is grátisz megcsinálták - ahogy grátisz volt az összes felmerült apróság a géppel.

Ehhez képest a repedt BMW blokk amit hónapokig nem bírnak elintézni meg a több finomság a "legmegbízhatóbb márka" modelljein szintén nem tűnik kevésnek. :)

A 990-nek már más a benzinpumpa megoldása, emiatt ne aggódj, természetesen a HF tömítés sem gond már rajta.

Kíváncsian várom másoknak a teljesen tényszerű, ennyire részletes beszámolóját a gépükről, mennyivel lesz kevesebb. :)

Ha arra vagytok kíváncsiak, hogy mennyire bízom meg benne - bármikor el mernék vele indulni a megfelelő kopóalkatrészek betárazásával (amiket megbecsülök, hogy elfogynának közben a megtett km-en) bárhová. Skócia, Északi-fok, Alaszka-Tűzföld táv, bármi. :)


zsore írta:
Hát Szepy, ez nem piti...nem unatkoztál.Így már értem, hogy miért érdekel a buta béjemwések szervíztapasztalata.Enyimé motrom 990-es, fél éves 5200 km, a láncot má meg kellett kenni néha...Majd jövő nyáron írok még, hogy mi lett.Jó lenne, ha valaki az injektoros verzióról is írna ide, hátha több tapasztalata van már mint nekem.Érdekel mire készüljek.Milyen az a tungsram szuperblú ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 12:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 20:41
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Nem semmi lista!
Most már csak a végösszeg kellene, ha azt elosztod 3,5-tel sztem bármelyik motorra ráköltesz évi ugyanennyit! Azt nem is számolva hogy a felborulások során nem keletkezett hatalmas kár! Bezzeg ha egy sportmoci "csak" eldől...

Gratulálok! Aztán még sok problémamentes kilométert! Várjuk majd a 100e Km-es írást :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 12:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Természetesen updatelem a listát itt is, amint történik valami (bármi :) ).

Hm... Most nem ülök a táblázatom előtt, de viszonylag könnyű kiszámolni - a kötelező szervízeket és a kopóalkatrészeket (+adókat, egyebeket ami csak eszembe jutott) és a benzint számolva olyan 35 Ft-ra jön ki egy km. Ebbe minden, lenti említett költség beletartozik, sőt olyan is, ami nincs (pl. féktárcsák cseréje), de már meg tudtam saccolni... Ebből olyan 20-22 a benzin.
Tehát 20ekm-es átlaggal számolva kb. 700e/év, de lehet többet vagy kevesebbet is menni. :)

Ez azért jó így kiszámolva, mert tudom, hogy pl. egy hosszabb útra hogyan lőjem be a költségeket meg milyen kopásból adódó cserékre számítsak - de őszintén szólva ezt inkább érdekességképpen számoltam csak ki.
Vannak nagyon drága holmik, ilyen pl. a fékbetétek (18/pár és 3 kell belőle) és a láncszett (50e körül), de pl. a gumik olcsónak számítanak (a garnitúra kb. 50e és 12-15e km-re elég nekem), pláne ha azt nézed, hogy erre a típusra ez az egyetlen, ami felmegy és ezt a gumit csak és kizárólag ehhez a típushoz gyártják - szóval ha lenne hozzá arcuk szinte bármennyit elkérhetnénk érte.
Egyébként szerintem a Golfosnak sem volt kevésbe a mutatványa, de hát az gyenge próbálkozás volt mint tudjuk... :)
A fenti számítások alapján az LC4 Adventure-öm összköltsége olyan 25-30ft/km lehetett, jóval olcsóbbak a kopóalkatrészek ugyan, de a benzin a nagy rész és azon nem lényeges a spórolás (nagy átlagban kb. 1-1.5l-el evett kevesebbet).

Ennyit a költségekről, most letöltöttem egy überjó LC8 videót és azon nyáladzok. :D

Szepy

Raks írta:
Nem semmi lista!
Most már csak a végösszeg kellene, ha azt elosztod 3,5-tel sztem bármelyik motorra ráköltesz évi ugyanennyit! Azt nem is számolva hogy a felborulások során nem keletkezett hatalmas kár! Bezzeg ha egy sportmoci "csak" eldől...

Gratulálok! Aztán még sok problémamentes kilométert! Várjuk majd a 100e Km-es írást :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 15:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Most tényleg beírod, hogy letöltöttél LC 8 videót, és nem írod be legalább azt, hogy honnan ? Gondolom a KTM Tv -st már mindenki látta, annál is jobb ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 17:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
:)
Ja, GMC szokás... :)

Mivel egy haveromtól kaptam, ezért nem tudom a linket beírni - de szerintem már láttátok páran. 16 perc, 3 LC8 (1 2003-as szürke + 2 narancs) mászkál a nevadai sivatagban. A film jó része nem magáról a motorozásról szól, inkább a tájat mutatják be, de azért vannak nagyon jó felvételeik arról, ahogy mennek a köveken/homokon.

Szepy

zsore írta:
Most tényleg beírod, hogy letöltöttél LC 8 videót, és nem írod be legalább azt, hogy honnan ? Gondolom a KTM Tv -st már mindenki látta, annál is jobb ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 17:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Apropó, a KTM TV-s nekem nem rémlik, honnan lehet letölteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 17:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
KTMSzepy írta:
Apropó, a KTM TV-s nekem nem rémlik, honnan lehet letölteni?


innen
de szerintem te ezt nézed épp.

Persze az oldalra vagy kiváncsi:
tessék


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 19:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Igen, ez volt az, köszönöm!

Szepy

szabcsab írta:
KTMSzepy írta:
Apropó, a KTM TV-s nekem nem rémlik, honnan lehet letölteni?


innen
de szerintem te ezt nézed épp.

Persze az oldalra vagy kiváncsi:
tessék


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 06, 20:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Ez is nagyon rendben van LC 8 - cal szerintem.....

http://www.youtube.com/watch?v=0n4GH_r1 ... ed&search=


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 07, 2:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
steveorulez videói között vannak meg jópofák, Vigliac school 1-2-3 - valami hasonlót itthon is elviselnék. :)

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 07, 17:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szepy ! Írtam az m.hun is, Én a gyári alapbeállítással mék, oszt ott már kisebb reppenéseknél is van néha az a randa, fémes csattanó hang.Gondoltam arra, hogy esetleg a lánc ver oda olyankor a villának, de igazából gőzöm sincs, hogy mi adja azt a hangot.Szóval állítgatnám Én szívesen, de nem igazán tudom, hova mi az igazi.Szívem szerint mindent keményebbre vennék ( ha tudnám, hogyan kell) ,de félek, hogy ez terepen megbosszulná magát....Örülnék tanácsnak.Szia !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 07, 22:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én 95 kg körül mozgok, jellemzően hagytam a közepes beállításokat, kivétel az előfeszítést, azon növeltem +2-öt.
Próbáltam sok más beállítást, az én súlyommal ez terepre egészen jó, durva helyeken 1-2 katt mindenből elég puhítani. Ha aszfalton nyomulnánk, akkor a "sport" beállítást használnám, hasonlóan kicsit több előfeszítéssel (a nagyobb súlyom miatt).

Nagyon nem érdemes elállítgatni, a gyári ajánlásokkal jól lehet boldogulni (+súlykorrekció előfeszítéssel), csak rosszabb lesz, sokkal rosszabb. Nem értünk hozzá eléggé.

Igaz nekem még gondolom nagyobb a rugóutam mint neked (első széria, 23.5cm asszem az utcai), de ha komolyabban ugrálni akarsz vele mindenképpen érdemes az előfeszítésen és a comp-on növelni.
Jó lenne egy külön topik erről, általánosságban a futóművek trükkjeit kitárgyalni.

Ma Taksonyban nagyon élvezeteset motoroztunk. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 17:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi, akkor inkább nem kísérletezek vele egyedül.Rámférne egy kis okosítás, de majd inkább személyesen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 17:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok. Ha én is ott leszek akkor már csak 1 olyan ember kellene, aki tényleg ért is hozzá... :)

Esetleg egy könnyed terepezés, ahol többfajta beállítást is kipróbálhatunk?

Amúgy a motoron a kis dobozom általános tartalma:
1 szétkopott Magyarországtérkép (leporelló) vész esetére
2 rongy ha valamit tisztogatni kellene
3 tartalék H4, mert a scottoilertől nem fér rendesen az ülés alá
4 kis notesz, rámadzagolt ceruzával, amiben a futómű gyári beállításai és a saját módosításaim (mindig tudom mi a jelenlegi) vannak... :)

Szepy

zsore írta:
Köszi, akkor inkább nem kísérletezek vele egyedül.Rámférne egy kis okosítás, de majd inkább személyesen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 19:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
zsore írta:
Köszi, akkor inkább nem kísérletezek vele egyedül.Rámférne egy kis okosítás, de majd inkább személyesen.


Nekem azt tanácsolták a hozzáértők a beállításhoz (elsősorban terepre), hogy nézzek ki egy viszonylag rövid szakaszt, pár száz métert és ott rohangáljak oda-vissza, közben állítgassam. Ha nem érzem a különbséget és nem tudom mikor jó, akkor hagyjam a francba. Nincs türelmem, érzékem az ilyesmihez, úgyhogy a gyári beállításokat mindenhol a + felé tekertem 1-2 klikkel (LC4 Adventure), a rugóelőfeszítés meg a kényelmes szintre állítva (leér normálisan a lábam) és beletörődtem, hogy hülyén fogok meghalni. :)

Ha megy az angol, akkor itt valahol találsz leírást is: http://www.4strokes.com/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 20:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi a tippet.Közben meg elkezdtem azon filózni, hogy miért is nem jó nekem ez a gyári beállítás....Inkább a másik végénél kezdem a dolgot, és a pilótát próbálom meg jobban beállítani, és majd ha a motor már nem tud lépésttartani velem, akkor finomítunk rajta.Asszem ez az egészséges megközelítés, persze ha találkozom véletlenül egy szakértővel..... :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 21:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ott a pont!

Én is így döntöttem, végül is a gyári mérnökök valamiért csak kapják a pízt, legalábbis én ebben hiszek. Naív lennék? :)
Visszaállítottam közepesre és lőn, sokkal könnyebben motorozható a gép, sokkal stabilabb, stb.
Persze ha kimegyünk terepre, nem mulasztom el kipróbálni a beállításokat, de csak ha már nem az alapvető készségek hiányával küzdök majd. :)



Hohó, gyűlik a nem szavazat... Le lehet kérdezni, hogy kitől jött? Csak hogy később meglátogathassuk őket. ;)

zsore írta:
Köszi a tippet.Közben meg elkezdtem azon filózni, hogy miért is nem jó nekem ez a gyári beállítás....Inkább a másik végénél kezdem a dolgot, és a pilótát próbálom meg jobban beállítani, és majd ha a motor már nem tud lépésttartani velem, akkor finomítunk rajta.Asszem ez az egészséges megközelítés, persze ha találkozom véletlenül egy szakértővel..... :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 21:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Hohó, gyűlik a nem szavazat... Le lehet kérdezni, hogy kitől jött? Csak hogy később meglátogathassuk őket. ;)


Pl. tőlem.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 21:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Én az elsőre szavaztam, de csak második motornak, a mostani helyett semmiképp.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 09, 12:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Hohó, gyűlik a nem szavazat... Le lehet kérdezni, hogy kitől jött? Csak hogy később meglátogathassuk őket. ;)


Nekem nagyon nagy az LC8, hogy terepre is menjek vele, ezt meg azért még nem akarom elhagyni és ehhez azt hiszem, megtaláltam a nekem legjobban megfelelő motort.

Akkor lenne értelme ilyen kaliberű gépben gondolkodnom, ha min. 4-5000 km-es utakra tudnék menni. Akkor meg bejönne a képbe az R 100 GS, R 1100 GS. De ez lehet azért van, mert egy időben sokat mozogtam ilyenek között és nagyon megtetszettek. A későbbiektől viszont már tartózkodnék a túl bonyolult technika miatt. De nem igazán jártam körbe a témát. Egyelőre nem (tudom :-)).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 09, 12:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Na, azért annyira nem kell megrémülni, hogy mindenki gyorsan mentegetőzni kezdjen! ;)
No meg felesleges is, már összeírtam a neveket és a címeket Igornak... :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 09, 13:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Na, azért annyira nem kell megrémülni, hogy mindenki gyorsan mentegetőzni kezdjen! ;)
No meg felesleges is, már összeírtam a neveket és a címeket Igornak... :)


Nem mentegetőzésnek szántam, csak nem akartam, hogy tudatlanul elkezdjed a kötelet fonni. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 09, 13:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ok, most már tudatosan fonom, így jobb neked? ;)



faki írta:
KTMSzepy írta:
Na, azért annyira nem kell megrémülni, hogy mindenki gyorsan mentegetőzni kezdjen! ;)
No meg felesleges is, már összeírtam a neveket és a címeket Igornak... :)


Nem mentegetőzésnek szántam, csak nem akartam, hogy tudatlanul elkezdjed a kötelet fonni. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 14, 15:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szepy ! Köszi a segítséget, légtelenítéssel rendbe jött a hátsó fék, de kicsit hosszúnak tűnik a pedálút.Mennyi lehet a normál pedálút kb ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 14, 17:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
zsore írta:
Szepy ! Köszi a segítséget, légtelenítéssel rendbe jött a hátsó fék, de kicsit hosszúnak tűnik a pedálút.Mennyi lehet a normál pedálút kb ?


4-5cm körül maximum szerintem. A pedálút és a pedál pozíciója is állítható, a végállás állításával (excentrikus aludarab), ill. a fék nyomótengelyének a hosszának az állításával.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 14, 21:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Namajha összejövünk - remélem mihamarabb -, akkor megvízuálom a Tied motrod, addig is örülök, hogy végre műkszik az enyém.A múltkor az erdőben - amiről láttad a videót - hátsó nélkül fékeztem mindenhol.Zsír volt, kikapcsolt abs, hátsó fék nyente....és szégyen szemre a zebrán estem pofára, alcsútdoboz közepén, egy iskolaudvar előtt.Komoly volt, 3 másodpercen belül ott termett 8 kiscsávó, kezében mobillal, és már tolták is a múvit...kiváncsi vagyok, hol találkozom majd vele....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 18:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Szepy ! Megnéztem a taksonyi képeket, jók. Jól látom, hogy sokkal kisebb plexid van, mint a gyári ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 19:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Igen, levágtuk a tetejét. Így nagyobb a légnyomás nagy (140+) sebességnél ami a fejet/mellkast éri (eddig semmi sem érte 170-ig :) ), ez azonban elviselhető és nincs turbulencia, kisebb a szélzaj ráadásul rövidebb távon/városban/terepen sokkal jobb vele menni, mert több levegőt kapsz és jobban látsz a motor elé.
Talán egy több 1000km-es túrára megveszem az eredetit és visszacserélem, de az nem most lesz.

Szepy

zsore írta:
Szepy ! Megnéztem a taksonyi képeket, jók. Jól látom, hogy sokkal kisebb plexid van, mint a gyári ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 21:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Sajnos nagyon tetszik, mi volt a technológia ? Gondolom nem ráspoly, mert megnéztem böszme nagyításban, és még úgy is szépnek tűnik a vágás.Szóval, hogy csináltátok ? Ami még nagyon érdekelne, az a csuklós tükör...honnan valósi ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 21:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Ha összefutunk kölcsönadom és teszteld meg nyugodtan.
Cé-nél flexeltük le. Ha megpróbálsz bármi mással nekiállni gyorsan rájössz, hogy nem érdemes - a flex is nehezen vitte. Nagyon durva az az anyag. :)

A tükör az 2002-es SC tükre. FAR gyártmány, drágább a FAR boltokban kapható azonos csuklós tükrénél, de hosszabb a szára.

Szepy

zsore írta:
Sajnos nagyon tetszik, mi volt a technológia ? Gondolom nem ráspoly, mert megnéztem böszme nagyításban, és még úgy is szépnek tűnik a vágás.Szóval, hogy csináltátok ? Ami még nagyon érdekelne, az a csuklós tükör...honnan valósi ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 22:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
FAR-t mint file managert ismertem eddig csak.
Milyen boltok ezek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 22:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hmm... Egy boltban tudom, hogy 2-3 éve lehetett kapni ilyen tükröt, az a Motoroázis volt.
Én inkább megvettem a KTM verziót, mire utánajártam volna az esztergálásnak és más játékoknak (hogy meglegyen az olcsóbb verzión is a megfelelő szárhossz) addigra jóval túlléptem volna a kb. 1500 Ft-os difit a tükrök ára között. :)

Szepy

nilrem írta:
FAR-t mint file managert ismertem eddig csak.
Milyen boltok ezek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 19, 22:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Köszi.A tükörben lehet látni is, vagy csak nagyon praktikus? Csak mert én kipróbáltam az exc tükröket annak idején, és végül marhára nem jött be...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 0:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én gondosan figyelek, hogy semmi változtatás ne menjen a használhatóság és a biztonság rovására.
A gyári Adventure tükrök domborúbbak és úgy emlékszem, hogy kevésbé párásodnak (legalábbis az LC4-em tükrein volt ilyen bevonat), de láthatóságban nincs lényeges különbség - ezekkel is belátsz rendesen magad mögé és magad mellé is.

Szepy

zsore írta:
Köszi.A tükörben lehet látni is, vagy csak nagyon praktikus? Csak mert én kipróbáltam az exc tükröket annak idején, és végül marhára nem jött be...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 21:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Lesz mit nézegessek a gépeden, már csak találkozni kellene...bár aszongyák az okosok, hogy nyakunkon a zima, hóval, miegyébbel...Na mindegy, előbb - utóbb, csak találkozunk.Én csináltattam most a plexire egy belűről átlátható, kívülről narancs - és fekete ktm logós matricát.Szerintem nagyon zsír lett, már alig várom, hogy dicsekedhessek vele, de asszem, be kell szerezzek mellé, egy Szepy féle, kurta plexit is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 21:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Holnap Taksony ha nem esik?

Szepy

zsore írta:
Lesz mit nézegessek a gépeden, már csak találkozni kellene...bár aszongyák az okosok, hogy nyakunkon a zima, hóval, miegyébbel...Na mindegy, előbb - utóbb, csak találkozunk.Én csináltattam most a plexire egy belűről átlátható, kívülről narancs - és fekete ktm logós matricát.Szerintem nagyon zsír lett, már alig várom, hogy dicsekedhessek vele, de asszem, be kell szerezzek mellé, egy Szepy féle, kurta plexit is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 21:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Sajnos nekem a hétvégék nehezen mennek, így van ez holnap is, de most egyébként is eléggé odalehet a pálya.EXC - vel még jó is lehet, de a nagymalaccal....?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 21:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Homok. Azért ha lesz jelentkező akkor én kinézek.

Szepy

zsore írta:
Sajnos nekem a hétvégék nehezen mennek, így van ez holnap is, de most egyébként is eléggé odalehet a pálya.EXC - vel még jó is lehet, de a nagymalaccal....?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 21, 12:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Hát, felkerült a matrica a plexire...lehet, hogy jobban jártam volna, ha inkább levágatom olyanra mint a tied.Magában tök jól nézett ki a matrica, de így felrakva elég ótvar.Na mindegy, legalább elmondhatom, hogy egyedi a gép kinézete. :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 27, 16:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Leszedtem a matricát.....nem bírtam tovább nézni.Viszont a hátsó fék sokkal jobb a légtelenítéstől.Nem tom eldönteni, hogy az eséstől lett levegős, vagy vmi mástól, vagy ilyen pöcs vagyok, hogy 5500 km alatt nem tűnt fel, hogy nem műkszik...Még ez is előfordulhat, mert a hátsót szinte sose használom, csak terepen, terepezni eddig meg csak az exc - vel jártam azért nem tűnhetett fel ??? Ki tudja.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 28, 21:18 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 0:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vagy ne használd (utcán szvsz tök fölösleges) vagy szokjál hozzá, mert ez így marad! Esetleg füldugó.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 10:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
TOM írta:
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vagy ne használd (utcán szvsz tök fölösleges) vagy szokjál hozzá, mert ez így marad! Esetleg füldugó.

Milyen szituacioban hasznalod a hatsofeket (azon kivul ha az elso nem mukodne)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 10:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
gencsydani írta:
TOM írta:
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vagy ne használd (utcán szvsz tök fölösleges) vagy szokjál hozzá, mert ez így marad! Esetleg füldugó.

Milyen szituacioban hasznalod a hatsofeket (azon kivul ha az elso nem mukodne)


Terep. Esetleg, ha egyszer megtanulok motorozni (kicsi rá az esély), akkor pálya (SM).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 11:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
TOM írta:
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vagy ne használd (utcán szvsz tök fölösleges) vagy szokjál hozzá, mert ez így marad! Esetleg füldugó.

Milyen szituacioban hasznalod a hatsofeket (azon kivul ha az elso nem mukodne)


Terep. Esetleg, ha egyszer megtanulok motorozni (kicsi rá az esély), akkor pálya (SM).

Terepen miert erdemes hasznalni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 12:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
gencsydani írta:
nilrem írta:
gencsydani írta:
TOM írta:
Jó hogy montad a hátsófék dolgot-asszem nekem is levegős volt.Mit kellene tennem a hátsófékkel, ha vadi :?: :?: :?: új betétekkel és szép áll. tárcsával is rohadtul sípol???? :shock: /A féktisztító spray nem segitett...TOM


Vagy ne használd (utcán szvsz tök fölösleges) vagy szokjál hozzá, mert ez így marad! Esetleg füldugó.

Milyen szituacioban hasznalod a hatsofeket (azon kivul ha az elso nem mukodne)


Terep. Esetleg, ha egyszer megtanulok motorozni (kicsi rá az esély), akkor pálya (SM).

Terepen miert erdemes hasznalni?


Mert ott az első fékkel közel nem tudsz akkora fékerőt átvinni, mint aszfalton (kisebb tapadás) + a szűk kanyarokba be lehet vele csúsztatni a motor seggét (nézz meg egy szuperkrossz videot).
Mondjuk 4T-nél ezek annyira nem fontosak, mert motorfékkel is hasonló hatást lehet elérni, de 2T-nél muszáj használni a hátsó féket.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 742 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség