KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 jún. 17, 15:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 153 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16, 10:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Ezt a patentszemkopást én is észrevettem. Nekem azonban nem a csapok kopnak hanem a patentszem biztosítópatkója. Az is csak a belső, lengőkar felőli oldalon.
Az én motorom mondjuk még új és nem nagyon firkált arra az oldalra.
Érdekes jelenség egyébként. Sufnituningolni kell. Amúgy ti mivel kenitek a láncotokat mert én eddig kentem rá castrol-t, motorexet, valvolint meg még pár no ném valamit és mindent lehajint terepen 5km alatt. Ami nem szimpatikus.

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16, 10:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Fox írta:
Ezt a patentszemkopást én is észrevettem. Nekem azonban nem a csapok kopnak hanem a patentszem biztosítópatkója. Az is csak a belső, lengőkar felőli oldalon.
Az én motorom mondjuk még új és nem nagyon firkált arra az oldalra.
Érdekes jelenség egyébként. Sufnituningolni kell. Amúgy ti mivel kenitek a láncotokat mert én eddig kentem rá castrol-t, motorexet, valvolint meg még pár no ném valamit és mindent lehajint terepen 5km alatt. Ami nem szimpatikus.


Motorex Cross spray-t használok, aszem piros színű a flakonon az írás. Homokban meg tökmindegy, hogy mit, általában semmit. Este moccolás után átfújom, hogy a spray mossa ki a beragadt koszt.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16, 13:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
mic71 írta:
condom írta:
Hali!Ezt a patentszem elkopást én is nem rég vettem észre,és azt hiszem rá is jöttem az okára!A patentszem ugye kicsivel hosszabb csapokkal készül,mint a lánc többi csapjainak a mérete!Mivel én minden láncszett cserénél cserélem az összes vezetöt is,észre vettem,hogy ami a lengökar alatt van abba a fém keretbe annak a vezetönek az oldalába belül van huzva egy mélyedés!Na itt kopnak össze a patentszem kilogo csapjai a vezetövel!Mivel ez a vezetöház ha valamihez hozzáér akkor csak a kerék felé hajlik igy növeli ezt a kopást!Mivel felénk sok a szikla nekem már kicsit kellett is visszább ütnöm a fém házon!Nálam a patentszem ellenörzése és cseréje megeggyezik az olajéval!Remélem tudtam segiteni!


Köszi! Arra tippeltem én is, hogy a hátsó láncvezető a ludas, de még nem szedtem szét. Majd jól megnézem és ha nincs nagyon megkopva, akkor próba képpen bent hagyom, hogy akkor is csiszitolja-e a patentszemet. Az elhajlást nem is néztem, mondjuk én inkább jobbra szoktam eldőlni :) Mennyit bír nálad a lánc üó-rában?




Ezzel bekérdeztél! :D Nem tudom megmondani,mert amikor már van hangja/amit utálok/le szoktam dobni!Mondjuk pár ismerösöm azokkal a láncokkal elmotorozik még 3 honapot az ilyen XT szerü motorokkal,ugyhogy biztos tul korán lecserélem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16, 17:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
MAgyarul nincs jó láncspray :D
Gyanús is volt nekem. Van aki a felforrósított viaszba mártásra esküszik hogy az fasza a láncnak. Sztem az is faszság.
Lehet egyszerűbb lenne zsírozni a láncot XD

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16, 21:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Nekem van egy cimbim,aki először kifőzi olajba,utána meg faggyuba.Nekem is főzögette egy szezont,és közel sem csttogott annyira láncom mnt most!!! Lehet hogy faszság,de biztos hogy használ valamit!!!!!
Egyébként én motul sprayt használok,nekem eddig bejött!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16, 21:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
condom írta:
mic71 írta:
condom írta:
Hali!Ezt a patentszem elkopást én is nem rég vettem észre,és azt hiszem rá is jöttem az okára!A patentszem ugye kicsivel hosszabb csapokkal készül,mint a lánc többi csapjainak a mérete!Mivel én minden láncszett cserénél cserélem az összes vezetöt is,észre vettem,hogy ami a lengökar alatt van abba a fém keretbe annak a vezetönek az oldalába belül van huzva egy mélyedés!Na itt kopnak össze a patentszem kilogo csapjai a vezetövel!Mivel ez a vezetöház ha valamihez hozzáér akkor csak a kerék felé hajlik igy növeli ezt a kopást!Mivel felénk sok a szikla nekem már kicsit kellett is visszább ütnöm a fém házon!Nálam a patentszem ellenörzése és cseréje megeggyezik az olajéval!Remélem tudtam segiteni!


Köszi! Arra tippeltem én is, hogy a hátsó láncvezető a ludas, de még nem szedtem szét. Majd jól megnézem és ha nincs nagyon megkopva, akkor próba képpen bent hagyom, hogy akkor is csiszitolja-e a patentszemet. Az elhajlást nem is néztem, mondjuk én inkább jobbra szoktam eldőlni :) Mennyit bír nálad a lánc üó-rában?




Ezzel bekérdeztél! :D Nem tudom megmondani,mert amikor már van hangja/amit utálok/le szoktam dobni!Mondjuk pár ismerösöm azokkal a láncokkal elmotorozik még 3 honapot az ilyen XT szerü motorokkal,ugyhogy biztos tul korán lecserélem.


Én is cseréltem a hátsó láncvezetőt és megvizsgáltam a régit. Nekem nincs benne oldalt kopásnyom. Ettől függetlenül nem tudom elképzelni, hogy más koptatta volna el a patentszemet.
Condom, a görgőt is szoktad cserélni, ami a lengővilla felett van?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 10:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Jimmy írta:
Nekem van egy cimbim,aki először kifőzi olajba,utána meg faggyuba.Nekem is főzögette egy szezont,és közel sem csttogott annyira láncom mnt most!!! Lehet hogy faszság,de biztos hogy használ valamit!!!!!
Egyébként én motul sprayt használok,nekem eddig bejött!


Nah akkor lehet nem is oly nagy hülyeség! Te Jimbó az a Motul spray konkrétan meik és mennyibe fáj? Nomeg meddig bírja neked a láncon?

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 11:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
mic71 írta:
condom írta:
mic71 írta:
condom írta:
Hali!Ezt a patentszem elkopást én is nem rég vettem észre,és azt hiszem rá is jöttem az okára!A patentszem ugye kicsivel hosszabb csapokkal készül,mint a lánc többi csapjainak a mérete!Mivel én minden láncszett cserénél cserélem az összes vezetöt is,észre vettem,hogy ami a lengökar alatt van abba a fém keretbe annak a vezetönek az oldalába belül van huzva egy mélyedés!Na itt kopnak össze a patentszem kilogo csapjai a vezetövel!Mivel ez a vezetöház ha valamihez hozzáér akkor csak a kerék felé hajlik igy növeli ezt a kopást!Mivel felénk sok a szikla nekem már kicsit kellett is visszább ütnöm a fém házon!Nálam a patentszem ellenörzése és cseréje megeggyezik az olajéval!Remélem tudtam segiteni!


Köszi! Arra tippeltem én is, hogy a hátsó láncvezető a ludas, de még nem szedtem szét. Majd jól megnézem és ha nincs nagyon megkopva, akkor próba képpen bent hagyom, hogy akkor is csiszitolja-e a patentszemet. Az elhajlást nem is néztem, mondjuk én inkább jobbra szoktam eldőlni :) Mennyit bír nálad a lánc üó-rában?




Ezzel bekérdeztél! :D Nem tudom megmondani,mert amikor már van hangja/amit utálok/le szoktam dobni!Mondjuk pár ismerösöm azokkal a láncokkal elmotorozik még 3 honapot az ilyen XT szerü motorokkal,ugyhogy biztos tul korán lecserélem.


Én is cseréltem a hátsó láncvezetőt és megvizsgáltam a régit. Nekem nincs benne oldalt kopásnyom. Ettől függetlenül nem tudom elképzelni, hogy más koptatta volna el a patentszemet.
Condom, a görgőt is szoktad cserélni, ami a lengővilla felett van?


Azt nem szoktam.Mér azt is kéne? :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 11:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
condom írta:
mic71 írta:
condom írta:
mic71 írta:
condom írta:
Hali!Ezt a patentszem elkopást én is nem rég vettem észre,és azt hiszem rá is jöttem az okára!A patentszem ugye kicsivel hosszabb csapokkal készül,mint a lánc többi csapjainak a mérete!Mivel én minden láncszett cserénél cserélem az összes vezetöt is,észre vettem,hogy ami a lengökar alatt van abba a fém keretbe annak a vezetönek az oldalába belül van huzva egy mélyedés!Na itt kopnak össze a patentszem kilogo csapjai a vezetövel!Mivel ez a vezetöház ha valamihez hozzáér akkor csak a kerék felé hajlik igy növeli ezt a kopást!Mivel felénk sok a szikla nekem már kicsit kellett is visszább ütnöm a fém házon!Nálam a patentszem ellenörzése és cseréje megeggyezik az olajéval!Remélem tudtam segiteni!


Köszi! Arra tippeltem én is, hogy a hátsó láncvezető a ludas, de még nem szedtem szét. Majd jól megnézem és ha nincs nagyon megkopva, akkor próba képpen bent hagyom, hogy akkor is csiszitolja-e a patentszemet. Az elhajlást nem is néztem, mondjuk én inkább jobbra szoktam eldőlni :) Mennyit bír nálad a lánc üó-rában?




Ezzel bekérdeztél! :D Nem tudom megmondani,mert amikor már van hangja/amit utálok/le szoktam dobni!Mondjuk pár ismerösöm azokkal a láncokkal elmotorozik még 3 honapot az ilyen XT szerü motorokkal,ugyhogy biztos tul korán lecserélem.


Én is cseréltem a hátsó láncvezetőt és megvizsgáltam a régit. Nekem nincs benne oldalt kopásnyom. Ettől függetlenül nem tudom elképzelni, hogy más koptatta volna el a patentszemet.
Condom, a görgőt is szoktad cserélni, ami a lengővilla felett van?


Azt nem szoktam.Mér azt is kéne? :roll:


Nem, csak kérdeztem, mert minimális kopást látok rajta.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 17, 20:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Fox írta:
Jimmy írta:
Nekem van egy cimbim,aki először kifőzi olajba,utána meg faggyuba.Nekem is főzögette egy szezont,és közel sem csttogott annyira láncom mnt most!!! Lehet hogy faszság,de biztos hogy használ valamit!!!!!
Egyébként én motul sprayt használok,nekem eddig bejött!


Nah akkor lehet nem is oly nagy hülyeség! Te Jimbó az a Motul spray konkrétan meik és mennyibe fáj? Nomeg meddig bírja neked a láncon?


Motul Off-road a neve,2800 Ft,és elég sokáig rajt marad.Próbáltam már,castrolt,putolint de szerintem ez a motul a legjobb.Egyébként amikor olajba kifőzte, egy csomó sár meg szemét maradt az edény alján.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 18, 18:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Na ez jónak hangzik akkor!
Most akkor benned bízva próbálok keríteni valahonnan ien motult!
A brigéciol is tud olyat tissztítani amúgy!

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 25, 13:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nos, örömmel jelenthetem, hogy a szaktekintély óvó figyelme alatt újabb kiválasztott jutott a titkos tudáshoz!
Gyk. ma délelőtt saját kezűleg, kis vasakkal végrehajtottam a gumicserét a gépemen Gumisi szakmai irányításával. :)

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 01, 20:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Ma elszaladtam Slime-ot venni, mert az engem megnyugtat és annyira megtetszett a kis kompresszoruk, hogy vettem is egyet. :oops: Úgyhogy, a hétvégén elviszem, ha ki lehet próbálni valami LC8 hátsóján a teljesítményét. :lol:

A szépséghiba az volt, hogy csak a kisdobozos nyállal szerelt csomag volt, így van egy tömlőnélküli kerékbe való flakonom (237 ml/8 OZ), ha érdekel valakit 2000 Ft-ért megválok tőle. Ez jó megelőzésre és javításra is 6 mm-es lyukig. Ebből a készletből való:
http://www.slime.hu/opotkerek.htm
http://www.slime.com/product.php?product=50001

(Dani, a falkonon van egy kép talicskáról is, tehát elméletileg abba is jó! :twisted: )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 01, 21:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
Ma elszaladtam Slime-ot venni, mert az engem megnyugtat és annyira megtetszett a kis kompresszoruk, hogy vettem is egyet. :oops: Úgyhogy, a hétvégén elviszem, ha ki lehet próbálni valami LC8 hátsóján a teljesítményét. :lol:

A szépséghiba az volt, hogy csak a kisdobozos nyállal szerelt csomag volt, így van egy tömlőnélküli kerékbe való flakonom (237 ml/8 OZ), ha érdekel valakit 2000 Ft-ért megválok tőle. Ez jó megelőzésre és javításra is 6 mm-es lyukig. Ebből a készletből való:
http://www.slime.hu/opotkerek.htm
http://www.slime.com/product.php?product=50001

(Dani, a falkonon van egy kép talicskáról is, tehát elméletileg abba is jó! :twisted: )


Talicskával nem szoktunk defektet kapni, de külsőt cseréltett már rajta faterom :!: Szerinted a gumisnak milyen feje volt, mikor megkérdezte, hogy mibe való a kerék? :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 01, 21:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
Szerinted a gumisnak milyen feje volt, mikor megkérdezte, hogy mibe való a kerék? :lol:


Kép Kép Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 01, 23:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
gencsydani írta:
Szerinted a gumisnak milyen feje volt, mikor megkérdezte, hogy mibe való a kerék? :lol:


Kép Kép Kép


Faterom szerint inkább Kép

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 14, 16:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Hátha valakit érdekel, ma rábukkantam egy AGIP defektjavító spray-re, ami kicsi (200 ml = belefér a KTM szerszámosba :) ), jó tömlős és tömlőnélküli gumihoz is, valamint mindösszesen 990 Ft-ért vesztegetik nálunk.
http://www.oktankft.hu/agip/kozlekedesiek/formula_moto/AGIP_TYRE_REPAIR_a.jpg

Az Auner hasonló méretűje 2500-3000 Ft, a nagyok (~300 ml) kb. 1500 Ft-nál kezdődnek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: LC8 belső
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 18, 8:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
Hali Olvtársak!

Valaki megsúgja nekem, hogy mekkora méretű belső kell nekem az LC8-hoz?
Mert eszembe jutott, hogy haverom jár csepelre rendszeresen és megvetetem vele. :D

Nos?

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 belső
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 10:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
AtH írta:
Valaki megsúgja nekem, hogy mekkora méretű belső kell nekem az LC8-hoz?


Megfelelő méretű. :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 belső
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 12:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
faki írta:
AtH írta:
Valaki megsúgja nekem, hogy mekkora méretű belső kell nekem az LC8-hoz?


Megfelelő méretű. :-)

:D
A gumiabroncsod méretét kell tudni, (ami rá van írva) és a tömlő is úgy van méretezve tól-ig, mert több méretbe is jó. Azonban lehet colos méretezése is a tömlőnek pl.: 90/90-21 = 3.00-21, ha felhívsz táblázatban megtudom nézni.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 belső
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 20, 13:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
gumisi írta:
faki írta:
AtH írta:
Valaki megsúgja nekem, hogy mekkora méretű belső kell nekem az LC8-hoz?


Megfelelő méretű. :-)

:D
A gumiabroncsod méretét kell tudni, (ami rá van írva) és a tömlő is úgy van méretezve tól-ig, mert több méretbe is jó. Azonban lehet colos méretezése is a tömlőnek pl.: 90/90-21 = 3.00-21, ha felhívsz táblázatban megtudom nézni.


Végre egy szakértő, nem csak a semmitmondó megmondóemberek jönnek ;)
Köszi, akkor ez menni fog. :D

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 13:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Hatsogumi szereles mesterfokon, elsore 1 ora alatt. Egyedul dr. Enduro Ivan utasitasait kovetve.



http://video.ktmklub.hu/pictures/list.php?membergal=nilrem/2007_09_01_Gumiszereles


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 13:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Látom a Mester is jelen volt :) Mégegyszer gratula neki a helyezésért a feszten.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 13:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
mic71 írta:
Látom a Mester is jelen volt :) Mégegyszer gratula neki a helyezésért a feszten.

Igen jelen. Rosszul fogalmaztam. O utasitott en csinaltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 16:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
mic71 írta:
Látom a Mester is jelen volt :) Mégegyszer gratula neki a helyezésért a feszten.


Hányadik lett Iván?

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Szevasztok!
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 16:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Képet akarok a nevem mellé ezt hogy lehet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 17:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
AtH írta:
Hányadik lett Iván?


6., egyben legjobb magyar. :taps2:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Szevasztok!
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 17:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Zsolt 450EXC írta:
Képet akarok a nevem mellé ezt hogy lehet?


http://www.ktmklub.hu/phpBB2/profile.php?mode=editprofile
Alul: Avatar beállítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 19:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
Hatsogumi szereles mesterfokon, elsore 1 ora alatt. Egyedul dr. Enduro Ivan utasitasait kovetve.



http://video.ktmklub.hu/pictures/list.php?membergal=nilrem/2007_09_01_Gumiszereles


És egyből közönség előtt! :D Wazz, Te nem kispályázol! :lol:
Legalább jól szórakoztak? Mert hogy elnézem, a női szakasz eléggé piknikre vette a figurát! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 20:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
Hatsogumi szereles mesterfokon, elsore 1 ora alatt. Egyedul dr. Enduro Ivan utasitasait kovetve.



http://video.ktmklub.hu/pictures/list.php?membergal=nilrem/2007_09_01_Gumiszereles


És egyből közönség előtt! :D Wazz, Te nem kispályázol! :lol:
Legalább jól szórakoztak? Mert hogy elnézem, a női szakasz eléggé piknikre vette a figurát! :lol:

Jok voltak kozben a beszolasok. Pl:
Ivan mondta gyerekeknek mikozben probaltam lefesziteni a gumit
- Most figyeljetek gyerekek Atesz most szenved! - Akkor jott a taps es ujongas! Kiraly volt, mert igy vegigrohogtem az egeszet! Fo a vidamsag!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 20:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
nilrem írta:
Kiraly volt, mert igy vegigrohogtem az egeszet! Fo a vidamsag!


Akkor azért tartott egy óráig! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 20:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
gencsydani írta:
nilrem írta:
Kiraly volt, mert igy vegigrohogtem az egeszet! Fo a vidamsag!


Akkor azért tartott egy óráig! :lol:

Jo munkahoz ido kell, a rosszhoz meg megtobb! :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 20:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 13:58
Hozzászólások: 595
faki írta:
AtH írta:
Hányadik lett Iván?


6., egyben legjobb magyar. :taps2:


Az igen!
=D>

_________________
Tégy a gyűlölet ellen! Te rohadék! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 20:29 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 24, 15:39
Hozzászólások: 184
Tartózkodási hely: állandóan váltotó
aszta.. így könnyű... :x nekem nem volt ott senki, és álváy helyett leraktam két gerenda darabot hogy ne a lánckereken meg féktárcsán szenvedjek...
a zsiguli szerelővasaim is magam reszeltem, valahogy fura érzéssel bíbelődtem, de fő az eredmény! már három gumit cseréltem le, abból kettő csont nélkül. (egy belsőt sikerült elszakítani a vakszelepnél... figyelmetlen voltam. De amúgy semmi gáz...) 8)

_________________
Grind your mind forever!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 20:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
nilrem írta:
Hatsogumi szereles mesterfokon, elsore 1 ora alatt. Egyedul dr. Enduro Ivan utasitasait kovetve.



http://video.ktmklub.hu/pictures/list.php?membergal=nilrem/2007_09_01_Gumiszereles



Nem azért de egy ilyen munkához ilyen eszközökkel nem szabad hogy egy óra kelljen. Ilyen cuccal max 20perc sztem. Én egy rövid szerelővassal megcsinálok egyedül egy hátsógumit ragasztással (ami hosszabb mint a belsőcsere) 25 perc alatt... Nem azér mer oan jó vagyok, de egy óra nagyon sok sztem

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 11, 22:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Fox írta:
nilrem írta:
Hatsogumi szereles mesterfokon, elsore 1 ora alatt. Egyedul dr. Enduro Ivan utasitasait kovetve.



http://video.ktmklub.hu/pictures/list.php?membergal=nilrem/2007_09_01_Gumiszereles



Nem azért de egy ilyen munkához ilyen eszközökkel nem szabad hogy egy óra kelljen. Ilyen cuccal max 20perc sztem. Én egy rövid szerelővassal megcsinálok egyedül egy hátsógumit ragasztással (ami hosszabb mint a belsőcsere) 25 perc alatt... Nem azér mer oan jó vagyok, de egy óra nagyon sok sztem

Igy igaz mester, ez hosszu ido! 15 perc alatt elso hatsot cserelnek versenyen, meg neked is van hova fejlodnod :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kép.
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 12, 9:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 17:02
Hozzászólások: 31
Tartózkodási hely: Domony (Pest Megye)
Köszönöm Faki!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 14, 17:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Csocsi! :) http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/ ... opic&id=55 Most állok gumizás előtt,reggel irány a ring... :) nekem elég könnyen kijöttek a kerekek,de a gumizást mühelyre bízom...

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 10:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
SXC625-re hátra 130/80-as gumi nagyon vékony?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 12:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
szume írta:
SXC625-re hátra 130/80-as gumi nagyon vékony?


Én a Fesztiválra 120-ast szereltem hátra, azzal még kanyarodni is lehetett...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 25, 12:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
szume írta:
SXC625-re hátra 130/80-as gumi nagyon vékony?

Kicsit keskenyebb, kicsit kisebb a kerülete, de szerintem felrakható.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 05, 19:42 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 13, 17:20
Hozzászólások: 62
Tartózkodási hely: Siófok
S.O.S. akinek van eladó cross gumija első és hátsó (18"-os), azt azonnal felvásárolnám, de legalább 10 mm-es legyen rajta a bütyök és jó lenne ha az összes meglenne... (szögesgumi projekt)...üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 06, 18:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
ImI írta:
S.O.S. akinek van eladó cross gumija első és hátsó (18"-os), azt azonnal felvásárolnám, de legalább 10 mm-es legyen rajta a bütyök és jó lenne ha az összes meglenne... (szögesgumi projekt)...üdv


Nekem van egy hátsó mitas. Szerintem 10-nél több van rajta.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumiszerelés mesterfokon, avagy hogyan ne...
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 02, 20:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 23, 20:09
Hozzászólások: 104
Egy kerdesem lenne egy KTM 450 exc re egy hatso 160/70/17 gumi be fer hatra?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumiszerelés mesterfokon, avagy hogyan ne...
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 14:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 23, 20:09
Hozzászólások: 104
Mivel hogy nekem egy supermoto van es szeretnek hatra egy szelesebb gumit azert kerem valaki segitseget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumiszerelés mesterfokon, avagy hogyan ne...
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 19:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
Ktm Rider írta:
Mivel hogy nekem egy supermoto van es szeretnek hatra egy szelesebb gumit azert kerem valaki segitseget

A supermoto méret 160/60-17, a 160/70-17 nem szélesebb, viszont nagyobb az átmérője.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumiszerelés mesterfokon, avagy hogyan ne...
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 20:12 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Ktm Rider írta:
Mivel hogy nekem egy supermoto van es szeretnek hatra egy szelesebb gumit azert kerem valaki segitseget


Elvileg bemegy a 160-as gumi, de meglehetősen komoly cumi kiszedni és visszatenni a kereket a fék miatt.
Ha menesztős a hátsó kerék, akkor csak úgy fogod tudni betenni vagy kivenni ha kiveszed a tengelyt, megdöntöd a kereket és kiveszed menesztőstől a lánckereket.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumiszerelés mesterfokon, avagy hogyan ne...
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 22:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
gumisi írta:
A supermoto méret 160/60-17, a 160/70-17 nem szélesebb, viszont nagyobb az átmérője.


Nekem volt fönt anno a 625-ösön hátul 160/70-es MeZ4, borzasztó bután is nézett ki, meg kb. úgy is kanyarodott vele a motor.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumiszerelés mesterfokon, avagy hogyan ne...
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 04, 20:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
pancel írta:
Ktm Rider írta:
Mivel hogy nekem egy supermoto van es szeretnek hatra egy szelesebb gumit azert kerem valaki segitseget


Elvileg bemegy a 160-as gumi, de meglehetősen komoly cumi kiszedni és visszatenni a kereket a fék miatt.
Ha menesztős a hátsó kerék, akkor csak úgy fogod tudni betenni vagy kivenni ha kiveszed a tengelyt, megdöntöd a kereket és kiveszed menesztőstől a lánckereket.

Üdv,

pancel


nekem 160-as van,de szívok is eleget vele! :star

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Gumiszerelés mesterfokon, avagy hogyan ne...
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 11, 17:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 23, 20:09
Hozzászólások: 104
Roszul mondtam egy 450 es exc van de supermoto kerekekel! :m17


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 153 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség