KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 6:10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 17, 23:59 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
gencsydani írta:
maXtreme írta:
Az úgy oké és a vízzel mi lesz ami oda beverődik? esetleg beleborulok a vízbe? ott fog a legkönnyebben bemenni a tetején (ülés alatt) nem hiszem hogy annyira veszélyes a kivágás illetve a vízbejutás. szerintem. de már kapok egy gyári kivágott oldal levegőszűrő fedelet.


Víz nem tudom hogy verődne be...ha meg beleborulsz, akkor így is-úgy is befolyik. Ha oldalt kivágod, akkor meg még bele se kell borulnod hozzá...


Ezért nem kell oldalt kivágni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 0:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
maXtreme írta:
gencsydani írta:
maXtreme írta:
Az úgy oké és a vízzel mi lesz ami oda beverődik? esetleg beleborulok a vízbe? ott fog a legkönnyebben bemenni a tetején (ülés alatt) nem hiszem hogy annyira veszélyes a kivágás illetve a vízbejutás. szerintem. de már kapok egy gyári kivágott oldal levegőszűrő fedelet.


Víz nem tudom hogy verődne be...ha meg beleborulsz, akkor így is-úgy is befolyik. Ha oldalt kivágod, akkor meg még bele se kell borulnod hozzá...


Ezért nem kell oldalt kivágni.


Ezt magyarázom másfél órája baszki, hogy felül nyisd meg, ne oldalt! :m17

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 4:12 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pancel írta:
...kell hozzá (ahogy írtad is) a légszűrőház megnyitása (Ha endurózól akkor ennek lehetnek komoly hátrányai is)...


Jaja, felül a gumipipát érdemes kiberhelni, az oldalát meg szépen rajtafelejteni mert a víz-sár kombó nem biztos, hogy jót tesz a műszernek.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 8:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Jimmy írta:
Nekem meg fingom sincs hogy miről hadováltok itt! Én azt se tudom van-e karbi a motoromon. Az a lényeg hogy ha lekenem a gázt,akkor elinduljon mint a vadsertés.

U.I. Az új cuccokkal szerintem erősebb lett. Most tömettem ki a kipufogót is,szerintem az is dobott rajta. Egyszóval,most fasza lett,bár ma még nem bántottam annyira!

U.I. 2. Normálisan,lassan menni,KURVA NEHÉZ!!!!!!!



Há' gyícsá Jimmy! Te jól megaszontad! Te lehetsz a példaképem! :yeah :beer :yeah :beer :yeah :beer

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 8:50 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
gencsydani írta:
maXtreme írta:
gencsydani írta:
Víz nem tudom hogy verődne be...ha meg beleborulsz, akkor így is-úgy is befolyik. Ha oldalt kivágod, akkor meg még bele se kell borulnod hozzá...


Ezért nem kell oldalt kivágni.


Ezt magyarázom másfél órája baszki, hogy felül nyisd meg, ne oldalt! :m17


Hát én meg ezt csináltam tegnap délután baszki :m17 :yeah :wow: :lolflag:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 10:39 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Valaki megtudja mondani hogy a karbin mit kapcsol az a kis mikrokapcsoló ami a gáz végállásnál van_?

Köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 17:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
Nekem azt senki ne mondja, hogy egy RENDESEN összelőtt Mikunis rendszernél milyen sokkal jobb endurozni egy keihines rendszerrel mert az hülyeség.
Supermotonál van valamennyi értelme, de endurónál értelmetlen.

Üdv,

pancel

dehogy értelmetlen, amíg a mikunis még gondolkozik rajta hogy elkezdjen e menni és lomháskodik , a keihines azonnal harap, ez az enduronál is elég fontos dolog ,még az ilyen koca endurozásnál is lényeges a különbség.hidd el nem hiába pakolják szinte az összes verseny endurora crossra de lépősebb utcai sportmotorokra a keihin-t .nekem amúgy volt olyan mikunis ami megvolt rendesen bütykörészve az tényleg jól ment pedig még a 49 lóerős fekete blokkos lc4 en volt ,de rohadt messze volt az is egy keihin estől.arról nem beszélve hogy rohadt sok benyát befalt.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 18:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
arról nem beszélve hogy rohadt sok benyát befalt.


Ja, ezt már nem is mondtam, hogy a Keihinnel ugye észrevehetően kevesebbet eszik a gép...szóval ha sokat mész vele, már csak ezért is megéri beruházni :grin:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 20:15 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Nos a tapasztalataimat megosztanám veletek persze csak ha igény van rá.

Átfúvókáztam a karbit 157.5 és 47.5 -re vágtam a rugóból 2 menetet ledugóztam a vákum cuccokat. Az eredmény
be :shit: ás. Nagyon jó lett a kecske, olyat odab@sz gáznál, hogy be :shit: ás. Én azt mondom hogy ez a szegény ember tuningja mivel a két fúvóka szállítással együtt nem több mint 5000 magyar péz, és elég komolyat változik tőlle a gép. Ja és az egész procedúra 1 óra szét és összeszereléssel.

Szóval én csak ajánlani tudom mindenkinek aki nem akar 10ezrekért karbit venni.

Üdv maX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 20:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
maXtreme írta:
Nos a tapasztalataimat megosztanám veletek persze csak ha igény van rá.

Átfúvókáztam a karbit 157.5 és 47.5 -re vágtam a rugóból 2 menetet ledugóztam a vákum cuccokat. Az eredmény
be :shit: ás. Nagyon jó lett a kecske, olyat odab@sz gáznál, hogy be :shit: ás.


Örülök hogy örülsz... :yeah





de azért egyszer kérd majd el Sevi vagy Laci gépét egy karikára - csak úgy a miheztartás végett :wink

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 20:22 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
:yeah :yeah :yeah :beer :beer :beer :beer :wow: :wow: :wow: :wow:

thx


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 22:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Én is örülök! :yeah
...mert ezelőtt olyan gyenge volt... :grin:

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 18, 23:36 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
ÍziRájder írta:
Én is örülök! :yeah
...mert ezelőtt olyan gyenge volt... :grin:


Kössz haver majd odaadom egy körre ha akarod hogy érezd a törődést :beer

Na de még hátra van egy két apróság amit holnap fogok eszközölni.

1. Telópuhítás elöl. (egyik légtelenítő csavart már sikerült meglazítani) :yeah
2. Telópuhítás és rugó feszesség állítása hátul. :yeah
3. Váltókar rövidítése. :wow:
4. Meg a hátsó sárvédőt szeretném kicserélni a rövidebbre amitől tiszta sár lesz a hátam. :yeah
5. Szerszámokat összepakolni biztos ami biztos alapon. :yeah

És már kész is leszek szombatra. :beer (de még csak hétfő van :cry )

UI: Ha valaki tudna segíteni megköszönném. Szükségem volna a 640 LC4 Enduro telóbeállításaira. honnan hány klikk stb stb stb. thanks


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 7:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Állítsd középre alul-felül. Ez a gyári beállítás. Aztán majd finomítod.

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 8:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
bouvard írta:
arról nem beszélve hogy rohadt sok benyát befalt.


Ja, ezt már nem is mondtam, hogy a Keihinnel ugye észrevehetően kevesebbet eszik a gép...szóval ha sokat mész vele, már csak ezért is megéri beruházni :grin:

ja, nekem az agyonbütykölt mikuni 10 alatt nem fogyasztott.. a keihin meg 5-5,5 között

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 8:53 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
bouvard írta:
gencsydani írta:
bouvard írta:
arról nem beszélve hogy rohadt sok benyát befalt.


Ja, ezt már nem is mondtam, hogy a Keihinnel ugye észrevehetően kevesebbet eszik a gép...szóval ha sokat mész vele, már csak ezért is megéri beruházni :grin:

ja, nekem az agyonbütykölt mikuni 10 alatt nem fogyasztott.. a keihin meg 5-5,5 között



Akkor most oda a 6 literes átlagom de nem érdekel az élmény nem ugyanaz így sokkal jobb :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 9:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
UI: Ha valaki tudna segíteni megköszönném. Szükségem volna a 640 LC4 Enduro telóbeállításaira. honnan hány klikk stb stb stb. thanks[/quote]
A gyári beállítások : felül teljesen a + ba tekered majd vissza felé 15 egységet. alul : fullra betekered és kifelé 20-at . A hátsónál gyárilag 7 -es .
Ez elvileg ,egy átlagnak mondható 75-80 kg os emberkére van beállítva gyárilag. :wave

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 9:28 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
bouvard írta:
UI: Ha valaki tudna segíteni megköszönném. Szükségem volna a 640 LC4 Enduro telóbeállításaira. honnan hány klikk stb stb stb. thanks

A gyári beállítások : felül teljesen a + ba tekered majd vissza felé 15 egységet. alul : fullra betekered és kifelé 20-at . A hátsónál gyárilag 7 -es .
Ez elvileg ,egy átlagnak mondható 75-80 kg os emberkére van beállítva gyárilag. :wave[/quote]

Köszönöm szípen. Lehet ez nekem is jó lesz endurora én 95 kg vagyok kb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 9:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
ja, nekem az agyonbütykölt mikuni 10 alatt nem fogyasztott..


:O
:fuck

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 9:51 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
bouvard írta:
UI: Ha valaki tudna segíteni megköszönném. Szükségem volna a 640 LC4 Enduro telóbeállításaira. honnan hány klikk stb stb stb. thanks

A gyári beállítások : felül teljesen a + ba tekered majd vissza felé 15 egységet. alul : fullra betekered és kifelé 20-at . A hátsónál gyárilag 7 -es .
Ez elvileg ,egy átlagnak mondható 75-80 kg os emberkére van beállítva gyárilag. :wave[/quote]


Még csak annyi hogy a rugó előfeszítést hova kell kalibrálni az mitől függ? mert oké hogy a lengéscsillapítót piszkálom de ott van még a rugó is ami nagyban befolyásolja a hátulját.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 10:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
A rugót ki kell szedni. Az nem kell... :grin:

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 11:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Petya/szkali!
Ez nem a ti gépetek volt?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 16:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
maXtreme írta:
bouvard írta:
UI: Ha valaki tudna segíteni megköszönném. Szükségem volna a 640 LC4 Enduro telóbeállításaira. honnan hány klikk stb stb stb. thanks

A gyári beállítások : felül teljesen a + ba tekered majd vissza felé 15 egységet. alul : fullra betekered és kifelé 20-at . A hátsónál gyárilag 7 -es .
Ez elvileg ,egy átlagnak mondható 75-80 kg os emberkére van beállítva gyárilag. :wave


Köszönöm szípen. Lehet ez nekem is jó lesz endurora én 95 kg vagyok kb.[/quote]



az eleje biztosan jó, a hátulja biztosan nem. ott legalább 1-1.5 centit kell a rugón tekerned mert az nagyon puha lesz úgy neked. ha jól emlékszem gyári beállításnál 2,2cm látszik ki a menetből felfelé a hátsó rugónál.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 19, 17:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 jún. 20, 7:27
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Bp.
bouvard írta:
az eleje biztosan jó, a hátulja biztosan nem. ott legalább 1-1.5 centit kell a rugón tekerned mert az nagyon puha lesz úgy neked. ha jól emlékszem gyári beállításnál 2,2cm látszik ki a menetből felfelé a hátsó rugónál.

Ez nem a static sag/rider sag esete?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 24, 22:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
pancel írta:
Tioman írta:
Igyexem a témánál maradni, azt hiszem az én mocimban is van karbi.
Viszont szar az akksim és ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Hol és milyen akksit kéne vennem, mert ami benne van (YUASA YTZ10S) horror áron
kínálják ( 45-50.000 ) :O .Tud valaki valami akciós nagyon jó megoldást? ( ja igen, LC4)
Köszi!


Beszélj Pete27-el, neki van negyedannyiért is.
A Yuasa drága, nem éri meg, és nem is tud sokkal többet mint egy magyar akksi vagy egy Banner akku.

Üdv,

pancel


Köszi a segítséget, de valahogy nem jön össze a kapcsolat Pete27-el, pedig már két PÜ-t is küldtem neki.
Vagy nem kapja meg, vagy nem válaszol.De nem látom az elküldött üzeneteim között sem. Valamit lehet rosszul
csinálok. :Think Valaki tudna segíteni, hogy mi kell az LC4-be, vagy hogy érem el Pete27-et?!
Köszi Zoli.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 25, 12:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Tioman írta:
pancel írta:
Tioman írta:
Igyexem a témánál maradni, azt hiszem az én mocimban is van karbi.
Viszont szar az akksim és ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Hol és milyen akksit kéne vennem, mert ami benne van (YUASA YTZ10S) horror áron
kínálják ( 45-50.000 ) :O .Tud valaki valami akciós nagyon jó megoldást? ( ja igen, LC4)
Köszi!


Beszélj Pete27-el, neki van negyedannyiért is.
A Yuasa drága, nem éri meg, és nem is tud sokkal többet mint egy magyar akksi vagy egy Banner akku.

Üdv,

pancel


Köszi a segítséget, de valahogy nem jön össze a kapcsolat Pete27-el, pedig már két PÜ-t is küldtem neki.
Vagy nem kapja meg, vagy nem válaszol.De nem látom az elküldött üzeneteim között sem. Valamit lehet rosszul
csinálok. :Think Valaki tudna segíteni, hogy mi kell az LC4-be, vagy hogy érem el Pete27-et?!
Köszi Zoli.


Nekem van új BANNAER aksim! :m29
Írtam PÜ-t

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 25, 14:17 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 jún. 20, 7:27
Hozzászólások: 450
Tartózkodási hely: Bp.
Tioman írta:
szar az akksim és ezzel kapcsolatban...


Én innen vettem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 26, 19:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Eddig a legolcsóbb akksi amit találtam számlával, garanciával :
banner YTZ10S 13.610 Ft. akkudiszkont.hu
Ha nincs olcsóbb Pest közelében ez marad. Köszi a segítséget
Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 27, 19:11 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
a kérdésem az lenne, hogy hogy tudom kiiktatni a fokozat érzékelőt? Szeretném úgy megcsinálni hogy tudjak indítani akkor is ha sebességbe van és behúzom a kupplung kart. hol van az a megszakító? vagy valami ami nem engedi? váltókarnál? kuplung karnál? vagy a visszajelző lámpáról kap jelet valami relé? nincs kedvem végigbogozni de ha senki nem tudja akkor muszáj lesz, mert ezt meg akarom csinálni.

Előre is köszi a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 28, 11:22 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
maXtreme írta:
a kérdésem az lenne, hogy hogy tudom kiiktatni a fokozat érzékelőt? Szeretném úgy megcsinálni hogy tudjak indítani akkor is ha sebességbe van és behúzom a kupplung kart. hol van az a megszakító? vagy valami ami nem engedi? váltókarnál? kuplung karnál? vagy a visszajelző lámpáról kap jelet valami relé? nincs kedvem végigbogozni de ha senki nem tudja akkor muszáj lesz, mert ezt meg akarom csinálni.

Előre is köszi a segítséget.


Biztos keverem a szezont a fazonnal, de az LC8-on úgy van - és én úgy emlékszem, hogy az LC4-emen is így volt - hogy 2 érzékelő van. Egy a kuplungkarnál és egy az oldalsztendernél. Sebességben én tudok indítózni behúzott kuplunggal, de amikor elindulnék megáll.

Namost 2 lehetőség van:

- Vagy teljesen másképp van nálad
- Vagy valamelyik kapcsolód el van pusztulva.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 28, 14:40 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
oldalsztenderem nincs sőt amikor volt akkor se volt rajta érzékelő. a kuplungkarnál van egy vezeték de holnap áttanulmányozom az elektronikai rendszerét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 30, 11:42 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
gencsydani írta:
Petya/szkali!
Ez nem a ti gépetek volt?


Sajnos nem tudom megmondani így kép alapján.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 30, 11:44 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
maXtreme írta:
oldalsztenderem nincs sőt amikor volt akkor se volt rajta érzékelő. a kuplungkarnál van egy vezeték de holnap áttanulmányozom az elektronikai rendszerét.


Jól mondja Xerx. Ahhoz, hogy sebességben tudj önindítózni a kuplungkarnál lévő mikrokapcsolónak kell működnie. Behúzott karnál hatástalanítja az önindítóra menő tiltást.
A sztenderkapcsoló gyújtást tilt ha sebességben van a motor, az más kör.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 30, 18:03 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
nos uraim,

megoldottam a dolgot a lámpa mögött a kuplungkarból jövő vezeték csatlakozójából volt kiszakadva az egyik vezeték.

megcsináltam mostmár indul ötödikben is :yeah

köszi a segítéget


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 30, 18:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Max!
Te egy őstehetség vagy! :yeah

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 31, 9:02 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
ÍziRájder írta:
Max!
Te egy őstehetség vagy! :yeah


Köszönöm szépen kedvességed akkor felsorolnám hogy tegnao még mimindennel foglalkoztam (lehet valami kimarad) De a lefontosabb megoldottam a kormányelfordítósleállamotortrükkötis. mostmár nem áll le. :yeah :wow:

ez mondjuk menő volt csak menet közbe nem volt annyira vicces. meg cseréltem olajat+szűrőt (ipone 10w-50 full szintetikus), meg hátsó fékbetétet (puhát raktam be), meg kitakarítottam a levegőszűrőt+házat (még most is volt benne víz), a láncot is letakarítottam (vettem ipone sand mittomémilyen láncsprét) és beállítottam a feszességét, beállítottam a kézvédőket (valamelyik akciónál elhajoltak), beállítottam az alapjáratot, megmértem a keréknyomást, kicseréltem a váltókart.

márcsak a lengéscsillapítókat kell beállítani, azt olyan nagyon király leszek mint te. :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 31, 12:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
Sziasztok
Nemrég én is tulaja lettem egy 660-as LC4-nek.Mikor jár a motor izzásig melegszik a leömlő.ez normális? meg a blokk alján BY-PASS VALVE rugó cseréjekor annak a hengeres,kúpos fejű szelepnek is ki kellene jönni a rugóval együtt vagy csak a rugó pottyan ki?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 okt. 31, 14:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
A 640-es LC4-esem is ezt csinálta. A KTM szerelő is de még egy Yamaha szerelő is megnyugtatott, hogy ez normális.
Haladni kell véle, hogy a menetszél dolgozni tudjon rajta. :clever:

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 01, 18:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Sztem meg biztos, hogy nem normális. Néz(es)d meg a szelephézagot mielőtt szétég a kipufogó szeleped! A második kérdést nem nagyon értem.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 01, 18:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sevjo írta:
Sztem meg biztos, hogy nem normális. Néz(es)d meg a szelephézagot mielőtt szétég a kipufogó szeleped!



Ha álló helyben járatod pár percig, hidd el, a tied is izzásig hevül (nézd meg egyszer sötétben) :!:
Ettől függetlenül persze egy olajcsere+szelephézag-ellenőrzés frissen beszerezett motornál sosem hülyeség...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 01, 18:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
gencsydani írta:
sevjo írta:
Sztem meg biztos, hogy nem normális. Néz(es)d meg a szelephézagot mielőtt szétég a kipufogó szeleped!



Ha álló helyben járatod pár percig, hidd el, a tied is izzásig hevül (nézd meg egyszer sötétben) :!:
Ettől függetlenül persze egy olajcsere+szelephézag-ellenőrzés frissen beszerezett motornál sosem hülyeség...


Na akkor gyorsan én is le ellenőrzöm mert szándékosan, állóhelyzetben, pörgetve sem tudtam felizzítani. :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 01, 18:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sevjo írta:
Na akkor gyorsan én is le ellenőrzöm mert szándékosan, állóhelyzetben, pörgetve sem tudtam felizzítani. :Think


Nekem még képem is volt valahol versenyquad sötétben vörösen izzó leömlőjéről...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 01, 18:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
sevjo írta:
Na akkor gyorsan én is le ellenőrzöm mert szándékosan, állóhelyzetben, pörgetve sem tudtam felizzítani. :Think


Nekem még képem is volt valahol versenyquad sötétben vörösen izzó leömlőjéről...


Az enyém is izzott, ha alapjáraton járattam, véletlenül vettem észre a garázsban nem a legjobb fényviszonyok mellett!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 01, 19:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 júl. 19, 18:18
Hozzászólások: 9
helló üdv mindenkinek.szeretnék segitséget kérni abba az esetbe hogy van nekem egy ktm 640 lc4 motorom és elöl a fékem fog de nem birok rájönni hogy miért elsöfékem brembó 4 dugatyús eddig ezekett csináltam vele:szétszedtem kiszedtem a dugokat megcsiszoltam a dugokat nagyon finom csiszoló papiral kitakaritotam nyergett a gumigyürüket is öszeraktam feltetem feltöltötem DOT 5.1 fékfolyadékal lelégtelenitetem és utána ez lett a jelenség:mind a 4 dugó mozog de mikor beleteszem a fékbetétet és az a jelenség ilyenkor hogy ahol a csö csatlakozik a féknyeregre az az oldali jó de a másik az meg nem az álandoan nyomja és nem tudom miért mert ha a motoron üllök akkor a jobboldali dugokat nem huzza visza az álandoan suról a baloldali az meg helyre áll mikor ellengedem a fékett ez mitöl lehett ebben szeretném hogy akki tudja kérem segitsen.Remélem eltudnak menni azon amit irtam.Elöre is köszönöm szépen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 13, 17:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 14, 20:46
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Sopron
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy a 640 Lc4 esemet mielőtt elteszem téli álmot aludni , leakarom cserélni a fagyálló folyadékot benne, miután leengedtem és felszinteztem , kell valahol légteleníteni a rendszert vagy csak járassam és kilégteleníti magát a rendszer? vagy van valahol valami kis légtelenítő csavar?a segítséget előre is köszönöm

_________________
'03 KTM 640 lc4 Supermoto


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 13, 18:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
bogoly írta:
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy a 640 Lc4 esemet mielőtt elteszem téli álmot aludni , leakarom cserélni a fagyálló folyadékot benne, miután leengedtem és felszinteztem , kell valahol légteleníteni a rendszert vagy csak járassam és kilégteleníti magát a rendszer? vagy van valahol valami kis légtelenítő csavar?a segítséget előre is köszönöm


Én csak járattam. :yes

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 15, 19:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Tioman írta:
pancel írta:
Tioman írta:
Igyexem a témánál maradni, azt hiszem az én mocimban is van karbi.
Viszont szar az akksim és ezzel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Hol és milyen akksit kéne vennem, mert ami benne van (YUASA YTZ10S) horror áron
kínálják ( 45-50.000 ) :O .Tud valaki valami akciós nagyon jó megoldást? ( ja igen, LC4)
Köszi!


Beszélj Pete27-el, neki van negyedannyiért is.
A Yuasa drága, nem éri meg, és nem is tud sokkal többet mint egy magyar akksi vagy egy Banner akku.

Üdv,

pancel


Köszi a segítséget, de valahogy nem jön össze a kapcsolat Pete27-el, pedig már két PÜ-t is küldtem neki.
Vagy nem kapja meg, vagy nem válaszol.De nem látom az elküldött üzeneteim között sem. Valamit lehet rosszul
csinálok. :Think Valaki tudna segíteni, hogy mi kell az LC4-be, vagy hogy érem el Pete27-et?!
Köszi Zoli.


nnnaaaa!hosszú hallgatás után újra itt vagyok!
ha minden igaz, 9500.-ftért tudok YTZ10S akksit.

üdv.

PANCEL :pokeas:
van már trafód,vagy mehetek Petyához????????

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 15, 19:39 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
PANCEL :pokeas:
van már trafód,vagy mehetek Petyához????????


Jó reggelt az Úrnak! :m30

Működőképes trafóm nem jött, csak kondim van ha kell. :?

Viszont: Nincs valakinek valamilyen diétás árú feszültség szabályzója LC4-hez (584.11.034.100)?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 15, 22:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
nnnaaaa!hosszú hallgatás után újra itt vagyok!
ha minden igaz, 9500.-ftért tudok YTZ10S akksit.

üdv.

PANCEL :pokeas:
van már trafód,vagy mehetek Petyához????????[/quote]

Helló Pete27!

Már sikerült akksit vennem ,pedig még trafóm is van :wink ( Ha érdekel és a Petyának nincs ,szólj!)
De azért köszi a segítséget.

Üdv, Zoli

(Nem tudom miért lett ilyen béna)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 15, 22:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
pancel írta:
pete27 írta:
PANCEL :pokeas:
van már trafód,vagy mehetek Petyához????????


Jó reggelt az Úrnak! :m30

Működőképes trafóm nem jött, csak kondim van ha kell. :?

Viszont: Nincs valakinek valamilyen diétás árú feszültség szabályzója LC4-hez (584.11.034.100)?

Üdv,

pancel


Helló Pancel!
Nekem van, nekem van!!! :m9
Csak nem tudom mi az a diétás ár és nem tudom hogy néz ki ! :D

Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség