KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 22:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 29, 15:04 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Levágsz egy 78,5mm-es darabot (2 x r x π = 25*3,14 = 78,5mm) és pillanatragasztóval összeragasztod, ugyanolyan jó.


:lol: Mekkmester :D

Na, nem kétlem, biztos működik, de majdnem leestem a székről a röhögéstől :app:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 29, 15:20 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
pancel írta:
Levágsz egy 78,5mm-es darabot (2 x r x π = 25*3,14 = 78,5mm) és pillanatragasztóval összeragasztod, ugyanolyan jó.


:lol: Mekkmester :D

Na, nem kétlem, biztos működik, de majdnem leestem a székről a röhögéstől :app:


Nem röhög hanem elnézést kér! :hit
Mindennapos eljárás hidraulikus javításoknál, és ha ott 200 bar nyomást kibír, akkor a felverődő olaj visszatartásához is tökéletes. :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 29, 20:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
xerxesza írta:
pancel írta:
Levágsz egy 78,5mm-es darabot (2 x r x π = 25*3,14 = 78,5mm) és pillanatragasztóval összeragasztod, ugyanolyan jó.


:lol: Mekkmester :D

Na, nem kétlem, biztos működik, de majdnem leestem a székről a röhögéstől :app:



Lehet nevetni, de én a magasnyomású mosómat így javítottam és tuti lett.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 30, 11:12 
Köszi pancel!
Viszont ugy néz ki, csak a FORMRING-nél szivárog. Annak nem tudni a pontos méretét?
Esetleg be lehetne rakni a helyére akkor egy átformált o-gyűrűt:)


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 30, 20:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 jan. 09, 3:13
Hozzászólások: 221
Tartózkodási hely: Abádszalók (Tísza-Tó)
BEARiNG írta:
Köszi pancel!
Viszont ugy néz ki, csak a FORMRING-nél szivárog. Annak nem tudni a pontos méretét?
Esetleg be lehetne rakni a helyére akkor egy átformált o-gyűrűt:)



be persze..egy kis zsír neki..és viszlát..! ha majd olyan helyen jársz és izgatja a fantáziád hogy nem a gyári van benne akkor veszel ott gyárit.. :grin:

zoli

_________________
Csak KTM és kész.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 30, 20:13 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
BEARiNG írta:
Köszi pancel!
Viszont ugy néz ki, csak a FORMRING-nél szivárog. Annak nem tudni a pontos méretét?
Esetleg be lehetne rakni a helyére akkor egy átformált o-gyűrűt:)


Jaja, ki kell kapni a régit, megnézni milyen átmérőjű a gumi.
Lehet kapni "O", négyzet vagy trapéz keresztmetszetű tömítőgumit, és egyszerűen vágni kell be helyette másikat, és ahogy Testvérem mondta, csak kicsit "keményebb" zsírral megkened, aztán mehet is vissza a helyére! :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 04, 20:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
szerintetek befolyásol valamit,hogy a képen bekarikázott alkatrész hiányzik a karbimból?


Csatolmányok:
keihin_fcr_mx_parts2.jpg
keihin_fcr_mx_parts2.jpg [ 164.78 KiB | Megtekintve 39394 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11, 12:03 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 21, 17:07
Hozzászólások: 5
sziasztok,
gazelvetel utan nehezen/lassan talal vissza az alapjarathoz, bowden rendben, konnyen jar.
otlet?

a karbi delorto

koszi,
c

_________________
Dude, I need waves...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 12, 22:12 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
cjrenegade írta:
sziasztok,
gazelvetel utan nehezen/lassan talal vissza az alapjarathoz, bowden rendben, konnyen jar.
otlet?

a karbi delorto

koszi,
c


Hali!
Rossz beállítás vagy fals levegőt szív.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 13, 13:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 21, 17:07
Hozzászólások: 5
Petya írta:
cjrenegade írta:
sziasztok,
gazelvetel utan nehezen/lassan talal vissza az alapjarathoz, bowden rendben, konnyen jar.
otlet?

a karbi delorto

koszi,
c


Hali!
Rossz beállítás vagy fals levegőt szív.



a furcsa az, hogy nem mindig. jellemzoen a hosszabb egygazok utan. de hetvegen belenezek...

_________________
Dude, I need waves...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 15, 9:13 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
cjrenegade írta:
Petya írta:
cjrenegade írta:
sziasztok,
gazelvetel utan nehezen/lassan talal vissza az alapjarathoz, bowden rendben, konnyen jar.
otlet?

a karbi delorto

koszi,
c


Hali!
Rossz beállítás vagy fals levegőt szív.



a furcsa az, hogy nem mindig. jellemzoen a hosszabb egygazok utan. de hetvegen belenezek...



Hali!
Nézd meg a tolattyút is alaposan, ha kopott ott is tud falsot szívni ill. a rezgéstől kitörhet belőle egy darab és az is produkálhat ilyet.
üdv,


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 15, 12:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 márc. 13, 20:06
Hozzászólások: 6
üdv.bocs hogy ezt ide írom.de sürgősen kellene 2005-ös lc4-hez első féktárcsa supermotohoz.feksza@gmail.com köszi nagyon sürgős lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 15, 22:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
feksza írta:
üdv.bocs hogy ezt ide írom.de sürgősen kellene 2005-ös lc4-hez első féktárcsa supermotohoz.feksza@gmail.com köszi nagyon sürgős lenne.


ez itt off, de próbáld meg ezt:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/tuning/?dr=51094

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 17, 18:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Hello!

Ma du-n testvérem volt a paripával és egyszer csak besatuzott az első kerék(szerencsére csak kb 30 km/h sebességgel haladt úgyh megúszta zakó nélkül)! Utóbb kiderült kiesett az egyik csavar azok közül amik tartják a féknyerget...vissza lett rakva viszont a fék nem fog...bepuhult!!fékpofák a helyükön a ferodol is rajta van olaj nem folyt el, nem tűnt ferdének a tárcsa
igazándiból az egyetlen sérülés, hogy a féknyereg közepét bemarta a tárcsa ahogy megszorult de ott ugye nem is ér hozzá menet közben szal nem hiszem h ez akkora baj lenne...amikor behúzom a féket akkor valamit fog de lazán bemegy markolatig és mintha kicsit hajlítaná az egész tárcsát az ahogy összenyomódnak a fékpofák....(remélem érthető)

Szerintetek mi lehet a szitu??

Üdv

Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 17, 18:29 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
fuzzyka írta:
Hello!

Ma du-n testvérem volt a paripával és egyszer csak besatuzott az első kerék(szerencsére csak kb 30 km/h sebességgel haladt úgyh megúszta zakó nélkül)! Utóbb kiderült kiesett az egyik csavar azok közül amik tartják a féknyerget...vissza lett rakva viszont a fék nem fog...bepuhult!!fékpofák a helyükön a ferodol is rajta van olaj nem folyt el, nem tűnt ferdének a tárcsa
igazándiból az egyetlen sérülés, hogy a féknyereg közepét bemarta a tárcsa ahogy megszorult de ott ugye nem is ér hozzá menet közben szal nem hiszem h ez akkora baj lenne...amikor behúzom a féket akkor valamit fog de lazán bemegy markolatig és mintha kicsit hajlítaná az egész tárcsát az ahogy összenyomódnak a fékpofák....(remélem érthető)

Szerintetek mi lehet a szitu??

Üdv

Zsolt


Szedd le a féknyerget és a rajta található ellendarabot (ami másik oldalról megtámasztja a tárcsát) mozgasd meg, kicsit fújd be mondjuk WD-40-el, hogy szépen járjon.
Utána rakd vissza és légtelenítsd ki a féket mert lehet, hogy a fékfolyadék is felforrt és felgázosodott!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 17, 19:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
pancel írta:
fuzzyka írta:
Hello!

Ma du-n testvérem volt a paripával és egyszer csak besatuzott az első kerék(szerencsére csak kb 30 km/h sebességgel haladt úgyh megúszta zakó nélkül)! Utóbb kiderült kiesett az egyik csavar azok közül amik tartják a féknyerget...vissza lett rakva viszont a fék nem fog...bepuhult!!fékpofák a helyükön a ferodol is rajta van olaj nem folyt el, nem tűnt ferdének a tárcsa
igazándiból az egyetlen sérülés, hogy a féknyereg közepét bemarta a tárcsa ahogy megszorult de ott ugye nem is ér hozzá menet közben szal nem hiszem h ez akkora baj lenne...amikor behúzom a féket akkor valamit fog de lazán bemegy markolatig és mintha kicsit hajlítaná az egész tárcsát az ahogy összenyomódnak a fékpofák....(remélem érthető)

Szerintetek mi lehet a szitu??

Üdv

Zsolt


Ok, megpróbálom köszönöm!!



Szedd le a féknyerget és a rajta található ellendarabot (ami másik oldalról megtámasztja a tárcsát) mozgasd meg, kicsit fújd be mondjuk WD-40-el, hogy szépen járjon.
Utána rakd vissza és légtelenítsd ki a féket mert lehet, hogy a fékfolyadék is felforrt és felgázosodott!

Üdv,

pancel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 17, 19:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
fuzzyka írta:
pancel írta:
fuzzyka írta:
Hello!

Ma du-n testvérem volt a paripával és egyszer csak besatuzott az első kerék(szerencsére csak kb 30 km/h sebességgel haladt úgyh megúszta zakó nélkül)! Utóbb kiderült kiesett az egyik csavar azok közül amik tartják a féknyerget...vissza lett rakva viszont a fék nem fog...bepuhult!!fékpofák a helyükön a ferodol is rajta van olaj nem folyt el, nem tűnt ferdének a tárcsa
igazándiból az egyetlen sérülés, hogy a féknyereg közepét bemarta a tárcsa ahogy megszorult de ott ugye nem is ér hozzá menet közben szal nem hiszem h ez akkora baj lenne...amikor behúzom a féket akkor valamit fog de lazán bemegy markolatig és mintha kicsit hajlítaná az egész tárcsát az ahogy összenyomódnak a fékpofák....(remélem érthető)

Szerintetek mi lehet a szitu??

Üdv

Zsolt


Ok, megpróbálom köszönöm!!



Szedd le a féknyerget és a rajta található ellendarabot (ami másik oldalról megtámasztja a tárcsát) mozgasd meg, kicsit fújd be mondjuk WD-40-el, hogy szépen járjon.
Utána rakd vissza és légtelenítsd ki a féket mert lehet, hogy a fékfolyadék is felforrt és felgázosodott!

Üdv,

pancel


Ok, megpróbálom köszönöm!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 17, 22:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
Nem tudjátok,hogy mi az a szerkezet amit bekarikázta.nem láttam még ilyet smc-n.


Csatolmányok:
ktm_smc.szerk.JPG
ktm_smc.szerk.JPG [ 81.94 KiB | Megtekintve 39319 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 18, 22:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
VEGA írta:
Nem tudjátok,hogy mi az a szerkezet amit bekarikázta.nem láttam még ilyet smc-n.


Ez egy olyan izéé, hogyishívják! A két kipuff között van egy kis lyuk, onnan kap egy
kis füstgázt, hogy mi célból azt tán még a labancok se tudják. ( Valamit biztos szabályoz.)
A lényeg, hogy a Norbiék nekem is leszerelték, kis lyuk ledugóz, oszt még is működik.
Tehát valami szabályozó dolog, ami hátráltatja a vasat. Szereld le oszt dobd el!

Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 7:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
Tioman írta:
VEGA írta:
Nem tudjátok,hogy mi az a szerkezet amit bekarikázta.nem láttam még ilyet smc-n.


Ez egy olyan izéé, hogyishívják! A két kipuff között van egy kis lyuk, onnan kap egy
kis füstgázt, hogy mi célból azt tán még a labancok se tudják. ( Valamit biztos szabályoz.)
A lényeg, hogy a Norbiék nekem is leszerelték, kis lyuk ledugóz, oszt még is működik.
Tehát valami szabályozó dolog, ami hátráltatja a vasat. Szereld le oszt dobd el!

Üdv, Zoli


Nekem nincs ,csak kíváncsi voltam,hogy miért nincs :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 19:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Szedd le a féknyerget és a rajta található ellendarabot (ami másik oldalról megtámasztja a tárcsát) mozgasd meg, kicsit fújd be mondjuk WD-40-el, hogy szépen járjon.
Utána rakd vissza és légtelenítsd ki a féket mert lehet, hogy a fékfolyadék is felforrt és felgázosodott!

Üdv,

pancel[/quote][/quote]

Ok, megpróbálom köszönöm!![/quote]


Pancel vagy valaki...

Azt az ellendarabot lehet külön kapni??? mert mint utóbb kiderült pont a csuszkáig marta be és lett egy pici lyuk és látni a csúszkát... :S
Aluminiumos nem tudja feltölteni sajnos!Most arra gondoltam h beszilózom a lyukat :S h legalább a kosz ne menjen bele és megfúrni belül h a sorját leszedje és hátha megjavul de a fékkel nem szívesen játszanék...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 20, 11:43 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
VEGA írta:
Nem tudjátok,hogy mi az a szerkezet amit bekarikázta.nem láttam még ilyet smc-n.


Hali!
SLS azaz szekunder levegő rendszer. Jó kis csalás a kipufogógáz tisztábbá tételére. Környezetvédelmi előírások miatt került fel, nyugodtan le lehet dobni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 20, 21:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Urak!!

Ha valaki megtenné nekem,h megnézi azt, hogy ha behúzza a fékkart akkor szabad szemmel látszik e, hogy mind a két gumiharang megmozdul e a féknyergen(brembo) a csúszkáknál! mert én úgy veszem észre mintha csak az alsó mozogna viszont ha megrángatom kézzel akkor akadálytalanul mozog mind a kettő!!!

Tudom h elba..ott egy kérdés de rendkívül örülnék ha valaki lecsekkolná!!

Köszi

Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 27, 15:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Sziasztok.
Van egy kis karburálási problémám! :Think
Az alany egy 2006-os LC4-eSeM :wow: , dupla nyitott kipuff,
Mikuni karbi, légszűrő kimosva, fedele nincs.
167,5-es fúvóka ( 172,5-es, volt, de azt mondták egy kicsit nagy),
tű felülről a negyedik rovátkában,
lukak ledugózva,
csavar 2.5-re kitekerve.
Ha állok a pirosnál, egy-két percig pöfög alapjáraton, és ha elakarok indulni lefullad. :puke
Kis gázfröccsökkel kell öblögetnem, hogy biztos eltudjak indulni és csak enyhén terhelni induláskor.
Iszonyú kellemetlen, már félek beállni a sor elé. Karbi kitakarít, tűt lejjebb a harmadik poz.-ba.
A jelenség szinte teljesen elmúlik :yeah , de meglustul :fuck . Tű visszarakva a negyedik nútba,
a vas megtáltosodik :yeah , de a jelenség újból visszatér :fuck .
Amúgy hidegen pöc-röf, szinte szivató sem kell, vagy ha mégis
indulás után egyből vissza. Ha valaki tud valami okosat, azt megköszönöm. :god

Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 27, 16:13 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Tioman írta:
Sziasztok.
Van egy kis karburálási problémám! :Think
Az alany egy 2006-os LC4-eSeM :wow: , dupla nyitott kipuff,
Mikuni karbi, légszűrő kimosva, fedele nincs.
167,5-es fúvóka ( 172,5-es, volt, de azt mondták egy kicsit nagy),
tű felülről a negyedik rovátkában,
lukak ledugózva,
csavar 2.5-re kitekerve.
Ha állok a pirosnál, egy-két percig pöfög alapjáraton, és ha elakarok indulni lefullad. :puke
Kis gázfröccsökkel kell öblögetnem, hogy biztos eltudjak indulni és csak enyhén terhelni induláskor.
Iszonyú kellemetlen, már félek beállni a sor elé. Karbi kitakarít, tűt lejjebb a harmadik poz.-ba.
A jelenség szinte teljesen elmúlik :yeah , de meglustul :fuck . Tű visszarakva a negyedik nútba,
a vas megtáltosodik :yeah , de a jelenség újból visszatér :fuck .
Amúgy hidegen pöc-röf, szinte szivató sem kell, vagy ha mégis
indulás után egyből vissza. Ha valaki tud valami okosat, azt megköszönöm. :god

Üdv, Zoli


A jelenség oka, hogy ha adsz neki kakaót (negyedik rovátka), akkor persze megy mint a meszes, ellenben alapjáratról megindulva lehet, hogy a plusz benzin egész egyszerűen lehűti/kioltja a kazánt, ergo a hirtelen sok benzin lefojtja az égést.
Ha tudsz, menj utána a levegővel (mondjuk negyed fordulatonként nyiss a levegőn és próbálgasd), vagy kicsit hagyd magasabb állásban az alapjáratod!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 27, 16:44 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2009 jan. 13, 11:11
Hozzászólások: 123
Tartózkodási hely: BP
fuzzyka írta:
Urak!!

Ha valaki megtenné nekem,h megnézi azt, hogy ha behúzza a fékkart akkor szabad szemmel látszik e, hogy mind a két gumiharang megmozdul e a féknyergen(brembo) a csúszkáknál! mert én úgy veszem észre mintha csak az alsó mozogna viszont ha megrángatom kézzel akkor akadálytalanul mozog mind a kettő!!!

Tudom h elba..ott egy kérdés de rendkívül örülnék ha valaki lecsekkolná!!

Köszi

Zsolt


szia csak jóindulatból, nem lenne egyszerűbb elvinni szerelőhöz és ha kell akár kicsit beinvesztálni alkatrészekbe?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 27, 17:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
pancel írta:
Tioman írta:
Sziasztok.
Van egy kis karburálási problémám! :Think
Az alany egy 2006-os LC4-eSeM :wow: , dupla nyitott kipuff,
Mikuni karbi, légszűrő kimosva, fedele nincs.
167,5-es fúvóka ( 172,5-es, volt, de azt mondták egy kicsit nagy),
tű felülről a negyedik rovátkában,
lukak ledugózva,
csavar 2.5-re kitekerve.
Ha állok a pirosnál, egy-két percig pöfög alapjáraton, és ha elakarok indulni lefullad. :puke
Kis gázfröccsökkel kell öblögetnem, hogy biztos eltudjak indulni és csak enyhén terhelni induláskor.
Iszonyú kellemetlen, már félek beállni a sor elé. Karbi kitakarít, tűt lejjebb a harmadik poz.-ba.
A jelenség szinte teljesen elmúlik :yeah , de meglustul :fuck . Tű visszarakva a negyedik nútba,
a vas megtáltosodik :yeah , de a jelenség újból visszatér :fuck .
Amúgy hidegen pöc-röf, szinte szivató sem kell, vagy ha mégis
indulás után egyből vissza. Ha valaki tud valami okosat, azt megköszönöm. :god

Üdv, Zoli


A jelenség oka, hogy ha adsz neki kakaót (negyedik rovátka), akkor persze megy mint a meszes, ellenben alapjáratról megindulva lehet, hogy a plusz benzin egész egyszerűen lehűti/kioltja a kazánt, ergo a hirtelen sok benzin lefojtja az égést.
Ha tudsz, menj utána a levegővel (mondjuk negyed fordulatonként nyiss a levegőn és próbálgasd), vagy kicsit hagyd magasabb állásban az alapjáratod!

Üdv,

pancel



Hali,
Nekem arra tudsz válaszolni,hogy miért áll le egyszercsak a moci álló helyzetben, 660smc keihin 41mm karbi 175 fő ,42-es alapjárati, akra rendszer, nyitott légszűrőház,obekr tű felülről a 3. pozició a sommer ajánlása alapján raktam ezeket bele.lehet,hogy egy 45-ös alapjárati segítene?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 27, 20:11 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
VEGA írta:
Hali,
Nekem arra tudsz válaszolni,hogy miért áll le egyszercsak a moci álló helyzetben, 660smc keihin 41mm karbi 175 fő ,42-es alapjárati, akra rendszer, nyitott légszűrőház,obekr tű felülről a 3. pozició a sommer ajánlása alapján raktam ezeket bele.lehet,hogy egy 45-ös alapjárati segítene?


Huhh, jó kérdés, Keihinben nem vagyok ennyire otthon, de körbenézek, hátha valamit ki tudok okoskodni. :wink

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 27, 20:19 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
fuzzyka írta:
Urak!!

Ha valaki megtenné nekem,h megnézi azt, hogy ha behúzza a fékkart akkor szabad szemmel látszik e, hogy mind a két gumiharang megmozdul e a féknyergen(brembo) a csúszkáknál! mert én úgy veszem észre mintha csak az alsó mozogna viszont ha megrángatom kézzel akkor akadálytalanul mozog mind a kettő!!!

Tudom h elba..ott egy kérdés de rendkívül örülnék ha valaki lecsekkolná!!

Köszi

Zsolt


Szia Fuzzyka!

Holnap megnézem Neked!
Úgy emlékeztem, hogy Áron régi kacsájáról még megvan az első fékhenger (meg is találtam), de pont az ellendarab hiányzik róla. :(

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28, 18:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
pancel írta:
fuzzyka írta:
Urak!!

Ha valaki megtenné nekem,h megnézi azt, hogy ha behúzza a fékkart akkor szabad szemmel látszik e, hogy mind a két gumiharang megmozdul e a féknyergen(brembo) a csúszkáknál! mert én úgy veszem észre mintha csak az alsó mozogna viszont ha megrángatom kézzel akkor akadálytalanul mozog mind a kettő!!!

Tudom h elba..ott egy kérdés de rendkívül örülnék ha valaki lecsekkolná!!

Köszi

Zsolt


Szia Fuzzyka!

Holnap megnézem Neked!
Úgy emlékeztem, hogy Áron régi kacsájáról még megvan az első fékhenger (meg is találtam), de pont az ellendarab hiányzik róla. :(

Üdv,

pancel



Hello Pancel!!

Nah most az a helyzet h szépen megcsiszoltam mindent és a kis lyukat meg kiszilóztam... És jelentem hibátlan lett a fék nem ráz meg nem üt szal gondolom így jó a ahogy van meg most szépen is mozog!Sokat nézegettem azt az ellendarabot és ugyan kiszedett belőle egy 2-3 mm-t de ott azon a részen sztem semmilyen erőhatás nem éri így nem tud eltörni vagy lerepedni...Majd lefotózom és kikérem a véleményed, ha nem gond!

Köszi

Üdv

Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29, 8:37 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Tioman írta:
Sziasztok.
Van egy kis karburálási problémám! :Think
Az alany egy 2006-os LC4-eSeM :wow: , dupla nyitott kipuff,
Mikuni karbi, légszűrő kimosva, fedele nincs.
167,5-es fúvóka ( 172,5-es, volt, de azt mondták egy kicsit nagy),
tű felülről a negyedik rovátkában,
lukak ledugózva,
csavar 2.5-re kitekerve.
Ha állok a pirosnál, egy-két percig pöfög alapjáraton, és ha elakarok indulni lefullad. :puke
Kis gázfröccsökkel kell öblögetnem, hogy biztos eltudjak indulni és csak enyhén terhelni induláskor.
Iszonyú kellemetlen, már félek beállni a sor elé. Karbi kitakarít, tűt lejjebb a harmadik poz.-ba.
A jelenség szinte teljesen elmúlik :yeah , de meglustul :fuck . Tű visszarakva a negyedik nútba,
a vas megtáltosodik :yeah , de a jelenség újból visszatér :fuck .
Amúgy hidegen pöc-röf, szinte szivató sem kell, vagy ha mégis
indulás után egyből vissza. Ha valaki tud valami okosat, azt megköszönöm. :god

Üdv, Zoli


Hali!
Mivel teljesen egyértelműen az alapjárati keverékeddel van gond, ezért ne a tűhöz nyúlj, hanem az alapjárati levegő csavarhoz. A 2,5 fordulat biztosan sok. 1,5-ig nyugodtan betekerheted és nagy valószínűséggel meg is fog szűnni a gondod. De tekerheted nyugodtan beljebb is. Igazából szükség lenne egy alapjárati levegő fúvóka cserére, hogy tökéletes legyen, de enélkül is menni fog.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29, 18:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
pancel írta:
Tioman írta:
Sziasztok.
Van egy kis karburálási problémám! :Think
Az alany egy 2006-os LC4-eSeM :wow: , dupla nyitott kipuff,
Mikuni karbi, légszűrő kimosva, fedele nincs.
167,5-es fúvóka ( 172,5-es, volt, de azt mondták egy kicsit nagy),
tű felülről a negyedik rovátkában,
lukak ledugózva,
csavar 2.5-re kitekerve.
Ha állok a pirosnál, egy-két percig pöfög alapjáraton, és ha elakarok indulni lefullad. :puke
Kis gázfröccsökkel kell öblögetnem, hogy biztos eltudjak indulni és csak enyhén terhelni induláskor.
Iszonyú kellemetlen, már félek beállni a sor elé. Karbi kitakarít, tűt lejjebb a harmadik poz.-ba.
A jelenség szinte teljesen elmúlik :yeah , de meglustul :fuck . Tű visszarakva a negyedik nútba,
a vas megtáltosodik :yeah , de a jelenség újból visszatér :fuck .
Amúgy hidegen pöc-röf, szinte szivató sem kell, vagy ha mégis
indulás után egyből vissza. Ha valaki tud valami okosat, azt megköszönöm. :god

Üdv, Zoli


A jelenség oka, hogy ha adsz neki kakaót (negyedik rovátka), akkor persze megy mint a meszes, ellenben alapjáratról megindulva lehet, hogy a plusz benzin egész egyszerűen lehűti/kioltja a kazánt, ergo a hirtelen sok benzin lefojtja az égést.
Ha tudsz, menj utána a levegővel (mondjuk negyed fordulatonként nyiss a levegőn és próbálgasd), vagy kicsit hagyd magasabb állásban az alapjáratod!

Üdv,

pancel


Köszi a segítséget, akkor hétvégén levegő tekergetés lesz!

Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29, 18:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Petya írta:
Tioman írta:
Sziasztok.
Van egy kis karburálási problémám! :Think
........
......iHa valaki tud valami okosat, azt megköszönöm. :god

Üdv, Zoli


Hali!
Mivel teljesen egyértelműen az alapjárati keverékeddel van gond, ezért ne a tűhöz nyúlj, hanem az alapjárati levegő csavarhoz. A 2,5 fordulat biztosan sok. 1,5-ig nyugodtan betekerheted és nagy valószínűséggel meg is fog szűnni a gondod. De tekerheted nyugodtan beljebb is. Igazából szükség lenne egy alapjárati levegő fúvóka cserére, hogy tökéletes legyen, de enélkül is menni fog.


Hálás köszönet. Ha jól értem régebbi hozzászólásodból, akkor 1,1-re cseréljem.
Ha sikerül az adósotok vagyok .:beer

Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 11:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Ki tudja megnézni,hogy jó-e, vagy rossz-e a computerem??????????? :star
Mármint a motoré!

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 16:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
pete27 írta:
Ki tudja megnézni,hogy jó-e, vagy rossz-e a computerem??????????? :star
Mármint a motoré!


Helló Pete!

Ha holnap otthon vagy és nem esik az eső,
elgurulhatok hozzád. Csörögj rám.
Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 17:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Tioman írta:
pete27 írta:
Ki tudja megnézni,hogy jó-e, vagy rossz-e a computerem??????????? :star
Mármint a motoré!


Helló Pete!

Ha holnap otthon vagy és nem esik az eső,
elgurulhatok hozzád. Csörögj rám.
Üdv, Zoli


ok! :yeah
köszi,de sztem leghamarabb kedd lesz belőle.
köszi előre is!!!!! :beer

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 19:44 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
Tioman írta:
pete27 írta:
Ki tudja megnézni,hogy jó-e, vagy rossz-e a computerem??????????? :star
Mármint a motoré!


Helló Pete!

Ha holnap otthon vagy és nem esik az eső,
elgurulhatok hozzád. Csörögj rám.
Üdv, Zoli


ok! :yeah
köszi,de sztem leghamarabb kedd lesz belőle.
köszi előre is!!!!! :beer

üdv.
pete


Figyi Pete, ha computer probléma lesz, van egy jó komputerem (itt van a kezemben), egy LC4 akksiért odaadom! :wink

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 20:11 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Nahh, rövid tapasztalatosztás:

Egy ugrás eredményeképp eldurrant az amúgy sem túl fényes állapotú láncom és odavert egyet a kuplung munkahengernek, ami szerencsésen ki is lyukadt.
No mindegy, pici a lyuk, gondoltam egy merészet és két komponensű fémragasztóval (epokit) megragasztottam, visszacsiszoltam.
Tök jó volt, nem eresztett, és olyat fogott mint a zöld festék.
A hiba ott volt elrejtve, hogy egy napi hibátlan használat után a fékfolyadék szétmarta az Epokitet, és megint elment a kuplungom. :(

Elvittem Kiskunlacházára a Posztos Lacihoz (Fer-Al-Ko Kft.), akik gyönyörűen meg is hegesztették, de olybá tűnik, hogy a hegesztés (bár AVI-val volt hegesztve és tényleg csak egy pici pötty volt) szerencsésen eldeformálta a kuplung munkahengert, és a dugattyúház kicsit ovális lett.
Na, nem nagyon, épp csak annyira, hogy ne lehessen lelégteleníteni, mert állandóan falsot szív a dugattyú mellett.

Most ott tartok, hogy szétborítottam a munkahengert, és szerzek/csinálok hozzá egy másik, vastagabb "O" gyűrűt, hátha attól észhez tér.

Tapasztalatok:

1: Ne motorozz, mert elromlik a motor.
2: Ha mindenképp motoroznod kell, ne ugrass szar lánccal mert elszakad és rápacsálsz!
3. Ha motoroznod kell és el kell szakítanod a láncot, nagyon óvatosan a hegesztéssel (ha van mód ragasztani, inkább azt), mert könnyen mehet a szemétbe az egész miskulancia.

Ha valakit grafikus memóriával áldott meg a sors akkor szóljon, lefényképezem a bazárt! :wink

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 20:13 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
Most ott tartok, hogy szétborítottam a munkahengert, és szerzek/csinálok hozzá egy másik, vastagabb "O" gyűrűt, hátha attól észhez tér.

Habár - mint közismert - kedvelem és előszeretettel alkalmazom is a Mekk mester féle megoldásokat, mégsem bírom nem megkérdezni, hogy nagyon eretnek gondolat lenne egy új munkahenger beszerzése???? :lol:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 20:24 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
pancel írta:
Most ott tartok, hogy szétborítottam a munkahengert, és szerzek/csinálok hozzá egy másik, vastagabb "O" gyűrűt, hátha attól észhez tér.

Habár - mint közismert - kedvelem és előszeretettel alkalmazom is a Mekk mester féle megoldásokat, mégsem bírom nem megkérdezni, hogy nagyon eretnek gondolat lenne egy új munkahenger beszerzése???? :lol:


Tolómérővel átmértem a körszelvényt és annyira szerintem nem gáz, hogy ne lehetne javítani.
Először defibrilláljuk, aztán ha tényleg megdöglött, akkor csere.
Tíz perc megér egy munkahenger árát ha gatyába lehet rázni. :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 20:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesza írta:
Habár - mint közismert - kedvelem és előszeretettel alkalmazom is a Mekk mester féle megoldásokat


Megjelent lelki szemeim előtt, hogy ti ketten és Dani szerelitek saját ötletekkel felvértezve, mondjuk Szabcsab vagy Kori motorját... :lolflag:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 20:50 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
xerxesza írta:
Habár - mint közismert - kedvelem és előszeretettel alkalmazom is a Mekk mester féle megoldásokat


Megjelent lelki szemeim előtt, hogy ti ketten és Dani szerelitek saját ötletekkel felvértezve, mondjuk Szabcsab vagy Kori motorját... :lolflag:


Sci-fi? :yeah

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 20:56 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
faki írta:
xerxesza írta:
Habár - mint közismert - kedvelem és előszeretettel alkalmazom is a Mekk mester féle megoldásokat


Megjelent lelki szemeim előtt, hogy ti ketten és Dani szerelitek saját ötletekkel felvértezve, mondjuk Szabcsab vagy Kori motorját... :lolflag:


Sci-fi? :yeah


Horror! :lol:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 21:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
[/quote]Figyi Pete, ha computer probléma lesz, van egy jó komputerem (itt van a kezemben), egy LC4 akksiért odaadom! :wink

Üdv,

pancel[/quote]

megbeszéltük,tedd félre lécci,amíg kiderül a hiba. :beer
jeee :yeah

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 21:17 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
megbeszéltük,tedd félre lécci,amíg kiderül a hiba. :beer
jeee :yeah

üdv.
pete


Megdumáltuk! :wow:
Ha kell, gyere át lacházára érte valamikor délután/este, odaadom, hogy kipróbálhasd, az döglött-e be!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 01, 21:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
pancel írta:
pete27 írta:
megbeszéltük,tedd félre lécci,amíg kiderül a hiba. :beer
jeee :yeah

üdv.
pete


Megdumáltuk! :wow:
Ha kell, gyere át lacházára érte valamikor délután/este, odaadom, hogy kipróbálhasd, az döglött-e be!

Üdv,

pancel


úgy is jó!

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 02, 22:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pancel írta:
Nahh, rövid tapasztalatosztás:

Egy ugrás eredményeképp eldurrant az amúgy sem túl fényes állapotú láncom és odavert egyet a kuplung munkahengernek, ami szerencsésen ki is lyukadt.
No mindegy, pici a lyuk, gondoltam egy merészet és két komponensű fémragasztóval (epokit) megragasztottam, visszacsiszoltam.
Tök jó volt, nem eresztett, és olyat fogott mint a zöld festék.
A hiba ott volt elrejtve, hogy egy napi hibátlan használat után a fékfolyadék szétmarta az Epokitet, és megint elment a kuplungom. :(

Elvittem Kiskunlacházára a Posztos Lacihoz (Fer-Al-Ko Kft.), akik gyönyörűen meg is hegesztették, de olybá tűnik, hogy a hegesztés (bár AVI-val volt hegesztve és tényleg csak egy pici pötty volt) szerencsésen eldeformálta a kuplung munkahengert, és a dugattyúház kicsit ovális lett.
Na, nem nagyon, épp csak annyira, hogy ne lehessen lelégteleníteni, mert állandóan falsot szív a dugattyú mellett.

Most ott tartok, hogy szétborítottam a munkahengert, és szerzek/csinálok hozzá egy másik, vastagabb "O" gyűrűt, hátha attól észhez tér.

Tapasztalatok:

1: Ne motorozz, mert elromlik a motor.
2: Ha mindenképp motoroznod kell, ne ugrass szar lánccal mert elszakad és rápacsálsz!
3. Ha motoroznod kell és el kell szakítanod a láncot, nagyon óvatosan a hegesztéssel (ha van mód ragasztani, inkább azt), mert könnyen mehet a szemétbe az egész miskulancia.

Ha valakit grafikus memóriával áldott meg a sors akkor szóljon, lefényképezem a bazárt! :wink

Üdv,

pancel


Velem ez ugyan így megtörtént és ugyan ezeket cselekedtem. A motor már nem az enyém de a mai napig működik.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 10:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
sevjo írta:
Velem ez ugyan így megtörtént és ugyan ezeket cselekedtem. A motor már nem az enyém de a mai napig működik.


Legfőbb tanulság: 2002-es SC-t kell venni, az a világ legjobb motorja...ja és bowdenes kuplungot minden enduróra :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 12:45 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
sevjo írta:
Velem ez ugyan így megtörtént és ugyan ezeket cselekedtem. A motor már nem az enyém de a mai napig működik.


Legfőbb tanulság: 2002-es SC-t kell venni, az a világ legjobb motorja...ja és bowdenes kuplungot minden enduróra :!:


Azt hittem az lesz a tanulság, hogy a 2002-es SC nem szakítja el a láncot. :stupid

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 14:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Azt hittem az lesz a tanulság, hogy a 2002-es SC nem szakítja el a láncot.


Elszakítani elszakítja (bár ehhez a mutatványhoz a főmotorrontó polya is kellett), viszont azon nem voltak ilyen felesleges, sérülékeny és g.cidrága alkatrészek :Think mégis tudott a világ legjobb motorja lenni :m30

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség