KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 22:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 18:46 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
A kuplung mukahengerbe nem fékolaj való hanem hidralika olaj! "szétmarja a karmantyut a fékolaj"

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 19:28 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
daytona73 írta:
A kuplung mukahengerbe nem fékolaj való hanem hidralika olaj! "szétmarja a karmantyut a fékolaj"


Ott a három pont, eddig nekem ez fel sem tűnt, illetve eszembe sem jutott! :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 03, 21:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
daytona73 írta:
A kuplung mukahengerbe nem fékolaj való hanem hidralika olaj! "szétmarja a karmantyut a fékolaj"


Tudok olyanról aki fékolajjal töltötte fel és működik.
De ennek ellenére kuplung olajat használok.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 08, 17:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
helló urak!

a helyzet az,hogy még mindíg nem indul a betyár,pedig még a Panceltől is kaptam - bartel útján egyenlőre csak kipróbálásra :beer - computert,mert aztat hittem,hogy amiatt nem indul. Na most az a helyzet,hogy azzal sem. új gyertyával szikra van mint az állat. most még 1x leszerelem a karbit,és átnézem megint,de utána fi..gom sem lesz,hogy mi a gixer. előzetesen van vkinek tippje??????? :star

üdv.
pete

ui.: Pancel még egy kis türelmedet kérem,aztán hívlak.

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 08, 19:28 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
helló urak!

a helyzet az,hogy még mindíg nem indul a betyár,pedig még a Panceltől is kaptam - bartel útján egyenlőre csak kipróbálásra :beer - computert,mert aztat hittem,hogy amiatt nem indul. Na most az a helyzet,hogy azzal sem. új gyertyával szikra van mint az állat. most még 1x leszerelem a karbit,és átnézem megint,de utána fi..gom sem lesz,hogy mi a gixer. előzetesen van vkinek tippje??????? :star

üdv.
pete

ui.: Pancel még egy kis türelmedet kérem,aztán hívlak.


Csak nyugi... ellenben lesz ami lesz, egy akksi tényleg kellene nekem, tudsz valami diétást? :)

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 09, 16:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
Tioman írta:
Sziasztok.
Van egy kis karburálási problémám! :Think
Az alany egy 2006-os LC4-eSeM :wow: , dupla nyitott kipuff,
Mikuni karbi, légszűrő kimosva, fedele nincs.
167,5-es fúvóka ( 172,5-es, volt, de azt mondták egy kicsit nagy),
tű felülről a negyedik rovátkában,
lukak ledugózva,
csavar 2.5-re kitekerve.
Ha állok a pirosnál, egy-két percig pöfög alapjáraton, és ha elakarok indulni lefullad. :puke
Kis gázfröccsökkel kell öblögetnem, hogy biztos eltudjak indulni és csak enyhén terhelni induláskor.
Iszonyú kellemetlen, már félek beállni a sor elé. Karbi kitakarít, tűt lejjebb a harmadik poz.-ba.
A jelenség szinte teljesen elmúlik :yeah , de meglustul :fuck . Tű visszarakva a negyedik nútba,
a vas megtáltosodik :yeah , de a jelenség újból visszatér :fuck .
Amúgy hidegen pöc-röf, szinte szivató sem kell, vagy ha mégis
indulás után egyből vissza. Ha valaki tud valami okosat, azt megköszönöm. :god

Üdv, Zoli


Már kezd alakulni és a tanácsok hatására a megvilágosodás halvány reménye kezd derengeni :m17
Mivel nincs légszűrő fedél, ezért kap alapjáraton sok levegőt és ezért kell elvenni belőle :clever:
1.5-nél kib@szottul durrogott motorféknél, gondolom ott már egy kicsit dús volt neki.
Most 1.3/4-él járok, a jelenség minimális, de van, a durrogás meg olyan izléses :D
De még most sem az igazi!
Tudja valaki, hogy az alapjárat hogy befolyásolja a menettulajdonságot és befolyásolja-e egyáltalán ??? :yes :no
Esetleg nagyobb alapjáratit ( most 45-ös) tegyek bele ??? :Think
És ha elveszek a levegőből, hogyhogy jobban kívánja a szivatót hidegen?? :yes :no :yes :no :star
Mindenesetre a 172.5 főfúvóka megy vissza.

Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 09, 16:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
pete27 írta:


nekem a dekompresszoré ALKO bowden! :lol:
viszont tökéletes :m28


Helló Pete!
Nekem még mindig ez a tippem, ha még nem ellenőrizted le!
Azt már nem is mondom, hogy hívj fel és odagurulok, mert nem akarok tolakodó lenni. :wave

Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 09, 20:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Tioman írta:
pete27 írta:


nekem a dekompresszoré ALKO bowden! :lol:
viszont tökéletes :m28


Helló Pete!
Nekem még mindig ez a tippem, ha még nem ellenőrizted le!
Azt már nem is mondom, hogy hívj fel és odagurulok, mert nem akarok tolakodó lenni. :wave

Üdv, Zoli


szia Zoli!!!!!!
köszönöm a segítségedet,mikor érnél rá? több szem többet lát!
benga van,szikra van,ma olyat csinált,hogy indítózásnál lőtt egy k...va nagyot,akkorát,hogy az utcában a kutyák fél órára elnémultak! :grin:

valszeg igazad lesz a dekompresszorral kapcsolatban.
megnézem,de üzenj,hogy neked mikor lenne jó.
azért nem hívtalak,mert én nem akarok tolakodó lenni!!!!!!!! :beer

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 09, 20:48 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
Tioman írta:
pete27 írta:


nekem a dekompresszoré ALKO bowden! :lol:
viszont tökéletes :m28


Helló Pete!
Nekem még mindig ez a tippem, ha még nem ellenőrizted le!
Azt már nem is mondom, hogy hívj fel és odagurulok, mert nem akarok tolakodó lenni. :wave

Üdv, Zoli


szia Zoli!!!!!!
köszönöm a segítségedet,mikor érnél rá? több szem többet lát!
benga van,szikra van,ma olyat csinált,hogy indítózásnál lőtt egy k...va nagyot,akkorát,hogy az utcában a kutyák fél órára elnémultak! :grin:

valszeg igazad lesz a dekompresszorral kapcsolatban.
megnézem,de üzenj,hogy neked mikor lenne jó.
azért nem hívtalak,mert én nem akarok tolakodó lenni!!!!!!!! :beer

üdv.
pete


Ha minden jól megy, hétvégén valószínű, hogy én is ráérek, ha kell két plusz szem. :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 09, 21:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pete27 írta:
Tioman írta:
pete27 írta:


nekem a dekompresszoré ALKO bowden! :lol:
viszont tökéletes :m28


Helló Pete!
Nekem még mindig ez a tippem, ha még nem ellenőrizted le!
Azt már nem is mondom, hogy hívj fel és odagurulok, mert nem akarok tolakodó lenni. :wave

Üdv, Zoli


szia Zoli!!!!!!
köszönöm a segítségedet,mikor érnél rá? több szem többet lát!
benga van,szikra van,ma olyat csinált,hogy indítózásnál lőtt egy k...va nagyot,akkorát,hogy az utcában a kutyák fél órára elnémultak! :grin:

valszeg igazad lesz a dekompresszorral kapcsolatban.
megnézem,de üzenj,hogy neked mikor lenne jó.
azért nem hívtalak,mert én nem akarok tolakodó lenni!!!!!!!! :beer

üdv.
pete


Azt nézted már, hogy mikor adja a szikrát?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 09, 22:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 13, 21:37
Hozzászólások: 55
Tartózkodási hely: Budapest, XXI
pete27 írta:
Tioman írta:
pete27 írta:


nekem a dekompresszoré ALKO bowden! :lol:
viszont tökéletes :m28


Helló Pete!
Nekem még mindig ez a tippem, ha még nem ellenőrizted le!
Azt már nem is mondom, hogy hívj fel és odagurulok, mert nem akarok tolakodó lenni. :wave

Üdv, Zoli


szia Zoli!!!!!!
köszönöm a segítségedet,mikor érnél rá? több szem többet lát!
benga van,szikra van,ma olyat csinált,hogy indítózásnál lőtt egy k...va nagyot,akkorát,hogy az utcában a kutyák fél órára elnémultak! :grin:

valszeg igazad lesz a dekompresszorral kapcsolatban.
megnézem,de üzenj,hogy neked mikor lenne jó.
azért nem hívtalak,mert én nem akarok tolakodó lenni!!!!!!!! :beer

üdv.
pete


Helló!

Csütörtök kivételével bármikor, akár holnap is.
Hívj fel, mert nem tudom a számod. husz/3tíz89tizen4

Üdv, Zoli


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 10, 15:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
szerdán!!!!!!!!!!! :yeah

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 10, 18:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 14, 20:46
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Sopron
Heló urak. letört a bal hátsó index a motoromon, nincs véletlenül egy ilyen elfekvőben valakinek a polcán jóárasítva?:) nagyon örülnék neki. ja a motor amire kellene az egy 2003 -as 640 lc4 supermoto. köszi előre is Kép

_________________
'03 KTM 640 lc4 Supermoto


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 10, 19:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bogoly írta:
Heló urak. letört a bal hátsó index a motoromon


Én leszerelném a maradék hármat is... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 10, 22:59 
bogoly lecsavarozod azt a maradék valamit kifúrod hátulról 1 vékony fúróval (2-3mm) 2 helyen 2 kis laposfejű lemezcsavar visszateszed belül meghúzod azon a nagy csavaron az anyát és még jobban tart mint az eredeti.. :) nekem 04 es lc4 supmot van és ugyan így a bal hátsó törött le nekem is.. rejtélyes módon.. :D


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 11, 13:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
minek rája??????? :stupid
szedjed lefelé a többit is!!!!!!!
a tükröket is (ha van rajta)! :yeah

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12, 8:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Legfőbb tanulság: 2002-es SC-t kell venni, az a világ legjobb


annál csak az sxc jobb:)))) :yeah

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 12, 14:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
PANCEL!!!!!!!!

mikor tudnál egy gyógypillantást tenni a betyárra??????
Zolival átnéztük - szigorúan csak kívülről :D - és a szelepekre terelődött a gyanú.
elállítódhat vmelyik szelep lassan úgy hogy már miatta nincs sűrítés,ezért pedig indulás?????????
mióta nálam van nem volt ellenőrízve,és állítva sem :m32

cikra van - már a 3. computert dugtam rá - benga van,karbi kitakarítva és beállítva,levegő van,csak röffenés nincs. :star

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 21, 18:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Hello!

Kérdésem lenne (lehet hogy baromság) , hogy befolyásolhatja e a bowden hossza azt h mennyire fog fent a kuplung??Mert nemrégiben cseréltem lamellákat(fém tárcsákat és rugókat nem kellet) és enyhén szólva nem a legjobb!nagyon fent fog szinte nem is tudok vele játszani menet közben épphogy egy kicsit behúzom és már ki is emel...mivel nehéz volt behúzni gyártattam rá egy bowdent az alapján ami rajta volt viszont már az sem gyári volt!Nemtom lehet hülyeség de egy kérdést megér...
2001 es 640 SM

Köszi

Üdv

Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 28, 22:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
jelentem, betyár az orvosnál ócsán! :yeah
most a diagnózisra várunk. :m28

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 29, 10:58 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
jelentem, betyár az orvosnál ócsán! :yeah
most a diagnózisra várunk. :m28


:wink

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30, 10:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 máj. 30, 9:07
Hozzászólások: 1
Sziasztok!
Új vagyok még a KTM világában, nemrég lett egy LC4-em 1999-es EGS.
Tegnap hazaérve egy kb 100 km-es útról észrevettem egyik lengéscsillapítóból folyik az olaj. Mivel a hideg ráz a szerelőktől(ez még autós tapasztalat), adjatok tanácsot, hova vihetem bizalommal javítani. Sóskúton lakom, Budapestől nem messze.
Köszi előre is.

_________________
"All I have in this world is my balls and my word - and I don't break them for no one." - Scarface.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30, 15:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Makedon írta:
Sziasztok!
Új vagyok még a KTM világában, nemrég lett egy LC4-em 1999-es EGS.
Tegnap hazaérve egy kb 100 km-es útról észrevettem egyik lengéscsillapítóból folyik az olaj. Mivel a hideg ráz a szerelőktől(ez még autós tapasztalat), adjatok tanácsot, hova vihetem bizalommal javítani. Sóskúton lakom, Budapestől nem messze.
Köszi előre is.


szerintem egyértelmű

http://www.ktm-ocsa.hu/index.php?page=8

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30, 19:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Makedon írta:
Sziasztok!
Új vagyok még a KTM világában, nemrég lett egy LC4-em 1999-es EGS.
Tegnap hazaérve egy kb 100 km-es útról észrevettem egyik lengéscsillapítóból folyik az olaj. Mivel a hideg ráz a szerelőktől(ez még autós tapasztalat), adjatok tanácsot, hova vihetem bizalommal javítani. Sóskúton lakom, Budapestől nem messze.
Köszi előre is.


Keresd Vid Ferit, a Sóskúti pálya karbantartóját. Érden lakik, autószerelő, saját motorjait maga szereli, versenyző az enduro-cross Oldboy kategóriában. Nagyon korrekt.
06309914809

Hivatkozz a tetőablakos Király Ferire.

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07, 21:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
Szevasztok!

Mi lehet annak az oka,hogy ha ég a helyzetjelző és bekapcsolom az indexet,akkor felváltva villog a hátsó helyzetjelzővel az index? Meg gázfröccsre erősödik a lámpák fénye. Nincs aksim, tekercsről megy minden, 660 smc a paripa.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07, 22:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
VEGA írta:
Szevasztok!

Mi lehet annak az oka,hogy ha ég a helyzetjelző és bekapcsolom az indexet,akkor felváltva villog a hátsó helyzetjelzővel az index? Meg gázfröccsre erősödik a lámpák fénye. Nincs aksim, tekercsről megy minden, 660 smc a paripa.


Szerintem valamelyik izzód testhibás!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 08, 13:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
VEGA írta:
gázfröccsre erősödik a lámpák fénye. Nincs aksim


Ez teljesen normális - viszont ezért érdemes LED-re cserélni legalább a hátsólámpa izzóját, különben fékezéskor elhalványul a "fényszóró".

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 08, 14:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
gencsydani írta:
VEGA írta:
gázfröccsre erősödik a lámpák fénye. Nincs aksim


Ez teljesen normális - viszont ezért érdemes LED-re cserélni legalább a hátsólámpa izzóját, különben fékezéskor elhalványul a "fényszóró".



Azt hittem,hogy bekakált a fesz. szabályzó is.Egyébként mi történik,ha kihúzom járó motornál a fesz. szabályzót?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 14, 16:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
szabad olajnak lennie a gyujtásnál? ha meghajtom a motort akkor az alján a kis furaton csöpög az olaj. mennyire bonyolult a szimering cseréje?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 22, 17:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jún. 22, 16:53
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Fejérmegye, Bodajk
Sziasztok
ha valakinek van 2005ös 640 LC4hez műszerfala, kuplung munkahenger, index, lábtartó, fejidom, ezek közül bármi akkor szoljon érdekelne.
chege54@gmail.com
+36 30 491 4060
köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 22, 20:52 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
chege írta:
Sziasztok
ha valakinek van 2005ös 640 LC4hez műszerfala, kuplung munkahenger, index, lábtartó, fejidom, ezek közül bármi akkor szoljon érdekelne.
chege54@gmail.com
+36 30 491 4060
köszi


index nekem van előre hátra.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 23, 14:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jún. 22, 16:53
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Fejérmegye, Bodajk
VEGA írta:
chege írta:
Sziasztok
ha valakinek van 2005ös 640 LC4hez műszerfala, kuplung munkahenger, index, lábtartó, fejidom, ezek közül bármi akkor szoljon érdekelne.
chege54@gmail.com
+36 30 491 4060
köszi


index nekem van előre hátra.



esetleg 1db-t is eladsz? :roll:
tükröd nincs esetleg?

üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 25, 10:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
chege írta:
VEGA írta:
chege írta:
Sziasztok
ha valakinek van 2005ös 640 LC4hez műszerfala, kuplung munkahenger, index, lábtartó, fejidom, ezek közül bármi akkor szoljon érdekelne.
chege54@gmail.com
+36 30 491 4060
köszi


index nekem van előre hátra.



esetleg 1db-t is eladsz? :roll:
tükröd nincs esetleg?

üdv



indexből csak garnitúrám van. tükröm nincs sajnos .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 02, 11:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Szevasztok!

olyat mitől csinálhat a motor, hogy húzom neki, szépen veszi az összes sebességet, forog is tiltásig, majd jön az ötös, és akadozik? ha alacsony fordulaton teszem be 5ösbe,akkor is szépen felpörög de mondjuk csak 5-6ezerig, szóval nem tiltásig. ötletek? (high flow 640)

régebben a 400asom(sc) akkor csinált ilyet mielőtt eltörte volna a himbákat

köszi előre is!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 02, 12:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
GyuriSXC írta:
Szevasztok!

olyat mitől csinálhat a motor, hogy húzom neki, szépen veszi az összes sebességet, forog is tiltásig, majd jön az ötös, és akadozik? ha alacsony fordulaton teszem be 5ösbe,akkor is szépen felpörög de mondjuk csak 5-6ezerig, szóval nem tiltásig. ötletek? (high flow 640)

régebben a 400asom(sc) akkor csinált ilyet mielőtt eltörte volna a himbákat

köszi előre is!


Szerintem elfogy az üzemanyag!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 02, 12:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
szabcsab írta:
GyuriSXC írta:
Szevasztok!

olyat mitől csinálhat a motor, hogy húzom neki, szépen veszi az összes sebességet, forog is tiltásig, majd jön az ötös, és akadozik? ha alacsony fordulaton teszem be 5ösbe,akkor is szépen felpörög de mondjuk csak 5-6ezerig, szóval nem tiltásig. ötletek? (high flow 640)

régebben a 400asom(sc) akkor csinált ilyet mielőtt eltörte volna a himbákat

köszi előre is!


Szerintem elfogy az üzemanyag!



Na ne vicceskedjük el a dolgot,mert nem akarok ezzel a motorral is végig szopni mint a 400assal :(

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 02, 17:38 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
GyuriSXC írta:
szabcsab írta:
GyuriSXC írta:
Szevasztok!

olyat mitől csinálhat a motor, hogy húzom neki, szépen veszi az összes sebességet, forog is tiltásig, majd jön az ötös, és akadozik? ha alacsony fordulaton teszem be 5ösbe,akkor is szépen felpörög de mondjuk csak 5-6ezerig, szóval nem tiltásig. ötletek? (high flow 640)

régebben a 400asom(sc) akkor csinált ilyet mielőtt eltörte volna a himbákat

köszi előre is!


Szerintem elfogy az üzemanyag!



Na ne vicceskedjük el a dolgot,mert nem akarok ezzel a motorral is végig szopni mint a 400assal :(


Szerintem Szabcsab nem mond hülyeséget, nekem is akkor csinálta amikor a karbiból kifogyott a benzin, nem folyt utána annyi amennyi kellett volna neki.
Én ezt egy spontán benzincsap takarítással megoldottam.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 02, 18:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
pancel írta:

Szerintem Szabcsab nem mond hülyeséget, nekem is akkor csinálta amikor a karbiból kifogyott a benzin, nem folyt utána annyi amennyi kellett volna neki.
Én ezt egy spontán benzincsap takarítással megoldottam.

Üdv,

pancel


De 4esben kiforog teljesen, gyorsabban is tudok vele menni mint 5ösben. ezért nem értem, hogy hogyan fogyna el a benzin,ha 5ös előtt az össze sebességben hibátlan!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 02, 19:34 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
A váltóban nincs olyan elektronika ami érzékelné a fokozatott az üres jelzön kivül a tank szelőző tiszta tud elég benzin utána folyni nem lehet az a baj :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 03, 0:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
daytona73 írta:
A váltóban nincs olyan elektronika ami érzékelné a fokozatott az üres jelzön kivül a tank szelőző tiszta tud elég benzin utána folyni nem lehet az a baj :Think



nem hiszem hogy ilyen baja lenne. akkor a többi sebességben sem lenne jó. nehogy már ötödikben többet egyen mint másodikban vagy harmadikban :m32

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 03, 10:16 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
GyuriSXC írta:
daytona73 írta:
A váltóban nincs olyan elektronika ami érzékelné a fokozatott az üres jelzön kivül a tank szelőző tiszta tud elég benzin utána folyni nem lehet az a baj :Think



nem hiszem hogy ilyen baja lenne. akkor a többi sebességben sem lenne jó. nehogy már ötödikben többet egyen mint másodikban vagy harmadikban :m32


Nem győzködni akarnak a hozzászólók, hidd el, de valóban nincs más opció.
Semmi elektronika nincs, ami tudná, hogy hányadikban van a motorod, ráadásul mivel ötödikben leghosszabb az áttétel, arányaiban igenis sokkal többet eszik a motor mint mondjuk negyedikben, mivel a motor kiforgatásához határozottan nagyobb nyomatékra van szükség.
De ha úgy gondolod, hogy más a brobléma, én fejet hajtok a döntésed előtt! :wink

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 03, 11:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Te Páncél!
Ezzel az ...ötödikben leghosszabb az áttétel, arányaiban igenis sokkal többet eszik a motor mint mondjuk negyedikben... komolyan elgondolkodom még én is mert eddig azt hittem, hogy ötödikben az alacsonyabb fordulat miatt kevesebb a fogyasztás.
De ég és föld a különbség kettőnk műszaki ismeretei között!

Mester! Taníts még! :beer

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 03, 11:50 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
ÍziRájder írta:
Te Páncél!
Ezzel az ...ötödikben leghosszabb az áttétel, arányaiban igenis sokkal többet eszik a motor mint mondjuk negyedikben... komolyan elgondolkodom még én is mert eddig azt hittem, hogy ötödikben az alacsonyabb fordulat miatt kevesebb a fogyasztás.
De ég és föld a különbség kettőnk műszaki ismeretei között!

Mester! Taníts még! :beer


Szerinted negyedikben vagy ötödikben szükséges nagyobb forgatónyomaték a kiforgatáshoz? :pokeas:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 03, 12:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Okes!tehat akkor a benzincsapot tisztitsam ki? Leszedem a 2csavarral ami tartja es utana? Jovo heten lesz egy olajcserem meg ranezunk a szelepekre es utan is megnezzuk mit produkal!meg az is lehet hogy a kuplungom rakoncatlankodik otodikben!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 03, 16:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
GyuriSXC írta:
Okes!tehat akkor a benzincsapot tisztitsam ki? Leszedem a 2csavarral ami tartja es utana? Jovo heten lesz egy olajcserem meg ranezunk a szelepekre es utan is megnezzuk mit produkal!meg az is lehet hogy a kuplungom rakoncatlankodik otodikben!


Pancel az ő saját tapasztalatát írta le a benzincsappal, ezenkívűl még az üzemanyag rendszernek van más apró részlete is, ami okozhatja a problémádat, a kuplung pedig szerintem ökörség!
Akár a tanksapka szellőzőjének a dugulása is okozhatja, vagy az alacsony üzemanyag szint az úszóházban, és ahogy Pancel írta, a benzincsap szűrője is eltömődhet!


Különben pedig nem vicceskedni akartam a problémáddal, mert ha nem tünt volna fel, semmi smile-t nem tettem az írásom mellé,
csak mertem remélni, hogy van annyi műszaki érzéked, hogy ennyiből kikövetkeztesd az előbb általam leírtakat
Ha pedig nem bízol ennyire sem a segíteni akaró emberekben, akkor vidd el a szervízbe, és ne barkácsolj egymagadban,
mert ha véletlen pont nem ott van a hiba, ahol mi gondoljuk, akkor ismét mi leszünk a rosszindulatú pancserok!


Azért ha megoldódik a problémád, és van bátorságod hozzá, akkor megoszthatod a tapasztalatod itt a többiekkel is, had tanuljanak belőle!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 04, 8:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
szabcsab írta:
GyuriSXC írta:
Okes!tehat akkor a benzincsapot tisztitsam ki? Leszedem a 2csavarral ami tartja es utana? Jovo heten lesz egy olajcserem meg ranezunk a szelepekre es utan is megnezzuk mit produkal!meg az is lehet hogy a kuplungom rakoncatlankodik otodikben!


Pancel az ő saját tapasztalatát írta le a benzincsappal, ezenkívűl még az üzemanyag rendszernek van más apró részlete is, ami okozhatja a problémádat, a kuplung pedig szerintem ökörség!
Akár a tanksapka szellőzőjének a dugulása is okozhatja, vagy az alacsony üzemanyag szint az úszóházban, és ahogy Pancel írta, a benzincsap szűrője is eltömődhet!


Különben pedig nem vicceskedni akartam a problémáddal, mert ha nem tünt volna fel, semmi smile-t nem tettem az írásom mellé,
csak mertem remélni, hogy van annyi műszaki érzéked, hogy ennyiből kikövetkeztesd az előbb általam leírtakat
Ha pedig nem bízol ennyire sem a segíteni akaró emberekben, akkor vidd el a szervízbe, és ne barkácsolj egymagadban,
mert ha véletlen pont nem ott van a hiba, ahol mi gondoljuk, akkor ismét mi leszünk a rosszindulatú pancserok!


Azért ha megoldódik a problémád, és van bátorságod hozzá, akkor megoszthatod a tapasztalatod itt a többiekkel is, had tanuljanak belőle!


Rendben, most már ezt is tudom! Csak a 400asnál ugyanezek a tünetek voltak, azért aggódtam. A héten lesz egy olajcserém, plusz ránézünk a szelepekre is. Utána végig nézzük az üzemanyagrendszert. Ha nem találunk semmit, akkor van ismerős ahol 6ezerért felrakják egy padra aztán ott kiderül talán a karburálási probléma,ha van.

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 04, 11:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
pancel írta:
ÍziRájder írta:
Te Páncél!
Ezzel az ...ötödikben leghosszabb az áttétel, arányaiban igenis sokkal többet eszik a motor mint mondjuk negyedikben... komolyan elgondolkodom még én is mert eddig azt hittem, hogy ötödikben az alacsonyabb fordulat miatt kevesebb a fogyasztás.
De ég és föld a különbség kettőnk műszaki ismeretei között!

Mester! Taníts még! :beer


Szerinted negyedikben vagy ötödikben szükséges nagyobb forgatónyomaték a kiforgatáshoz? :pokeas:

Üdv,

pancel


Amiben akarod, Főnök! Amiben akarod! :m32

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 04, 12:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 júl. 04, 11:36
Hozzászólások: 3
Szevasztok!

Magura olajos kuplung problémák..... (Lc4 2003)
ma elmentem motorozni és kb 20 Km után a kuplungom kezdett egyre beljebb és beljebb fogni míg végül teljesen elment, tehát kuplung nélkül hazaértem, hűlt egy kicsit a motor kb 15 percet és utána megin kezdett felkeményedni és jó lett!
néztem a tartályt és elég kevés benne az olaj
Ez mitöl lehet? talán levegös lett a rendszer? vagy valahol nem jól tömít valami és elengedi a nyomást a munkahenger?

elöre is kösz a választ!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 04, 13:09 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
kowalski írta:
Szevasztok!

Magura olajos kuplung problémák..... (Lc4 2003)
ma elmentem motorozni és kb 20 Km után a kuplungom kezdett egyre beljebb és beljebb fogni míg végül teljesen elment, tehát kuplung nélkül hazaértem, hűlt egy kicsit a motor kb 15 percet és utána megin kezdett felkeményedni és jó lett!
néztem a tartályt és elég kevés benne az olaj
Ez mitöl lehet? talán levegös lett a rendszer? vagy valahol nem jól tömít valami és elengedi a nyomást a munkahenger?

elöre is kösz a választ!


Könnyen megeshet, hogy most kezd döglődni az alsó kuplung munkahengered.
Mielőtt nekiesel szétkapni, azért cserélj benne kuplungolajat (nehogy fékfolyadékot mint én marha, mert akkor dobhatod ki az egészet), és ha akkor sem jó, akkor kell megbontani az alsó kuplung munkahengert (első lánckerék mögött, 3db. különböző hosszúságú M6-os csavar fogja, nyolcas fejjel).

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 04, 23:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 júl. 04, 11:36
Hozzászólások: 3
köszi az infót!!!!!

mindenképpen az olajjal próbálkozok remélem segíteni fog!!!!
mintha már valaki leirta volna korábban hogy is kell kicserélni az olajat remélem menni fog!!!
nem tünt túl nehéznek :grin:
esetleg még annyit hogy kb mennyi olaj kell bele?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség