KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

LC8 tapasztalatok
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=779
Oldal: 4 / 22

Szerző:  xerxesza [ 2010 feb. 20, 13:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

C16SE írta:
- oldal sztendert valahova a vázra szereltetem/szerelem, egy blokk repesztés elég volt


Erre megvan az Advrideres linked? Mert ott ugye megcsinálták már többen...

Szerző:  rudo [ 2010 feb. 20, 13:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Újabb kérdés:
milyen olajat raktok a kuplungba,mert úgy észlelem elkezdett kicsit ereszteni,de érdekesség,hogy nem lent ahol szokott (így olvastam) hanem fent a kormánynál.

Szerző:  xerxesza [ 2010 feb. 20, 13:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Újabb kérdés:
milyen olajat raktok a kuplungba,mert úgy észlelem elkezdett kicsit ereszteni,de érdekesség,hogy nem lent ahol szokott (így olvastam) hanem fent a kormánynál.


Kuplungolajat :)

Valami Motorex vackom van, amit a KTM-hez mondanak, de SzabCsab itt eztet írta:

Idézet:
Gondolom nem vágysz a legdrágábbra, akkor bármelyik kerékpár boltban tudsz venni Shimano, vagy Magura ÁSVÁNYI olajat kimérten.
A gyári Motorex olaj 100 ml-es kiszerelésben ~1200-1300 Ft-ba kerül, ezekből pedig 700 Ft körül kapsz ugyanennyit.
Viszont igazából ez amúgy sem nagy összeg, tehát veszett sokat nem tudsz spórolni!

Szerző:  Koriori [ 2010 feb. 20, 16:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Újabb kérdés:
milyen olajat raktok a kuplungba,mert úgy észlelem elkezdett kicsit ereszteni,de érdekesség,hogy nem lent ahol szokott (így olvastam) hanem fent a kormánynál.

Az a kormánytáji folyás szerintem egy karmantyú vagy tömítés cserével orvosolható. Viszont szerintem a gyári Motorexet tedd bele, mert lent a blokknál nagy hőterhelést kap és nem biztos, hogy kerékpárba való olajak forráspontja elég magas.

Szerző:  C16SE [ 2010 feb. 20, 21:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

xerxesza írta:
C16SE írta:
- oldal sztendert valahova a vázra szereltetem/szerelem, egy blokk repesztés elég volt


Erre megvan az Advrideres linked? Mert ott ugye megcsinálták már többen...



Igen, megvan. Azt hiszem te linkelted be az index topikra.

Szerző:  xerxesza [ 2010 feb. 20, 21:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

C16SE írta:
xerxesza írta:
C16SE írta:
- oldal sztendert valahova a vázra szereltetem/szerelem, egy blokk repesztés elég volt


Erre megvan az Advrideres linked? Mert ott ugye megcsinálták már többen...



Igen, megvan. Azt hiszem te linkelted be az index topikra.


Ja, linkeltem azt én neked mindenfelé :D

Szerző:  faki [ 2010 feb. 21, 11:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

C16SE írta:
- lámpa elé polikarbonát védőt rakok a Touratech-et (miután egy kő kiütötte a Hella xenon refit)


Nem tudom LC8-on hogyan van megoldva, de én terveztem az enyémre, igaz nem jutottam el a megvalósításig. A Tourateché (az ára miatt sem akartam és) ahányat láttam, mind meg volt repedve, szerintem nem lehet valami túl jó. Egy kiskőrösi sisak plexijéből csináltam volna, ilyesmi LC4-en a megoldás.

Szerző:  rudo [ 2010 feb. 22, 18:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Hátsó fékbetét ügyben van tuti beszerzési forrás?

Szerző:  sevjo [ 2010 feb. 23, 9:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Hátsó fékbetét ügyben van tuti beszerzési forrás?


Én parillában vettem BRAKING-ot 5500-ért, csak terepen használom ott tökéletes.

Szerző:  gencsydani [ 2010 feb. 23, 11:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Hátsó fékbetét ügyben van tuti beszerzési forrás?


nagyvas.hu
Az EXC-be egy első-hátsó garnitúra (NewFren) nem egész 11e Ft.

Szerző:  KTMSzepy [ 2010 feb. 23, 12:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Cé!

Nem rémlik most a képekről, volt bármilyen, fél vagy egész harisnya a telóidon?

Szerző:  C16SE [ 2010 feb. 24, 8:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

faki írta:
C16SE írta:
- lámpa elé polikarbonát védőt rakok a Touratech-et (miután egy kő kiütötte a Hella xenon refit)


Nem tudom LC8-on hogyan van megoldva, de én terveztem az enyémre, igaz nem jutottam el a megvalósításig. A Tourateché (az ára miatt sem akartam és) ahányat láttam, mind meg volt repedve, szerintem nem lehet valami túl jó. Egy kiskőrösi sisak plexijéből csináltam volna, ilyesmi LC4-en a megoldás.



Köszi, hogy szóltál a repedésről. Akkor azt hiszem előtte elviszem egy fóliáshoz és le is fóliáztatom betörés biztos cuccossal. Az már csak bírja.

Szerző:  C16SE [ 2010 feb. 24, 8:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

KTMSzepy írta:
Cé!

Nem rémlik most a képekről, volt bármilyen, fél vagy egész harisnya a telóidon?


Nem volt. Az enyémet mindig kivágta a féktárcsa és utána csak gyűjtötte a koszt, sarat.
Most majd lesz rajta egy kicsi, a Norbi féle megoldás, hátha az segít.

Szerző:  Fox [ 2010 feb. 28, 1:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Sziasztok Srácok!

Eladó 950 supermoto-t keresek. 70 517 50 71 akinek van fölös hívjon!
Sziasztok

Szerző:  pancel [ 2010 feb. 28, 2:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Fox írta:
Sziasztok Srácok!

Eladó 950 supermoto-t keresek. 70 517 50 71 akinek van fölös hívjon!
Sziasztok


Szerintem én tudok egyet, igen patent állapotút, egyedileg hozzá gyártott dobokkal.
Milyen árban gondolkodsz?

Üdv,

pancel

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 08, 11:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Szerző:  xerxesza [ 2010 márc. 08, 16:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think


A terepezés jobban terheli a motort meg az olajat. Tavasszal én is tervezek egy olajcserét, amikor majd átgumizok aszfaltra. Szerintem hozzad.

Szerző:  szabcsab [ 2010 márc. 08, 20:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think


Ez pont az olaj fáradtságára utal, de ez még nem jelenti azt hogy azt az ezrest nem bírná ki gond nékül, de ez csak rajtad múlik.
Én eddig mindig a Km-nek megfelelően cseréltem!

Szerző:  Koriori [ 2010 márc. 08, 22:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Ha profi olajcserét akarsz, gyere el hozzám. Szívesen segítek. Utána kerülünk egyet itt a környéken. Esetleg ide csődítjük a többi nagyvas tulajt. Vérprofi módon nyomják a tanácsokat! Az egy külön csuda amikor annyi ész összegyűlik egy helyen! :yeah :yeah :yeah

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 08, 22:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Köszönöm a válaszokat,azt hiszem terepezek még egy kicsit aztán ahogy felmennek az aszfaltgumik cserélem az olajat is függetlenül a km állástól.

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 08, 22:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Koriori írta:
rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Ha profi olajcserét akarsz, gyere el hozzám. Szívesen segítek. Utána kerülünk egyet itt a környéken. Esetleg ide csődítjük a többi nagyvas tulajt. Vérprofi módon nyomják a tanácsokat!


No,millen olajad van és mennyibe fáj /l?

Szerző:  Koriori [ 2010 márc. 08, 22:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Koriori írta:
rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Ha profi olajcserét akarsz, gyere el hozzám. Szívesen segítek. Utána kerülünk egyet itt a környéken. Esetleg ide csődítjük a többi nagyvas tulajt. Vérprofi módon nyomják a tanácsokat!


No,millen olajad van és mennyibe fáj /l?


Hát az olajat meg a szűrőt neked kell hozni, aztán azt rakjuk bele amit választasz. Én nem szervizes vagyok, hanem segítőkész. :lolflag:

Szerző:  Koriori [ 2010 márc. 08, 22:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Koriori írta:
rudo írta:
Valahol (lehet itt) olvastam,hogy lehet érezni az olajcsere eljöttét a váltón lc8-nál. Most van 13ezer párszáz km a gépben az utóbbi 2000full terep és ugye van még hátra egy bő ezres a szervizig,viszont határozottan keményebben kapcsolhatók a sebességek.Hozzam előrébb a cserét? :Think

Ha profi olajcserét akarsz, gyere el hozzám. Szívesen segítek. Utána kerülünk egyet itt a környéken. Esetleg ide csődítjük a többi nagyvas tulajt. Vérprofi módon nyomják a tanácsokat!


No,millen olajad van és mennyibe fáj /l?


JA és állati ügyes! :m28 Bár ez kicsit öntömjénezésnek tűnik, de hát mit tegyek ha ez az igazság? :m9 :m9 :m9 :m9 :m9

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 08, 22:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

"JA és állati ügyes! "
A tények azok tények. :DD

Szerző:  C16SE [ 2010 márc. 13, 14:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Na kérem, megvan a kipuff közösítő cső a gépre. Fel is szerelték, a GSX dobja is rákerült. Egész elviselhető lett a hangja, ma beindítottam. Fénykép nem nagyon készült róla, mert nem látszik jól belőle semmi sem. Ami látszik az alapján nagyon szép munkát végeztek a fijjúk. A másik oldal így teljesen szabad lett. Már csak a plusz tankot kell megrendelnem.
Ha valakit érdekel, nézzen ki Ócsára, ott áll a gépezet.

Szerző:  Gyurci [ 2010 márc. 16, 18:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Kis segítséget szeretnék kérni. 2006-os 950 ADV.-höz keresnék fékbetétet, de kétféle mérettel is találkoztam.
1: elől-hátul: 94 x 37 x 7,5 (FDB2018 FERODO fékbetét // SG, SinterGrip (off-road)
2: elől: 108,8 x 41,3 x 7,5, hátsó: 78 x 41 x 9 (Gold Fren fékbetét)
Akkor most hol lakozik az igazság :?:

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 16, 23:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Gyurci írta:
Kis segítséget szeretnék kérni. 2006-os 950 ADV.-höz keresnék fékbetétet, de kétféle mérettel is találkoztam.
1: elől-hátul: 94 x 37 x 7,5 (FDB2018 FERODO fékbetét // SG, SinterGrip (off-road)
2: elől: 108,8 x 41,3 x 7,5, hátsó: 78 x 41 x 9 (Gold Fren fékbetét)
Akkor most hol lakozik az igazság :?:

Hátul biztos,hogy 94*37*7.5

Szerző:  xerxesza [ 2010 márc. 17, 0:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Gyurci írta:
Kis segítséget szeretnék kérni. 2006-os 950 ADV.-höz keresnék fékbetétet, de kétféle mérettel is találkoztam.
1: elől-hátul: 94 x 37 x 7,5 (FDB2018 FERODO fékbetét // SG, SinterGrip (off-road)
2: elől: 108,8 x 41,3 x 7,5, hátsó: 78 x 41 x 9 (Gold Fren fékbetét)
Akkor most hol lakozik az igazság :?:


Katalógus szerint

elöl: 60013030000 GARN.BREMSKL.VO. TT2172HHA '03
hátul: 50313030200 GARN.BR.KL.TOSHIBATT2701HH

A dolog pikantériája, hogy a hátsó kódjára a ktm-parts simán kidobja, hogy front:
https://www.ktm-parts.com/mm5/merchant. ... 0313030200

meg az elsóre is, de ott nincsen kép:

https://www.ktm-parts.com/mm5/merchant. ... 0013030000

Ergo, ha rám hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz :D

Szerző:  Gyurci [ 2010 márc. 17, 11:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Köszönöm :!:
Galfer katalógus szerint elől FD172, hátul FD138.

Csatolmányok:
Magyarázat: hátsó betét
hátsó.jpg
hátsó.jpg [ 24.41 KiB | Megtekintve 34024 alkalommal. ]
Magyarázat: első betét
első.jpg
első.jpg [ 24.37 KiB | Megtekintve 34024 alkalommal. ]

Szerző:  Gyurci [ 2010 márc. 17, 11:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

ezt írják az advrideren is:

Idézet:
I use Galfer:

Front FD172 G1532 Green
Rear FD138 G1054 Black

Szerző:  xerxesza [ 2010 márc. 17, 18:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Gyurci írta:
Köszönöm :!:
Galfer katalógus szerint elől FD172, hátul FD138.


Hja, nagyon hasonlóak, depersze nem egyforma....

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 17, 22:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Olaj téma: bepróbálkozok a motul 10w-50-el,majd idővel beszámolok mi a helyzet.Haveri kapcsolat során sikerült hozzájutni 1700/l áron.

Szerző:  xerxesza [ 2010 márc. 18, 10:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
Olaj téma: bepróbálkozok a motul 10w-50-el,majd idővel beszámolok mi a helyzet.Haveri kapcsolat során sikerült hozzájutni 1700/l áron.


Zsorénak el ne mond. Ki fog herélni :D

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 18, 11:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

xerxesza írta:
rudo írta:
Olaj téma: bepróbálkozok a motul 10w-50-el,majd idővel beszámolok mi a helyzet.Haveri kapcsolat során sikerült hozzájutni 1700/l áron.


Zsorénak el ne mond. Ki fog herélni :D


Ha úgy állnék tüsökkel mint ő,valószínű nem érdekelne,de mivel bemondtak egy ötvenezres költséget olaj,olaszűrő,levegőszűrő,gyertya cserére, úgy döntöttem megcsinálom itthon max 20-ból.

Szerző:  KTMSzepy [ 2010 márc. 18, 17:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Olajat azonos minőségűt vehetsz más áron, olajszűrőből és gyertyából is akadhat utángyártott, de légszűrőt honnan szerzel? Ha jól emlékszem az az olaj után a 2. legdurvább tétel, talán már 10e körül is járhat.
Mondjuk az 50e-ben már a szelephézag ellenőrzés/szükség esetén lapkacsere is benne van munkadíjjal, nem?

Szepy

rudo írta:
xerxesza írta:
rudo írta:
Olaj téma: bepróbálkozok a motul 10w-50-el,majd idővel beszámolok mi a helyzet.Haveri kapcsolat során sikerült hozzájutni 1700/l áron.


Zsorénak el ne mond. Ki fog herélni :D


Ha úgy állnék tüsökkel mint ő,valószínű nem érdekelne,de mivel bemondtak egy ötvenezres költséget olaj,olaszűrő,levegőszűrő,gyertya cserére, úgy döntöttem megcsinálom itthon max 20-ból.

Szerző:  KTMSzepy [ 2010 márc. 18, 17:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Gyurci írta:
Kis segítséget szeretnék kérni. 2006-os 950 ADV.-höz keresnék fékbetétet, de kétféle mérettel is találkoztam.
1: elől-hátul: 94 x 37 x 7,5 (FDB2018 FERODO fékbetét // SG, SinterGrip (off-road)
2: elől: 108,8 x 41,3 x 7,5, hátsó: 78 x 41 x 9 (Gold Fren fékbetét)
Akkor most hol lakozik az igazság :?:



Az tuti, hogy az első más és nagyobb, a hátsó pedig gyakorlatilag az LC4-ek első betétével egyezik meg méretre.

Ki hogy áll most fékbetéttémával? Nekem még van rajta "hús" (mennem kellene ahhoz, hogy kopjon), de kíváncsi vagyok van-e már hasonló minőségű a gyárihoz más típusban, mert utolsó emlékeim egy Nissin tesztről meglehetősen negatívak voltak.
Persze ha valakit nem zavar, hogy lassabban kezd el fogni a fék, vizesen nagyon szar + csikorog és visít mellé a betét, akkor megteszi az is. :)

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 18, 22:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.

Szerző:  KTMSzepy [ 2010 márc. 19, 17:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Ebből hogy lesz 50e???

Ok, gondolom a Motorex drágább, de csak nem 6000/liter.
Mennyi most az olaj, a szűrők és a gyertya "bolti" ára?

Szepy

rudo írta:
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.

Szerző:  pancel [ 2010 márc. 19, 21:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

KTMSzepy írta:
Ebből hogy lesz 50e???

Ok, gondolom a Motorex drágább, de csak nem 6000/liter.
Mennyi most az olaj, a szűrők és a gyertya "bolti" ára?

Szepy

rudo írta:
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.


Sajnos nem olcsó a motorex, az olajshopban is négyezer pénz felett van az ára. :-(

Üdv,

pancel

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 19, 22:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

KTMSzepy írta:
Ebből hogy lesz 50e???

Ok, gondolom a Motorex drágább, de csak nem 6000/liter.
Mennyi most az olaj, a szűrők és a gyertya "bolti" ára?

Szepy

rudo írta:
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.


Ezt ne tőlem kérdezd,felhívtam a szervizt és ők mondták az 50ropit.Meg azt is,hogy ezért mi jár: olaj+olajszűrőcsere,gyertyacsere,levegőszűrő csere.
Más: nagyon el tudnék képzelni magam egy KTM Rally (GOO) dzsekit,van ötlet honnan szerváljak? Mostaniak mind tele vannak sárga meg fehér színekkel,bleeeee :fuck

Szerző:  Fuxa [ 2010 márc. 23, 15:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

KTMSzepy írta:
Ki hogy áll most fékbetéttémával? Nekem még van rajta "hús" (mennem kellene ahhoz, hogy kopjon), de kíváncsi vagyok van-e már hasonló minőségű a gyárihoz más típusban, mert utolsó emlékeim egy Nissin tesztről meglehetősen negatívak voltak.

én most akarok venni ferrodot. csak nem tudom kell e a szinter, vagy elég a normál utcai...

Szerző:  szabcsab [ 2010 márc. 23, 18:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Fuxa írta:
KTMSzepy írta:
Ki hogy áll most fékbetéttémával? Nekem még van rajta "hús" (mennem kellene ahhoz, hogy kopjon), de kíváncsi vagyok van-e már hasonló minőségű a gyárihoz más típusban, mert utolsó emlékeim egy Nissin tesztről meglehetősen negatívak voltak.

én most akarok venni ferrodot. csak nem tudom kell e a szinter, vagy elég a normál utcai...


Semmi közöm hozzá, de utálni fogod a Ferrodo fékbetétet, csikorog mint a franc, eszi a tárcsát...
Tapasztalatból mondom, anno az LC4-en próbáltam szintert, pár nap alatt kibactam belőle!

Szerző:  xerxesza [ 2010 márc. 28, 20:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Olvastam egy érdekeset az Advrideren a gumibetétes kislánckerékről:

http://advrider.com/forums/showthread.p ... t=sprocket

Aszondja:

If you go in to the dirt cut the rubber away. Because it’s pushers the mud right in to your chain

Ha terepre mész vágd ki a csillapítást, mert csak bepasszírozza a sarat a láncba.

Érdekes gondolat.

Szerző:  Koriori [ 2010 márc. 28, 21:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

xerxesza írta:
Olvastam egy érdekeset az Advrideren a gumibetétes kislánckerékről:

http://advrider.com/forums/showthread.p ... t=sprocket

Aszondja:

If you go in to the dirt cut the rubber away. Because it’s pushers the mud right in to your chain

Ha terepre mész vágd ki a csillapítást, mert csak bepasszírozza a sarat a láncba.

Érdekes gondolat.

Tulajdonképpen igaz lehet, nagyon el tudom képzelni hogy így van! Tehát a zajcsillapított első lánckerék csak ucccára!

Szerző:  Koriori [ 2010 márc. 28, 21:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

rudo írta:
KTMSzepy írta:
Ebből hogy lesz 50e???

Ok, gondolom a Motorex drágább, de csak nem 6000/liter.
Mennyi most az olaj, a szűrők és a gyertya "bolti" ára?

Szepy

rudo írta:
Szepy:
Nem,nem ellenőriznek szelephézagot,990-nél ennyi amit írtam.A 950-eknél szuszmákolnak még valamit a karburátorokkal.
Olaj 5100,szűrő 1900,gyertya 2*2000=11000,úgyhogy ha 10000 a levegőszűrő akkor is 21 cakli-pakli.


Ezt ne tőlem kérdezd,felhívtam a szervizt és ők mondták az 50ropit.Meg azt is,hogy ezért mi jár: olaj+olajszűrőcsere,gyertyacsere,levegőszűrő csere.
Más: nagyon el tudnék képzelni magam egy KTM Rally (GOO) dzsekit,van ötlet honnan szerváljak? Mostaniak mind tele vannak sárga meg fehér színekkel,bleeeee :fuck

Kehet, hogy már kifutott modell! Ha így van akkor csak elfekvő készletből, vagy használtan tudod beszerezni!

Szerző:  rudo [ 2010 márc. 28, 22:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

A régi jó dolgokból nem maradt semmi... :cry

Szerző:  KTMSzepy [ 2010 márc. 29, 10:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Én is jártam így. Volt 2001-ben egy teccős KTM kabát. 2002 elején a ringen megszaggattam az aktuális kabátomat, gondoltam itt az idő a KTM-re. Addigra már nem gyártották. Igaz amit akkor vettem helyette (BMW kabát) az azóta is megvan, folyamatosan használom és nagyon bejött. :)

Szepy

rudo írta:
A régi jó dolgokból nem maradt semmi... :cry

Szerző:  KTMSzepy [ 2010 márc. 29, 16:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

LC8 hátsófék.

Eddig azt hittem nem csak az én gondom, de most hétvégén azt láttam, hogy rajtam kívűl mindenkinek jó.
Nekem állandóan fellevegősödik - pár napot bír csak ki rendesen működve. "Javító" megoldás, a kis hőpajzs rajta van. Amikor múltkor Erdélybe mentünk, akkor pl. jó volt egészen addig, amíg a köves/kavicsos úton 35 fokban egyensúlyozva a lejtő szélén nem "forrt meg" a motor. A víz hőfoka is felment, a benzintankból is jönni kezdett már a benzin, annyira átforrósította a blokk - ezzel párhuzamosan ment el a hátsófék is.
Mindegy, hogy csak légtelenítem, vagy az egész folyadékot cserélem.
Megelőzendő a kérdéseket, a hátsó fék már volt cserélve (nem segített) és ugyanazt az 5.1-es Motorex folyadékot használom hozzá, amit az elsőfékhez is.

Esetleg a pedál állása befolyásolhatja?
További ötletek?

Szerző:  xerxesza [ 2010 márc. 29, 16:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

KTMSzepy írta:
LC8 hátsófék.

Eddig azt hittem nem csak az én gondom, de most hétvégén azt láttam, hogy rajtam kívűl mindenkinek jó.
Nekem állandóan fellevegősödik - pár napot bír csak ki rendesen működve. "Javító" megoldás, a kis hőpajzs rajta van. Amikor múltkor Erdélybe mentünk, akkor pl. jó volt egészen addig, amíg a köves/kavicsos úton 35 fokban egyensúlyozva a lejtő szélén nem "forrt meg" a motor. A víz hőfoka is felment, a benzintankból is jönni kezdett már a benzin, annyira átforrósította a blokk - ezzel párhuzamosan ment el a hátsófék is.
Mindegy, hogy csak légtelenítem, vagy az egész folyadékot cserélem.
Megelőzendő a kérdéseket, a hátsó fék már volt cserélve (nem segített) és ugyanazt az 5.1-es Motorex folyadékot használom hozzá, amit az elsőfékhez is.

Esetleg a pedál állása befolyásolhatja?
További ötletek?


Érdekes, mert nekem tényleg tökre müxik. Mondjuk nagyon nem tudom adagolni, de ez inkább az én bénaságom a csizmában. Mindkét motornál egyforma volt? Amikor elmegy, akkor mivan? Egyáltalán nem fog, vagy csak pumpálni kell? A vezeték jól van elvezetve?

Szerző:  KTMSzepy [ 2010 márc. 29, 20:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC8 tapasztalatok

Vezeték jó, bár nem tudom hogyan lehetne máshogy elvezetni.
Pumpálni kell, elsőre semmi 2. nyomásra rendes fékhatásom van.
Ha utána felengedem és várok 3 másodpercet a követkeő lenyomással, akkor újra felpuhul.
Amikor jó, akkor tudom adagolni. Igaz nagyon finoman nem, de legalább nem füstöl minden fékezésnél. :)
Az a fékhatás nekem tökéletesen megfelelne amit 2. lenyomásra kapok. Csak az már kicsit lassú amikor szükség lenne rá...

kb. 2000km múlva eljut a vas Ócsára, de addig sem lenne rossz tudni, hogy mi lehet a gebasz. Már nem garis, újabb fékmunkahengert vagy főfékhengert nem szívesen vennék rá - ezek eddig sem segítettek.

Szepy

xerxesza írta:
KTMSzepy írta:
LC8 hátsófék.

Eddig azt hittem nem csak az én gondom, de most hétvégén azt láttam, hogy rajtam kívűl mindenkinek jó.
Nekem állandóan fellevegősödik - pár napot bír csak ki rendesen működve. "Javító" megoldás, a kis hőpajzs rajta van. Amikor múltkor Erdélybe mentünk, akkor pl. jó volt egészen addig, amíg a köves/kavicsos úton 35 fokban egyensúlyozva a lejtő szélén nem "forrt meg" a motor. A víz hőfoka is felment, a benzintankból is jönni kezdett már a benzin, annyira átforrósította a blokk - ezzel párhuzamosan ment el a hátsófék is.
Mindegy, hogy csak légtelenítem, vagy az egész folyadékot cserélem.
Megelőzendő a kérdéseket, a hátsó fék már volt cserélve (nem segített) és ugyanazt az 5.1-es Motorex folyadékot használom hozzá, amit az elsőfékhez is.

Esetleg a pedál állása befolyásolhatja?
További ötletek?


Érdekes, mert nekem tényleg tökre müxik. Mondjuk nagyon nem tudom adagolni, de ez inkább az én bénaságom a csizmában. Mindkét motornál egyforma volt? Amikor elmegy, akkor mivan? Egyáltalán nem fog, vagy csak pumpálni kell? A vezeték jól van elvezetve?

Oldal: 4 / 22 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/