KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 jún. 17, 6:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17, 15:18 
megtaláltam ezt néztem én is (RK 520 XSO) akkor most azt kérdezném hogy ki milyen láncot használ és mi a véleménye?


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17, 18:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
te vagy fent a sportmotor fórumon is?

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17, 19:51 
jaja.. :) infot gyűjtök innen is onnan is.. ott valaki a did et mondja valaki a másikat.. és most rohadtul tanácstalan vagyok.. :D csak nem akarok szart venni és nem tudom mit csináljak..


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 17, 22:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
a szar a regina!
a többi jó,de pénztárca függvénye.sztem

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 18, 21:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
pete27 írta:
a szar a regina!
a többi jó,de pénztárca függvénye.sztem


Jaja, a regina fos...nekem az van és sokat kell állítgatni, de mondjuk így utóbb kiderült eddig mindig rosszul állítottam be a láncot és lehet emiatt...nemtom!!! Viszont én a drz-re anno 5ezer ft-osat vettem minden ilyen-olyan gyűrű nélkülit és az faxa volt, habár nem mentem vele sokat mert eladtuk a paripát de 2-3 ezer alatt semmi változás nem volt! Mondjuk én csak aszfalton használom a gépet, sose sarazok!!

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 25, 21:22 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
fudejovagy írta:
Hali! láncszett vásárlás előtt álok! Lc4 SM re milyen láncot vegyek ami jó is és nem is drága? hányas lánckerekeket? (nem akarok száguldozni de azért 100 nál még ne pörögje ki a lelkét:S ) RK 520 színes láncot szeretnék(narancsot, az az álmom) mert Renthal narancs lánckereket fogok venni hátra! Nem bóvli az RK? Nem fog megnyúlni vagy elszakadni? A D.I.D 520 sokkal jobb mint az RK? és X vagy O gyűrűset vegyek? köszi segítséget!


Én vettem egy 10 méteres láncot (asszem kb. 2000 pénz métere), vettem 10 patentszemet, és azt használom.
Meglepő, de ez az első lánc, amely 5000 km alatt gyakorlatilag semmit nem nyúlt, nem szórtam el róla görgőt és nem tört el egy szem sem.
Ezeket mind produkálta a DID, a Regina és a CZ lánc is.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 26, 11:28 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
fudejovagy írta:
Hali! láncszett vásárlás előtt álok! Lc4 SM re milyen láncot vegyek ami jó is és nem is drága? hányas lánckerekeket? (nem akarok száguldozni de azért 100 nál még ne pörögje ki a lelkét:S ) RK 520 színes láncot szeretnék(narancsot, az az álmom) mert Renthal narancs lánckereket fogok venni hátra! Nem bóvli az RK? Nem fog megnyúlni vagy elszakadni? A D.I.D 520 sokkal jobb mint az RK? és X vagy O gyűrűset vegyek? köszi segítséget!


Én vettem egy 10 méteres láncot (asszem kb. 2000 pénz métere), vettem 10 patentszemet, és azt használom.
Meglepő, de ez az első lánc, amely 5000 km alatt gyakorlatilag semmit nem nyúlt, nem szórtam el róla görgőt és nem tört el egy szem sem.
Ezeket mind produkálta a DID, a Regina és a CZ lánc is.

Üdv,

pancel

Offroadra OK, de én utcára valahogy nem tennék fel ilyet. Persze hülyeség nyilván, de akkoris.

Milyen gyűrűs? Vagy gyűrűtlen?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 26, 21:17 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
pancel írta:
fudejovagy írta:
Hali! láncszett vásárlás előtt álok! Lc4 SM re milyen láncot vegyek ami jó is és nem is drága? hányas lánckerekeket? (nem akarok száguldozni de azért 100 nál még ne pörögje ki a lelkét:S ) RK 520 színes láncot szeretnék(narancsot, az az álmom) mert Renthal narancs lánckereket fogok venni hátra! Nem bóvli az RK? Nem fog megnyúlni vagy elszakadni? A D.I.D 520 sokkal jobb mint az RK? és X vagy O gyűrűset vegyek? köszi segítséget!


Én vettem egy 10 méteres láncot (asszem kb. 2000 pénz métere), vettem 10 patentszemet, és azt használom.
Meglepő, de ez az első lánc, amely 5000 km alatt gyakorlatilag semmit nem nyúlt, nem szórtam el róla görgőt és nem tört el egy szem sem.
Ezeket mind produkálta a DID, a Regina és a CZ lánc is.

Üdv,

pancel

Offroadra OK, de én utcára valahogy nem tennék fel ilyet. Persze hülyeség nyilván, de akkoris.

Milyen gyűrűs? Vagy gyűrűtlen?


Mert mi a baj az utcával?
Ott messze nem kap annyit a lánc mintha sárban-szutyokban forgatod, rúgatod.

Egyébként gyűrűtlen, de ettől függetlenül véleményem szerint (saját vélemény) messze veri a márkás motorláncokat.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 05, 20:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Halihó!


Olyat csinál a motorom(2005 lc4), hogy menet közben egyszer csak elmegy a gyújtás, majd visszajön és megy tovább. A kijelző látom hogy újra indul, illetve hallok egy kattanást. Tudom, hogy rossz a sztender visszajelzőm, de attól még ezt nem csinálhátná, mert amikor régen működőtt, akkor a gyújtás nem vette el a motortól. Mármint nem indult újra a kijelző. van valami tippetek esetleg? Nézzem át a kábeleket, nem testel e le valami? köszi!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 06, 20:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
GyuriSXC írta:
Halihó!


Olyat csinál a motorom(2005 lc4), hogy menet közben egyszer csak elmegy a gyújtás, majd visszajön és megy tovább. A kijelző látom hogy újra indul, illetve hallok egy kattanást. Tudom, hogy rossz a sztender visszajelzőm, de attól még ezt nem csinálhátná, mert amikor régen működőtt, akkor a gyújtás nem vette el a motortól. Mármint nem indult újra a kijelző. van valami tippetek esetleg? Nézzem át a kábeleket, nem testel e le valami? köszi!







Nekem is csinált hasonlót.
Gyújtáskapcsoló.
Befújtam WD40-el, azóta jó.

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 07, 7:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Sanyi írta:

Nekem is csinált hasonlót.
Gyújtáskapcsoló.
Befújtam WD40-el, azóta jó.



Hali,köszi a választ. Neked pontosan mit produkált?

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 07, 8:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
GyuriSXC írta:
Sanyi írta:

Nekem is csinált hasonlót.
Gyújtáskapcsoló.
Befújtam WD40-el, azóta jó.



Hali,köszi a választ. Neked pontosan mit produkált?


Mentem vele, előztem 80-al.
És egyszer csak torpanás.
Bal oldali padkára félre tudtam húzódni szerencsére.

Ott nézem, se kép, se hang, sötét a kijelző.
Kulcsot piszkálom, visszajön.

Utána produkálta máskor is, és láttam, h kijelző ismét sötét.
Kulcs piszkálás, visszajött.
Befújtam, azóta OK.

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 11, 13:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
köszi az eddigi segítségeket!

Olyan dokumentum létezik valahol, ami leírja hogy melyik kábel színre pontosan miért felelős? van 1-2 elszakadt kábelem, és nem tudom hogy hova tartozhatnak... :pokeas:

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 11, 14:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
nézzétek http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=37721 mit találtam ! lehet nekem is ilyen problémám van..a srácnak ugyanúgy menet közben halt meg a motor mint nekem :m28

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 12, 8:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
GyuriSXC írta:
nézzétek http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=37721 mit találtam ! lehet nekem is ilyen problémám van..a srácnak ugyanúgy menet közben halt meg a motor mint nekem :m28

az ülés alatti kábelek csatlakozók ,szoktak hasonló bosszantó dolgokat produkálni, sztem azt nem árt átnézni első körben!!

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 13, 13:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Lc4 tulajok! valaki csinaljon legyszi kepeket nekem. A muszerfal alatt levo inditorele kabelezeserol lenne szo. kinek hany kabel es milyen szinuek mennek bele es utana merre folytatodnak?


ez a probléma megoldva..jó minden..


összeraktam a vasat, erre csak rúgásra indul... az önindító ezt produkálja: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/supermoto/ktm-lc-4-onindito-96028 mi lehet ez?? nem tudom miért,mitől csinálja, az önindítóhoz hozzá se nyúltam

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára GyuriSXC 2011 nov. 15, 17:40-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 14, 7:15 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
GyuriSXC írta:
Lc4 tulajok! valaki csinaljon legyszi kepeket nekem. A muszerfal alatt levo inditorele kabelezeserol lenne szo. kinek hany kabel es milyen szinuek mennek bele es utana merre folytatodnak?

bocsi, a nagy felbontás mitt.


Inkább töröld és méretezd át.

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 21, 18:15 
CSő! Hol tudok 04 es LC4 640 re 40-41 fogas NARANCS GYÁRI vagy RENTHAL hátsó lánckereket venni? KTM kecskemét kilőve.. azt mondták NINCS!


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 21, 19:17 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
fudejovagy írta:
CSő! Hol tudok 04 es LC4 640 re 40-41 fogas NARANCS GYÁRI vagy RENTHAL hátsó lánckereket venni? KTM kecskemét kilőve.. azt mondták NINCS!


Keresd őket, szerintem tudnak segíteni: http://ktm-ocsa.hu/index.php?page=4

Üdv,

pancel

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pancel 2011 nov. 21, 20:31-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 21, 20:23 
oksi kösz! megpróbálom! a másik még a zsembery lesz akiket reggel felhívok!


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 24, 17:16 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
GyuriSXC írta:
Lc4 tulajok! valaki csinaljon legyszi kepeket nekem. A muszerfal alatt levo inditorele kabelezeserol lenne szo. kinek hany kabel es milyen szinuek mennek bele es utana merre folytatodnak?


ez a probléma megoldva..jó minden..


összeraktam a vasat, erre csak rúgásra indul... az önindító ezt produkálja: http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/supermoto/ktm-lc-4-onindito-96028 mi lehet ez?? nem tudom miért,mitől csinálja, az önindítóhoz hozzá se nyúltam


Szia Gyuri!
Megnéztem a videót, egyszerűen gyenge az aksid (töltendő) és az önindító behúzótekercsed kerreg. De gondolom közben megoldódott! :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 07, 18:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
szerintetek elég hátra 4mm-es küllő 660 smc-be? most 4,5mm-es van bent.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 08, 22:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 14, 20:46
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Sopron
sziasztok. egy hülye gyors kérdés. szerintetek most mielőtt elteszem télire a motort , vagy majd szezon kezdete előtt érdemesebb olajat cserélni. már esedékes mindenképpen, csak ,hogy megvárjam e a szezon kezdetét. a választ előre is köszi.üdv

_________________
'03 KTM 640 lc4 Supermoto


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 08, 22:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
bogoly írta:
sziasztok. egy hülye gyors kérdés. szerintetek most mielőtt elteszem télire a motort , vagy majd szezon kezdete előtt érdemesebb olajat cserélni. már esedékes mindenképpen, csak ,hogy megvárjam e a szezon kezdetét. a választ előre is köszi.üdv


Én ha eltenném télire, kicserélném!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára szabcsab 2011 dec. 14, 22:27-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 14, 12:03 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
bogoly írta:
sziasztok. egy hülye gyors kérdés. szerintetek most mielőtt elteszem télire a motort , vagy majd szezon kezdete előtt érdemesebb olajat cserélni. már esedékes mindenképpen, csak ,hogy megvárjam e a szezon kezdetét. a választ előre is köszi.üdv


Én ha eltenném télire, kicserélném!


Én meg motoroznék télen, és ezért most cserélném ki :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 14, 12:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
xerxesza írta:
szabcsab írta:
bogoly írta:
sziasztok. egy hülye gyors kérdés. szerintetek most mielőtt elteszem télire a motort , vagy majd szezon kezdete előtt érdemesebb olajat cserélni. már esedékes mindenképpen, csak ,hogy megvárjam e a szezon kezdetét. a választ előre is köszi.üdv


Én ha eltenném télire, kicserélném!


Én meg motoroznék télen, és ezért most cserélném ki :)


Áron!

Szombaton Te voltál Alsónémedin a benyakútnál reggel?
Láttam egy LC8-at.

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 14, 14:44 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Sanyi írta:
Áron!

Szombaton Te voltál Alsónémedin a benyakútnál reggel?
Láttam egy LC8-at.


Ühüm. 10 körül. Mondjuk, ha odajössz, és mondod, hogy "Szia Áron"? :D Vagy engem nem láttál, csak a motort?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 14, 16:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
xerxesza írta:
Sanyi írta:
Áron!

Szombaton Te voltál Alsónémedin a benyakútnál reggel?
Láttam egy LC8-at.


Ühüm. 10 körül. Mondjuk, ha odajössz, és mondod, hogy "Szia Áron"? :D Vagy engem nem láttál, csak a motort?


:-)

Családdal húztam Pöst felé kocsival sietősen.
Csak a mocit láttam, Te gondolom fizettél bent.

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 14, 21:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sanyi írta:
xerxesza írta:
Sanyi írta:
Áron!

Szombaton Te voltál Alsónémedin a benyakútnál reggel?
Láttam egy LC8-at.


Ühüm. 10 körül. Mondjuk, ha odajössz, és mondod, hogy "Szia Áron"? :D Vagy engem nem láttál, csak a motort?


:-)

Családdal húztam Pöst felé kocsival sietősen.
Csak a mocit láttam, Te gondolom fizettél bent.

Símaszkban rohant kifelé egy nagy zsákkal!!


Én sem állnék meg,.... a családra kenném...........!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2011 dec. 14, 23:07 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Hja, lenyúltam az összes csipszet :-D

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 14, 21:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
Szerintetek mit csináljak,ha a 4,5mm-es első kerékbe való küllő 5mm-es menete miatt nem megy be a helyére? :cry :cry


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 15, 9:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 19, 13:02
Hozzászólások: 21
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy 640-esem felváltáskor nem mindig veszi a sebességet. Beragad, és csak erős rántásnak hajlandó engedelmeskedni. Az a gyanúm, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Már csak azért is, mert álló helyzetben sebességbe rakva megugrik a motor. Jelenleg 10w50-es olaj van benne, sűrűbb olajjal lehet ezt orvosolni?

Előre is köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 15, 11:00 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
hafratomi írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy 640-esem felváltáskor nem mindig veszi a sebességet. Beragad, és csak erős rántásnak hajlandó engedelmeskedni. Az a gyanúm, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Már csak azért is, mert álló helyzetben sebességbe rakva megugrik a motor. Jelenleg 10w50-es olaj van benne, sűrűbb olajjal lehet ezt orvosolni?

Előre is köszönöm a segítséget.


Szia Tomi!

Javaslom, először próbáld meg lecserélni a kuplung folyadékot, csodákra képes! :wink
Ebbe a mutatványba már én is belefutottam, és ez volt a megoldás, pedig a kuplung karon nem is lehetett érezni, hogy sz*r lenne a folyadék.
Arra viszont nagyon figyelj, hogy nehogy fékfolyadékkal töltsd fel a kuplungot, mert rövid idő alatt kinyírod, és nem biztos, hogy egy "O" gyűrű cserével megúszod!
A fékfolyadék megmarja a munkahenger alkatrészeit!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 15, 14:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 19, 13:02
Hozzászólások: 21
pancel írta:
hafratomi írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy 640-esem felváltáskor nem mindig veszi a sebességet. Beragad, és csak erős rántásnak hajlandó engedelmeskedni. Az a gyanúm, hogy a kuplung nem emel ki rendesen. Már csak azért is, mert álló helyzetben sebességbe rakva megugrik a motor. Jelenleg 10w50-es olaj van benne, sűrűbb olajjal lehet ezt orvosolni?

Előre is köszönöm a segítséget.


Szia Tomi!

Javaslom, először próbáld meg lecserélni a kuplung folyadékot, csodákra képes! :wink
Ebbe a mutatványba már én is belefutottam, és ez volt a megoldás, pedig a kuplung karon nem is lehetett érezni, hogy sz*r lenne a folyadék.
Arra viszont nagyon figyelj, hogy nehogy fékfolyadékkal töltsd fel a kuplungot, mert rövid idő alatt kinyírod, és nem biztos, hogy egy "O" gyűrű cserével megúszod!
A fékfolyadék megmarja a munkahenger alkatrészeit!

Üdv,

pancel


Köszi, akkor ezt meglépem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 25, 22:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Hali!!

Tegnap tesóm elvitte első útjára a téli pihenés után a paripát, akkor minden rendben volt azt leszámítva, hogy másfél órát szaroztunk h beinduljon!
Aztán ma ismét fordult vele egyet és arra lett figyelmes h csöpög a hűtővíz...már elég sötét volt szal nem tudtuk igazán megnézni de úgy vettük észre h mintha a túlfolyón csordogált volna! Volt is egy két csepp a motor alatt meg kicsit vizes volt az a gumis védő cucc ami a hűtőt takarja viszont láccólag nem tűnt kevesebbnek a vízszint mint eddig!

Ez most mi lehet? Találkozott már valaki hasonlóval?

Üdv

Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 26, 0:23 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
fuzzyka írta:
Hali!!

Tegnap tesóm elvitte első útjára a téli pihenés után a paripát, akkor minden rendben volt azt leszámítva, hogy másfél órát szaroztunk h beinduljon!
Aztán ma ismét fordult vele egyet és arra lett figyelmes h csöpög a hűtővíz...már elég sötét volt szal nem tudtuk igazán megnézni de úgy vettük észre h mintha a túlfolyón csordogált volna! Volt is egy két csepp a motor alatt meg kicsit vizes volt az a gumis védő cucc ami a hűtőt takarja viszont láccólag nem tűnt kevesebbnek a vízszint mint eddig!

Ez most mi lehet? Találkozott már valaki hasonlóval?

Üdv

Zsolt


Egy-két csepp?

Ohh, ne is törődj annyival, nyugodtan sörözz tovább, ez nem számít problémának! :wow:
Nekem két-három decit szokott egy-egy motorozás alatt kihugyozni. :stupid
Egyébként valószínűleg a hűtősapkád gumitömítése száradt meg, adj neki egy kis szilikonos zsírt, az majd bepuhítja a gumit és jó lesz! :wink

Üdv,

pancel
Üdv,

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 26, 0:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
pancel írta:
fuzzyka írta:
Hali!!

Tegnap tesóm elvitte első útjára a téli pihenés után a paripát, akkor minden rendben volt azt leszámítva, hogy másfél órát szaroztunk h beinduljon!
Aztán ma ismét fordult vele egyet és arra lett figyelmes h csöpög a hűtővíz...már elég sötét volt szal nem tudtuk igazán megnézni de úgy vettük észre h mintha a túlfolyón csordogált volna! Volt is egy két csepp a motor alatt meg kicsit vizes volt az a gumis védő cucc ami a hűtőt takarja viszont láccólag nem tűnt kevesebbnek a vízszint mint eddig!

Ez most mi lehet? Találkozott már valaki hasonlóval?

Üdv

Zsolt


Egy-két csepp?

Ohh, ne is törődj annyival, nyugodtan sörözz tovább, ez nem számít problémának! :wow:
Nekem két-három decit szokott egy-egy motorozás alatt kihugyozni. :stupid
Egyébként valószínűleg a hűtősapkád gumitömítése száradt meg, adj neki egy kis szilikonos zsírt, az majd bepuhítja a gumit és jó lesz! :wink

Üdv,

pancel
Üdv,


Megvagyok nyugodva!!!!!!!!

Köszönöm!!! :yeah

Üdv

Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 26, 2:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
pancel írta:
fuzzyka írta:
Hali!!

Tegnap tesóm elvitte első útjára a téli pihenés után a paripát, akkor minden rendben volt azt leszámítva, hogy másfél órát szaroztunk h beinduljon!
Aztán ma ismét fordult vele egyet és arra lett figyelmes h csöpög a hűtővíz...már elég sötét volt szal nem tudtuk igazán megnézni de úgy vettük észre h mintha a túlfolyón csordogált volna! Volt is egy két csepp a motor alatt meg kicsit vizes volt az a gumis védő cucc ami a hűtőt takarja viszont láccólag nem tűnt kevesebbnek a vízszint mint eddig!

Ez most mi lehet? Találkozott már valaki hasonlóval?

Üdv

Zsolt


Egy-két csepp?

Ohh, ne is törődj annyival, nyugodtan sörözz tovább, ez nem számít problémának! :wow:
Nekem két-három decit szokott egy-egy motorozás alatt kihugyozni. :stupid
Egyébként valószínűleg a hűtősapkád gumitömítése száradt meg, adj neki egy kis szilikonos zsírt, az majd bepuhítja a gumit és jó lesz! :wink

Üdv,

pancel
Üdv,



Esetleg a hűtőnek a felvekvőfelülete, amire a hűtősapka gumija zárna, nekem az ette el a fene anno!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 18, 2:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 márc. 11, 2:16
Hozzászólások: 7
Sziasztok!

Ktm lc4 640 2001 -es modell. A problémám a következő: tavaly júliusban vettem a motort egy kereskedésben Zalaegerszegen. A motort úgy vettem , hogy tudtam rossz a gyújtása (be volt darálva az állórész ) . Egy paksi nagyon rendes emberke adott nekem 5 ezer forintért egy olyan állórészt ami nem tölt ugyan , de a motor ment vele. Ezúton is köszi neki. A nyarat végigmotoroztam kb 1500 km-t tehettem bele. Aztán jött a tél és gondoltam minden spórolt pénzem a motorra költöm mert az jó poén :D . Légszűrő , olajszűrők , olajcsere . Aztán jött az elképzelés : jó lenne egy szép festés. Szét is kaptam a mocit rendesen ekkor vettem észre , hogy el van törve a hátsó váznyúlvány. Ezért azt is leszedtem . Hegesztés homokszórás , alapozás , festés szuper. Idomok is elkészültek airbrush meg minden . Közben a generátor állórészt újratekercseltettem. Eljött a tavasz minden készen állt elkezdtem összerakni és el is készültem beraktam az akksit és akkor pukk. Kiment a 30 as biztosíték ami az akksi mellett van. Aztán ügyesen még kettőt kidurrantottam. Ekkor vettem észre , hogy felcseréltem két csatlakozót. Ezután rajz alapján átnéztem az összes cstlakozót , kicseréltem a biztosítékot és próbáltam indítani. Semmi szikra :( . Gondoltam biztos tönkrevágtam a cdi-t . Ezért vettem egy bontottat 25ért megbízható embertől . összeraktam gyújtás rá szikra nincs és a cdi -ből zizegő hang jön. A gyújtótrafónak adtam 12 voltot és akkor szikrázott a gyertya ezért azt kizártam ,hogy rossz lenne. Ha a narancssárga vezetéket széthúzom megszűnik a kerregés a cdi-ben. Rajz alapján próbáltam kikövetkeztetni meg vizuálisan is lekövettem a narancssárga vezeték az indítógombba majd onnan a gyújtáskapcsolóba megy . Mértem multiméterrel : az akksim 12.3 voltot ad le ha széthúzom a cdi narancssárga vezetékét akkor a cdi-hez közelebbi rész és a test között mérek : 0,33 voltot a másik felén ami a kábelkötegbe megy ott pedig 11.97 voltot . Már mindent megnéztem . Mindenhol jó a testelés minden kábel jól össze van dugva . Segítsen valaki kérem! Szigetszentmiklósi vagyok , fizetek is szívesen , vagy van söröm itthon, meg házipálinka. :peace:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 18, 8:57 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
erikthekippa írta:
Sziasztok!

Ktm lc4 640 2001 -es modell. A problémám a következő: tavaly júliusban vettem a motort egy kereskedésben Zalaegerszegen. A motort úgy vettem , hogy tudtam rossz a gyújtása (be volt darálva az állórész ) . Egy paksi nagyon rendes emberke adott nekem 5 ezer forintért egy olyan állórészt ami nem tölt ugyan , de a motor ment vele. Ezúton is köszi neki. A nyarat végigmotoroztam kb 1500 km-t tehettem bele. Aztán jött a tél és gondoltam minden spórolt pénzem a motorra költöm mert az jó poén :D . Légszűrő , olajszűrők , olajcsere . Aztán jött az elképzelés : jó lenne egy szép festés. Szét is kaptam a mocit rendesen ekkor vettem észre , hogy el van törve a hátsó váznyúlvány. Ezért azt is leszedtem . Hegesztés homokszórás , alapozás , festés szuper. Idomok is elkészültek airbrush meg minden . Közben a generátor állórészt újratekercseltettem. Eljött a tavasz minden készen állt elkezdtem összerakni és el is készültem beraktam az akksit és akkor pukk. Kiment a 30 as biztosíték ami az akksi mellett van. Aztán ügyesen még kettőt kidurrantottam. Ekkor vettem észre , hogy felcseréltem két csatlakozót. Ezután rajz alapján átnéztem az összes cstlakozót , kicseréltem a biztosítékot és próbáltam indítani. Semmi szikra :( . Gondoltam biztos tönkrevágtam a cdi-t . Ezért vettem egy bontottat 25ért megbízható embertől . összeraktam gyújtás rá szikra nincs és a cdi -ből zizegő hang jön. A gyújtótrafónak adtam 12 voltot és akkor szikrázott a gyertya ezért azt kizártam ,hogy rossz lenne. Ha a narancssárga vezetéket széthúzom megszűnik a kerregés a cdi-ben. Rajz alapján próbáltam kikövetkeztetni meg vizuálisan is lekövettem a narancssárga vezeték az indítógombba majd onnan a gyújtáskapcsolóba megy . Mértem multiméterrel : az akksim 12.3 voltot ad le ha széthúzom a cdi narancssárga vezetékét akkor a cdi-hez közelebbi rész és a test között mérek : 0,33 voltot a másik felén ami a kábelkötegbe megy ott pedig 11.97 voltot . Már mindent megnéztem . Mindenhol jó a testelés minden kábel jól össze van dugva . Segítsen valaki kérem! Szigetszentmiklósi vagyok , fizetek is szívesen , vagy van söröm itthon, meg házipálinka. :peace:


Hali!

Nem lehet, hogy a slussz környékén van valami bibi?
Tudom, hülye dolog megkérdezni, de én már futottam bele abba, hogy a slusszkábel volt kidörzsölődve, és pont egy ilyen anomália kellett, hogy átüssön, és utána folyamatosan slusszot adjon.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 18, 16:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 márc. 11, 2:16
Hozzászólások: 7
pancel írta:
erikthekippa írta:
Sziasztok!

Ktm lc4 640 2001 -es modell. A problémám a következő: tavaly júliusban vettem a motort egy kereskedésben Zalaegerszegen. A motort úgy vettem , hogy tudtam rossz a gyújtása (be volt darálva az állórész ) . Egy paksi nagyon rendes emberke adott nekem 5 ezer forintért egy olyan állórészt ami nem tölt ugyan , de a motor ment vele. Ezúton is köszi neki. A nyarat végigmotoroztam kb 1500 km-t tehettem bele. Aztán jött a tél és gondoltam minden spórolt pénzem a motorra költöm mert az jó poén :D . Légszűrő , olajszűrők , olajcsere . Aztán jött az elképzelés : jó lenne egy szép festés. Szét is kaptam a mocit rendesen ekkor vettem észre , hogy el van törve a hátsó váznyúlvány. Ezért azt is leszedtem . Hegesztés homokszórás , alapozás , festés szuper. Idomok is elkészültek airbrush meg minden . Közben a generátor állórészt újratekercseltettem. Eljött a tavasz minden készen állt elkezdtem összerakni és el is készültem beraktam az akksit és akkor pukk. Kiment a 30 as biztosíték ami az akksi mellett van. Aztán ügyesen még kettőt kidurrantottam. Ekkor vettem észre , hogy felcseréltem két csatlakozót. Ezután rajz alapján átnéztem az összes cstlakozót , kicseréltem a biztosítékot és próbáltam indítani. Semmi szikra :( . Gondoltam biztos tönkrevágtam a cdi-t . Ezért vettem egy bontottat 25ért megbízható embertől . összeraktam gyújtás rá szikra nincs és a cdi -ből zizegő hang jön. A gyújtótrafónak adtam 12 voltot és akkor szikrázott a gyertya ezért azt kizártam ,hogy rossz lenne. Ha a narancssárga vezetéket széthúzom megszűnik a kerregés a cdi-ben. Rajz alapján próbáltam kikövetkeztetni meg vizuálisan is lekövettem a narancssárga vezeték az indítógombba majd onnan a gyújtáskapcsolóba megy . Mértem multiméterrel : az akksim 12.3 voltot ad le ha széthúzom a cdi narancssárga vezetékét akkor a cdi-hez közelebbi rész és a test között mérek : 0,33 voltot a másik felén ami a kábelkötegbe megy ott pedig 11.97 voltot . Már mindent megnéztem . Mindenhol jó a testelés minden kábel jól össze van dugva . Segítsen valaki kérem! Szigetszentmiklósi vagyok , fizetek is szívesen , vagy van söröm itthon, meg házipálinka. :peace:


Hali!

Nem lehet, hogy a slussz környékén van valami bibi?
Tudom, hülye dolog megkérdezni, de én már futottam bele abba, hogy a slusszkábel volt kidörzsölődve, és pont egy ilyen anomália kellett, hogy átüssön, és utána folyamatosan slusszot adjon.

Üdv,

pancel


Hát a slussz körül nem tudom hogy mit tudok kimérni :( ,de van valami amit ma ki tudtam deriteni : ha ráadom a gyujtást és széthuzom a gyujtotrafo felé menő vezetéket akkor hangosan sipol . Ha összedugom akkor szikrázik a gyertya. Jeladót néztem 100 ohmot mérek . :star


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 18, 19:00 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
erikthekippa írta:
pancel írta:
erikthekippa írta:
Sziasztok!

Ktm lc4 640 2001 -es modell. A problémám a következő: tavaly júliusban vettem a motort egy kereskedésben Zalaegerszegen. A motort úgy vettem , hogy tudtam rossz a gyújtása (be volt darálva az állórész ) . Egy paksi nagyon rendes emberke adott nekem 5 ezer forintért egy olyan állórészt ami nem tölt ugyan , de a motor ment vele. Ezúton is köszi neki. A nyarat végigmotoroztam kb 1500 km-t tehettem bele. Aztán jött a tél és gondoltam minden spórolt pénzem a motorra költöm mert az jó poén :D . Légszűrő , olajszűrők , olajcsere . Aztán jött az elképzelés : jó lenne egy szép festés. Szét is kaptam a mocit rendesen ekkor vettem észre , hogy el van törve a hátsó váznyúlvány. Ezért azt is leszedtem . Hegesztés homokszórás , alapozás , festés szuper. Idomok is elkészültek airbrush meg minden . Közben a generátor állórészt újratekercseltettem. Eljött a tavasz minden készen állt elkezdtem összerakni és el is készültem beraktam az akksit és akkor pukk. Kiment a 30 as biztosíték ami az akksi mellett van. Aztán ügyesen még kettőt kidurrantottam. Ekkor vettem észre , hogy felcseréltem két csatlakozót. Ezután rajz alapján átnéztem az összes cstlakozót , kicseréltem a biztosítékot és próbáltam indítani. Semmi szikra :( . Gondoltam biztos tönkrevágtam a cdi-t . Ezért vettem egy bontottat 25ért megbízható embertől . összeraktam gyújtás rá szikra nincs és a cdi -ből zizegő hang jön. A gyújtótrafónak adtam 12 voltot és akkor szikrázott a gyertya ezért azt kizártam ,hogy rossz lenne. Ha a narancssárga vezetéket széthúzom megszűnik a kerregés a cdi-ben. Rajz alapján próbáltam kikövetkeztetni meg vizuálisan is lekövettem a narancssárga vezeték az indítógombba majd onnan a gyújtáskapcsolóba megy . Mértem multiméterrel : az akksim 12.3 voltot ad le ha széthúzom a cdi narancssárga vezetékét akkor a cdi-hez közelebbi rész és a test között mérek : 0,33 voltot a másik felén ami a kábelkötegbe megy ott pedig 11.97 voltot . Már mindent megnéztem . Mindenhol jó a testelés minden kábel jól össze van dugva . Segítsen valaki kérem! Szigetszentmiklósi vagyok , fizetek is szívesen , vagy van söröm itthon, meg házipálinka. :peace:


Hali!

Nem lehet, hogy a slussz környékén van valami bibi?
Tudom, hülye dolog megkérdezni, de én már futottam bele abba, hogy a slusszkábel volt kidörzsölődve, és pont egy ilyen anomália kellett, hogy átüssön, és utána folyamatosan slusszot adjon.

Üdv,

pancel


Hát a slussz körül nem tudom hogy mit tudok kimérni :( ,de van valami amit ma ki tudtam deriteni : ha ráadom a gyujtást és széthuzom a gyujtotrafo felé menő vezetéket akkor hangosan sipol . Ha összedugom akkor szikrázik a gyertya. Jeladót néztem 100 ohmot mérek . :star


Ha ad egy szikrát, akkor a slussznál nem lehet probléma.
Próbáld úgy mérni, hogy a jeladónak egy pontnál kellene jelet adni (azt nem tudom, hogy hány Ohm olyankor), az a jel megvan-e.
Ha nincs, akkor jeladó is lehet döglött.
Mondjuk az egyik kolléga is belefutott már szikra problémába, nevezetesen néha volt szikra, néha pedig nem.
Nála az volt a gond, hogy a főtengely-csapágy megdöglött, és akkorát lógott a főtengely, hogy a jeladóig nem ért el az ellendarab.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 18, 20:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
Sziasztok,

meg tudná nekem mondani valaki, hogy a fekete LC4 blokk bal oldalán(menetirány szerint) megy felfele egy gumicső a tank alá, az inditómotor illetve a berugókar mögött nagyjából,
arra lennék kiváncsi hogy az mi, nem találtam meg a szerelési könyvben.
nagyon repedt a gumicső alja a bilincsnél, kicserélném, ha létfontosságú:)

köszi

n


Csatolmányok:
2012-03-18 19.10.38.jpg
2012-03-18 19.10.38.jpg [ 154.68 KiB | Megtekintve 34080 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 18, 21:17 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Kartergázcső a vázba vezeti a blokban keletkezett gáz és onnan egy másik cső a légszűrőbe

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 18, 21:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
köszi,
akkor az marad repedt:) még egy ideig


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 19, 21:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Sziasztok!

Valaki megmondaná nekem milyen időközönként kell szelephézagot állítani az lc4-es blokkoknál? (ez konkrétan fekete blokkos)

Köszönöm

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 30, 13:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Na végre (1év után) elkészült Betyár!
Köszönöm Petyának a szerelést és Pancelnak a segítséget! :beer
Még egy kis finomítás és vizsga kell,aztán újra nyüstölhetem. :m28

csak tájékoztatásul!

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 30, 18:29 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
pete27 írta:
Na végre (1év után) elkészült Betyár!
Köszönöm Petyának a szerelést és Pancelnak a segítséget! :beer
Még egy kis finomítás és vizsga kell,aztán újra nyüstölhetem. :m28

csak tájékoztatásul!

üdv.
pete


:yeah :yeah :wow: :beer

Műszaki ügyben tud Norbi segíteni!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 30, 21:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
pete27 írta:
Na végre (1év után) elkészült Betyár!


:m28

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 márc. 31, 23:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
Sziasztok, akku kérédsem lenne,tudom, hog volt márróla szó, de nem találom a hozzászólásokközt.
Duke II 2001 LC4-be kelle akku? Van valami kódszámaami alapján tudom keresni hogy milyen való bele?

köszi


ps:ma jól jött a berugókat:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség