KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 jún. 17, 6:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 01, 0:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
Noby írta:
Sziasztok, akku kérédsem lenne,tudom, hog volt márróla szó, de nem találom a hozzászólásokközt.
Duke II 2001 LC4-be kelle akku? Van valami kódszámaami alapján tudom keresni hogy milyen való bele?

köszi


ps:ma jól jött a berugókat:)


Szia!

Kell bele:)

Ez a gyári (KTM) száma: 58411053000

"BATTERY 12V 8AH"

Lehet, hogy olcsóbb valami nem eredetit szerezni bele:)

Elvileg!!! (Tehát ez csak tipp a részemről) Yuasa YTX9-BS van benne gyárilag, tehát egy YTX9-BS "másolat" jó lesz:
http://www.argep.hu/trend/YTX9/YTX9-BS.html

De az is lehet, hogy YTZ10S kell bele, szóval az lenne a legegyszerűbb szerintem ha megnéznéd, hogy most milyen van benne vagy megkérdeznéd Ócsán :)

Üdv.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 01, 10:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
Noby írta:
Sziasztok, akku kérédsem lenne,tudom, hog volt márróla szó, de nem találom a hozzászólásokközt.
Duke II 2001 LC4-be kelle akku? Van valami kódszámaami alapján tudom keresni hogy milyen való bele?

köszi


ps:ma jól jött a berugókat:)




Hali! A használati utasítását töltsd le.Sok infót megtalálsz benne!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 01, 11:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
nem eredeti van benne az biztos, mert sokkal kisebb méretben, alacsonyabb
leírás megvan de abban csak az alapadatokat találtam, mint Ah stb.
köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 01, 12:01 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Noby írta:
nem eredeti van benne az biztos, mert sokkal kisebb méretben, alacsonyabb
leírás megvan de abban csak az alapadatokat találtam, mint Ah stb.
köszi


Itt tudsz keresgélni, de egy magasságot azért mérj, mekkora fér el benne, mert a Duke kijött 93 és 105mm magas akkuval is!

http://www.bannerbatterien.com/banner/p ... index7.php

Elvileg elég jó akkuk, eddig csak jókat hallottam róla, bár nálam fél év alatt kipurcant, szerintem leszakadhattak a cellák benne az endurózás mellékhatásaként.
Ezután vettem egy kínai spirálcellás akksit 16000-ért, az két éve bírja a borzalmakat hiba nélkül. :)


Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 01, 16:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
köszi, most 93 magas van benne, de a lefogato fém pánt vagy 2 cm-vel magasabb tehát 105 lesz a nyerő

bár az oldal amit írtál a 93-ast adta ki


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 02, 15:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Sumi írta:
Noby írta:
Sziasztok, akku kérédsem lenne,tudom, hog volt márróla szó, de nem találom a hozzászólásokközt.
Duke II 2001 LC4-be kelle akku? Van valami kódszámaami alapján tudom keresni hogy milyen való bele?

köszi


ps:ma jól jött a berugókat:)


Szia!

Kell bele:)

Ez a gyári (KTM) száma: 58411053000

"BATTERY 12V 8AH"

Lehet, hogy olcsóbb valami nem eredetit szerezni bele:)

Elvileg!!! (Tehát ez csak tipp a részemről) Yuasa YTX9-BS van benne gyárilag, tehát egy YTX9-BS "másolat" jó lesz:
http://www.argep.hu/trend/YTX9/YTX9-BS.html

De az is lehet, hogy YTZ10S kell bele, szóval az lenne a legegyszerűbb szerintem ha megnéznéd, hogy most milyen van benne vagy megkérdeznéd Ócsán :)

Üdv.


YTZ10s, vagy YTZ10s-BS kell bele, 190es indítóárammal (EN)
Mivel rezonál az 1hengeres,ezért felitatott (vagy zselés) akksit vegyél!
A legolcsóbbat vedd meg,mert 6hónap gari van mindegyiken,és ha télen nincs feltéve töltőre akkor nagy az esélye hogy kampó lesz tavaszra.utána veheted az újat. nézd meg a Forex kft. honlapját. A landport akksit ajánlom,mivel ár-érték alapján elég fajin akksi.én is ezt forgalmaztam.egy ideig.má' nem!
Most vettem 8ezerért a vaterán!
A drágákat felejtsd el!

üdv.

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 02, 22:13 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pete27 írta:
Sumi írta:
Noby írta:
Sziasztok, akku kérédsem lenne,tudom, hog volt márróla szó, de nem találom a hozzászólásokközt.
Duke II 2001 LC4-be kelle akku? Van valami kódszámaami alapján tudom keresni hogy milyen való bele?

köszi


ps:ma jól jött a berugókat:)


Szia!

Kell bele:)

Ez a gyári (KTM) száma: 58411053000

"BATTERY 12V 8AH"

Lehet, hogy olcsóbb valami nem eredetit szerezni bele:)

Elvileg!!! (Tehát ez csak tipp a részemről) Yuasa YTX9-BS van benne gyárilag, tehát egy YTX9-BS "másolat" jó lesz:
http://www.argep.hu/trend/YTX9/YTX9-BS.html

De az is lehet, hogy YTZ10S kell bele, szóval az lenne a legegyszerűbb szerintem ha megnéznéd, hogy most milyen van benne vagy megkérdeznéd Ócsán :)

Üdv.


YTZ10s, vagy YTZ10s-BS kell bele, 190es indítóárammal (EN)
Mivel rezonál az 1hengeres,ezért felitatott (vagy zselés) akksit vegyél!
A legolcsóbbat vedd meg,mert 6hónap gari van mindegyiken,és ha télen nincs feltéve töltőre akkor nagy az esélye hogy kampó lesz tavaszra.utána veheted az újat. nézd meg a Forex kft. honlapját. A landport akksit ajánlom,mivel ár-érték alapján elég fajin akksi.én is ezt forgalmaztam.egy ideig.má' nem!
Most vettem 8ezerért a vaterán!
A drágákat felejtsd el!

üdv.


LP akksi nekem is lól műkszik Lc8-ban (fél ár alatt mint yuasa). :m28

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 ápr. 16, 14:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 okt. 19, 13:02
Hozzászólások: 21
Sziasztok!

Fel tudna valaki világosítani, hogy mik az ajánlott fúvókaméretek Mikuni BST-hez?
A moci egy 2003-as 640 SM, Akra kidörrenő (jelenleg nincs benne a db killer), nyitott légszűrőház, ledugózott vákuum, elektromos csati lehúzva. Ezeket mind az előző tulaj követte el, és állítólag Gödöllőn csinálták, így talán van remény, hogy jól össze is van lőve.
Nos, vissza akarom rakni a fojtást (konfliktusaim vannak a hangja miatt), és szeretném a fogyasztást is visszafogni, mert most alapból 6-ot megeszik százon, pedig nem kenem neki annyira, hogy indokolt legyen (vagy ez normális). Túl dús keverékre gyanakszom, mert hirtelen nagy gázra köpi a kormot rendesen. Bár a gyertyakép szép barna, de ki tudja.
Szóval haverral szétborítanánk a karbit, és ehhez kellene egy kiindulási alap.

Előre is kösz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 06, 13:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
8)
Kép

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 06, 14:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
8)
Kép


Ezzel most mi van, ez az új motorod?

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 06, 14:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
Ezzel most mi van, ez az új motorod?


Ha 10évesen újnak számít, akkor igen :stupid

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 06, 16:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
szabcsab írta:
Ezzel most mi van, ez az új motorod?


Ha 10évesen újnak számít, akkor igen :stupid


Visszasírtad a múltat :Think
Pedig azidőtájt ha jól emléxem nagyon nemszeretted a "traktort", akkor a kétütem volt az istencsászár, akkor most hogy is vagyunk :clever:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 06, 17:40 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
gencsydani írta:
8)
Kép

:wow:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 06, 19:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
8)
Kép


Ez most ugyanaz, vagy csak egy ugyanolyan?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 06, 19:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
Visszasírtad a múltat :Think
Pedig azidőtájt ha jól emléxem nagyon nemszeretted a "traktort", akkor a kétütem volt az istencsászár, akkor most hogy is vagyunk :clever:


Nem sírtam vissza a múltat, igazából majdnem véletlenül botlottam bele ebbe a gépbe, több(sok)hengeres, rövidlábú, felkelő nap országbeli típusokban gondolkodtam.
Azt meg továbbra tartom hogy terepen a kétütem az igazi (élvezet szempontjából legalábbis biztosan - sőt, az alapján még aszfaltra is), de a jelenlegi anyagi és egyéb körülményeimet figyelembe véve sajnos még ezt sem lesz egyszerű fenntartani...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 06, 19:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesza írta:
Ez most ugyanaz, vagy csak egy ugyanolyan?


Nem ugyanolyan, ez gyárilag SM, az meg nem az volt.
De valóban ugyanaz az évjárat, sőt, a forgalmi szerint a típus is.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 07, 9:56 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 08, 23:49
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Veresegyház
az SC a másik favorit motor LC4-ben. Szép darab. :wow:



gencsydani írta:
8)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 17, 20:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
dani gyere velünk pályázni??????

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 31, 22:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 nov. 16, 15:32
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kom.-Eszt.megy-e? :)
Sziasztok.
Gondolom nem ez a legjobb hely, de a bemutatkozós topic eléggé kaotikus számomra....
A lényeg, egy 2004-es LC4 Supermoto jogos tulaja lettem, amit imádok!!! :yeah
Közös kanyarvadászat, pályázás ilyesmi jöhet.... :D
Alapkörzetem Tatabánya és környéke...

_________________
'04 KTM LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 31, 22:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 máj. 10, 9:50
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Dunakeszi
pete27 írta:
dani gyere velünk pályázni??????

ha letelik a bejáratási időszakom, én mennék(LC4 SM, Dunakeszi)... :yeah Bár nem vagyok GD... :grin:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 01, 8:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
vado írta:
pete27 írta:
dani gyere velünk pályázni??????

ha letelik a bejáratási időszakom, én mennék(LC4 SM, Dunakeszi)... :yeah Bár nem vagyok GD... :grin:



Hali!!

Azt hiszem mindannyiunk nevében mondhatom, hogy örülnénk ha jönnél velünk! Mi kakucs, kecskemét váltakozásban szoktunk járni pályázni... kakucsra keréken, kecskemétre utánfutóval(amin van még egy hely) szoktunk menni! jövőhetén elvileg kakucs a soros, várunk szeretettel! A többit megbeszéljük a találkozós topikban h ne OFF-oljunk itt!!

Üdv

Zsolt!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 01, 8:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
Urak, segítségre lenne szükségem!

Mitől lehet, hogy a paripa hideg állapotban az első elindulásnál lefullad ha egyesbe rakom? sőt ha sebességben indítózom akkor ahogy forgatja az önindító úgy szökdel előre! Ez csak hidegen van(akkor se mindig) melegen ez eltűnik! Viszont ami nagyobb probléma, hogy menet közben egyre zajosabbnak tűnik a fokozatok váltásánál olyan koppanó hangot hallat plusz néha elindulásnál is megnyisszan valami! A lamellák elvileg rendben vannak, tavaly lettek cserélve azóta 6 ezer km került bele kb a legutóbbi olajcsere óta meg egy ezres max szóval nem hiszem, hogy a fáradt olaj lenne az oka...

Valakinek volt már gondja lc4 váltóval?

Köszi

Üdv

Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 01, 14:57 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
fuzzyka írta:
Urak, segítségre lenne szükségem!

Mitől lehet, hogy a paripa hideg állapotban az első elindulásnál lefullad ha egyesbe rakom? sőt ha sebességben indítózom akkor ahogy forgatja az önindító úgy szökdel előre! Ez csak hidegen van(akkor se mindig) melegen ez eltűnik! Viszont ami nagyobb probléma, hogy menet közben egyre zajosabbnak tűnik a fokozatok váltásánál olyan koppanó hangot hallat plusz néha elindulásnál is megnyisszan valami! A lamellák elvileg rendben vannak, tavaly lettek cserélve azóta 6 ezer km került bele kb a legutóbbi olajcsere óta meg egy ezres max szóval nem hiszem, hogy a fáradt olaj lenne az oka...

Valakinek volt már gondja lc4 váltóval?

Köszi

Üdv

Zsolt


Az alapján amit leírsz, nagyon az olajra hajaz a probléma, LC4-nél jellemző, hogy fura dolgokat művel a váltó és a kuplung ha az olaj már nincs a helyzet magaslatán.
Ez általában abban szokott kimerülni, hogy a fokozatot nehezebben veszi és elkezd "úszni" a kuplung (sebességbe rakáskor fog, de sokszor mellette erős gázadásoknál meg-meg csúszik).
Milyen olaj van benne?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 01, 21:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
pancel írta:
fuzzyka írta:
Urak, segítségre lenne szükségem!

Mitől lehet, hogy a paripa hideg állapotban az első elindulásnál lefullad ha egyesbe rakom? sőt ha sebességben indítózom akkor ahogy forgatja az önindító úgy szökdel előre! Ez csak hidegen van(akkor se mindig) melegen ez eltűnik! Viszont ami nagyobb probléma, hogy menet közben egyre zajosabbnak tűnik a fokozatok váltásánál olyan koppanó hangot hallat plusz néha elindulásnál is megnyisszan valami! A lamellák elvileg rendben vannak, tavaly lettek cserélve azóta 6 ezer km került bele kb a legutóbbi olajcsere óta meg egy ezres max szóval nem hiszem, hogy a fáradt olaj lenne az oka...

Valakinek volt már gondja lc4 váltóval?

Köszi

Üdv

Zsolt


Az alapján amit leírsz, nagyon az olajra hajaz a probléma, LC4-nél jellemző, hogy fura dolgokat művel a váltó és a kuplung ha az olaj már nincs a helyzet magaslatán.
Ez általában abban szokott kimerülni, hogy a fokozatot nehezebben veszi és elkezd "úszni" a kuplung (sebességbe rakáskor fog, de sokszor mellette erős gázadásoknál meg-meg csúszik).
Milyen olaj van benne?

Üdv,

pancel



Motul 5100 10w 40 van benne. Viszont újabb fejlemény, hogy álló motornál egyesben behúzott kuplunggal nem tudom tolni a paripát... Gondolom az nem normális! az viszont igaz, hogy magán a kuplungszerkezeten is lehet valamit állítani nem csak a kuplungkarnál?

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 02, 3:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
fuzzyka írta:
az viszont igaz, hogy magán a kuplungszerkezeten is lehet valamit állítani nem csak a kuplungkarnál?


Igen, a nyomólapnál tudod állítani a kinyomópálca helyzetét.
+ a bowdenes kuplungosoknál még a bowden alsó végén található kart is tudod állítani a tengelyén.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 02, 15:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 máj. 12, 20:53
Hozzászólások: 113
Tartózkodási hely: budapest
gencsydani írta:
fuzzyka írta:
az viszont igaz, hogy magán a kuplungszerkezeten is lehet valamit állítani nem csak a kuplungkarnál?


Igen, a nyomólapnál tudod állítani a kinyomópálca helyzetét.
+ a bowdenes kuplungosoknál még a bowden alsó végén található kart is tudod állítani a tengelyén.



Köszi az infot!! Elöbb megprobálom ott beállítani!

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 04, 21:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 nov. 16, 15:32
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kom.-Eszt.megy-e? :)
Házilag mivel érdemes a légszűrőt kimosni?
Vagy van ehhez speciális szer is? (még nincs ebben sok tapasztalatom.....csak utcaiban)

_________________
'04 KTM LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 04, 23:18 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
jako írta:
Házilag mivel érdemes a légszűrőt kimosni?
Vagy van ehhez speciális szer is? (még nincs ebben sok tapasztalatom.....csak utcaiban)



Én pl. mosogatószeres vízben szoktam, de bármi jó, ami tényleg ki is visz a szutykot belőle.
Utána alapos öblítés, szárítás, majd némi légszűrő olaj és mehet vissza a helyére.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 05, 8:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
jako írta:
Házilag mivel érdemes a légszűrőt kimosni?
Vagy van ehhez speciális szer is? (még nincs ebben sok tapasztalatom.....csak utcaiban)


légszűrő olajom van ha érdekel!

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 05, 17:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
jako írta:
Vagy van ehhez speciális szer is?


Igen, meglepő módon légszűrőmosónak hívják.
Amúgy én mostanában Ultra Derm kézmosó pasztával + utána folyékony mosogatóval szoktam kimosni, meglepően jól működik a dolog... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 05, 18:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
A Twin air-nek is van spéci légszűrő mosó granulátuma. Mi azt használjuk és elég jól működik. A versenyzők meg benzinnel mossák, de én azt nem ajánlom. :grin:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 05, 20:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2008 nov. 16, 15:32
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Kom.-Eszt.megy-e? :)
Köszi a válaszokat!
Kimosom házilag, ezek alapján megoldom. :wink

Köszi Pete, de olajom van hozzá.

Eddig csak a Gixxeremét mostam, de abban K&N van.... :D

_________________
'04 KTM LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 29, 2:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 27, 22:46
Hozzászólások: 9
Hali!

Nemrég vettem egy 2001es 640 LC4 endúrót. SM szett van rajta. Kevés benne a kilométer (12e körül), ismerőstől vettem, sokáig szervizkönyves volt.
Olyan gondom van vele, h ha jobban meghajtom bekapcsol a vízhőfok jelző. Szétbontottam a hűtőrendszert, ecetes-desztillált vizes kotyvalékkal átmostam, mert volt benne dzsuva, majd jól átöblítettem, bordákat kitisztítottam Feltöltöttem motorex hűtőfolyadékkal + desztillált vízzel (kb. 1.3 liter ment bele, a felesleget el is nyomta). Ezek után is jelzett már egyszer a vízhőfok led, azóta nem használom. Vízpumpa lapát rendben (forog is), termosztát forró vízbe lógatva nyit, ventilátor kapcsol. Új benne az olaj is, motorex 10w60. Vizet, olajat elméletileg nem eszi, mondjuk nem mentem még vele sokat, kb. 150 km.
Mi lehet a hiba oka? Tényleg forralja a vizet, vagy esetleg a hőfok jeladóm halt be. Hol találom, hengerfejen?
Hangja KTMesek szerint rendben, jól is megy, indul hidegen, melegen, nem füstöl. A jobb hűtőn van egy kis nyomódás az idom felfogatási pontjánál egy korábbi esés miatt, de nem vészes.
Ez az első labanc gépem, mit lenne érdemes hosszabb állás után átnézni (kb 3-4 év alatt 1500 km), hogy megelőzzem a komolyabb gondokat?
Viszem majd szerelőhöz, csak előtte amit tudok rendbe raknám, h olcsóbban megússzam.
Olvastam itt olyat, h belefolyt az olajba a víz, milyen lesz akkor az állaga?

Köszi előre a segítséget!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 29, 2:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 27, 22:46
Hozzászólások: 9
Annyit tennék hozzá az előzőhöz, h a lámpa akkor kezd világítani, ha a piros gombbal leállítom, de ugye a gyújtás rajta marad.
Ilyenkor ugye már nem forgatja a vizet, csak a ventilátor forog: lehet, hogy csak a hengerfejben forr fel a víz a melegtől és emiatt kapcsol a szenzor (hamar el is alszik, kb fél perc). Nekem ez sem tűnik jó magyarázatnak. Honnan kapja a jelet, hőfokjelző: van valahol szenzor a hengerfejen, blokkon, vagy a radiátoron lévő hűtőgombáról?
Van még egy olyan gondom, hogy álló motornál nyitott benzin csappal egy idő után folyik a túlfolyón a benzin. Szétszedtem a karbit, úszó tűszelep nem tűnik kopottnak, összenyomva nem tudom átfújni a levegőt. Magas lenne a benzin szint? Ha igen hogy lehet állítani?
Súber tű volt még 1/4 elnyalva, azt cseréltem, meg is szűnt hirtelen gázra a fulladás.

Ugye ez gyárilag endúró, SM-re átalakítva: mi a helyes első - hátsó teló beállítás, hátsó rúgó előfeszítés? 65 kg vagyok, egyenlőre aszfalton használnom, amennyire lehet egy ilyen vadállatot ésszel :005 . A rúgó előfeszítésnél valami arany középút lenne jó, mert megvan az endúró szett is és a rúgót elé nehézkes feszíteni, puhítani...

Még egyszer thx.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 24, 15:57 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Üdv Mindenki :beer
2004-es szürke blokos lc4 lánckerék szimering méretében tud valaki segiteni? :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 24, 16:44 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
daytona73 írta:
Üdv Mindenki :beer
2004-es szürke blokos lc4 lánckerék szimering méretében tud valaki segiteni? :Think


Szia!

Szerintem erre gondolsz:

Kép

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 júl. 24, 18:24 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Ő volt köszönöm :beer :yeah

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 01, 20:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 márc. 11, 2:16
Hozzászólások: 7
Sziasztok!

Megint bajban vagyok. A tavaszi elektromos nemindulás végül 140 ezerben állt meg pedig nem volt komoly gond , de hát a KTM az KTM .
Nem is volt semmi gond mentem vele egész eddig folyamatosan melóba járása használva. Most jön a sztori rész hátha segít.
Átmentem haveromhoz aki kb 3 km re lakik tőlem. Ott vettem észre hogy behúzott szívatóval mentem át hozzá ráadásul melegítettem is.
Leállítottam letámasztottam dumáltunk egy fél órát és utána akartam beindítani
(ja önindítóm nincs arra már nem tellett úgyhogy rúgásra szoktam indítani, elsőre szokott indulni hideg melegben)
rugdaltam vagy tizenötször nem indult be. Haverom betolt el is indult a motor mentem két sarkot és harmadikban kb negyed gáznál leállt.
Hazatoltam . Ma szétkaptam darabokra a karbit kitakarítottam kívül belül , megnéztem a gyertyát bár fingom nincs mit kell nézni azon :D
Összeraktam második rúgásra indult , állítottam az alapjáraton kicsit húzogattam a gázt kb negyed gázig párszor. Aztán szépen ketyegett
és egyszer csak magától leállt és egy kicsit de öblöset durrant. Utána már nem indult akárhány rúgásra sem. Segítsetek mert megörülök .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 02, 14:05 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
erikthekippa írta:
Sziasztok!

Megint bajban vagyok. A tavaszi elektromos nemindulás végül 140 ezerben állt meg pedig nem volt komoly gond , de hát a KTM az KTM .
Nem is volt semmi gond mentem vele egész eddig folyamatosan melóba járása használva. Most jön a sztori rész hátha segít.
Átmentem haveromhoz aki kb 3 km re lakik tőlem. Ott vettem észre hogy behúzott szívatóval mentem át hozzá ráadásul melegítettem is.
Leállítottam letámasztottam dumáltunk egy fél órát és utána akartam beindítani
(ja önindítóm nincs arra már nem tellett úgyhogy rúgásra szoktam indítani, elsőre szokott indulni hideg melegben)
rugdaltam vagy tizenötször nem indult be. Haverom betolt el is indult a motor mentem két sarkot és harmadikban kb negyed gáznál leállt.
Hazatoltam . Ma szétkaptam darabokra a karbit kitakarítottam kívül belül , megnéztem a gyertyát bár fingom nincs mit kell nézni azon :D
Összeraktam második rúgásra indult , állítottam az alapjáraton kicsit húzogattam a gázt kb negyed gázig párszor. Aztán szépen ketyegett
és egyszer csak magától leállt és egy kicsit de öblöset durrant. Utána már nem indult akárhány rúgásra sem. Segítsetek mert megörülök .


Nyugi, lehet, hogy csak a gyertyát nyírtad ki, ha sokat mész szívatóval, előfordul a gyertya belsejébe rakódott korom miatt, amelytől képes "átütni" a szigetelésen.

Próbáld ki másik gyertyával!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 02, 16:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
pancel írta:
erikthekippa írta:
Sziasztok!

Megint bajban vagyok. A tavaszi elektromos nemindulás végül 140 ezerben állt meg pedig nem volt komoly gond , de hát a KTM az KTM .
Nem is volt semmi gond mentem vele egész eddig folyamatosan melóba járása használva. Most jön a sztori rész hátha segít.
Átmentem haveromhoz aki kb 3 km re lakik tőlem. Ott vettem észre hogy behúzott szívatóval mentem át hozzá ráadásul melegítettem is.
Leállítottam letámasztottam dumáltunk egy fél órát és utána akartam beindítani
(ja önindítóm nincs arra már nem tellett úgyhogy rúgásra szoktam indítani, elsőre szokott indulni hideg melegben)
rugdaltam vagy tizenötször nem indult be. Haverom betolt el is indult a motor mentem két sarkot és harmadikban kb negyed gáznál leállt.
Hazatoltam . Ma szétkaptam darabokra a karbit kitakarítottam kívül belül , megnéztem a gyertyát bár fingom nincs mit kell nézni azon :D
Összeraktam második rúgásra indult , állítottam az alapjáraton kicsit húzogattam a gázt kb negyed gázig párszor. Aztán szépen ketyegett
és egyszer csak magától leállt és egy kicsit de öblöset durrant. Utána már nem indult akárhány rúgásra sem. Segítsetek mert megörülök .


Nyugi, lehet, hogy csak a gyertyát nyírtad ki, ha sokat mész szívatóval, előfordul a gyertya belsejébe rakódott korom miatt, amelytől képes "átütni" a szigetelésen.

Próbáld ki másik gyertyával!

Üdv,

pancel


Nem vagyok nagy szakértője a dolognak, de ha melegítés után még több Km-t elment rajtafelejtett szivatóval a motor, anélkül hogy megfulladt volna, nekem ez már eleve gyanús!
Ez így karburálási problémának tűnne, de az utólagos jelenségek is előfordulhatnak ugyenebből az okból, viszont a legegyszerűbb próba a kisérletezésre a gyertyacsere, aztán majd kiderül, hogy kell-e folytatni a hibakeresést!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 02, 20:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 márc. 11, 2:16
Hozzászólások: 7
pancel írta:
erikthekippa írta:
Sziasztok!

Megint bajban vagyok. A .................Nyugi, lehet, hogy csak a gyertyát nyírtad ki, ha sokat mész szívatóval, előfordul a gyertya belsejébe rakódott korom miatt, amelytől képes "átütni" a szigetelésen.

Próbáld ki másik gyertyával!

Üdv,

pancel


Oké kipróbálom bár most megbántam hogy irídiumos gyertyát vettem hatezerért. :m17


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 03, 16:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
erikthekippa írta:
pancel írta:
erikthekippa írta:
Sziasztok!

Megint bajban vagyok. A .................Nyugi, lehet, hogy csak a gyertyát nyírtad ki, ha sokat mész szívatóval, előfordul a gyertya belsejébe rakódott korom miatt, amelytől képes "átütni" a szigetelésen.

Próbáld ki másik gyertyával!

Üdv,

pancel


Oké kipróbálom bár most megbántam hogy irídiumos gyertyát vettem hatezerért. :m17


Hááát hatezerért qrva sok, de egyébként ne bánd, mert az nagyon jó, tapasztalatból mondom, én most 50 ezer után cseréltem, de semmi gondja nem volt!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 04, 0:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 márc. 11, 2:16
Hozzászólások: 7
Hello!

Cseréltem gyertyát és ugyanazt csinálja . Egy rúgásra indul hidegen aztán jár jár a motor majd egyszer csak kis durranással leáll.
Utána nem indul néztem szikra sincs egyáltalán. Na erre varrjatok gombot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 04, 22:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Lehet hogy neked is a generátorod szart be mint anno az enyém...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 14, 19:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 máj. 10, 9:50
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Dunakeszi
pancel írta:
Ezután vettem egy kínai spirálcellás akksit 16000-ért, az két éve bírja a borzalmakat hiba nélkül. :)

Üdv,

pancel


Szia,

Erről a spirálcellásról mondj kérlek konkrétumot! Típus, paraméterek.

Kezdi megadni magát az akksim, ilyenben gondolkodom.

köszi,
v


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 30, 19:38 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
Forex Kft.!!!!!!!

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 szept. 30, 23:18 
Hali mindenkinek! adott 1 gyári LC4 640 sm 04 es 1 nyitott dob és 1 gyárinál nagyobb főfúvóka (nem tudom mekkora nem én cseréltem előző tulaj, gyári karbi) szeretnék kicsit több kakaót a gépbe, a légszűrőház ki lesz nyitva felülről (ülés alól) le lesz vakítva. a kérdésem az lenne hogy mekkora fúvókákat kell vennem bele hogy több anyagot kapjon és jobban menjen? (vagy ez attól függ mekkora a főfúvóka?) én olyan számokra vagyok kíváncsi ami az aranyközépút szóval teszem azt most randomra mondok 1 számot mondjuk van benne 15 ös a 20 as a legnagyobb akkor veszek 1 17 est meg az ehhez tartozó többi fúvókát és ok? vagy h tudok többet kihozni a gépből? ha van erre külön topik ahol kérdezzek vagy valaki ad nekem 1 leírást ahova minden le van írva azt megköszönöm! a cél az lenne hogy ne kelljen 40 db fúvókát vennem és abból majd csak 3 at fogok használni azért mert kísérletezek! feltételezem többen csináltak már ilyet hogy volt 1 nyitott dobjuk kinyitották a légszűrőt meg karbi állítás és kész! aki ilyet csinált pls. mondja meg mekkora fúvóka méret volt a végső megoldás ahol nem fulladt nem dadogott hanem szépen ment! köszi előre s a válaszokat ha hülyeségeket írtam akkor bocsánat csak nem tudtam már máshogy kifejezni magam.. :( :P :)


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 01, 14:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
fudejovagy írta:
Hali mindenkinek! adott 1 gyári LC4 640 sm 04 es 1 nyitott dob és 1 gyárinál nagyobb főfúvóka (nem tudom mekkora nem én cseréltem előző tulaj, gyári karbi) szeretnék kicsit több kakaót a gépbe, a légszűrőház ki lesz nyitva felülről (ülés alól) le lesz vakítva. a kérdésem az lenne hogy mekkora fúvókákat kell vennem bele hogy több anyagot kapjon és jobban menjen? (vagy ez attól függ mekkora a főfúvóka?) én olyan számokra vagyok kíváncsi ami az aranyközépút szóval teszem azt most randomra mondok 1 számot mondjuk van benne 15 ös a 20 as a legnagyobb akkor veszek 1 17 est meg az ehhez tartozó többi fúvókát és ok? vagy h tudok többet kihozni a gépből? ha van erre külön topik ahol kérdezzek vagy valaki ad nekem 1 leírást ahova minden le van írva azt megköszönöm! a cél az lenne hogy ne kelljen 40 db fúvókát vennem és abból majd csak 3 at fogok használni azért mert kísérletezek! feltételezem többen csináltak már ilyet hogy volt 1 nyitott dobjuk kinyitották a légszűrőt meg karbi állítás és kész! aki ilyet csinált pls. mondja meg mekkora fúvóka méret volt a végső megoldás ahol nem fulladt nem dadogott hanem szépen ment! köszi előre s a válaszokat ha hülyeségeket írtam akkor bocsánat csak nem tudtam már máshogy kifejezni magam.. :( :P :)


ezt olvasgasd!

http://www.ktmklub.hu/Joomla_1_5_15/ind ... &Itemid=25

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 01, 18:39 
"Cseréld ki a gyári 142,5 –t egy 155 -170 –re attól függõen, hogy milyen a kipufogó rendszered és a magasságod (tenger szint)." 100 m el vagyok tengerszint felett és a dobom 1 bendorf dob direkt erre a gépre lett csináltatva az egész rendszer. kb átlehet látni rajta persze nem homemade a dolog.. ki van tömve stb stb.. akkor mekkora dolog kell?


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 01, 18:39 
"Cseréld ki a gyári 142,5 –t egy 155 -170 –re attól függõen, hogy milyen a kipufogó rendszered és a magasságod (tenger szint)." 100 m el vagyok tengerszint felett és a dobom 1 bendorf dob direkt erre a gépre lett csináltatva az egész rendszer. kb átlehet látni rajta persze nem homemade a dolog.. ki van tömve stb stb.. akkor mekkora dolog kell? köszi a választ :)


Vissza a tetejére
  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség