KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
LC4 hosszutavu tapasztalat http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=105 |
Oldal: 33 / 38 |
Szerző: | vado [ 2012 okt. 15, 12:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
pete27 írta: Forex Kft.!!!!!!! köszi! |
Szerző: | hafratomi [ 2012 dec. 22, 21:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Sziasztok! Lehet, hogy hülye a kérdés, de sehol nem találtam róla infót. Egy 640 Prestige-ről van szó. Bukógombát hogy lehet rátenni? Tengelyt kell hozzá cserélni üregesre? Csak mert láttam hozzá univerzálisnak mondott bukógombákat nem túl drágán, és csak sima átmenő csavarokkal van lefotózva. Most akkor hogy is van ez? |
Szerző: | mokas75 [ 2012 dec. 27, 18:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Sziasztok! Behalt a CDI a 640-es adventure-omon... Esetleg ezt lehet javitani vagy tud valaki hozza hasznaltan? a paripa 2000-es evjaratu.. Koszonom! |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 dec. 29, 23:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
hafratomi írta: Sziasztok! Lehet, hogy hülye a kérdés, de sehol nem találtam róla infót. Egy 640 Prestige-ről van szó. Bukógombát hogy lehet rátenni? Tengelyt kell hozzá cserélni üregesre? Csak mert láttam hozzá univerzálisnak mondott bukógombákat nem túl drágán, és csak sima átmenő csavarokkal van lefotózva. Most akkor hogy is van ez? Hali! Nekem is ilyen "univerzális" van és jól is bírja a strapát. Egyszer volt egy nagyobb bukásom pályán és remekül mentették a helyzetet, persze legörbült mindkét menetes szár de vettem újat 200ft-ért és azóta megint jó! Nekem üregesek a tengelyek, és sztem neked is :)... Az anyákat ki kell fúrni középen és akkor már minden klappol! Én a képesmotoron vettem egy srctól, aki egy lc4-essel hirdeti a gombákat(a nevére sajnos nem emlékszem)! Danamidot vettünk mert van olyan pálya állítólag ahol szólnak a fém miatt, de már túl vagyunk 4-5 hosszabb rövidebb csúszáson és alig kopott valamit! Üdv |
Szerző: | hafratomi [ 2012 dec. 30, 9:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
fuzzyka írta: hafratomi írta: Sziasztok! Lehet, hogy hülye a kérdés, de sehol nem találtam róla infót. Egy 640 Prestige-ről van szó. Bukógombát hogy lehet rátenni? Tengelyt kell hozzá cserélni üregesre? Csak mert láttam hozzá univerzálisnak mondott bukógombákat nem túl drágán, és csak sima átmenő csavarokkal van lefotózva. Most akkor hogy is van ez? Hali! Nekem is ilyen "univerzális" van és jól is bírja a strapát. Egyszer volt egy nagyobb bukásom pályán és remekül mentették a helyzetet, persze legörbült mindkét menetes szár de vettem újat 200ft-ért és azóta megint jó! Nekem üregesek a tengelyek, és sztem neked is :)... Az anyákat ki kell fúrni középen és akkor már minden klappol! Én a képesmotoron vettem egy srctól, aki egy lc4-essel hirdeti a gombákat(a nevére sajnos nem emlékszem)! Danamidot vettünk mert van olyan pálya állítólag ahol szólnak a fém miatt, de már túl vagyunk 4-5 hosszabb rövidebb csúszáson és alig kopott valamit! Üdv Köszi! Már nem is reméltem, hogy válaszol valaki. Nem túl nagy itt az élet. |
Szerző: | fehersakal [ 2012 dec. 31, 17:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Siasztok. Uj vagyok meg itten a forumon, s lehet nem is johelyen erdeklodom. Van egy 250-es EXC 1998-as evjarat. Papiroknelkul volt vasarolva. A kerdesem az lenne, hogyan tudnam elenorizni, hogy tenleg milyen model es hanyas evjarat. Koszonom eloreis. Boldog uj evet kivanok!!!!!!!!!!!! |
Szerző: | hafratomi [ 2012 dec. 31, 17:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
fehersakal írta: Siasztok. Uj vagyok meg itten a forumon, s lehet nem is johelyen erdeklodom. Van egy 250-es EXC 1998-as evjarat. Papiroknelkul volt vasarolva. A kerdesem az lenne, hogyan tudnam elenorizni, hogy tenleg milyen model es hanyas evjarat. Koszonom eloreis. Boldog uj evet kivanok!!!!!!!!!!!! http://www.ktmcyclehutt.com/checkvin.htm |
Szerző: | pete27 [ 2013 feb. 10, 19:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
létezik 640lc4-re kisebb tank a gyáritól? 2005. dupla csöves. thx. pete |
Szerző: | pete27 [ 2013 feb. 10, 20:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
illetve ismertek e olyas valakit, aki meg tudná nekem csinálni a dupla dörgőkre a leömlő csövet úgy, hogy ne 2:1 legyen, hanem egy leömlő egy kipufogó, tehát külön. Ez eredményezhet teljesítmény növekedést?? |
Szerző: | gencsydani [ 2013 feb. 10, 21:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
pete27 írta: létezik 640lc4-re kisebb tank a gyáritól? Az SC/SXC/SMC (9 literes) tankja jó rá, de szerintem akkor ülést is kell cseréljél. De ha Petyát felhívod, ő biztos megmondja a tutit (sőt, "talán" még eladó is van neki) Kipufogós marhaságokra meg nekem eddig a Totó (Proex) bevált! |
Szerző: | pete27 [ 2013 feb. 11, 20:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
gencsydani írta: pete27 írta: létezik 640lc4-re kisebb tank a gyáritól? Az SC/SXC/SMC (9 literes) tankja jó rá, de szerintem akkor ülést is kell cseréljél. De ha Petyát felhívod, ő biztos megmondja a tutit (sőt, "talán" még eladó is van neki) Kipufogós marhaságokra meg nekem eddig a Totó (Proex) bevált! fasza! köszi Dani!! |
Szerző: | vado [ 2013 feb. 11, 22:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
pete27 írta: gencsydani írta: pete27 írta: létezik 640lc4-re kisebb tank a gyáritól? Az SC/SXC/SMC (9 literes) tankja jó rá, de szerintem akkor ülést is kell cseréljél. De ha Petyát felhívod, ő biztos megmondja a tutit (sőt, "talán" még eladó is van neki) Kipufogós marhaságokra meg nekem eddig a Totó (Proex) bevált! fasza! köszi Dani!! Jól mondja Dani, az enyém is nagy tankos alapból (2004-es), de most a 9 literes kisebb van fenn. Kell hozzá az üléscsere! |
Szerző: | keszegduda [ 2013 feb. 12, 21:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Üdv! Új vagyok a fórumon, szeretnék 1-2 kérdésre választ kapni, mert nem egészen egyértelmű nekem. Kuplung olajat szeretnék cserélni, mert szerintem levegős. A motor: 2006 KTM LC4 SM Prestige A felső munkahengernél azt lehet olvasni a fedelén(magura) hogy használjak csak ásványi olajat, de a kézi könyv pedig azt hogy biológiailag lebomlót és ne mixeljem. Milyen olajat tegyek bele? Motorex kupplungs fluid 75-öt javasol a gyár, ami ugyan az lehet mint a hydraulic fluid 75? Azért kérdezem, mert néha nehezen veszi az 1. fokozatot és ki kell engednem félig a kuplung kart hogy bevegye. A többivel nincs gond, csak nem szeretném leamortizálni, mert nem emel ki és számolja a fogakat. A másik gyors kérdés hogy az olaj ablaknál ha a motor függőlegesen áll, akkor a két jelzés között kell lennie a szintnek. Ezt üzem melegen vagy hidegen nézzem? És mennyi az ideális? Egyelőre ennyi! Köszi előre is! Üdv! |
Szerző: | pete27 [ 2013 feb. 13, 17:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
keszegduda írta: Üdv! Új vagyok a fórumon, szeretnék 1-2 kérdésre választ kapni, mert nem egészen egyértelmű nekem. Kuplung olajat szeretnék cserélni, mert szerintem levegős. A motor: 2006 KTM LC4 SM Prestige A felső munkahengernél azt lehet olvasni a fedelén(magura) hogy használjak csak ásványi olajat, de a kézi könyv pedig azt hogy biológiailag lebomlót és ne mixeljem. Milyen olajat tegyek bele? Motorex kupplungs fluid 75-öt javasol a gyár, ami ugyan az lehet mint a hydraulic fluid 75? Azért kérdezem, mert néha nehezen veszi az 1. fokozatot és ki kell engednem félig a kuplung kart hogy bevegye. A többivel nincs gond, csak nem szeretném leamortizálni, mert nem emel ki és számolja a fogakat. A másik gyors kérdés hogy az olaj ablaknál ha a motor függőlegesen áll, akkor a két jelzés között kell lennie a szintnek. Ezt üzem melegen vagy hidegen nézzem? És mennyi az ideális? Egyelőre ennyi! Köszi előre is! Üdv! amiről beszélsz az a fékolaj tartály. az lc4eknek nincs külön váltóolaja, a kenést a motorolaj látja el. cseréld le a motorolajat,az segíthet a problémán. én motul 10w50 et használok. töltsd le az oldalról a használati útmutatót,abból megtudsz sok dolgot. inkább a max vonalnál legyen az olajszint. üdv. |
Szerző: | keszegduda [ 2013 feb. 13, 18:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
[/quote] amiről beszélsz az a fékolaj tartály. az lc4eknek nincs külön váltóolaja, a kenést a motorolaj látja el. cseréld le a motorolajat,az segíthet a problémán. én motul 10w50 et használok. töltsd le az oldalról a használati útmutatót,abból megtudsz sok dolgot. inkább a max vonalnál legyen az olajszint. üdv.[/quote] Szerintem félre érted. Ezek már hidraulikus kuplunggal vannak szerelve és én 1x próbáltam légteleníteni, levegős volt. Mivel nem volt olajam és nem tudtam milyen való bele így hagytam és megkérdeztem itt. A kézikönyvet átbogarásztam és nem hagy nyugodni a gyári "kuplungs fluid 75" vajon "hydraulic fluid 75" lehet-e, persze Motorex!? Szinte csak neten a Hydraulic fluidot találom. Erre lennék kíváncsi lassan tavasz és szeretném addig rendbe tenni ezt a néhány dolgot. A másikat témát pedig megnéztem már kézi könyvben, minden ok az olajszinttel. Egyébként értem hogy száraz karteres, a motorban és vázban is van olaj. Csináltam már pár olajcserét rajta és eddig nem volt gond, de jobb egy jártast megkérdezni hogy mi merre hány lépés. Szintén 10W-50 motult használok, teljesen jó. Köszi! |
Szerző: | szabcsab [ 2013 feb. 14, 15:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
keszegduda írta: Szerintem félre érted. Ezek már hidraulikus kuplunggal vannak szerelve és én 1x próbáltam légteleníteni, levegős volt. Mivel nem volt olajam és nem tudtam milyen való bele így hagytam és megkérdeztem itt. A kézikönyvet átbogarásztam és nem hagy nyugodni a gyári "kuplungs fluid 75" vajon "hydraulic fluid 75" lehet-e, persze Motorex!? Szinte csak neten a Hydraulic fluidot találom. Erre lennék kíváncsi lassan tavasz és szeretném addig rendbe tenni ezt a néhány dolgot. A másikat témát pedig megnéztem már kézi könyvben, minden ok az olajszinttel. Egyébként értem hogy száraz karteres, a motorban és vázban is van olaj. Csináltam már pár olajcserét rajta és eddig nem volt gond, de jobb egy jártast megkérdezni hogy mi merre hány lépés. Szintén 10W-50 motult használok, teljesen jó. Köszi! Szia, szerintem is Pete félreértette részben, de mellette jót is javasol! Az általad említett "kuplungs fluid 75 - hydraulic fluid 75" ugyanaz, az alábbi linken megtudod nézni: http://www.motorex.com/index.cfm?oid=11 ... tragId=125 Ez qrva drága, helyettesítheted Magura, Shimano ÁSVÁNYI olajjal is, amiket a tárcsafékes bringák fékeihez is használnak, bármely bringa boltban tudsz venni kimérten. A légtelenítésnél a kuplungkart ne bizergáld, mert ha meglazított légtelenítőcsavar mellett behúzod, akkor csak a kar jön vissza, a felső munkahenger dugattyúja nem, és akkor szívás lesz az olaj csere-légtelenítés! Viszont elgondolkodnék a helyedben a motorolaj cserén, mert amiatt is lehet darabos a váltó, ha már fáradt az olaj, ezt te tudod mikor volt cserélve, 5000Km az előírás, de meghálája a jó minőségű olajat! |
Szerző: | gencsydani [ 2013 feb. 14, 17:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
szabcsab írta: keszegduda írta: Az általad említett "kuplungs fluid 75 - hydraulic fluid 75" ugyanaz, az alábbi linken megtudod nézni: http://www.motorex.com/index.cfm?oid=11 ... tragId=125 Ez qrva drága, helyettesítheted Magura, Shimano ÁSVÁNYI olajjal is, amiket a tárcsafékes bringák fékeihez is használnak, bármely bringa boltban tudsz venni kimérten. A Shimano olaj is ugyanolyan g.i drága mint a Motorex-féle (pedig én nagykerben néztem, végül meg se tudtam venni). Másik fórumon az egyik arc amúgy ásványi lengéscsillapító-folyadékkal helyettesítette és évek óta működik neki. |
Szerző: | keszegduda [ 2013 feb. 14, 21:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
szabcsab írta: keszegduda írta: Szerintem félre érted. Ezek már hidraulikus kuplunggal vannak szerelve és én 1x próbáltam légteleníteni, levegős volt. Mivel nem volt olajam és nem tudtam milyen való bele így hagytam és megkérdeztem itt. A kézikönyvet átbogarásztam és nem hagy nyugodni a gyári "kuplungs fluid 75" vajon "hydraulic fluid 75" lehet-e, persze Motorex!? Szinte csak neten a Hydraulic fluidot találom. Erre lennék kíváncsi lassan tavasz és szeretném addig rendbe tenni ezt a néhány dolgot. A másikat témát pedig megnéztem már kézi könyvben, minden ok az olajszinttel. Egyébként értem hogy száraz karteres, a motorban és vázban is van olaj. Csináltam már pár olajcserét rajta és eddig nem volt gond, de jobb egy jártast megkérdezni hogy mi merre hány lépés. Szintén 10W-50 motult használok, teljesen jó. Köszi! Szia, szerintem is Pete félreértette részben, de mellette jót is javasol! Az általad említett "kuplungs fluid 75 - hydraulic fluid 75" ugyanaz, az alábbi linken megtudod nézni: http://www.motorex.com/index.cfm?oid=11 ... tragId=125 Ez qrva drága, helyettesítheted Magura, Shimano ÁSVÁNYI olajjal is, amiket a tárcsafékes bringák fékeihez is használnak, bármely bringa boltban tudsz venni kimérten. A légtelenítésnél a kuplungkart ne bizergáld, mert ha meglazított légtelenítőcsavar mellett behúzod, akkor csak a kar jön vissza, a felső munkahenger dugattyúja nem, és akkor szívás lesz az olaj csere-légtelenítés! Viszont elgondolkodnék a helyedben a motorolaj cserén, mert amiatt is lehet darabos a váltó, ha már fáradt az olaj, ezt te tudod mikor volt cserélve, 5000Km az előírás, de meghálája a jó minőségű olajat! Helló! Köszi, így már magnyugtatóbb. Még nem rendeltem, mert 2 rugó 1 deci olajért irreálisan drága+futár. Az általatok is ajánlott márkák között is körbenéztem, elég húzósak azok is, bár nem tudom mennyire lenne konkrétan szükségem. 100ml elég lehet? Benézek esetleg a helyi bringás boltba hátha akad nekik valami. Esetleg bratyónak lehet szerszámgép hidraulika olaja. Az elv ahogy csinálnám hasonló lenne, ezt a egy másik fórumon találtam: "Beszerzel Motorex vagy Magura kuplungolajat. Aztán szerzel egy fecskendőt és egy megfelelő méretű csövet ami jó a légtelenítő csavarra. Leveszed a tartályfedelet, kiszívod a benne lévő olajat a fecskendővel. Betöltöd a friss olajat és lenn a munkahengernél a légtelenítő csavaron keresztül megszívatod a fecskendővel és a gumicsővel addig a rendszert amíg a friss olaj jön. Ennyi." Az olajjal kapcsolatban most tartok az intervallum kb. felénél nem hinném hogy ez lehet a gond, esetleg ráfejelek egy kicsit a blokkba, mert éppen éppen eléri az alsó jelző csík szintjét hidegen függőlegesen. Lehet ez a baj. Bár mindig 2 litert szoktam venni és 1.3 a blokkba és 0.6 a vázba légtelenítve és maradék a blokkba, így nem volt gond soha. Van még pont 1 olajcserére való 2 liter 10w-50 Motul olajam. Köszi a segítséget! Szerk.: Légszűrőt is szeretnék cserélni, mert kezd kicsit szétfoszlani, és ilyesmi van benne: http://www.digitaloffroad.com/2011/06/2 ... ir-filter/ Persze nem Honda feliratos de alakra ilyen. Ha rendelnék évjárat alapján más boltból, akkor mettől meddig és melyik típusokat szerelték ezzel a szűrővel? Mert ugye a kézikönyvben pl az enduro-nak más a szűrője. Köszi! |
Szerző: | szabcsab [ 2013 feb. 14, 23:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
keszegduda írta: Helló! Köszi, így már magnyugtatóbb. Még nem rendeltem, mert 2 rugó 1 deci olajért irreálisan drága+futár. Az általatok is ajánlott márkák között is körbenéztem, elég húzósak azok is, bár nem tudom mennyire lenne konkrétan szükségem. 100ml elég lehet? Benézek esetleg a helyi bringás boltba hátha akad nekik valami. Esetleg bratyónak lehet szerszámgép hidraulika olaja. Az elv ahogy csinálnám hasonló lenne, ezt a egy másik fórumon találtam: "Beszerzel Motorex vagy Magura kuplungolajat. Aztán szerzel egy fecskendőt és egy megfelelő méretű csövet ami jó a légtelenítő csavarra. Leveszed a tartályfedelet, kiszívod a benne lévő olajat a fecskendővel. Betöltöd a friss olajat és lenn a munkahengernél a légtelenítő csavaron keresztül megszívatod a fecskendővel és a gumicsővel addig a rendszert amíg a friss olaj jön. Ennyi." Köszi! Próbáld meg nyugodtan a bringa boltban megnézni az olajat, én kaptam kimérve, töredékéért, mint a csomagolt Motorex-et! Én azért nem próbálkoznék akármilyen bizonytalan olajjal, mert a félresikerült végeredmény még fájó is lehet anyagilag, volt már rá itt példa! A cserét én úgy szoktam elvégezni, hogy a felső munkahengerből fecskendővel kiszívatom az olajat, és kitakarítom az esetleges mocskot-olajsarat. Feltöltöm a friss olajjal a tartályt, az alsó munkahenger légtelenítő csavarjára ráhúzok egy hosszabb áttetsző műanyag csövet, amit minél magasabbra ideiglenesen rögzítek, aztán meglazítom a légtelenítő csavart, és a gravitáció által elkezd lefelé folyni a tartályból a friss olaj! Közben a műanyag csőben látod az olaj cserélődését, mikor már láthatóan megjelenik a friss olaj, akkor meghúzod a csavart, és kész! Persze a felső tartályra figyelni kell, hogy mindig legyen benne megfelelő mennyiségű olaj, nehogy levegő kerüljön a rendszerbe! 1 dl, akár két cserére is elegendő mennyiség! |
Szerző: | gencsydani [ 2013 feb. 15, 10:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
keszegduda írta: Légszűrőt is szeretnék cserélni, mert kezd kicsit szétfoszlani, ... Ha rendelnék évjárat alapján más boltból, akkor mettől meddig és melyik típusokat szerelték ezzel a szűrővel? Mert ugye a kézikönyvben pl az enduro-nak más a szűrője. Köszi! Ha úgysem tudod megvenni helyben, akkor nem egyszerűbb egy KTM kereskedéstől rendelni, ahol tudják is hogy melyik a tiédbe való Amúgy a kézikönyvben (meg a valóságban is) persze hogy más az enduro légszűrője, amikor az enduro légszűrőháza is teljesen más méretű, alakú... |
Szerző: | pete27 [ 2013 feb. 15, 18:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Igazatok van, nekem is ilyen magura a kuplungom. Jó tudni, pedig már egy ideje nyúzom |
Szerző: | szilard0805 [ 2013 feb. 21, 11:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Üdv! van egy Duke II 2004 évjáratú motorom,ami hidegen,pöcre,melegen pedig abszolút nem indul,se önindítóval,se berúgóval. Vkinek 5let? Köszönöm! |
Szerző: | pete27 [ 2013 feb. 21, 18:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
szilard0805 írta: Üdv! van egy Duke II 2004 évjáratú motorom,ami hidegen,pöcre,melegen pedig abszolút nem indul,se önindítóval,se berúgóval. Vkinek 5let? Köszönöm! gyertya? trafó? |
Szerző: | szabcsab [ 2013 feb. 21, 19:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
pete27 írta: szilard0805 írta: Üdv! van egy Duke II 2004 évjáratú motorom,ami hidegen,pöcre,melegen pedig abszolút nem indul,se önindítóval,se berúgóval. Vkinek 5let? Köszönöm! gyertya? trafó? És az üzemanyag, végig kell zongorázni egyenként a lehetőségeket, mert nagyon sok minden okohatja! |
Szerző: | zozi [ 2013 feb. 23, 0:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Szelep àllitàs? |
Szerző: | keszegduda [ 2013 feb. 23, 10:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Köszönöm a segítséget mindenkinek! Egyébként miért indulnak olyan nehezen hosszú állás után az LC4-ek? Jó ideig kellett tekerni az önindítónak mire életre kelt vagy 5 perc is volt, persze megszakításokkal. Én a vákum rendszer körül gyanítok valamit, mert a szívató bovden jól be van állítva és nyáron 1 hét után is pöcc önindítóval. Viszont hidegen nem tudom berúgni, csak melegen pedig elvileg jól csinálom. |
Szerző: | szilard0805 [ 2013 feb. 24, 21:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Köszönöm a válaszokat.Megy szervízbe kiváncsi leszek... |
Szerző: | bnc [ 2013 máj. 11, 8:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Hello! Fekete blokkos 640 LC4: kiszakadt a menet a mágneses olajleeresztő csavarnál. Tudtok szakit aki vállalja, vagy vmi megoldást? köszi |
Szerző: | gencsydani [ 2013 máj. 11, 17:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Kb. akármelyik gépműhelyben javítanak menetet, csak oda kell vinni a blokkfelet (meg mondjuk - mivel számomra sehonnan nem derül ki, hogy hol laksz - ha ajánlunk egy tőled 300 km-re lévő helyet, azzal biztos sokra mennél). Amúgy meg mindkét olajleeresztő csavarban van mágnes. |
Szerző: | Mano1976 [ 2013 jún. 17, 11:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Sziasztok ! Tud nekem valaki segíteni 1997 LC4 400 - .ba milyen típusú vezérműlánc kell. |
Szerző: | gencsydani [ 2013 jún. 18, 8:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
C107C, 100 szemes cikkszám: 58036013000 De ezt bármelyik KTM-kereskedésben meg tudták volna mondani a katalógusból. Sőt, nekik alkatrész is van annyi, hogy még el is adnak belőle. |
Szerző: | bnc [ 2013 jún. 19, 9:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
HEllo! Hűtő kell a motoromra, '01 640 LC4E Van tapasztalatotok a kínai termékekről? ezeket nézem, jóval olcsóbb mint a gyári: http://www.aliexpress.com/item/Hi-Per-aluminum-motorcycle-radiator-KTM-620-640-660-LC4/756931107.html http://www.ebay.com/itm/KTM-620-640-660-LC4-replacement-radiator-L-R-both-sides-/290854328140?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43b844d74c&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/KTM-640-LC4-Engine-Radiator-2-ROW-40mm-Core-New-left-and-right-aftermarket-/251280255585?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a81786a61&vxp=mtr köszi |
Szerző: | Mano1976 [ 2013 jún. 20, 22:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
gencsydani írta: C107C, 100 szemes cikkszám: 58036013000 De ezt bármelyik KTM-kereskedésben meg tudták volna mondani a katalógusból. Sőt, nekik alkatrész is van annyi, hogy még el is adnak belőle. Köszi Dani . De én nem gyári láncra gondoltam (98 szem). 30 pénz. DID - re vagy valami elfogathatóbb áru termékre. |
Szerző: | Erik [ 2013 júl. 01, 1:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Sziasztok! 2001-2002-es LC4-nél, hogy lehet megállapítani, hogy enduro vagy sm futóműve van-e? Elméletileg az első teleszkóp vastagsága mindkettőnél 43, nem úgy mint az újabbaknál, ahol az sm vastagabb. Ráadásul a hátsó villán se látok eltérést. |
Szerző: | sevjo [ 2013 júl. 01, 22:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Erik írta: Sziasztok! 2001-2002-es LC4-nél, hogy lehet megállapítani, hogy enduro vagy sm futóműve van-e? Elméletileg az első teleszkóp vastagsága mindkettőnél 43, nem úgy mint az újabbaknál, ahol az sm vastagabb. Ráadásul a hátsó villán se látok eltérést. Szia! Azt hiszem az első féknyereg felfogatásnál van különbség. Az szupermotót 320-as, az endurót 300-as tárcsával szerelték. |
Szerző: | gencsydani [ 2013 júl. 01, 23:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
sevjo írta: Szia! Azt hiszem az első féknyereg felfogatásnál van különbség. Az szupermotót 320-as, az endurót 300-as tárcsával szerelték. Az csak 2003-tól különbözik, az azelőttieken egy cserélhető távtartóval van a féknyereg a tárcsa átmérőjének megfelelő helyre feltéve. |
Szerző: | xerxesza [ 2013 júl. 02, 11:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Amúgy nyilván senkit sem érdekel, de leírom. Most váltottam vissza ugye LC8-ról LC4-re, és hát ez remek. Olyan, mint egy játékmotor. Nyilván majd nyakig sárban ez is tud nehéz lenni, de a városban igazi kis köcsög motoros lettem. Ezerrel a kocsik között, sitty jobbra-balra, óriási. Mondjuk amíg valaki agyon nem üt, vagy meg nem unom :) |
Szerző: | gencsydani [ 2013 júl. 02, 15:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Majd akkor hogy meg fogod utálni, ha 200 km-nél messzebbre kell menjél vele Mondjuk bagoly mondja, mert ugye én is vettem (megint) egyet |
Szerző: | xerxesza [ 2013 júl. 02, 16:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
gencsydani írta: Majd akkor hogy meg fogod utálni, ha 200 km-nél messzebbre kell menjél vele Mondjuk bagoly mondja, mert ugye én is vettem (megint) egyet Meg azért volt már nekem, és mentem is messzebb :) De nem egy hajó, az tény.... |
Szerző: | gencsydani [ 2013 júl. 02, 23:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
xerxesza írta: Meg azért volt már nekem, és mentem is messzebb :) Ha jól tudom, az Advencsőőőr ülése másmilyen (talán kényelmesebb picivel) mint a simáé. Bár - mint a mellékelt ábra (=én) is mutatja - SC-vel (ami a legkényelmetlenebb a 3 közül) is el lehet menni egész messzire |
Szerző: | vado [ 2013 júl. 03, 7:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
gencsydani írta: Bár - mint a mellékelt ábra (=én) is mutatja - SC-vel (ami a legkényelmetlenebb a 3 közül) is el lehet menni egész messzire Háttőőőő.... lehet, hogy az én alfelem kiképzése a hibás, de a keskeny ülés nekem kényelmesebb, mint a nagytankos LC4 ülés. |
Szerző: | gencsydani [ 2013 júl. 03, 9:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
vado írta: Háttőőőő.... lehet, hogy az én alfelem kiképzése a hibás, de a keskeny ülés nekem kényelmesebb, mint a nagytankos LC4 ülés. Megmondom az őszintét, a 250-es ülését én is kényelmesebbnek éreztem, de gyanítom hogy nem azért mert keskenyebb, hanem mert jóval keményebb a szivacsa - meg az is hozzátartozik a dologhoz, hogy az EXC-vel ~220 km volt a maximum amit egy nap megtettem, míg ugyanez a 625-ösnél több mint 650 km volt... |
Szerző: | xerxesza [ 2013 júl. 03, 11:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
gencsydani írta: vado írta: Háttőőőő.... lehet, hogy az én alfelem kiképzése a hibás, de a keskeny ülés nekem kényelmesebb, mint a nagytankos LC4 ülés. Megmondom az őszintét, a 250-es ülését én is kényelmesebbnek éreztem, de gyanítom hogy nem azért mert keskenyebb, hanem mert jóval keményebb a szivacsa - meg az is hozzátartozik a dologhoz, hogy az EXC-vel ~220 km volt a maximum amit egy nap megtettem, míg ugyanez a 625-ösnél több mint 650 km volt... Nohát ezt majd elmondom, ha valaha megyek vele olyan távot. Most egyenlőre a Bpesten belüli szaladgálásra használom. |
Szerző: | vado [ 2013 júl. 03, 13:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
gencsydani írta: míg ugyanez a 625-ösnél több mint 650 km volt... azért az szép táv.... Én mentem egy Dunakeszi - Budapest - Ráckeve - Dunaújváros - Siófok -Balatonfenyves távot még a nagytank és ülés kombinációval, de bevallom férfiasan, hogy az utolsó 10 km-en már inkább álltam... |
Szerző: | gencsydani [ 2013 júl. 03, 13:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Nem a végén kell állni, hanem közben amikor csak tudsz (falukban stb.)...autópálya nyilván szopás ilyen szempontból (is)... |
Szerző: | Erik [ 2013 júl. 03, 17:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
sevjo írta: Erik írta: Sziasztok! 2001-2002-es LC4-nél, hogy lehet megállapítani, hogy enduro vagy sm futóműve van-e? Elméletileg az első teleszkóp vastagsága mindkettőnél 43, nem úgy mint az újabbaknál, ahol az sm vastagabb. Ráadásul a hátsó villán se látok eltérést. Szia! Azt hiszem az első féknyereg felfogatásnál van különbség. Az szupermotót 320-as, az endurót 300-as tárcsával szerelték. Köszönöm mindenkinek a választ. Kicsivel előrébb jutottam :) |
Szerző: | vado [ 2013 júl. 03, 22:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
gencsydani írta: Nem a végén kell állni, hanem közben amikor csak tudsz (falukban stb.)...autópálya nyilván szopás ilyen szempontból (is)... Autópályán egyszer mentem vele, soha többet... Egyszerűen nem oda való, ha leáttételezed, akkor meg pláne! Pesten meg simán UFO-nak néznek, ha felállva megyek! Nem mintha érdekelne... |
Szerző: | xerxesza [ 2013 júl. 08, 13:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Motort megvettem. De motor nem indult. Vagyis rúgva igen, akksira nem. Nem forgatta át. A magyarázat az volt, hogy mivel perselyes a dugó, ezért nehezebb átforgatni, és ezt már nem tudja az akksi. Hámondom ez hülyeség, nyilván szar az akksi. Vettem újat. És igen, az se forgatta át. Anyád. Viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy az akkutól az indítóreléhez futó kábel FÜSTÖL indítózás közben. Ez talán nem normális... Rámértem. 3V esett rajta. No, akkor nézzük. Kiszedtem, és kicsit meghúztam a 2 végét: https://lh6.googleusercontent.com/-tKiC ... 192114.jpg Attól most tekintsünk el, hogy a motor betápja - fehér csati - egy lazán összetekert, és duct tape-el szigetelt izé volt. Vettem kábelt. Meg sarut. Összeszereltem. Feltöltöttem a jól lemerített akksimat, és láss csodát. A motor indul :) Ennyi. Most örvendek. Már csak a napi számlálót kell megcsinálni. |
Szerző: | Sanyi [ 2013 júl. 08, 15:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
xerxesza írta: Motort megvettem. De motor nem indult. Vagyis rúgva igen, akksira nem. Nem forgatta át. A magyarázat az volt, hogy mivel perselyes a dugó, ezért nehezebb átforgatni, és ezt már nem tudja az akksi. Hámondom ez hülyeség, nyilván szar az akksi. Vettem újat. És igen, az se forgatta át. Anyád. Viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy az akkutól az indítóreléhez futó kábel FÜSTÖL indítózás közben. Ez talán nem normális... Rámértem. 3V esett rajta. No, akkor nézzük. Kiszedtem, és kicsit meghúztam a 2 végét: https://lh6.googleusercontent.com/-tKiC ... 192114.jpg Attól most tekintsünk el, hogy a motor betápja - fehér csati - egy lazán összetekert, és duct tape-el szigetelt izé volt. Vettem kábelt. Meg sarut. Összeszereltem. Feltöltöttem a jól lemerített akksimat, és láss csodát. A motor indul :) Ennyi. Most örvendek. Már csak a napi számlálót kell megcsinálni. Kezd ismerős lenni a történet. Pár évvel ezelőtt hónapokig írtál hasonlókat az LC8 topikba. |
Szerző: | xerxesza [ 2013 júl. 08, 16:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: LC4 hosszutavu tapasztalat |
Nohát, erre már nem is emlékszem :) Nem baj, legalább történik valami a fórumon! |
Oldal: 33 / 38 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |