KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

LC4 hosszutavu tapasztalat
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=105
Oldal: 35 / 38

Szerző:  Erik [ 2013 aug. 02, 11:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Erik írta:
Tegnap végeztem a karbi takarítással. Na abba volt minden :D
Valamikor ki volt herélve a gyári dobom (amit az előző tulaj vissza alakíttatott) gondolom ezért el volt kicsit állítgatva. A tű a harmadik helyett, a negyedik állásba volt felülről, a levegő csavar 2.25 helyett 4.75 fordulatot volt nyitva. A főfúvóka gyári. Vissza állítottam mindent gyárira de eléggé torpant. Haver beállította a levegő csavart 2-re, így elég jó lett. Azt leszámítva, hogy a végsebessége két személlyel, kopott cross gumival, 1 bar nyomáson, 16:44 áttétellel, 135 km/h óra szerint.
Ma vagy holnap kerülnek fel a Metzeler Enduro 3 gumik, majd meglátjuk lesz-e változás.


Változás nem lett. Viszont kiderült, hogy a km órán a mutató kb 10%-kot csal. Ami azt jelenti, GPS szerint 150-et megy. A számláló is hasonlóan csal. Két kilométerkő közötti távolság, kb 890m az óra szerint. Mintha kisebb kerékhez lenne jó az óra. Talán sm óra van rajta ha egyáltalán létezik olyan. Bár lehet azzal többet csalna mert szerintem az enduro és sm között nem 10% az eltérés. Vagy egy óra létezik mindkettőhöz és a kettő közé van belőve az óra? :)

Szerző:  Erik [ 2013 aug. 03, 16:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Ha olcsó olajat akartok, akkor keressétek őket: http://www.autoteka2000.hu
Valamivel olcsóbb mint akit gencsydani ajánlott.
Szűrőket is lehet rendelni, én mailbe szoktam árajánlatot kérni.

Szerző:  gencsydani [ 2013 aug. 04, 7:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Nem tudom, ez milyen matematika szerint jött ki olcsóbbra, de nekem végülis mindegy.

Szerző:  Erik [ 2013 aug. 04, 12:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

gencsydani írta:
Nem tudom, ez milyen matematika szerint jött ki olcsóbbra, de nekem végülis mindegy.


Tudom, Te nem írtál árat de én megkérdeztem attól akit ajánlottál.
10W-40, 10W-50, 15W-50 viszkozitású olajokra kérdeztem rá és ezt írta: 5100-as motulból mindhárom 10e ft/4L illetve 3000/liter.
Ez autotékánál 9400-9600Ft/4l, illetve 2590-2690Ft/1l
Persze a 7100-asról nem küldött árajánlatot, így azt nem tudom mennyi nála.
Nem azért írtam, hogy felvágjak vele, hogy tudok tőled olcsóbbat, hanem csak egy alternatívát, esetleg olcsó olaj forrást kínáltam fel.
De tőlem aztán bárki megveheti 5000-é is literjét.

Szerző:  Castor [ 2013 aug. 13, 19:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Sziasztok!

Üdv mindenkinek, még új vagyok itt, de már régóta olvasgatom a fórumot.
Láttam, hogy régebben valaki töltött fel (vagy e-mailben tudott küldeni) szerelési útmutatót. A manual nekem is meg van, de ezt sehonnan nem tudom beszerezni. Valamelyikőtök segítene nekem hozzájutni digitális formában ehhez. Előre is köszi.
Ja, a motor egy 2003-as szürkeblokkos 640 LC4 SM :-)

Szerző:  gencsydani [ 2013 aug. 13, 19:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

http://www.carlsalter.com/download.asp?p=1009

Szerző:  xerxesza [ 2013 aug. 23, 16:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Kérdés: Olyan 1-2-3-4-5-6 lábú csatikat, amik a KTM-ben vannak hol kapok? Helyenként kicsit meg vannak rogyva a vezetékek. Gondoltam, hogy komplett kábelköteget kéne cserélni, de még kivárok vele. De jó lenne egy-egy kábelt áthúzni. Persze ahhoz, hogy ezt rendesen meg tudjam csinálni, kellenek rendes csatik.

Szerző:  pancel [ 2013 aug. 23, 16:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

xerxesza írta:
Kérdés: Olyan 1-2-3-4-5-6 lábú csatikat, amik a KTM-ben vannak hol kapok? Helyenként kicsit meg vannak rogyva a vezetékek. Gondoltam, hogy komplett kábelköteget kéne cserélni, de még kivárok vele. De jó lenne egy-egy kábelt áthúzni. Persze ahhoz, hogy ezt rendesen meg tudjam csinálni, kellenek rendes csatik.


A központi kábelköteged van oda?

Szürke blokkoshoz való kötegem van ha tudsz vele mit kezdeni...

KÉP

Üdv,

pancel

Szerző:  xerxesza [ 2013 aug. 23, 20:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

pancel írta:
xerxesza írta:
Kérdés: Olyan 1-2-3-4-5-6 lábú csatikat, amik a KTM-ben vannak hol kapok? Helyenként kicsit meg vannak rogyva a vezetékek. Gondoltam, hogy komplett kábelköteget kéne cserélni, de még kivárok vele. De jó lenne egy-egy kábelt áthúzni. Persze ahhoz, hogy ezt rendesen meg tudjam csinálni, kellenek rendes csatik.


A központi kábelköteged van oda?

Szürke blokkoshoz való kötegem van ha tudsz vele mit kezdeni...

KÉP

Üdv,

pancel

Hónap felhívlak!

Szerző:  xerxesza [ 2013 aug. 23, 21:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Ma azért még kiérdemeltem a leghülyébb motoros címet. Edzés előtt motor letámaszt, edzés után kimegyek félholtan, beöltözöm, rúgom, semmi. Rárúgtam még vagy 456-ot, semmi. Egy árva br sem. Hátnem a vészleállítóval állítottam le a gépet? Átbillent, egy rúgás, brrrrrrrrrrrr. Eddigre persze ömlött rólam a víz és majdnem felgyújtottam azt a szarkupacot...

Szerző:  Sanyi [ 2013 aug. 23, 22:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

xerxesza írta:
Ma azért még kiérdemeltem a leghülyébb motoros címet. Edzés előtt motor letámaszt, edzés után kimegyek félholtan, beöltözöm, rúgom, semmi. Rárúgtam még vagy 456-ot, semmi. Egy árva br sem. Hátnem a vészleállítóval állítottam le a gépet? Átbillent, egy rúgás, brrrrrrrrrrrr. Eddigre persze ömlött rólam a víz és majdnem felgyújtottam azt a szarkupacot...


Más is járt már így, többek között én!
:wave

Szerző:  pancel [ 2013 aug. 23, 22:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

xerxesza írta:
pancel írta:
xerxesza írta:
Kérdés: Olyan 1-2-3-4-5-6 lábú csatikat, amik a KTM-ben vannak hol kapok? Helyenként kicsit meg vannak rogyva a vezetékek. Gondoltam, hogy komplett kábelköteget kéne cserélni, de még kivárok vele. De jó lenne egy-egy kábelt áthúzni. Persze ahhoz, hogy ezt rendesen meg tudjam csinálni, kellenek rendes csatik.


A központi kábelköteged van oda?

Szürke blokkoshoz való kötegem van ha tudsz vele mit kezdeni...

KÉP

Üdv,

pancel

Hónap felhívlak!


Oksi, vagy ha dobsz egy címet, feladom hétfőn, esetleg oda is fogom tudni adni mert Pesten leszek!

Üdv,

pancel

Szerző:  Castor [ 2013 szept. 03, 20:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Sziasztok!

Vannak valakinek szürke blokkos (2003) 640 LC4-hez a következő alkatrészek:

- önindítóhoz közvetlenül kapcsolódó közlőkerék, amiből sokszor kitörik egy fog :) (azt hiszem a 22-es számú)
- a 6-os számú nagy fogaskerék
- generátor tekercse, azaz állórész

Köszi, üdv!

Csatolmányok:
LC4_gyujtas.jpg
LC4_gyujtas.jpg [ 90.95 KiB | Megtekintve 43003 alkalommal. ]

Szerző:  gencsydani [ 2013 szept. 04, 8:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Ha még 5x beteszed 5 különböző topikba, attól még ugyanúgy nem lesz ilyenje senkinek se...

Szerző:  vado [ 2013 szept. 07, 0:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

gencsydani írta:
Ha még 5x beteszed 5 különböző topikba, attól még ugyanúgy nem lesz ilyenje senkinek se...


félve írom le az ötletemet: Kereskedés? :Think

Szerző:  gyfecske [ 2013 szept. 12, 14:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Sziasztok elöször is üdvözlök mindenkit :) Lenne egy nagy kérdésem, most nem rég lettem egy 2003-as KTM 640 lc4 es enduró tulaja. Az lenne a kérdésem hogy át akarom alakítani super moto-ra és lenne egy Duke IIes 2004-es gyári brembo kerekek és én azt be tudom-e rakni a 2003-as enduró villás mocimba átalakítás nélkül, eggyáltalán el fér-e a brembo az tudom hogy 4,25 talán.

Szerző:  gyfecske [ 2013 szept. 12, 14:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Ilyen lenne az a kerék:

Csatolmányok:
Duke2frontPirellidragon.jpg
Duke2frontPirellidragon.jpg [ 160.83 KiB | Megtekintve 42956 alkalommal. ]

Szerző:  gyfecske [ 2013 szept. 12, 14:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Így nézne ki az én hátsó villám ha esetleg valakinek van tapasztalata hogy milyen széles kerék milyen gumival megy bele vagy használ és nem ér bele a lánc az kérem ossza már meg velem a tapasztalatait :)

Csatolmányok:
mk6302.jpg.397835.jpg
mk6302.jpg.397835.jpg [ 113.6 KiB | Megtekintve 42960 alkalommal. ]

Szerző:  szabcsab [ 2013 szept. 12, 17:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

gyfecske írta:
Így nézne ki az én hátsó villám ha esetleg valakinek van tapasztalata hogy milyen széles kerék milyen gumival megy bele vagy használ és nem ér bele a lánc az kérem ossza már meg velem a tapasztalatait :)


Szia!

Az enyém anno talán 2001-es fekete blokkos volt, de abba simán belefért, viszont emlékeim szerint valamit kellett faragni a tengely és a csapágy körül.
160-as gumi volt rajta.
Íme:

Csatolmányok:
LC4.jpg
LC4.jpg [ 92.16 KiB | Megtekintve 42961 alkalommal. ]

Szerző:  gyfecske [ 2013 szept. 12, 18:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

szabcsab írta:
gyfecske írta:
Így nézne ki az én hátsó villám ha esetleg valakinek van tapasztalata hogy milyen széles kerék milyen gumival megy bele vagy használ és nem ér bele a lánc az kérem ossza már meg velem a tapasztalatait :)


Szia!

Az enyém anno talán 2001-es fekete blokkos volt, de abba simán belefért, viszont emlékeim szerint valamit kellett faragni a tengely és a csapágy körül.
160-as gumi volt rajta.
Íme:



Szia köszi szépen ha esetleg valaki tudna még segiteni abba hogy a km óra kihajtást hogy tudom meg oldani vagy meg egyezik-e azt meg köszönném!

Szerző:  pancel [ 2013 szept. 12, 19:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

gyfecske írta:
szabcsab írta:
gyfecske írta:
Így nézne ki az én hátsó villám ha esetleg valakinek van tapasztalata hogy milyen széles kerék milyen gumival megy bele vagy használ és nem ér bele a lánc az kérem ossza már meg velem a tapasztalatait :)


Szia!

Az enyém anno talán 2001-es fekete blokkos volt, de abba simán belefért, viszont emlékeim szerint valamit kellett faragni a tengely és a csapágy körül.
160-as gumi volt rajta.
Íme:



Szia köszi szépen ha esetleg valaki tudna még segiteni abba hogy a km óra kihajtást hogy tudom meg oldani vagy meg egyezik-e azt meg köszönném!


Helló!

Az enduro villás LC4-be be tudod tenni a 160 széles gurigát, nekem is az volt benne (igaz, nem Duke, hanem Prestige felni).
Viszont ha 2003-as a motorod, akkor feltételezem, hogy digitális órád van, ott meg semmit nem kell variálni, mert a jeladó a féktárcsáról leveszi a jelet a sebesség méréshez!
mindössze az órában kell átállítani, hogy nem 21-es, hanem 17 colos kerék van benne.

Csatolmány:
DSC01329_resize.jpg
DSC01329_resize.jpg [ 90.36 KiB | Megtekintve 42958 alkalommal. ]


Üdv,

pancel

Szerző:  gyfecske [ 2013 szept. 12, 19:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Szia Pancel köszi a segítséget :yeah

Szerző:  gencsydani [ 2013 szept. 12, 22:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

gyfecske írta:
Így nézne ki az én hátsó villám ha esetleg valakinek van tapasztalata hogy milyen széles kerék milyen gumival megy bele vagy használ és nem ér bele a lánc az kérem ossza már meg velem a tapasztalatait :)


5' hátsó felni 160-as gumival elfér, bár előfordulhat hogy kicsit beleér a gumi szélébe a lánc (gumija válogatja).

Szerző:  xerxesza [ 2013 szept. 13, 19:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

szabcsab írta:
gyfecske írta:
Így nézne ki az én hátsó villám ha esetleg valakinek van tapasztalata hogy milyen széles kerék milyen gumival megy bele vagy használ és nem ér bele a lánc az kérem ossza már meg velem a tapasztalatait :)


Szia!

Az enyém anno talán 2001-es fekete blokkos volt, de abba simán belefért, viszont emlékeim szerint valamit kellett faragni a tengely és a csapágy körül.
160-as gumi volt rajta.
Íme:

És milyen érdekes! A SM kerék a pocakod is eltünteti :lol:

Szerző:  szabcsab [ 2013 szept. 13, 20:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

xerxesza írta:
szabcsab írta:
gyfecske írta:
Így nézne ki az én hátsó villám ha esetleg valakinek van tapasztalata hogy milyen széles kerék milyen gumival megy bele vagy használ és nem ér bele a lánc az kérem ossza már meg velem a tapasztalatait :)


Szia!

Az enyém anno talán 2001-es fekete blokkos volt, de abba simán belefért, viszont emlékeim szerint valamit kellett faragni a tengely és a csapágy körül.
160-as gumi volt rajta.
Íme:

És milyen érdekes! A SM kerék a pocakod is eltünteti :lol:


KOCSOG :box

Szerző:  Mano1976 [ 2013 okt. 02, 13:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Sziasztok .
Tud nekem valaki segíteni,abban hogy 1997 WP. 50-es elsőtelóba mennyi olaj kell. :Think
Köszi.

Szerző:  xerxesza [ 2013 okt. 04, 16:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Nemindulás n+1. rész

Jöttek a hidegek. Sebaj, Áron kemény, motorozik. A motor önindítóval egyre szarabbul indul. Vagyis sehogy, de már lassan át sem forgassa. Aztán megdühödtem. Tegnapról mára az akksi az egész éjszakát töltőn töltötte. Reggel klikk, és semmi. Sebaj, berúgtam, mondom fázik. Benn a cégnél klikk, és semmi. Gyanús kezdett lenni a dolog. Itthon leszedtem az önindítót. Rázásra csörög. Szerintem nem kéne neki...

Tényleg nem!
https://lh5.googleusercontent.com/-nMlV ... 752714.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-c9um ... 816719.jpg

A lényeg szerintem látszik. A szénkefe széthullva, a palást egy helyen leszakadva, a motorban fémtörmelék és golyók.

No. Aki azt mondja, hogy ez javítható, az adjon kontaktot. Akinek van ilyen otthon, és el akarja nekem adni, az mondjon árat. A többit intézem :)

aron

Szerző:  szabcsab [ 2013 okt. 04, 19:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

xerxesza írta:
Nemindulás n+1. rész

Jöttek a hidegek. Sebaj, Áron kemény, motorozik. A motor önindítóval egyre szarabbul indul. Vagyis sehogy, de már lassan át sem forgassa. Aztán megdühödtem. Tegnapról mára az akksi az egész éjszakát töltőn töltötte. Reggel klikk, és semmi. Sebaj, berúgtam, mondom fázik. Benn a cégnél klikk, és semmi. Gyanús kezdett lenni a dolog. Itthon leszedtem az önindítót. Rázásra csörög. Szerintem nem kéne neki...

Tényleg nem!
https://lh5.googleusercontent.com/-nMlV ... 752714.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-c9um ... 816719.jpg

A lényeg szerintem látszik. A szénkefe széthullva, a palást egy helyen leszakadva, a motorban fémtörmelék és golyók.

No. Aki azt mondja, hogy ez javítható, az adjon kontaktot. Akinek van ilyen otthon, és el akarja nekem adni, az mondjon árat. A többit intézem :)

aron



Olyan ismerős az a szerszámkészlet, persze valami fejlesztés is látható benne :stupid
Nekem van ilyen, próbára igen, el nem adom, szerintem ránézésre megegyezik az LC8-al.
Autóvillamossági műhelyek szerintem nagy valószinűséggel megjavítják, vagy kűld el, megcsináltatom neked!

Szerző:  xerxesza [ 2013 okt. 04, 21:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

szabcsab írta:
xerxesza írta:
Nemindulás n+1. rész

Jöttek a hidegek. Sebaj, Áron kemény, motorozik. A motor önindítóval egyre szarabbul indul. Vagyis sehogy, de már lassan át sem forgassa. Aztán megdühödtem. Tegnapról mára az akksi az egész éjszakát töltőn töltötte. Reggel klikk, és semmi. Sebaj, berúgtam, mondom fázik. Benn a cégnél klikk, és semmi. Gyanús kezdett lenni a dolog. Itthon leszedtem az önindítót. Rázásra csörög. Szerintem nem kéne neki...

Tényleg nem!
https://lh5.googleusercontent.com/-nMlV ... 752714.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-c9um ... 816719.jpg

A lényeg szerintem látszik. A szénkefe széthullva, a palást egy helyen leszakadva, a motorban fémtörmelék és golyók.

No. Aki azt mondja, hogy ez javítható, az adjon kontaktot. Akinek van ilyen otthon, és el akarja nekem adni, az mondjon árat. A többit intézem :)

aron



Olyan ismerős az a szerszámkészlet, persze valami fejlesztés is látható benne :stupid
Nekem van ilyen, próbára igen, el nem adom, szerintem ránézésre megegyezik az LC8-al.
Autóvillamossági műhelyek szerintem nagy valószinűséggel megjavítják, vagy kűld el, megcsináltatom neked!


Ami jó, azon minek változtatni ;-)

Közben kaptam budaörsi címet, holnap viszem.

Szerző:  xerxesza [ 2013 okt. 10, 22:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Na, nehogy ne tudjatok aludni, a mai estimese:

A döglött önindítót elvittem a kelle.hu-hoz, akik 16700+ÁFÁért meg is csinálták volna. Mondtam, hogy remek, de nem kérem, inkább Petyától veszek egy bontottat. Ma meg is szereztem tőle, és beépítettem. Az első próbálkozások nem voltak egyértelműen pozitívak, mert csak nyekenyeke volt, de a hidegindításnál szerintem van valami más gond is, szóval mielőtt az akksi megadta volna magát, gyorsan berúgtam a motort, és hagytam kicsit melegedni. Majd amikor épp vissza tudtam tolni a szivatót, akkor leállítottam, és pöcc-röff. És megint. És újra. És mégegyszer. Nagy örömömben vagy 15x elindítottam a motort. Aztán gondoltam abbahagyom :)

Hát így. Végre eredmény :)

Szerző:  bouvard [ 2013 okt. 16, 7:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

szabcsab írta:
gyfecske írta:
Így nézne ki az én hátsó villám ha esetleg valakinek van tapasztalata hogy milyen széles kerék milyen gumival megy bele vagy használ és nem ér bele a lánc az kérem ossza már meg velem a tapasztalatait :)


Szia!

Az enyém anno talán 2001-es fekete blokkos volt, de abba simán belefért, viszont emlékeim szerint valamit kellett faragni a tengely és a csapágy körül.
160-as gumi volt rajta.
Íme:

Akkor nem lesz Gond mert ez is egy 2001-2002 es modell..

Szerző:  xerxesza [ 2013 okt. 24, 10:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

No, semmi extra, de azért elmesélem.

Az önindító önindít. Aztán nem. Aztán igen. Aztán nem. Most persze megint az akksira terelődött a gyanú, de kérdéses, hogy mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás? Hogy a döglött önindító okozta a hibákat, vagy az önindító valamitől elpusztult-e. Túlterhelődött. Ilyesmi. Meg furcsa, hogy pörgeti, de nincsen szikra. Ilyen az eddigi motorjaimon nem tapasztaltam. Ha tisztességesen át tudta forgatni, akkor volt szikra is. Lehet, hogy gyújtásgondom is van???

És vettem magamnak egy új rendszámot. Egyrészt untam a régit, másrészt elástam valahol Pécs környékén a sárban.

Szerző:  xerxesza [ 2014 feb. 23, 14:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Lassan, de bizonytalanul haladok. Valamerre. Például kibányásztam a karbit a motorból, mert hidegindításilag voltak gondok vele. Persze nagyon nagy hibát nem találtam, de azért kipuceváltam.
Aztán közben megjött az Ebay-ről is a kábelszett, gondoltam akkor nekiesek annak. De mire félig szétbontottam, és kicsomagoltam a vásárolt darabot, addigra kiderült, hogy nem ehhez a motorhoz való, hanem a digitális km óráshoz. Abánat vigye el. Szóval most megint ott vagyunk, hogy nem müxik, mert ugyan karbi van benne, de össze már csak nem rakom a régi vacak kábelekkel.
Innen persze már csak előre vezethet az út :) Egyszer még menni fog!!!

Szerző:  fudejovagy [ 2014 márc. 03, 17:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

hali! vki megmondja mi a helyes úszószint beállítás BST 40 hez? leírom az egész sztorit.. minden rendbe volt a motorral, a túlfolyón folyt a benzin, reggelre mindig/általában volt 1 tócsa a motor alatt, gondoltam/tuk itthon hogy valamiért (utólag ökörség, de hát saját hibájából tanul az ember) elállítódott a benzinszint, ezért szétszedtük és elkezdtük állítgatni az úszószintet, hol félig volt a tálca hol háromnegyedig hol pedig alig benne.. sose ment a motor.. mindig torpant.. eljutottunk oda hogy most ha teljesen felnyomod az úszót h zárjon és épphogy megengeded lefele már jön is az anyag.. így megy a motor minden tökéletes indul akármikor hidegen melegen gombra rúgásra akárhogy.. DE! ha alapjáraton van a motor ugyan azon mint eddig és hirtelen odarántasz neki adsz neki 1 kis gázfröccsöt betorpan.. ha van 1 kicsit nagyobb fordulat mint az alapjárati ott már rángathatod .. megy, pörög minden tuti.. ez miért van? mi lehet a rossz? vagy mi? sok az anyag most? vagy még mindig kevés? mondom ment a motor, annyi h az úszónál azt a kis fém buziságot állítottuk el ami a tűszelepet nyomja.. ja és a túlfolyó benzin hibája az volt h a túlfolyónál van 1 kis O gyűrű na az volt a rossz... most már nem folyik a benzin mert ugye új az O gyűrű csak most ilyet csinál... tipp esetleg van? karbit 1x már kipucoltam mondjuk így olvasva a dolgokat az alapjárati fúvókát azt hiszem nem szedtem ki.. csak a főfúvókát meg a keverék állítónál azt a részt meg ahol az üzemanyag megy azt..

Szerző:  gencsydani [ 2014 márc. 04, 0:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Az ilyen, fölösleges erőlködni vele, amúgy is teljesen üzemszerűtlen (de szép magyar szó :grin: ) hogy alapjáratról tőgázt rántasz neki.

Szerző:  fudejovagy [ 2014 márc. 04, 12:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

gencsydani írta:
Az ilyen, fölösleges erőlködni vele, amúgy is teljesen üzemszerűtlen (de szép magyar szó :grin: ) hogy alapjáratról tőgázt rántasz neki.

de vágod GD eddig nem volt ilyen :S és nem akkor ha tök gázd rántok neki.. 1 kis gázfröccsöt már akkor.. és nem is az ha bakon van v vmi.. hanem mondjuk nagy kanyar előtt visszarakom 2. ba kanyar közepén odarántom és betorpan.. mivel nincs fordulat..

Szerző:  fudejovagy [ 2014 márc. 04, 13:46 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

és keresek 04 es LC4 SM hez KM óra jeladót! ha valakinek van vagy tud valakit akinek van az szóljon pls!

Szerző:  gencsydani [ 2014 márc. 04, 16:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

http://www.dialcomp.hu/hu/?mod=webshop_ ... fault.html

Szerző:  tab28 [ 2014 márc. 16, 22:01 ]
Hozzászólás témája:  lc4 tapasztalat?

Sziasztok!

Szeretnék venni egy fain mocit, de nem tudok választani. Az LC4-es et néztem ki először, de sokan azt mondják, hogy a KTM-ek nagyon üzemórásak. Szóval hogy hamar beadják a derekukat. Ilyeneket hallottam pl: 1000 kilóméter után csapágy, dugattyú olaj légszűrő stb csere. Ez mennyire igaz? :\ Ha mondjuk veszek egy 2005 feletti évjáratot használtan amire azt mondják, hogy szervizelt és megkímélt az mennyire lehet megbízható? Mert nekem olyan moci kellene ami elvisz a világ végére és vissza is hoz. Amire nem kell havonta 100 000 ft költeni... Szóval ha megkérlek írtok nekem hosszútávú tapasztalatokat? Mit mikor miért kellett cserélni stb... :\ Le tudok vele motorozni 50 000 kilóétert úgy, hogy nem veszek hozzá semmit csak benzint meg olajat ill légszűrőt? Szóval mi az élettartama ezeknek? Nem szeretnék 700-900 ezret kiadni egy olyanra amire havonta 100 at kel költeni ... Jaj meg azt is hallottam, hogy a KTM-ek a gazdagok motorja, mert mindig költeni kell rá alkatrészek miatt.... Köszönöm előre is a segítségeteket!

Szerző:  szabcsab [ 2014 márc. 16, 22:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 tapasztalat?

tab28 írta:
Sziasztok!

Szeretnék venni egy fain mocit, de nem tudok választani. Az LC4-es et néztem ki először, de sokan azt mondják, hogy a KTM-ek nagyon üzemórásak. Szóval hogy hamar beadják a derekukat. Ilyeneket hallottam pl: 1000 kilóméter után csapágy, dugattyú olaj légszűrő stb csere. Ez mennyire igaz? :\ Ha mondjuk veszek egy 2005 feletti évjáratot használtan amire azt mondják, hogy szervizelt és megkímélt az mennyire lehet megbízható? Mert nekem olyan moci kellene ami elvisz a világ végére és vissza is hoz. Amire nem kell havonta 100 000 ft költeni... Szóval ha megkérlek írtok nekem hosszútávú tapasztalatokat? Mit mikor miért kellett cserélni stb... :\ Le tudok vele motorozni 50 000 kilóétert úgy, hogy nem veszek hozzá semmit csak benzint meg olajat ill légszűrőt? Szóval mi az élettartama ezeknek? Nem szeretnék 700-900 ezret kiadni egy olyanra amire havonta 100 at kel költeni ... Jaj meg azt is hallottam, hogy a KTM-ek a gazdagok motorja, mert mindig költeni kell rá alkatrészek miatt.... Köszönöm előre is a segítségeteket!



Eddig te olyanokkal beszéltél, akik ezt a sok ökörséget összehordták, akik még nem is láttak,
nemhogy próbáltak volna KTM-et az általad elmondottak alapján!
Te kipróbáltál egyet is, vagy csak ilyen kell és kész?
Egy dolog még: használt motort szeretnél vagy tudsz venni, ezekre bárki bármit mondhat egészen addig,
amíg nem a legjobb cimborádtól veszed, akiben vakon megbízol, különben mind lutri!

Szerző:  gencsydani [ 2014 márc. 17, 12:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 tapasztalat?

tab28 írta:
Szóval ha megkérlek írtok nekem hosszútávú tapasztalatokat? Mit mikor miért kellett cserélni stb... :\


Mondjuk mi lenne ha visszaolvasnál ebben a topikban? :Think

Szerző:  tab28 [ 2014 márc. 18, 21:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 tapasztalat?

szabcsab írta:
tab28 írta:
Sziasztok!

Szeretnék venni egy fain mocit, de nem tudok választani. Az LC4-es et néztem ki először, de sokan azt mondják, hogy a KTM-ek nagyon üzemórásak. Szóval hogy hamar beadják a derekukat. Ilyeneket hallottam pl: 1000 kilóméter után csapágy, dugattyú olaj légszűrő stb csere. Ez mennyire igaz? :\ Ha mondjuk veszek egy 2005 feletti évjáratot használtan amire azt mondják, hogy szervizelt és megkímélt az mennyire lehet megbízható? Mert nekem olyan moci kellene ami elvisz a világ végére és vissza is hoz. Amire nem kell havonta 100 000 ft költeni... Szóval ha megkérlek írtok nekem hosszútávú tapasztalatokat? Mit mikor miért kellett cserélni stb... :\ Le tudok vele motorozni 50 000 kilóétert úgy, hogy nem veszek hozzá semmit csak benzint meg olajat ill légszűrőt? Szóval mi az élettartama ezeknek? Nem szeretnék 700-900 ezret kiadni egy olyanra amire havonta 100 at kel költeni ... Jaj meg azt is hallottam, hogy a KTM-ek a gazdagok motorja, mert mindig költeni kell rá alkatrészek miatt.... Köszönöm előre is a segítségeteket!



Eddig te olyanokkal beszéltél, akik ezt a sok ökörséget összehordták, akik még nem is láttak,
nemhogy próbáltak volna KTM-et az általad elmondottak alapján!
Te kipróbáltál egyet is, vagy csak ilyen kell és kész?
Egy dolog még: használt motort szeretnél vagy tudsz venni, ezekre bárki bármit mondhat egészen addig,
amíg nem a legjobb cimborádtól veszed, akiben vakon megbízol, különben mind lutri!



Nekem sajnos idáig még nem volt komoly motorom... A KTM-ek azok amik nagyon tetszenek és hát bennem van az hogy "német" azaz hogy precízen megalkotott ami majdnem hogy csodajárgányt jelent.. :)
Idén nagy valószínűséggel júliusban tudok kiadni egy nagyobb összeget motorra és a KTM LC4-es en agyalok meg a Suzuki DR-Z400E-n (millliószoros elnézést kérek hogy itt a ktmklub-ban emlegetem :\ )

Amúgy a kérdésre válaszolva, igen kipróbáltam már KTM-et méghozzá egy 250-es SX-et....... annyi baj volt hogy visszarúgott és elestem (ill elrepültem :D ) Akkor szerelmes lettem bele :\ Na de amikor elindultam vele...hát nem igazán mertem húzni neki épphogy csak gurultam vele ( fura volt 150-es etz után ..) Akkor úgy éreztem hogy nagyon nagyon jó moci és arról csakis kizárólag jót hallotam..

És igen, használt motort szeretnék venni kb 700-900 ezer ft mértékben 2000-res évjárat fölöttit. És itt vagyok bajban. Sokat azt írják a hirdetésbe, hogy " teljesen felújítva" stb... szokásos szöveg.. Ebben is segítségeteket szeretném kérni, hogy ha megnézek egyet amit meg is vennék mi az amire oda kell figyelni? Mik az alap "zörejek" stb :\ Mik azok a részek amik leghamarabb meghibásodhatnak?
Visszatérve egy másik hozzászólásra, hogy miért nem olvasom át az eddigi írásokat a fórumban: Jelenleg 14 órában dolgozom és alig van egy kis időm gépez jutni ( melóba az út 1 óra + vissza is 1 óra aztán közben a 14 óra munka... hétfőtől szombatig)
Szóval ezért :\ Kell a pénz na a mocira hogy minnél hamarabb megvehessem :) És ha valaki lenne olyan kedves és segítőkész akkor írhatna ide, röviden tömörebben hogy mi a helyzet az LC4-el :\

Meg még egy kérdésem lenne: Mennyibe kerül egy teljes blokk felújítás mindennel együtt?

Kélek titeket segítsetek! :) Előre is Köszönöm!

Szerző:  gencsydani [ 2014 márc. 18, 23:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 tapasztalat?

tab28 írta:
Mennyibe kerül egy teljes blokk felújítás mindennel együtt?


Mit takar a "teljes" felújítás, ki csinálja, milyen alkatrészekkel, mennyi idő alatt (milyen minőségben), milyen évjáratú motoron...ezer meg egy változó van ebben a történetben, ami(k)től függően lehet a végösszeg X is meg 3X is...

Szerző:  tab28 [ 2014 márc. 19, 7:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 tapasztalat?

gencsydani írta:
tab28 írta:
Mennyibe kerül egy teljes blokk felújítás mindennel együtt?


Mit takar a "teljes" felújítás, ki csinálja, milyen alkatrészekkel, mennyi idő alatt (milyen minőségben), milyen évjáratú motoron...ezer meg egy változó van ebben a történetben, ami(k)től függően lehet a végösszeg X is meg 3X is...


Jó minőségben, szinte legjobb alkatrészekkel, dugattyú, szimeringek, hajtókar, csapágyak, tömítések stb..

Mik a "hamar" elhasználódó alkatrészek egy lc4 sm-n?

Szerző:  gencsydani [ 2014 márc. 19, 15:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 tapasztalat?

tab28 írta:
Jó minőségben, szinte legjobb alkatrészekkel, dugattyú, szimeringek, hajtókar, csapágyak, tömítések stb..


Nem a minőség volt a kérdés, hanem hogy gyári vagy utángyártott alkatrészről van-e szó, meg márkaszervizről, ismerős (olcsóbb) szerelőről vagy ezt-azt netán magad is meg tudsz csinálni rajta.


tab28 írta:
Mik a "hamar" elhasználódó alkatrészek egy lc4 sm-n?


Gumi, lánc, fékbetét, hátsólámpa-izzó. Meg amit összetörsz/tönreteszel rajta.

Szerző:  Fuxa [ 2014 márc. 19, 17:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

xerxesza írta:
Lassan, de bizonytalanul haladok. Valamerre. Például kibányásztam a karbit a motorból, mert hidegindításilag voltak gondok vele. Persze nagyon nagy hibát nem találtam, de azért kipuceváltam.
Aztán közben megjött az Ebay-ről is a kábelszett, gondoltam akkor nekiesek annak. De mire félig szétbontottam, és kicsomagoltam a vásárolt darabot, addigra kiderült, hogy nem ehhez a motorhoz való, hanem a digitális km óráshoz. Abánat vigye el. Szóval most megint ott vagyunk, hogy nem müxik, mert ugyan karbi van benne, de össze már csak nem rakom a régi vacak kábelekkel.
Innen persze már csak előre vezethet az út :) Egyszer még menni fog!!!


na mi a helyzet Xerx, hol tart a történet, megy már a mennydörgés? :m28

Szerző:  szabcsab [ 2014 márc. 19, 20:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 tapasztalat?

tab28 írta:
szabcsab írta:
tab28 írta:
Sziasztok!

Szeretnék venni egy fain mocit, de nem tudok választani. Az LC4-es et néztem ki először, de sokan azt mondják, hogy a KTM-ek nagyon üzemórásak. Szóval hogy hamar beadják a derekukat. Ilyeneket hallottam pl: 1000 kilóméter után csapágy, dugattyú olaj légszűrő stb csere. Ez mennyire igaz? :\ Ha mondjuk veszek egy 2005 feletti évjáratot használtan amire azt mondják, hogy szervizelt és megkímélt az mennyire lehet megbízható? Mert nekem olyan moci kellene ami elvisz a világ végére és vissza is hoz. Amire nem kell havonta 100 000 ft költeni... Szóval ha megkérlek írtok nekem hosszútávú tapasztalatokat? Mit mikor miért kellett cserélni stb... :\ Le tudok vele motorozni 50 000 kilóétert úgy, hogy nem veszek hozzá semmit csak benzint meg olajat ill légszűrőt? Szóval mi az élettartama ezeknek? Nem szeretnék 700-900 ezret kiadni egy olyanra amire havonta 100 at kel költeni ... Jaj meg azt is hallottam, hogy a KTM-ek a gazdagok motorja, mert mindig költeni kell rá alkatrészek miatt.... Köszönöm előre is a segítségeteket!



Eddig te olyanokkal beszéltél, akik ezt a sok ökörséget összehordták, akik még nem is láttak,
nemhogy próbáltak volna KTM-et az általad elmondottak alapján!
Te kipróbáltál egyet is, vagy csak ilyen kell és kész?
Egy dolog még: használt motort szeretnél vagy tudsz venni, ezekre bárki bármit mondhat egészen addig,
amíg nem a legjobb cimborádtól veszed, akiben vakon megbízol, különben mind lutri!



Nekem sajnos idáig még nem volt komoly motorom... A KTM-ek azok amik nagyon tetszenek és hát bennem van az hogy "német" azaz hogy precízen megalkotott ami majdnem hogy csodajárgányt jelent.. :)
Idén nagy valószínűséggel júliusban tudok kiadni egy nagyobb összeget motorra és a KTM LC4-es en agyalok meg a Suzuki DR-Z400E-n (millliószoros elnézést kérek hogy itt a ktmklub-ban emlegetem :\ )

Amúgy a kérdésre válaszolva, igen kipróbáltam már KTM-et méghozzá egy 250-es SX-et....... annyi baj volt hogy visszarúgott és elestem (ill elrepültem :D ) Akkor szerelmes lettem bele :\ Na de amikor elindultam vele...hát nem igazán mertem húzni neki épphogy csak gurultam vele ( fura volt 150-es etz után ..) Akkor úgy éreztem hogy nagyon nagyon jó moci és arról csakis kizárólag jót hallotam..

És igen, használt motort szeretnék venni kb 700-900 ezer ft mértékben 2000-res évjárat fölöttit. És itt vagyok bajban. Sokat azt írják a hirdetésbe, hogy " teljesen felújítva" stb... szokásos szöveg.. Ebben is segítségeteket szeretném kérni, hogy ha megnézek egyet amit meg is vennék mi az amire oda kell figyelni? Mik az alap "zörejek" stb :\ Mik azok a részek amik leghamarabb meghibásodhatnak?
Visszatérve egy másik hozzászólásra, hogy miért nem olvasom át az eddigi írásokat a fórumban: Jelenleg 14 órában dolgozom és alig van egy kis időm gépez jutni ( melóba az út 1 óra + vissza is 1 óra aztán közben a 14 óra munka... hétfőtől szombatig)
Szóval ezért :\ Kell a pénz na a mocira hogy minnél hamarabb megvehessem :) És ha valaki lenne olyan kedves és segítőkész akkor írhatna ide, röviden tömörebben hogy mi a helyzet az LC4-el :\

Meg még egy kérdésem lenne: Mennyibe kerül egy teljes blokk felújítás mindennel együtt?

Kélek titeket segítsetek! :) Előre is Köszönöm!



No próbálok pár értelmes mondattal segíteni.
Az LC4 enduro és szupermoto nem üzemórás, 5000 Kilóméterenként kell benne olajat, szűrőt és gyertyát cserélni, illetve szelephézagot ellenőrízni!
A jó minőségű olajat meghálálja, ráadásul emlékeim szerint 1,8 liter kell belőle, a Castrol nem tartozik a jóba, ez tapasztalat.
A légszűrő az szivacsból van, ami tisztítható, tehát azt nem kell csereberélgetni, de tisztítani ajánlatos!
Ezek a kötelező dolgok, a többi függ az előéletétől!
Nagy eséllyel 50 ezerig nem kell gondolkodni blokk felújításon, de ez is az előélet függvénye!
A felújítás sem biztos, hogy komplett szükséges, hozzáértővel kell csináltatni, aki ismeri a típust, tudja mik a megszokott problémák,
és nem vakon tapogatózik, mert akkor az olcsó nagyon drága lesz!
Forintálisan nem lehet meghatározni a felújítási költséget, de egy szervíz tud neked nagyságrendileg segíteni, mennyibe fáj, illetve mik a jellemző problémák,
de ne mindjárt ezzel kezd, próbálj keresni egy itthoni forgalombahelyezésű példányt, ami szervíz által leinformálható, a többi csakis szerencse kérdése!

Ami negatívum:
Ráz, zörög, csattog=KTM
De az élmény :yeah

Szerző:  tab28 [ 2014 márc. 19, 22:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 tapasztalat?

:) És ha valaki lenne olyan kedves és segítőkész akkor írhatna ide, röviden tömörebben hogy mi a helyzet az LC4-el :\

Meg még egy kérdésem lenne: Mennyibe kerül egy teljes blokk felújítás mindennel együtt?

Kélek titeket segítsetek! :) Előre is Köszönöm![/quote]


No próbálok pár értelmes mondattal segíteni.
Az LC4 enduro és szupermoto nem üzemórás, 5000 Kilóméterenként kell benne olajat, szűrőt és gyertyát cserélni, illetve szelephézagot ellenőrízni!
A jó minőségű olajat meghálálja, ráadásul emlékeim szerint 1,8 liter kell belőle, a Castrol nem tartozik a jóba, ez tapasztalat.
A légszűrő az szivacsból van, ami tisztítható, tehát azt nem kell csereberélgetni, de tisztítani ajánlatos!
Ezek a kötelező dolgok, a többi függ az előéletétől!
Nagy eséllyel 50 ezerig nem kell gondolkodni blokk felújításon, de ez is az előélet függvénye!
A felújítás sem biztos, hogy komplett szükséges, hozzáértővel kell csináltatni, aki ismeri a típust, tudja mik a megszokott problémák,
és nem vakon tapogatózik, mert akkor az olcsó nagyon drága lesz!
Forintálisan nem lehet meghatározni a felújítási költséget, de egy szervíz tud neked nagyságrendileg segíteni, mennyibe fáj, illetve mik a jellemző problémák,
de ne mindjárt ezzel kezd, próbálj keresni egy itthoni forgalombahelyezésű példányt, ami szervíz által leinformálható, a többi csakis szerencse kérdése!

Ami negatívum:
Ráz, zörög, csattog=KTM
De az élmény :yeah[/quote]


Na ilyenekre voltam kíváncsi! Köszönöm szépen! :)

Szerző:  xerxesza [ 2014 márc. 20, 21:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Fuxa írta:
xerxesza írta:
Lassan, de bizonytalanul haladok. Valamerre. Például kibányásztam a karbit a motorból, mert hidegindításilag voltak gondok vele. Persze nagyon nagy hibát nem találtam, de azért kipuceváltam.
Aztán közben megjött az Ebay-ről is a kábelszett, gondoltam akkor nekiesek annak. De mire félig szétbontottam, és kicsomagoltam a vásárolt darabot, addigra kiderült, hogy nem ehhez a motorhoz való, hanem a digitális km óráshoz. Abánat vigye el. Szóval most megint ott vagyunk, hogy nem müxik, mert ugyan karbi van benne, de össze már csak nem rakom a régi vacak kábelekkel.
Innen persze már csak előre vezethet az út :) Egyszer még menni fog!!!


na mi a helyzet Xerx, hol tart a történet, megy már a mennydörgés? :m28

Hja, a viharos székben leesett szegény a motortartó bakról. Hát eddig jutott. De már felállítottam. ;)

Demivel mostmár 2 okom is van, hogy miért nincsen időm motort szerelni az tutti, hogy nem holnapra lesz kész. De menni fog!

Szerző:  tab28 [ 2014 márc. 25, 18:37 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

Sziasztok!

Tudnátok nekem vélem mondani erről a használt motorról: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... to-7677523

Szerintetek megéri? egyáltalán ha nincs papírja akkor mennyibe kerülhet forgalomba helyezni? Köszi!

Oldal: 35 / 38 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/