KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 jún. 17, 15:21

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 153 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 06, 9:08 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
pedig ugyanúgy működik visszafelé is. ahogy a végén kifordult a felni ugyanúgy vissza is be kell tenni a két perem közé és így tovább.

gyakoroljál:))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 dec. 06, 17:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
gumisi írta:
faki írta:
gencsydani írta:
Ma kipróbáltam én is ezt a módszert (vagy valami hasonlót), tényleg működik!


Én azt hiszem, ha lehet, ezt inkább ráhagyom Gumisre, mivel még a Simson külsőben is képes voltam elhajlítani a drótot. :oops: :lol:


Én meg a szerelőgépre hagyom az erőlködést, ha lehet.
Bárkinek szívesen megszerelem a defektet az útmentén, csak otthonomtól minnél messzebb legyek, pl: Erdély esetleg Ukrajna. :D


HI! HI! Fejér megye nem is jó? :-D

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 13, 21:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Hogyan de:
http://www.transworldmotocross.com/mx/h ... 40,00.html

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 27, 16:54 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Láttam a gyári kig.-között felnivédő műanyag íveket,hogy szerelésnél ne karcolódjon a (pl.fekete)felni.Ezt a gumishoz is érdemes vajon elvinni szereléshez,vagy hülyének fog nézni-mondjuk nézhet csak ne húzza végig a felnimet-?? :shock: :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 13, 9:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Figyisztek Okosok! Elsősorban gondolom Gumisinek szól a kérdés, de ha más tudja a választ az is jó. Szóval van nekem a motoromon elöl-hátul C-akárhányas gumi. Aminek a bütykei már igen megkoptak, olyan gömbölyűek. Viszont még mindig elég nagyok. Nem lenne jó megoldás, ha levágnék a bütykökből, ami által azok visszanyernék szép szögeltes formájukat? Mivel lehet egy ilyen gumit vágni? Előkapom a szalonnás bicskámat, oszt azzal, vagy van valami spéci szerszám?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 13, 11:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
xerxesz írta:
Figyisztek Okosok! Elsősorban gondolom Gumisinek szól a kérdés, de ha más tudja a választ az is jó. Szóval van nekem a motoromon elöl-hátul C-akárhányas gumi. Aminek a bütykei már igen megkoptak, olyan gömbölyűek. Viszont még mindig elég nagyok. Nem lenne jó megoldás, ha levágnék a bütykökből, ami által azok visszanyernék szép szögeltes formájukat? Mivel lehet egy ilyen gumit vágni? Előkapom a szalonnás bicskámat, oszt azzal, vagy van valami spéci szerszám?

Jo otlet csak fizikalisan hogy valositod meg, hogy mindegyikbol kb ugyan annyit vagj le? Ha netan tul nagy kulombseg lesz nem fog pattogni a kerek, mint egy kagylos kopasnal? Lattam olyat, hogy a butykoket hosszaban hasitottak be 3 parhuzamos vagassal. Igy azok szetnyilnak es sokkal tobb kapaszkodo feluleted lesz.
http://www.kep.tar.hu/nilrem/50317560/23394800#2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 13, 12:04 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
nilrem írta:
xerxesz írta:
Figyisztek Okosok! Elsősorban gondolom Gumisinek szól a kérdés, de ha más tudja a választ az is jó. Szóval van nekem a motoromon elöl-hátul C-akárhányas gumi. Aminek a bütykei már igen megkoptak, olyan gömbölyűek. Viszont még mindig elég nagyok. Nem lenne jó megoldás, ha levágnék a bütykökből, ami által azok visszanyernék szép szögeltes formájukat? Mivel lehet egy ilyen gumit vágni? Előkapom a szalonnás bicskámat, oszt azzal, vagy van valami spéci szerszám?

Jo otlet csak fizikalisan hogy valositod meg, hogy mindegyikbol kb ugyan annyit vagj le? Ha netan tul nagy kulombseg lesz nem fog pattogni a kerek, mint egy kagylos kopasnal?


Ezt a részét nemtom, ezért kérdeztem. Mondjuk terepen szerintem ez nem annyira izgalmas.

nilrem írta:
Lattam olyat, hogy a butykoket hosszaban hasitottak be 3 parhuzamos vagassal. Igy azok szetnyilnak es sokkal tobb kapaszkodo feluleted lesz.
http://www.kep.tar.hu/nilrem/50317560/23394800#2


Ez sem rossz...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 13, 12:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
nilrem írta:
Lattam olyat, hogy a butykoket hosszaban hasitottak be 3 parhuzamos vagassal. Igy azok szetnyilnak es sokkal tobb kapaszkodo feluleted lesz.
http://www.kep.tar.hu/nilrem/50317560/23394800#2


Ez sem rossz...[/quote]
Ezt tenyleg csak egy rosszabb gumival egyszer ki kene probalni, mert betonon tuti egy erosebb gazadasnal szakadnanak le a darabok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 13, 12:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Sablon az azonos magassaghoz? :)

Szepy

nilrem írta:
xerxesz írta:
Figyisztek Okosok! Elsősorban gondolom Gumisinek szól a kérdés, de ha más tudja a választ az is jó. Szóval van nekem a motoromon elöl-hátul C-akárhányas gumi. Aminek a bütykei már igen megkoptak, olyan gömbölyűek. Viszont még mindig elég nagyok. Nem lenne jó megoldás, ha levágnék a bütykökből, ami által azok visszanyernék szép szögeltes formájukat? Mivel lehet egy ilyen gumit vágni? Előkapom a szalonnás bicskámat, oszt azzal, vagy van valami spéci szerszám?

Jo otlet csak fizikalisan hogy valositod meg, hogy mindegyikbol kb ugyan annyit vagj le? Ha netan tul nagy kulombseg lesz nem fog pattogni a kerek, mint egy kagylos kopasnal? Lattam olyat, hogy a butykoket hosszaban hasitottak be 3 parhuzamos vagassal. Igy azok szetnyilnak es sokkal tobb kapaszkodo feluleted lesz.
http://www.kep.tar.hu/nilrem/50317560/23394800#2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 13, 21:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
xerxesz írta:
Figyisztek Okosok! Elsősorban gondolom Gumisinek szól a kérdés, de ha más tudja a választ az is jó. Szóval van nekem a motoromon elöl-hátul C-akárhányas gumi. Aminek a bütykei már igen megkoptak, olyan gömbölyűek. Viszont még mindig elég nagyok. Nem lenne jó megoldás, ha levágnék a bütykökből, ami által azok visszanyernék szép szögeltes formájukat? Mivel lehet egy ilyen gumit vágni? Előkapom a szalonnás bicskámat, oszt azzal, vagy van valami spéci szerszám?

Vágtam már teher, sőt motorgumit is nem is keveset, de ilyen szempontból még nem csináltam. Valóban speciális szerszám, elektromos gép kell hozzá, (egy éles, cserélhető kés van benne, amit elektromos áram melegít)de ezzel a csatorna mélységet tudom növelni. Egyik megoldás, fordítva felszerelni a gumit - még akkor is ha kötött forgásirányos. Több csatornát nem vágnék bele, mert elgyengül a gumi, elhajlanak a bütykök. Tapétavágóval, szabad kézzel , szemre vágnék le a bütykök tetejéből, ha nem sürgős - egy pár nap - és eljuttatod hozzám, akkor szívesen megpróbálom vágógéppel. Holnap keresek egy selejt gumát és azon kisérletezek.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 13, 22:23 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gumisi írta:
Tapétavágóval, szabad kézzel , szemre vágnék le a bütykök tetejéből, ha nem sürgős - egy pár nap - és eljuttatod hozzám, akkor szívesen megpróbálom vágógéppel. Holnap keresek egy selejt gumát és azon kisérletezek.


Sürgősnek nem sürgős, elvagyok így is vele. Ha majd lesz kedvem valamelyik nap elszórakázok vele. De lehet, hogy majd eccer meglátogatlak vele.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 14, 23:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
gumisi írta:
Tapétavágóval, szabad kézzel , szemre vágnék le a bütykök tetejéből, ha nem sürgős - egy pár nap - és eljuttatod hozzám, akkor szívesen megpróbálom vágógéppel. Holnap keresek egy selejt gumát és azon kisérletezek.


Sürgősnek nem sürgős, elvagyok így is vele. Ha majd lesz kedvem valamelyik nap elszórakázok vele. De lehet, hogy majd eccer meglátogatlak vele.


Crosstopikban volt róla szó. Tapétavágó kést bevizezve azt had szóljon. Ha minden jól megy, én holnap vágom az elsőt, mert kicsit féloldalasak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 16, 22:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
gumisi írta:
Tapétavágóval, szabad kézzel , szemre vágnék le a bütykök tetejéből, ha nem sürgős - egy pár nap - és eljuttatod hozzám, akkor szívesen megpróbálom vágógéppel. Holnap keresek egy selejt gumát és azon kisérletezek.

Kipróbáltam mindkét módszert, de nem tetszett az eredmény, és ráadásul nagyon lassan megy. Eszembe jutott egy harmadik lehetőség, hétfőn megróbálom és arról is beszámolok.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 16, 22:37 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gumisi írta:
gumisi írta:
Tapétavágóval, szabad kézzel , szemre vágnék le a bütykök tetejéből, ha nem sürgős - egy pár nap - és eljuttatod hozzám, akkor szívesen megpróbálom vágógéppel. Holnap keresek egy selejt gumát és azon kisérletezek.

Kipróbáltam mindkét módszert, de nem tetszett az eredmény, és ráadásul nagyon lassan megy. Eszembe jutott egy harmadik lehetőség, hétfőn megróbálom és arról is beszámolok.


Király, köszi :) És ma hol voltál???

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 14:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
xerxesz írta:
gumisi írta:
gumisi írta:
Tapétavágóval, szabad kézzel , szemre vágnék le a bütykök tetejéből, ha nem sürgős - egy pár nap - és eljuttatod hozzám, akkor szívesen megpróbálom vágógéppel. Holnap keresek egy selejt gumát és azon kisérletezek.

Kipróbáltam mindkét módszert, de nem tetszett az eredmény, és ráadásul nagyon lassan megy. Eszembe jutott egy harmadik lehetőség, hétfőn megróbálom és arról is beszámolok.


Király, köszi :) És ma hol voltál???

Családi program volt, és nem tudtam menni, sajnos. :(

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 17, 15:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gumisi írta:
xerxesz írta:
Király, köszi :) És ma hol voltál???

Családi program volt, és nem tudtam menni, sajnos. :(


Sajnálhatod is, még videó és készült, most vágom. :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 19, 20:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Ma kb. laza 3 órás művelettel sikerült ismét maradandó nyomokat hagyni a felniken és az önbecsülésemen, valamint újra tudatosítani magamban, hogy nem vagyok egy gumiszerelő őstehetség. #-o


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 19, 20:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
faki írta:
Ma kb. laza 3 órás művelettel sikerült ismét maradandó nyomokat hagyni a felniken és az önbecsülésemen, valamint újra tudatosítani magamban, hogy nem vagyok egy gumiszerelő őstehetség. #-o

Nem akarsz az enyémen is gyakorolni? :)

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 19, 20:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gumisi írta:
Nem akarsz az enyémen is gyakorolni? :)


Szerintem lottóznod kellene! :mrgreen:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20, 8:58 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
Ma kb. laza 3 órás művelettel sikerült ismét maradandó nyomokat hagyni a felniken és az önbecsülésemen, valamint újra tudatosítani magamban, hogy nem vagyok egy gumiszerelő őstehetség. #-o


Hát persze, mert nyilván fél óra alatt kicserélted a gumikat, és utána 2ésfél órán át összevissza karistoltad a felnid :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20, 9:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Hát persze, mert nyilván fél óra alatt kicserélted a gumikat, és utána 2ésfél órán át összevissza karistoltad a felnid :D


Szépítésnek, ebbe benne volt a kerék ki-, beszerelés és pár cigi + gondolkodjunk megállás. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20, 14:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Milyen fél óra? :)

http://www.transworldmotocross.com/mx/s ... 68,00.html
http://www.transworldmotocross.com/mx/s ... 66,00.html
http://www.transworldmotocross.com/mx/s ... 65,00.html


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 20, 18:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
kope68 írta:
Milyen fél óra? :)


Akkor vagy a fehér ing hiányzott, vagy az állvány, mert szinte ugyanígy csináltam. Persze hiba is feltűnt, a vakszelepet én a külső levétele előtt kivettem, ill. a gumi felrakása után raktam be, lehet ezzel ment el az idő... :-k

Ha valaki letöltené az előbbieket:
http://progressive.stream.aol.com/time/ ... es1_dl.mov
http://progressive.stream.aol.com/time/ ... es2_dl.mov
http://progressive.stream.aol.com/time/ ... es3_dl.mov


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28, 10:41 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Igérem mostmár felírom valahová, de mégegyszer utoljára mondjátok meg, hogy mekkora gumi kell nekem hátulra?? 21-es, de azontúl?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28, 10:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Azontúl? Ha te azt oda befaragod akkor eleggé "rázós" utaknak nézel elébe. :)

18", gumi típustól függően 120-140 között szélesség ajánlott (140 utcaibb, 120 krosszgumikhoz).

21" az első átmérője.

Szepy

xerxesz írta:
Igérem mostmár felírom valahová, de mégegyszer utoljára mondjátok meg, hogy mekkora gumi kell nekem hátulra?? 21-es, de azontúl?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28, 10:52 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:
Azontúl? Ha te azt oda befaragod akkor eleggé "rázós" utaknak nézel elébe. :)

18", gumi típustól függően 120-140 között szélesség ajánlott (140 utcaibb, 120 krosszgumikhoz).

21" az első átmérője.

Szepy

xerxesz írta:
Igérem mostmár felírom valahová, de mégegyszer utoljára mondjátok meg, hogy mekkora gumi kell nekem hátulra?? 21-es, de azontúl?


Faszkivan, hogy sosem jegyzem meg :D

Azért köszi!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28, 11:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
első: 90/90-21 54S
hátsó: 140/80-18 70R
Ez valami olyasmi, hogy szélesség/magasság %-os aránya a szélességhez-átmérő, a vége meg sebességindex. De majd Gumisi kijavít, ha nem így van.

De pl. utcaiasabb Mitasokból csak 130-as van. A terepesebb változatokra mondta Dani, hogy a 120-ast jobbnak találja, nekem EF-ből 140-es volt fenn, nem éreztem, hogy ez hátrány lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28, 16:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
A terepesebb változatokra mondta Dani, hogy a 120-ast jobbnak találja, nekem EF-ből 140-es volt fenn, nem éreztem, hogy ez hátrány lenne.


Annyiból nem teljesen korrekt az összehasonlítás, hogy a 120-as az krossz (C-akármennyi) volt, a 140-es meg enduro (EF-05), szóval lehet, hogy a mintázat miatt is, de mintha nehezebben fordulna a 140-essel.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28, 21:05 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
HY srácok!!!!


Sportos utcai rohangáláshoz, parkolózáshoz... MILYEN gumit tudtok ajálani LC4 640 Supermotohoz???? csak hátsó kellene...

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 28, 21:14 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Ja, és azt még nem is írtam, hogy a tegnapi gumiszerelénél észrevettem, hogy ki van szakadva a telóharisnya mindkét oldalon. Így inkább leszedtem. Aki eddig kétkedett a hasznosságában annak mondom, hogy még így szakadtan is alig volt egy pici homok a harisnya alatt. Pedig rajta volt jópár ezer km-t!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10, 11:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Misi vagy akárki, bárki!

Ajánljatok valami jó és olcsó belsőragasztó cuccot (lehetőleg beszerzési hellyel együtt), plíz!
Ami van itthon ragacs meg folt az vagy nem kompatibilis egymással vagy csak úgy alapból szar mert egyszerűen nem ragadnak össze :cry:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10, 12:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 jan. 24, 11:58
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Bp
Tip-Topp
az jó. A Pang javítókészlet szar, nekem még semmit nem sikerült megfoltoznom vele jól.
Benzinkutakon, gumikereskedésekben teszkóban is van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10, 14:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Gustafsson írta:
Tip-Topp
az jó. A Pang javítókészlet szar, nekem még semmit nem sikerült megfoltoznom vele jól.
Benzinkutakon, gumikereskedésekben teszkóban is van.


Én kerékpárboltban vettem 3 hete.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 10, 20:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Gustafsson írta:
Tip-Topp
az jó. A Pang javítókészlet szar, nekem még semmit nem sikerült megfoltoznom vele jól.
Benzinkutakon, gumikereskedésekben teszkóban is van.


Én kerékpárboltban vettem 3 hete.


Thx!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 15:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Van valakinek infoja, hogy mi a különbség az EF-05 és az EF-07 gumik között?
Holnap mennék gumakerbe.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 16:13 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
kurva fontos lenne!! meg tudnád kérdezni mi a minimális legkissebb ár amiért adnának EF-06 os elsőt és C-10 es 19 es hátsót??? köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 16:41 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Ez nem elég info:

Kép

mic71 írta:
Van valakinek infoja, hogy mi a különbség az EF-05 és az EF-07 gumik között?
Holnap mennék gumakerbe.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 16:42 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Ja, nem mert EF07 nincsen benne :D

xerxesz írta:
Ez nem elég info:



mic71 írta:
Van valakinek infoja, hogy mi a különbség az EF-05 és az EF-07 gumik között?
Holnap mennék gumakerbe.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 16:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Ja, nem mert EF07 nincsen benne :D


Valamelyik letölthető pdf-ben benne van. Úgy emlékszem egy cellával több van sötéten a kemény talaj felé, mint a 05-nél.

Egyébként Gustafsson itt leírta, hogy neki a 07 jött be inkább: http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewtopic.php?t=205a
Én a 05-öt használtam most tavasszal kb. 1400 km-t és még teljesen jó állapotú. A sárban sokkal jobb mint vártam, legtöbbet laza, sáros talajon mentem vele, 07-em nem volt még.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 19:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
mic71 írta:
faki írta:
xerxesz írta:
Ja, nem mert EF07 nincsen benne :D


Valamelyik letölthető pdf-ben benne van. Úgy emlékszem egy cellával több van sötéten a kemény talaj felé, mint a 05-nél.

Egyébként Gustafsson itt leírta, hogy neki a 07 jött be inkább: http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewtopic.php?t=205a
Én a 05-öt használtam most tavasszal kb. 1400 km-t és még teljesen jó állapotú. A sárban sokkal jobb mint vártam, legtöbbet laza, sáros talajon mentem vele, 07-em nem volt még.


Emlékeztem, hogy Gustafsson leírta valahova. Jó, hogy nem bökte ki a szemem :)
Szerintem benevezem én is egy E07-E08 párosra. Néztem a c-19-et is. Az jobbnak néz ki, mint az EF08. Mintha sűrűbb lenne az oldalán a bütyök. Majd élőben megsasolom. A cross guma nem jött be nekem az EXC-re.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 19:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Gabesz írta:
kurva fontos lenne!! meg tudnád kérdezni mi a minimális legkissebb ár amiért adnának EF-06 os elsőt és C-10 es 19 es hátsót??? köszi!


www.gumaker.hu -n találsz telefonszámot. Egyszerűbb, ha felhívod őket, hátha elfelejtem.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 20:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
gencsydani írta:
Misi vagy akárki, bárki!

Ajánljatok valami jó és olcsó belsőragasztó cuccot (lehetőleg beszerzési hellyel együtt), plíz!
Ami van itthon ragacs meg folt az vagy nem kompatibilis egymással vagy csak úgy alapból szar mert egyszerűen nem ragadnak össze :cry:

A TIP-TOP forgalmazója a http://www.metalcarbon.hu/Gumiabrjavitas.htm
A Pangus http://www.pangus.hu/ szerintem ez sem rossz, javításkor több ideig kell várni, hogy a vulkanizáló oldatból elpárologjon a hígító. (mi ezt használjuk a cégnél és a Tech-et, mindkettő USA termék)
A Tech forgalmazója a Tech-Mester Kft. 1205 Budapest, Vas Gereben u. 24.
(Hozzánk kiszállítják az anyagot, ha megbeszéljük én rendelek és a XVII. kerben hozzá lehet jutni, ha az valakinek jobb.)

Nagyon fontos a tömlőfolt helyének érdesítése és zsírtalanítása, mert különben könnyen leválik a folt. Ez nem RAGASZTÁS, hanem hideg vulkanizálás az oldat nem ragasztó, hanem egy segédanyag, a folt és a tömlő összevulkanizálódik. Én ezt a három anyagot ismerem, használom, használtam a többiről nem tudok véleményt mondani. Egy idő után meg is pusztul az anyag. Én úgy jártam, hogy a szerszámosban a rázkódástól a foltokról lekopott a védő fólia és dobhattam ki az egészet.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 21:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Nekem bejött a Lidl, Plus biciklikészletekben lévő ragasztó is pedig volt, hogy 5 folt került fel egy belsőre,mire sikerült kicsípés nélkül felrakni a külsőt. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 22:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
gumisi írta:
gencsydani írta:
Misi vagy akárki, bárki!

Ajánljatok valami jó és olcsó belsőragasztó cuccot (lehetőleg beszerzési hellyel együtt), plíz!
Ami van itthon ragacs meg folt az vagy nem kompatibilis egymással vagy csak úgy alapból szar mert egyszerűen nem ragadnak össze :cry:

A TIP-TOP forgalmazója a http://www.metalcarbon.hu/Gumiabrjavitas.htm
A Pangus http://www.pangus.hu/ szerintem ez sem rossz, javításkor több ideig kell várni, hogy a vulkanizáló oldatból elpárologjon a hígító. (mi ezt használjuk a cégnél és a Tech-et, mindkettő USA termék)
A Tech forgalmazója a Tech-Mester Kft. 1205 Budapest, Vas Gereben u. 24.
(Hozzánk kiszállítják az anyagot, ha megbeszéljük én rendelek és a XVII. kerben hozzá lehet jutni, ha az valakinek jobb.)

Nagyon fontos a tömlőfolt helyének érdesítése és zsírtalanítása, mert különben könnyen leválik a folt. Ez nem RAGASZTÁS, hanem hideg vulkanizálás az oldat nem ragasztó, hanem egy segédanyag, a folt és a tömlő összevulkanizálódik. Én ezt a három anyagot ismerem, használom, használtam a többiről nem tudok véleményt mondani. Egy idő után meg is pusztul az anyag. Én úgy jártam, hogy a szerszámosban a rázkódástól a foltokról lekopott a védő fólia és dobhattam ki az egészet.


Köszönöm, közben megoldódott a kérdés, igaz, egy ötödik fajtát (Ferdus - cseh gyártmány) sikerült csak vegyek, de sikerült azzal is, sőt, az itthon lévő foltokkal is működött.
Viszont a 3 itthon lévő lyukas belső foltozására el is használtam az egész készletet, úgyhogy majd kelleni fog tartalék, szóval ha valamelyikből félre tudnál tenni nekem egyet, megköszönném!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11, 22:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Nekem bejött a Lidl, Plus biciklikészletekben lévő ragasztó is pedig volt, hogy 5 folt került fel egy belsőre,mire sikerült kicsípés nélkül felrakni a külsőt. :)


És még rám mondják, hogy kétbalkezes vagyok! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 15, 18:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Na, elmondhatom, hogy ez nem az én hétvégém volt :( Mivel nem tudtam menni a motorral, ezért a családi progi után gondoltam lecserélem a gumikat. Szombat este mocchoz, első le, fel, mint a villám. Majd tapasztalom, hogy ereszt. Kicsit lassabban újra szerel (volt tartalék belső) megint ereszt. Hogy az a @&#&>#&>đ[... Belsők haza, ragasztás. 2:1 a második belső javára :)
Ma délután le első fel, pöpec. Gondoltam, akkor mehet a hátsó. Crossguma le, majd meglepetten tapasztalom, hogy a küllőanyákat takaró gumi két anyánál át van szakadva. Megint egy fohász...Azt nem tudom, hogy mitől, de így már nem akartam visszarakni az újat. Veszek holnap újat rá.
Gondoltam, megnézem a láncot, mert a hátsó lánckerék kezd kukás lenni. Még jó, hogy nem hagytam el, mert a patentszem cspjai teljesen elkoptak és már a biztosítólemez is félig. Pécs előtt néztem, akkor még voltak csapok. Másnál is volt már ilyen? Az LC4-en nem volt ilyen. A lánc még jónak tűnik, de nem akarom szétcseszni az új lánckerekeket, úgyhogy csere.
Hátsó lánckerék le, első le, majd a lánkerék mögött olajszivárgás a szimeringnél. Szimering jónak tűnik. Olajszint kukucs, majd döbbenten tapasztalom, hogy hidegen is fullban a kémlelő ablak. Pécs előtt cseréltem olajat és a nívó feléig volt hidegen töltve. Ez is meglepett. Nem tudom engedjek -e ki belőle vagy majd kinyomja a felesleget. Vélemény?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 15, 19:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

A láncon a patentszem nekem is fényesre van csiszolva de még annyira nem vészes.
Ezek szerint ez megint egy EXC probléma, LC4-nél nem vettem ilyent észre.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 15, 20:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
mic71 írta:
Olajszint kukucs, majd döbbenten tapasztalom, hogy hidegen is fullban a kémlelő ablak. Pécs előtt cseréltem olajat és a nívó feléig volt hidegen töltve. Ez is meglepett. Nem tudom engedjek -e ki belőle vagy majd kinyomja a felesleget. Vélemény?


Én úgy tudom, talán Stunt magyarázta egyszer valamelyik fórumon, hogy a túltöltés is káros. Én leszedtem a felesleget, amikor ilyenem volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16, 8:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:29
Hozzászólások: 331
Hali!Ezt a patentszem elkopást én is nem rég vettem észre,és azt hiszem rá is jöttem az okára!A patentszem ugye kicsivel hosszabb csapokkal készül,mint a lánc többi csapjainak a mérete!Mivel én minden láncszett cserénél cserélem az összes vezetöt is,észre vettem,hogy ami a lengökar alatt van abba a fém keretbe annak a vezetönek az oldalába belül van huzva egy mélyedés!Na itt kopnak össze a patentszem kilogo csapjai a vezetövel!Mivel ez a vezetöház ha valamihez hozzáér akkor csak a kerék felé hajlik igy növeli ezt a kopást!Mivel felénk sok a szikla nekem már kicsit kellett is visszább ütnöm a fém házon!Nálam a patentszem ellenörzése és cseréje megeggyezik az olajéval!Remélem tudtam segiteni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 16, 9:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
condom írta:
Hali!Ezt a patentszem elkopást én is nem rég vettem észre,és azt hiszem rá is jöttem az okára!A patentszem ugye kicsivel hosszabb csapokkal készül,mint a lánc többi csapjainak a mérete!Mivel én minden láncszett cserénél cserélem az összes vezetöt is,észre vettem,hogy ami a lengökar alatt van abba a fém keretbe annak a vezetönek az oldalába belül van huzva egy mélyedés!Na itt kopnak össze a patentszem kilogo csapjai a vezetövel!Mivel ez a vezetöház ha valamihez hozzáér akkor csak a kerék felé hajlik igy növeli ezt a kopást!Mivel felénk sok a szikla nekem már kicsit kellett is visszább ütnöm a fém házon!Nálam a patentszem ellenörzése és cseréje megeggyezik az olajéval!Remélem tudtam segiteni!


Köszi! Arra tippeltem én is, hogy a hátsó láncvezető a ludas, de még nem szedtem szét. Majd jól megnézem és ha nincs nagyon megkopva, akkor próba képpen bent hagyom, hogy akkor is csiszitolja-e a patentszemet. Az elhajlást nem is néztem, mondjuk én inkább jobbra szoktam eldőlni :) Mennyit bír nálad a lánc üó-rában?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 153 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 23 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség