KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 22:18

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 08, 21:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
legszurohazat nem csak ott kell nyitni
minden muanyagot szet ki kell szedni, gumibizbaszokat
ill van az oldalahoz kaphato likacsos ktm femfedel
de ezenfelul a masodlagos levegozteto rendszerben van egy rakas egyeb folytóbizbasz azokat is ki kell szedni


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 08, 22:15 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Mcemru írta:
legszurohazat nem csak ott kell nyitni
minden muanyagot szet ki kell szedni, gumibizbaszokat
ill van az oldalahoz kaphato likacsos ktm femfedel
de ezenfelul a masodlagos levegozteto rendszerben van egy rakas egyeb folytóbizbasz azokat is ki kell szedni


Szia Emru!

Belekukkantottam a légszűrőházba, az már csak egy töküres bádogbódé a légszűrővel... az akkor tökjó?
A másodlagos rendszeren a karbiról lelógó levegőszelepre gondolsz?
A "kilyukasztott" oldaldeknin én is gondolkodtam, de a helyi okosok azt mondták, hogy csak a tetejét nyissam meg, mert oldalról sár, víz, mindenféle szemét, meg talán még döglött tehenek is be tudnak jutni a légszűrőházba.
Nagy marhaságot mondtak?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 18:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Hátha valakinek újdonság, akinek blokkvédős a motorja: nálam megint sikerült beszorulnia egy apró kőnek a lemez és az olajszűrő közé. Most szerencsére észrevettem mosáskor, de régebben egyszer már így kilyukadt a szűrőm. :!: :!: :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 19:08 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
Hátha valakinek újdonság, akinek blokkvédős a motorja: nálam megint sikerült beszorulnia egy apró kőnek a lemez és az olajszűrő közé. Most szerencsére észrevettem mosáskor, de régebben egyszer már így kilyukadt a szűrőm. :!: :!: :!:


Hopsz. Ez hol is van???

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 19:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Hopsz. Ez hol is van???


A blokkvédő első, felhajló része és a nagy olajszűrő közötti pár mm-es részre szorult be.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 09, 23:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
a likacsos oldalu ize az kb ilyen mm-es likacs
nyilvan ami nekem volt bent legszuro az csak utcan futott, en ezert megcsinaltam, meg olajozni kellett a legszurot (azt a szervizre biztam mert undor! :)

nemtom pontosan de inkabb a motor leomlője körül van mindenféle bizbasz secondary air system, azokat kompletten le kell venni, ledugozni
Ócsán tudják



pancel írta:

Szia Emru!

Belekukkantottam a légszűrőházba, az már csak egy töküres bádogbódé a légszűrővel... az akkor tökjó?
A másodlagos rendszeren a karbiról lelógó levegőszelepre gondolsz?
A "kilyukasztott" oldaldeknin én is gondolkodtam, de a helyi okosok azt mondták, hogy csak a tetejét nyissam meg, mert oldalról sár, víz, mindenféle szemét, meg talán még döglött tehenek is be tudnak jutni a légszűrőházba.
Nagy marhaságot mondtak?

Üdv,

pancel


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 10, 23:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Mcemru írta:
a likacsos oldalu ize az kb ilyen mm-es likacs
nyilvan ami nekem volt bent legszuro az csak utcan futott, en ezert megcsinaltam, meg olajozni kellett a legszurot (azt a szervizre biztam mert undor! :)

nemtom pontosan de inkabb a motor leomlője körül van mindenféle bizbasz secondary air system, azokat kompletten le kell venni, ledugozni
Ócsán tudják


Na, ez a beszéd! :)
Úgyis viszem hamarosan olajcserére a csikót, akkor majd jól kifaggatom a Norbiékat.

Ma feltettem a túratankot, hát mit is mondjak... úgy néz ki a motor, mint egy közepes harckocsi... :lol:
Érezhető határozottan a súlypont változás, de nagyon nagy előnye a nagy tanknak, hogy így egyáltalán nem szitál az eleje még 170-180-nál sem.
...pedig ez állítólag igen nagy szó.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 11, 6:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Az a nagy szó ha, a gyári lc4 ed megy 180 at, ha csak nincs a fogaskerék áttét meghosszabítva vagy valami egyéb etyepetye bütykölve vele

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 12, 7:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1220/

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 12, 7:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
bouvard írta:
http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1220/


Ezt már Faki belinkelte!
:D

http://www.ktmklub.hu/phpBB2/viewtopic.php?t=315

De sebaj!

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 12, 21:32 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
Az a nagy szó ha, a gyári lc4 ed megy 180 at, ha csak nincs a fogaskerék áttét meghosszabítva vagy valami egyéb etyepetye bütykölve vele


A légszűrőház-pipa lett leszedve, a gyári kipufogó dobból lett a középső és a hátsó terelőlemez kiszedve (ne kóvályogjon össze-vissza a kipufogógáz a dobban), illetve 17/42 láncáttétel, ennyi lett variálva a gyári motoron.
A fúvókaszett gyári, karbi gyári, kipufogó gyári (a két terelőlemez kiszedésétől eltekintve).

160-165-ig szép egyenletesen tol, utána sík terepen nagyjából 1km/h-t gyorsul másodpercenként, és 175-180 a vége.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 12, 23:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
az enyem gyari tankkal, elol eggyel kisebb fogaskerékkel (tehát rövid áttétel), és mégis ment 180-at (jó a hring egyenes vége lejt pcit :) ls nem is szitált!
a 3. évre találtam egy nagyon jó kis futomu, guminyomás beallitast, prima lett a gép, azota sem van ilyenem :)

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 7:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Hmm akkor ti kifogtátok nekem több lc4 em volt,no rendszerint 160-165 votl a végűk kakaón gyári cuccokkal , Mccemru nem elfelejtetted hogy volt neked akra rendszer meg keihin fcr 41 átfuvókázva ? Bár lehet belém jobban kapaszkodik a szél:) lényeg hogy nekem az sxc-n kívűl egyik setudta volna elérni a 170 et,gyárilag.
Az sxc meg a gyári 16/40 es áttéttel is ha nem nyulkálsz semmit hozzá , bár ezt a mai napíg nem értem miért kell 1 endurónak ilyen buzi áttét, ezért az volt az első dolgom hogy 14-45 ami túl brutálnak bizonyult ehez a motorhoz 1-es 2es gyakorlatilag mintha nem lennne, viszont 4 ben is még kicsi gáz huzásra kerék 145 vége, na ami végül bevált , az a 3azegyhez áttét most éppen 14-42 .

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 8:30 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
Hmm akkor ti kifogtátok nekem több lc4 em volt,no rendszerint 160-165 votl a végűk kakaón gyári cuccokkal , Mccemru nem elfelejtetted hogy volt neked akra rendszer meg keihin fcr 41 átfuvókázva ? Bár lehet belém jobban kapaszkodik a szél:) lényeg hogy nekem az sxc-n kívűl egyik setudta volna elérni a 170 et,gyárilag.
Az sxc meg a gyári 16/40 es áttéttel is ha nem nyulkálsz semmit hozzá , bár ezt a mai napíg nem értem miért kell 1 endurónak ilyen buzi áttét, ezért az volt az első dolgom hogy 14-45 ami túl brutálnak bizonyult ehez a motorhoz 1-es 2es gyakorlatilag mintha nem lennne, viszont 4 ben is még kicsi gáz huzásra kerék 145 vége, na ami végül bevált , az a 3azegyhez áttét most éppen 14-42 .


Szép reggelt!

Én echte gyári felszereltséggel vettem a vasam, akkor olyan 145 körül volt a vége, 16/45-ös áttétellel (ami elég gyanús, ugyanis gyárilag 16/42-nek kellene lennie).
Először kapott egy 17-es első lánckereket, ettől olyan 150-155 lett a vége.
Utána kapott egy 42-es hátsó lánckereket, ettől nagyjából 165-ig ment ki, de csak nyögve-nyelve érte el azt is.
Lekaptuk a légszűrő házról a pipát, és ha sokat nem is, de annyit elértem vele, hogy fel tudott annyira lélegezni a csikó, hogy 160-ig egyenletesen gyorsult, utána attól függően, hogy épp milyen kedve lett, olyan 170-175-ig meg tudtam kergetni.
Utoljára pedig a kipufogógáz fojtásából vettünk vissza, ezzel már megy a 180, bár kell hozzá 1-2 km nagyjából egyenes szakasz.

A KTM-guru ismerősök, akik már tizen éve ütik a KTM-eket, azt mondják, hogy ez a vége, a további belepiszkálásokkal (levegő segédrendszeer megnyitása, Keihin/Dellorto karbi, Akrapovic/HMF dob) annyit tudok elérni, hogy 180-ig olyat tol mint egy mozdony, de 180-nál egy forinttal seem fog többet menni akkor sem, ha kutya kutyát eszik is.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 9:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
persze, akra, nyitott legszuro, keihin

amugy elotte, mikor ezek nem, csak a sommer karbi tuning, akra dob, nyitott legszuro volt, akkor is ment 175-176 körül, eleg szerencses blokk volt az enyem, ezzel pl nem voltak azok a szetesos problemak sem mint a prestige sorozat többi tagjaval abban az evben, egy csomot lattam kulonfele szervizekbe szethulva

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 9:28 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
17/42 a gyari KTM LC4 fogaskerék kihajtása
ha kis gyorsulast szeretnel, mert eleg erős a blokk es ugysem forogja le magat 5-ben előre a 16-os az jó választás

jó azert abba gondolj bele, hogy mekkora legellenallasa van ennek a sm formanak, mint egy traktor kb, ezert ott mar a 180 felett sebesseget növelni nem keves lóerő kell!

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 9:40 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Mcemru írta:
17/42 a gyari KTM LC4 fogaskerék kihajtása
ha kis gyorsulast szeretnel, mert eleg erős a blokk es ugysem forogja le magat 5-ben előre a 16-os az jó választás

jó azert abba gondolj bele, hogy mekkora legellenallasa van ennek a sm formanak, mint egy traktor kb, ezert ott mar a 180 felett sebesseget növelni nem keves lóerő kell!


Nem 16/42 a gyári supermoto default?
Az mondjuk tény, hogy szemből nagyjából akkora felületet ad, mint egy konyhaszekrény, de az is igaz, hogy nem kifejezetten 180-as tempóra van kitalálva a csikó...

Emru: Nagyfokú tudatlanságomra vall, de elárulod, hogy ez a Sommer karbi-tuning miből is áll?

Dani: csütörtök este kilenc körül nem Te motoroztál Csepelen a Bady Hami környékén?
Valaki igen tépte a bajszát egy KTM-nek, és igen tetszett a hangja. :lol:

Így látatlanban egy ötöst megérdemel, akárki is volt, fél utca őt bámulta, a büfében is megállt a hamburgerezésben a jónép. :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 10:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
úgytudom a supermotyó gyárilag 17- 42 vel jön ki,legalábbis az enyém így jött hajdanán ,lehet a tiéddel enduroztak esetleg azé volt a 16-45 áttét vagy hosszú volt a lánc:)) azt így jött össze :) amúgy sztem 150 felett életveszélyesek ezek a motorok legalábbis engem leakart tépni a szél még mindegyikről 160 körül, nomeg persze csak-csak kiderül hogy mindenkinek vannak apróságok mutyizva hogy elérte a 180 at ...
mekinek akra , keihin átfúvókázva gondolom a rendszerhez ,neked meg amint kiderült a gyári 17 42 esssel simán kipuff folytva 165 körül ment.

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 11:02 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
úgytudom a supermotyó gyárilag 17- 42 vel jön ki,legalábbis az enyém így jött hajdanán ,lehet a tiéddel enduroztak esetleg azé volt a 16-45 áttét vagy hosszú volt a lánc:)) azt így jött össze :) amúgy sztem 150 felett életveszélyesek ezek a motorok legalábbis engem leakart tépni a szél még mindegyikről 160 körül, nomeg persze csak-csak kiderül hogy mindenkinek vannak apróságok mutyizva hogy elérte a 180 at ...
mekinek akra , keihin átfúvókázva gondolom a rendszerhez ,neked meg amint kiderült a gyári 17 42-essel simán kipuff folytva 165 körül ment.


Mondjuk az igazsághoz tartozik, hogy én túrázni vettem ezt a lomot, és az miatt lett 17/42 és túratank, hogy tudjam tartani a lépést a rizsrakétákkal.
ciki volt, hogy mindig a "Nagy és híres KTM"-re kellett várniuk...
...bár az is igaz, hogy a szlovák szerpentineken én két kört is leírok a hegy körül, amíg a többiek felbóklásznak a hegy tetejére. :evil:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 13:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Dani: csütörtök este kilenc körül nem Te motoroztál Csepelen a Bady Hami környékén?
Valaki igen tépte a bajszát egy KTM-nek, és igen tetszett a hangja. :lol:

Így látatlanban egy ötöst megérdemel, akárki is volt, fél utca őt bámulta, a büfében is megállt a hamburgerezésben a jónép. :D

Üdv,

pancel


Mivel mentem volna, a rendszám és hátsólámpa-mentes krosszgumis EXC-vel sisak nélkül (momentán ugyanis nem fér bele a fejem) :?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 13:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
Mondjuk az igazsághoz tartozik, hogy én túrázni vettem ezt a lomot, és az miatt lett 17/42 és túratank, hogy tudjam tartani a lépést a rizsrakétákkal.
ciki volt, hogy mindig a "Nagy és híres KTM"-re kellett várniuk...
...bár az is igaz, hogy a szlovák szerpentineken én két kört is leírok a hegy körül, amíg a többiek felbóklásznak a hegy tetejére. evil

Üdv,

pancel



örüljenek a sok lim-lom motorjukkal hogy 1 KTM -es elött mehetnek felvezetőként :lol: :thumbsup:

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 22:40 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
örüljenek a sok lim-lom motorjukkal hogy 1 KTM -es elött mehetnek felvezetőként :lol: :thumbsup:


Ez igaz, eszembe sem jutott, hogy így is fel lehet fogni. :D

Nyahh, a mai napon is túl vagyok, egy defekttel, és egy kisebb karambollal... :cry:
Délután a melóm végeztével gondoltam, kicsit tekergek a vassal, mivelhogy a pocsék holnapi várható időjárás miatt az esedékes szlovák túra elmarad.
Átruccantam Ráckevére, megnéztem a Szüreti-báli lovas felvonulást, és úgy gondoltam, Tököl-Szigethalom-Taksony érintésével irány haza Bugyira.
Szigetcsépen csorgok a forgalommal, kb. 40-45-ös tempóval, amikor is előttem 5 méterrel egy idős hölgy balranézés nélkül kihajtott elém egy Seat Cordoba-val.
Jobbról parkoló autó, balról jöttek szembe, így satufék, és lesz ami lesz alapon bekészültem egy kiadós koppanásra.
Kb. 10 km/h sebességplusszal vertem seggbe a Cordobát, aminek a kökhárítójába nemes egyszerűséggel úgy bement az első kerék, mint kés a vajba, majd egy pillanattal később eldőltem, mint a papírzsák.

Felugrottam, gyorsan hátranéztem, nem akar-e valaki hátulról kivasalni, majd felkaptam a motort és levittem az útról, miközben vagy tízen odaszaladtak, hogy nem történt-e bajom.

A Hölgy kiugrott a kocsiból, és vörös fejjel elkezdett ordítani velem, hogy motoros huligán vagyok, meg mit képzelek, hogy hátulról belerohanok a kocsijába.
Mielőtt megszólalhattam volna, az összegyűltek leordították a néni haját, hogy talán először kérdezze meg, hogy nem történt-e bajom, másodsorban rebegjen el egy imát, amiért én jöttem negyvennel, és nem egy kamion nyolcvannal, egyébként pedig mindjárt kihívják a rendőröket, majd azok eldöntik, ki is felejtette el megadni az elsőbbséget...

Erre a mama úgy megijedt, hogy se szó se beszéd, bepattant a kocsiba, és elhúzott onnan.

Kérdezték az összegyűltek, hogy most mi legyen, de mivel a motorban nem volt kár, így felírtam a rendszámot a biztonság kedvéért, meg néhány nevet-címet-telefonszámot, akik hajlandók tanúskodni ha balhé van, majd mentem én is tovább.

... viszont mire hazaértem, a hátsó kerékbe begyűjtöttem egy defektet, így holnap gumiszerelés.

Nos, így telt a napom, javaslom nagyon figyeljétek az út szélét, nehogy veletek is hasonló előforduljon.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 22:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
egyreszt hol van az a Bady Hami? :)

masreszt igen az LC4 az 17/42 a gyari

a sommer karbi tuning kitben van egy (erosebb?) masik rugo, egy masik tolattyu nagyobb furattal, meg az a nagy vastag hosszu tű aminek most nem ugrik be a neve, na abból egy szintén atalakított nagyobb furattal

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 22:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
jelentsd fel
holnap! a környéki rendőrkappon
ennyit megér, h legyen egy rossz napja ha van épp ott unatkozó rendőr és kimegy
jelentsd fel, add meg a tanuk nevét, telefonszámát, hátha
az ilyen addig nem tanul még baja nem lesz belőle, ilyen a magyar!
ha a rendőr nem csinál semmit, és van időd meg jó ügyvéd ismerősőd, nyomass magánvádat

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 22:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mcemru írta:
egyreszt hol van az a Bady Hami? :)


Csepel. Egész tűrhető a kajájuk és 0-24-ig nyitva vannak.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 23:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Nyahh, a mai napon is túl vagyok, egy defekttel, és egy kisebb karambollal... :cry:


Asszem Te se mondhatod el magadról hogy szerencsés csillagzat alatt születtél :-k

Azért örülök hogy megúsztad...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 13, 23:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:

Csepel. Egész tűrhető a kajájuk és 0-24-ig nyitva vannak.


oke csepel , na az egy nagy sziget, sok hazzal es nem mind hambis :)

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 6:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
sztem akkor jelentsd fel ha rengeteg szabad időd van bíróságra meg rendőrségre járni, nem beszélve a sok idegeskedésről stb. amúgy érdemes 1 defekt javító sprayt hátitatyóba berendszereresíteni , nekem is van évente 2- 3 defekt alapból, legutóbb jászberényben ,elötte kecskemét alatt a pusztában stbstb

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 13:50 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Sziasztok vitézek!

Hál' Istennek a tegnapi afférkor begyűjtött térdfájásom elmúlt, kipihenten azért még egyszer átnéztem a motort, hátha van valami olyan sérülése, amit először nem láttam meg.

Felni-gumi rendben, villa-villanyak rendben, spoilerek rendben, kormány nem kapott az ütközéskor/eldőléskor, így úgy tűnik, az 1-2 deci kifolyt benzinen kívül rendben van minden.

Bár az tény, hogy az autós Hölgyemény simán megérdemelné, hogy kicsit megrángassák a rendőrök, mert akkor legalább megtanulná az elsőbbségadási kötelezettséget, de számolva azzal, hogy nekem is mennyi hajcihővel járna az egész, így hagyom az egészet... fájó szívvel. :?

Dani: ne mondd már, hogy nincs egy normális népriogató motorod! :shock:
...pedig kinézném belőled, hogy csepelen Te vagy az ügyeletes motoros huligán. :twisted:

Emru: Mennyire hatásos a gyári karburátorszetthez képest ez a Sommer tuning?
Érdemes beruházni bele, amíg nem lesz Keihin karbim?

...Bady Hami Csepelen a Mc'Donalds-tól az üzletsorok felé van kb 200 méterre, és igen jó kajájuk van nagyon barátságos áron.
Bátran mondhatom, hogy az ország legnagyobb hamburgerét itt eheted, fél kilós hamburger buciban, két emeletben több szelet hússal.
Piedon Hamburger a neve (nem Piedone, hanem Piedon), 1200 pénz, de egy kákabélű 4 tagú család megvacsizhat belőle. :lol:
Nekem ha jó napom van, pont egy befér belőle, esetleg előtte még egy Gyros, bemelegítésnek.
A motorosokat valamiért kedvelik, és megengedik, hogy ne az út szélén, hanem a büfé mellett, fedett helyen parkolj (itt kaja közben is rálátsz a vasra), meg picit több kaját is adnak, mint a többieknek. :P
Sajnos most ideiglenesen csak 05-23 órás nyitvatartásban vannak, köszönhetően a Csepeli önkormányzatnak, de azt mondják, hogy rövid időn belül helyreáll a rend, és hosszú túrából hazafelé, éjszaka közepén is be lehet ismét menni hozzájuk kajálni.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 16:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Dani: ne mondd már, hogy nincs egy normális népriogató motorod! :shock:
...pedig kinézném belőled, hogy csepelen Te vagy az ügyeletes motoros huligán. :twisted:


Népriogató motorom van, de lassan kezdek olyan lenni mint a viccben a paraszt: szédülök a betonon :lol: Jobban szeretek vele terepen menni, oda való amúgy is (meg jelenleg kevéssé streetlegal is még a cucc)...
Az ügyeletes motoros huligán biztos nem én vagyok, egyrészt elég keveset járok a sűrűbben lakott részeken motorral (lásd fentebb), másrészt meg nem is vagyok annyira magamutogató típus...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 16:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
ja ott Csepel city központ a Rákocz F út ott a lakótelep közepén vannak mindenféle boltok, vmi nagy ABC is akkor ott vhol mi? van ott egy buszmegálló, az már majdnem a viztoronynal, ennyit tudok kerem csepelrű

nem, annyit nem dob rajta h megközelítse a keihin-t, akkor inkább tedd félre ezt a pénzt keihinre!
a kit asszem 55 euró a sommernél de nézd meg

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 18:46 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Mcemru írta:
ja ott Csepel city központ a Rákocz F út ott a lakótelep közepén vannak mindenféle boltok, vmi nagy ABC is akkor ott vhol mi? van ott egy buszmegálló, az már majdnem a viztoronynal, ennyit tudok kerem csepelrű

nem, annyit nem dob rajta h megközelítse a keihin-t, akkor inkább tedd félre ezt a pénzt keihinre!
a kit asszem 55 euró a sommernél de nézd meg


Pooontosan... az üzlesorban van a büfé, mielőtt a gyorsforgalmi felől elérnéd a mekit, 200 méterre, ugyanúgy a jobb oldalon.
Pont a buszmegállónál, sárga világító táblára van kiírva a Bady Hami.

Köszi az infót, sikerült megtalálnom a Sommer oldalát, letöltöttem a katalógust és átnéztem.
Jelenleg 99€ + Királyi futárszolgálat, ami 20€, tehát össz: 119€=~30.000 HUF.
Asszem télleg várok még picit, kivárjuk a Keihin-t.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 19:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
ja igen 99 euro, de nekik abban benne van a nyitott oldalsó légszuro fedel is, az alu likacsos! ugy meg nem rossz, de ha jön keihin, akkor külön is lehet ilyen fedelet venni

a full akrapovic rendszerem meg elado :) jo keihinhez! most ősszel átadom 150e annak aki erre fele mozog, ha nem kell megy ebayre most már télleg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 19:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
nem tom önmagában mennyit ér a keihin ugyanis smc625 és sxc625 nek egyben a gyujtásbeállítása is más,ezért harapnak annyira, viszont azt mondják hogy a dellorto is sokkal jobb a mikuninál sztem azt meg kapsz 30-40 körül használtat

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 19:54 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
nem tom önmagában mennyit ér a keihin ugyanis smc625 és sxc625 nek egyben a gyujtásbeállítása is más,ezért harapnak annyira, viszont azt mondják hogy a dellorto is sokkal jobb a mikuninál sztem azt meg kapsz 30-40 körül használtat


Jaja, én is azt hallottam, hogy a Keihin akkor az igazi, ha a gyújtással is utánamennek.
A dellorto-ról hallottam ezt is-azt is...
Azt mindenki mondja, hogy a Mikuninál határozottan jobb, de sokan panaszkodnak rá, hogy túlontúl digitális a gázkezelése.
Ebből mi az igaz, nem tudjátok?
Azt mondja a helyi esőcsináló, hogy a versenykarbi jellege miatt tényleg ilyen a Dellorto.

Emru: Ne fájdítsd a kis szívem azzal a bádogcsővel, mert úgy kéne mint egy falat kenyér, csakhát ja.... idei évre már minden dugi pénzem beleinnováltam ebbe a rozsdaboglyába. :wacko:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 19:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
jah kb egy százassal olcsóbban kínálod így, emru de sajna nekem is túl drága ez még így is . meg nem tudom igazából felmérni hogy endurozáshoz van e értelme, így is vaddisznó a gép , supermotozásnál biztos számít minden kis leheletnyi lóerőcske is , bár fáj a szívem nekem is 1 ilyen rendszerért kitudja...

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 20:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mcemru írta:
ja igen 99 euro, de nekik abban benne van a nyitott oldalsó légszuro fedel is, az alu likacsos! ugy meg nem rossz, de ha jön keihin, akkor külön is lehet ilyen fedelet venni


Mi a péknek likacsos oldalsó fedél? Le kell szedni a légszűrőház tetejét (ingyen és bérmentve) azt' jónapot :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 20:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
bouvard írta:
nem tom önmagában mennyit ér a keihin ugyanis smc625 és sxc625 nek egyben a gyujtásbeállítása is más,ezért harapnak annyira, viszont azt mondják hogy a dellorto is sokkal jobb a mikuninál sztem azt meg kapsz 30-40 körül használtat


Én próbáltam Keihin-es 640-est (némaBob-ét) és kb. semmi különbséget nem vettem észre az SC-hez képest...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 21:08 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
az lehet..

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 21:53 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
en csak azt tudom mondani amit tapasztaltam, a Keihinnel faszan ossze lehet rakni az LC4-est, leginkább vmi akrával persze ;)
de a dellortoval azert szopnak a Norbiek is, magadnak meg még nehezebb...

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 21:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
inkabb csak supermotohoz eri meg szerintem, endurozashoz is erosebb persze, csak ott ossze lehet karcolni hamar :)

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 21:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
azert mert az meg mindig kevés, nem szerintem, a Sommerek mondtak, persze az is lehet mert ők igy aruljak a kittet, mindenesetre igy kapott elég levegőt mindig

_________________
'07 KTM 450 SMR, '99 Suzuki Street Magic, '96 Kawasaki ZXR400


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 22:23 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Mcemru írta:
azert mert az meg mindig kevés, nem szerintem, a Sommerek mondtak, persze az is lehet mert ők igy aruljak a kittet, mindenesetre igy kapott elég levegőt mindig


Nyahh, majd festek én még zöldet is... Lehet, hogy kerítek valami rozsdamentes perforált lemezt, oszt nekiszaladok a dekninek egy lángvágóval vagy ütvefúroval... :twisted:
Akkor majd jól kiderül.

Nekem most csak a pipa van leszedve, de egy-egy kövérebb gázhúzásnál úgy bőg a levegőhiánytól, mint a tehén.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 22:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 19, 9:00
Hozzászólások: 651
Tartózkodási hely: Budapest
3-5e forint körül lehet az a kis likacsos alu, szal...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 22:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
Mcemru írta:
azert mert az meg mindig kevés, nem szerintem, a Sommerek mondtak, persze az is lehet mert ők igy aruljak a kittet, mindenesetre igy kapott elég levegőt mindig


Érdekes, nekem még nagyobb főfúvókát is kellett beletenni mert túl szegény volt a keverék (vagyis _sok_ levegőt kapott)...persze ha én akarnék mindenféle szirszart eladni aranyáron, én is azt mondanám hogy ami ingyen van az nem jó :-k

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 22:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Nekem most csak a pipa van leszedve, de egy-egy kövérebb gázhúzásnál úgy bőg a levegőhiánytól, mint a tehén.

Üdv,

pancel


Az attól bőg hogy nincsen szívászaj-tompítás. Gyertyakép megmutatja hogy sok-e vagy kevés a levegő neki...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 22:44 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
...egyébként ha tudnék németül, gyanítom, hogy a >> SOMMER KATALÓGUSBÓL << tudnék okos dolgokat kibányászni, mert úgy veszem ki a sorokból, hogy elmagyarázzák a hozzám hasonló csököttagyú parasztgyerekeknek, hogy mit miért kell megvennie, hogy jobb legyen a motorja. :roll:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pancel 2008 szept. 14, 22:46-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 22:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Jól mondja Dani. Nem kell rá a tésztaszűrő. Nekem volt az LC4-en, de felesleges. Csak vedd le az oldaláról a fedelet és kész. A műanyag idom és a légszűrő ház között van annyi hely, hogy rendesen tud szívni. Valójában a tésztaszűrő csak azért van, hogy ne szívjon be nagyobb dolgokat, pl levél. De annyira nincs nagy rés, hogy berántsa, szerintem. Ismerős pl így használta és semmi baj nem volt vele.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 22:48 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Nahh, majd adok én holnap annak az oldaldekninek a pofájára, mert most jól felcukkoltatok. :furesz:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 szept. 14, 22:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A tésztaszűrő ráadásul nem is az egész nyílást hagyja szabadon, hanem csak 4x5 centit kb.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség