KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 04, 17:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 08, 18:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
xerxesza írta:
Ez mi a bánat?

http://goo.gl/JSp18


A leírás alapján lánc védőnek tippelném


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 08, 18:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
+1.
Fékfolyadék Motorex 5.1.
Az ok viszonylag egyszerű, utálom a felpuhult féket pumpálva saccolni a féktávomat. Bár az utóbbi időben sokat finomodtam (lévén nem motoroztam :) ), de vannak tapasztalataim a fékfolyadék elhasználódásáról és nem erőltetném ha nem kéne.
Vagy vegyél mást, gyengébbet, maximum cseréled havonta és esetleg megforralod egy fékezésnél, ami után kissé munkás lesz hazajutni vele - de te tudod, hogy mi mennyit ér meg neked.

A korábbi olajadalékra: ha csak a kopást kellene az olajnak csökkentenie, akkor valszeg nem olajat használnánk.
Az olaj hűti is a blokkot, a szennyeződéseket is gyűjti + a motoroknál a kuplungot is "keni" (éppen hogy nem lenne jó, ha csúszna, ugye?) és ez még csak pár dolog, ami egy nyamvadt IT-snak eszébe jut elsőre - szerintem egy gépészmérnök ennél lényegesen hosszabb listát tudna összerakni.
Magyarul van egy baromi bonyolult vegyület, aminek meglehetősen sok funkciónak meg kell felelnie.
Ha olyan egyszerű lenne a világ, hogy egy marék adalékot utánadobsz és máris sokkal jobb lenne, akkor - mert hidd el a gyártók eléggé komolyan versenyeznek - már simán megcsinálta volna az összes. Sőt, lehet, hogy már meg is csinálták, lévén az olajok eléggé komolyan fejlődtek az elmúlt 2-3 évtizedben!
Valszeg meglehetősen sokat teszteltek, hogy eljutottak oda, hogy az elvárt minőséget nagyjából az összes, előírásnak megfelelő olaj teljesíti, de csak elvben! Szerintem ennél nem kell, hogy okosabbak legyünk.
Ha több adalék kellene bele, akkor raktak volna bele, mert a "csudaolajat" számolatlan pénzekért tudnák árulni. Mivel annyi van benne, amennyi, vélelmezem, hogy többet belerakni káros, mert nem az a pár "fillér" tartja őket vissza, amennyi akár az adalék végfelhasználói ára, attól, hogy 4-5*-ös áron adhassák az olajaikat.
Márpedig nekik nem anyiba kerülne az adalék sem...

Példa a olajra: Gyári 10W-50-es Motorex ajánlás helyett egyszer raktam bele MOL 5W-60-as szuperolajat, tesztcéllal.
Eredmény: olajat a blokk nem fogyasztott, de cserében már 3000km után olyan nehézkes volt a váltó, mint a Motorex-szel 7500 környékén, szervíz előtt. Egyserűen nem "élt" addig a MOL olaja, hamarabb elhasználódott - pedig ez még meg is felelt a minősítéseknek, míg az adalékolt kotyvalék _NEM_ felel meg nekik.
Gondolom ha nem is biztos az olaj tartósságában, de máshol is simán visszaüt az adalék.
Persze azt teszel bele, amit te akarsz, csak eladáskor ne felejtsd el megemlíteni, hogy a vevő legyen ezzel tisztában. Az én blokkom 63e km-nél még szinte gyári volt. Ez a bizonyíték és nem a marketingkamuzás.



Koriori írta:
daytona73 írta:
LC8-ba elég ha jó olajat teszel. Persze ettől még kísérletezhetsz. A próbáról mesélj!

Milyen olajat ajánlasz a fékhez mit használsz?

A fékhez és a kuplunghoz gyári olajat használok. Nem kísérletezek, azt már a gyárban megtették.[/quote]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 08, 18:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A lánckerékvédő lelógó műanyag izé, ami a lengőkarra van felfogatva. Nem?
De minek ilyen, miért nem jó a gyári?

Motto írta:
xerxesza írta:
Ez mi a bánat?

http://goo.gl/JSp18


A leírás alapján lánc védőnek tippelném


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 08, 22:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
@Motto: De az, nyelvtanilag értem, de az a kérdés, hogy hova szereled?

@Szepy: Lehet, de a 'minek' kérdés megmarad akkoris...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 10, 17:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Meg lett a közdarabom. A kukában volt. :yeah
Tudniillik azt használom gumiszerelő állványnak. Lehet rossz ötlet....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 8:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Sziasztok!
Tudna valaki egy képet küldeni, az 950-es AC pumpájáról, mert megint eldugult, vagy mi, és meg szeretném keresni, hogy kipucoljam!
Köszönöm!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 9:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
nem működik? Vizes/saras helyen jártál már a vassal? Kapcsol, vagy a kattogást sem hallani?
A rossz hír, hogy szétszedni nem nagyon fogod, amúgy a blokk alján van két lemezbakra felerősítve egy gumival. Szerintem a tapasztalataim között már írtam a 950-es ac hibájáról és a "javításáról" is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 16:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
nem működik? Vizes/saras helyen jártál már a vassal? Kapcsol, vagy a kattogást sem hallani?
A rossz hír, hogy szétszedni nem nagyon fogod, amúgy a blokk alján van két lemezbakra felerősítve egy gumival. Szerintem a tapasztalataim között már írtam a 950-es ac hibájáról és a "javításáról" is.

Igen!!! Ott!, ha fent vagy a facebookon akkor a képeim között láthatod!
Igen gáz volt vele tavaly is? és a baj az volt, hogy aki csinálta, nem rakta fel a csövet a blokk mellé, és így megint beázott!
De most fejeztem be, és megy! :yeah
Köszi, hogy válaszoltál!

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 16:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
E' örö', e' bódottá! :)

A lényeg, hogy vegyél egy rendes hosszú csövet rá, legalább az ülésig vezesd fel és néha (dzsuvázás után) ellenőrizd. Ha átlátszó csövet raksz fel és lefelé néz a szellőző, akkor látod is, ha belement valami.

A kapcsolási részt alaposan tisztítsd és szárítsd ki, mert a réz elég gyorsan el tud fogyni az oxidációtól és a kosztól.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 18:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
E' örö', e' bódottá! :)


Ez most mit is jelent? :Think

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 18:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Azt, hogy tök jó, hogy összeállt a vasad.

Amúgy meg valami riportban, egy talán miskolci? családfő fejezte így ki abbéli örömét, hogy a 13 (v. 11?) éves lánya teherbe esett. "Ez öröm, ez boldogság!" ujjongott...
A riportot feliratozták, mert érteni a beszédét nem igen lehetett... :)

csuti71 írta:
KTMSzepy írta:
E' örö', e' bódottá! :)


Ez most mit is jelent? :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 20:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
KTMSzepy írta:
Azt, hogy tök jó, hogy összeállt a vasad.

Amúgy meg valami riportban, egy talán miskolci? családfő fejezte így ki abbéli örömét, hogy a 13 (v. 11?) éves lánya teherbe esett. "Ez öröm, ez boldogság!" ujjongott...
A riportot feliratozták, mert érteni a beszédét nem igen lehetett... :)

csuti71 írta:
KTMSzepy írta:
E' örö', e' bódottá! :)


Ez most mit is jelent? :Think

Ok!! Értem!
Ja valóban, viszont ugye nem minden gyújtás kapcsolásnál csinálja azt a "blblbblle" hangot, ha nem olyan régen indítottam, akkor nem csinálja újra, ha indítok, csak ha sokat állt, nem?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 21:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Tudna valaki segíteni, hogy hátsó féktárcsát honnan lehetne szerezni?

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 22:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Az a pumpa hangja. Ha nem fogyott el a karbiból a benya, akkor nem csinálja.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 19, 23:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2009 jan. 03, 23:39
Hozzászólások: 102
KTMSzepy írta:
Azt, hogy tök jó, hogy összeállt a vasad.

Amúgy meg valami riportban, egy talán miskolci? családfő fejezte így ki abbéli örömét, hogy a 13 (v. 11?) éves lánya teherbe esett. "Ez öröm, ez boldogság!" ujjongott...
A riportot feliratozták, mert érteni a beszédét nem igen lehetett... :)

csuti71 írta:
KTMSzepy írta:
E' örö', e' bódottá! :)


Ez most mit is jelent? :Think


http://www.youtube.com/watch?v=GJeJVOkHC4U


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 20, 7:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
JAJJJ... !

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28, 21:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
NGK Irridium gyertya a boltból!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Csatolmányok:
P10203742.jpg
P10203742.jpg [ 167.16 KiB | Megtekintve 32241 alkalommal. ]
P10203772.jpg
P10203772.jpg [ 191.56 KiB | Megtekintve 32241 alkalommal. ]

_________________
ÜDV:
Csuti!
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28, 22:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Ez gyönyörű :!: :O :fuck
Hogy történt, szerelés, vagy menet közben :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28, 22:32 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
Gyurci írta:
Ez gyönyörű :!: :O :fuck
Hogy történt, szerelés, vagy menet közben :?:

Ezt a beszerelést követő kb 800m-es megterhelő alföldi egyenesben végrehajtott gázfröccs alkotta!
Azért milyen " megnyugtató " ha az ember a minőséget választja!!!!! :Think

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28, 23:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
csuti71 írta:
Azért milyen " megnyugtató " ha az ember a minőséget választja!!!!! :Think


Én belefutottam régebben, igaz nem Iridium volt, azóta kerülöm az NGK-t:
Az eredeti NGK és a hamisított „NGK” gyújtógyertya megkülönböztetése
(Meg hasonló volt Magneti Marelliben is, de az már történelem... :( )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29, 11:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 05, 11:11
Hozzászólások: 229
Tartózkodási hely: Rákócziújfalu
faki írta:
csuti71 írta:
Azért milyen " megnyugtató " ha az ember a minőséget választja!!!!! :Think


Én belefutottam régebben, igaz nem Iridium volt, azóta kerülöm az NGK-t:
Az eredeti NGK és a hamisított „NGK” gyújtógyertya megkülönböztetése
(Meg hasonló volt Magneti Marelliben is, de az már történelem... :( )

Köszi!
Igazából megbízom a srácba aki hozta (Cegléd, Láng), mert eddig mindíg jót hozott, de mivel Ő is rendeli, így bármi lehet! :(

_________________
ÜDV:
Csuti!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 23, 21:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Ha nagyobbat fékezek fékezés közben nyikorognak, zizegnek a féktárcsáim. Mitől lehet?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 23, 21:48 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Nem vékony a tárcsád? Milyen fékbetétet használsz lehet, hogy az adja a hangot.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 23, 21:49 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
sevjo írta:
Ha nagyobbat fékezek fékezés közben nyikorognak, zizegnek a féktárcsáim. Mitől lehet?


Szerintem szinter betétek vannak benne, azért nyiszog, rezeg az egész, anno nekem is csinálta a sólymom ugyanezt.
Puha betéttel megszűnt a jelenség. :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 23, 22:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Szerintem még a gyári betétek vannak benne és a tárcsán sem látni kopást. (20.000.km)

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 24, 10:10 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
Ha nagyobbat fékezek fékezés közben nyikorognak, zizegnek a féktárcsáim. Mitől lehet?


Nekem is nyikorognak, közvetlen megállás előtt. Vagy ez más?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 24, 23:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
xerxesza írta:
sevjo írta:
Ha nagyobbat fékezek fékezés közben nyikorognak, zizegnek a féktárcsáim. Mitől lehet?


Nekem is nyikorognak, közvetlen megállás előtt. Vagy ez más?


Az elsők nekem is csak megállás előtt, de a hátsó egy kicsit hamarabb elkezdi.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 25, 6:38 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Szerintem hasonló lehet. Nekem a bremboval mindig...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 25, 7:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
xerxesza írta:
Szerintem hasonló lehet. Nekem a bremboval mindig...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk


És mi a megoldás?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 25, 17:12 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
sevjo írta:
xerxesza írta:
Szerintem hasonló lehet. Nekem a bremboval mindig...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk


És mi a megoldás?


Fújós zsír? :stupid :m32

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 25, 18:16 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
sevjo írta:
xerxesza írta:
Szerintem hasonló lehet. Nekem a bremboval mindig...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk


És mi a megoldás?


Füldugó. Engem nem zavar, ergo sosem próbáltam ellene tenni. Gondolom a páncél féle megoldás - nem a zsír, hanem a puhább betét - javíthat.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 25, 23:48 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
pancel írta:
sevjo írta:
xerxesza írta:
Szerintem hasonló lehet. Nekem a bremboval mindig...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk


És mi a megoldás?


Fújós zsír? :stupid :m32

Üdv,

pancel

:fuck :bemutat:

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 26, 10:18 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
sevjo írta:
Ha nagyobbat fékezek fékezés közben nyikorognak, zizegnek a féktárcsáim. Mitől lehet?


KTM fék jellegzetesség, szinte minden típuson lehet, de az okát nem tudom. MotoGP futamon a 125-ös KTM-ek féke ugyanezt a nyikorgást produkálta Brnoban, ill. krosszvb futamon is hallottam már! Vicces volt! Valami tárcsaanyag-betétanyag párosítás hozhatja elő. :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 29, 9:49 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Jesszusom:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... SS:GB:1123

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 29, 10:38 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Nem egyszerű gépsárkány :yeah

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 31, 21:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
Most meg olyan nyűgöm van, hogy a jobb oldali tankból csak akkor folyik át a benzin ha kinyitom a tanksapkát. Volt már valakinek ilyen baja?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 31, 22:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
sevjo írta:
Most meg olyan nyűgöm van, hogy a jobb oldali tankból csak akkor folyik át a benzin ha kinyitom a tanksapkát. Volt már valakinek ilyen baja?


Én még nem hallottam róla, de ez nem jelenti azt, hogy másnál nem fordulhatott elő!
A lámpa idom mögötti cső lehet a szuszogója szerintem, mert ami lemegy a blokk melletti cső, azt hiszem az a túlfolyó!
Próbáld meg a tanksapkát felnyitva, a betöltő nyílás melletti két kissebb lyukat pumpával vagy kompresszorral kifúvatni,
ha valamelyik nem engedi át a levegőt, akkor valahova oda van csípve a cső!
De az is lehet, hogy maga a tanksapka a szellőző, nézd át azt is!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01, 18:54 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
Biztos, hogy szellőző dugulása van

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01, 22:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29, 12:55
Hozzászólások: 500
szabcsab írta:
sevjo írta:
Most meg olyan nyűgöm van, hogy a jobb oldali tankból csak akkor folyik át a benzin ha kinyitom a tanksapkát. Volt már valakinek ilyen baja?


Én még nem hallottam róla, de ez nem jelenti azt, hogy másnál nem fordulhatott elő!
A lámpa idom mögötti cső lehet a szuszogója szerintem, mert ami lemegy a blokk melletti cső, azt hiszem az a túlfolyó!
Próbáld meg a tanksapkát felnyitva, a betöltő nyílás melletti két kissebb lyukat pumpával vagy kompresszorral kifúvatni,
ha valamelyik nem engedi át a levegőt, akkor valahova oda van csípve a cső!
De az is lehet, hogy maga a tanksapka a szellőző, nézd át azt is!


Köszi! Szombaton szétkapom.

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 04, 0:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Üdv.

Volna egy kérdésem. Egy kedves barátomnak van egy 950-es ( karbis ) Adventure-je. Most olyan jelenség lépett fel,hogy menet közbe megtorpan a motor ha hirtelen nagy gázt adsz,akkor is. Mi lehet a baj ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 05, 23:25 
enyémen is nyikorog az első fék..


Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07, 22:41 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
950 adventurén 2004 es évjárat néha megcsúszik az öninditom mint az LC4-en ez is lehet szabadonfutó?

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13, 14:25 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
fudejovagy írta:
enyémen is nyikorog az első fék..


Sziasztok!

Leírhatnátok, hogy melyik fékpofával adja ezt elő.
Nekem az a gondom vele, hogy nem bírja a szerpentinezést. Nagyon büdös volt tegnap is, pedig még teljesen ki sem gyorsítottam a kanyarokból, így nagyokat nem is kellett fékeznem. Ki kellene cserélnem csak nem tudom mire? A Carbon Loraine jó volt, csak nem tudok hozzájutni.

Más:
Hátsó munkahengerre van már valami megoldás, hogy ne levegősödjön fel? A gyári csere nem megoldás, mert az is olyan szar, már volt cserélve a motoromon. Már annyira szar a hátsó fék, hogy a kert kapu előtt sem tudok megállni vele, mert szépen legurul a motor. Más (esetleg egy R1 munkahengert vagy mást) munkahengert nem próbált még valaki rárakni?
Amint eldőlök a motorral (tudom nem kéne:D), azon nyomban fellevegősödik. Estem már az R1-gyel is, GSX-szel is, de ilyen gond még nem volt velük.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13, 15:08 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Aki emlékszik, aki nem, sikeresen megoldottam a hátsó kerekemet egy közgyűrű kihagyásával. Eddig úgy tűnt, hogy nem okoztam óriási galibát, de aztán kiderült, hogy tévedtem. Ma hazafelé, Kalocsa előtt elkezdtem cikcakkolni, mintha defektem lenne. Megálltam, de mindkét kerék kicsattant a levegőtől. Viszont a hátsónak olyan kotyogása volt, hogy kicsit megriadtam. Elmentem az első benzinkútig, ott kiszereltem a kereket, és látám, hogy ez nem jó, mert az egész fékpofa oldal szét van kopva, és kotyok.
Szabcsab hazahozott motorostul, majd nekiestem, és szétszedtem. Amit találtam:

- A porfogó teljesen szétkopva
- A porfogó alatt 1 kiló sár
- A csapágy golyókat összefogó kis lemezke összegyűrve a golyók közt.

Magyarul, csapágycsere. Sajnos viszont a régit nem tudom kiütni, ergo megyek Ócsára - vagy ha valakinek van ötlete, hogy miként bírjam rá az 5 éve benne lévő (belerohadt) csapágyat, hogy kijöjjön, az szójlon mindenpékk.

Képek: https://picasaweb.google.com/xerxesza/2 ... _ba4kNDrGA

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13, 15:11 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
Szépen néz ki. ezt a csapágyat a másik oldalról lehet kiütni?


xerxesza írta:
Aki emlékszik, aki nem, sikeresen megoldottam a hátsó kerekemet egy közgyűrű kihagyásával. Eddig úgy tűnt, hogy nem okoztam óriási galibát, de aztán kiderült, hogy tévedtem. Ma hazafelé, Kalocsa előtt elkezdtem cikcakkolni, mintha defektem lenne. Megálltam, de mindkét kerék kicsattant a levegőtől. Viszont a hátsónak olyan kotyogása volt, hogy kicsit megriadtam. Elmentem az első benzinkútig, ott kiszereltem a kereket, és látám, hogy ez nem jó, mert az egész fékpofa oldal szét van kopva, és kotyok.
Szabcsab hazahozott motorostul, majd nekiestem, és szétszedtem. Amit találtam:

- A porfogó teljesen szétkopva
- A porfogó alatt 1 kiló sár
- A csapágy golyókat összefogó kis lemezke összegyűrve a golyók közt.

Magyarul, csapágycsere. Sajnos viszont a régit nem tudom kiütni, ergo megyek Ócsára - vagy ha valakinek van ötlete, hogy miként bírjam rá az 5 éve benne lévő (belerohadt) csapágyat, hogy kijöjjön, az szójlon mindenpékk.

Képek: https://picasaweb.google.com/xerxesza/2 ... _ba4kNDrGA


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13, 15:18 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
Aki emlékszik, aki nem, sikeresen megoldottam a hátsó kerekemet egy közgyűrű kihagyásával. Eddig úgy tűnt, hogy nem okoztam óriási galibát, de aztán kiderült, hogy tévedtem. Ma hazafelé, Kalocsa előtt elkezdtem cikcakkolni, mintha defektem lenne. Megálltam, de mindkét kerék kicsattant a levegőtől. Viszont a hátsónak olyan kotyogása volt, hogy kicsit megriadtam. Elmentem az első benzinkútig, ott kiszereltem a kereket, és látám, hogy ez nem jó, mert az egész fékpofa oldal szét van kopva, és kotyok.
Szabcsab hazahozott motorostul, majd nekiestem, és szétszedtem. Amit találtam:

- A porfogó teljesen szétkopva
- A porfogó alatt 1 kiló sár
- A csapágy golyókat összefogó kis lemezke összegyűrve a golyók közt.

Magyarul, csapágycsere. Sajnos viszont a régit nem tudom kiütni, ergo megyek Ócsára - vagy ha valakinek van ötlete, hogy miként bírjam rá az 5 éve benne lévő (belerohadt) csapágyat, hogy kijöjjön, az szójlon mindenpékk.

Képek: https://picasaweb.google.com/xerxesza/2 ... _ba4kNDrGA


A golyó kosarat szedd ki a csapágyból, futtasd össze egy helyre a golyókat, és akkor kijön a csapágy közepe.
A csapágy külsőt csavarlazítóval vagy gázolajjal locsold be (vagy tömj oda egy rongyot és azt locsold meg), majd egy óra múlva a túloldalról benyúlva egy hosszú csavarhúzóval üsd ki a csapágyat (úgy, hogy ne féloldalasan induljon meg, mert akkor megszorul).
Ha csak kicsit mozog, akkor üsd vissza párszor a helyére, hogy a szutykot kidolgozza maga mögül!

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13, 15:27 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
C16SE írta:
fudejovagy írta:
enyémen is nyikorog az első fék..


Sziasztok!

Leírhatnátok, hogy melyik fékpofával adja ezt elő.
Nekem az a gondom vele, hogy nem bírja a szerpentinezést. Nagyon büdös volt tegnap is, pedig még teljesen ki sem gyorsítottam a kanyarokból, így nagyokat nem is kellett fékeznem. Ki kellene cserélnem csak nem tudom mire? A Carbon Loraine jó volt, csak nem tudok hozzájutni.

Más:
Hátsó munkahengerre van már valami megoldás, hogy ne levegősödjön fel? A gyári csere nem megoldás, mert az is olyan szar, már volt cserélve a motoromon. Már annyira szar a hátsó fék, hogy a kert kapu előtt sem tudok megállni vele, mert szépen legurul a motor. Más (esetleg egy R1 munkahengert vagy mást) munkahengert nem próbált még valaki rárakni?
Amint eldőlök a motorral (tudom nem kéne:D), azon nyomban fellevegősödik. Estem már az R1-gyel is, GSX-szel is, de ilyen gond még nem volt velük.


Szia Cé!

Az nem baj ha büdösödik a fék, a ferrodol már csak ilyen.
Inkább a betét legyen büdös mint a tárcsa kopjon.
Legfeljebb ha feltükrösödik, időnként ki kell kapni, smirglivel felérdesíteni és mehet vissza.
A hátsó fék sokszor azért levegősödik le, mert a kipufogó forralja meg a fékfolyadékot.
A rutinos pilóták az LC8 kéményét hőálló fáslival be szokták bandázsolni, ahol a fékcsőhöz közel megy a kémény.
A másik amit tenni lehet és kell, hogy a fékfolyadék tartályt üzem meleg állapotban nyakig öntöd, akkor nem marad hely a levegőnek, ami nem kell neki, azt meg a kupakon keresztül kidolgozza.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13, 15:58 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 ápr. 10, 12:52
Hozzászólások: 285
pancel írta:
C16SE írta:
fudejovagy írta:
enyémen is nyikorog az első fék..


Sziasztok!

Leírhatnátok, hogy melyik fékpofával adja ezt elő.
Nekem az a gondom vele, hogy nem bírja a szerpentinezést. Nagyon büdös volt tegnap is, pedig még teljesen ki sem gyorsítottam a kanyarokból, így nagyokat nem is kellett fékeznem. Ki kellene cserélnem csak nem tudom mire? A Carbon Loraine jó volt, csak nem tudok hozzájutni.

Más:
Hátsó munkahengerre van már valami megoldás, hogy ne levegősödjön fel? A gyári csere nem megoldás, mert az is olyan szar, már volt cserélve a motoromon. Már annyira szar a hátsó fék, hogy a kert kapu előtt sem tudok megállni vele, mert szépen legurul a motor. Más (esetleg egy R1 munkahengert vagy mást) munkahengert nem próbált még valaki rárakni?
Amint eldőlök a motorral (tudom nem kéne:D), azon nyomban fellevegősödik. Estem már az R1-gyel is, GSX-szel is, de ilyen gond még nem volt velük.


Szia Cé!

Az nem baj ha büdösödik a fék, a ferrodol már csak ilyen.
Inkább a betét legyen büdös mint a tárcsa kopjon.
Legfeljebb ha feltükrösödik, időnként ki kell kapni, smirglivel felérdesíteni és mehet vissza.
A hátsó fék sokszor azért levegősödik le, mert a kipufogó forralja meg a fékfolyadékot.
A rutinos pilóták az LC8 kéményét hőálló fáslival be szokták bandázsolni, ahol a fékcsőhöz közel megy a kémény.
A másik amit tenni lehet és kell, hogy a fékfolyadék tartályt üzem meleg állapotban nyakig öntöd, akkor nem marad hely a levegőnek, ami nem kell neki, azt meg a kupakon keresztül kidolgozza.

Üdv,

pancel


Értem, köszi. Akkor majd megpróbálom én is körbe bandázsolni. Most megnéztem, elég érdekesen van elvezetve ott a fékcső. Mintha nem erre való munkahenger lenne felrakva. Szép nagy ívvel megy a kipuff közelébe, lehet ezt is érdemes lenne cserélni valami jobb megoldásra. Na megyek, lelégtelenítem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 13, 16:38 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
daytona73 írta:
950 adventurén 2004 es évjárat néha megcsúszik az öninditom mint az LC4-en ez is lehet szabadonfutó?

Nincs ötlet vagy tapasztalat ezzel kapcsolatban :Think

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC8 tapasztalatok
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 14, 9:24 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
daytona73 írta:
daytona73 írta:
950 adventurén 2004 es évjárat néha megcsúszik az öninditom mint az LC4-en ez is lehet szabadonfutó?

Nincs ötlet vagy tapasztalat ezzel kapcsolatban :Think

Nekem még ilyesmi nem volt. Pontosan azt sem tudom, mi az, hogy megcsúszik? Átugrik?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1063 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség