KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2025 máj. 05, 1:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 09, 19:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Az a legnagyobb cink az egészben, hogy emberünk bejárta már Jordániát, Marokkót, Tunéziát is asszem 1200GS-el, és soha semmilyen gondja nem akadt. Erre - lévén ez a legnagyobb kaland eddig - vesz egy LC4 advencsört, merthogy ilyenre ugye az az igazi, nehogy a BMW bedögöljön... A Full Gasnál vette balatonon. Fel is készíttette velük az útra. Elmondta mit tervez, milyen terheléseket kap várhatóan a motor, stb,stb...Ezek után kifizette a számlát és mindösszessen asszem 800 kilométert tudott megtenni, mindezt iszonyú sok bosszúsággal és kellemetlenséggel megspékelve. Emberünk tehetséges cikkíró , előző útjairól tudósított több újságban,internetes fórumokon is. Asszem elég rossz reklám lesz ez minden érdekeltnek. Meglátjuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 9:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Az utazás vége :?

http://www.onroad.hu/motor/bemutato/1310/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 11:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Sajnálom, hogy nem sikerült a barátod terve, nagy álom volt, életre szóló élmény lehetett volna ha sikerül.

Így is az lett... :(

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 12:06 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Mégegy kérdés. Mi a szakszerű módja a karbi leszerelésének? Mert én úgy gondolom, hogy nem jól csinálom, mert nagyon szenvedősen jön ki. Tehát az én módszerem:

- tank le
- mindenféle csatlakozókat lehúzgálok, kivéve a gázbovdent
- légszűrőház gumiharangról leszedem mindkét gyűrűt (vagy hogyan hívják az az izét, amit csavarozni kell és akkor egyre kissebb karika lesz :))
- blokk oldalán meglazítom a gyűrűket
- légszűrőház csavarjait kilazítom (sok értelme nincsen, 1-2mm-t nyerek vele)
- küzdés, forgatás, kéz-szétverés, anyázás
- karbi kijön a vázon keresztül felfele
- gázbovden leszed

Ezt így kell? Az lenne a jó, ha valahogy az egész légszűrőházat hátrébb tudnám húzni min 1cm-t, de ahhoz szét kell szednem a segédvázat is. Asszem. 5letek?

Nincsen olyan szerelési utasítása valakinek, ahol ezek a lépések le vannak írva? Mert amit találtam, az úgy indít, hogy a kezében van a karbi. Onnan meg már nekem is megy :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 12:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Én az enyémnél oldalra húztam ki, nem fölfelé!
Elég kínlódós volt, de kijött.


xerxesz írta:
Mégegy kérdés. Mi a szakszerű módja a karbi leszerelésének? Mert én úgy gondolom, hogy nem jól csinálom, mert nagyon szenvedősen jön ki. Tehát az én módszerem:

- tank le
- mindenféle csatlakozókat lehúzgálok, kivéve a gázbovdent
- légszűrőház gumiharangról leszedem mindkét gyűrűt (vagy hogyan hívják az az izét, amit csavarozni kell és akkor egyre kissebb karika lesz :))
- blokk oldalán meglazítom a gyűrűket
- légszűrőház csavarjait kilazítom (sok értelme nincsen, 1-2mm-t nyerek vele)
- küzdés, forgatás, kéz-szétverés, anyázás
- karbi kijön a vázon keresztül felfele
- gázbovden leszed

Ezt így kell? Az lenne a jó, ha valahogy az egész légszűrőházat hátrébb tudnám húzni min 1cm-t, de ahhoz szét kell szednem a segédvázat is. Asszem. 5letek?

Nincsen olyan szerelési utasítása valakinek, ahol ezek a lépések le vannak írva? Mert amit találtam, az úgy indít, hogy a kezében van a karbi. Onnan meg már nekem is megy :D

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 12:14 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
zsore írta:


Nem akarok okosabb lenni annál, mint amilyen vagyok. De szerintem ez az egész legalább annyira a felkészítő szervíz hibája, mint a motoré (ez viszont sajnos szintén a KTM Hungáriához tartozik valamelyest).

- Egy ilyen túrára felkészített motor és a karbi tele van dzsuvával.
- Sajnos nem vagyok egy adathalász (abban Szepy jobb) de szerintem ez a kislánckerék melletti olajfolyás tipikus LC4 probléma. Legalábbis nem egyedi eset. A tömítés súly 2gramm. Miért nem raktak be neki 5 db-ot a szervízben?
- A váltógondot nemtom, lehet az olaj elfogyás miatt is, de akármi mástól is.

Tehát habár megértem, hogy többet nem akar KTM-et látni, de fenntartom azt a véleményem, hogy ezzel a motorral valami nagyon nem stimmelt. Mikori gyártású? Mennyit állt a szervízben eladás előtt? Kicsit olyan érzésem van, mint Pancel motorjánál....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 12:16 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Sanyi írta:
Én az enyémnél oldalra húztam ki, nem fölfelé!
Elég kínlódós volt, de kijött.


Balra vagy jobbra? Asszem balra kiférhet. De akkor a légszűrő harangja neked is útban volt?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 12:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
xerxesz írta:
Sanyi írta:
Én az enyémnél oldalra húztam ki, nem fölfelé!
Elég kínlódós volt, de kijött.


Balra vagy jobbra? Asszem balra kiférhet. De akkor a légszűrő harangja neked is útban volt?


Balra!

De lehet ám, h nem ugyanolyan a 2 gép légszűrője.
:?:

Ebben "adathalász" Szepy kollega biztos többet tudna!
:D

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 12:41 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Sanyi írta:
xerxesz írta:
Sanyi írta:
Én az enyémnél oldalra húztam ki, nem fölfelé!
Elég kínlódós volt, de kijött.


Balra vagy jobbra? Asszem balra kiférhet. De akkor a légszűrő harangja neked is útban volt?


Balra!

De lehet ám, h nem ugyanolyan a 2 gép légszűrője.
:?:

Ebben "adathalász" Szepy kollega biztos többet tudna!
:D


Feltételezve, hogy a te motorod 2003-as SM, ugyanaz a ktmworld.com szerint.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 21:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
Kicsit olyan érzésem van, mint Pancel motorjánál....


Nekem is, és mivel jelen esetben egy Adventure-ről beszélünk, hajlandó vagyok érte akár 150e-t is adni (mondjuk ennyit már csak két részletben)! :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 22:17 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
xerxesz írta:
Kicsit olyan érzésem van, mint Pancel motorjánál....


Nekem is, és mivel jelen esetben egy Adventure-ről beszélünk, hajlandó vagyok érte akár 150e-t is adni (mondjuk ennyit már csak két részletben)! :lol:


Hátmondjuk jónagy genya vagy te is :evil:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 23:47 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zsore írta:


Tudom, ilyesmivel nem viccelünk, de meghalnék ha kihagynám...

Mintha csak az én motorommal indult volna el... Véletlenül nem egy 640-es KTM volt? :twisted:
Deja Vu-m van, én is így szoktam: Félútig elviszem utánfutón, utána meg hazatolom és lemosom az olajtól.

A KTM nem K***szott Trehány Munka-t jelent?

...valahogy nagyon gyanús, hogy azt...

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 11, 23:55 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
xerxesz írta:
Kicsit olyan érzésem van, mint Pancel motorjánál....


Nekem is, és mivel jelen esetben egy Adventure-ről beszélünk, hajlandó vagyok érte akár 150e-t is adni (mondjuk ennyit már csak két részletben)! :lol:


Mi lett veled Dani? roncstelepet akarsz nyitni? :lol:

Azért pofátlanság egy Afrikát majdnem megjárt, széthajtott roncsért ennyit adni, miközben én az enyémért még egy Gyáli-piaci autós rádósmagnót sem kapnék... :wink:

Tehát tessék az én vasamért kínált pénzt megkenni még, mert 12.000.- alatt oda nem adom, inkább felfuttatom rá a szőlőt! :roll:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 0:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
gencsydani írta:
xerxesz írta:
Kicsit olyan érzésem van, mint Pancel motorjánál....


Nekem is, és mivel jelen esetben egy Adventure-ről beszélünk, hajlandó vagyok érte akár 150e-t is adni (mondjuk ennyit már csak két részletben)! :lol:


Hátmondjuk jónagy genya vagy te is :evil:


Reméltem is :twisted:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 0:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Mi lett veled Dani? roncstelepet akarsz nyitni? :lol:


A kát romból csak össze tudok már rakni valami használható kotványt... 8)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 0:25 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
pancel írta:
Mi lett veled Dani? roncstelepet akarsz nyitni? :lol:


A kát romból csak össze tudok már rakni valami használható kotványt... 8)


...az igaz, kettőből egy Robi-kapa, vagy egy normálisabb motoros szőlőprés kijönne.
:lol:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 11:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
pancel írta:
gencsydani írta:
pancel írta:
Mi lett veled Dani? roncstelepet akarsz nyitni? :lol:


A kát romból csak össze tudok már rakni valami használható kotványt... 8)


...az igaz, kettőből egy Robi-kapa, vagy egy normálisabb motoros szőlőprés kijönne.
:lol:

Üdv,

pancel

Mindenesetre ha valaha is elakarod adni a motorod Pancel , imádkozz hogy a " Vevő" ne olvasgasson ide be a fórumra , ugyanis annyit fikáztad már a saját motorod , hogy jobb ha törölteted az előző hozzászólásaid valamelyik Moderátorral :wink:

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 11:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4917
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
...az igaz, kettőből egy Robi-kapa, vagy egy normálisabb motoros szőlőprés kijönne.


Legfeljebb fater 60 LE-vel forgatja majd a földet a kiskertben :lol:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 11:39 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
gencsydani írta:
pancel írta:
...az igaz, kettőből egy Robi-kapa, vagy egy normálisabb motoros szőlőprés kijönne.


Legfeljebb fater 60 LE-vel forgatja majd a földet a kiskertben :lol:


LC4 motoros motoroskapa?
Nem lenne rossz!

Fater 4 lóerős Bridge-ével is élvezet néha, de egy 50 lovassal!?
:lol: :roll:

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 13:05 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
Mindenesetre ha valaha is elakarod adni a motorod Pancel , imádkozz hogy a " Vevő" ne olvasgasson ide be a fórumra , ugyanis annyit fikáztad már a saját motorod , hogy jobb ha törölteted az előző hozzászólásaid valamelyik Moderátorral :wink:


Még szerencsém, hogy az a fajta eladó vagyok, aki ahelyett, hogy bekenné sárral a repedést, inkább megcsináltatja/megcsinálja. :roll:

...Különben meg úgysincs a lakásomon tűzbiztosítás, ha a kedves vásárló mégis úgy gondolná, hogy a tranzakció megfelelő ellentételezéseként rám gyújtja azt. :lol:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 14:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
tudod mit pancel vegyél ilyet így marad mindíg tartalék hazaútra :lol:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... 29983&c=50

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 14:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
tudok jobbat
http://auto.indavideo.hu/video/Kinai_dongo

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 14:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
vehe ezt nézzétek meg
http://www.indavideo.hu/video/Minden_kezdet_nehez__2

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 15:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
bouvard írta:


:-))

Ez szenzációs!

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 12, 23:31 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
tudod mit pancel vegyél ilyet így marad mindíg tartalék hazaútra :lol:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok ... 29983&c=50


Ne haragudj, hogy ezt mondom, de te nagyon hüle vagy, b+! :thumbsup:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 13, 18:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Skacok, ide nem tok betenni képet, ezért beraktam az indexes LC4 topikba. Skubizzátok már meg, szégyenszemre a motorozz.hu-n láttam meg először...Ez mijez vajon???


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 13, 19:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
zsore írta:
Skacok, ide nem tok betenni képet, ezért beraktam az indexes LC4 topikba. Skubizzátok már meg, szégyenszemre a motorozz.hu-n láttam meg először...Ez mijez vajon???


Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 13, 19:37 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zsore írta:
Skacok, ide nem tok betenni képet, ezért beraktam az indexes LC4 topikba. Skubizzátok már meg, szégyenszemre a motorozz.hu-n láttam meg először...Ez mijez vajon???


Szia Zsore!

Én először Szeptemberben láttam ezeket a képeket, de hivatalosan a legutolsó motorshow-n (Milano) még nem jelentették be.
Egyébként szerintem pofás, mint a kölökgólya... :roll:

Kép
KTM 690 Adventure...

Kép
Szintén KTM 690 Adventure...


Kép
...és KTM 690 Adventure Rally...

Nem tudom egyébként, hogy ez most photoshop munka avagy tényleg lesz-e ilyen, de szerintem kapós lenne.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 13, 21:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Persze a képhez elfelejtettem beírni, de ezt már kitárgyaltuk itt valahol nemrég, hogy ezek nem hivatalos fotók, valószínűleg csak ügyes kezű emberek "látványtervei".


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 14, 1:47 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
faki írta:
Persze a képhez elfelejtettem beírni, de ezt már kitárgyaltuk itt valahol nemrég, hogy ezek nem hivatalos fotók, valószínűleg csak ügyes kezű emberek "látványtervei".


Végülis annyi igazságtartalma van a dolognak, hogy ezek létező motorok, tavaly a Milánói EICMA Show-n (2007. November) már ki volt állítva egy sárga 690 Rally, de csak mint tanulmány motor.

Kép

Valamikor tavasszal olvastam róla, hogy a 690 Enduro alapjaira, tulajdonképpen nulla változtatással (persze a fejidom, a növelt üza. tank, és a csomagfelfogatási lehetőségek kivételével) megépítettek egy előszériát, amit szélsőséges időjárású helyeken 1 éves időszakon át tesztelni akarnak.
Azóta viszont nagy a csend velük kapcsolatban, lehet, hogy belepte őket a hó, vagy elvitte a cunami az összes motort.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 14, 11:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Na re. Kicsit visszaolvasva látom, hogy hiányoztam, de természetesen mindenki bekaphatja, aki írt rólam, ill. helyeselt! :)

Sok állásban egyébként a szimmeringek simán meghalhatnak, sőt szerintem is azok a legveszélyeztettebb részek.

A saját véleményem az, hogy nem indulnék el semmilyen különösebben hosszabb útra ilyen körülmények közé olyan motorral amit nem hajtok már minimum 10-15e km óta. Akkor sem ha már volt olyan típusom. Először is ennyi idő alatt kijönnek az esetleges kezdeti kisebb trükkök. Másrészt az ember megismeri a motort, nem csak vezetéstechnikailag, hanem hozzá is tud nyúlni, van némi fogalma a "lelkivilágáról".
Ez tipikusan olyan túra amibe ilyen ismeretek nélkül belevágni szerintem felelőtlenség.

Márkakereskedésekről: lehetnek a legprofibb szerelők is, ha nincsen rutinjuk az adott típussal. Úgy tudom a FullGas viszonylag friss kereskedő - ha egy régi szervízen belül is hatalmas difi van a frissebb és rutinosabb szerelők munkájában, mit várhatunk ha maga a szervíz is viszonylag newbie?

Persze ideális az lenne ha új márkaszervíz szerelői előtte legalább 3 hónapot szerelnének régi, tapasztalt márkaszervízek szerelőivel együtt, de ha még ezt meg is valósítanák, akkor sem lennének közel sem annyira rutinosak mint a régiek.

Egyébként valóban típushibaként említik az LC4 blokkokon a kislánckerék alatti szimeringet, nekem ugyan ez nem jött elő, de nem is állt a vas sokat. No meg szerencsém is lehetett. :)

Persze simán lehet, hogy a BMW-nél a fentiekre semmi szükség és tökéletesen megbízható minden körülmények között, de bennem van némi szkepticizmus ezzel kapcsolatban. :)
Persze lehet, hogy csak nem értek hozzá eléggé.

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 14, 15:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
Basszus, ez a 690 Rally kéne nekem a 950-es LC8-as blokkal, karburátorokkal és akkorában, mint a SER. Az lenne az én motorom. Gondolom a 690 Adventure is injektoros lesz, persze nekem így is- úgy is kicsi lesz szegény...A 450 exc-n is úgy néztem ki, mint a majom a köszörűkövön...A feleségem is kiröhögött, hogy miért nem veszek már egy felnőtt motort...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 14, 23:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
KTM, vagyis Kronreif, Trunkenpolz és Mattighofen
jo kis cikk. olvassátok narancsvéruek :) nem sok de legalább jo kevés.

http://totalbike.hu/hirek/159_ktm

üdv: Zoli

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 15, 0:17 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zsore írta:
Basszus, ez a 690 Rally kéne nekem a 950-es LC8-as blokkal, karburátorokkal és akkorában, mint a SER. Az lenne az én motorom. Gondolom a 690 Adventure is injektoros lesz, persze nekem így is- úgy is kicsi lesz szegény...A 450 exc-n is úgy néztem ki, mint a majom a köszörűkövön...A feleségem is kiröhögött, hogy miért nem veszek már egy felnőtt motort...


...persze, meg színes szalagok a kormányvégre, meg kis kosár a kormányra, esetleg talán antenna a sárvédőre plüssfarokkal nem kellene hozzá? :evil:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 15, 18:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 okt. 06, 10:26
Hozzászólások: 325
Tartózkodási hely: Budaörs
pancel írta:
zsore írta:
Basszus, ez a 690 Rally kéne nekem a 950-es LC8-as blokkal, karburátorokkal és akkorában, mint a SER. Az lenne az én motorom. Gondolom a 690 Adventure is injektoros lesz, persze nekem így is- úgy is kicsi lesz szegény...A 450 exc-n is úgy néztem ki, mint a majom a köszörűkövön...A feleségem is kiröhögött, hogy miért nem veszek már egy felnőtt motort...


...persze, meg színes szalagok a kormányvégre, meg kis kosár a kormányra, esetleg talán antenna a sárvédőre plüssfarokkal nem kellene hozzá? :evil:

Üdv,

pancel


Hm...most, hogy így mondod, nem is lenne rossz! :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 17, 12:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
KTM matek: 2x2=?
a hibrid, kétkerék-meghajtású enduró

http://totalbike.hu/hirek/ktm_matek_2x2

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 21, 19:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.youtube.com/watch?v=BKfO7YwkE9I

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 21, 22:41 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
nem akarom itt szétoffolni de ez fájt..
de nagyon. http://www.youtube.com/watch?v=SHsPIOiE ... re=related

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 21, 22:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
zoliKTM írta:
nem akarom itt szétoffolni de ez fájt..
de nagyon. http://www.youtube.com/watch?v=SHsPIOiE ... re=related


Én hasonlót már átéltem, de majd nilrem kijavít :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 21, 22:55 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
zoliKTM írta:
nem akarom itt szétoffolni de ez fájt..
de nagyon. http://www.youtube.com/watch?v=SHsPIOiE ... re=related


Én hasonlót már átéltem, de majd nilrem kijavít :wink:


Ott fordítva volt. Az LC4 feküdt alul...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 21, 22:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesz írta:
szabcsab írta:
zoliKTM írta:
nem akarom itt szétoffolni de ez fájt..
de nagyon. http://www.youtube.com/watch?v=SHsPIOiE ... re=related


Én hasonlót már átéltem, de majd nilrem kijavít :wink:


Ott fordítva volt. Az LC4 feküdt alul...


"hasonlót" írtam, nem "ugyanezt" :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: .
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 21, 23:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2008 aug. 28, 20:08
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Kecskemét-Nagykőrös
fuu jajj nézem itt a pereceket.... van pár haverom aki ezek miatt visszavonult nyugdijba. egyik nem akar tobbet 3 hétig fekvogipszbe fekudni.. eladott mindent.. maradt az auto..
ezeket látva megértem.. vannak durva dolgok...hmm elgondolkodtato..
nadehát tudjuk ez okozza a második legnagyobb oromet nekunk ugyeugye :D :banan:

_________________
640 LC4 SM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 nov. 22, 16:38 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesz írta:
Mégegy kérdés. Mi a szakszerű módja a karbi leszerelésének? Mert én úgy gondolom, hogy nem jól csinálom, mert nagyon szenvedősen jön ki. Tehát az én módszerem:

- tank le
- mindenféle csatlakozókat lehúzgálok, kivéve a gázbovdent
- légszűrőház gumiharangról leszedem mindkét gyűrűt (vagy hogyan hívják az az izét, amit csavarozni kell és akkor egyre kissebb karika lesz :))
- blokk oldalán meglazítom a gyűrűket
- légszűrőház csavarjait kilazítom (sok értelme nincsen, 1-2mm-t nyerek vele)
- küzdés, forgatás, kéz-szétverés, anyázás
- karbi kijön a vázon keresztül felfele
- gázbovden leszed

Ezt így kell? Az lenne a jó, ha valahogy az egész légszűrőházat hátrébb tudnám húzni min 1cm-t, de ahhoz szét kell szednem a segédvázat is. Asszem. 5letek?

Nincsen olyan szerelési utasítása valakinek, ahol ezek a lépések le vannak írva? Mert amit találtam, az úgy indít, hogy a kezében van a karbi. Onnan meg már nekem is megy :D


Mondjuk nem volt nagy tolongás, hogy kiderüljön az igazság, de engem érdekelt, ezért ma megkérdeztem Norbit. Azt mondta, nincsen nagy titok, le kell borítani a segédvázat. Mondjuk fel nem dobott az információ, de ez van.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 dec. 03, 9:11 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Ez nem az a motor, amelyik "megjárta" Afrikát???
http://ktm.fullgas.hu/hasznaltmotorok/3124&p=70501#p

Kiváncsi lennék, ki lesz, aki megveszi.
Ha olvasta az élménybeszámolót......

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 dec. 03, 9:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Sanyi írta:
Ez nem az a motor, amelyik "megjárta" Afrikát???
http://ktm.fullgas.hu/hasznaltmotorok/3124&p=70501#p

Kiváncsi lennék, ki lesz, aki megveszi.
Ha olvasta az élménybeszámolót......



De az, pont most linkeltem be az indexre. :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 dec. 03, 9:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
faki írta:
Sanyi írta:
Ez nem az a motor, amelyik "megjárta" Afrikát???
http://ktm.fullgas.hu/hasznaltmotorok/3124&p=70501#p

Kiváncsi lennék, ki lesz, aki megveszi.
Ha olvasta az élménybeszámolót......



De az, pont most linkeltem be az indexre. :-)


:D

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 dec. 03, 11:08 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Sanyi írta:
Ez nem az a motor, amelyik "megjárta" Afrikát???
http://ktm.fullgas.hu/hasznaltmotorok/3124&p=70501#p

Kiváncsi lennék, ki lesz, aki megveszi.
Ha olvasta az élménybeszámolót......


Azon kívül, hogy a takvédő bukócső gusztustalan, nincsen ennek semmi baja. Használni kell párezer km-t, hogy az állásban elfáradt hibák kijöjjenek, oszt jóvan. Én továbbra sem látom, hogy mi okozta a KTM elleni kifakadást, mert ezek a hibák szerintem a szervízt minősítik sokkalinkább.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 dec. 03, 11:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesz írta:
Sanyi írta:
Ez nem az a motor, amelyik "megjárta" Afrikát???
http://ktm.fullgas.hu/hasznaltmotorok/3124&p=70501#p

Kiváncsi lennék, ki lesz, aki megveszi.
Ha olvasta az élménybeszámolót......


Azon kívül, hogy a takvédő bukócső gusztustalan, nincsen ennek semmi baja. Használni kell párezer km-t, hogy az állásban elfáradt hibák kijöjjenek, oszt jóvan. Én továbbra sem látom, hogy mi okozta a KTM elleni kifakadást, mert ezek a hibák szerintem a szervízt minősítik sokkalinkább.


Mondjuk vicces, mert nincsen rajta kitámasztó, pedig a leírás szerint oldalsztender van hozzá, de nem látom...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 dec. 03, 11:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Mondjuk vicces, mert nincsen rajta kitámasztó, pedig a leírás szerint oldalsztender van hozzá, de nem látom...


Egyáltalán semmilyen nincs rajta, biztos szétszedték darabokra, hogy legyen egy kis tapasztalatuk LC4-ben. :twisted:
De ha csak ezen múlik a megvétele, azért ne habozz! :-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 dec. 03, 11:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Egyébként volt rajta mindkettő:
http://www.onroad.hu/static/artpic/original/gal2.1%20TimbuktuSony%20020.jpg


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség