KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
lc-4 tuning http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=1007 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 05, 17:10 ] |
Hozzászólás témája: | lc-4 tuning |
szevasztok,tudná-e valaki azt hogy lc4-en sport kipufogó renszernél kell-e agyári fuvóka ren dszert átvariálni pl gyári főfuvoka 142.5 ez megfelelő? előre is köszi. |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 05, 17:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
még annyi,egyszer itt egy illető foglalkozott MIKUNI karburátor beállitással nem ismeri valaki,elkéne vele beszélgetnem |
Szerző: | pancel [ 2010 máj. 05, 17:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: szevasztok,tudná-e valaki azt hogy lc4-en sport kipufogó renszernél kell-e agyári fuvóka ren dszert átvariálni pl gyári főfuvoka 142.5 ez megfelelő? előre is köszi. Szia! Igen, a gyári Mikunit mindenképp át kell fúvókázni (meg a légszűrőházra másik fedél, hogy kapjon rendesen levegőt), de ha ennyire bele merülsz, akkor inkább cseréld le a karbit egy 41-es Keihinre, az ér is tényleg valamit. ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 09, 20:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
szevasztok,es pancel tudnál-e abban segíteni hogy a karbiba mijen méretű fuvóka kerűljön? ja és amejik karbit ajánlottad k.b. menyi ft és bontottat lehet-e beszerezni,CSÁ zubi. ![]() |
Szerző: | pancel [ 2010 máj. 09, 20:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: szevasztok,es pancel tudnál-e abban segíteni hogy a karbiba mijen méretű fuvóka kerűljön? ja és amejik karbit ajánlottad k.b. menyi ft és bontottat lehet-e beszerezni,CSÁ zubi. ![]() Az, hogy mekkora fúvóka kell, az erősen rendszerfüggő (pl, hogy milyen kémény van a vason, meg van-e buherálva a levegő rendszer, na meg az sem mindegy, hogy melyik LC4 blokkod van (fekete vagy szürke), na meg persze az is, hogy mekkora fordulaton szeretnéd ha lenne nyomatéka. Egy Keihin FCR-41 használtan 50- ~100-ig mozog, az előbbi árhoz viszont nagy mázli kell. Ha keresel, kompletten érdemes keresni, gázcsutkával, légszűrőház-gumival, szívató cuccokkal együtt érdemes, tehát szettben. Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 10, 15:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
http://www.ktmklub.hu/Joomla_1_5_15/ind ... &Itemid=25 szevasz pancel,még mindig a mikuninál tartok ,tudod nálam nem az a probléma hogy kevesellem a nyomatékot hanem az hogy nem lehet beállitani normálisan ,és arra gondolok hogy a kipuf. véget más fuvókák kellenek ,egyébként szűrke blokk-fekete hengerfej,-1999 évjárat ,ja és olyan tünetek vannak mintha megszivná magát a motor menet közben próbáltam a síbertűn állitani és akeverék szabájzó csavaron ,de lényeges változás nem tőrtént ... a fenti linket ha megnéznéd kiváncsi vok. mit szólsz hozzá. esetleg tel. számot ha írnál beszélnék veled, szevasz. ![]() |
Szerző: | pancel [ 2010 máj. 13, 10:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: http://www.ktmklub.hu/Joomla_1_5_15/index.php?option=com_content&view=article&id=11:mikuni-bst-40-bes-ktm-lc4-640-hez&catid=7:tippek-trk&Itemid=25 szevasz pancel,még mindig a mikuninál tartok ,tudod nálam nem az a probléma hogy kevesellem a nyomatékot hanem az hogy nem lehet beállitani normálisan ,és arra gondolok hogy a kipuf. véget más fuvókák kellenek ,egyébként szűrke blokk-fekete hengerfej,-1999 évjárat ,ja és olyan tünetek vannak mintha megszivná magát a motor menet közben próbáltam a síbertűn állitani és akeverék szabájzó csavaron ,de lényeges változás nem tőrtént ... a fenti linket ha megnéznéd kiváncsi vok. mit szólsz hozzá. esetleg tel. számot ha írnál beszélnék veled, szevasz. ![]() A leírás jó, de csak általánosságokat írnak ott is, erősen utalva a levegőrendszer megynyitására. Levegőrendszer tiszta a motorodon, tud rendesen levegőt szívni? Egyszer hallottam egy hasonló problémáról mint amivel Te küzdesz, ott a súbertű háza volt a ludas, oválisra ki volt kopva a furat és a tű mellett el tudott szivárogni a benzin és erősen bezabálásos tüneteket produkált a ló. Másik lehetőség, hogy magas a benzinsznt a karbiban, akkor is viselkedhet így a motor. Harmadik lehetőség, hogy a túlfolyód el van dugulva és nem tud szellőzni a karburátorház, és a tankból lefolyó benzin túlnyomása a henger felé tolja a benzint. Nem is olyan rég valakinek volt ez a gondja, ott a túlfolyó gumicsöve rakódott tele sárral, és szerencsétlen ember nem keveset kínlódott ez miatt. Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 13, 17:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
szevasz pancel, elolvastam válaszod érdekes dolgokat írtál ,annyi változás tőrtént hogy a napokban kipucoltam a levegőszűrőt és valóban jobb lett, még azért azt szeretném tudni hogy a karbiban a benzin szintet tudom-e változtatni és mijen, módon mert nekem is megfórdult a fejemben az hogy magas a benzinszint ugyanis a túlfojócsövön szinte mindig benzin szivárog (enyhén),a síbertűjáratának kopását azt viszont még nem néztem de megfogom,mivel hogy a sibertűt kelet cserélnem uganis erősen kopott volt, egyébként a fogyasztását is sokallom a 10 lityit meg tudom vele etetni ,ja még annyí honlapodon láttam ktm-es matricákat azokat valahol belehet szerezni vagy egyedi matricák.? előre is köszi válaszod ,szevasz . ![]() |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 17, 19:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
SZEVASZTOK még mindig a MIKUNI -val kapcsolatban lenne kérdésem,mégpedig az hogy, a síbertű a síberben(tolattyú)hol helyezkedik el a leg aljában vagypedig a síber egyik oldalán kiképzett vállon ami az aljátol k.b.2mm-re van ..előre is köszi szevasztok |
Szerző: | pete27 [ 2010 máj. 17, 21:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
na pancel fel van adva a lecke! ![]() üdv. pete |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 18, 15:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
szevasztok,csak annyí,hogyha valaki ezügyben tud segíteni bárki segitségét elfogadom.csá zubi |
Szerző: | Petya [ 2010 máj. 18, 22:35 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: szevasztok,csak annyí,hogyha valaki ezügyben tud segíteni bárki segitségét elfogadom.csá zubi Hali! A tű helye a tolattyú aljában lévő középső furatban van. De ha ilyen alapvető kérdések merülnek fel, talán inkább jobb lenne egy hozzáértőbb embert felkeresned! Ha Paks Neked megfelelő helyszín, akkor hozhatod hozzám, el tudom vállalni. |
Szerző: | pancel [ 2010 máj. 19, 0:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
Petya írta: zubi írta: szevasztok,csak annyí,hogyha valaki ezügyben tud segíteni bárki segitségét elfogadom.csá zubi Hali! A tű helye a tolattyú aljában lévő középső furatban van. De ha ilyen alapvető kérdések merülnek fel, talán inkább jobb lenne egy hozzáértőbb embert felkeresned! Ha Paks Neked megfelelő helyszín, akkor hozhatod hozzám, el tudom vállalni. No, hazaértem. Csatlakozom Petyához, Ha még nem láttál szétszedvbe karburátort, erősen javallott mindenképp egy műértő kolléga segítsége mellett megismerkedni a karbi felépítésével, mert huncut tud lenni egy két részegység összeszerelése. A Subertű (ami egy igen hosszan elnyújtott, finom kúpforma) a tolattyú közepén található furaton keresztül "lóg" bele a főfúvókába, gázadáskor a súbertű kihúzásával/visszaengedésével növeled/csökkented az égéstérbe juttatott benzin mennyiségét. ![]() Ha odahúzod a gázt, kiemeled a subertűt a főfúvóka furatából (illetve a tolattyút is felemeled ezzel együtt, így juttatva plusz levegőt is az égéstérbe), és a tű meg a fúvókafurat közti hézag növelésével egyre több benzin tud a szívólevegő vákuumának segítségével bejutni a hengertérbe. Csatolmány: 58841760_qJuDv-O.jpg [ 123.25 KiB | Megtekintve 50244 alkalommal. ] Üdv, pancel |
Szerző: | pancel [ 2010 máj. 19, 0:42 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: honlapodon láttam ktm-es matricákat azokat valahol belehet szerezni vagy egyedi matricák.? Gondolom a Picasa albumomban található "látványtervekre" gondolsz. Nos, ezek nem létező matricák, de ha szeretnél magadnak ilyet, akkor nagyon szívesen átküldöm Neked Photoshop formátumban, és akár matricás Gyuri is legyártja Neked. ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 19, 16:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
szevasztok, köszönök minden segitséget,úgy néz ki megoldodott a probléma, pancel neked különösen csá zubi ![]() |
Szerző: | zubi [ 2010 máj. 21, 15:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
szevasztok,pancel múltkor mikor beszéltünk emlitettél valakit aki tudna segítení idonok ügyében őneki v.mi elérhetőségét tudnál addni megköszönném. csá zubi |
Szerző: | GyuriSXC [ 2010 máj. 30, 11:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
Hey! 400ashoz elég lehet az fcr 37? jóval olcsobban lehet kapni mint a 39-40-41eseket ![]() |
Szerző: | Petya [ 2010 máj. 30, 20:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
GyuriSXC írta: Hey! 400ashoz elég lehet az fcr 37? jóval olcsobban lehet kapni mint a 39-40-41eseket ![]() A 37es szerintem tuti nem elég, már csak azért sem, mert van egy vadiúj 39-esem, 65-ért viheted! ![]() |
Szerző: | GyuriSXC [ 2010 máj. 30, 20:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
Petya írta: GyuriSXC írta: Hey! 400ashoz elég lehet az fcr 37? jóval olcsobban lehet kapni mint a 39-40-41eseket ![]() A 37es szerintem tuti nem elég, már csak azért sem, mert van egy vadiúj 39-esem, 65-ért viheted! ![]() óóó jaj Petyám... ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | Petya [ 2010 máj. 30, 21:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
A 37es szerintem tuti nem elég, már csak azért sem, mert van egy vadiúj 39-esem, 65-ért viheted! ![]() óóó jaj Petyám... ![]() ![]() ![]() OK, ha eselteg látok komplett blokkot, majd gondolok Rád! Esetleg szólok is... ![]() |
Szerző: | GyuriSXC [ 2010 máj. 30, 21:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
Petya írta: OK, ha eselteg látok komplett blokkot, majd gondolok Rád! Esetleg szólok is... ![]() MINDENKÉÉÉÉPPPP. köszönöm. akár régi 620 vagy 625 sxc vagy a 640(625) is jó lehet. de igazából a régi 620 érdekel. az olyan hasonló paraszt mint az én kis 400asom ![]() |
Szerző: | GyuriSXC [ 2010 máj. 30, 22:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
GyuriSXC írta: Petya írta: OK, ha eselteg látok komplett blokkot, majd gondolok Rád! Esetleg szólok is... ![]() MINDENKÉÉÉÉPPPP. köszönöm. akár régi 620 vagy 625 sxc vagy a 640(625) is jó lehet. de igazából a régi 620 érdekel. az olyan hasonló paraszt mint az én kis 400asom ![]() jut eszembe... csak régi blokk jöhet szóba,hisz a régi vázam van,nekem még nincs olaj a vázban,gondolom az átalakítást nem lehet megoldani... ![]() |
Szerző: | pancel [ 2010 máj. 30, 22:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
GyuriSXC írta: GyuriSXC írta: Petya írta: OK, ha eselteg látok komplett blokkot, majd gondolok Rád! Esetleg szólok is... ![]() MINDENKÉÉÉÉPPPP. köszönöm. akár régi 620 vagy 625 sxc vagy a 640(625) is jó lehet. de igazából a régi 620 érdekel. az olyan hasonló paraszt mint az én kis 400asom ![]() jut eszembe... csak régi blokk jöhet szóba,hisz a régi vázam van,nekem még nincs olaj a vázban,gondolom az átalakítást nem lehet megoldani... ![]() Most nincs előttem a nagy olajkör felépítése, de ha átfolyós rendszerű akkor egy csővel kell csak áthidalni, ha pedig egyutas, csak le kell vakítani és jóidő. Üdv, pancel |
Szerző: | GyuriSXC [ 2010 máj. 30, 22:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
pancel írta: Most nincs előttem a nagy olajkör felépítése, de ha átfolyós rendszerű akkor egy csővel kell csak áthidalni, ha pedig egyutas, csak le kell vakítani és jóidő. Üdv, pancel hát akkor mindegy...kerítsetek nekem blokkot 100 környékén!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2010 máj. 30, 23:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
GyuriSXC írta: hát akkor mindegy...kerítsetek nekem blokkot 100 környékén!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 200 km mióta hosszú táv? ![]() |
Szerző: | pancel [ 2010 máj. 30, 23:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
gencsydani írta: GyuriSXC írta: hát akkor mindegy...kerítsetek nekem blokkot 100 környékén!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 200 km mióta hosszú táv? ![]() Igenis hosszú, én már csak tudom! ![]() ...pláne ha végig tolni kell a motort. ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | GyuriSXC [ 2010 máj. 30, 23:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
pancel írta: gencsydani írta: GyuriSXC írta: hát akkor mindegy...kerítsetek nekem blokkot 100 környékén!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 200 km mióta hosszú táv? ![]() Igenis hosszú, én már csak tudom! ![]() ...pláne ha végig tolni kell a motort. ![]() Üdv, pancel bizony hosszú tud lenni...de amúgy a 3 év alatt...(1et állt) beletoltam a magam kis 17ezrét...szóval ne félts GD. Idén ment eddig 2 hónapot, bele is csúszott 3600km ![]() |
Szerző: | zubi [ 2010 jún. 20, 17:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
szevasztok,tanácsotokat szeretném kérni. megtudjátok -e mondani hogy a 640 lc-4-en a 2-es sebesség pontatlanul műkődik ,ami azt okozza hogy 3ból vissza 2be nem áll be a helyére hanem menet közben rángatva a 2 és az üres között ugrál, és a 2-ből való kivétel is egy kicsit macerás ,fölfele viszont szépen működik,még annyit hozzátennék hogy nemrég 1csapágy megadta magát (ballansztengej csapágy) nem-e az okozott valami galibát a váltóban ugyanis a csapágy teljesen szétfójt előre is köszi üdv. zubi ![]() |
Szerző: | pancel [ 2010 jún. 20, 17:25 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: szevasztok,tanácsotokat szeretném kérni. megtudjátok -e mondani hogy a 640 lc-4-en a 2-es sebesség pontatlanul műkődik ,ami azt okozza hogy 3ból vissza 2be nem áll be a helyére hanem menet közben rángatva a 2 és az üres között ugrál, és a 2-ből való kivétel is egy kicsit macerás ,fölfele viszont szépen működik,még annyit hozzátennék hogy nemrég 1csapágy megadta magát (ballansztengej csapágy) nem-e az okozott valami galibát a váltóban ugyanis a csapágy teljesen szétfójt előre is köszi üdv. zubi ![]() Szia Zubi! Elkopott a léptetővilla, azt kell cserélni. Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 jún. 20, 18:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
pancel ,a cseréhez szét kell huzni a blokkot vagy kivülröl is lehet cserélni ? |
Szerző: | pancel [ 2010 jún. 20, 18:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: pancel ,a cseréhez szét kell huzni a blokkot vagy kivülröl is lehet cserélni ? Legjobb tudomásom szerint szét kell húzni. Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 jún. 20, 18:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
pancel, ez most nem alegjobb hír,de köszi az infót ,egyébként mióta beszéltünk elég sokminden tőrtént ,pl jártam matricás GYURINÁL megcsinálta a mocit akartan felrakni képeket de nemsikerűlt konvertálnom,meg ugye probléma volt az alapjárattal is pipa+kábel cserével megoldódott az most legalább stabil ,, kérdes képeket milyen formátumban raktok fel? üdv zubi |
Szerző: | pancel [ 2010 jún. 20, 18:41 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: pancel, ez most nem alegjobb hír,de köszi az infót ,egyébként mióta beszéltünk elég sokminden tőrtént ,pl jártam matricás GYURINÁL megcsinálta a mocit akartan felrakni képeket de nemsikerűlt konvertálnom,meg ugye probléma volt az alapjárattal is pipa+kábel cserével megoldódott az most legalább stabil ,, kérdes képeket milyen formátumban raktok fel? üdv zubi JPG (max 600pixel méret, 250Kb.). ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 jún. 20, 18:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
pancel. ha nem zavar akkor a prividre küldenék 1-2képet ..csá zubi |
Szerző: | pancel [ 2010 jún. 20, 18:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: pancel. ha nem zavar akkor a prividre küldenék 1-2képet ..csá zubi Oks. Üdv, pancel |
Szerző: | pancel [ 2010 jún. 20, 19:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: jártam matricás GYURINÁL megcsinálta a mocit akartan felrakni képeket üdv zubi |
Szerző: | zubi [ 2010 jún. 20, 19:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
gyors voltál,kőszi |
Szerző: | zubi [ 2010 jún. 20, 19:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
visszatérve a léptető villára ,nem lehetséges hogyha az olajat lecserélem javulni fog a helyzet ugyanis a régi olajat visszaraktam bele ,temészetesen leülepitettem és nem a teljes mennyiséget ,gondolom még az olaj fog össze szedni fém reszeléket ,bár a blokkot kimostam ahogy tudtam ,de biztos ami biztos. csá zubi |
Szerző: | pancel [ 2010 jún. 20, 21:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: visszatérve a léptető villára ,nem lehetséges hogyha az olajat lecserélem javulni fog a helyzet ugyanis a régi olajat visszaraktam bele ,temészetesen leülepitettem és nem a teljes mennyiséget ,gondolom még az olaj fog össze szedni fém reszeléket ,bár a blokkot kimostam ahogy tudtam ,de biztos ami biztos. csá zubi Az a gáz, hogy a sebesség kidobálását a léptetővilla kopása okozza, mert nem tudja pontosan pozícióban tartani a fogaskereket. A léptetővilla kopását viszont valószínűleg az olajhiányos működés okozta, legalábbis ettől szokott kipurcanni a léptetővilla. ![]() (a 10. és a 12. a léptető villa) Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 jún. 21, 15:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
köszi a képet ,azt hiszem egyenlőre ha rosszabb nem lessz akkor a szezon végét megvárom a széthúzással, tudod az egészben az a fúrcsa hogy ezek a problémák akkor jelentkeztek miútán szétfójt a csapágy előtte ilyen probléma nem volt vele. csá zubi ![]() |
Szerző: | pancel [ 2010 jún. 21, 22:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: köszi a képet ,azt hiszem egyenlőre ha rosszabb nem lessz akkor a szezon végét megvárom a széthúzással, tudod az egészben az a fúrcsa hogy ezek a problémák akkor jelentkeztek miútán szétfójt a csapágy előtte ilyen probléma nem volt vele. csá zubi ![]() Ne ijedj meg a széthúzástól, nem olyan veszedelmes mint amennyire annak tűnik, de ha sokat nyaggatod így a vasat, könnyen gallyra mehet a váltósor is. Most megúszod még egy tömítéskészletből, olajból, szűrőből, egy második fogaskerék párból és egy léptetővillából, de hosszú távon csak nőhet a lista. Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 jún. 22, 18:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
köszi a tippeket , mérlegelem a dolgokat,,,,csá zubi ![]() |
Szerző: | zubi [ 2010 júl. 06, 18:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
szevasztok, pancel ,szét lett húzva a blokk ,egy alapos tisztítás után össze is lett rakva és minden sebesség normálisan működik ,alkatrészt nem kellett bele vennem semmit, a váltóban semmi nem sérült megint olyan a vas mint új korában ,remélem még sokáig, csá zubi ![]() |
Szerző: | pancel [ 2010 júl. 07, 0:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: szevasztok, pancel ,szét lett húzva a blokk ,egy alapos tisztítás után össze is lett rakva és minden sebesség normálisan működik ,alkatrészt nem kellett bele vennem semmit, a váltóban semmi nem sérült megint olyan a vas mint új korában ,remélem még sokáig, csá zubi ![]() Hála égnek, örülök, hogy nem kellett cserélni semmit! ![]() ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | zubi [ 2010 aug. 05, 19:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
![]() |
Szerző: | Petya [ 2010 aug. 07, 16:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: :peace: szevasztok,megint akadt 1 kis probléma tudnátok -e segiteni ,a gondom a karbival van az hogy ha normális alapjáratot állitok rajt akkor hidegen k...va nehezzen indul, de ha tekerek a keverék szabájzó csavaron befele gyenge 1 fordulatot akkor szépen indul csak melegen az alapjáraton egyenletlenül jár a motor .... mi lehet a probléma? talán a két beállitás közt megtalálni a helyeset? előre is köszi szevasztok, zubi. Hali! Nem logikus amit írsz, mert a keverék csavar befelé tekerésével szegényíted a keveréket, ergo ha hidegen nehezen indult akkor így még nehezebben kellett volna indulnia... Igazából nem értem, szerintem alapvető beállítási gondjaid vannak, szóval valószínűleg fúvókát is cserélni kellene. |
Szerző: | zubi [ 2010 aug. 07, 17:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
lehet hogy nem logikus, de ezek a tények,,keverékszabájzó 2.5 ford. ki,szépen indul de egyenletlen motoralapjárat,3.1/4ford szép alapjárat de nehéz indulás . lehet hogy kevesebb szivatót kellene használnom? bár próbálgattam minden állásban . és melyik fuvókára gondolsz ? csá zubi. |
Szerző: | zubi [ 2011 márc. 01, 19:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
Szevasztok skacok, megint lenne 1 kérdésem:mégpedig az hogy 640lc-4 supermoto futóművet milyen beállitásokra hangoljam ,első ill. hátsó teló, szerintetek melyik a leg ideálisabb az én szerény 85 kilómhoz ,,,,azt szeretném hozzátenni hogy a motor gyárilag enduro volt. a karbis témára visszatérve :problémák teljesen megszüntek mégpedig komplett karbi cserével sikerűlt szereznem egy origi új karbit elég jó áron ..kiváncsi vagyok az idei szezon mit hoz már mint a mocival kapcsolatban-de azért már várom és állok elébe csá zubi. ![]() |
Szerző: | zubi [ 2011 jún. 21, 20:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
![]() ![]() |
Szerző: | pancel [ 2011 jún. 21, 21:06 ] |
Hozzászólás témája: | Re: lc-4 tuning |
zubi írta: :peace: szevasztok,tudna-e valaki segíteni ,620 lc-4.-hez kellene computer kicsit elfüstőlte magát .,a motor 99-es évjárat , netán tudnátok-e valakit ajánlani akinél eladó alkatrészek előfórdulnak, sűrgős lenne, ha valaki tud segíteni csörgessen tel. sz.06302372809 előre is köszi csá zubi ![]() Egy computerem van, de nem tudom, hogy a tiédhez jó-e. Megnézed a cikkszámát? Üdv, pancel |
Oldal: 1 / 2 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |