KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 18:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 27, 18:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
TOM írta:
Mennyi olajat eszik nálatok az lc4 pár száz km alatt??? :roll: :roll:


Két olajcsere között (5000 km) nem kellett még töltenem utána. A max.-ról lemegy kb. félútra a max. és min. jelzés közé (LC4 Adventure, ~66 e km). Nem egykerekezek és azt hiszem nem is használom túl sportosan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 27, 18:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
TOM írta:
Azt mondják hogy az elöl lévő oljpumpa miatt ha kiáll kerékre a gép akkor nem jut a pumpához olaj...Véleményem szerint 40-50 m -től még nem lehet baja,ha profi az olaj.


Messze nem értek a dologhoz, de ha nem jut olaj a kívánatos helyekre, akkor szerintem mindegy milyen nem jut... Úgy tudom az egykerékvirtuózok túl szokták tölteni. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 27, 20:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Ja és mi a véleményetek arról hogy mennyit lehet kerekezni az lc4 el a motor károsodása nélkül...Azt mondják hogy az elöl lévő oljpumpa miatt ha kiáll kerékre a gép akkor nem jut a pumpához olaj...Véleményem szerint 40-50 m -től még nem lehet baja,ha profi az olaj.TOM
:evil: :evil: :evil:


Tempótól függően száz-ötszáz méter ameddig a szakértők szerint el lehet menni anélkül, hogy károsodna a motor. Amúgy ebben a viszonylatban tényleg elég keveset számít az olaj minősége, de kis logikával erre magadtól is rájöttél sztem...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 28, 21:02 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Az olaj minősége igenis számít ,mert a dugattyún levő filmréteg nem mindegy hogy milyen fordulaton,hőfokon és terhelésnél szakad meg.Ilyenkor számít hogy ásványi,félszint. vagy fullszint. olajat használunk.Azt mondják ,az észterbázisú olajaknak még jobb mutatói lehetnek surlódáscsökkentés tekintetében(15-20%-alcsökkentheti a surl.-ást a gyártó szerint/MOTUL).Kerekezésnél tudomásom szerint nem kap olajat a pumpa,ezért veszélyes mert ilyenkor megszűnik a dugó kenése.Tehát ilyenkor csak a dugón maradó olajfilmréteg biztosíthat rövid ideig kenést.Ha ez az olaj mondjuk régi, vagy kevésbé jó a viszkozitása,akkor bizony szétkophat minden...Ezért foglalkoztat a dolog...Erősen kétlem -és ezt az összes szakszervízben alátámasztották-,hogy pár másodperc kerekezés(=tehát ilyenkor megszűnik a kenés) után (kb.:30-40m)ne kopna brutálisan a henger és a dugó. Tehát az olaj okozta filmrétegtől függ sokminden kenés tekintetében -ez pedig az olaj állapotától és minőségétől...Ezért írtam hogy nagyon fontos az olaj...D :lol: :lol: :lol: e mondjátok ha nincs igazam...TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 29, 0:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Az olaj minősége igenis számít ,mert a dugattyún levő filmréteg nem mindegy hogy milyen fordulaton,hőfokon és terhelésnél szakad meg.Ilyenkor számít hogy ásványi,félszint. vagy fullszint. olajat használunk.Azt mondják ,az észterbázisú olajaknak még jobb mutatói lehetnek surlódáscsökkentés tekintetében(15-20%-alcsökkentheti a surl.-ást a gyártó szerint/MOTUL).Kerekezésnél tudomásom szerint nem kap olajat a pumpa,ezért veszélyes mert ilyenkor megszűnik a dugó kenése.Tehát ilyenkor csak a dugón maradó olajfilmréteg biztosíthat rövid ideig kenést.Ha ez az olaj mondjuk régi, vagy kevésbé jó a viszkozitása,akkor bizony szétkophat minden...Ezért foglalkoztat a dolog...Erősen kétlem -és ezt az összes szakszervízben alátámasztották-,hogy pár másodperc kerekezés(=tehát ilyenkor megszűnik a kenés) után (kb.:30-40m)ne kopna brutálisan a henger és a dugó. Tehát az olaj okozta filmrétegtől függ sokminden kenés tekintetében -ez pedig az olaj állapotától és minőségétől...Ezért írtam hogy nagyon fontos az olaj...D :lol: :lol: :lol: e mondjátok ha nincs igazam...TOM


Néhány száz méter egykerék után már egyáltalán nem marad olaj a blokk bizonyos részein, így _ilyenkor_ tök mindegy, hogy milyen olaj _nem_ ken.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 20:10 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Én az olajfilmről beszéltem ami a dugón marad.Tegnap beszélgettem egy varsenyszerelővel és pont arról beszélt hogy ha egy motor nem kap valami miatt olajat, akkor csak egy dolog adhat kenést :az adalékanyag(az olajhoz hozzáadott vgy némely olajakban lévő) okozta filmréteg(pl.:teflonréteg )a dugón.DE NEM AKAROK VITATKOZNI...TOM :lol: :x


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 20:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Én az olajfilmről beszéltem ami a dugón marad.Tegnap beszélgettem egy varsenyszerelővel és pont arról beszélt hogy ha egy motor nem kap valami miatt olajat, akkor csak egy dolog adhat kenést :az adalékanyag(az olajhoz hozzáadott vgy némely olajakban lévő) okozta filmréteg(pl.:teflonréteg )a dugón.DE NEM AKAROK VITATKOZNI...TOM :lol: :x


Kár, hogy ezt Stunt sztem nem fogja elolvasni, kíváncsi lennék a véleményére...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 30, 20:47 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Ja, jó lenne valaki szakértőt is megkérdezni,mert engem érdekel a téma.Nem szeretném az lc-met szétkoptatni...TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 13:51 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nemtom ide tartozik-e, de ide írom, mivel nem akarok új topikot nyitni.

Szóval úgy néz ki, hogy nem lesz pénzem még egy darabig 2 motorra, viszont endurozni szeretnék. Kérdésem az lenne, hogy az LC4 Enduro és az LC4 Adventure között mekkor lehet a különbség? Jóhülye kérdés :)
NA mindegy. Szóval pl. mentem Dani gépével, és az egy bicikli volt az enyémhez képest. Hasonló az LC4 enduro is? Vagy azért az nehézkesebb? Mert azon gondolkodom, hogy venni egy LC4 endurót, és arra egy nagy tankot, amivel lehet túrázni meg a kicsit, amivel lehet endurózni. Na?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 14:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
Nemtom ide tartozik-e, de ide írom, mivel nem akarok új topikot nyitni.

Szóval úgy néz ki, hogy nem lesz pénzem még egy darabig 2 motorra, viszont endurozni szeretnék. Kérdésem az lenne, hogy az LC4 Enduro és az LC4 Adventure között mekkor lehet a különbség? Jóhülye kérdés :)
NA mindegy. Szóval pl. mentem Dani gépével, és az egy bicikli volt az enyémhez képest. Hasonló az LC4 enduro is? Vagy azért az nehézkesebb? Mert azon gondolkodom, hogy venni egy LC4 endurót, és arra egy nagy tankot, amivel lehet túrázni meg a kicsit, amivel lehet endurózni. Na?


Én a kope egykori gépével mentem egyszer, azon nekem nem tűnt fel a súlykülönbség. Igaz, nem is mentem vele túl sokat, terepen meg főleg nem.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 14:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Hali!

Nem tudom mennyi idős gépben gondolkodsz, de az újabb LC4 SXC-k már önindítósak, FCR karbisak, sxc dobosak, én azt vennék.
Ahol eddig az EXC-vel mentem, ott szerintem mindenhol el tudtam volna menni az LC4-gyel is. Anno hatnapost is nyertek vele!
Napi 300-500 km-es túra még belefér szerintem maradandó károsodásod nélkül. :)
Tökéletes kompromisszum az EXC és az LC8 sorozat között.

SZVSZ!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 15:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Hali!

Nem tudom mennyi idős gépben gondolkodsz, de az újabb LC4 SXC-k már önindítósak, FCR karbisak, sxc dobosak, én azt vennék.
Ahol eddig az EXC-vel mentem, ott szerintem mindenhol el tudtam volna menni az LC4-gyel is. Anno hatnapost is nyertek vele!
Napi 300-500 km-es túra még belefér szerintem maradandó károsodásod nélkül. :)
Tökéletes kompromisszum az EXC és az LC8 sorozat között.

SZVSZ!!!


Ezzel egyetértek, és a Nyúlé az pont eladó is! Bár nem az a kimondott megkímélt darab, de egyelőre bírja a gyűrődést. Mondjuk az SXC-nek annyi a hátránya, hogy arra a nagyobb tankhoz egy másik ülést is kell venni, mert nem kompatibilis a "sima" LC4-ével (a gyári tank meg csak 9 l).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 15:57 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Hali!

Nem tudom mennyi idős gépben gondolkodsz, de az újabb LC4 SXC-k már önindítósak, FCR karbisak, sxc dobosak, én azt vennék.
Ahol eddig az EXC-vel mentem, ott szerintem mindenhol el tudtam volna menni az LC4-gyel is. Anno hatnapost is nyertek vele!
Napi 300-500 km-es túra még belefér szerintem maradandó károsodásod nélkül. :)
Tökéletes kompromisszum az EXC és az LC8 sorozat között.

SZVSZ!!!


Az az egy bajom van vele, hogy szerintem azok túl drágák. Nem akarnék sokat költeni rá. Mondjuk ha Norbi becserélné a mostanit, akkor lehetne szó valami ilyesmiről. Nemtom, majd mekkérdem. Holnap úgyis megyek ki hozzá.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 19:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
gencsydani írta:
kope68 írta:
Hali!

Nem tudom mennyi idős gépben gondolkodsz, de az újabb LC4 SXC-k már önindítósak, FCR karbisak, sxc dobosak, én azt vennék.
Ahol eddig az EXC-vel mentem, ott szerintem mindenhol el tudtam volna menni az LC4-gyel is. Anno hatnapost is nyertek vele!
Napi 300-500 km-es túra még belefér szerintem maradandó károsodásod nélkül. :)
Tökéletes kompromisszum az EXC és az LC8 sorozat között.

SZVSZ!!!


Ezzel egyetértek, és a Nyúlé az pont eladó is! Bár nem az a kimondott megkímélt darab, de egyelőre bírja a gyűrődést. Mondjuk az SXC-nek annyi a hátránya, hogy arra a nagyobb tankhoz egy másik ülést is kell venni, mert nem kompatibilis a "sima" LC4-ével (a gyári tank meg csak 9 l).


Szerintem lehetne rá vadászni:

http://search.ebay.de/search/search.dll ... p=1&fsoo=1

http://search.ebay.de/search/search.dll ... age=search


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 19:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
...amúgy én meg hétvégén szerelmes leteem!.. :oops: :oops: :oops:











...a superenduróba!!! :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 21:05 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
...amúgy én meg hétvégén szerelmes leteem!.. :oops: :oops: :oops:

...a superenduróba!!! :roll:


Nemsemmi :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 21:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 15:32
Hozzászólások: 44
Szeva Xerx!

Én is egyetértek Kopéval és Danival is. Mikor gondolkoztam mit vegyek ezt találtam a legmindenesebb motornak. Otthon van is pár újság tesztem róla/pl Yamaha TT 600-al hasonlitják össze, meg a DirtBike am. internetes lapon is van róla.
Tavaly nyáron naponta nyomtam vele a Balaton- Bp távot /mellékuton kb150 km/ oda és vissza. Igaz, hogy csak 9 liter a tank de tartalékkal pont kibirta. Nekem, hopgy lekopogjam kutya baja nem volt eddig. Az ülésmgassága nagyobb mint a sima 640-es LC4 Enduróé, ezért elég sportos a felszállás /180 cm vagyok/.
Ami nincs rajta a 640-es-hez képest gyárilag: üresjelző, vizhőmérő, hátsó lábtartó, ventilátor, oldaltámasz, a karbin kell a szivatót kihúzni,de cserébe van meleginditó.
Csak ajánlani tudom gépet . Üdv. ugor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 21:40 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
ugor írta:
Szeva Xerx!
....
Csak ajánlani tudom gépet . Üdv. ugor


Köszi, majd gombolkodom.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 21:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
Hali!

Nem tudom mennyi idős gépben gondolkodsz, de az újabb LC4 SXC-k már önindítósak, FCR karbisak, sxc dobosak, én azt vennék.
Ahol eddig az EXC-vel mentem, ott szerintem mindenhol el tudtam volna menni az LC4-gyel is. Anno hatnapost is nyertek vele!
Napi 300-500 km-es túra még belefér szerintem maradandó károsodásod nélkül. :)
Tökéletes kompromisszum az EXC és az LC8 sorozat között.

SZVSZ!!!


Ezzel egyetértek, és a Nyúlé az pont eladó is! Bár nem az a kimondott megkímélt darab, de egyelőre bírja a gyűrődést. Mondjuk az SXC-nek annyi a hátránya, hogy arra a nagyobb tankhoz egy másik ülést is kell venni, mert nem kompatibilis a "sima" LC4-ével (a gyári tank meg csak 9 l).


Szerintem lehetne rá vadászni:

http://search.ebay.de/search/search.dll ... p=1&fsoo=1

http://search.ebay.de/search/search.dll ... age=search


Az első linken hülyeséget ír az arc, mert az valóban gyári SC/SXC/SMC tank, de az nem 12, hanem 9 literes!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 21:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
ugor írta:
Balaton- Bp távot /mellékuton kb150 km/ oda és vissza. Igaz, hogy csak 9 liter a tank de tartalékkal pont kibirta.


Mivan :?: :!: :shock: Mikor tavalyelőtt mentem le kope-ékhoz, 190 km-nél fogyott ki a tank (enyimé is 9 l)! Múltkori terepezéskor kb. 80 km-enként tankoltunk(/tam :D ), mindkét alkalommal 4,05 l ment bele.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 05, 22:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 15:32
Hozzászólások: 44
Szeva Dani!

Nem 300-at csak 150-et / 2 tank oda vissza/ Lehet, hogy nem pont 150 a táv. üdv. ugor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 06, 15:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
ugor írta:
Szeva Dani!

Nem 300-at csak 150-et / 2 tank oda vissza/ Lehet, hogy nem pont 150 a táv. üdv. ugor


Pont ezt mondom én is! Mármint, hogy sokat fogyaszt a motorod, ha csak 150 km-t tudsz menni egy tankkal.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 06, 16:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 15:32
Hozzászólások: 44
Hát nem tudom, nekem kb 110 km körül kell tartalékra tennem. Üdv. ugor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 06, 16:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
ugor írta:
Hát nem tudom, nekem kb 110 km körül kell tartalékra tennem. Üdv. ugor


És mennyit tudsz olyankor beletankolni? Én olyan 5,5 l körül.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 06, 17:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 15:32
Hozzászólások: 44
Hát ezt most nem tudom megmondani de kimérem és megirom neked, de olyan négy liter körül lehet.
Az utazó amivel járok hosszabb menetekben 100km/h körül van. ugor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 12:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem egyszerűbb a mostani gépedre kis tankot , kis fejidomot és másik ülést venni? A futóműve így is jobb, mint a "sima" enduróé, nem? Vagy újabban már a sima LC4-ek is 48-as első villát kapnak?

Szepy

xerxesz írta:
ugor írta:
Szeva Xerx!
....
Csak ajánlani tudom gépet . Üdv. ugor


Köszi, majd gombolkodom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 14:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 15:32
Hozzászólások: 44
Gyárilag a 2004-es sxc-n 43-as első villa van üdv. ugor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 14:44 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:
Nem egyszerűbb a mostani gépedre kis tankot , kis fejidomot és másik ülést venni? A futóműve így is jobb, mint a "sima" enduróé, nem? Vagy újabban már a sima LC4-ek is 48-as első villát kapnak?

Szepy


Ilyen van????? Mutassad, holmerre??? De jobban tetszene ez a megoldás, de nem is gondoltam, hogy ilyen van.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 14:48 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Mi?
Kis tank, kis fejidom meg másik ülés?

Boltban/ebayen/bolhapiacon? :)

Az Adventure váza, blokkja megegyezik a sima LC4 endúróval, nem nagy cucc ezek cseréje.

Szepy

xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
Nem egyszerűbb a mostani gépedre kis tankot , kis fejidomot és másik ülést venni? A futóműve így is jobb, mint a "sima" enduróé, nem? Vagy újabban már a sima LC4-ek is 48-as első villát kapnak?

Szepy


Ilyen van????? Mutassad, holmerre??? De jobban tetszene ez a megoldás, de nem is gondoltam, hogy ilyen van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 14:59 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Na közben megnéztem, a tank tényleg jóna tűnik, de mit csinálok a buzinagy fejidomommal??? Mégsem lóghat ott a semmiben....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 15:00 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Igenigen, de a fejidom nem olyan egyértelmű nekem... Majd megnézem otthon jól.

KTMSzepy írta:
Mi?
Kis tank, kis fejidom meg másik ülés?

Boltban/ebayen/bolhapiacon? :)

Az Adventure váza, blokkja megegyezik a sima LC4 endúróval, nem nagy cucc ezek cseréje.

Szepy

xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
Nem egyszerűbb a mostani gépedre kis tankot , kis fejidomot és másik ülést venni? A futóműve így is jobb, mint a "sima" enduróé, nem? Vagy újabban már a sima LC4-ek is 48-as első villát kapnak?

Szepy


Ilyen van????? Mutassad, holmerre??? De jobban tetszene ez a megoldás, de nem is gondoltam, hogy ilyen van.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 15:02 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Én meg csak vakon lövöldözök:

A légszűrőház is más nem? Vagy?....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 15:05 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
kope68 írta:
Én meg csak vakon lövöldözök:

A légszűrőház is más nem? Vagy?....


Szemre nem:

Enduro:
Kép

Adventure:
Kép

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 15:10 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Aha ez tényleg ugyanaz.
A fejidom megoldható EXC sárvédővel és lámpatesttel. A sima LC4 lámpa passzol az EXC fejidomba, a 2005 előttiekre gondolok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 15:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Tudtommal teljesen ugyanaz.
A regi egytarcsas fekkel meg a fekbetetek is azonosak.

Az elso futomu, a fejidom es a tank + asszem fel fok a villaszogon (nagyobb sebessegnel stabilabb, de kevesbe fordulekony az Adventure). Ennyi a difi.

Szepy

kope68 írta:
Én meg csak vakon lövöldözök:

A légszűrőház is más nem? Vagy?....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 18:22 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Az lenne a tuti, ha a jelenlegi fszám mérőt és km órát megtartva tudnék valami csinálni, mert akkor oda-vissza lehetne szerelni a cuccot. Meg mondjuk én szeretem ez a lámpát is, tehát igazából egy olyan fejidom kéne, amibe a jelenlegi megoldás belefér, és mégis kinéz valahogyan a kis tankkal. Nemtom, majd gondolkodom.

KTMSzepy írta:
Tudtommal teljesen ugyanaz.
A regi egytarcsas fekkel meg a fekbetetek is azonosak.

Az elso futomu, a fejidom es a tank + asszem fel fok a villaszogon (nagyobb sebessegnel stabilabb, de kevesbe fordulekony az Adventure). Ennyi a difi.

Szepy

kope68 írta:
Én meg csak vakon lövöldözök:

A légszűrőház is más nem? Vagy?....

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 18:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Baszni is meg szűzen is maradni... Már elnézést...
:)

Szepy

xerxesz írta:
Az lenne a tuti, ha a jelenlegi fszám mérőt és km órát megtartva tudnék valami csinálni, mert akkor oda-vissza lehetne szerelni a cuccot. Meg mondjuk én szeretem ez a lámpát is, tehát igazából egy olyan fejidom kéne, amibe a jelenlegi megoldás belefér, és mégis kinéz valahogyan a kis tankkal. Nemtom, majd gondolkodom.

KTMSzepy írta:
Tudtommal teljesen ugyanaz.
A regi egytarcsas fekkel meg a fekbetetek is azonosak.

Az elso futomu, a fejidom es a tank + asszem fel fok a villaszogon (nagyobb sebessegnel stabilabb, de kevesbe fordulekony az Adventure). Ennyi a difi.

Szepy

kope68 írta:
Én meg csak vakon lövöldözök:

A légszűrőház is más nem? Vagy?....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 19:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Az lenne a tuti, ha a jelenlegi fszám mérőt és km órát megtartva tudnék valami csinálni, mert akkor oda-vissza lehetne szerelni a cuccot.


Már csak azért is, mert nem ötperces műveletnek tűnik a műszerek, vezetékek, lámpatartó le- és felszerelése. De erről Gumisi tudna nyilatkozni. :-D


KTMSzepy írta:
Az elso futomu, a fejidom es a tank + asszem fel fok a villaszogon (nagyobb sebessegnel stabilabb, de kevesbe fordulekony az Adventure). Ennyi a difi.


Azt hiszem, a segédváz is erősebb, de még nem hasonlítgattam soha, valamint a futómű hangolása is keményebb, legalábbis mintha valami ilyet írt volna GG régebben az enduro lev.listán.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 21:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
faki írta:
xerxesz írta:
Az lenne a tuti, ha a jelenlegi fszám mérőt és km órát megtartva tudnék valami csinálni, mert akkor oda-vissza lehetne szerelni a cuccot.


Már csak azért is, mert nem ötperces műveletnek tűnik a műszerek, vezetékek, lámpatartó le- és felszerelése. De erről Gumisi tudna nyilatkozni. :-D

Na ja, szétszedni nem tart sokból, de ha úgyan úgy akarod visszarakni a vezetékeket, nem árt közben csinálni egy pár fotót.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 márc. 08, 23:30 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:
Baszni is meg szűzen is maradni... Már elnézést...
:)

Szepy



De gondolkozni szabad, nem?? Az ingyé van :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 28, 7:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
Tegnap volt a muszaki. 5 percig tartott. Feket neztek meg es a gepen is nekem kellett tartani a motort, mert a vizsgabiztosnak nem ert le a laba :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 10:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Na szóval ~71 e km-nél hajtókarcsapágyas lett a motorom (2000 LC4 Adventure). Javítás alatt van, ha kész lesz, eladó. :(
Ha elmegy normális áron, akkor keresek ugyanilyen típust max. 10-15 e km-vel, vagy mittudoménmilyenleszhelyette...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 12:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
Na szóval ~71 e km-nél hajtókarcsapágyas lett a motorom (2000 LC4 Adventure). Javítás alatt van, ha kész lesz, eladó. :(
Ha elmegy normális áron, akkor keresek ugyanilyen típust max. 10-15 e km-vel, vagy mittudoménmilyenleszhelyette...


Ajaj...lehet, nekem is meg kéne hirdetnem gyorsan? Enyim is 60e km fölött jár már...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 12:55 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
Na szóval ~71 e km-nél hajtókarcsapágyas lett a motorom (2000 LC4 Adventure). Javítás alatt van, ha kész lesz, eladó. :(
Ha elmegy normális áron, akkor keresek ugyanilyen típust max. 10-15 e km-vel, vagy mittudoménmilyenleszhelyette...


Tudok egy megkímélt alig 50.000 km-es LC4-et. Épp eladó :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 13:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
faki írta:
Na szóval ~71 e km-nél hajtókarcsapágyas lett a motorom (2000 LC4 Adventure). Javítás alatt van, ha kész lesz, eladó. :(
Ha elmegy normális áron, akkor keresek ugyanilyen típust max. 10-15 e km-vel, vagy mittudoménmilyenleszhelyette...


Azért ez a futásteljesítmény nem rossz szerintem egy egyhengerestől. Pláne egy versenyivadéktól. Az eladás egyéb lehetséges hibák miatt lesz, vagy érzelmi okokból? Mert ha felújítod, akkor nem érdemes eladni. Lehet, hogy amit veszel 15ezerrel az már ment olaj nélkül is és csapágyas lesz nálad. Vagy rosszul gondolkodom?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 14:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
faki írta:
Na szóval ~71 e km-nél hajtókarcsapágyas lett a motorom (2000 LC4 Adventure). Javítás alatt van, ha kész lesz, eladó. :(
Ha elmegy normális áron, akkor keresek ugyanilyen típust max. 10-15 e km-vel, vagy mittudoménmilyenleszhelyette...


Azért ez a futásteljesítmény nem rossz szerintem egy egyhengerestől. Pláne egy versenyivadéktól. Az eladás egyéb lehetséges hibák miatt lesz, vagy érzelmi okokból? Mert ha felújítod, akkor nem érdemes eladni. Lehet, hogy amit veszel 15ezerrel az már ment olaj nélkül is és csapágyas lesz nálad. Vagy rosszul gondolkodom?


Nem feltétlenül, de ugye nemcsak blokkból áll egy motor, a futómű, elektromos részek stb. javítása ugyanúgy pénzbe kerül (nem is kevésbe) és ezek egy fiata, keveset futottl motornál kisebb valószínüséggel mennek tönkre.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 15:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
mic71 írta:
faki írta:
Na szóval ~71 e km-nél hajtókarcsapágyas lett a motorom (2000 LC4 Adventure). Javítás alatt van, ha kész lesz, eladó. :(
Ha elmegy normális áron, akkor keresek ugyanilyen típust max. 10-15 e km-vel, vagy mittudoménmilyenleszhelyette...


Azért ez a futásteljesítmény nem rossz szerintem egy egyhengerestől. Pláne egy versenyivadéktól. Az eladás egyéb lehetséges hibák miatt lesz, vagy érzelmi okokból? Mert ha felújítod, akkor nem érdemes eladni. Lehet, hogy amit veszel 15ezerrel az már ment olaj nélkül is és csapágyas lesz nálad. Vagy rosszul gondolkodom?


Nem feltétlenül, de ugye nemcsak blokkból áll egy motor, a futómű, elektromos részek stb. javítása ugyanúgy pénzbe kerül (nem is kevésbe) és ezek egy fiata, keveset futottl motornál kisebb valószínüséggel mennek tönkre.


Ebben teljesen igazad van, de csak akkor, ha rendszeresen szervizelik a gépet. Különben még nagyobb szop@s lehet belőle.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 15:50 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
mic71 írta:
Ebben teljesen igazad van, de csak akkor, ha rendszeresen szervizelik a gépet. Különben még nagyobb szop@s lehet belőle.


Hát ja, de ilyen alapon az ember sose cserélje le a régebbi gépét.

Különben bennem is érlelődik a csere, csak nekem most ház lesz belőle. Nincsen vele nagy gond, de mindig van valami. Most pl. a kmóra szart be, és szerintem nem a kábel a rossz, és akkor viszont nagyon drága lesz.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 17:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
mic71 írta:
Az eladás egyéb lehetséges hibák miatt lesz, vagy érzelmi okokból? Mert ha felújítod, akkor nem érdemes eladni. Lehet, hogy amit veszel 15ezerrel az már ment olaj nélkül is és csapágyas lesz nálad. Vagy rosszul gondolkodom?


Is-is. Nem ez lesz az első motorom, amit felújítva adok el. :roll:

Még nincs két éve nálam és kb. 24 e km szaladt bele, ilyen tempóval nagyon közelinek tűnik a 100 e, amit felfogni is sok egy egyhengerestől (pláne ha KTM :wink: ), ugyanakkor kisebb km-igényekkel talán még használható sokáig. Nálam ez már a harmadik zsebbenyúlós dolog, ami után úgy néz ki, hogy most már minden frankó, egy negyediknek lehet tűzeset lenne a vége...

Más típuson is gondolkodom, csak egyrészt nagyon bejött ez a motor, másrészt nem látok igazán nekem megfelelő alternatívát még mindig, vagyis a kompromisszumra nem hajlok még...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 14, 21:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesz írta:
mic71 írta:
Ebben teljesen igazad van, de csak akkor, ha rendszeresen szervizelik a gépet. Különben még nagyobb szop@s lehet belőle.


Hát ja, de ilyen alapon az ember sose cserélje le a régebbi gépét.

Különben bennem is érlelődik a csere, csak nekem most ház lesz belőle. Nincsen vele nagy gond, de mindig van valami. Most pl. a kmóra szart be, és szerintem nem a kábel a rossz, és akkor viszont nagyon drága lesz.


Ha tudsz valakit, aki elcseréli egy házra, szólj, mert elcserélem az EXC-t én is :) Majd veszek másikat utána.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 76 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség