KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 7:26

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 16, 17:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 15, 12:21
Hozzászólások: 131
Tartózkodási hely: Suzuki ;)
faki írta:
mic71 írta:
Az eladás egyéb lehetséges hibák miatt lesz, vagy érzelmi okokból? Mert ha felújítod, akkor nem érdemes eladni. Lehet, hogy amit veszel 15ezerrel az már ment olaj nélkül is és csapágyas lesz nálad. Vagy rosszul gondolkodom?


Is-is. Nem ez lesz az első motorom, amit felújítva adok el. :roll:

Még nincs két éve nálam és kb. 24 e km szaladt bele, ilyen tempóval nagyon közelinek tűnik a 100 e, amit felfogni is sok egy egyhengerestől (pláne ha KTM :wink: ), ugyanakkor kisebb km-igényekkel talán még használható sokáig. Nálam ez már a harmadik zsebbenyúlós dolog, ami után úgy néz ki, hogy most már minden frankó, egy negyediknek lehet tűzeset lenne a vége...

Más típuson is gondolkodom, csak egyrészt nagyon bejött ez a motor, másrészt nem látok igazán nekem megfelelő alternatívát még mindig, vagyis a kompromisszumra nem hajlok még...


pedig van ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 16, 17:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
polya írta:
faki írta:
Más típuson is gondolkodom, csak egyrészt nagyon bejött ez a motor, másrészt nem látok igazán nekem megfelelő alternatívát még mindig, vagyis a kompromisszumra nem hajlok még...


pedig van ;)


Kompromisszum igen, nekem megfelelő alternatíva nincs, vagy nem találok. :)

Egyébként nem titok, szemeztem a BMW F 650 GS Dakarral is, de az országúti nagyobb kényelemért és a talán megbízhatóbb működésért fel kellene áldozni a terepképességből szerintem nagyon sokat. Már a plusz ~30 kg is elborzaszt, a futómű megint csak ránézésre sem meggyőző... Amiért nem is gondolkodom már benne az az, hogy egy hozzáértő szerint azok a blokkok sem nagyon bírnak 60-80 e km feletti futást.

A japánoknál alapvetően nem is tudok olyan 600 körüliről amivel elviselhető kényelemmel meg lehet tenni nagyobb távokat is és terepen is jónak mondható. Vagy egyik, vagy másik. A futásteljesítményeket nem tudom, csak a Dominátorról hallottam több helyről, hogy azok sem szokták megérni felújítás nélkül a 100 e közelit sem és ugye az az egyik legmegbízhatóbbnak tartott blokk ezek közül. A mai napig nincs versenytársa szememben az LC4 Adventure-nek vagy nagyon beszűkült a látóköröm. :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 16, 20:10 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
... A mai napig nincs versenytársa szememben az LC4 Adventure-nek vagy nagyon beszűkült a látóköröm. :-k


Szerintem jól beszél. Polya nyilván a DR Bigre gondolt :twisted:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 16, 20:22 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
A Suzuki DrBig nem rossz motor, vagy az AfricaTwin a Hondától. A Dominator az szerintem játékmotor, a BMW-vel együtt. De ha szusszansz egy nagyot, akkor egy újabb (vagy új) 650-es a legjobb választás. Nincs annál jobb, ha Te magad, saját kezűleg avatsz be egy motort magadnak. Olyan lesz mint ha az élettársad lenne, minden rezdülését ismerni fogod, talán még nevet is adsz neki :-)

[quote="faki

Egyébként nem titok, szemeztem a BMW F 650 GS Dakarral is, de az országúti nagyobb kényelemért és a talán megbízhatóbb működésért fel kellene áldozni a terepképességből szerintem nagyon sokat. Már a plusz ~30 kg is elborzaszt, a futómű megint csak ránézésre sem meggyőző... Amiért nem is gondolkodom már benne az az, hogy egy hozzáértő szerint azok a blokkok sem nagyon bírnak 60-80 e km feletti futást.

A japánoknál alapvetően nem is tudok olyan 600 körüliről amivel elviselhető kényelemmel meg lehet tenni nagyobb távokat is és terepen is jónak mondható. Vagy egyik, vagy másik. A futásteljesítményeket nem tudom, csak a Dominátorról hallottam több helyről, hogy azok sem szokták megérni felújítás nélkül a 100 e közelit sem és ugye az az egyik legmegbízhatóbbnak tartott blokk ezek közül. A mai napig nincs versenytársa szememben az LC4 Adventure-nek vagy nagyon beszűkült a látóköröm. :-k[/quote]

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 16, 20:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Koriori írta:
A Suzuki DrBig nem rossz motor, vagy az AfricaTwin a Hondától. A Dominator az szerintem játékmotor, a BMW-vel együtt. De ha szusszansz egy nagyot, akkor egy újabb (vagy új) 650-es a legjobb választás. Nincs annál jobb, ha Te magad, saját kezűleg avatsz be egy motort magadnak.


Nem akarok 200+ kg-os motort, az új motort meg beválllom ha kipótolod a hiányzó részt. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 16, 21:53 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
Akkor az LC8 is kizárva? #-o
faki írta:
Koriori írta:
A Suzuki DrBig nem rossz motor, vagy az AfricaTwin a Hondától. A Dominator az szerintem játékmotor, a BMW-vel együtt. De ha szusszansz egy nagyot, akkor egy újabb (vagy új) 650-es a legjobb választás. Nincs annál jobb, ha Te magad, saját kezűleg avatsz be egy motort magadnak.


Nem akarok 200+ kg-os motort, az új motort meg beválllom ha kipótolod a hiányzó részt. :wink:

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 16, 22:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
A japánoknál alapvetően nem is tudok olyan 600 körüliről amivel elviselhető kényelemmel meg lehet tenni nagyobb távokat is és terepen is jónak mondható. Vagy egyik, vagy másik. A futásteljesítményeket nem tudom, csak a Dominátorról hallottam több helyről, hogy azok sem szokták megérni felújítás nélkül a 100 e közelit sem és ugye az az egyik legmegbízhatóbbnak tartott blokk ezek közül. A mai napig nincs versenytársa szememben az LC4 Adventure-nek vagy nagyon beszűkült a látóköröm. :-k


Sima LC4 helyett még szóba jöhetne XR650 /bár asszem annak is elég sűrű az olajcsere-periódusa (2000 km talán?)/, ráadásul a honlapjuk szerint vannak még 0km-es 2005-ös darabok is 1,6M körül, de az Adventure-nek tényleg nincsen semmilyen alternatívája :(

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 7:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Koriori írta:
Akkor az LC8 is kizárva? #-o


Igen. De ha a lentebb említett okokat félretenném, akkor az anyagiak miatt sem gondolkodnék kéthengeresben. Gyakorlatilag ugyanazért a pénzért ugye rosszabb állapotú és/vagy többet futott motort kap az ember, de alapvetően nekem nem az általuk nyújtott pluszra van szükségem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 7:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
Sima LC4 helyett még szóba jöhetne XR650


Nincs rajta önindító, számomra talán kezelhetetlenül erős, dinamikus is terepre és abszolút endúrós ülés, ami ugye a hosszú távot még hosszabbá teszi. :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 7:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
Adventure-nek tényleg nincsen semmilyen alternatívája :(


Jobban elgondolkodva a keresleten, lehet nem véletlenül... Nem értem, de biztosan én tartozom nagyon kis réteghez. :) Kíváncsi lennék, ha lenne egy ilyen kaliberű japán motor a kínálatban, akkor azt vinnék-e??? Az USA talán jobb piac az ilyenekre, pl. XR 650 L, KLR 650.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 8:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 19, 15:17
Hozzászólások: 539
faki írta:
gencsydani írta:
Sima LC4 helyett még szóba jöhetne XR650


Nincs rajta önindító, számomra talán kezelhetetlenül erős, dinamikus is terepre és abszolút endúrós ülés, ami ugye a hosszú távot még hosszabbá teszi. :?

DR 650 ? :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 9:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
nilrem írta:
DR 650 ? :?


A futóműve enyhén szólva nem sorolható a terepen legjobbak közé, nem is egy izombringa és már azt hiszem, évek óta nem is gyártják. Előnye a megbízhatóság és (Polya szerint minden Suzukihoz) az alkatrészek olcsósága a többi japánhoz képest.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 10:33 
Offline
Királyfi
Királyfi
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 15:53
Hozzászólások: 1705
Tartózkodási hely: Ahol csak kell, de főképp Veszprém
faki írta:
Koriori írta:
Akkor az LC8 is kizárva? #-o


Igen. De ha a lentebb említett okokat félretenném, akkor az anyagiak miatt sem gondolkodnék kéthengeresben. Gyakorlatilag ugyanazért a pénzért ugye rosszabb állapotú és/vagy többet futott motort kap az ember, de alapvetően nekem nem az általuk nyújtott pluszra van szükségem.


Tudod (hál'istennek!) azért lett LC8, mert a párom kifogásolta az LC4 Adventure ülésméretét. De amennyit jön velem, simán lehett volna LC4 :?
Persze most már örülök, hogy így alakult.

_________________
Sok van mi csodálatosabb az embernél !
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 17, 23:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
gencsydani írta:
Sima LC4 helyett még szóba jöhetne XR650


Nincs rajta önindító, számomra talán kezelhetetlenül erős, dinamikus is terepre és abszolút endúrós ülés, ami ugye a hosszú távot még hosszabbá teszi. :?


Mentél már vele?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 18, 8:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
Mentél már vele?


Nem, de adtam olyan véleményére, akivel motoroztam sokat és van viszonyítási alapja (az önindító hiánya már egyébként is erős visszatartó erő volt). Amikor vettem az LC4-et, akkor jobban körüljártam a témát és volt nem egy jó áron kínált fiatal példány amiktől pl. az említett erőkifejtés miatt is szerettek volna megválni, pedig ilyet legtöbbször nem szívesen ismernek be az emberek (mármint, hogy erős és/vagy durva neki egy motor).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 18, 9:24 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
faki írta:
gencsydani írta:
Mentél már vele?


Nem, de adtam olyan véleményére, akivel motoroztam sokat és van viszonyítási alapja (az önindító hiánya már egyébként is erős visszatartó erő volt). Amikor vettem az LC4-et, akkor jobban körüljártam a témát és volt nem egy jó áron kínált fiatal példány amiktől pl. az említett erőkifejtés miatt is szerettek volna megválni, pedig ilyet legtöbbször nem szívesen ismernek be az emberek (mármint, hogy erős és/vagy durva neki egy motor).


Aha.
Amúgy nem hinném, hogy olyan sokban különbözne az SC-től.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 18, 16:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A Domi blokkja nem igen megy el 40e-nél többet felújítás nélkül. Ahhoz képest a "kihegyezett" LC4 maga az állandóság. :)

Szepy

faki írta:
polya írta:
faki írta:
Más típuson is gondolkodom, csak egyrészt nagyon bejött ez a motor, másrészt nem látok igazán nekem megfelelő alternatívát még mindig, vagyis a kompromisszumra nem hajlok még...


pedig van ;)


Kompromisszum igen, nekem megfelelő alternatíva nincs, vagy nem találok. :)

Egyébként nem titok, szemeztem a BMW F 650 GS Dakarral is, de az országúti nagyobb kényelemért és a talán megbízhatóbb működésért fel kellene áldozni a terepképességből szerintem nagyon sokat. Már a plusz ~30 kg is elborzaszt, a futómű megint csak ránézésre sem meggyőző... Amiért nem is gondolkodom már benne az az, hogy egy hozzáértő szerint azok a blokkok sem nagyon bírnak 60-80 e km feletti futást.

A japánoknál alapvetően nem is tudok olyan 600 körüliről amivel elviselhető kényelemmel meg lehet tenni nagyobb távokat is és terepen is jónak mondható. Vagy egyik, vagy másik. A futásteljesítményeket nem tudom, csak a Dominátorról hallottam több helyről, hogy azok sem szokták megérni felújítás nélkül a 100 e közelit sem és ugye az az egyik legmegbízhatóbbnak tartott blokk ezek közül. A mai napig nincs versenytársa szememben az LC4 Adventure-nek vagy nagyon beszűkült a látóköröm. :-k


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 19, 15:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
A Domi blokkja nem igen megy el 40e-nél többet felújítás nélkül. Ahhoz képest a "kihegyezett" LC4 maga az állandóság. :)

Szepy


Léghűtés, vasperselyes henger, + úgy általában kőkorszaki technika megoldások...mégis mit vártál tőle? :P

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 máj. 20, 23:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én semmi többet, csak szerettem volna eloszlatni az igénytelen-tartós motor image-ét. Olajcsere pl. 3000-ként...

Szepy

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
A Domi blokkja nem igen megy el 40e-nél többet felújítás nélkül. Ahhoz képest a "kihegyezett" LC4 maga az állandóság. :)

Szepy


Léghűtés, vasperselyes henger, + úgy általában kőkorszaki technika megoldások...mégis mit vártál tőle? :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 9:01 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Már van is kérdésem! :)
A dupla tárcsfék "átkötését" meghosszabbítani milyen gondokkal járhat? Normális első sárvédő (EXC?) felrakása miatt érdekel a dolog. Bár azon is gondolkodom, hogy marad így, mert 100 feletti tempónál sokkal stabilabbnak érzem az előzőnél, persze ebben még közrejátszhat egyelőre a vakszelep hiánya is.

Dilemma, mert oda-vissza szerelgetni nem akarom, de elképzelhető, hogy még sáros helyre is eljutok vele. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 9:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
faki írta:
Már van is kérdésem! :)
A dupla tárcsfék "átkötését" meghosszabbítani milyen gondokkal járhat? Normális első sárvédő (EXC?) felrakása miatt érdekel a dolog. Bár azon is gondolkodom, hogy marad így, mert 100 feletti tempónál sokkal stabilabbnak érzem az előzőnél, persze ebben még közrejátszhat egyelőre a vakszelep hiánya is.

Dilemma, mert oda-vissza szerelgetni nem akarom, de elképzelhető, hogy még sáros helyre is eljutok vele. :wink:


Nézd meg a Touratechnél a cuccokat, LC8-ra pl. simán van ilyen átalakító szett - a fotón talán látszik hogyan oldották meg.

Egyébként úgy tudom egyszerűen csak felvitték a fékcső elágazást a fejidomba, szóval valszeg nálad sem lenne probléma a cső átszabása. Szerintem ha jó minőségű fékfolyadékot használsz és rendszeresen (terepen évente szerintem elég) cseréled, akkor nem fogsz különbséget észrevenni. A folyadékok a mennyiségüktől függetlenül összenyomhatatlanok. :)
Mondjuk cserélni költségesebb lesz, egy ilyen megoldással akár 20ml-rel több folyadék is kellhet a rendszerbe! ;)

Szepy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 9:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Nézd meg a Touratechnél a cuccokat, LC8-ra pl. simán van ilyen átalakító szett - a fotón talán látszik hogyan oldották meg.


Köszi, keresem. Sommernél van sárvédőstül, de elég horror áron. A folydékot meg úgyis cserélem 1, max. 2 évente, ha meg romlik a fékhatás az sem gond, így is elég fejreállós az előzőhöz képest. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 9:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
LC8-ét megtaláltam, LC4-hez nincs. Viszont árban nem sok a különbség a Sommeréhez képest, ilyen drága a fékcső!? :-(

De az is lehet, hogy kompatibilis a kettő??? :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 9:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Sárvédő pár ezres, a fékcső rögzítését kell csak megoldani normálisan - szerintem könnyen találsz olyat, akik méretre megcsinálják neked a fékcsövet, sőt arról is hallottam, hogy magadnak csinálhatod.
Ez lesz benne a legdrágább tétel egyébként szerintem.

Szepy

faki írta:
KTMSzepy írta:
Nézd meg a Touratechnél a cuccokat, LC8-ra pl. simán van ilyen átalakító szett - a fotón talán látszik hogyan oldották meg.


Köszi, keresem. Sommernél van sárvédőstül, de elég horror áron. A folydékot meg úgyis cserélem 1, max. 2 évente, ha meg romlik a fékhatás az sem gond, így is elég fejreállós az előzőhöz képest. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 9:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A touratechen elég komoly "sznobéria" haszonkulcs van, de a fékcső valóban drága.

Mennyi lenne így, kompletten?

Kérdezz rá itthoni fékcső készítőkre, még az is lehet, hogy nem éri meg magadnak mahinálni?

Szepy

faki írta:
LC8-ét megtaláltam, LC4-hez nincs. Viszont árban nem sok a különbség a Sommeréhez képest, ilyen drága a fékcső!? :-(

De az is lehet, hogy kompatibilis a kettő??? :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Mennyi lenne így, kompletten?


Sommer LC4 ~200 EUR:

Kép

Touratech LC8 ~180 EUR:

Kép

De én is az EXC sárvédő + valami fékcsőmegoldással kezdem, ha találok és rászánom magam, de Norbit nem nagyon lehet elérni, betonozik. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Azért milyen már, ilyen igénytelenül lekoptatott bütykös gumikkal fotózni a vasat... :)
Mondjuk ami tetszett, az a Scottoiler dokumentációja volt. Netről letölthető a vasakhoz. Minden gép többé-kevésbé csilivili, az LC8 dokumentációja meg mintha az én gépemről készült volna - mondjuk úgy, hogy nem volt túl gyakran tisztogatva. ;)

Uhh... Ez nem kevés, úgy rémlik, hogy pár éve, amikor ismerősök fém fékcsöveket csináltattak a _japán_ vasaikra :) , akkor a teljes gép olcsóbban kijött. Ha nem is nagyságrendekkel olcsóbban...
Szerintem kb. fél ár lehet, ha magad csináltatod, de szerintem guglizz egy kicsit - én is megérdeklődöm pár ismerőstől...

Szepy

faki írta:
KTMSzepy írta:
Mennyi lenne így, kompletten?


Sommer LC4 ~200 EUR:

Kép

Touratech LC8 ~180 EUR:

Kép

De én is az EXC sárvédő + valami fékcsőmegoldással kezdem, ha találok és rászánom magam, de Norbit nem nagyon lehet elérni, betonozik. :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Szerintem kb. fél ár lehet, ha magad csináltatod, de szerintem guglizz egy kicsit - én is megérdeklődöm pár ismerőstől...


Köszi, van ilyen pl.: http://jarmu.slando.hu/budapest/femhalos_teflonbetetes_fekcso_gyartas_P_546685.html

Szóval nem reménytelen a helyzet, csak majd még megérdeklődöm, hogy ilyen átalakítás nem jár-e pl. a garancia elvesztésével, mert akkor jegelnem kell még kicsit a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 10:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Info: van szaki, aki csinál ilyet (pár éve és azóta is működik :) ), ill. ajánlották az X-Bike céget, akik saját présgéppel méretre bármit elkészítenek.
Egy speedgépre csak előre 30e körül van, neked vélhetően legalább 2* annyi kell, tehát nem biztos, hogy a 180-200€ ár annyira túlzó a kiegészítőkkel együtt... :(

Gariról kérdezd ktmhungáriát, lehet, hogy "csak" részleges vesztést okoz a csere.

Szepy

faki írta:
KTMSzepy írta:
Szerintem kb. fél ár lehet, ha magad csináltatod, de szerintem guglizz egy kicsit - én is megérdeklődöm pár ismerőstől...


Köszi, van ilyen pl.: http://jarmu.slando.hu/budapest/femhalos_teflonbetetes_fekcso_gyartas_P_546685.html

Szóval nem reménytelen a helyzet, csak majd még megérdeklődöm, hogy ilyen átalakítás nem jár-e pl. a garancia elvesztésével, mert akkor jegelnem kell még kicsit a dolgot.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 11:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Egy speedgépre csak előre 30e körül van, neked vélhetően legalább 2* annyi kell, tehát nem biztos, hogy a 180-200€ ár annyira túlzó a kiegészítőkkel együtt... :(


Köszönöm, akkor inkább hagyom a dolgot, ennyit nem tudok rászánni és nem is biztos, hogy megérné. Ma már sok pénzt spóroltam. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 11:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Az, hogy ebben segítettem nem ér meg neked 10%-ot a spórolt összegből? ;)

Szepy

faki írta:
KTMSzepy írta:
Egy speedgépre csak előre 30e körül van, neked vélhetően legalább 2* annyi kell, tehát nem biztos, hogy a 180-200€ ár annyira túlzó a kiegészítőkkel együtt... :(


Köszönöm, akkor inkább hagyom a dolgot, ennyit nem tudok rászánni és nem is biztos, hogy megérné. Ma már sok pénzt spóroltam. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 20, 12:10 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
KTMSzepy írta:
Az, hogy ebben segítettem nem ér meg neked 10%-ot a spórolt összegből? ;)


De, természetesen. Szólj ha ilyen összeg elköltéséd tervezed és megmondom, hogy miért ne tedd. :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 22, 11:14 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Tudom, hogy már volt 1000x, és csak vissza kéne olvasnom, de lusta vagyok, meg valaki úgyis tudja fejből :) Szóval hol tudom a kerekeimet kicentírozatni? Mert érzésre minden irányba ütnek.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 24, 13:02 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesz írta:
Tudom, hogy már volt 1000x, és csak vissza kéne olvasnom, de lusta vagyok, meg valaki úgyis tudja fejből :) Szóval hol tudom a kerekeimet kicentírozatni? Mert érzésre minden irányba ütnek.


Namosmá erre válaszoljatok, mert dühös leszek, és mindenki felírok a feketelistámra. :twisted:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 24, 13:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Cé bácsi is hozzá hordta a vasait, a te gépedet is látta már:

Schirger Péter
1162 Timur u. 82

409-5175 v. 06-30-9213-812

A névjegye nagyon régi (kora LC4 Adventure-ös időszakomból való) így elnézést ha valami nem stimmelne. Jó arc, anno Barnával versenyzett, van köze a motorokhoz. Bár most hirtelen nem vagyok biztos benne, hogy centírt is vállal, de gondolom igen...

Ellenben, Gumisi bácsi megkeresése nem ötlött fel benned, vagy az túl triviális lett volna? ;)

Apropó, vajon van-e már nekik megfelelő kúpjuk, ha legközelebb kereket kellene centíroztatnom....

Szepy

xerxesz írta:
xerxesz írta:
Tudom, hogy már volt 1000x, és csak vissza kéne olvasnom, de lusta vagyok, meg valaki úgyis tudja fejből :) Szóval hol tudom a kerekeimet kicentírozatni? Mert érzésre minden irányba ütnek.


Namosmá erre válaszoljatok, mert dühös leszek, és mindenki felírok a feketelistámra. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 24, 16:29 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:
Ellenben, Gumisi bácsi megkeresése nem ötlött fel benned, vagy az túl triviális lett volna? ;)

Apropó, vajon van-e már nekik megfelelő kúpjuk, ha legközelebb kereket kellene centíroztatnom....

Szepy


De én arra gondoltam centírozás alatt, hogy küllőket hangolgatni, hogy ne legyen benne 8-as, meg kerek legyen a ráf. Ezt is tudja Gumisi?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 24, 17:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nemtom, szerintem kérdezd meg őt is meg azt is akit beírtam. Csodálkoznék, ha az utóbbi nem értene hozzá - persze lehet, hogy nem vállalja. De ez nem centírozás, hanem kerék"fűzés" szerintem. :)

Szepy

xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
Ellenben, Gumisi bácsi megkeresése nem ötlött fel benned, vagy az túl triviális lett volna? ;)

Apropó, vajon van-e már nekik megfelelő kúpjuk, ha legközelebb kereket kellene centíroztatnom....

Szepy


De én arra gondoltam centírozás alatt, hogy küllőket hangolgatni, hogy ne legyen benne 8-as, meg kerek legyen a ráf. Ezt is tudja Gumisi?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 24, 19:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
Ellenben, Gumisi bácsi megkeresése nem ötlött fel benned, vagy az túl triviális lett volna? ;)

Apropó, vajon van-e már nekik megfelelő kúpjuk, ha legközelebb kereket kellene centíroztatnom....

Szepy


De én arra gondoltam centírozás alatt, hogy küllőket hangolgatni, hogy ne legyen benne 8-as, meg kerek legyen a ráf. Ezt is tudja Gumisi?


Sajnos nem! Én is csodálom az öreg szakikat akik küllő feszítéssel-lazítással kiszedik a nyolcast a felniből.
Tudok LC8-at is centírozni, van már nagy kúp is.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 11:20 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
KTMSzepy írta:
De ez nem centírozás, hanem kerék"fűzés" szerintem. :)

Szepy


Nekem mindegy hogy hívják, csak valaki csinálja meg :) Különben biciklinél mi centírnek hívtuk.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: kerék javítás
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 13:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 05, 18:08
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Horány
Sziasztok!
Minden küllős kerék javítása, fűzése, centrírozása, stb
Koch Ferenc 0630-642-58-77
Bp. XXII.ker Bartók Béla út 76
AJÁNLOM!!
A Schrieger Péter autókkal foglalkozik, de egyszer még korábban én is jártam nála. Kicentrírozta a cross kerekemet, de mondta, hogy ne nagyon keressem ilyen problémákkal.. Az autómat viszont, ha el kell vinni futóműveshez hozzá viszem..
AJÁNLOM!!
Üdv :)

_________________
Az erő legyen veletek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: kerék javítás
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 14:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Én tavaly előtt kérdeztem, akkor 3 hetet mondott a munkára, kerékotthagyósan.
Azóta jobb a helyzet?

Szepy

haki írta:
Sziasztok!
Minden küllős kerék javítása, fűzése, centrírozása, stb
Koch Ferenc 0630-642-58-77
Bp. XXII.ker Bartók Béla út 76
AJÁNLOM!!
A Schrieger Péter autókkal foglalkozik, de egyszer még korábban én is jártam nála. Kicentrírozta a cross kerekemet, de mondta, hogy ne nagyon keressem ilyen problémákkal.. Az autómat viszont, ha el kell vinni futóműveshez hozzá viszem..
AJÁNLOM!!
Üdv :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 14:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 06, 20:05
Hozzászólások: 502
Tartózkodási hely: Monor
xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
De ez nem centírozás, hanem kerék"fűzés" szerintem. :)

Szepy


Nekem mindegy hogy hívják, csak valaki csinálja meg :) Különben biciklinél mi centírnek hívtuk.

KOCH FERENC
1224 Budapest Bartók B. u. 76.
362-4365
Most szabin van, jövő hét szerdától lesz.

_________________
"A kaland úgy kezdődik, hogy az ember elszökik otthonról."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: kerék javítás
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 15:34 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
haki & gumisi írta:
Sziasztok!
Minden küllős kerék javítása, fűzése, centrírozása, stb
Koch Ferenc 0630-642-58-77
Bp. XXII.ker Bartók Béla út 76


Köszi mindkettőtöknek. Majd felkeresem.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 16:16 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 okt. 29, 11:07
Hozzászólások: 235
Tartózkodási hely: Biatorbágy
Feribá nagyon jó szaki :!: Ajánlom mindenkinek 8)

_________________
KTM HARDCORE EXC 525 ('06)
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 16:59 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
KTMSzepy írta:
Ellenben, Gumisi bácsi megkeresése nem ötlött fel benned, vagy az túl triviális lett volna? ;)

Apropó, vajon van-e már nekik megfelelő kúpjuk, ha legközelebb kereket kellene centíroztatnom....

Szepy


De én arra gondoltam centírozás alatt, hogy küllőket hangolgatni, hogy ne legyen benne 8-as, meg kerek legyen a ráf. Ezt is tudja Gumisi?


A volt Csepel Művek területén van egy Kawa szerviz /nem a K-Bikers, hanem a másik/, nekem ők fűzték össze másodjára a SM kerekemet, sztem érdemes megkérdezni őket is. Krosszos topikban a Béla vagy zöldember biztos tudja a telefonszámukat.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 25, 18:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 05, 18:08
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Horány
KTMSzepy-nek
A helyzet azt hiszem azóta sem változott.., legalábbis a legutóbbi tapasztalatom alapján, de akkor csak két hetet mondott.. :) sajna.. sokan keresik fel Őt..
Próba cseresznye.. egy telefont mindig megér, ha nem másért ,mindig ajánl egy jót.. attól függ mi a baj.. lelkiismeretes Pacák.. Elektromosságban is otthon van..
Üdv

_________________
Az erő legyen veletek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 18:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Itt folytatom, hogy ne offoljam szét a GPS topicot. A lényeg, hogy a nemrég vásárolt motorom (2006-os LC4 Adventure, ~6800 km) légszűrője hagyott némi kívánnivalót maga után.

KTMSzepy írta:
Ha legalább a szervízeken cserélték/tisztították és nem jártak vele porban, akkor szerintem ennyi km alatt nagy problémája nem lehet.


A motorban az előző szerviz óta volt kb. 1000 km. Csak aszfalton használták, szerintem elég koszos volt a légszűrő ehhez képest, de nem drámai a helyzet. Ami jobban bosszantott, hogy otthon a légszűrőt kivéve láttam, hogy a felfekvő felületén, ahol a keret odanyomja a házhoz a szivacs talpát, nagyrészt ki volt szakadozva. Remélem azért ettől tömített rendesen, mivel még a zsír is látszott rajta nyomokban és elég jól szorít a pálca. Ami érthetetlen számomra, hogy mitől megy tönkre ennyi idő alatt (előző ugyanilyen típusú motoromon 2 év alatt nem kellett cserélni, pedig mostam párszor) és egy szervizben miért raknak ilyet vissza??? Nincs 4000 Ft a szivacs. Vagy meg se nézték? :-k :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 21:41 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
faki írta:
Itt folytatom, hogy ne offoljam szét a GPS topicot. A lényeg, hogy a nemrég vásárolt motorom (2006-os LC4 Adventure, ~6800 km) légszűrője hagyott némi kívánnivalót maga után.

KTMSzepy írta:
Ha legalább a szervízeken cserélték/tisztították és nem jártak vele porban, akkor szerintem ennyi km alatt nagy problémája nem lehet.


A motorban az előző szerviz óta volt kb. 1000 km. Csak aszfalton használták, szerintem elég koszos volt a légszűrő ehhez képest, de nem drámai a helyzet. Ami jobban bosszantott, hogy otthon a légszűrőt kivéve láttam, hogy a felfekvő felületén, ahol a keret odanyomja a házhoz a szivacs talpát, nagyrészt ki volt szakadozva. Remélem azért ettől tömített rendesen, mivel még a zsír is látszott rajta nyomokban és elég jól szorít a pálca. Ami érthetetlen számomra, hogy mitől megy tönkre ennyi idő alatt (előző ugyanilyen típusú motoromon 2 év alatt nem kellett cserélni, pedig mostam párszor) és egy szervizben miért raknak ilyet vissza??? Nincs 4000 Ft a szivacs. Vagy meg se nézték? :-k :roll:


Ha a szűrő mögötti részen nem volt poros a légszűrőház, akkor tömített.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 26, 22:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
mic71 írta:
faki írta:
Itt folytatom, hogy ne offoljam szét a GPS topicot. A lényeg, hogy a nemrég vásárolt motorom (2006-os LC4 Adventure, ~6800 km) légszűrője hagyott némi kívánnivalót maga után.

KTMSzepy írta:
Ha legalább a szervízeken cserélték/tisztították és nem jártak vele porban, akkor szerintem ennyi km alatt nagy problémája nem lehet.


A motorban az előző szerviz óta volt kb. 1000 km. Csak aszfalton használták, szerintem elég koszos volt a légszűrő ehhez képest, de nem drámai a helyzet. Ami jobban bosszantott, hogy otthon a légszűrőt kivéve láttam, hogy a felfekvő felületén, ahol a keret odanyomja a házhoz a szivacs talpát, nagyrészt ki volt szakadozva. Remélem azért ettől tömített rendesen, mivel még a zsír is látszott rajta nyomokban és elég jól szorít a pálca. Ami érthetetlen számomra, hogy mitől megy tönkre ennyi idő alatt (előző ugyanilyen típusú motoromon 2 év alatt nem kellett cserélni, pedig mostam párszor) és egy szervizben miért raknak ilyet vissza??? Nincs 4000 Ft a szivacs. Vagy meg se nézték? :-k :roll:


Ha a szűrő mögötti részen nem volt poros a légszűrőház, akkor tömített.
:alcoholista: :alcoholista: :alcoholista:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 júl. 27, 9:42 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Szervízekben gyakran nem tisztogatnak (megvárják amíg megszárad, etc.), hanem egy előkészített használtat tolnak bele, így gyorsabb.

Szerintem simán nem vették észre (bár ez sem jó pont).

Aszfalton is simán szétkoszolódik ennyi idő alatt. Én csak aszfalton is 1000-1500km-ként tisztogattam.

Szepy

faki írta:
Itt folytatom, hogy ne offoljam szét a GPS topicot. A lényeg, hogy a nemrég vásárolt motorom (2006-os LC4 Adventure, ~6800 km) légszűrője hagyott némi kívánnivalót maga után.

KTMSzepy írta:
Ha legalább a szervízeken cserélték/tisztították és nem jártak vele porban, akkor szerintem ennyi km alatt nagy problémája nem lehet.


A motorban az előző szerviz óta volt kb. 1000 km. Csak aszfalton használták, szerintem elég koszos volt a légszűrő ehhez képest, de nem drámai a helyzet. Ami jobban bosszantott, hogy otthon a légszűrőt kivéve láttam, hogy a felfekvő felületén, ahol a keret odanyomja a házhoz a szivacs talpát, nagyrészt ki volt szakadozva. Remélem azért ettől tömített rendesen, mivel még a zsír is látszott rajta nyomokban és elég jól szorít a pálca. Ami érthetetlen számomra, hogy mitől megy tönkre ennyi idő alatt (előző ugyanilyen típusú motoromon 2 év alatt nem kellett cserélni, pedig mostam párszor) és egy szervizben miért raknak ilyet vissza??? Nincs 4000 Ft a szivacs. Vagy meg se nézték? :-k :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség