KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 9:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 16, 7:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Ha már a légszűrő a téma, lenne egy kérdésem!
Légszűrő tuning mennyit ér?
Érdemes?
A gyári légszűrőházat nem szeretném megfurkálni.
Lehet venni vhol?

Köszi



KTMSzepy írta:
Szervízekben gyakran nem tisztogatnak (megvárják amíg megszárad, etc.), hanem egy előkészített használtat tolnak bele, így gyorsabb.

Szerintem simán nem vették észre (bár ez sem jó pont).

Aszfalton is simán szétkoszolódik ennyi idő alatt. Én csak aszfalton is 1000-1500km-ként tisztogattam.

Szepy

faki írta:
Itt folytatom, hogy ne offoljam szét a GPS topicot. A lényeg, hogy a nemrég vásárolt motorom (2006-os LC4 Adventure, ~6800 km) légszűrője hagyott némi kívánnivalót maga után.

KTMSzepy írta:
Ha legalább a szervízeken cserélték/tisztították és nem jártak vele porban, akkor szerintem ennyi km alatt nagy problémája nem lehet.


A motorban az előző szerviz óta volt kb. 1000 km. Csak aszfalton használták, szerintem elég koszos volt a légszűrő ehhez képest, de nem drámai a helyzet. Ami jobban bosszantott, hogy otthon a légszűrőt kivéve láttam, hogy a felfekvő felületén, ahol a keret odanyomja a házhoz a szivacs talpát, nagyrészt ki volt szakadozva. Remélem azért ettől tömített rendesen, mivel még a zsír is látszott rajta nyomokban és elég jól szorít a pálca. Ami érthetetlen számomra, hogy mitől megy tönkre ennyi idő alatt (előző ugyanilyen típusú motoromon 2 év alatt nem kellett cserélni, pedig mostam párszor) és egy szervizben miért raknak ilyet vissza??? Nincs 4000 Ft a szivacs. Vagy meg se nézték? :-k :roll:

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 16, 17:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Tegnapi tapasztalat: mosáskor érdemes mindig levenni a motorvédő lemezt vagy legalább figyelmesnek lenni. Én csak vízsugárral kimostam, ezzel valószínűleg beszorítottam két apró kavicsot az olajszűrő és a lemez közé, ami a rázkódástól kilyakasztotta a szűrőt. Talán keresek valami polifoamfélét és egy kis darabot odaragasztok, hogy ne forduljon elő ilyen többet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 26, 20:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
lánckerék tartó tengely vége letört anyástul. mögötte elmozdult a szimering,onnan szivárog az olaj. gondolom 1 ilyen tengely van 30-40 körül meg még széthúzzák a blokkot...fasza lesz. mennyibe fog kerülni szerintetek? :(

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 26, 21:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A tengely kb annyi, ha nem 50. A szerelés kb 30. Ha kiszereled a blokkot és úgy viszed oda, akkor olcsóbb.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 26, 21:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
akkor már tömítések cseréje is ugyebár.meg akkor már szelepek és dugó. 2kiló :(

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 26, 22:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
GyuriSXC írta:
akkor már tömítések cseréje is ugyebár.meg akkor már szelepek és dugó. 2kiló :(


Ha ezeknek nincs bajuk, akkor szerintem nem, de a csapágyakat érdemes jól megnézni, esetleg cserélni.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 26, 22:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
GyuriSXC írta:
akkor már tömítések cseréje is ugyebár.meg akkor már szelepek és dugó. 2kiló :(


Összes csapágy + dugó (nem KTM kereskedésből vásárolva) kb. 110e volt 2 éve.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 26, 22:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
GyuriSXC írta:
akkor már tömítések cseréje is ugyebár.meg akkor már szelepek és dugó. 2kiló :(


Összes csapágy + dugó (nem KTM kereskedésből vásárolva) kb. 110e volt 2 éve.


Hja, aki szórja a pénzt :twisted:

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 5:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
az 2 éve volt sajnos...honnan lehetne olcsobban hozzájutni? külföld?
bárcsak szórhatnám... :(

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 8:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
GyuriSXC írta:
az 2 éve volt sajnos...honnan lehetne olcsobban hozzájutni? külföld?
bárcsak szórhatnám... :(


Szerintem azóta nem nőttek jelentősen az árak.
Meg lehet venni mindent itthon, csak meg kell találni a megfelelő helyet. 8)
Csapágyat pl. a csapágyboltból, szimmeringet, O-gyűrűt a tömítéstechnikai boltból, dugót meg motorosboltból. Ez utóbbi pl. pont felannyiba került mint a gyári és semmivel sem rosszabb minőség (Wössner).

Ha kellenek, szivesen megadom a címeket, telefonszámokat.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 8:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Még nem tudom hogy mi lesz,de ha úgy alakul szólok majd ha nem gond..van egy ismerősöm /Paksi Gábor/ szerelő volt a Zsemberyben. Hozzá fogom elvinni,ő csinálgatja majd. Remélem megúszom a dugó és szelep cseréket...

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 15:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Kép Szóval,ez a problem...és itt valahol szivárog egy picit az olaj is.. :(

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 15:07 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
http://frmpic.sportmotor.hu/p/55/61032/2 bocsi,most jó.

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 17:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Én először megpróbálkoznék a csavar kifúrásával. Hogyan sikerült eltörni?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 17:59 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Balos kanyar, balos sztender, elengedő sztender tartó rugó,80nál elfektetés,padkát telibe vertem. :( ... kifúrni? micsoda? ez egy tőcsavar lenne? én azt hittem hogy a tengely tovább tartott és volt egy menetes része... hmm,akkor ez még talán menthető,csak kérdés mennyire lehet még fúrni. Talán Jociék meg tudják oldani a Pacsirtamezőben.

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 18:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
GyuriSXC írta:
Balos kanyar, balos sztender, elengedő sztender tartó rugó,80nál elfektetés,padkát telibe vertem. :( ... kifúrni? micsoda? ez egy tőcsavar lenne? én azt hittem hogy a tengely tovább tartott és volt egy menetes része... hmm,akkor ez még talán menthető,csak kérdés mennyire lehet még fúrni. Talán Jociék meg tudják oldani a Pacsirtamezőben.


LC4-re nem emlékszem, de EXC-n egy csavar van behajtva. Mindjárt keresek egy LC4 leírást.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 19:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Na,azt mondja az esztergályos hogy megoldjuk...a hang elváltozás is meg van. az egyik leömlőnél kifúj a gép,van a tartó és arról lecsúszott a cső,gondolom vissza kell heggeszteni nem? köszi a segítséget!http://frmpic.sportmotor.hu/p/55/61041/2kis motorkám :)

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 21:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
GyuriSXC írta:
Na,azt mondja az esztergályos hogy megoldjuk...a hang elváltozás is meg van. az egyik leömlőnél kifúj a gép,van a tartó és arról lecsúszott a cső,gondolom vissza kell heggeszteni nem? köszi a segítséget!http://frmpic.sportmotor.hu/p/55/61041/2kis motorkám :)


Ha jól emlékszem a kipuffot rugók fogják oda, nem hegesztve van. LC4-ről nem találom a leírásom, de az rémlik, hogy egy alátétet kellett ráhajlítani a csavarra, ami lehet, hogy tényleg egy anya.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 22:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Na, akkor mai LC4 tapasztalat: így 60 és 70e között időszerű lehet egy szelepbecsiszolás meg egy vezérműlánc-csere :D
Viszont a Wössner dugóban kib#szott nagyot csalódtam: 15e km után kopáshatáron van az olajlehúzó gyűrű hézaga :cry: Ezek után már egyáltalán nem csodálkozom a 7-8 dl/1000 km olajfogyasztáson...

Arról viszont még mindig nincs lövésünk se hogy honnan a f#szból jöttek a kis golyók...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 27, 22:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
GyuriSXC írta:
Balos kanyar, balos sztender, elengedő sztender tartó rugó,80nál elfektetés,padkát telibe vertem. :( ... kifúrni? micsoda? ez egy tőcsavar lenne? én azt hittem hogy a tengely tovább tartott és volt egy menetes része... hmm,akkor ez még talán menthető,csak kérdés mennyire lehet még fúrni. Talán Jociék meg tudják oldani a Pacsirtamezőben.


LC4-re nem emlékszem, de EXC-n egy csavar van behajtva. Mindjárt keresek egy LC4 leírást.


A régebbieken (2003 előtt) csavar van behajta alatta egy nagy domború alátéttel, az újabbakon hosszabb a váltótengely és menet van a végén, arra anya megy+biztosítólemez.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28, 8:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Nem egészen egy nap alatt ennyit romlott a minősége? :(
Apropó, a dugónak mi köze van a gyűrű kopásához?

Szepy

gencsydani írta:
Na, akkor mai LC4 tapasztalat: így 60 és 70e között időszerű lehet egy szelepbecsiszolás meg egy vezérműlánc-csere :D
Viszont a Wössner dugóban kib#szott nagyot csalódtam: 15e km után kopáshatáron van az olajlehúzó gyűrű hézaga :cry: Ezek után már egyáltalán nem csodálkozom a 7-8 dl/1000 km olajfogyasztáson...

Arról viszont még mindig nincs lövésünk se hogy honnan a f#szból jöttek a kis golyók...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28, 8:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Köszi szépen mindenkinek a segítséget! Ma megy esztergályoshoz a gép,remélem ki tudja szedni az öreg! A kipuffon látszik hogy elmozdult a tartója 3-4 mm-t,majd mindenhol megoldom egy picit és akkor tuti vissza megy a helyére. Kösz szépen mindent!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28, 10:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Arról viszont még mindig nincs lövésünk se hogy honnan a f#szból jöttek a kis golyók...[/quote]

Esetleg az űrből? (Amennyiben Űrgolyhók :evil: )

Nem onnan, amit pénteken beszéltünk? Esetleg a gyűrű kopásából adódó fémreszelék állt össze ilyenre?

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28, 11:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Tettem ide http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/motor/?cmd=showtopic&id=55&p=60
egy pár képet a gépről,hátha érdekel valakit :) Most hívott az öreg,ma lehet nem lesz kész, de holnapra valószínű, remélem meg tudja oldani!

60-70ezer km ? :shock: használod ám a gépet :twisted: én nem tudom mennyi lehet benne, bicikli km óra van, a képeken látszik is.

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28, 11:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Annyi hogy ugyanaz a cég gyártotta őket.

KTMSzepy írta:
Nem egészen egy nap alatt ennyit romlott a minősége? :(
Apropó, a dugónak mi köze van a gyűrű kopásához?

Szepy

gencsydani írta:
Na, akkor mai LC4 tapasztalat: így 60 és 70e között időszerű lehet egy szelepbecsiszolás meg egy vezérműlánc-csere :D
Viszont a Wössner dugóban kib#szott nagyot csalódtam: 15e km után kopáshatáron van az olajlehúzó gyűrű hézaga :cry: Ezek után már egyáltalán nem csodálkozom a 7-8 dl/1000 km olajfogyasztáson...

Arról viszont még mindig nincs lövésünk se hogy honnan a f#szból jöttek a kis golyók...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28, 11:50 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
GyuriSXC írta:
60-70ezer km ? :shock: használod ám a gépet :twisted: én nem tudom mennyi lehet benne, bicikli km óra van, a képeken látszik is.


Ennek a nagyobbik részét (38e körül) a Richárd tette még bele, ehhez képest én a huszonegy-két ezremmel a fasorba se vagyok - ellenben 2,5 év alatt én már másodjára döntöm szét a blokkot... :?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 28, 11:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Hajjajj. Nekem nem eszi az olajat, azt vettem észre. De hidegen nagyobb gázra füstöl picit. Az esés óta amúgy lángcsóvákat is tol néha :evil: Pedig a pufót megigazítottam. Következő kérdés: van itthon egy Magura kuplungom... Van valamit technika a felszerelésnél? vagy csak kiveszem a bowdenest,leveszem a tankot,felteszem a magurát, elvezetem a csövét, és beteszem a helyére? Vagy kell esetleg légteleníteni meg ilyesmi?

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 29, 17:49 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Csavar kiszedve,új betéve :) Kipu visszatéve a helyére. Kegyetlen milyeneket szól vissza,durrog puffog csattog wááá :P :twisted: voltam is egy karikát,néztek is a rend éber őrei a bajcsyn :twisted:

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 29, 18:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Huligán! :evil2:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 aug. 29, 19:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
GyuriSXC írta:
Csavar kiszedve,új betéve :) Kipu visszatéve a helyére. Kegyetlen milyeneket szól vissza,durrog puffog csattog wááá :P :twisted: voltam is egy karikát,néztek is a rend éber őrei a bajcsyn :twisted:


Valószínűleg, valahol kap egy kis falsot.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 02, 18:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Na,visszatértem :) A csavar jó lett fasza,semmi gond vele. Na már most... folyik az olaj a lánckerék mögül, na jó, nem folyik, de szivárog. Kérdésem lenne, hogy a szimeringet honnan tudom cserélni? szét kell hozzá húzni a blokkot? A másik kérdésem pedig a magura kuplungra vonatkozik... Kell valami tudás a behelyézéhez? Légtelenítés stb .. ?

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 02, 19:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Nem biztos, hogy a szimering ment el. Van egy O gyűrű a kihajtó tengelyen és az szokott tönkre menni. A lánckerék felöl cserélhetőek.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 02, 22:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
Nem biztos, hogy a szimering ment el. Van egy O gyűrű a kihajtó tengelyen és az szokott tönkre menni. A lánckerék felöl cserélhetőek.


Az O-gyűrűt, a szimmeringet és a köztük lévő kis távtartó gyűrűt együtt érdemes cserélni! Amúgy kb. negyedóra az egész művelet.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 03, 6:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Köszi szépen. Árban mire lehet számítani kb? Kuplungos téma nem izgat valakit? :D

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 03, 11:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
GyuriSXC írta:
Köszi szépen. Árban mire lehet számítani kb? Kuplungos téma nem izgat valakit? :D


Én a szimmeringet, O-gyűrűt mindig tömítéstechnikai szaküzletben szereztem be, csak a távtartót vettem a KTM-nél, az olyan 2-3e körül volt az EXC-hez.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 19, 6:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
Egy oldalsztender SXC-hez mennyibe kerülhet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 22, 20:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
Van valakinek tapasztalata SXC 625 szupermotó átalakításban? Mennyire árt neki?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 22, 20:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
szume írta:
Van valakinek tapasztalata SXC 625 szupermotó átalakításban? Mennyire árt neki?


Érdekes lenne ha ártana mivel az SMC 625 motorikusan megegyezik vele :)

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 23, 7:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
nagy baja nem eshet ! :D Enduro/cross gépeket könnyebb átalakítani supermotová,mint supermotokat endurová :) oldal sztendert pedig lehet otthon is gyártani ;)

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 23, 7:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
szume írta:
Van valakinek tapasztalata SXC 625 szupermotó átalakításban? Mennyire árt neki?


http://bikepics.com/ktm/400lc4/99/pics.asp itt vannak a képeim...400as sxc átalakítva...nincs se akksim se semmim, mondjuk ennek nem örülök :(

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 23, 18:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
GyuriSXC írta:
szume írta:
Van valakinek tapasztalata SXC 625 szupermotó átalakításban? Mennyire árt neki?


http://bikepics.com/ktm/400lc4/99/pics.asp itt vannak a képeim...400as sxc átalakítva...nincs se akksim se semmim, mondjuk ennek nem örülök :(


Pedig sztem örülj neki, minél kevesebb alkatrészből áll egy KTM, annál olcsóbb fenntartani...nekem ezért lesz a következő motorom (megint) 2T...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 24, 16:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
gencsydani írta:
GyuriSXC írta:
szume írta:
Van valakinek tapasztalata SXC 625 szupermotó átalakításban? Mennyire árt neki?


http://bikepics.com/ktm/400lc4/99/pics.asp itt vannak a képeim...400as sxc átalakítva...nincs se akksim se semmim, mondjuk ennek nem örülök :(


Pedig sztem örülj neki, minél kevesebb alkatrészből áll egy KTM, annál olcsóbb fenntartani...nekem ezért lesz a következő motorom (megint) 2T...


Én gondolkodom a GasGason. Török Jani triál versenyző és egyben kereskedő is,és jó haverom is:) lehet átpártolok majd,még nem tudom,mindenesetre okt 6-7 Tatabánya GasGas Jamboree nagy buli, offroad móka, gasgas és ktm tesztmotorok. :)

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 8:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
Fagyállóval kapcsolatban kell tudni valami különlegességet az LC4 blokkról? Csak azért kérdezem, mert nem volt még vízhűtéses motorom télen :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 10:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Legyen fagyállóval feltöltve. :)

A Motorex fagyállója készrekevert sok mínuszig :), baromi drága, de állítólag jó minőségű (nem habosodik, stb.).
Ha gondolod keverhetsz magadnak is. Ha nem bízol benne, nem tudod mikor volt cserélve (2 évente érdemes), akkor a mostani leereszt, majd újjal teljesen feltölt. Ez esetben viszont légteleníteni kell a rendszert, ezt LC4-nél nem tudom hogy kell csinálni - vagy szervíz, vagy "reparaturanleitung" ha valakinek van hozzá.
Nagyon olcsót biztos nem töltenék bele, de simán lehet, hogy ioncserélt vízből + valami normális minőségű fagyállóval kutyulva meg lehet akár egy ezrest is spórolni a cserén - 2 évente.
Ha jól emlékszem nagyon kevés folyadék kell bele.

Szepy

szume írta:
Fagyállóval kapcsolatban kell tudni valami különlegességet az LC4 blokkról? Csak azért kérdezem, mert nem volt még vízhűtéses motorom télen :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 11:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Legyen fagyállóval feltöltve. :)

A Motorex fagyállója készrekevert sok mínuszig :), baromi drága, de állítólag jó minőségű (nem habosodik, stb.).
Ha gondolod keverhetsz magadnak is. Ha nem bízol benne, nem tudod mikor volt cserélve (2 évente érdemes), akkor a mostani leereszt, majd újjal teljesen feltölt. Ez esetben viszont légteleníteni kell a rendszert, ezt LC4-nél nem tudom hogy kell csinálni - vagy szervíz, vagy "reparaturanleitung" ha valakinek van hozzá.
Nagyon olcsót biztos nem töltenék bele, de simán lehet, hogy ioncserélt vízből + valami normális minőségű fagyállóval kutyulva meg lehet akár egy ezrest is spórolni a cserén - 2 évente.
Ha jól emlékszem nagyon kevés folyadék kell bele.

Szepy

szume írta:
Fagyállóval kapcsolatban kell tudni valami különlegességet az LC4 blokkról? Csak azért kérdezem, mert nem volt még vízhűtéses motorom télen :)


A hengerfejnél kell(ene) légteleníteni, de elég jól ki van találva a gép, általában nem levegősödik feltöltéskor.
Amúgy 1 l hűtőfolyadék kell bele.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 14:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2007 szept. 11, 10:08
Hozzászólások: 44
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
A hengerfejnél kell(ene) légteleníteni, de elég jól ki van találva a gép, általában nem levegősödik feltöltéskor.
Amúgy 1 l hűtőfolyadék kell bele.


Az nem túl sok... Legalább hamar felmelegszik a motor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 15:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
szume írta:
gencsydani írta:
A hengerfejnél kell(ene) légteleníteni, de elég jól ki van találva a gép, általában nem levegősödik feltöltéskor.
Amúgy 1 l hűtőfolyadék kell bele.


Az nem túl sok... Legalább hamar felmelegszik a motor.


Olyan gyorsan, hogy pár perc egyhelyben járatás alatt fel is forr :!:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 16:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Dani! Hogy van ez a légtelenítés? Honnan tudom hogy levegős lett e vagy sem? Nekem annyira nem melegszik a gép,igaz csak 400as,de néha jól jönne egy venti...csak hát nekem nem igen lehet megoldani,mivel nincs akksim.

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 17:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Na, ma volt 11 napja az eset. azóta nem járt a motor. Lementem a garázsba,berúgtam! Szokásos dekompresszoros játék, másodszorra beindult szivatóval. szép és jó... nehezen akart melegedni,illetve valami csapkodós hang jött a blokkból,mintha szárazon ment volna a dugattyú vagy nem is tudom. húztam 1 kis gázt,leállt,berúgtam szépen,nem indult, csak úgy lement a berugókar mintha nem lett volna kompresszió,majd újra rárugtam és elindult.. fél perc alatt meleg lett,csúnya hang megszűnt, és szépen jár mint a kis angyal...mi lehet? talán szelep? vagy csak sok volt neki a 11 nap állás? látszólag semmi nem sérült rajta az esésnél és drága jó édesapám is gond nélkül jött haza vele... szóval nem értem :S

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 szept. 26, 17:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
A csattogás lehetett az automata deko is. Nem volt nagyon alacsony hidegen az alapjárat? Akkor csinál ilyet.

_________________
Úgy élj a jelenben, hogy a jövőben meg ne bánd a múltad!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség