KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

LC4 hosszutavu tapasztalat
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=105
Oldal: 1 / 38

Szerző:  KToM [ 2006 máj. 19, 9:13 ]
Hozzászólás témája:  LC4 hosszutavu tapasztalat

Hello!
Lehet h mar nem mindenki tudja ki vagyok, ezert leirnam volt egy 2000-es LC4 Adventure-m amit tavaly eladtam Faki koleganak, 47.000 km korul.

Ma beszeltem Fakival es leirom a blokk szetszedes utan mit tapasztaltak:
/kb 53.000 km utani allapot, elso blokk szethuzas, oka:
elszállt a berúgó racsnija /

Henger es dugattyu kituno allapotban sot a gyuru is kituno!
Amit cserelni kell pluszban, az 5. sebesseg fogaskerekei (ez allitolag egyhengeres motor tipushiba a rezonancia miatt...
Vizpumpat ujitjak fel /gumi tomitesek/, ha mar ugy is szet van szedve a blokk, plusz kuplung csapagy csere, de ennek sincs igazan oka, csak megelozes.

Faki a vasarlas utan a gumi dolgokat illetve a bowdeneket csereltette, futomhuhoz nem nyultak...anno meg en csereltettem egyszer telo olajat...
Valamint olyan 4 evesen kerekcsapagy es kormanycsapagy lett cserelve.
A tobbi csak kopo alkatresz es olaj csere volt...

Szerintem eleg meggyozo, de azert azt le kell irni, hogy a (szerintem) legmegbizhatobb 99-2000-es szeriabol valo a motor, viszonylag keves tereppel, annal tobb aszfalttal a hata mogott...ja es ket gondos gazdival :))) Es jo szakszervizzel, semmi ganyolas!

Hibak mig nalam volt a motor
A tripmaster kijelzoje halt meg.
Felni repedesek /garanciaban cserelve/
Onindito fogaskerek tores /szavatossagban cserelve/
Kuplung bowden szakadas
Hatso fek es helyzetjelzo izzo csere szamtalanszor :)))
KToM

Szerző:  faki [ 2006 máj. 20, 20:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

KToM írta:
Amit cserelni kell pluszban, az 5. sebesseg fogaskerekei (ez allitolag egyhengeres motor tipushiba a rezonancia miatt...
...
viszonylag keves tereppel, annal tobb aszfalttal a hata mogott


Ehhez kiegészítésként, hogy a fenti két dolog valószínűleg összefügg, de még olyan állapotban van, hogy vígan elmehetne pár ezret, csak ha már szét van szedve, akkor ez is csere.

Nem flame-nek, meg az régebbi konstrukció is, de volt egy XT600Z Ténérém, amin ugyanez 40-50 e km között jött elő. Ott ledarálással járt és szétszedésnél több fogaskerékpárt is cserélni kellett. Abban több volt a terep, mint az aszfalt.

Szerző:  faki [ 2006 máj. 21, 16:57 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC4 hosszutavu tapasztalat

A teljesség kedvéért még leírom, ami bosszant: Az önindítót nem tudtam használni, mert egy pocsolyába boruláskor a kormány jobb oldala belefúródott a sárba és érintkezési gondja lett. Tudom, hogy nem versenyenduro meg vizibicikli, de egy gomb egy KTM-en bírjon ki ennyit!

Szerencsére van berúgókar, amivel életre lehet kelteni, de kb. 2-3. leállás-újraindítás után ment tönkre a racsni egy olyan motoron, amit valószínűleg KToM se sűrű rugdalt és én sem (vagy ez akkor is kopik, ha az önindítót használom? :?: ).

Szerző:  koncs [ 2006 nov. 02, 9:42 ]
Hozzászólás témája:  Olajcsavaron reszelekek

Sziasztok!
Nem talaltam jobb helyet, hogy leirjam ami bosszant.
Vettem nemreg egy 2004-es SXC625-öset 2500km-el, ez a nagy olajkörös. Csinaltam benne olajcseret. A magnescsavar kiszerelese utan viszont megdöbbentem. 4-5mm hosszu femforgacsok voltak rajta, meg a olaj-szivo durvaszürön is. A finomszüröket is szetszedtem, azokon is volt rendesen reszelek, ami at tudott menni a fem szitan.
A kerdesem az lenne, hogy mennyire nagy meretü reszelekek szoktak lenni a magnescsavaron? Mi lehet a hiba oka? Nekem mar volt ilyen, akkor a FE 650-esben a fötengelycsapagy felülete valt le pittingesen.
Esetleg az sxc-nek a sok aszfalt nem tesz jot?a gaz az, hogy nem tudom a gep elöeletet, mert külföldröl lett behozva es nem altalam.
Az 5. fogaskerek ki szokott pittingesedni?

Elöre is köszi a valaszokat!

Üdv:

Csabi

Szerző:  gencsydani [ 2006 nov. 02, 13:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Olajcsavaron reszelekek

koncs írta:
Sziasztok!
Nem talaltam jobb helyet, hogy leirjam ami bosszant.
Vettem nemreg egy 2004-es SXC625-öset 2500km-el, ez a nagy olajkörös. Csinaltam benne olajcseret. A magnescsavar kiszerelese utan viszont megdöbbentem. 4-5mm hosszu femforgacsok voltak rajta, meg a olaj-szivo durvaszürön is. A finomszüröket is szetszedtem, azokon is volt rendesen reszelek, ami at tudott menni a fem szitan.
A kerdesem az lenne, hogy mennyire nagy meretü reszelekek szoktak lenni a magnescsavaron? Mi lehet a hiba oka? Nekem mar volt ilyen, akkor a FE 650-esben a fötengelycsapagy felülete valt le pittingesen.
Esetleg az sxc-nek a sok aszfalt nem tesz jot?a gaz az, hogy nem tudom a gep elöeletet, mert külföldröl lett behozva es nem altalam.
Az 5. fogaskerek ki szokott pittingesedni?

Elöre is köszi a valaszokat!

Üdv:

Csabi


Nekem nagyon apró (por jellegű) és kevés fémreszelék szokott lenni csak a mágnesen.
Mielőtt viszont szét lett szedve a blokk, az olajszűrőm is tele volt (ez még kis olajkörös) apró alumíniumforgáccsal. Mint később kiderült, szét volt törve az egyik váltócsapágy (tűgörgős) és beleért a berúgószerkezet köztes fogaskereke a blokköntvénybe.
Szerintem fordulj a kérdéseddel Stunthoz, akár levélben is.

Szerző:  faki [ 2006 nov. 03, 10:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Olajcsavaron reszelekek

koncs írta:
Vettem nemreg egy 2004-es SXC625-öset 2500km-el, ez a nagy olajkörös.


Gratulálok! Veled találkoztam nyáron Erdélyben? :-)

koncs írta:
Csinaltam benne olajcseret. A magnescsavar kiszerelese utan viszont megdöbbentem. 4-5mm hosszu femforgacsok voltak rajta, meg a olaj-szivo durvaszürön is. A finomszüröket is szetszedtem, azokon is volt rendesen reszelek, ami at tudott menni a fem szitan.
A kerdesem az lenne, hogy mennyire nagy meretü reszelekek szoktak lenni a magnescsavaron? Mi lehet a hiba oka?


Nekem nem voltak ekkorák, amikor jelen voltam az 5000 km-es olajcseré(k)nél. Nem lehet, hogy a még viszonylag kevés km az oka!?

koncs írta:
Az 5. fogaskerek ki szokott pittingesedni?


Az enyémnél, amint olvashatod is lentebb, ki lett cserélve ha már szét lett szedve, de még bírta volna. De már akkor túl volt az 50 000 km-en.

Szerző:  Sniper [ 2006 nov. 03, 13:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Olajcsavaron reszelekek

faki írta:
koncs írta:
Vettem nemreg egy 2004-es SXC625-öset 2500km-el, ez a nagy olajkörös.


Gratulálok! Veled találkoztam nyáron Erdélyben? :-)

koncs írta:
Csinaltam benne olajcseret. A magnescsavar kiszerelese utan viszont megdöbbentem. 4-5mm hosszu femforgacsok voltak rajta, meg a olaj-szivo durvaszürön is. A finomszüröket is szetszedtem, azokon is volt rendesen reszelek, ami at tudott menni a fem szitan.
A kerdesem az lenne, hogy mennyire nagy meretü reszelekek szoktak lenni a magnescsavaron? Mi lehet a hiba oka?


Nekem nem voltak ekkorák, amikor jelen voltam az 5000 km-es olajcseré(k)nél. Nem lehet, hogy a még viszonylag kevés km az oka!?

koncs írta:
Az 5. fogaskerek ki szokott pittingesedni?


Az enyémnél, amint olvashatod is lentebb, ki lett cserélve ha már szét lett szedve, de még bírta volna. De már akkor túl volt az 50 000 km-en.


Hi nem akarlak elkeseríteni de valószínü jobban járnál ha széthúznák! nekem elment júniusba az olaj pumpa és ezért voltak hajonló dolgok a blokkba. az a mutatvány 375 e került

Szerző:  koncs [ 2006 nov. 13, 16:29 ]
Hozzászólás témája: 

Hi Faki!

Igen, velem talalkoztal erdelyben.

Az SXC-vel azota sem mentem, meg ragodok rajta, hogy szetszedjem-e.
Az lesz, hogy megyek vele egy keveset, aztan megnezem ujbol a magnescsavart, ha megint nagy reszelelkek lesznek rajta, akkor szethuz.

Szerző:  nilrem [ 2006 dec. 04, 13:46 ]
Hozzászólás témája: 

Hirtelen nem tudtam melyik temahoz illik a kerdes, hogy hosszu tavon mukodjon az LC4 aksija azert ide tennem fel a kerdest:

Ez a tolto jo, hogy atteleltesem az aksit, vagy valakinek van valami mas jobb ertelmes aru toltore otletete?

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZSVkVKT1pXc3dlUT09&pid=VkZaU1RtVlZNVVZoZWs1UVVrVkZlUT09

netan a kisebb kutyu is elegendo:
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZSVkVKT1pXc3dlUT09&pid=Vkcxd1VrMVZPVVZaTTJ4T1VrWkZPUT09

Szerző:  faki [ 2006 dec. 04, 14:11 ]
Hozzászólás témája: 

nilrem írta:
Ez a tolto jo, hogy atteleltesem az aksit, vagy valakinek van valami mas jobb ertelmes aru toltore otletete?


Szerintem a második is bőven megfelel. Nekem egy szaki azt mondta, hogy max. az indítóáram(?) egytizedével tölteni az ideális. Pl. a 9 Ah-s akksit 0,9 A-vel. De a 1,5-eset vetette meg velem, mert az kb. 0,5-1 órán át tölt 1-1,5-vel és utána lemegy 1 A alá a töltőáram. Viszont így ha szükséges, akkor viszonylag gyorsan is fel lehet tölteni az akksit.

Ha valakinek kellene és útba esik, Pécelen lehet kapni az ott gyártott 1,5 A-es töltőt 2500-3000 ft körüli összegért:
TRAF-EL Kft.
Pécel, Maglódi út 31.
28/452-282
28/455-421
30/397-5485

Szerző:  nilrem [ 2006 dec. 17, 21:16 ]
Hozzászólás témája: 

Legszurot miutan megfelelo szerrel kitisztitottam, es megszaradt mennyi olajjal kell nyakon onteni?

Szerző:  faki [ 2006 dec. 17, 21:21 ]
Hozzászólás témája: 

nilrem írta:
Legszurot miutan megfelelo szerrel kitisztitottam, es megszaradt mennyi olajjal kell nyakon onteni?


Megfelelő menyiséggel. :-D
Nyakon öntöd vagy belemártod és kicsavarod, hogy ne tocsogjon az olajtól. De ha sok lesz, akkor idővel úgyis kifolyik a légyszűrőház alsó részén lévő csövön.

Szerző:  gencsydani [ 2006 dec. 18, 0:14 ]
Hozzászólás témája: 

nilrem írta:
Legszurot miutan megfelelo szerrel kitisztitottam, es megszaradt mennyi olajjal kell nyakon onteni?


Kevéssel.
A legjobb egy kisebb méretű zárható tetejű műa. vödröt rendszeresíteni erre a célra, akkor amit kinyomkodsz belőle fölöslegeset, abba vissza tudod csurgatni, meg amit kiöntesz, de nem használsz el, elállhat benne a következő légszűrőmosásig.
Ja, ha érzékenyebb a bőröd az ilyesmire vagy zavar, hogy szűrőmosás után 2-3 napig kék a körmöd széle :D , vegyél fel gumikesztyűt az olajozáshoz!

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 18, 0:30 ]
Hozzászólás témája: 

kb egy deci... de jól oszlasd el!! ne legyen foltos!! mindenhol egyenletes legyen.. kb 5-10 perc és kitérhálósodik az olaj. utána már nem tudod eloszlatni. én gázolajban mostam- utána brigéciolban-majd vízzel- felakasztod-kiszárítod-majd kompresszorral (ha van) ki lehet még belülről fúvatni. érdemes tartani 2-3 légszűrőt csarére.(beolajozatlanul.)

lehet kapni un. filterskint. ez egy vékony harisnya szerű sapka. ráhúzod a légszűrőre és így 3 filterskincserével kiváltasz 3 légszűrőmosást,mivel ez kivül tartja a koszt,és jóval egyszerűbb tisztítani. 3db/csomag

Szerző:  faki [ 2006 dec. 18, 9:37 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
A legjobb egy kisebb méretű zárható tetejű műa. vödröt rendszeresíteni erre a célra, akkor amit kinyomkodsz belőle fölöslegeset, abba vissza tudod csurgatni, meg amit kiöntesz, de nem használsz el, elállhat benne a következő légszűrőmosásig.


Azt nem is írtam, hogy a jól használható, de nem túl olcsó spray helyett pumpás (pl. ablaktisztítós) flakonból nyomkodom rá az olajat. Nekem így egyszerűbbnek és gazdaságosabbnak tűnik.

Szerző:  faki [ 2006 dec. 18, 9:41 ]
Hozzászólás témája: 

Gabesz írta:
én gázolajban mostam- utána brigéciolban


Ez nem biztos, hogy túl jó hatással van a szivacs élettartamára. :shock:

Másrészt én nagyon elcsodálkoztam a légszűrőtisztító (Putoline) hatásán, amikor először kipróbáltam. Nagyon gyorsan kihoz minden koszt és hamar meg is szárad. Hátránya, hogy csak 4 v. 5 literes kiszerelésben van, de jó sokáig elég.

Szerző:  nilrem [ 2006 dec. 18, 10:42 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
Gabesz írta:
én gázolajban mostam- utána brigéciolban


Ez nem biztos, hogy túl jó hatással van a szivacs élettartamára. :shock:

Másrészt én nagyon elcsodálkoztam a légszűrőtisztító (Putoline) hatásán, amikor először kipróbáltam. Nagyon gyorsan kihoz minden koszt és hamar meg is szárad. Hátránya, hogy csak 4 v. 5 literes kiszerelésben van, de jó sokáig elég.

Motorex cuccal mostam ki az 1 literes kiszereles, es ez is nagyon gyorsan tisztava varazsolta. Kesztyus otlet az jo, gaz lenne most a karacsonyi partyk idejen kek kezzel maszkalni.

Szerző:  gencsydani [ 2006 dec. 18, 10:50 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
Gabesz írta:
én gázolajban mostam- utána brigéciolban


Ez nem biztos, hogy túl jó hatással van a szivacs élettartamára. :shock:

Másrészt én nagyon elcsodálkoztam a légszűrőtisztító (Putoline) hatásán, amikor először kipróbáltam. Nagyon gyorsan kihoz minden koszt és hamar meg is szárad. Hátránya, hogy csak 4 v. 5 literes kiszerelésben van, de jó sokáig elég.


Putoline az vifílkosztet? Nekem lassan aktuális volna a beszerzés, mert az 1 l Motorex már majdnem teljesen elfogyott (asszem még az EXC-hez vettem :D ).

Szerző:  faki [ 2006 dec. 18, 12:17 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
Putoline az vifílkosztet? Nekem lassan aktuális volna a beszerzés, mert az 1 l Motorex már majdnem teljesen elfogyott (asszem még az EXC-hez vettem :D ).


Kb. 4500 Ft volt a 4 literes az Aunernél, de vagy 1,5-2 éve vettem. :)

Szerző:  gencsydani [ 2006 dec. 18, 13:24 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
gencsydani írta:
Putoline az vifílkosztet? Nekem lassan aktuális volna a beszerzés, mert az 1 l Motorex már majdnem teljesen elfogyott (asszem még az EXC-hez vettem :D ).


Kb. 4500 Ft volt a 4 literes az Aunernél, de vagy 1,5-2 éve vettem. :)


Akkor az tök olcsó, az 1 l Motorex 1900 Ft! Igaz, mikor a mostanit vettem (2,5 éve kb.), akkor is ennyi volt :D

Szerző:  Gabesz [ 2006 dec. 18, 21:58 ]
Hozzászólás témája: 

azt én nem gondoltam,hogy ilyen drága kotyvalékokkal dolgoztok:) az én módszerem a régi hagyományos..viszont ezerszer olcsóbb!! egy 10 literes zárható vödörben van 5-6 liter gázolaj,az alján ülepítő szita ,így mindig (2 ) évig tiszta a gázolaj. ugyanígy a brigéciol... a víz meg folyik a csapból.

és egyálltalán nem bántja a légszűrőt egyik anyag sem... a benzin feloldja a ragasztást! abban nem szabad mosni!
ja és mikor a brigéciolban kinyomkodom(2fázis) utána meg a víz ,nyom nélkül leviszi a kezemről az olajat. nem bohóckodok kesztyűben! a légyszűrőolajzást meg vékony szemeteszsákban kell csinálni okosok:)) abban kell átnyomkodni.átlátszóban.

Szerző:  gencsydani [ 2006 dec. 19, 10:45 ]
Hozzászólás témája: 

Gabesz írta:
azt én nem gondoltam,hogy ilyen drága kotyvalékokkal dolgoztok:) az én módszerem a régi hagyományos..viszont ezerszer olcsóbb!! egy 10 literes zárható vödörben van 5-6 liter gázolaj,az alján ülepítő szita ,így mindig (2 ) évig tiszta a gázolaj. ugyanígy a brigéciol... a víz meg folyik a csapból.

és egyálltalán nem bántja a légszűrőt egyik anyag sem... a benzin feloldja a ragasztást! abban nem szabad mosni!
ja és mikor a brigéciolban kinyomkodom(2fázis) utána meg a víz ,nyom nélkül leviszi a kezemről az olajat. nem bohóckodok kesztyűben! a légyszűrőolajzást meg vékony szemeteszsákban kell csinálni okosok:)) abban kell átnyomkodni.átlátszóban.


Nekem az 1 liter légszűrőmosó 2,5 év (~20e km) alatt fogyott el. Ennél sztem a gázolaj+brigéciol kombó drágább megoldás...

Szerző:  faki [ 2006 dec. 19, 19:51 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
Nekem az 1 liter légszűrőmosó 2,5 év (~20e km) alatt fogyott el. Ennél sztem a gázolaj+brigéciol kombó drágább megoldás...


Főleg, hogy a Brigéciol literje is már lassan közelit az 1000 Ft-hoz. De persze mindenki azt használ, ami szimpatikus neki. :-)

Szerző:  gencsydani [ 2006 dec. 21, 7:36 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
gencsydani írta:
Nekem az 1 liter légszűrőmosó 2,5 év (~20e km) alatt fogyott el. Ennél sztem a gázolaj+brigéciol kombó drágább megoldás...


Főleg, hogy a Brigéciol literje is már lassan közelit az 1000 Ft-hoz. De persze mindenki azt használ, ami szimpatikus neki. :-)


Ezért írtam én is (bár én nemrég 700-ért vettem Brigéciolt, de azt is sokalltam erősen)!
Amúgy meg de! :P

Szerző:  TOM [ 2007 jan. 08, 22:05 ]
Hozzászólás témája: 

Nektek kb mennyit fogyaszt a 640-esetek?Asszem nekem a 6 lityó normális nem?TOM

Szerző:  faki [ 2007 jan. 09, 12:57 ]
Hozzászólás témája: 

TOM írta:
Nektek kb mennyit fogyaszt a 640-esetek?Asszem nekem a 6 lityó normális nem?TOM


Szerintem az reális, mert emberfüggő is. Ha jól emlékszem nekem 5 liter alá még nem nagyon ment, de a legtöbb se volt 6,5. Átlagban 5,5 körül számolhatok, nem vagyok egy motorgyilkos alkat (azt hiszem :roll: ).

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 jan. 09, 13:08 ]
Hozzászólás témája: 

Hm... Visszakeresgélek emlékileg:

Én az utazó átlagomat (130-as tempóval) olyan 6l-re lőném be. Egy lassú túrán (80-90-es utazó, szolíd gyorsításokkal) kb. 4.2-őt evett, de az extrém volt.

Városban SM kerekekkel és enduro áttétellel 7.5-8 körül volt a haladós (durva :) ) közlekedés és a Ringen közel 9l-t meg lehetett vele etetni.

Normál utazó tempóval, amikor nem volt eszetlenkedés, de nem volt autópálya sem, 5-5.5 körül evett. SM kerekkekel és enduro áttétellel (kb. 8-10%-kal forgott többet a blokk) aszfalton általában +0.5l volt a fogyasztás, igaz biztosan gyorsabban is mentem vele.

Szerző:  nilrem [ 2007 jan. 15, 16:31 ]
Hozzászólás témája: 

Legszuro temat nezegettem: szepen tulestem par hete az elso tisztitason.
Feltunt hogy a deckni belso felen is van szuro-fele nem csak a nagy szivacs maga. Azt is kell tisztogatni, ha igen mi a javasolt modszer.
Ilyesmire gondolok:
http://www.enduro-store.de/store4.0/tec ... 0a5d3b.php

Szerző:  kope68 [ 2007 jan. 15, 18:20 ]
Hozzászólás témája: 

nilrem írta:
Legszuro temat nezegettem: szepen tulestem par hete az elso tisztitason.
Feltunt hogy a deckni belso felen is van szuro-fele nem csak a nagy szivacs maga. Azt is kell tisztogatni, ha igen mi a javasolt modszer.
Ilyesmire gondolok:
http://www.enduro-store.de/store4.0/tec ... 0a5d3b.php


Hali!

Ez nem a gyári, hanem egy un. tuning légszűrőfedél. A gyári zárt légszűrőfedél helyére teszik, könyebben jut levegőhöz a motor. Ezt nevezzük tésztaszűrőnek.
Tisztítása semmi különös, de amikor a szivacsot mosod ezt is mosd ki légszűrőmosó folyadékkal, vízzel öblítsd azt kész.

Szerző:  Mag [ 2007 jan. 20, 22:14 ]
Hozzászólás témája: 

Szevasztok!
Lenne egy kérdésem....!
Mit érdemes tennem a motorommal,ha annak vizhütője totál vizköves...? :roll:

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 jan. 20, 23:01 ]
Hozzászólás témája: 

?????

Gondolom valami, a háztartásokban is használható vízkőmentesítő ami a fémet nem bántja ezen is segít - ioncserélt vízzel kell nagyon alaposan átöblögetni. De ha a hűtőd vízköves valszeg minden más is az, nem? Pl. a vízpumpa környékén sem szerencsés...

Most vetted? Hogy került bele csapvíz?

Mag írta:
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem....!
Mit érdemes tennem a motorommal,ha annak vizhütője totál vizköves...? :roll:

Szerző:  Fox [ 2007 jan. 21, 10:19 ]
Hozzászólás témája: 

Az milyen olcsó móka lehet te...
De amúgy muterom a kávéfőzővel is azt szokta hogy beleönti a vízkőoldót és lefőzi. Aztán sima vízzel vagy 5ször átfőzi és kész.
Valami hasonlót próbálj meg sztem :?

:idea:

Szerző:  Mag [ 2007 jan. 21, 14:20 ]
Hozzászólás témája: 

Ok!
Köszönöm!
Amugy igen most vettem és rejtegetett egy ilyen szép meglepetést... :(
De megoldom...

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 jan. 22, 1:16 ]
Hozzászólás témája: 

Hát ha a többi részével is ennyire jól bántak... :(

Mag írta:
Ok!
Köszönöm!
Amugy igen most vettem és rejtegetett egy ilyen szép meglepetést... :(
De megoldom...

Szerző:  Mag [ 2007 jan. 22, 10:57 ]
Hozzászólás témája: 

Most már minden rendben!
Tiszta mint újkorában! :)

Még egy kérdés...:
Mitöl lehet hogy indításnál az inditó motor csak kattog,nem hajtja meg a motort...?De,ha a berugóval megmozgatom akkor meghajtja! :-k

Szerző:  MCSABA [ 2007 jan. 22, 16:37 ]
Hozzászólás témája: 

az én lc4-em is produkálja(melegen) hogy nem forditja át az öninditó szerintem nem gáz -sőt egy ismerősé is csinálja-.süritésen áll meg a dugó.picit meghúzod a dekompresszort inditózás közben és ok! modjuk hogy az automata dekó.ijenkor "hol van"azt nem tudom

Szerző:  xerxesza [ 2007 jan. 22, 16:41 ]
Hozzászólás témája: 

MCSABA írta:
az én lc4-em is produkálja(melegen) hogy nem forditja át az öninditó szerintem nem gáz -sőt egy ismerősé is csinálja-.süritésen áll meg a dugó.picit meghúzod a dekompresszort inditózás közben és ok! modjuk hogy az automata dekó.ijenkor "hol van"azt nem tudom


Ez így nekem is, de nem kattog, csak egyszerűen nem forog, küzd. És ilyenkor ráhúzok a dekora, és indul is.

Szerző:  nilrem [ 2007 jan. 22, 17:11 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
MCSABA írta:
az én lc4-em is produkálja(melegen) hogy nem forditja át az öninditó szerintem nem gáz -sőt egy ismerősé is csinálja-.süritésen áll meg a dugó.picit meghúzod a dekompresszort inditózás közben és ok! modjuk hogy az automata dekó.ijenkor "hol van"azt nem tudom


Ez így nekem is, de nem kattog, csak egyszerűen nem forog, küzd. És ilyenkor ráhúzok a dekora, és indul is.

De ez csak akkor fordul elo a lefullasztjatok nem? Normalis leallitasnal soha. Legalabbis nalam.

Szerző:  xerxesza [ 2007 jan. 22, 17:52 ]
Hozzászólás témája: 

nilrem írta:
xerxesz írta:
MCSABA írta:
az én lc4-em is produkálja(melegen) hogy nem forditja át az öninditó szerintem nem gáz -sőt egy ismerősé is csinálja-.süritésen áll meg a dugó.picit meghúzod a dekompresszort inditózás közben és ok! modjuk hogy az automata dekó.ijenkor "hol van"azt nem tudom


Ez így nekem is, de nem kattog, csak egyszerűen nem forog, küzd. És ilyenkor ráhúzok a dekora, és indul is.

De ez csak akkor fordul elo a lefullasztjatok nem? Normalis leallitasnal soha. Legalabbis nalam.


Mondjuk én pirosgombbal szoktam "megölni".

Szerző:  nilrem [ 2007 jan. 22, 20:11 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
nilrem írta:
xerxesz írta:
MCSABA írta:
az én lc4-em is produkálja(melegen) hogy nem forditja át az öninditó szerintem nem gáz -sőt egy ismerősé is csinálja-.süritésen áll meg a dugó.picit meghúzod a dekompresszort inditózás közben és ok! modjuk hogy az automata dekó.ijenkor "hol van"azt nem tudom


Ez így nekem is, de nem kattog, csak egyszerűen nem forog, küzd. És ilyenkor ráhúzok a dekora, és indul is.

De ez csak akkor fordul elo a lefullasztjatok nem? Normalis leallitasnal soha. Legalabbis nalam.


Mondjuk én pirosgombbal szoktam "megölni".

Eloiras szerint gyujtaskapcsolo, de ennek akkor sem lehet oka a leirt jelenseg

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 jan. 23, 2:06 ]
Hozzászólás témája: 

Ritkán nekem is előfordult (LC4), hogy a dugattyú rossz pozícióban állt meg, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány alkalommal - én is a pirossal állítottam le az esetek döntő többségében.
Ha "kattog", akkor akksi, ilyenkor is segíthet a deko pár mm-es megemelése, de én inkább a csatlakozásokat szedném szét az akksin, megtisztogatnám/csiszolnám, aztán újra össze. Ha ezután is csinálja és az önindító csatlakozói is tiszták, akkor akksicsere várható, mert a kapacitásával gondok vannak.

Szepy

nilrem írta:
xerxesz írta:
nilrem írta:
xerxesz írta:
MCSABA írta:
az én lc4-em is produkálja(melegen) hogy nem forditja át az öninditó szerintem nem gáz -sőt egy ismerősé is csinálja-.süritésen áll meg a dugó.picit meghúzod a dekompresszort inditózás közben és ok! modjuk hogy az automata dekó.ijenkor "hol van"azt nem tudom


Ez így nekem is, de nem kattog, csak egyszerűen nem forog, küzd. És ilyenkor ráhúzok a dekora, és indul is.

De ez csak akkor fordul elo a lefullasztjatok nem? Normalis leallitasnal soha. Legalabbis nalam.


Mondjuk én pirosgombbal szoktam "megölni".

Eloiras szerint gyujtaskapcsolo, de ennek akkor sem lehet oka a leirt jelenseg

Szerző:  MCSABA [ 2007 jan. 23, 19:48 ]
Hozzászólás témája: 

mostmár csak az a kérdés milyen gyakran fordul elő. én még mindig azt mondom ritkán jelentkezhet,de természetesen nem minden inditásnál.a gyakoriságot viszont nem közölted!

Szerző:  TOM [ 2007 jan. 23, 20:10 ]
Hozzászólás témája: 

Nálam is van ilyen jelenség kb minden 20.indításnál,esetleg sűrűbben ha gyenge az aksi(az akkut egyébként 1-2hosszabb önindítózás rendesen megterheli).Én indításnál kis deko-t húzok neki,és igy kiküszöbölhető a jelenség...TOM

Szerző:  xerxesza [ 2007 jan. 23, 21:05 ]
Hozzászólás témája: 

MCSABA írta:
mostmár csak az a kérdés milyen gyakran fordul elő. én még mindig azt mondom ritkán jelentkezhet,de természetesen nem minden inditásnál.a gyakoriságot viszont nem közölted!


Nekem most hétvégén elég gyakran előjött, mondjuk minden 2. indításnál, de lehet, hogy csak hideg volt, vagy unta a banánt, vagy mittomén. Vagy döglik az akksim (2ésfél éves, kicsit korai lenne)

Szerző:  KTMSzepy [ 2007 jan. 23, 21:53 ]
Hozzászólás témája: 

3 éves akksi már öregnek számít, motorban kevés éri meg a 2 évet - csak ha jó minőségű és rendszeresen használják, ill. az elektronika is rendben van...

Szepy

xerxesz írta:
MCSABA írta:
mostmár csak az a kérdés milyen gyakran fordul elő. én még mindig azt mondom ritkán jelentkezhet,de természetesen nem minden inditásnál.a gyakoriságot viszont nem közölted!


Nekem most hétvégén elég gyakran előjött, mondjuk minden 2. indításnál, de lehet, hogy csak hideg volt, vagy unta a banánt, vagy mittomén. Vagy döglik az akksim (2ésfél éves, kicsit korai lenne)

Szerző:  nilrem [ 2007 jan. 24, 10:08 ]
Hozzászólás témája: 

KTMSzepy írta:
3 éves akksi már öregnek számít, motorban kevés éri meg a 2 évet - csak ha jó minőségű és rendszeresen használják, ill. az elektronika is rendben van...

Szepy

xerxesz írta:
MCSABA írta:
mostmár csak az a kérdés milyen gyakran fordul elő. én még mindig azt mondom ritkán jelentkezhet,de természetesen nem minden inditásnál.a gyakoriságot viszont nem közölted!


Nekem most hétvégén elég gyakran előjött, mondjuk minden 2. indításnál, de lehet, hogy csak hideg volt, vagy unta a banánt, vagy mittomén. Vagy döglik az akksim (2ésfél éves, kicsit korai lenne)

Gyari aksit 5 eves koraban csaptak ki az en gepembol. Nalam sima inditasnal soha nincs ilyen.

Szerző:  xerxesza [ 2007 jan. 24, 10:57 ]
Hozzászólás témája: 

KTMSzepy írta:
3 éves akksi már öregnek számít, motorban kevés éri meg a 2 évet - csak ha jó minőségű és rendszeresen használják, ill. az elektronika is rendben van...

Szepy


Akkor akár ez is lehet.

Szerző:  TOM [ 2007 jan. 27, 16:19 ]
Hozzászólás témája: 

Mi van ha full synt. olaj van a blokkban,és én szintén full synt.-al töltöm utána ,de nem ugyanolyan márkájúval?Mennyi olajat eszik nálatok az lc4 pár száz km alatt??? :roll: :roll: TOM

Szerző:  gencsydani [ 2007 jan. 27, 16:38 ]
Hozzászólás témája: 

TOM írta:
Mi van ha full synt. olaj van a blokkban,és én szintén full synt.-al töltöm utána ,de nem ugyanolyan márkájúval?Mennyi olajat eszik nálatok az lc4 pár száz km alatt??? :roll: :roll: TOM


Ha ugyanolyan viszkozitású és teljesítményszintű, akkor semmi.
Olajfogyasztás erősen változó (sokmindentől függ), nagyon alacsony vagy nagyon magas fordulaton ehet akár 1 dl-t is 100 km-en.

Szerző:  TOM [ 2007 jan. 27, 16:42 ]
Hozzászólás témája: 

Ja és mi a véleményetek arról hogy mennyit lehet kerekezni az lc4 el a motor károsodása nélkül...Azt mondják hogy az elöl lévő oljpumpa miatt ha kiáll kerékre a gép akkor nem jut a pumpához olaj...Véleményem szerint 40-50 m -től még nem lehet baja,ha profi az olaj.TOM
:evil: :evil: :evil:

Oldal: 1 / 38 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/