KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 28, 10:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 25, 19:56 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
tab28 írta:
Sziasztok!

Tudnátok nekem vélem mondani erről a használt motorról: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... to-7677523

Szerintetek megéri? egyáltalán ha nincs papírja akkor mennyibe kerülhet forgalomba helyezni? Köszi!


Ha egyáltalán nincs papírja, akkor nehéz lesz forgalomba helyezni!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 25, 21:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
szabcsab írta:
tab28 írta:
Sziasztok!

Tudnátok nekem vélem mondani erről a használt motorról: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... to-7677523

Szerintetek megéri? egyáltalán ha nincs papírja akkor mennyibe kerülhet forgalomba helyezni? Köszi!


Ha egyáltalán nincs papírja, akkor nehéz lesz forgalomba helyezni!


Ha úgy nézzük, hogy nincs és nem is volt forgalomba helyezve. De meg vannak az alap papírjai. Akkor? :wink: Nem értek ilyenekhez....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 25, 21:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
tab28 írta:
szabcsab írta:
tab28 írta:
Sziasztok!

Tudnátok nekem vélem mondani erről a használt motorról: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... to-7677523

Szerintetek megéri? egyáltalán ha nincs papírja akkor mennyibe kerülhet forgalomba helyezni? Köszi!


Ha egyáltalán nincs papírja, akkor nehéz lesz forgalomba helyezni!


Ha úgy nézzük, hogy nincs és nem is volt forgalomba helyezve. De meg vannak az alap papírjai. Akkor? :wink: Nem értek ilyenekhez....


Mért nem kérded meg az eladót, mi van hozzá, addig feleslegesen tépjük a szánkat :Think

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 25, 21:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Ha egyáltalán nincs papírja, akkor nehéz lesz forgalomba helyezni![/quote]

Ha úgy nézzük, hogy nincs és nem is volt forgalomba helyezve. De meg vannak az alap papírjai. Akkor? :wink: Nem értek ilyenekhez....[/quote]

Mért nem kérded meg az eladót, mi van hozzá, addig feleslegesen tépjük a szánkat :Think[/quote]

Az lesz, az lesz de csak holnap.... de áhhh ma álltunk a dugóban a budakeszi úton és elhúzott mellettünk egy lc4.....pont le volt húzva az ablak.. szóval most nagyon nem bírok magammal :cry


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 25, 22:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Ha úgy nézzük, hogy nincs és nem is volt forgalomba helyezve. De meg vannak az alap papírjai. Akkor?


Akkor sem, mivel nem teljesíti a ma érvényes környezetvédelmi f@szságokat.

Amúgy a hirdetésben lévő motor a legnagyobb jóindulattal is maximum 2002-es lehet, úgyhogy innentől kezdve az eladó többi állítását is csak ennyire szabad komolyan venni :fuck

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 25, 22:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
Ha úgy nézzük, hogy nincs és nem is volt forgalomba helyezve. De meg vannak az alap papírjai. Akkor?


Akkor sem, mivel nem teljesíti a ma érvényes környezetvédelmi f@szságokat.

Amúgy a hirdetésben lévő motor a legnagyobb jóindulattal is maximum 2002-es lehet, úgyhogy innentől kezdve az eladó többi állítását is csak ennyire szabad komolyan venni :fuck


Értem. És mondjuk erre mit mondanál? : http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... c4-7686506

Én nem igazán értek a KTM-ek hez, ezért kérem ki a véleményeteket. Köszi a megértést és a segítséget! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 25, 23:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
tab28 írta:
Értem. És mondjuk erre mit mondanál? : http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... c4-7686506

Én nem igazán értek a KTM-ek hez, ezért kérem ki a véleményeteket. Köszi a megértést és a segítséget! :)


Szerintem nem gyári a műszeregység, hanem kókányolt, akkor még hagyományos Km óra volt rajtuk, nem digitális!
Meg szerintem egy 14 éves motornál a 18 ezer Km nagyon hihetetlennek tűnik, évente ~ 1300 Km :Think

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 26, 11:29 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 nov. 07, 22:09
Hozzászólások: 258
Tartózkodási hely: Sárospatak
Sziasztok!
Van valakinek információja erről: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-7751563 az LC4-ről?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 26, 21:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
Szerintem nem gyári a műszeregység, hanem kókányolt, akkor még hagyományos Km óra volt rajtuk, nem digitális!
Meg szerintem egy 14 éves motornál a 18 ezer Km nagyon hihetetlennek tűnik, évente ~ 1300 Km :Think


És elég gyanús az is hogy a bal oldaláról nincs egy kép sem... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 27, 12:06 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gyurci írta:
Sziasztok!
Van valakinek információja erről: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... re-7751563 az LC4-ről?

Ismerős a gép. Szerintem a KTM Budapestnél volt anno. Nem tudom, ők léteznek-e még, de ha igen, egy telefont megérhet.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 márc. 27, 12:08 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
szabcsab írta:
Szerintem nem gyári a műszeregység, hanem kókányolt, akkor még hagyományos Km óra volt rajtuk, nem digitális!
Meg szerintem egy 14 éves motornál a 18 ezer Km nagyon hihetetlennek tűnik, évente ~ 1300 Km :Think


És elég gyanús az is hogy a bal oldaláról nincs egy kép sem... :Think

Ott volt a fal, és nem fért hozzá a fotóművész ;)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 10, 18:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 30, 9:18
Hozzászólások: 4
Hali most vettem egy 98 as lc4 620-at és szétkaptam leszeretném cserélni az olajat meg a szűrőket az olaj már megvan azzal nincsen gond de szűrőt nem találok sehol valaki ha linkelne nekem megköszönném előre is köszönöm Szilárd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 28, 7:56 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nohátugye. Szétszedtem. Úgy ezer éve (nem nézem vissza, mikor is ;) ). Majd lett bele kábelköteg. Majd rossz lett a köteg. Visszaküldtem. Devégülis most összeraktam. Amit viszont megcsináltam, hogy a karbit szétszedtem, kifújkáltam. Igazából nem találtam benne rendellenesnek tűnő dolgot.
Aztán a kábelekkel kicsit még gondban voltam, mert persze mindent körbefotóztam, de amikor összeraktam volna, akkor kiderült, hogy mégse. És hát maradtak végek, amiket nem tudtam hova kell dugni. De persze a térkép meg a táj nem egyezett, vagyis a kapcsolási rajznak annyi köze volt a motorhoz, hogy az is KTM. De végülis meglett.
Aztán berúgtam, beindult. Örültem. Önindítóval továbbra sem. De rúgásra könnyen. Viszont most meleg van. Majd jövő télen kiderül, hogy mit is csináltam :)
Aztán még kicsit rám ijesztett. Másnap beindítom, beindul. Húzom a gázt, hörög, lefullad. Namégegyszer, ugyanez. Hámondom. Vagy nincsen benzin, vagy bármimás. Hoztam benzint, töltöttem bele, szerencsére csak ~1 litert. Nézem, benzinszag van. És a motor alján meg tócsa. Nahát, ennek nem kéne... És tényleg nem. A 7 cm-es kis köcsög benzincső gyakorlatilag szétmálott. Csere, és most megy.
Mostmár csak le kéne vizsgáztatni :) Mert a sok állásban az is elmúlt róla!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 ápr. 28, 8:25 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
xerxesza írta:
Nohátugye. Szétszedtem. Úgy ezer éve (nem nézem vissza, mikor is ;) ). Majd lett bele kábelköteg. Majd rossz lett a köteg. Visszaküldtem. Devégülis most összeraktam. Amit viszont megcsináltam, hogy a karbit szétszedtem, kifújkáltam. Igazából nem találtam benne rendellenesnek tűnő dolgot.
Aztán a kábelekkel kicsit még gondban voltam, mert persze mindent körbefotóztam, de amikor összeraktam volna, akkor kiderült, hogy mégse. És hát maradtak végek, amiket nem tudtam hova kell dugni. De persze a térkép meg a táj nem egyezett, vagyis a kapcsolási rajznak annyi köze volt a motorhoz, hogy az is KTM. De végülis meglett.
Aztán berúgtam, beindult. Örültem. Önindítóval továbbra sem. De rúgásra könnyen. Viszont most meleg van. Majd jövő télen kiderül, hogy mit is csináltam :)
Aztán még kicsit rám ijesztett. Másnap beindítom, beindul. Húzom a gázt, hörög, lefullad. Namégegyszer, ugyanez. Hámondom. Vagy nincsen benzin, vagy bármimás. Hoztam benzint, töltöttem bele, szerencsére csak ~1 litert. Nézem, benzinszag van. És a motor alján meg tócsa. Nahát, ennek nem kéne... És tényleg nem. A 7 cm-es kis köcsög benzincső gyakorlatilag szétmálott. Csere, és most megy.
Mostmár csak le kéne vizsgáztatni :) Mert a sok állásban az is elmúlt róla!



:yeah

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 14:22 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
És levizsgázott! Dudál, világít, röfög, hörög :)
Van egy furcsaság, hogy amíg be nem melegszik addig gázra fullad, de melegen már jó, viszont mintha jobban indulna, de most megint 30 fok van, nehéz megmondani. Csak ezért meg nem fogom elvinni az Antarktiszra.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 16:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesza írta:
És levizsgázott! Dudál, világít, röfög, hörög :)
Van egy furcsaság, hogy amíg be nem melegszik addig gázra fullad, de melegen már jó, viszont mintha jobban indulna, de most megint 30 fok van, nehéz megmondani. Csak ezért meg nem fogom elvinni az Antarktiszra.


Jövök :peace:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 30, 14:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2012 jún. 27, 22:46
Hozzászólások: 9
üdv.

640 lc4 kilométerspirálom ismét szétszakadt, régebben említett valaki egy szakit pesten aki a bolti ár töredékéért megcsinálja.
Írjatok légyszi kontaktot!
köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 30, 20:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
bnc írta:
640 lc4 kilométerspirálom ismét szétszakadt, régebben említett valaki egy szakit pesten aki a bolti ár töredékéért megcsinálja.


Sok évvel ezelőtt voltam náluk ilyesmikkel, akkor olcsón és gyorsan megoldottak minden ilyen problémát:
http://automuszer.eu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 06, 17:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 máj. 19, 16:24
Hozzászólások: 25
Üdv.

Tudna nekem segíteni valaki abban,hogy 2003-as LC4-hez hol találhatok robbantott ábrákat ?

Előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 06, 20:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Ha alkatrészkatalógusra gondolsz, akkor akár itt is: http://www.ktmpartfinder.com/

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 07, 0:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 máj. 19, 16:24
Hozzászólások: 25
gencsydani írta:
Ha alkatrészkatalógusra gondolsz, akkor akár itt is: http://www.ktmpartfinder.com/

Ez egész jónak tűnik.Esetleg van másik oldal is vagy akár "PDF" formátumban robbantott ábrák ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 07, 10:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Szervizkönyv van pdf-ben: http://www.carlsalter.com/pdfs/KTM_400- ... Manual.pdf

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 12, 9:26 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Na, én is kérdezek. Mert ti mind olyan okosok vagytok :)

LC4 karbit szétszedtem, vetettem rá gyógypillantást, megpucoltam, habár nem volt koszos, összeraktam. Most a motor megyen, ez már részsiker ;) DE! Kicsi szivatóval berúgom, szépen röfög alapjáraton, elkezd bemelegedni, és amikor már félig meleg, akkor gázra megfullad. Hidegen nem, meg melegen sem. Mindkét szélső állapotban szépen veszi a gázt, és mondja, hogy röff. De félmelegen fullad. Ami azért vicces, mert berúgom, sisak fel, ráül, egy, böff. Leáll. És akkor innen:

Repeat
berúg;
vár;
kicsi gáz;
until böff;
Elindul;

Demé?

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 12, 15:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
xerxesza írta:
Na, én is kérdezek. Mert ti mind olyan okosok vagytok :)

LC4 karbit szétszedtem, vetettem rá gyógypillantást, megpucoltam, habár nem volt koszos, összeraktam. Most a motor megyen, ez már részsiker ;) DE! Kicsi szivatóval berúgom, szépen röfög alapjáraton, elkezd bemelegedni, és amikor már félig meleg, akkor gázra megfullad. Hidegen nem, meg melegen sem. Mindkét szélső állapotban szépen veszi a gázt, és mondja, hogy röff. De félmelegen fullad. Ami azért vicces, mert berúgom, sisak fel, ráül, egy, böff. Leáll. És akkor innen:

Repeat
berúg;
vár;
kicsi gáz;
until böff;
Elindul;

Demé?

Hi,

nem vagyok motor doki de a munkám során turbo gépek gyujtását is kell állítanom, így ha gázra fullad azt mondanám túl sok a nyál neki.
Vagy nekem kocsimnál volt hogy a "hozzáértő" szerelő elrakta a vezérlést eggyel és az csinált hasonlót is (amellett hogy 8-9 helyett 14-et evett).

Azért remélem valaki tud típus specifikusabbat is :D

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 12, 15:38 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
stockigabi írta:
xerxesza írta:
Na, én is kérdezek. Mert ti mind olyan okosok vagytok :)

LC4 karbit szétszedtem, vetettem rá gyógypillantást, megpucoltam, habár nem volt koszos, összeraktam. Most a motor megyen, ez már részsiker ;) DE! Kicsi szivatóval berúgom, szépen röfög alapjáraton, elkezd bemelegedni, és amikor már félig meleg, akkor gázra megfullad. Hidegen nem, meg melegen sem. Mindkét szélső állapotban szépen veszi a gázt, és mondja, hogy röff. De félmelegen fullad. Ami azért vicces, mert berúgom, sisak fel, ráül, egy, böff. Leáll. És akkor innen:

Repeat
berúg;
vár;
kicsi gáz;
until böff;
Elindul;

Demé?

Hi,

nem vagyok motor doki de a munkám során turbo gépek gyujtását is kell állítanom, így ha gázra fullad azt mondanám túl sok a nyál neki.
Vagy nekem kocsimnál volt hogy a "hozzáértő" szerelő elrakta a vezérlést eggyel és az csinált hasonlót is (amellett hogy 8-9 helyett 14-et evett).

Azért remélem valaki tud típus specifikusabbat is :D

üdv,
Gábor

Fogyasztást mondjuk azóta még nem néztem. Lehet, hogy sokat is eszik, nemtom. Vezérléshez nem nyúltam, remélem ott nincsen gond. Meg mondjuk azt lehet, hogy melegen is csinálná.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 13, 13:21 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
xerxesza írta:
Na, én is kérdezek. Mert ti mind olyan okosok vagytok :)

LC4 karbit szétszedtem, vetettem rá gyógypillantást, megpucoltam, habár nem volt koszos, összeraktam. Most a motor megyen, ez már részsiker ;) DE! Kicsi szivatóval berúgom, szépen röfög alapjáraton, elkezd bemelegedni, és amikor már félig meleg, akkor gázra megfullad. Hidegen nem, meg melegen sem. Mindkét szélső állapotban szépen veszi a gázt, és mondja, hogy röff. De félmelegen fullad. Ami azért vicces, mert berúgom, sisak fel, ráül, egy, böff. Leáll. És akkor innen:

Repeat
berúg;
vár;
kicsi gáz;
until böff;
Elindul;

Demé?


Még szivatón van, mikor fullad?
Enyém azt csinálta.
Vissza kell tolni, aszt jóól van.
:yeah

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 14, 10:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 máj. 19, 16:24
Hozzászólások: 25
Üdv.


KTM 640 LC4 2003 . Bár a könyve nem ezt írja,de jó bele a 10W60 Motul olaj ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 14, 17:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Motul mi?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 16, 14:58 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Sanyi írta:
xerxesza írta:
Na, én is kérdezek. Mert ti mind olyan okosok vagytok :)

LC4 karbit szétszedtem, vetettem rá gyógypillantást, megpucoltam, habár nem volt koszos, összeraktam. Most a motor megyen, ez már részsiker ;) DE! Kicsi szivatóval berúgom, szépen röfög alapjáraton, elkezd bemelegedni, és amikor már félig meleg, akkor gázra megfullad. Hidegen nem, meg melegen sem. Mindkét szélső állapotban szépen veszi a gázt, és mondja, hogy röff. De félmelegen fullad. Ami azért vicces, mert berúgom, sisak fel, ráül, egy, böff. Leáll. És akkor innen:

Repeat
berúg;
vár;
kicsi gáz;
until böff;
Elindul;

Demé?


Még szivatón van, mikor fullad?
Enyém azt csinálta.
Vissza kell tolni, aszt jóól van.
:yeah


Visszatolom, az sok mindent megold, mert egyből leáll :D Mondjuk szerintem csak valami szivató probléma leszen.

Te, mi az a Sherco 5.1 i?? Erről lemaradtam...

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 16, 15:20 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
xerxesza írta:
Sanyi írta:
xerxesza írta:
Na, én is kérdezek. Mert ti mind olyan okosok vagytok :)

LC4 karbit szétszedtem, vetettem rá gyógypillantást, megpucoltam, habár nem volt koszos, összeraktam. Most a motor megyen, ez már részsiker ;) DE! Kicsi szivatóval berúgom, szépen röfög alapjáraton, elkezd bemelegedni, és amikor már félig meleg, akkor gázra megfullad. Hidegen nem, meg melegen sem. Mindkét szélső állapotban szépen veszi a gázt, és mondja, hogy röff. De félmelegen fullad. Ami azért vicces, mert berúgom, sisak fel, ráül, egy, böff. Leáll. És akkor innen:

Repeat
berúg;
vár;
kicsi gáz;
until böff;
Elindul;

Demé?


Még szivatón van, mikor fullad?
Enyém azt csinálta.
Vissza kell tolni, aszt jóól van.
:yeah


Visszatolom, az sok mindent megold, mert egyből leáll :D Mondjuk szerintem csak valami szivató probléma leszen.

Te, mi az a Sherco 5.1 i?? Erről lemaradtam...


Pedig már 2 éve az van.
:-)

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 16, 15:27 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Sanyi írta:
Pedig már 2 éve az van.
:-)

Mondjuk nem is tegnap láttalak utoljára ;)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 16, 21:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 máj. 19, 16:24
Hozzászólások: 25
gencsydani írta:
Motul mi?


MOTUL 10W60 7100 MA2 100% SYNTHETIC ESTER


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 16, 21:43 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Andris írta:
MOTUL 10W60 7100 MA2 100% SYNTHETIC ESTER


Nekem is olyan van benne, eddig nincs rá panaszom :yeah

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 17, 10:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 máj. 19, 16:24
Hozzászólások: 25
gencsydani írta:
Andris írta:
MOTUL 10W60 7100 MA2 100% SYNTHETIC ESTER


Nekem is olyan van benne, eddig nincs rá panaszom :yeah

Csak azon aggódtam,hogy a gépkönyv nem ezt írja elő.10w50 \ 15w50


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 17, 17:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Andris írta:
gencsydani írta:
Andris írta:
MOTUL 10W60 7100 MA2 100% SYNTHETIC ESTER


Nekem is olyan van benne, eddig nincs rá panaszom :yeah

Csak azon aggódtam,hogy a gépkönyv nem ezt írja elő.10w50 \ 15w50


Jobb a hőtűrése!
Az eddigi tapasztalatom ezzel az olajjal nagyon jó, próbáltam már többfélét is ugyanolyan viszkozitásut,
ég és föld a különbség a különböző gyártmányok között, megleszel elégedve a MOTUL 7100-al!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 jún. 24, 21:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 jún. 22, 13:36
Hozzászólások: 2
Sziasztok!
Mai napon szert tettem a régen áhított lc4 640 prestige-re!:) Paks és Pécs környékén fogok gurulgatni vele:)

A motoron van pár apróbb hiba amivel kapcsolatban a segítségeteket kérem.
Az első hogy a blokk jobb oldalán a kis ablak meg van repedve, még azis túlzás hogy szivárog az olaj, de azért kívül olajos az üveg. Ezt csak cserével lehet javítani, vagy esetleg ragasztással vagy valamivel lehet-e orvosolni?

A második dolog, a képen pirossal bekeretezett pirossal beketerezett alkatrészt (kérlek segítsetek hogy ez mi) tartó fém (sárgával) letört a felfogatásánál. Ezt a tartót az előző tulaj le is szerelte. Megmozgattam ezt a cuccot de elég stabilnak tűnt így tartó nélkül is. Szóval ezt kell-e pótolni?


Csatolmányok:
engine.jpg
engine.jpg [ 207.32 KiB | Megtekintve 50367 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 14, 9:56 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Írjatok ötleteket, mert megbolondulok. Direkt nem írom, hogy én miket gondolkodtam, csak amit tapasztaltam.

- Motor továbbra (megint) sem indul akksiról.
- Bikázva sem.
- Rúgásra simán.
- Gyújtást ráadva, csak az önindítót meghajtva külső akksiról sem!
- Gyertyavezeték leszedve: Ha rúgom, van szikra. Ha önindítózom nincs szikra (pörgeti, feszültség nem nagyon esik le, max 11V-ig). Ha külső akksiról önindítózom nincs szikra (ilyenkor ugye a saját akksi adja a 12.3V-ot)

Mondjatok valami ötletet, mert megbolondulok. Nem, nem akarom szerelőhöz vinni :)

Azt nem tudom, hogy a szikra létrejötte szempontjából mi a különbség, ha lábbal rúgom, vagy az önindító hajtja. Itt lesz a kutya elásva!!!!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 14, 10:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesza írta:
...
- Gyújtást ráadva, csak az önindítót meghajtva külső akksiról sem!
...


A fentit nem teljesen értem, hogyan valósítod meg (kimarad-e a gomb az egészből?), de ezt leszámítva arra gondolnék, hogy az indítógomb vagy a vezetékezése környékén van valami nem kívánt test, korrodálás, ilyesmi... :Think

Persze ez csak egy logikusnak gondolt tipp, mivel tudhatod, hogy mekkora műszaki zseni vagyok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 14, 10:23 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
xerxesza írta:
...
- Gyújtást ráadva, csak az önindítót meghajtva külső akksiról sem!
...


A fentit nem teljesen értem, hogyan valósítod meg (kimarad-e a gomb az egészből?), de ezt leszámítva arra gondolnék, hogy az indítógomb vagy a vezetékezése környékén van valami nem kívánt test, korrodálás, ilyesmi... :Think

Persze ez csak egy logikusnak gondolt tipp, mivel tudhatod, hogy mekkora műszaki zseni vagyok.


Igen, kimarad. Ugye a gomb meghajt egy relét, ami meghajt egy másik relét, ami gyakorlatilag az akksiról direktben ad 12V-ot az indítómotornak. Ezt a kábelt szedtem le a reléről, és adtam neki 12V-ot a külső akksiról. Gombot nem nyomtam hozzá, mert az volt az elméletem, hogy amikor berúgókarral indítom akkor sem kell gombot nyomni.
De amúgy gondoltam már arra is, hogy valami mégiscsak más lehet, amikor önindítózom, mint amikor rúgom. De erre még rá kell jönnöm.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 14, 10:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
xerxesza írta:
faki írta:
xerxesza írta:
...
- Gyújtást ráadva, csak az önindítót meghajtva külső akksiról sem!
...


A fentit nem teljesen értem, hogyan valósítod meg (kimarad-e a gomb az egészből?), de ezt leszámítva arra gondolnék, hogy az indítógomb vagy a vezetékezése környékén van valami nem kívánt test, korrodálás, ilyesmi... :Think

Persze ez csak egy logikusnak gondolt tipp, mivel tudhatod, hogy mekkora műszaki zseni vagyok.


Igen, kimarad. Ugye a gomb meghajt egy relét, ami meghajt egy másik relét, ami gyakorlatilag az akksiról direktben ad 12V-ot az indítómotornak. Ezt a kábelt szedtem le a reléről, és adtam neki 12V-ot a külső akksiról. Gombot nem nyomtam hozzá, mert az volt az elméletem, hogy amikor berúgókarral indítom akkor sem kell gombot nyomni.
De amúgy gondoltam már arra is, hogy valami mégiscsak más lehet, amikor önindítózom, mint amikor rúgom. De erre még rá kell jönnöm.


Szia!

Van különbség a rugdosós és a gombos indításnál, jól gondolod. Elvileg úgymond a rugdosásnál, nem nagyon figyel semmit, de azért az üres és a sztender kapcsoló beleszól, a gombos indításnál viszont a kuplungkarnak a kapcsolója is "asszisztál" és ha az nem jó akkor nincs szikra, de attól még az indítómotort forgatja. Én is így jártam és bogarásztam a rajzot vagy két napig mire rájöttem, mert nem volt elég egyértelmű. Valamilyen úton módon elveszi a villanyt a konditól vagy a trafótól vagy a faxom tudja, de elveszi :D, meg nekem még a a gyertyavezeték is gyanús volt, volt szikra ha felfelé volt fordítva a vezeték ha lefelé lógattam, alaphelyzet, akkor nem, na ez is adott egy két plusz őszhajszálat :D azt sem árthat kicserélni talán :D
Remélem segítettem valamit !!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 14, 11:02 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gergő írta:
Szia!

Van különbség a rugdosós és a gombos indításnál, jól gondolod. Elvileg úgymond a rugdosásnál, nem nagyon figyel semmit, de azért az üres és a sztender kapcsoló beleszól, a gombos indításnál viszont a kuplungkarnak a kapcsolója is "asszisztál" és ha az nem jó akkor nincs szikra, de attól még az indítómotort forgatja. Én is így jártam és bogarásztam a rajzot vagy két napig mire rájöttem, mert nem volt elég egyértelmű. Valamilyen úton módon elveszi a villanyt a konditól vagy a trafótól vagy a faxom tudja, de elveszi :D, meg nekem még a a gyertyavezeték is gyanús volt, volt szikra ha felfelé volt fordítva a vezeték ha lefelé lógattam, alaphelyzet, akkor nem, na ez is adott egy két plusz őszhajszálat :D azt sem árthat kicserélni talán :D
Remélem segítettem valamit !!


Igen, ez tökre segít, mert ilyesmire gondolok én is!

Jó ötlet a kuplung. Megnézem! Meg a rajz alapján még van oldalsztender kapcsoló is, de a valóságban nincs. Vagy csak nem találom.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 0:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
Sziasztok,

Van valakinek itt Duke 390-ese rajtam kívül?
Kicsit izgalmasat művel az enyém:
Hidegen kis gázt kell adni hogy induljon, indítás után 20-30 mp el van egy kis füstje ami fehéres, de néha kicsit mintha olaj szagú lenne. 1000km nél első olajcserén Motul 15W50 5100-at kapott és megevett belőle 3-3,5 dl-t 2000 km alatt.
3300 nál cseréltettem Motorex Top Speed 4T 15W50 re épp nézem hogy ezt eszi-e.
3600 km van most épp benne.
A hideg indítás problémája miatt a tárolt változókat kiütötte a Szervíz, majd 15 perces alapjáraton tartással ujra programozták. Az indítás ilyen kb 5-600 km es kora óta, de tél révén a hidegnek tudtam be, meg az aksit gondoltam kicsinek. Most nemrég 2 hónap állás után is beindult, tehát az aksi jó kell h legyen.
Néha jobb az indítás de kb ugyan úgy viselkedik. Most kicsit gyengébbnek érzem a gépet. Lehet az új változók miatt?
A szervízből hazafelé mondjuk egy órát igen durva esőben jöttem miközben a 11 ből kb 4 re visszaesett a motor hője ami általában 8-9. Ez okozhat valami gondot?

A szervízzel tartom a kapcsolatot, Azt mondták ha nem javul és eszi tovább a olajat akkor megnézik a szelepszár szimeringet meg a lehúzó gyűrűt. (Gariban persze)

Csak jó lenne ha nem kellene a blokkot bontani.

Ötletek mi lehet vele?

ECU kb 1-1.5 hónap múlva újra lesz programozva új kipufogó miatt.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 2:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
xerxesza írta:
Gergő írta:
Szia!

Van különbség a rugdosós és a gombos indításnál, jól gondolod. Elvileg úgymond a rugdosásnál, nem nagyon figyel semmit, de azért az üres és a sztender kapcsoló beleszól, a gombos indításnál viszont a kuplungkarnak a kapcsolója is "asszisztál" és ha az nem jó akkor nincs szikra, de attól még az indítómotort forgatja. Én is így jártam és bogarásztam a rajzot vagy két napig mire rájöttem, mert nem volt elég egyértelmű. Valamilyen úton módon elveszi a villanyt a konditól vagy a trafótól vagy a faxom tudja, de elveszi :D, meg nekem még a a gyertyavezeték is gyanús volt, volt szikra ha felfelé volt fordítva a vezeték ha lefelé lógattam, alaphelyzet, akkor nem, na ez is adott egy két plusz őszhajszálat :D azt sem árthat kicserélni talán :D
Remélem segítettem valamit !!


Igen, ez tökre segít, mert ilyesmire gondolok én is!

Jó ötlet a kuplung. Megnézem! Meg a rajz alapján még van oldalsztender kapcsoló is, de a valóságban nincs. Vagy csak nem találom.



Na én ezt találtam, nem tudom a tiéd pontosan milyen évjárat, ez 98'-utániakra van, az oldalsztender csak akkor bazsevál, ha jár a motor és sebességbe teszed akkor leállítja, de lehet az neked nincs is, vagy leszerelték és megmókolták a madzagját. De a kuplung kapcsoló az kell. Ha az is jó akkor én így látatlanba már csak ilyenekre gondolok, hogy a jeladó, vagy a vezetéke sz@rakodik és azért genyózik, de ha meg rúgásra indul akkor az sem, úgyhogy remélhetőleg kuplung-kar kapcsoló bajod lesz.


Csatolmányok:
ktm.jpg
ktm.jpg [ 105.28 KiB | Megtekintve 50288 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 15, 9:05 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gergő írta:
xerxesza írta:
Gergő írta:
Szia!

Van különbség a rugdosós és a gombos indításnál, jól gondolod. Elvileg úgymond a rugdosásnál, nem nagyon figyel semmit, de azért az üres és a sztender kapcsoló beleszól, a gombos indításnál viszont a kuplungkarnak a kapcsolója is "asszisztál" és ha az nem jó akkor nincs szikra, de attól még az indítómotort forgatja. Én is így jártam és bogarásztam a rajzot vagy két napig mire rájöttem, mert nem volt elég egyértelmű. Valamilyen úton módon elveszi a villanyt a konditól vagy a trafótól vagy a faxom tudja, de elveszi :D, meg nekem még a a gyertyavezeték is gyanús volt, volt szikra ha felfelé volt fordítva a vezeték ha lefelé lógattam, alaphelyzet, akkor nem, na ez is adott egy két plusz őszhajszálat :D azt sem árthat kicserélni talán :D
Remélem segítettem valamit !!


Igen, ez tökre segít, mert ilyesmire gondolok én is!

Jó ötlet a kuplung. Megnézem! Meg a rajz alapján még van oldalsztender kapcsoló is, de a valóságban nincs. Vagy csak nem találom.



Na én ezt találtam, nem tudom a tiéd pontosan milyen évjárat, ez 98'-utániakra van, az oldalsztender csak akkor bazsevál, ha jár a motor és sebességbe teszed akkor leállítja, de lehet az neked nincs is, vagy leszerelték és megmókolták a madzagját. De a kuplung kapcsoló az kell. Ha az is jó akkor én így látatlanba már csak ilyenekre gondolok, hogy a jeladó, vagy a vezetéke sz@rakodik és azért genyózik, de ha meg rúgásra indul akkor az sem, úgyhogy remélhetőleg kuplung-kar kapcsoló bajod lesz.


Köszönöm! Hétvégén futok vele még egy kört. Vagy ha valamelyik este még lesz kis időm!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 20, 20:45 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nah, az ötlet jó volt, de nem jutottam semmivel sem előbbre.

Nekiálltam méregetni, és a kuplungkar behúzására semmi sem változott a kacsoló ellenállásán. Folyamatosan zárva volt. Hámondom, ez nem jó. Kapcsolót kiszed, és hiányzik a fütyi vége. Vagyis folyamatosan kinyomott állapotban volt -> rövidzár -> kuplung behúzva.
Ahogy ezt kikötöttem, úgy meg is szűnt a másik anomália, hogy sebességben is lehetett indítózni, viszont továbbra sem ad szikrát a rohadék.

Szóval hoztam is meg nem is, sikerült is meg nem is. Persze majd kell bele egy kuplung kapcsoló, de most először már meg akarom fejteni, hogy mi a baj.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 21, 1:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Akkor most egyáltalán nincs szikrád :D vagy csak indítózásnál ? Mert én is most fejeztem be éppen a teljes blokk felújítást (dugó , gyűrű, hajtőkar, ...) és összerakás után semmi szikra nekem se, sehogyan. Azt vettem észre, hogy a gyújtáspont jeladóm értéke folyamatos (100 Ohm körül) hiába forgattam oda a jeladót a lendkeréken lévő kis "domb"-hoz semmit nem változik előtte , pedig valahogyan mágnesesen változtatnia kellene az értéket nemde? Úgyhogy most én is szikrahiánnyal küzdök! :star
Ha valamit találok szólok egyből, vagy ha valakinek van ötlete, szívesen meghallgatom !! :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 21, 10:00 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gergő írta:
Akkor most egyáltalán nincs szikrád :D vagy csak indítózásnál ? Mert én is most fejeztem be éppen a teljes blokk felújítást (dugó , gyűrű, hajtőkar, ...) és összerakás után semmi szikra nekem se, sehogyan. Azt vettem észre, hogy a gyújtáspont jeladóm értéke folyamatos (100 Ohm körül) hiába forgattam oda a jeladót a lendkeréken lévő kis "domb"-hoz semmit nem változik előtte , pedig valahogyan mágnesesen változtatnia kellene az értéket nemde? Úgyhogy most én is szikrahiánnyal küzdök! :star
Ha valamit találok szólok egyből, vagy ha valakinek van ötlete, szívesen meghallgatom !! :yeah

Nekem szerintem más a probléma. Eddig úgy volt, hogy berúgókarral volt szikra, de önindítózva nem. Szerintem a jel jön, csak a CDI nem löki meg a tekercset. Ha beindul, akkor fasza.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 22, 18:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Mondjuk nekem az a furcsa a tiédben, hogy rúgásra van amúgy meg nincs. Mert elvileg mindkét esetben dolgozik a CDI, csak annyi különbséggel, hogy rúgásnál úgymond te vagy az "akksi". Ha mindkét relé behúz (a rajzon a 4. a CDI tápját adja, a 8. pedig az önindítót kapcsolja) akkor az én elgondolásom szerint az lehet, hogy van valahol egy kis kontakthibád a CDI tápellátás körében és indítózásnál elveszi egy cseppet a villanyt, mert akkor nagy áramot vesz fel és ezért megbuzul. Annyit kipróbálnék a helyedben még, hogy a CDI-t megtáplálnám direktbe az akkuról (negatív és pozitívat is) és úgy önindítóznék és ha indul akkor mehet az újra madzagozás, vagy relécsere (4) . A becsapós az, hogy a vezetéknek nem is kell elszakadva lennie, elég ha sérült a szigetelés és egy-két év alatt a pára vagy víz eloxidálja a madzagot annyira, hogy ilyeneket produkál !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 22, 21:42 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gergő írta:
Mondjuk nekem az a furcsa a tiédben, hogy rúgásra van amúgy meg nincs. Mert elvileg mindkét esetben dolgozik a CDI, csak annyi különbséggel, hogy rúgásnál úgymond te vagy az "akksi". Ha mindkét relé behúz (a rajzon a 4. a CDI tápját adja, a 8. pedig az önindítót kapcsolja) akkor az én elgondolásom szerint az lehet, hogy van valahol egy kis kontakthibád a CDI tápellátás körében és indítózásnál elveszi egy cseppet a villanyt, mert akkor nagy áramot vesz fel és ezért megbuzul. Annyit kipróbálnék a helyedben még, hogy a CDI-t megtáplálnám direktbe az akkuról (negatív és pozitívat is) és úgy önindítóznék és ha indul akkor mehet az újra madzagozás, vagy relécsere (4) . A becsapós az, hogy a vezetéknek nem is kell elszakadva lennie, elég ha sérült a szigetelés és egy-két év alatt a pára vagy víz eloxidálja a madzagot annyira, hogy ilyeneket produkál !

Hmmm, ez jó ötlet! Hogy a CDI-nek adjak direkt tápot! :)

Különben már régóta az a véleményem, hogy valami kábelelöregedési problémám van, ezért is vettem hozzá kábelszettet, ami aztán nem ehhez való volt :)

De ezt hétvégén megnézem! Köszi!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 23, 19:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Nálam is van villanyos érdekesség: a világításnál 6-7 V körüli feszültség van alapjáraton és fordulaton egyaránt, ha a fesz.szabot kiiktatjuk, akkor viszont teljesen jó, 15 V körüli. Vettem másik fesz.szabot (robogóba valót), azzal párszáz km-ig jó volt, aztán elkezdte kicsapkodni az izzókat (gondolom átégett benne valami és direktben jött fel a fesz.), utána vettem gyári új feszszabot, azzal ugyanúgy 6 V-ot tud, kértem Norbitól kölcsön másik lendkereket, azzal is. Kezdek kifogyni az ötletekből... :star

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség