KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 27, 10:33

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 09, 7:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
xerxesza írta:
Nohát, erre már nem is emlékszem :) Nem baj, legalább történik valami a fórumon!


Ennek én is örülök.
:grin:

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 09, 8:28 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Sanyi írta:
xerxesza írta:
Nohát, erre már nem is emlékszem :) Nem baj, legalább történik valami a fórumon!


Ennek én is örülök.
:grin:

Amúgy mára is van program, mert a napi számláló nem megy. Ebay-en találtam ócsóért, és az ember el is postázná, de gondoltam előtte szétszedem, hogy megnézzem mi baja. Aztán majd ha látom, akkor eldöntöm, hogy vegyek-e, vagy javíttassak.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 10, 7:41 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nem LC4, de most ez van. Ide írom: Ma reggel indulnék dolgozni. Mostanság egy budafoki csendes utcában lakom. Mivel a motoros cuccom nem fér el a lakásban - kivéve a sisak - az autóban tartom. Lemegyek a kocsihoz, leviszem a szemetet, sisakot leteszem a kerítésre, visszasétálok a motorért, legurulok vele, és .... bazmeg, hol a sisakom???? Nem volt 2 perc. Előtte sehol senki. Utána sehol senki. Ófaszom, hogy rohadjon le a feje annak, aki elemelte. Volt rajtam max 10x. Plexis enduro sisak. Mondjuk akkora jóság nem volt, csak egyszer ki akartam próbálni. De akkoris. Még jó, hogy van egy tartalék sisakom. Ja, de az Zuglóban :) Kocsival jöttem dolgozni.

Jaés, hogy LC4 is legyen :) Tegnap szétszedtem a kmórát. Háááááát, nem egyszerű. Ha jól értelmezem, akkor a 100m számláló korong belsejében lévő 2 kis pöcök megkopott, így van, hogy forgatja a km számláló korongot, de van, hogy nem. Javítás esélytelen, max a korong cseréjével. Szóval lesz Ebayről másik :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 12, 12:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
xerxesza írta:
Motort megvettem. De motor nem indult. Vagyis rúgva igen, akksira nem. Nem forgatta át. A magyarázat az volt, hogy mivel perselyes a dugó, ezért nehezebb átforgatni, és ezt már nem tudja az akksi. Hámondom ez hülyeség, nyilván szar az akksi.
Vettem újat. És igen, az se forgatta át. Anyád. Viszont nem tudtam nem észrevenni, hogy az akkutól az indítóreléhez futó kábel FÜSTÖL indítózás közben. Ez talán nem normális... Rámértem. 3V esett rajta. No, akkor nézzük. Kiszedtem, és kicsit meghúztam a 2 végét: https://lh6.googleusercontent.com/-tKiC ... 192114.jpg

Attól most tekintsünk el, hogy a motor betápja - fehér csati - egy lazán összetekert, és duct tape-el szigetelt izé volt. Vettem kábelt. Meg sarut. Összeszereltem. Feltöltöttem a jól lemerített akksimat, és láss csodát. A motor indul :)

Ennyi. Most örvendek. Már csak a napi számlálót kell megcsinálni.




Helló. Ez az az Lc4 amiről kérdeztem a "640 LC4 vásárlási tippek" topikba?

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 12, 12:38 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Erik írta:
Helló. Ez az az Lc4 amiről kérdeztem a "640 LC4 vásárlási tippek" topikba?

A hirdetés már nincsen fenn, de gyanús, hogy ez az, igen.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 15, 8:37 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
No, hogy továbbra is jól szórakozzatok!

A napi kmóra számlálót megcsináltam. Az Ebay-es átlépte az általam bevállalt összeget. Szóval jött a lego. Szétszed, az 1mm-es kis pöcökre kis emelést ragasz, közben persze minden ragad mindenhez, az asztal az őt védő újsághoz, a kezemhez, és a kmórához. De a kis pöcök még sehova, szóval szépen telik az idő. Szumma-szummárum, felragadt, megszáradt. Másnap reggel elindultam, de persze elfelejtettem megnézni, hogy megyen-e. Amikor Székesfehérvár után 39-et mutatott a napi számláló, kezdtem gyanakodni. És tényleg. Mondjuk úgy, hogy megyeget. De igazából praktikusan nem csinál semmit. Vagy lejött a stabilan ráragasztott kis pöcök, vagy nemtom. Szóval ebből nekem ennyi. Vagy mégiscsak majd veszek az Ebay-en, vagy megcsináltatom. De valójában nem fontos, sosem néztem a napi számlálót, excel táblában vezetem a km-t :)

Viszont a motor nem indul. Van már nyekenyeke, de nem indul. Aztán rúgom, és úgy sem. Hidegen csak úgy tudom elindítani, ha a szivatót teljesen visszatolom. Mintha a szivató kihúzásával nem történne semmi. Az eddigi szivatós járműveim mind úgy indultak, hogy maxira kihúz, beindul, aztán tologat vissza. Ez leginkább sehogysem. Aztán 473 rúgás után röffen 2-t, aztán 3-t, majd 5-t, és olyan 500 környékén indul. Lehet meg kéne tanulnom bal lábbal is rugdosni, mert ez így csúnyán féloldalas lesz. Ja, meleg motornál aztán kipróbáltam a szivatót, és ráhúzva egy pillanatra tétovázik, hogy azonnal lefulladjon-e, majd felpörög. Szóval valamit csinál....
A terveim erre nézve egy gyertyacsere + karbi tisztítás. Meg olajcsere. De az nem erre nézve, csak általában.

Mára ennyit :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 16, 12:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 29, 20:38
Hozzászólások: 844
Tartózkodási hely: Budapest
xerxesza írta:
No, hogy továbbra is jól szórakozzatok!

A napi kmóra számlálót megcsináltam. Az Ebay-es átlépte az általam bevállalt összeget. Szóval jött a lego. Szétszed, az 1mm-es kis pöcökre kis emelést ragasz, közben persze minden ragad mindenhez, az asztal az őt védő újsághoz, a kezemhez, és a kmórához. De a kis pöcök még sehova, szóval szépen telik az idő. Szumma-szummárum, felragadt, megszáradt. Másnap reggel elindultam, de persze elfelejtettem megnézni, hogy megyen-e. Amikor Székesfehérvár után 39-et mutatott a napi számláló, kezdtem gyanakodni. És tényleg. Mondjuk úgy, hogy megyeget. De igazából praktikusan nem csinál semmit. Vagy lejött a stabilan ráragasztott kis pöcök, vagy nemtom. Szóval ebből nekem ennyi. Vagy mégiscsak majd veszek az Ebay-en, vagy megcsináltatom. De valójában nem fontos, sosem néztem a napi számlálót, excel táblában vezetem a km-t :)

Viszont a motor nem indul. Van már nyekenyeke, de nem indul. Aztán rúgom, és úgy sem. Hidegen csak úgy tudom elindítani, ha a szivatót teljesen visszatolom. Mintha a szivató kihúzásával nem történne semmi. Az eddigi szivatós járműveim mind úgy indultak, hogy maxira kihúz, beindul, aztán tologat vissza. Ez leginkább sehogysem. Aztán 473 rúgás után röffen 2-t, aztán 3-t, majd 5-t, és olyan 500 környékén indul. Lehet meg kéne tanulnom bal lábbal is rugdosni, mert ez így csúnyán féloldalas lesz. Ja, meleg motornál aztán kipróbáltam a szivatót, és ráhúzva egy pillanatra tétovázik, hogy azonnal lefulladjon-e, majd felpörög. Szóval valamit csinál....
A terveim erre nézve egy gyertyacsere + karbi tisztítás. Meg olajcsere. De az nem erre nézve, csak általában.

Mára ennyit :)

Te egész véletlenül nem Pancel motorját vetted meg ? :grin:

_________________
SXC 625


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 16, 13:05 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
bouvard írta:
xerxesza írta:
No, hogy továbbra is jól szórakozzatok!

A napi kmóra számlálót megcsináltam. Az Ebay-es átlépte az általam bevállalt összeget. Szóval jött a lego. Szétszed, az 1mm-es kis pöcökre kis emelést ragasz, közben persze minden ragad mindenhez, az asztal az őt védő újsághoz, a kezemhez, és a kmórához. De a kis pöcök még sehova, szóval szépen telik az idő. Szumma-szummárum, felragadt, megszáradt. Másnap reggel elindultam, de persze elfelejtettem megnézni, hogy megyen-e. Amikor Székesfehérvár után 39-et mutatott a napi számláló, kezdtem gyanakodni. És tényleg. Mondjuk úgy, hogy megyeget. De igazából praktikusan nem csinál semmit. Vagy lejött a stabilan ráragasztott kis pöcök, vagy nemtom. Szóval ebből nekem ennyi. Vagy mégiscsak majd veszek az Ebay-en, vagy megcsináltatom. De valójában nem fontos, sosem néztem a napi számlálót, excel táblában vezetem a km-t :)

Viszont a motor nem indul. Van már nyekenyeke, de nem indul. Aztán rúgom, és úgy sem. Hidegen csak úgy tudom elindítani, ha a szivatót teljesen visszatolom. Mintha a szivató kihúzásával nem történne semmi. Az eddigi szivatós járműveim mind úgy indultak, hogy maxira kihúz, beindul, aztán tologat vissza. Ez leginkább sehogysem. Aztán 473 rúgás után röffen 2-t, aztán 3-t, majd 5-t, és olyan 500 környékén indul. Lehet meg kéne tanulnom bal lábbal is rugdosni, mert ez így csúnyán féloldalas lesz. Ja, meleg motornál aztán kipróbáltam a szivatót, és ráhúzva egy pillanatra tétovázik, hogy azonnal lefulladjon-e, majd felpörög. Szóval valamit csinál....
A terveim erre nézve egy gyertyacsere + karbi tisztítás. Meg olajcsere. De az nem erre nézve, csak általában.

Mára ennyit :)

Te egész véletlenül nem Pancel motorját vetted meg ? :grin:


pancel motorja LCD-s kilométerórás. :)

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 16, 13:06 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
bouvard írta:
Te egész véletlenül nem Pancel motorját vetted meg ? :grin:

Erősen bízom benne :) Pancelt csak megismerném... :D

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 19:25 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Fejlemények vannak, de a motor továbbra is csak rúgásra indul.

- Cseréltem gyertyát. A réginek szemre nem volt baja, őzgerinc formája volt, vagy őzbarna színe, vagy valami ilyemsmi. Az újjal sokkal könnyebben indul a gépezet. Rúgásra. Önindító? Nyekenyeke, de semmi.
- Amennyire leszerelés nélkül lehetséges kipucolgattam a karbit. Alulról leengedtem a benzin, de nem volt benne dzsuva. Felölről belenéztem, ott ezt találtam: https://lh5.googleusercontent.com/-uAsk ... 130500.jpg Szerintem ez cserés :)
- Cseréltem fékolajt. Azt csak úgy. Sok változás nem állt be miatta :)
- Motorolajt kéne még.
- Meg a kuplung. Mostanában egyre többször úgy indulunk, hogy bakkecskézek. Betapad a kuplung. Gondolom szét van rágódva. Majd olajcserénél megnézem. Habár elvileg ha oldalt fektetem, akkor talán nem is kell hozzá olajat leereszteni. Ilyenkor - ha valóban ez a hiba - akkor elég csak a lamellákat cserélni, ügyi? Meg persze a kuplungfedél tömítést. Azt úgyis elszakítom :) Valami ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/EBC-Dirt-Racer-R ... 1c34ad803d

No, hát ezek mennek, meg a bárányfelhők :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 19:36 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesza írta:
Fejlemények vannak, de a motor továbbra is csak rúgásra indul.

- Cseréltem gyertyát. A réginek szemre nem volt baja, őzgerinc formája volt, vagy őzbarna színe, vagy valami ilyemsmi. Az újjal sokkal könnyebben indul a gépezet. Rúgásra. Önindító? Nyekenyeke, de semmi.
- Amennyire leszerelés nélkül lehetséges kipucolgattam a karbit. Alulról leengedtem a benzin, de nem volt benne dzsuva. Felölről belenéztem, ott ezt találtam: https://lh5.googleusercontent.com/-uAsk ... 130500.jpg Szerintem ez cserés :)
- Cseréltem fékolajt. Azt csak úgy. Sok változás nem állt be miatta :)
- Motorolajt kéne még.
- Meg a kuplung. Mostanában egyre többször úgy indulunk, hogy bakkecskézek. Betapad a kuplung. Gondolom szét van rágódva. Majd olajcserénél megnézem. Habár elvileg ha oldalt fektetem, akkor talán nem is kell hozzá olajat leereszteni. Ilyenkor - ha valóban ez a hiba - akkor elég csak a lamellákat cserélni, ügyi? Meg persze a kuplungfedél tömítést. Azt úgyis elszakítom :) Valami ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/EBC-Dirt-Racer-R ... 1c34ad803d

No, hát ezek mennek, meg a bárányfelhők :)


Hát az a tű az elég vacakul néz ki, a kuplung ragadásra én még mindig az olajat hibáztatnám, nálam is előfordult, de mióta MOTUL-al használom, ez a probléma megszünt.

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 19:58 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
xerxesza írta:
Fejlemények vannak, de a motor továbbra is csak rúgásra indul.

- Cseréltem gyertyát. A réginek szemre nem volt baja, őzgerinc formája volt, vagy őzbarna színe, vagy valami ilyemsmi. Az újjal sokkal könnyebben indul a gépezet. Rúgásra. Önindító? Nyekenyeke, de semmi.
- Amennyire leszerelés nélkül lehetséges kipucolgattam a karbit. Alulról leengedtem a benzin, de nem volt benne dzsuva. Felölről belenéztem, ott ezt találtam: https://lh5.googleusercontent.com/-uAsk ... 130500.jpg Szerintem ez cserés :)
- Cseréltem fékolajt. Azt csak úgy. Sok változás nem állt be miatta :)
- Motorolajt kéne még.
- Meg a kuplung. Mostanában egyre többször úgy indulunk, hogy bakkecskézek. Betapad a kuplung. Gondolom szét van rágódva. Majd olajcserénél megnézem. Habár elvileg ha oldalt fektetem, akkor talán nem is kell hozzá olajat leereszteni. Ilyenkor - ha valóban ez a hiba - akkor elég csak a lamellákat cserélni, ügyi? Meg persze a kuplungfedél tömítést. Azt úgyis elszakítom :) Valami ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/EBC-Dirt-Racer-R ... 1c34ad803d

No, hát ezek mennek, meg a bárányfelhők :)


Hát az a tű az elég vacakul néz ki, a kuplung ragadásra én még mindig az olajat hibáztatnám, nálam is előfordult, de mióta MOTUL-al használom, ez a probléma megszünt.

Jaja, abból kerítek újat. Mondjuk még nemtom honnan, mert az EBAY-en nincs. Márpedig, ami nincsen az EBAY-en... Hétfőn felhívom Norbit :)
Először úgyis olajcs lesz. Csak mondjuk akkor nem tudom megnézni a lamellákat, mert félő, hogy a tömítést elcseszem.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 20:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesza írta:
- Meg a kuplung. Mostanában egyre többször úgy indulunk, hogy bakkecskézek. Betapad a kuplung. Gondolom szét van rágódva. Majd olajcserénél megnézem. Habár elvileg ha oldalt fektetem, akkor talán nem is kell hozzá olajat leereszteni. Ilyenkor - ha valóban ez a hiba - akkor elég csak a lamellákat cserélni, ügyi? Meg persze a kuplungfedél tömítést. Azt úgyis elszakítom :) Valami ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/EBC-Dirt-Racer-R ... 1c34ad803d


Ha tényleg cserés lesz, nekem van itthon két garnitúra kuplunglamellám (meg komplett kuplungom is amúgy).
Amúgy tömítést én egy A/4-es borítékból gyártottam magamnak, így legalább életemben először (mondjuk gyanús hogy kb. utoljára is) sikerült 10k HUF-os órabérért dolgoznom (a gyári több mint 5 rugó, nekem meg félóra volt kivágni).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 20:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesza írta:
Jaja, abból kerítek újat. Mondjuk még nemtom honnan, mert az EBAY-en nincs. Márpedig, ami nincsen az EBAY-en... Hétfőn felhívom Norbit :)


Petya :?: Bár Norbi közelebb van...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 20, 21:40 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
xerxesza írta:
- Meg a kuplung. Mostanában egyre többször úgy indulunk, hogy bakkecskézek. Betapad a kuplung. Gondolom szét van rágódva. Majd olajcserénél megnézem. Habár elvileg ha oldalt fektetem, akkor talán nem is kell hozzá olajat leereszteni. Ilyenkor - ha valóban ez a hiba - akkor elég csak a lamellákat cserélni, ügyi? Meg persze a kuplungfedél tömítést. Azt úgyis elszakítom :) Valami ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/EBC-Dirt-Racer-R ... 1c34ad803d


Ha tényleg cserés lesz, nekem van itthon két garnitúra kuplunglamellám (meg komplett kuplungom is amúgy).
Amúgy tömítést én egy A/4-es borítékból gyártottam magamnak, így legalább életemben először (mondjuk gyanús hogy kb. utoljára is) sikerült 10k HUF-os órabérért dolgoznom (a gyári több mint 5 rugó, nekem meg félóra volt kivágni).

A tömítésnél lehet, hogy inkább mégis rámegyek a gyárira, de a kuplungról majd még értekezzünk!

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 21, 8:30 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
xerxesza írta:
gencsydani írta:
xerxesza írta:
- Meg a kuplung. Mostanában egyre többször úgy indulunk, hogy bakkecskézek. Betapad a kuplung. Gondolom szét van rágódva. Majd olajcserénél megnézem. Habár elvileg ha oldalt fektetem, akkor talán nem is kell hozzá olajat leereszteni. Ilyenkor - ha valóban ez a hiba - akkor elég csak a lamellákat cserélni, ügyi? Meg persze a kuplungfedél tömítést. Azt úgyis elszakítom :) Valami ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/EBC-Dirt-Racer-R ... 1c34ad803d


Ha tényleg cserés lesz, nekem van itthon két garnitúra kuplunglamellám (meg komplett kuplungom is amúgy).
Amúgy tömítést én egy A/4-es borítékból gyártottam magamnak, így legalább életemben először (mondjuk gyanús hogy kb. utoljára is) sikerült 10k HUF-os órabérért dolgoznom (a gyári több mint 5 rugó, nekem meg félóra volt kivágni).

A tömítésnél lehet, hogy inkább mégis rámegyek a gyárira, de a kuplungról majd még értekezzünk!

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2


Olajat mi innen szoktunk rendelni. http://www.olajshop.hu/motorkerekpar-ol ... ozitas=121

Ennél még nem találtunk olcsóbbat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 21, 8:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Motto írta:
Olajat mi innen szoktunk rendelni. http://www.olajshop.hu/motorkerekpar-ol ... ozitas=121

Ennél még nem találtunk olcsóbbat.


Rosszul kerestétek.
A Motul 7100-ast 3600 Ft környékén szokom venni...


Amúgy ez a ki mennyiért veszi az olajat-téma nem tudom hogy jött most ide, de mindegy.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 21, 8:56 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Köszi, olajam van :-)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 2

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 21, 12:09 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
xerxesza írta:
- Meg a kuplung. Mostanában egyre többször úgy indulunk, hogy bakkecskézek. Betapad a kuplung.


Ez a letapadósdi ismerős, én szétborítottam, csiszolóvászonnal átpucoltam a fém és a ferrodol tárcsákat, majd összeraktam.
Fel volt tükrösödve, ezért jött hirtelen a kuplungerő.
Összerakáshoz vettem a csapágyboltban vékony klingerit lapot, a fedél tömítőfelületét bezsíroztam, rátettem a klingeritlapra, így megmaradt a lenyomata.
Ezt ezután kivágtam, F.BS-el bekentem, és összeraktam, jobb mint a gyári.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 21, 14:31 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
pancel írta:
xerxesza írta:
- Meg a kuplung. Mostanában egyre többször úgy indulunk, hogy bakkecskézek. Betapad a kuplung.


Ez a letapadósdi ismerős, én szétborítottam, csiszolóvászonnal átpucoltam a fém és a ferrodol tárcsákat, majd összeraktam.
Fel volt tükrösödve, ezért jött hirtelen a kuplungerő.
Összerakáshoz vettem a csapágyboltban vékony klingerit lapot, a fedél tömítőfelületét bezsíroztam, rátettem a klingeritlapra, így megmaradt a lenyomata.
Ezt ezután kivágtam, F.BS-el bekentem, és összeraktam, jobb mint a gyári.

Üdv,

pancel

Köszi, ezt is megjegyzem :-)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 21, 19:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Összerakáshoz vettem a csapágyboltban vékony klingerit lapot, a fedél tömítőfelületét bezsíroztam, rátettem a klingeritlapra, így megmaradt a lenyomata.
Ezt ezután kivágtam, F.BS-el bekentem, és összeraktam, jobb mint a gyári.


Nekem a tömítéses boltban mondta a bácsi, amikor klingeritet akartam venni, hogy ehhez tök fölösleges, műszaki rajzlapból vágjam ki. Mivel papírboltba lusta voltam elmenni, nagy alakú boríték meg volt otthon (abban kűddik a Kalibert :D ), így csináltam abból. Mondjuk vékonyan én is bekentem szilikonos tömítőmasszával, de mielőtt összeraktam volna, hagytam megszáradni hogy ne ragadjon hozzá egyik oldalon se a blokkhoz (szétszedésnél ne szakadjon el).
Csavarok, brezonok helyét pedig egy megfelelő méretű csapágygolyó és kalapács segítségével "vágtam" ki. :m24

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 21, 19:26 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
pancel írta:
Összerakáshoz vettem a csapágyboltban vékony klingerit lapot, a fedél tömítőfelületét bezsíroztam, rátettem a klingeritlapra, így megmaradt a lenyomata.
Ezt ezután kivágtam, F.BS-el bekentem, és összeraktam, jobb mint a gyári.


Nekem a tömítéses boltban mondta a bácsi, amikor klingeritet akartam venni, hogy ehhez tök fölösleges, műszaki rajzlapból vágjam ki. Mivel papírboltba lusta voltam elmenni, nagy alakú boríték meg volt otthon (abban kűddik a Kalibert :D ), így csináltam abból. Mondjuk vékonyan én is bekentem szilikonos tömítőmasszával, de mielőtt összeraktam volna, hagytam megszáradni hogy ne ragadjon hozzá egyik oldalon se a blokkhoz (szétszedésnél ne szakadjon el).
Csavarok, brezonok helyét pedig egy megfelelő méretű csapágygolyó és kalapács segítségével "vágtam" ki. :m24


Nem egy nagy összeg volt, egy ezres volt az A3-as méretű fél milliméter vastag klingerit, úgyhogy én inkább dőzsöltem és beruháztam rá. :)

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 21, 19:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
pancel írta:
Nem egy nagy összeg volt, egy ezres volt az A3-as méretű fél milliméter vastag klingerit, úgyhogy én inkább dőzsöltem és beruháztam rá. :)

Üdv,

pancel


Tudom, mert azért vettem én is, de aztán szerencsére mégse kellett.
Enni meg nem kér, elvan a többi kacat között :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 22, 16:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
Sziasztok!
Múlt héten újra besárgultam :love
Egy 2002es fekete blokkos LC4-ről lenne szó. Milyen motorolajat ajánlotok bele? Ha jól tudom, Shell 10w-40 van előírva gyárilag.
Szűrőből Hiflo vagy Champion?

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 22, 18:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Erik írta:
Sziasztok!
Múlt héten újra besárgultam :love
Egy 2002es fekete blokkos LC4-ről lenne szó. Milyen motorolajat ajánlotok bele? Ha jól tudom, Shell 10w-40 van előírva gyárilag.
Szűrőből Hiflo vagy Champion?


10W-40 csak 10 fok alatt van előírva, afölött 15W-50.
Nekem a Motul 7100 és a Hiflo szűrők eddig beváltak.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 22, 18:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
gencsydani írta:
Erik írta:
Sziasztok!
Múlt héten újra besárgultam :love
Egy 2002es fekete blokkos LC4-ről lenne szó. Milyen motorolajat ajánlotok bele? Ha jól tudom, Shell 10w-40 van előírva gyárilag.
Szűrőből Hiflo vagy Champion?


10W-40 csak 10 fok alatt van előírva, afölött 15W-50.
Nekem a Motul 7100 és a Hiflo szűrők eddig beváltak.


Akkor ha 10 fok alatt meg felett is akarom használni, akkor 10W-50?
Az 5100as Motult nem ajánljátok?

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 22, 21:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Akkor lefordítom magyarról magyarra: nyárra 15W-50, télre 10W-40.
Vagy csak én vagyok ufó, hogy április végén raktam össze a motort és azóta már harmadszor cseréltem olajat? :Think

Az 5100 félszintetikus, elvileg mondjuk baja nem lehet tőle a motornak (az előírt teljesítmény-szintet bőven tudja az is), de én olajcserénként egy ezresért inkább nem kockáztatok.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 22, 21:15 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
Vagy csak én vagyok ufó, hogy április végén raktam össze a motort és azóta már harmadszor cseréltem olajat? :Think

Igen, te vagy UFO :yeah

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 22, 21:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Te inkább a'avatarodat cseréljed lefele :m30

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 22, 23:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
gencsydani írta:
Akkor lefordítom magyarról magyarra: nyárra 15W-50, télre 10W-40.
Vagy csak én vagyok ufó, hogy április végén raktam össze a motort és azóta már harmadszor cseréltem olajat? :Think

Az 5100 félszintetikus, elvileg mondjuk baja nem lehet tőle a motornak (az előírt teljesítmény-szintet bőven tudja az is), de én olajcserénként egy ezresért inkább nem kockáztatok.


Oké értem. Csak gondoltam hátha van télre-nyárra univerzális olaj.
Hol és mennyiért szoktad beszerezni a 15W-50 7100-ast? Gyorsba rákerestem de nem találtam ebbe a viszkozitásba.

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 23, 8:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
7100-ból valóban nincs 15W-50, így most 10W-60-ast használok. De létezik belőle 20W-50 is, ha nagyon kopott a géped és félsz hogy a hígabbat megeszi...

A beszerzési forrásom pedig ő.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 23, 8:46 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
Te inkább a'avatarodat cseréljed lefele :m30

E!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 23, 8:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
gencsydani írta:
7100-ból valóban nincs 15W-50, így most 10W-60-ast használok. De létezik belőle 20W-50 is, ha nagyon kopott a géped és félsz hogy a hígabbat megeszi...

A beszerzési forrásom pedig ő.


Köszönöm a segítséget :)

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 23, 8:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
xerxesza írta:
gencsydani írta:
Te inkább a'avatarodat cseréljed lefele :m30

E!


Beszéééppp!
:yeah

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 25, 17:19 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 júl. 11, 9:23
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Szekszárd
Sziasztok!

Mivel indítottam új témát és ott nem kaptam választ gondoltam megpróbálom itt is. Olyan kérdésem van hogy múltkor mikor jöttem hazafelé a vészleállítóval állítottam le a motort és nem kulccsal na most az a jelenség következett hogy nem indul a motor, ha gyújtáson van és benyomva hagyom a vészleállítót akkor valami morgó hangot hallat a tank alól. Azóta szét szedtem valamennyire a motort és a vákumszabályzó (ha ez a neve egyáltalán..) ami ilyen szép morgó hangot hallat maga után. Mellékletben található alkatrészről van szó ami morog ha be van nyomva a vészstop és rajta a gyújtás.
Valakinek van valami ötlete ezzel kapcsolatban hogy mi lehet a baj?
Előre is köszönöm főleg annak aki megpróbál segíteni.


Csatolmányok:
Magyarázat: Ami morog
23502393_1_644x461_ktm-lc4-640-supermoto-2006-hatvan.jpg
23502393_1_644x461_ktm-lc4-640-supermoto-2006-hatvan.jpg [ 21.21 KiB | Megtekintve 36472 alkalommal. ]
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 5:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nafigyi okosok! Vettem tűt Norbinál. Van rajta 5 pozició. A mostani a középsőben volt.

Ha jól sejtem, minél magasabban van a tű, azaz minél alacsonyabbra rakom a támaszt, annál több benyát fog kapni. De mi a gyári beállitás? Repair manualban nem találtam, ettől lehet, hogy benne van :) Logikusak tűnik, hogy a középsőbe rakjam, csak hátha van itt más tapasztalás.

Mikuni BST 40

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 9:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Pedig a manualban benne kéne legyen. Amúgy szerintem így 35 fokban nyugodtan rakhatod feljebb is, legfeljebb kicsit kevesebbet fog fogyasztani.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 10:51 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
Pedig a manualban benne kéne legyen. Amúgy szerintem így 35 fokban nyugodtan rakhatod feljebb is, legfeljebb kicsit kevesebbet fog fogyasztani.

Most egyenlőre beraktam középre, majd próbálgatom igy, aztán majd lejjebb teszem.
Igy első próbára a gázreakció jobb lett, de bevallom nagyságrendi különbséget nem érzek.

Viszont még mindig nem indul gombra. Norbi persze mondta, hogy az automata deko is lehet, de átforgatja, tehát azt gondolnám nem az, viszont - főleg elsőre - nehezen, tehát lehet mégis. Ez csak azért baj, mert eldöntöttem, hogy ameddig csak tudom magam szerelem ezt a motort - nem elsősorban anyagi, hanem érdeklődési megfontolásból - viszont az automata dekmpresszorról pont annyit tudok, mint a harangöntésről, az meg nem sok. Namindegy egyenlőre olajcsere lesz, mert az még várat magára, aztán majd magamba szállok :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 12:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
xerxesza írta:
Nafigyi okosok! Vettem tűt Norbinál. Van rajta 5 pozició. A mostani a középsőben volt.

Ha jól sejtem, minél magasabban van a tű, azaz minél alacsonyabbra rakom a támaszt, annál több benyát fog kapni. De mi a gyári beállitás? Repair manualban nem találtam, ettől lehet, hogy benne van :) Logikusak tűnik, hogy a középsőbe rakjam, csak hátha van itt más tapasztalás.

Mikuni BST 40



Manualba benne van, hogy a 3.ba kell tenni. Ha nem 5 beosztásos akkor délután megnézem, hogy honnan a 3.
Az enyém most olyat produkált, hogy gyorsításnál 80nál berángatott és elkezdett lassulni. Vissza engedtem a gázt pár másodpercre, újra gyorsítás, 100 körül megint rángatás. Gondolom elfogy a benzin. Délután nekiállok, megnézem a szellőzőket meg a szűrőket.

Mitas e-09-el valakinek tapasztalat?
Olyan van nekem elöl, alig kopott csak dot szám alapján régi. 2006os. Ehhez vennék egy hátsót. Csak annyi a gond, hogy nincs 140/80, csak 130/80.

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 13:41 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Erik írta:
xerxesza írta:
Nafigyi okosok! Vettem tűt Norbinál. Van rajta 5 pozició. A mostani a középsőben volt.

Ha jól sejtem, minél magasabban van a tű, azaz minél alacsonyabbra rakom a támaszt, annál több benyát fog kapni. De mi a gyári beállitás? Repair manualban nem találtam, ettől lehet, hogy benne van :) Logikusak tűnik, hogy a középsőbe rakjam, csak hátha van itt más tapasztalás.

Mikuni BST 40



Manualba benne van, hogy a 3.ba kell tenni. Ha nem 5 beosztásos akkor délután megnézem, hogy honnan a 3.
Az enyém most olyat produkált, hogy gyorsításnál 80nál berángatott és elkezdett lassulni. Vissza engedtem a gázt pár másodpercre, újra gyorsítás, 100 körül megint rángatás. Gondolom elfogy a benzin. Délután nekiállok, megnézem a szellőzőket meg a szűrőket.

Mitas e-09-el valakinek tapasztalat?
Olyan van nekem elöl, alig kopott csak dot szám alapján régi. 2006os. Ehhez vennék egy hátsót. Csak annyi a gond, hogy nincs 140/80, csak 130/80.

5 poziciós! Szóval ez pont a közepe, és oda is raktam :) Köszi!
E09-et nem szerettem. Semmire se jó!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 14:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
xerxesza írta:
Erik írta:
xerxesza írta:
Nafigyi okosok! Vettem tűt Norbinál. Van rajta 5 pozició. A mostani a középsőben volt.

Ha jól sejtem, minél magasabban van a tű, azaz minél alacsonyabbra rakom a támaszt, annál több benyát fog kapni. De mi a gyári beállitás? Repair manualban nem találtam, ettől lehet, hogy benne van :) Logikusak tűnik, hogy a középsőbe rakjam, csak hátha van itt más tapasztalás.

Mikuni BST 40



Manualba benne van, hogy a 3.ba kell tenni. Ha nem 5 beosztásos akkor délután megnézem, hogy honnan a 3.
Az enyém most olyat produkált, hogy gyorsításnál 80nál berángatott és elkezdett lassulni. Vissza engedtem a gázt pár másodpercre, újra gyorsítás, 100 körül megint rángatás. Gondolom elfogy a benzin. Délután nekiállok, megnézem a szellőzőket meg a szűrőket.

Mitas e-09-el valakinek tapasztalat?
Olyan van nekem elöl, alig kopott csak dot szám alapján régi. 2006os. Ehhez vennék egy hátsót. Csak annyi a gond, hogy nincs 140/80, csak 130/80.

5 poziciós! Szóval ez pont a közepe, és oda is raktam :) Köszi!
E09-et nem szerettem. Semmire se jó!



Akkor gondolom nem is fogok olyat találni ami mindenhova jó !?

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 14:09 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Erik írta:
xerxesza írta:
E09-et nem szerettem. Semmire se jó!



Akkor gondolom nem is fogok olyat találni ami mindenhova jó !?

Szerintem nem. A bütykösök nem jók aszfalton, a betonosak meg terepen. Az E09 ebből a szempontból kompromisszum, de emlékeim szerint ne volt túl kellemes terepen. Oldaltartás 0. Modjuk ez a 950-en volt. Az azért nehezebb.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 17:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesza írta:
eldöntöttem, hogy ameddig csak tudom magam szerelem ezt a motort - nem elsősorban anyagi, hanem érdeklődési megfontolásból


Nagykalapácsom van, ha nem találnád meg a sufniban :wink

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 27, 17:34 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
xerxesza írta:
eldöntöttem, hogy ameddig csak tudom magam szerelem ezt a motort - nem elsősorban anyagi, hanem érdeklődési megfontolásból


Nagykalapácsom van, ha nem találnád meg a sufniban :wink

Az pont nekem is, de ott még nem tartunk.
Viszont a valószinűségi listán egyre előkelőbb helyet foglal el az automata deko. Megpróbáltam kivülről megbikázni, mondom nehogy az legyen, hogy csak kevés az akksi indtóárama. Hát olyanlendülettel pörgött a motor, hogy elmehettem volna vele Dunaújvárosig, de be nem indult. Mondjuk azt hittem, hogy ha az automata deko szar, akkor át sem forgassa. :star

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 28, 7:56 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nem értem! Két kérdésem lenne:

- Hogyan működik az automata deko? Azt értem, hogy milyen részekből áll, de gondolom kis fordulaton fixen van a tengelyen, alapjáraton és affelett meg elforog. De hogyanis?
- A másik: Auto deko nélkül beindul-e a motor? Az egyk fórumban azt irják, hogy nem. Egy másikban a jóember kiszedte az LC4-éből a autodeko-t és szerinte igy sokkal jobb lett. Szóval? http://www.advrider.com/forums/showthre ... st21030316

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 29, 10:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
xerxesza írta:
Nem értem! Két kérdésem lenne:

- Hogyan működik az automata deko? Azt értem, hogy milyen részekből áll, de gondolom kis fordulaton fixen van a tengelyen, alapjáraton és affelett meg elforog. De hogyanis?
- A másik: Auto deko nélkül beindul-e a motor? Az egyk fórumban azt irják, hogy nem. Egy másikban a jóember kiszedte az LC4-éből a autodeko-t és szerinte igy sokkal jobb lett. Szóval? http://www.advrider.com/forums/showthre ... st21030316



Autodekoval kapcsolatba ezt találtam nemrég:

"Nos rászánom magam és nekifutok még egyszer az LC4 esszémnek.
Szóval a téma a fekete blokk kontra szürke blokk. Nem mindenki tudja, hogy KTM-eket azon belül pedig elsősorban LC4-eket szerelgetek, szóval van tapasztalatom a típussal. Ez a tapasztalat pedig azt mondatja velem, hogy a 2002-ig gyártott fekete blokkos LC4-ek egyértelműen stabilabb motorok mint a 2003-ban elkezdett szürke blokkos modellek. Nem véletlen, hogy nem a „megbízhatóbb” jelzőt használtam. Minden LC4 kifejezetten megbízható, feltéve a megfelelő szervízelést. A szürke blokk egyszerűen több jellemző hibával bír. Az alapvető tény, hogy a szürke blokk valamiért zajosabban jár. Továbbá az is tény, hogy az olajzási rendszer kialakítása miatt az LC4 blokk nem bírja a hosszú holtpont közeli egykerekezést. Ezt forszírozva idővel tutira kifekszik jellemzően a hajtórúd alsó csapágya. Ez igen gyakori probléma és mindkét blokkra jellemző.

A fekete blokkok gyakori hibái (1996-tól a 2 olajpumpás változattól!):
- a kuplungtengely golyóscsapágya alulméretezett (főleg SM-eken jön elő ahol nagyobb a terhelés)
- a sztender kapcsoló beázása ill. az ülés alatti stekkerének kontakthibája
Ennyi a fekete blokk. Persze már egyre több a nagy futásteljesítményű példány, jönnek elő az elhasználódásból adódó hibák, de ezek más lapra tartoznak.

A szürke blokkok gyakori hibái:
- az önindító áthajtó fogaskerék fogtörése (és a letört fog miatti járulékos hiba ami gyakorta a gyújtás álló- és forgórész sérülése ill. ha nem áll meg itt a fog akkor bármi. Szereltem már olyan blokkot amiben az olajpumpát akasztotta meg a letört fog…)
- a himbagörgő (szívó ha jól emlékszem) tönkremenetele. Ha nincs időben cserélve, viszi magával a vezérműtengelyt is.
- a vezérműtengelyen lévő aut. deko. kitámasztó bütykének lenyalódása. Nem funkcionál az aut deko, az önindító gyakran elakad a holtpont közelében. Kézi dekóval tovább használható a motor, de nagyon megviselheti az önindító áthajtást ill. a szabadonfutót. Lenne fogadásom, hogy van a fórumon ilyen hibával bíró motor…
- a szabadonfutó idő előtti tönkremenetele (részben a fentiek miatt)
- olajszivárgás a szelepdekninél ill. a hengertalpnál (fekete blokkoknál is előfordul)

Ezeken kívül persze ezer és egy meghibásodás lehet, de a fentiek a jellemzők, ezekre érdemes odafigyelni. No és persze az is fontos, hogy nyugodtan meg lehet venni a szürke blokkos példányokat is, nagyon jó kis motorok csak érdemes rákérdezni ezekre a jellemző hibákra, hogy előjöttek-e már és ha igen hogyan lett javítva (pl. szabadonfutónál nagyon fontos, hogy az egész legyen cserélve kompletten, mert - mint a láncszettnél – együtt kopik el minden eleme)."

Ezek szerint a fekete blokkos LC4nek nem szokott autodeko baja lenni.
Szerintem más gond van ott. Az autodeko független attól, hogy önindítóval, vagy berúgókarral indítod.
Úgy se indul, hogy behúzod a dekot, önindítózol és közbe kiengeded a dekot? Bár ez akkor érdekes, ha nem is forgatja meg mert ugye nem működik.
Nem lehet, hogy az önindító elveszi az áramot annyira, hogy gyújtásra már nem lesz elegendő?

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 29, 11:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2010 ápr. 21, 16:35
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Bács-Kiskun
Tegnap végeztem a karbi takarítással. Na abba volt minden :D
Valamikor ki volt herélve a gyári dobom (amit az előző tulaj vissza alakíttatott) gondolom ezért el volt kicsit állítgatva. A tű a harmadik helyett, a negyedik állásba volt felülről, a levegő csavar 2.25 helyett 4.75 fordulatot volt nyitva. A főfúvóka gyári. Vissza állítottam mindent gyárira de eléggé torpant. Haver beállította a levegő csavart 2-re, így elég jó lett. Azt leszámítva, hogy a végsebessége két személlyel, kopott cross gumival, 1 bar nyomáson, 16:44 áttétellel, 135 km/h óra szerint.
Ma vagy holnap kerülnek fel a Metzeler Enduro 3 gumik, majd meglátjuk lesz-e változás.

_________________
"Maradunk mindig mozgásban, mint minden, mint az élet, mind Egy - mindegy, milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő - igazából nincs semmi sem, csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 29, 14:02 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Erik írta:
xerxesza írta:
Nem értem! Két kérdésem lenne:

- Hogyan működik az automata deko? Azt értem, hogy milyen részekből áll, de gondolom kis fordulaton fixen van a tengelyen, alapjáraton és affelett meg elforog. De hogyanis?
- A másik: Auto deko nélkül beindul-e a motor? Az egyk fórumban azt irják, hogy nem. Egy másikban a jóember kiszedte az LC4-éből a autodeko-t és szerinte igy sokkal jobb lett. Szóval? http://www.advrider.com/forums/showthre ... st21030316


Autodekoval kapcsolatba ezt találtam nemrég:

.........

Ezek szerint a fekete blokkos LC4nek nem szokott autodeko baja lenni.
Szerintem más gond van ott. Az autodeko független attól, hogy önindítóval, vagy berúgókarral indítod.
Úgy se indul, hogy behúzod a dekot, önindítózol és közbe kiengeded a dekot? Bár ez akkor érdekes, ha nem is forgatja meg mert ugye nem működik.
Nem lehet, hogy az önindító elveszi az áramot annyira, hogy gyújtásra már nem lesz elegendő?

Köszönöm szépen! Igazából attól, hogy nem szokott még lehetne ugye, de én is arra gondolok, hogy ha rúgva indul, akkor más gond lesz. Elektromos hiba esélyes, majd még mérek feszültség külünbséget az öninditó meg az akksi közt.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 31, 11:17 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Elektromos gebasz van.

Most épp az elektromos oldalt kezdtem nézegetni. Elvégeztem a klasszikus tesztet. Gyertyapipa le, blokkhoz tart indit. Semmi. Na mondom rárúgok. A mutatóujjam azóta is bizsereg :D
A lényeg: Akksiról inditva nincsen szikra. Rúgva van. Amit megnéztem:
- Az öninditó tápja ok, testet a bokkról kap.
- A CDI tápja jónak tűnik, földje detto.
- A gyújtótekercsnek szintén látszólag jó a földje. A jel bemenetnek jónak kell lennie, különben rúgva sem indulna.

Szóval eredmény semmi, de 99%, hogy elektromos :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2013 júl. 31, 11:55 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
xerxesza írta:
Elektromos gebasz van.

Most épp az elektromos oldalt kezdtem nézegetni. Elvégeztem a klasszikus tesztet. Gyertyapipa le, blokkhoz tart indit. Semmi. Na mondom rárúgok. A mutatóujjam azóta is bizsereg :D
A lényeg: Akksiról inditva nincsen szikra. Rúgva van. Amit megnéztem:
- Az öninditó tápja ok, testet a bokkról kap.
- A CDI tápja jónak tűnik, földje detto.
- A gyújtótekercsnek szintén látszólag jó a földje. A jel bemenetnek jónak kell lennie, különben rúgva sem indulna.

Szóval eredmény semmi, de 99%, hogy elektromos :)

Kicsit tovább vizsgálgatva megállapítottam, hogy nem állapítottam meg semmit :-)
Az az érzésem, hogy nem lesz egy megoldás, hanem majd kicserélek 72 vezetéket és csatlakozót, és megjavul. Sebaj, van mit csinálni :-)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség