KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 28, 21:58

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 24, 12:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Dani úr, neked milyen a motorod? Mert sajnos azt nem tudom. Lc4 neked is? Ráolvasok a melohelyen a rajzokra aztán ha találok valamit irok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 24, 14:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
625 SC, 2002. Rajzom van nekem is, csak érteni nem értek hozzá :star
rajz1
rajz2
rajz3

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 24, 20:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Melyik izzókat vagdossa ki neked? Mert több lehetőség is fennáll! Ha csak a féklámpa részét csapja ki akkor az állórész problémára utalhat, mert azok a villanyt (eme rajz szerint) a fesszabályzó előtt már megkapják a generátortól és csak a két féklámpa kapcsoló van az izzó és a generátor között. A rajzon generátorból induló "ge" (sárga) vezeték. Ha viszont a többi izzóval van baj (tompított+fényszóró) akkor az a bizonyos "kombinált kapcsoló" (10), gondolom kormánykapcsoló, környékén lesz valami zárlat szerűség, mert a fesszabályzóból kijövő szabályzott feszültségre ("ge-r" vezeték) csak az arra érzékeny eszközök vannak kötve, mint te esetedben a kondi, ventilátor, index relé (ezért az indexek is), duda, km-óra, olyan eszközök amikben "tekercs" van + a kondi. Elvileg kisebb menetzárlat az állórészen is okozhat ilyet, de ha van egy jó Ohm-mérőd, vagy a legjobb, hogy egy csere állórészed akkor kiszűrheted a problémát ! De az is lehet, hogy a hátsó lámpatestedben van valami gebasz és amikor fékezel és közben be van kapcsolva az első világításod is , akkor kap valami zárlatot és ezért kicsaphatja elöl hátul egyaránt az izzókat. Mert elvileg a sima izzók annyira nem érzékenyek a feszültség ingadozásra !
Remélem valamennyit tudtam segíteni !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 24, 23:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Pont hogy nem kivagdossa, hanem épphogy világít, 6-7V körüli feszültség mérhető a fényszórónál. Viszont ha lehúzom a fesz. szabot, akkor meg ott a 16 V (alapjáraton) amit a könyv ír. Másik, gyári új KTM fesz. szabbal is ugyanígy.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 24, 23:55 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Jaaa :star , hogy az a bajod. nem kis baj az se! De ezek után így látatlanba annyira gondolnék már csak, hogy az állórésszel lesz valami, és csak akkor jön elő amikor terhelést kap, jelen esetben fesszab, bár nem nagy áramot vesz fel de szabályoz és ez rosszindulatúan visszahathat a generátor, tekercs teljesítményére! Mert elviekben az egy 3 fázisú generátor és ha az egyik fázissal, tekerccsel baj van, akkor az hathat a többire is ! Vagy a kormánykapcsolódban valami áthúz, mert az még az egyik közös pontja a ennek a villamos körnek, meg azokat a feszültség méréseket megcsinálhatnád közvetlenül a fesszabályzónál is , mert az írásodból úgy vettem ki, hogy egyenlőre még csak a lámpa csatinál mértél. Meg minden mérésnél mérj a test felé is mindig minden madzagról, legjobb az akksi negatív sarujára, meg a két vezeték közé is mérj rá, lehetnek különbségek ha zárlat van !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 25, 10:27 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Ebben nincsen akksi...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 25, 10:31 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
Ebben nincsen akksi...

Elvesztetted??? :yeah :lol:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 25, 10:37 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Sokat nem változtat a dolgon hogy nincs. Tiszta test pont kell a méréshez az a lényeg. :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 25, 16:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Update: most mértem meg a hátsólámpánál, a helyzetjelzőnél 11,7, a féklámpánál 10,9 V vanik...akkor tényleg valahol elöl kell legyen a hiba... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 25, 21:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
Update: most mértem meg a hátsólámpánál, a helyzetjelzőnél 11,7, a féklámpánál 10,9 V vanik...akkor tényleg valahol elöl kell legyen a hiba... :Think


Szerintem így ez egy tipikus kontakt hiba, na de hol :Think

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 26, 8:08 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
Szerintem így ez egy tipikus kontakt hiba, na de hol :Think


Annyira azért nem tipikus hogy ha kicseréled a fesz.szabot (egy rosszra), akkor megháromszorozódik a feszültség a rendszerben - ha meg újra, akkor nem történik semmi változás :star

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 27, 16:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Abban segítsen már légyszíves valamelyik LC4 tulaj, hogy a gyújtáspont-jeladó értéke, ami alapból 80-120 Ohm között van, amikor a gyújtásponthoz ér, (lendkeréken lévő kis dombhoz), akkor milyen irányba és mekkora mértékben változik annak ellenállása ? Nő vagy csökken?
THX


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 28, 15:55 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gergő írta:
Abban segítsen már légyszíves valamelyik LC4 tulaj, hogy a gyújtáspont-jeladó értéke, ami alapból 80-120 Ohm között van, amikor a gyújtásponthoz ér, (lendkeréken lévő kis dombhoz), akkor milyen irányba és mekkora mértékben változik annak ellenállása ? Nő vagy csökken?
THX

Jól megszivattál ezzel a kérdéssel, mert nekem ehhez legalább 3-4 kéz kellett volna, de aztán megoldottam :)

A kis béna multiméterem 100Ohmot jelez a jeladóra. Ahogy tekertem, időnként volt 1-2-vel több vagy kevesebb, de az szerintem csak mérési pontatlanság. Egy helyen, valamelyik "nehezen átforgatós" hely után volt egy határozott pont, ahol mindig lecsökkent az ellenállás. Ott megállítani nem tudtam, de a legkisebb érték, amit mutatott az 87 Ohm volt!

Amúgy az enyémmel nem változott semmi. Egyre jobban értem, hogy mi hogy működik, de szikra még mindig nincsen. Ide rajzoltam a tapasztalásaimat: https://docs.google.com/drawings/d/1XTO ... sp=sharing

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 28, 17:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
xerxesza írta:
Gergő írta:
Abban segítsen már légyszíves valamelyik LC4 tulaj, hogy a gyújtáspont-jeladó értéke, ami alapból 80-120 Ohm között van, amikor a gyújtásponthoz ér, (lendkeréken lévő kis dombhoz), akkor milyen irányba és mekkora mértékben változik annak ellenállása ? Nő vagy csökken?
THX

Jól megszivattál ezzel a kérdéssel, mert nekem ehhez legalább 3-4 kéz kellett volna, de aztán megoldottam :)

A kis béna multiméterem 100Ohmot jelez a jeladóra. Ahogy tekertem, időnként volt 1-2-vel több vagy kevesebb, de az szerintem csak mérési pontatlanság. Egy helyen, valamelyik "nehezen átforgatós" hely után volt egy határozott pont, ahol mindig lecsökkent az ellenállás. Ott megállítani nem tudtam, de a legkisebb érték, amit mutatott az 87 Ohm volt!

Amúgy az enyémmel nem változott semmi. Egyre jobban értem, hogy mi hogy működik, de szikra még mindig nincsen. Ide rajzoltam a tapasztalásaimat: https://docs.google.com/drawings/d/1XTO ... sp=sharing



Ha kivetted volna a gyertyát, akkor nem okozott volna problémát megállítani ahol akarod :peace:

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 28, 17:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Köszike !
Közben, nekem megjött az isteni szikra :yeah , vagy is nem nekem, hanem a kis barátnőcském odaállt fölém és benyögött egy ilyet, hogy "nem fordítottál meg véletlenül valamelyik csatlakozóban két vezetéket", mondom ne égessél már, profi vagyok :D, Hát igaza volt, a jeladónak a vezetékei nem mindegy, hogy hogy vannak a CDI-re rádugva. Megfordítottam a madzagokat és bumm, szikra mindenhol :D, 3 hét szopóka után ! Igaz ekkorra már kellett egy új CDI is, mert az enyémmel sehogyse akarta. Viszont a lényeg annyi, hogy a villanya legyen meg tutira a CDI-nek, a jel is fusson be tutira és akkor , ha jó a tekercs, lesz szikra !

A CDI-det ráküldted már direktbe az akkura?

UI: Van-e különbség a fekete és a szürke blokkos LC4 CDI között, annyit észrevettem, hogy az enyémnek (fekete) csak a test(eket) kapja + jeladó + táp és a tekercs felé a jel! A szürkéé viszont ha jól látom, figyeli a pillangó-szelep állást és basztatja az előgyújtást, ugye? Mert a szürke CDI-vel nem akar 2500-fölé pörögni! Vagy tök ugyanaz és én vagyok a fasz, ami igencsak lehetséges, és karburátor bajocskám lesz ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 28, 17:33 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
szabcsab írta:
Ha kivetted volna a gyertyát, akkor nem okozott volna problémát megállítani ahol akarod :peace:

Jalehet, ez eszembe sem jutott :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 28, 17:35 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gergő írta:

A CDI-det ráküldted már direktbe az akkura?


Rá. De semmise történt. Egyik cimborának van oszcilloszkópja, majd azzal még méregetünk. Szerintem most összerakom, és marad egyelőre berúgós!

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 07, 15:20 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Üdv gengszterek !

Az olajcsere utáni, olajrendszer hivatalos légtelenítési folyamatát, ami a gyári "utasítás", azt valaki írja már ide le légyszi, mert nem vagyok biztos abban a technológiában amit én tudok ! (2001 LC4)

THX! :m29


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 07, 17:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gergő írta:
Üdv gengszterek !

Az olajcsere utáni, olajrendszer hivatalos légtelenítési folyamatát, ami a gyári "utasítás", azt valaki írja már ide le légyszi, mert nem vagyok biztos abban a technológiában amit én tudok ! (2001 LC4)

THX! :m29


42. oldaltól
http://www.carlsalter.com/pdfs/KTM_640L ... manual.pdf

Tudom, nem Adventure a tied, de a blokk meg az olajcsere szerintem ugyanaz!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 07, 18:15 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
szabcsab írta:
Gergő írta:
Üdv gengszterek !

Az olajcsere utáni, olajrendszer hivatalos légtelenítési folyamatát, ami a gyári "utasítás", azt valaki írja már ide le légyszi, mert nem vagyok biztos abban a technológiában amit én tudok ! (2001 LC4)

THX! :m29


42. oldaltól
http://www.carlsalter.com/pdfs/KTM_640L ... manual.pdf

Tudom, nem Adventure a tied, de a blokk meg az olajcsere szerintem ugyanaz!


És vizuálisan:
https://www.youtube.com/watch?v=Qi49083PAx4

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 07, 18:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Köszönet!

Én is így tudtam, :yeah csak biztos akartam lenni benne. viszont nekem még egy mérettel kisebb a villa-nyaknál az a nyílás és leszop@m magam mire lefolyik ott az a bizonyos 6 dl olaj. A csőnél is ahol légteleníted, ott nekem most nem folyt olyan szépen mint a videón, csak egy picit spriccelt, de éppen hogy csak egy keveset!! Nagyon nem tetszett a dolog és ezért gondoltam, hogy van még valami trükk amit kihagytam, de ezek szerint nem. Gurulok vele egy pár métert és megcsinálom újra szerintem !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 05, 10:02 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
No, tegnap mentem is a motorral. Ez mondjuk nálam mostanság - sajnos - ritkán adatik meg. De remek volt. Rúgásra pikk indul. Mikor hazaértem, kicsit teszteltem. Leállítottam, elsőre pöcc, indult. Leállítottam, másodikra pöcc, indul. Leállítottam, harmadikra semmi. És soha többé nem indul be.
Gyanítok valami feszültségesés problémát továbbra is. De nem tudom :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 05, 20:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesza írta:
Leállítottam, harmadikra semmi. És soha többé nem indul be.


De rúgásra azért igen :?:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 05, 22:02 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
xerxesza írta:
Leállítottam, harmadikra semmi. És soha többé nem indul be.


De rúgásra azért igen :?:

Japersze. Úgy bármikor. Azt nem számolom :lolflag:

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 07, 12:26 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
xerxesza írta:
gencsydani írta:
xerxesza írta:
Leállítottam, harmadikra semmi. És soha többé nem indul be.


De rúgásra azért igen :?:

Japersze. Úgy bármikor. Azt nem számolom :lolflag:


hi

Ez a sztori pont úgy hangzik mint a kocsim múlt héten.. töltést, áramot vesz, feszt úgy ahogy tart, de áramot nem ad le. 2 óra töltés után tudott 1 sikeresetet indítani, 2. nál már csak vérszegényen erölködött.. Az aksiban leszakadt vagy zárlatos egy cella... új aksit tettem bele és jó lett.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 07, 13:12 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
stockigabi írta:
új aksit tettem bele és jó lett.


Gabi olvasd el az elejét is ennek az anomáliának!
Autóaksiról közvetlen az önindítót hajtva majd felszáll, de be akkor sem indul,
cserébe rúgásra bármikor!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 08, 9:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Hi :wave . Szikra van amikor önindítózol? :yes or :no
Nekem EXC-n be kellett állítanom a szelepeket. Mert nem nem volt megfelelő a szelephézag és nem működött elég jól a decompresszor.Forgatni forgatta csak sokat vett le.Rúgásra indult.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 09, 9:49 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Csak az önindítót hajtani vele nem okés, mert "kell" hozzá sok minden a moci elektronikájából is. A tuti az lenne, ha azt az autó akkut bekötni a moci akkuja helyére és gy lesegetni, hogy mi a tészta ! De lehet, hogy ezt már kiveséztük xerxesza (ha igen akkor nem szóltam :peace: ) ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 09, 22:11 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Gergő írta:
Csak az önindítót hajtani vele nem okés, mert "kell" hozzá sok minden a moci elektronikájából is. A tuti az lenne, ha azt az autó akkut bekötni a moci akkuja helyére és gy lesegetni, hogy mi a tészta ! De lehet, hogy ezt már kiveséztük xerxesza (ha igen akkor nem szóltam :peace: ) ?

Veséztünk itt már mindent, röviden összefoglalom:

- Megvettem.
- Rúgásra indult, önindítóra nem (forgatta, de nem indult)
- Vettem bele új akksit.
- Detto
- Aztán már nem is forgatta. Szétesett az önindítóm.
- Vettem új önindítót. Akkor beindult. 3x kb.
- Azóta nem. Csak rúgásra.
- Ha berugom, akkora szikra van, hogy ellátszik Paksig.
- Ha az önindító forgatja, akkor nincsen szikra.
- Minden elektromosságot átnéztem.
- Autóakksiról bikázva ugyanez.
- Egy végső elkeseredéses teszt volt, hogy gyújtás, de az önindítót külső akksiról járattam, hogy akkor majd hátha, de lófasz.
- Most csütörtökön megyek egyik barátomhoz, az elektronikát átnézzük (van oszcilloszkóp meg némi szakértelem)

Persze elvihetném szervízbe, de nem szeretném. Mostmár rá akarok jönni, hogy mi baja :)

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 11, 18:23 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
S megy a motor!

Ma dél körül elkezdtünk méregetni. Végigjártuk a már végigjárt utakat, ezúttal oszcilloszkóppal mérve, és eljutottunk ugyanoda, hogy nem értjük. Aztán elkezdtünk méricskélni a jeladó környékén. Szépen jött is a jel rúgásra is, meg indítózásra is. Aztán megolvastuk a doksit, és kiderült, hogy a vágyott 7V-os csúcs helyett csak ~3V-ot ad a jeladó. De akkor sincsen értelme, hogy rúgásra indul.
Ekkor kértünk telefonos segítséget. Felhívtam Göbit. Elmeséltem neki mindent, ő egyből az akksit mondta. Ezt elutasítottam :) Aztán mondtam, hogy mi a jeladóra gyanakszunk, de nem logikus. Erre elmesélte, hogy valójában a berúgással nagyobb fordulatot tudsz elérni, mint az önindító. Így elképzelhető, hogy rúgva éppen beindul, önindítva meg éppen nem. Ő azt javasolta, hogy vagy cseréljem a jeladót, vagy egyszerűen tegyem közelebb a forgórészhez. A gyári ajánlás 0.75mm, de nyugodtan lehet 0,4-0,5-re levenni.
Nosza nekiláttam, szétszedtem, közelebb raktam, összeraktam, és láss csodát, indul :)
Meglássuk, mit hoz a jövő, hogy meddig lesz jó, illetve hogy nem fog-e beleérni a jeladó a forgórészbe, de egyelőre jónak tűnik.

Öröm, boldogság, szeretet!

üdv,

aron

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 12, 7:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
:yeah

xerxesza írta:
S megy a motor!

Ma dél körül elkezdtünk méregetni. Végigjártuk a már végigjárt utakat, ezúttal oszcilloszkóppal mérve, és eljutottunk ugyanoda, hogy nem értjük. Aztán elkezdtünk méricskélni a jeladó környékén. Szépen jött is a jel rúgásra is, meg indítózásra is. Aztán megolvastuk a doksit, és kiderült, hogy a vágyott 7V-os csúcs helyett csak ~3V-ot ad a jeladó. De akkor sincsen értelme, hogy rúgásra indul.
Ekkor kértünk telefonos segítséget. Felhívtam Göbit. Elmeséltem neki mindent, ő egyből az akksit mondta. Ezt elutasítottam :) Aztán mondtam, hogy mi a jeladóra gyanakszunk, de nem logikus. Erre elmesélte, hogy valójában a berúgással nagyobb fordulatot tudsz elérni, mint az önindító. Így elképzelhető, hogy rúgva éppen beindul, önindítva meg éppen nem. Ő azt javasolta, hogy vagy cseréljem a jeladót, vagy egyszerűen tegyem közelebb a forgórészhez. A gyári ajánlás 0.75mm, de nyugodtan lehet 0,4-0,5-re levenni.
Nosza nekiláttam, szétszedtem, közelebb raktam, összeraktam, és láss csodát, indul :)
Meglássuk, mit hoz a jövő, hogy meddig lesz jó, illetve hogy nem fog-e beleérni a jeladó a forgórészbe, de egyelőre jónak tűnik.

Öröm, boldogság, szeretet!

üdv,

aron

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 12, 7:35 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
:yeah

xerxesza írta:
S megy a motor!

Ma dél körül elkezdtünk méregetni. Végigjártuk a már végigjárt utakat, ezúttal oszcilloszkóppal mérve, és eljutottunk ugyanoda, hogy nem értjük. Aztán elkezdtünk méricskélni a jeladó környékén. Szépen jött is a jel rúgásra is, meg indítózásra is. Aztán megolvastuk a doksit, és kiderült, hogy a vágyott 7V-os csúcs helyett csak ~3V-ot ad a jeladó. De akkor sincsen értelme, hogy rúgásra indul.
Ekkor kértünk telefonos segítséget. Felhívtam Göbit. Elmeséltem neki mindent, ő egyből az akksit mondta. Ezt elutasítottam :) Aztán mondtam, hogy mi a jeladóra gyanakszunk, de nem logikus. Erre elmesélte, hogy valójában a berúgással nagyobb fordulatot tudsz elérni, mint az önindító. Így elképzelhető, hogy rúgva éppen beindul, önindítva meg éppen nem. Ő azt javasolta, hogy vagy cseréljem a jeladót, vagy egyszerűen tegyem közelebb a forgórészhez. A gyári ajánlás 0.75mm, de nyugodtan lehet 0,4-0,5-re levenni.
Nosza nekiláttam, szétszedtem, közelebb raktam, összeraktam, és láss csodát, indul :)
Meglássuk, mit hoz a jövő, hogy meddig lesz jó, illetve hogy nem fog-e beleérni a jeladó a forgórészbe, de egyelőre jónak tűnik.

Öröm, boldogság, szeretet!

üdv,

aron

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 szept. 12, 10:52 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Halleluja :grin:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2014 nov. 25, 9:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 máj. 19, 16:24
Hozzászólások: 25
Üdv.


A képen látható gumi alkatrészt keresnék. Tudna nekem esetleg valaki segíteni,hogy hol lehet ilyet vásárolni ? A segítséget előre is köszönöm.

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 jan. 18, 23:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2015 jan. 16, 17:54
Hozzászólások: 2
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 690 Supermotom van. Tavasszal menet közben leállt,s azóta semmi. Önindító hajt,nincs zörej.Szikra van ,próbáltam benzint fecskendezni a hengerbe,de arra sem reagált. A motorolajnak benzin szaga van.
Szelepes lett,vagy mi lehet a gond?
Segítséget előre is köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 feb. 06, 19:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 dec. 30, 7:09
Hozzászólások: 3
Hali. Ha valaki tud ktm lc4 640-be 2004-es komplett hátsó kereket az csörgessen meg 06-30-397-11-41


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 10, 19:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2015 márc. 10, 11:17
Hozzászólások: 1
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Kiköltöztem németországba, és szeretnék itt egy motort venni. Turázgatásokhoz itt a hegyekbe, munkába járáshoz, ami naponta 60 km. Supermotot szeretnék, vagy endurót, sm kerekekkel, de nem tudom milyet vegyek. Ugye jó lenne ha nem lenne nagyon szervízigényes, mint pl. egy Husaberg fe501 mert olyanom már volt, nagyon erős, de nekem egy tartósabb üzembiztosabb motor kellene, de azért nem bánom ha egy kicsit fickósabb, ha egyedül utazok a városban :) Amiket néztem eddig, az: Dr 650 sm 96-os, Drz 400, de az nagyon ritka és drága, de van több ktm lc4 620 sm kerekekkel,94-99-évjáratu, és ezek tetszenek is, és árban is passzol, de nem ismerem ezeket sajna... Vagy még sxc400 enduró. De be is tudnám ide linkelni a hirdetést, ugy lehet egyszerübb lett volna... Válaszotokat előre is köszönöm. Hali


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 11, 13:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2015 feb. 03, 12:49
Hozzászólások: 15
zsocafej írta:
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Kiköltöztem németországba, és szeretnék itt egy motort venni. Turázgatásokhoz itt a hegyekbe, munkába járáshoz, ami naponta 60 km. Supermotot szeretnék, vagy endurót, sm kerekekkel, de nem tudom milyet vegyek. Ugye jó lenne ha nem lenne nagyon szervízigényes, mint pl. egy Husaberg fe501 mert olyanom már volt, nagyon erős, de nekem egy tartósabb üzembiztosabb motor kellene, de azért nem bánom ha egy kicsit fickósabb, ha egyedül utazok a városban :) Amiket néztem eddig, az: Dr 650 sm 96-os, Drz 400, de az nagyon ritka és drága, de van több ktm lc4 620 sm kerekekkel,94-99-évjáratu, és ezek tetszenek is, és árban is passzol, de nem ismerem ezeket sajna... Vagy még sxc400 enduró. De be is tudnám ide linkelni a hirdetést, ugy lehet egyszerübb lett volna... Válaszotokat előre is köszönöm. Hali


Az egyik topic ugy szol, hogy "Supermoto vasarlas" vagy hasonlo, talan ott jobb helye lenne? :Think

Sajat maganvelemenyem szerint viszont arra, amit leirtal, egyertelmuen a KTM a legjobb valasztas (markabuzeraksagtol eltekintve :god ). Nemreg probaltam ki egy DR650-est, hat az eleg fogatlan (ertsd gyenge) es puha, ingazni jo, kenyelmes, megbizhato, de nagyon messze van a "fickostol". Szerintem a legkevesbe akarnad ezt, foleg a Husaberg utan. A Kakucsringen korbehajtottam egy ismeros DRZ-jet, azt meg tudnam ajanlani, mert eleg jo masina, kezes, fickosnak fickos (szodaval elmegy), de visszaulve az LC4-re a kobcenti/teljesitmeny-hatranya szembetuno. Szervizigeny...nos, itt csak a sajatomrol tudok nyilatkozni, melynel az egyutt toltott 8 ev es kb 30e intenziv kilometer (palyazas, foldut, egykerekezes, digitalis gazhasznalat, meloba jaras, stb) alatt az egyeves koraban vegrehajtott garancialis blokkalsoresz-cseretol eltekintve csak kopoalktresz csere volt. Meglepoen jol birta a hazai utakat meg engem. Ugyan noi utasaim igen, en mar kevesbe ertekeltem a vibraciot, foleg igy oregkoromban... :wink: Ha nem akarod nagyon elhagyni az aszfaltot, de neha utast is szeretnel vinni, akkor a DRZ-vel szemben elony a nagyobb motor. Semmiben sem hardcore, de mindenbe bele lehet kostolni vele. Ezt tudtam, amikor megvettem, es be is igazolodott.

SXC400-rol semmit sem tudok, arrol majd a forumtarsak nyilatkoznak. 90% feletti aszfalthasznalatra en inkabb a nagyobb motort javasolnam, mint a 400-ast. Egy evig volt egy 400 LC4-em, (soft) terepen (nagyon :wow: ) jo, varosban jo, azon kivul...kicsi.

Olvasd el, mit irnak rola olyan orszagban, ahol van szamottevo motoros elet:
http://www.motorcyclenews.com/bike-revi ... moto/1998/
http://www.motorcyclenews.com/bike-revi ... 400s/2001/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 13, 20:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2015 ápr. 13, 19:55
Hozzászólások: 2
Üdv tesviireim. Egy ktm lc4 620-am van,mar egy eve gyujtas problemakkal kuzdok,ugy nez ki,hogy ez meg is oldodott,de par napja probalom inditani,hidegen szinte poccre,aztan egy fel perc utan leall es rukapalhatom mig el nem sulok! De semmi!en szervizeltem,voltak mar mas kissebb motorjaim is 2 utemmel de ez az elso 4 utemu,ezzel nem azt akatom mondani,hogy nem tudom ,hogyan mukodik,csak mostmar segitsegre szorolunk!! A valaszokat elorre is koszonom, üdv ktm attila biharbol!
:m32


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 20, 11:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
atti_ktm írta:
Üdv tesviireim. Egy ktm lc4 620-am van,mar egy eve gyujtas problemakkal kuzdok,ugy nez ki,hogy ez meg is oldodott,de par napja probalom inditani,hidegen szinte poccre,aztan egy fel perc utan leall es rukapalhatom mig el nem sulok! De semmi!en szervizeltem,voltak mar mas kissebb motorjaim is 2 utemmel de ez az elso 4 utemu,ezzel nem azt akatom mondani,hogy nem tudom ,hogyan mukodik,csak mostmar segitsegre szorolunk!! A valaszokat elorre is koszonom, üdv ktm attila biharbol!
:m32


hi,

A 390-es Duke azért elég városon kívül is, fickós könnyű és könnyen kezelhető, és nem is olyan magas hogy langalétának kelljen lenni hozzá. Csak még nincs belőle használtan sok, és még nem olcsó.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 ápr. 26, 14:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2015 ápr. 23, 18:12
Hozzászólások: 1
Hello !

Valaki találkozott már olyannal, hogy szürke blokkos Lc4-nél tönkre menjen a szelephimba?
20 000 km van a motoromban, elrepedt és kihajolt a picsába.
:cry

Előéletéről nem sokat tudok, megvétel óta 1500 km-t mentem vele, már be volt tervezve, hogy viszem ócsára egy átnézésre, de így kényszerből kellett.

Esetleg, ha tud valaki valamit az előéletéről azt megköszönném, 2004-es 625 SMC, első tulaja Izsákon lakik.

Képeket itt találtok róla:
https://picasaweb.google.com/1015856083 ... redirect=1

_________________
Üdv.:
Feri


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 máj. 26, 15:37 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Frensis92 írta:
Hello !

Valaki találkozott már olyannal, hogy szürke blokkos Lc4-nél tönkre menjen a szelephimba?
20 000 km van a motoromban, elrepedt és kihajolt a picsába.
:cry

Előéletéről nem sokat tudok, megvétel óta 1500 km-t mentem vele, már be volt tervezve, hogy viszem ócsára egy átnézésre, de így kényszerből kellett.

Esetleg, ha tud valaki valamit az előéletéről azt megköszönném, 2004-es 625 SMC, első tulaja Izsákon lakik.

Képeket itt találtok róla:
https://picasaweb.google.com/1015856083 ... redirect=1


Nekem hajdanán volt ilyesmi, fellazult a himba aztán egyszercsak lerúgta a szelepdeknit.
Nem jellemző hiba, de Te is beleestél a 10000-ből az egy esetébe. :)

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 aug. 08, 8:39 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Nyah, ezer év után a héten 2x is motoroztam Martfű oda-vissza. Fantasztikus volt, főleg a rengeteg kanyar (Alföld, ééérted). Viszont 2 fontos esemény esett meg:

- Rádöbbentem, hogy kell a 18l-es tank. 584.07.013.200 BENZINTANK 18LI.LC4 SCHWARZ’99
- Letört a bal oldali hátsó indexem.

Ha valakinek otthon elfekvőben van bármelyik, sikíccson!

aron

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 dec. 22, 12:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Csatolmány:
20151220_163340.jpg
20151220_163340.jpg [ 248.41 KiB | Megtekintve 73884 alkalommal. ]


Üdv nagymenők!

Ki tudja a titkot, hogy azt a bizonyos csavart amit bekarikáztam, Mi a pontos beállítás? (Értem ezalatt azt , hogy teljes betekerés után mennyit kell kifelé tekerni? Én 3 tekerést tudok) Az alany Egy Duke II 2001, gyári Mikuni karburátor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 dec. 29, 15:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Szia .
Én azt néztem könyvben ,hogy 2,25 fordulat.Mondjuk nem tudom ezt hogyan lehet kivitelezni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 dec. 30, 16:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
THX.

Én is kb annyiról tudok ! Úgy lehet, hogy teljesen betekered és onnan kifelé tekered a megadott értéket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 dec. 30, 17:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Nem a csavarás menetét, hanem a fordulatot 2,25.
Arra gondoltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2015 dec. 31, 0:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Hát látod a csavarhűzó fejét, vagy egy filctollal megjeölöd ha kell a nútot és tekersz 2-t meg egy negyedet ! (Erre gondoltál?)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2016 jan. 01, 22:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Konkrétan igen.Én mikor állítottam, akkor kb. szemre csináltam.De úgy olvastam valahol, hogy ez a beállítás nem száz százalékos évszakoknak megfelelően át kellene karburálni.Végül is működött úgyhogy nem piszkáltam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 hosszutavu tapasztalat
HozzászólásElküldve: 2016 jan. 03, 12:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
"átkarburálni2... Fúvókákra gondolsz? Azokat elvileg (ha jól tudom) tengerszint feletti magassághoz szokták cserélni, mert a levegőnek az oxigéntartalma miatt kell méretet váltani. Az átállításról évszakonként nem tudom mi a helyzet..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1859 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség