KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 18, 22:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 195 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 18, 14:05 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
gencsydani írta:
Óriás írta:
Mert ha nem tévedek ez a motor nem megy 230 km/h-val, legalábbis én nem tudok róla. Aztán hirtelen az említett sebességről leugrik 150 km/h -ra és össze-vissza ugrál a sebességek között és a diferencia is elég nagy.


Nekem akkor csinált ilyeneket amikor a jeladó vezetéke (reed-relé) kipurcant (valszeg zárlatos lett). Csere.


Az szép.Akkor gondolom eléggé húzós annak az ára. Esetleg tud valaki mondani valami okosat ?

Volna egy másik problémám. Már a második napja jelentkezik egy furcsa jelenség : nagyon nehezen veszi a második sebesség fokozatot a motor . . . mi lehet a probléma ? Kevés lenne a váltó olaj ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 18, 16:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jún. 22, 16:53
Hozzászólások: 7
Tartózkodási hely: Fejérmegye, Bodajk
Sziasztok

Nemtudja valaki, hogy 640 LC4nél az új grafit lengővillánál miért volt cikkszám váltás?
58404130044 -- 58404130144
Miben tér el a kettő? Az újabb erősebb?

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 18, 16:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Óriás írta:
gencsydani írta:
Nekem akkor csinált ilyeneket amikor a jeladó vezetéke (reed-relé) kipurcant (valszeg zárlatos lett). Csere.


Az szép.Akkor gondolom eléggé húzós annak az ára. Esetleg tud valaki mondani valami okosat ?


Mikor utoljára kérdeztem, 10 rugó körül volt.
Elektronikai boltban vettem menetes házú reed-relét, atomhosszú vezetékkel 3000 körül, csak annak meg nem stimmelt a menete, úgyhogy kellett egy újat gyártsak a fékadapterbe.
Jobb ötletem nincs...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 18, 16:59 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Egy másik problémám. Már a második napja jelentkezik egy furcsa jelenség : nagyon nehezen veszi a második sebesség fokozatot a motor . . . mi lehet a probléma ? Kevés lenne a váltó olaj ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 19, 7:54 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Óriás írta:
Egy másik problémám. Már a második napja jelentkezik egy furcsa jelenség : nagyon nehezen veszi a második sebesség fokozatot a motor . . . mi lehet a probléma ? Kevés lenne a váltó olaj ?


LC4-ben nincs külön váltó olaj. Ha a kuplungod rendben kiemel, akkor nagy valószínűséggel váltó probléma lesz. Az LC4-ek váltója nagyon robusztus, ritkán hibásodik meg és az sem jellemző rá, hogy túl érzékeny lenne az olajra. De ha nem tudod mikor volt olajcsere, esetleg egy olajcserét azért meg lehetne próbálni. Ezzel a leeresztő csavarok mágneseit is ellenőrzöd, hátha van ott valami ami utalhat hibára.

KM óra jeladóm elvileg van 2003 utáni LC4-hez (ez más, mint a Dani által írt 2002-es menetes jeladó). Ha érdekel, írj magánban!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 19, 11:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Petya írta:
Óriás írta:
Egy másik problémám. Már a második napja jelentkezik egy furcsa jelenség : nagyon nehezen veszi a második sebesség fokozatot a motor . . . mi lehet a probléma ? Kevés lenne a váltó olaj ?


LC4-ben nincs külön váltó olaj. Ha a kuplungod rendben kiemel, akkor nagy valószínűséggel váltó probléma lesz. Az LC4-ek váltója nagyon robusztus, ritkán hibásodik meg és az sem jellemző rá, hogy túl érzékeny lenne az olajra. De ha nem tudod mikor volt olajcsere, esetleg egy olajcserét azért meg lehetne próbálni. Ezzel a leeresztő csavarok mágneseit is ellenőrzöd, hátha van ott valami ami utalhat hibára.


Értem. Olajat viszont 2 hónapja cseréltem. Annyit viszont észre vettem,hogy valahonnan a kuplung kar felől folyik az olaj.Nagyon "taknyos" körülötte minden.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 20, 8:20 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Óriás írta:
Petya írta:
Óriás írta:
Egy másik problémám. Már a második napja jelentkezik egy furcsa jelenség : nagyon nehezen veszi a második sebesség fokozatot a motor . . . mi lehet a probléma ? Kevés lenne a váltó olaj ?


LC4-ben nincs külön váltó olaj. Ha a kuplungod rendben kiemel, akkor nagy valószínűséggel váltó probléma lesz. Az LC4-ek váltója nagyon robusztus, ritkán hibásodik meg és az sem jellemző rá, hogy túl érzékeny lenne az olajra. De ha nem tudod mikor volt olajcsere, esetleg egy olajcserét azért meg lehetne próbálni. Ezzel a leeresztő csavarok mágneseit is ellenőrzöd, hátha van ott valami ami utalhat hibára.


Értem. Olajat viszont 2 hónapja cseréltem. Annyit viszont észre vettem,hogy valahonnan a kuplung kar felől folyik az olaj.Nagyon "taknyos" körülötte minden.


Akkor lehet, hogy a kuplungod bibis és nem emel ki rendesen. Ha 1-esbe rakod a motort és egy kicsit megrántja a láncot-hátsó kereket, akkor nem emel ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 20, 13:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Értem. Rendben van.Hétvégén megnézek minden. Köszönöm az infókat.Majd jelzem,hogy mik a fejlemények. :grin:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 21, 15:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Nem tudom,hogy helyes-e amit hallottam,de ha nem az akkor kérem cáfoljátok. Azt mondta egy szerelő ismerősöm,hogy a Citroenek ( ZX, XM stb. amelyik légpárnás ) ásványi hidraulika olaja jó a KTM ( most konkrétan LC4 ) kuplungjához. :idea: :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 21, 20:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Óriás írta:
Nem tudom,hogy helyes-e amit hallottam,de ha nem az akkor kérem cáfoljátok. Azt mondta egy szerelő ismerősöm,hogy a Citroenek ( ZX, XM stb. amelyik légpárnás ) ásványi hidraulika olaja jó a KTM ( most konkrétan LC4 ) kuplungjához. :idea: :Think



Szerintem ne kísérletezz. A motorexnek (asszem) van kuplung olaja,nem drága. Szerintem cseréld le a kuplungba az olajat,lehet régi.Attól is lehet szar!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 21, 22:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Jimmy írta:
Óriás írta:
Nem tudom,hogy helyes-e amit hallottam,de ha nem az akkor kérem cáfoljátok. Azt mondta egy szerelő ismerősöm,hogy a Citroenek ( ZX, XM stb. amelyik légpárnás ) ásványi hidraulika olaja jó a KTM ( most konkrétan LC4 ) kuplungjához. :idea: :Think



Szerintem ne kísérletezz. A motorexnek (asszem) van kuplung olaja,nem drága. Szerintem cseréld le a kuplungba az olajat,lehet régi.Attól is lehet szar!


Sikerült leengednem az olajat. Hát nagyon piszkos volt és,hogy csúnyán fejezzem ki magam kb. egy köpetnyi volt benne. :stupid

Azt esetleg eltudja valaki mondani,hogy hogyan kell feltölteni.Csak a metódus érdekelne, van-e valami speciális eljárás a légtelenítésen kívül. Előre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 25, 23:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Sikerült minden megoldanom. Jól sikerült :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 05, 20:36 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Halihó!


Olyat csinál a motorom(2005 lc4), hogy menet közben egyszer csak elmegy a gyújtás, majd visszajön és megy tovább. A kijelző látom hogy újra indul, illetve hallok egy kattanást. Tudom, hogy rossz a sztender visszajelzőm, de attól még ezt nem csinálhátná, mert amikor régen működőtt, akkor a gyújtás nem vette el a motortól. Mármint nem indult újra a kijelző. van valami tippetek esetleg? Nézzem át a kábeleket, nem testel e le valami? köszi!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 06, 3:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 aug. 25, 17:40
Hozzászólások: 33
GyuriSXC írta:
Halihó!


Olyat csinál a motorom(2005 lc4), hogy menet közben egyszer csak elmegy a gyújtás, majd visszajön és megy tovább. A kijelző látom hogy újra indul, illetve hallok egy kattanást. Tudom, hogy rossz a sztender visszajelzőm, de attól még ezt nem csinálhátná, mert amikor régen működőtt, akkor a gyújtás nem vette el a motortól. Mármint nem indult újra a kijelző. van valami tippetek esetleg? Nézzem át a kábeleket, nem testel e le valami? köszi!


Nekem is volt hasonló a 2005-ös 640 Adventure-rel - menet közben műszerfal újraindulás, se kép - se hang, stb.. Igaz nekem a gyújtást nem vette el, tehát járt rendesen a motor mindig.. De a leghülyébb pillanatokban tudta produkálni.. Pl. leállítottam valahol az erdő mélyén, mikor lekapcsoltam még minden rendben volt, de mikor újra el akartam indulni, hiába fordítottam el a kulcsot, semmi elektronika nem ment (se index, se lámpa, semmi).. Rúgásra azért nagy nehezen indult.

Node egy szó, mint száz az enyémnek az volt a baja (miután persze lebontottam az egészet és átnéztem minden kábelt), hogy meg volt repedve az akkunak a negatív pólusa (így hívják?), ezért néha érintkezett, néha nem.. Új akku megoldotta a problémát.

esetleg ami ötletem van még a kábelek átnézésén túl (az enyémnél is pár helyen már le volt kopva a szigetelés) az:
- Gyújtáskapcsolóból kijövő kábelek átnézése (megmozgatása, megfigyelés hogy mi történik) - gyújtáskapcsoló szétszerelése (elég az alsó részt levenni)
Ha álló helyzetben (motor nem jár), ráadod a gyújtást és mozgatod a kábeleket akkor nem tudod reprodukálni a jelenséget?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 06, 10:12 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Sumi írta:
GyuriSXC írta:
Halihó!


Olyat csinál a motorom(2005 lc4), hogy menet közben egyszer csak elmegy a gyújtás, majd visszajön és megy tovább. A kijelző látom hogy újra indul, illetve hallok egy kattanást. Tudom, hogy rossz a sztender visszajelzőm, de attól még ezt nem csinálhátná, mert amikor régen működőtt, akkor a gyújtás nem vette el a motortól. Mármint nem indult újra a kijelző. van valami tippetek esetleg? Nézzem át a kábeleket, nem testel e le valami? köszi!


Nekem is volt hasonló a 2005-ös 640 Adventure-rel - menet közben műszerfal újraindulás, se kép - se hang, stb.. Igaz nekem a gyújtást nem vette el, tehát járt rendesen a motor mindig.. De a leghülyébb pillanatokban tudta produkálni.. Pl. leállítottam valahol az erdő mélyén, mikor lekapcsoltam még minden rendben volt, de mikor újra el akartam indulni, hiába fordítottam el a kulcsot, semmi elektronika nem ment (se index, se lámpa, semmi).. Rúgásra azért nagy nehezen indult.

Node egy szó, mint száz az enyémnek az volt a baja (miután persze lebontottam az egészet és átnéztem minden kábelt), hogy meg volt repedve az akkunak a negatív pólusa (így hívják?), ezért néha érintkezett, néha nem.. Új akku megoldotta a problémát.

esetleg ami ötletem van még a kábelek átnézésén túl (az enyémnél is pár helyen már le volt kopva a szigetelés) az:
- Gyújtáskapcsolóból kijövő kábelek átnézése (megmozgatása, megfigyelés hogy mi történik) - gyújtáskapcsoló szétszerelése (elég az alsó részt levenni)
Ha álló helyzetben (motor nem jár), ráadod a gyújtást és mozgatod a kábeleket akkor nem tudod reprodukálni a jelenséget?



Na szétszedtem mindent. kicseréltem a sztender kapcsolót is. nagyon sok kábelemről hiányzik a burkolat,de megoldottam. probléma továbbra is fent áll. plusz amikor gyújtáson van a motor, behúzom a kuplungot és kattogó hangot hallok. egy fekete kis dobozból, ami a km óra alatt van. aca1211 ez van ráírva!tipp? amikor csinálja a problémát menetközben, akkor is ezt a kattogást hallom!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 06, 10:16 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
http://www.ebay.com/itm/KTM-Duke-II-640 ... es&vxp=mtr szóval egy ilyen reléről beszélek! csak az enyémre 30218 van ráírva!

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2011 nov. 08, 18:57 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem hasonló hibát produkált(lc4sm):előzés fullgázon,hirtelen se kép se hang-megusztam,újraíndítom,minden stimmel...Amikor már sokadszorra kerültem így életveszélybe,rohadt sok szerelés után kiderült,hogy az önindító behúzóreléjének a testpontja(ülés alatt)kontakthibás...Megforrasztás után minden tök jó lett...De mocskos nehéz hiba volt...Ja,és az általad írt kattogás nálam nem fordult elő...Tom


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 07, 15:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Szervusztok.

Valaki tudna nekem abba segíteni,hogy honnan tudhatnám mag a motorom színkódját ? KTM 640 LC4 2003 ezüst


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 08, 17:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
Sziasztok
meg tudná valaki pontosan mondani nekem, hogy 2001-es Duke II-be mennyi olaj kell a motorba illetve a vázba.
Utánakerestem de nem egyértelmű.
Motor 1.4l
Váz 600ml

amilyen adatokat találtam.

köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 08, 17:17 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Noby írta:
Sziasztok
meg tudná valaki pontosan mondani nekem, hogy 2001-es Duke II-be mennyi olaj kell a motorba illetve a vázba.
Utánakerestem de nem egyértelmű.
Motor 1.4l
Váz 600ml

amilyen adatokat találtam.

köszi


Pontosan nem emlékszem, de valami ilyesmi rémlik nekem is!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 08, 21:28 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2011 feb. 01, 18:42
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szentmártonkáta Pest megye
A motorba 1,5l a vázba pedig 0,6l /a blokba 1dl önthetsz pluszba én így használtam és jól bírta az lc4 blok/ :yeah

_________________
KTM 950 ADV


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 08, 22:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 13, 10:11 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Óriás írta:
Szervusztok.

Valaki tudna nekem abba segíteni,hogy honnan tudhatnám mag a motorom színkódját ? KTM 640 LC4 2003 ezüst


Hali!
Elvileg ez: Standox KTM 702
De ha nem akarsz fényeztetni van 2db bontott ezüst színű idomom (nincs rajta matrica). 6eft/pár az ára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jan. 14, 11:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Petya írta:
Óriás írta:
Szervusztok.

Valaki tudna nekem abba segíteni,hogy honnan tudhatnám mag a motorom színkódját ? KTM 640 LC4 2003 ezüst


Hali!
Elvileg ez: Standox KTM 702
De ha nem akarsz fényeztetni van 2db bontott ezüst színű idomom (nincs rajta matrica). 6eft/pár az ára.


Szervusz !
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Köszönöm az idom nem érdekel,mert azzal minden rendben van. Viszont egy kézvédő érdekelne. Van ötleted,hogy hol találhatok ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 13, 19:36 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
Sziasztok,
2001-es Duke II-höz kellene első fékbetét. Törökbálinton nem volt illetve azt mondták 16ezer? a gyári.
Tudtok valamilyen webáruházat ajánlani esetleg ahol olcsóbban kapok.
köszi
n


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 13, 19:52 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jún. 27, 14:12
Hozzászólások: 560
Tartózkodási hely: Kecskemét
Noby írta:
Sziasztok,
2001-es Duke II-höz kellene első fékbetét. Törökbálinton nem volt illetve azt mondták 16ezer? a gyári.
Tudtok valamilyen webáruházat ajánlani esetleg ahol olcsóbban kapok.
köszi
n



Pinkmotors.hu

_________________
Sherco 5.1 i


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 13, 20:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
Noby írta:
Sziasztok,
2001-es Duke II-höz kellene első fékbetét. Törökbálinton nem volt illetve azt mondták 16ezer? a gyári.
Tudtok valamilyen webáruházat ajánlani esetleg ahol olcsóbban kapok.
köszi
n


Törökbálinton benézhetsz az Universal moto-ba universalmotor.hu Vagy biatorbágyon van az offroaddepoban. Universal-ban 5-7000 között van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 13, 20:32 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
thx


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 feb. 13, 23:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Noby írta:
Sziasztok,
2001-es Duke II-höz kellene első fékbetét.


nagyvas.hu
vagy
Hajdu kuplung fék
1174 Bp., Zsuzsanna u. 18.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 14, 20:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
helló mindenki...

2001-es fekete blokkos 640 LC4-be kellene kuplungot cserélnem. Honnan rendelnétek betétgarnitúrát hozzá?
Gondolok elsősorban webáriházra pl vagy egyéb motorsboltra, nem KTM szervizre.

Köszönöm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 14, 21:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Noby írta:
2001-es fekete blokkos 640 LC4-be kellene kuplungot cserélnem. Honnan rendelnétek betétgarnitúrát hozzá?


Ha nem ragaszkodsz a bolti újhoz, akkor nekem van itthon kettő is, újszerű állapotúak.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 14, 21:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
kösz, egyelőre ujra pályázok mert lenne egy hosszabb túra vele...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 15, 13:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Noby írta:
kösz, egyelőre ujra pályázok mert lenne egy hosszabb túra vele...


A 625-ösömet 70k+ km-rel adtam el, tudtommal gyári kuplunggal.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 15, 19:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
az enyémben óra szerint 30k van de nagyon vége van a kuplungnak, nem tudok már ráállítani, meg teljesen behuzott kuplungnál nem megy be egyesbe csak ha félig huzom be, meg lesz egy 6000km-es menet is a motorral, szóval gondoltam ennyit megér a csere


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 máj. 18, 7:50 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
Noby írta:
az enyémben óra szerint 30k van de nagyon vége van a kuplungnak, nem tudok már ráállítani, meg teljesen behuzott kuplungnál nem megy be egyesbe csak ha félig huzom be, meg lesz egy 6000km-es menet is a motorral, szóval gondoltam ennyit megér a csere


Bocs, hogy belepofázok, de a blokkon belüli állítást is próbáltad? Mérted a lamellák vastagságát? Tapasztalat szerint igen strapabíró az LC4 kuplungja mind kosár mind lamella téren. Talán érdemes jobban körüljárni a témát a blokkon belül még nem néztelődtél. Ha igen, akkor bocs!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 16, 20:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
Sziasztok,

tudna valaki segíteni, hogy a feketeblokkos LC4 640 (Duke II 2001) kuplunglamellajának van-e valami száma, cikkszáma stb. ami alapján be lehet azonosítani.
rendeltemegyet a neten, de rosszat küldtek az évjárat stb alapján. kicserélik, de nem akarok megint lukra futni.

köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 16, 20:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
Blokkon belüli állításon mit értesz?

Petya írta:
Noby írta:
az enyémben óra szerint 30k van de nagyon vége van a kuplungnak, nem tudok már ráállítani, meg teljesen behuzott kuplungnál nem megy be egyesbe csak ha félig huzom be, meg lesz egy 6000km-es menet is a motorral, szóval gondoltam ennyit megér a csere


Bocs, hogy belepofázok, de a blokkon belüli állítást is próbáltad? Mérted a lamellák vastagságát? Tapasztalat szerint igen strapabíró az LC4 kuplungja mind kosár mind lamella téren. Talán érdemes jobban körüljárni a témát a blokkon belül még nem néztelődtél. Ha igen, akkor bocs!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 16, 22:50 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Noby írta:
Sziasztok,

tudna valaki segíteni, hogy a feketeblokkos LC4 640 (Duke II 2001) kuplunglamellajának van-e valami száma, cikkszáma stb. ami alapján be lehet azonosítani.
rendeltemegyet a neten, de rosszat küldtek az évjárat stb alapján. kicserélik, de nem akarok megint lukra futni.

köszi


Szia!

Persze, van cikkszáma, a nyolcas és a kilences kell neked, a hetest meg célszerű kicsit megsmirglizni, hogy ne legyen tükörsima (így a kuplungod is jobban fog, míg a ferrodolok bekopnak):

Kép

A komplett alkatrész katalógust letöltheted ITT.

A blokkon belüli állítás alatt azt érthette Petya, hogy a képen 25-ös számmal ellátott pálcát, amely a bovden mozgását közvetítve kiemeli a kuplungot, a 30-as számú csavarral tudod bepozícionálni, hogy pontosan ott kezdjen kiemelni ahol kell, és ha kopnak a lamellák, akkor ezzel is utánuk mehetsz, ha állítasz a csavaron.
Ezt pont a kuplungkorsár közepén találod meg.
Egyébként tényleg brutálisan tartós a kuplungja a motorodnak, nagyon nem jellemző, hogy cserélni kelljen, ha valaki elégeti vagy lekoptatja ennyi kilométer alatt, az párszor megjárhatta csúsztatott kuplunggal a Brenner-hágót. :D

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 17, 10:04 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
köszönöm a kimeritő választ
szemre tényleg nem kopottak, de ha már szétszedtem kicserélem, mert baromo zavaró hogy csak félig behuzott kuplunggal megy be az egyes de csak egy ponton és azt elég nehéz eltalálni, így a pirosnál mindig egyesbe kell állni:)

mekkora szerinted a lamella vastagsága amikor gyári?

n


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 17, 12:08 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Noby írta:
köszönöm a kimeritő választ
szemre tényleg nem kopottak, de ha már szétszedtem kicserélem, mert baromo zavaró hogy csak félig behuzott kuplunggal megy be az egyes de csak egy ponton és azt elég nehéz eltalálni, így a pirosnál mindig egyesbe kell állni:)

mekkora szerinted a lamella vastagsága amikor gyári?

n


Nagyon szívesen! :wink

A robbantott ábra szerint 2.7 mm a lamella vastagság.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 18, 13:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 aug. 22, 20:19
Hozzászólások: 18
Akkor egy utolsó lehet hülye kérdés. a 2.7 mm-t úgy méred, hogy mindkét oldalon lévő kopórészt beleméred?

tudok ám kérdezni....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 18, 14:33 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Noby írta:
Akkor egy utolsó lehet hülye kérdés. a 2.7 mm-t úgy méred, hogy mindkét oldalon lévő kopórészt beleméred?

tudok ám kérdezni....


Huhh, tényleg jó kérdés. :)

Elvileg a legszélesebb pontján mérik a lamellákat, tehát igen, azok a kopórészek is benne vannak. :wow:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 18, 17:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 máj. 12, 16:01
Hozzászólások: 20
Kedves Páncél,
Lenne egy kérdésem nekem is a kuplunggal kapcsolatosan. Van egy EXC 520-asom 2002-es évjárat, ami ha jobban bemelegszik akkor nagyon nehezen tudok sebességet váltani. Ha nem megy a motor simán lehet üresbe tenni, ha meg megy akkor olyan keményen áll a váltó kar, mintha oda lenne hegesztve. A kuplung kar is úgy viselkedik, mintha levegős lenne. Vettem már kuplung felújító szettet, beszereltem, kicseréltem a 2 alsó O-gyűrüt is és az olaj (Motorex)is új. Kissé javult a helyzet de még mindig szenvedek vele.
Nagyon megköszönném, ha tudnál segíteni, hogy mit tegyek.
Üdv,
Csaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2012 jún. 18, 20:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 jan. 17, 23:03
Hozzászólások: 22
csaba.nagy írta:
Kedves Páncél,
Lenne egy kérdésem nekem is a kuplunggal kapcsolatosan. Van egy EXC 520-asom 2002-es évjárat, ami ha jobban bemelegszik akkor nagyon nehezen tudok sebességet váltani. Ha nem megy a motor simán lehet üresbe tenni, ha meg megy akkor olyan keményen áll a váltó kar, mintha oda lenne hegesztve. A kuplung kar is úgy viselkedik, mintha levegős lenne. Vettem már kuplung felújító szettet, beszereltem, kicseréltem a 2 alsó O-gyűrüt is és az olaj (Motorex)is új. Kissé javult a helyzet de még mindig szenvedek vele.
Nagyon megköszönném, ha tudnál segíteni, hogy mit tegyek.
Üdv,
Csaba

Elgyengült kuplung rugók,elkopott lamellák...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Tanács KTM 640 LC4
HozzászólásElküldve: 2013 nov. 10, 20:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 27, 19:15
Hozzászólások: 97
Üdv.

Van egy KTM 640 LC4 Supermoto 2005 ( face lift ) típus.A következő a probléma vele: néha, mikor indítózok nem indít csak kattan benne valami; a következő indításnál már simán indítja a motort. Nem folyamatos a jelenség. Az akkumulátor cserélve lett benne,de ez után is előfordult a jelenség.

Ötlet?

Előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 195 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség