KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=1170 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | zoliKTM [ 2011 ápr. 10, 20:20 ] |
Hozzászólás témája: | Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Régóta tervezgettem hogy átalakítom, szinte mindenki lebeszélt hogy mindent cserélni kell (segédváz, légszűrő doboz, akksitartó, vezetékek, ülés..STB) gyűjtögettem a cuccokat hozzá, és nekifogtam.... Kész lett, segédváz csere nélkül, akksi, és légszűrő doboz a régi. Masszív, nem kókány munka, és sokkal szebb! Nekem :) Képeket, leírást is szívesen teszek fel ha van rá igény, segítek is ha valaki erre vetemedik :) üdvZoli |
Szerző: | pete27 [ 2011 ápr. 10, 23:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
örülnék ha tennél fel,mert egy páran hozzájárultunk sztem! ![]() kíváncsi vagyok rá ![]() üdv. pete |
Szerző: | zoliKTM [ 2011 ápr. 11, 9:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Konkrétan a farokrészhez csak Te járultál hozzá a kipuffokkal, a többit nem sikerült annyira jó áron beszerezni ![]() üdvZoli |
Szerző: | VEGA [ 2011 ápr. 13, 17:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
szebb, de plusz súly ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2011 ápr. 13, 17:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
VEGA írta: szebb, de plusz súly ![]() Nekem még csak nem is tetszik...az ilyen barokkosítások abszolút nem illenek egy supermotohoz - a kimondottan spártai alapkoncepciónak indult LC4-hez meg pláne nem. |
Szerző: | bouvard [ 2011 ápr. 16, 16:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
gencsydani írta: VEGA írta: szebb, de plusz súly ![]() Nekem még csak nem is tetszik...az ilyen barokkosítások abszolút nem illenek egy supermotohoz - a kimondottan spártai alapkoncepciónak indult LC4-hez meg pláne nem. hátja mondjuk a fekete blokkos előnye a későbbiekkel szemben hogy 136kg volt, majd 2004 ig 149 re nőtt , 05től ezzel a hátuljával már 156kg, szépen feltornáztad a súlyt , de a lóerőt is növelted? mert a szürke blokkos 6le többet is tud:) Amúgy nekem tetszik a vasad , pár apróságot leszámítva.. |
Szerző: | daytona73 [ 2011 ápr. 16, 18:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Szerintem szebb ez a hátulja de hiányzik a másik a másik kipufogó a súlyáról meg annyi csak papíron 136kg valóságban mindig nehezebb volt. ![]() |
Szerző: | pancel [ 2011 ápr. 16, 18:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
bouvard írta: mert a szürke blokkos ...a szürke blokkos egy lapát fos a feketéhez képest. ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | daytona73 [ 2011 ápr. 16, 19:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
...a szürke blokkos egy lapát fos a feketéhez képest. ![]() Nekem pont a fekete blokkos lett hajtókaros és a szürkével nem volt bajom ![]() |
Szerző: | bouvard [ 2011 ápr. 16, 19:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
[quote="daytona73"]...a szürke blokkos egy lapát fos a feketéhez képest. ![]() Nekem pont a fekete blokkos lett hajtókaros és a szürkével nem volt bajom ![]() sztem ami 2000-02 ig volt fekete blokk az nagyon strapa kis szerkezet ,és olyan halk mint egy villanymotor, már a halkat ktm-es viszonyokhoz értem ![]() |
Szerző: | bouvard [ 2011 ápr. 16, 19:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
pancel írta: bouvard írta: mert a szürke blokkos ...a szürke blokkos egy lapát fos a feketéhez képest. ![]() Üdv, pancel neked pancel mindegy hogy szürke, vagy fekete vagy lila:) úgy is szétrongálod ![]() |
Szerző: | pancel [ 2011 ápr. 16, 21:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
bouvard írta: pancel írta: bouvard írta: mert a szürke blokkos ...a szürke blokkos egy lapát fos a feketéhez képest. ![]() Üdv, pancel neked pancel mindegy hogy szürke, vagy fekete vagy lila:) úgy is szétrongálod ![]() Most mééé? Igaz, hogy nem megy, de olyan szépen áll le. ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | gencsydani [ 2011 ápr. 16, 21:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
bouvard írta: sztem ami 2000-02 ig volt fekete blokk az nagyon strapa kis szerkezet ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2011 ápr. 17, 17:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
zoliKTM írta: A másik amit nagyonnem értek, miért írjátok hogy jóójóó de plusz súly!! MI??? ![]() A plusz egy darab kipufogódobnak (1 helyett 2 a gyengébbek kedvéért) meg a hozzá való csöveknek szerinted 0 a súlya? ![]() |
Szerző: | zoliKTM [ 2011 ápr. 17, 17:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
gencsydani írta: zoliKTM írta: A másik amit nagyonnem értek, miért írjátok hogy jóójóó de plusz súly!! MI??? ![]() A plusz egy darab kipufogódobnak (1 helyett 2 a gyengébbek kedvéért) meg a hozzá való csöveknek szerinted 0 a súlya? ![]() Képeimen látszik egy darab van rajta, nem nőtt a súly, nem vagyok gyenge, tudom hogy van súlya. egy kipuff 2,5 kg, nem hinném hogy akkora nagy súlygyarapodás hogy gondot jelentene+1 db 2,5 kg-os kipuff. Szerinted is teljesítményt kéne növelni ezért a 2,5 kilóért? ![]() Nem vagyok akkora versenyző hogy ha még rá is teszem azt a plusz 2,5öt, megérezném, vagy sokkal rosszabb lenne az élmény. Csupán azért ragadt meg bennem ez a súlytéma, mert legalább 3an irtátok hogy joez meg minden csak mégis szar mert csunyább meg ráadásul nehezebb is.... ![]() "hátja mondjuk a fekete blokkos előnye a későbbiekkel szemben hogy 136kg volt, majd 2004 ig 149 re nőtt , 05től ezzel a hátuljával már 156kg, szépen feltornáztad a súlyt , de a lóerőt is növelted?" tehát feltornáztam 136-ról 156-ra...itt nem értettem hogy hogy tudtam volna 20 kiloval növelni a súlyt... na részemről lezárva, csupán érdekességképp tettem fel a vasat, hátha valaki erre vetemedik és tudok neki segíteni. azért a sok fika közt csak kaptam jó szót is ![]() ![]() üdvZoli |
Szerző: | faki [ 2011 ápr. 17, 18:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
zoliKTM írta: na részemről lezárva, csupán érdekességképp tettem fel a vasat, hátha valaki erre vetemedik és tudok neki segíteni. azért a sok fika közt csak kaptam jó szót is ![]() ![]() Aki a munkád mögött, csak a plusz 2 kiló 30 dekát látja, annak toll a fülébe! Bouvard már leírta: bouvard írta: az a lényeg hogy neked tetszik
|
Szerző: | pancel [ 2011 ápr. 17, 18:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
hogy a ferde f@szban kell itt hozzászólást lájkolni? ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | zoliKTM [ 2011 ápr. 17, 18:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
köszi ez kellett ![]() ![]() |
Szerző: | VEGA [ 2011 ápr. 17, 21:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
a 660 factory seggét nem akarja megcsinálni valaki? ![]() |
Szerző: | zoliKTM [ 2011 ápr. 19, 21:40 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
üdv! Lefestettem, ez lett belőle ![]() |
Szerző: | VEGA [ 2011 ápr. 19, 22:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
zoliKTM írta: kéne rá egy 9 literes tank. ![]() |
Szerző: | Petya [ 2011 ápr. 20, 11:47 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
VEGA írta: Ja, szerintem is! Nekem pont van eladó, üléssel együtt! ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2011 ápr. 20, 11:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Petya írta: Ja, szerintem is! Nekem pont van eladó, üléssel együtt! ![]() Mondtam már hogy sokkal könnyebb lenne felsorolni, milyen LC4-alkatrészed nincs eladó ![]() |
Szerző: | Petya [ 2011 ápr. 20, 11:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
gencsydani írta: Petya írta: Ja, szerintem is! Nekem pont van eladó, üléssel együtt! ![]() Mondtam már hogy sokkal könnyebb lenne felsorolni, milyen LC4-alkatrészed nincs eladó ![]() Jól van, látom gyógyulgatsz! ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2011 ápr. 20, 12:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Petya írta: Jól van, látom gyógyulgatsz! ![]() Azért nem ártana néhány új vagy újszerű végtag nekem se... ![]() |
Szerző: | zorán [ 2011 ápr. 20, 16:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
gencsydani írta: Petya írta: Jól van, látom gyógyulgatsz! ![]() Azért nem ártana néhány új vagy újszerű végtag nekem se... ![]() Ha jobb váll is akad, gondoljál rám is ![]() |
Szerző: | bouvard [ 2011 ápr. 21, 20:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
zoliKTM írta: ![]() |
Szerző: | pete27 [ 2011 ápr. 23, 12:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
nekem is tetszik,a nagy kályhacső kivételével! ![]() |
Szerző: | fudejovagy [ 2011 máj. 10, 15:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
sziasztok! zoliKTM arra lennék kíváncsi, hogy hol vetted a farok idomot és hogy kb. mennyibe került a teljes átalakítás összesen? nekem is van egy 2004-s LC4 640 esem és nem nagyon tetszik a hátulja. A 2006- exc idomon gondolkodtam hogy azt rá lehet e tenni csak még nem jutottam el oda hogy szerezzek 1 idomot rápróbálni mielőtt megveszem drága pézéé. :) mi a véleményed? jó lenne rá az is vagy csak ez az idom ami neked van?(az 2006-s dupla kipus lc4 idomja nem?) válaszod(otok) és segítségetek várom :) |
Szerző: | zoliKTM [ 2011 máj. 14, 10:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
csao! Háát exc sztem nem állna neki jól, bár ki tudja.. ülés sem passzolna ahhoz.. Én mindenképp ezt tenném rá. Neten keresgéltem, és találtam idomokat... De ha megkérdezed Ócsán a KTM-eseket, lehet van nekik. Azért sem lenne jó az exc idomja, mert ez az lc4 farokidom passzol össze az alatta lévő idommal amibe az akksi is van, meg a lámpa. Ha találsz, frankón össze lehet hozni a régebbi segédvázzal! Láthatod is a képeken hogy nagyon jól áll rajta. Masszív és szépen illeszkedik. Ha találsz és veszel segítek szívesen akár képekkel, akár személyesen is. üdvZoli fudejovagy írta: sziasztok!
zoliKTM arra lennék kíváncsi, hogy hol vetted a farok idomot és hogy kb. mennyibe került a teljes átalakítás összesen? nekem is van egy 2004-s LC4 640 esem és nem nagyon tetszik a hátulja. A 2006- exc idomon gondolkodtam hogy azt rá lehet e tenni csak még nem jutottam el oda hogy szerezzek 1 idomot rápróbálni mielőtt megveszem drága pézéé. :) mi a véleményed? jó lenne rá az is vagy csak ez az idom ami neked van?(az 2006-s dupla kipus lc4 idomja nem?) válaszod(otok) és segítségetek várom :) |
Szerző: | fuzzyka [ 2011 máj. 14, 14:15 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Szia Zoli! Engem is érdekelne, hogy kb mennyibe fájt ez a kis móka neked és , hogy konkrétan miket kellet cserélned?? Nekem 2001 es 640 sm van, már én is nézegettem h mit lehetne kezdeni a hátújával mert nekem sem nagyon tetszik!Viszont a Tiéd annál inkább(szép munka)!! Ha kapnék egy kis felvilágosítást azt megköszönném... Üdv Zsolt |
Szerző: | fudejovagy [ 2011 máj. 20, 17:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Zoli nem szeret válaszolni.. :S ![]() |
Szerző: | zoliKTM [ 2011 máj. 23, 18:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Szeretek én válaszolni, csak most látom hogy írtatok! ![]() Kell hozzá: - akksi takaró, és légszűrő takaró idom - farokidom - farokidom alatti idom, amibe a lámpa is van - új ülés --> ez nem fontos mert össze lehet hozni a régi üléssel is, csak nekem szürke volt, meg a kényelmesebb fajta és az ducibb, vettem másikat. - kurvasok kitartás - csavarok - flex ...... Az ár meg változó, keresgélni kell a hirdetések között, pl: kepesmotor.hu.. vatera.. Egy ülés kb 10E, farokidom narancs ujonnan asszem tizenezer, használtan 8-10, én szarrá karcoltat vettem, így 5E, kis oldalidomok 5000/pár... Árat azért kár irnom mert használt cuccok, amiket úgyis lefest az ember, állapotfüggő minden.. Képet kértek az összerakásról? ..vagy csak akkor ha megvan minden idomotok.... üdvZoli |
Szerző: | fuzzyka [ 2011 máj. 23, 22:05 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
zoliKTM írta: Szeretek én válaszolni, csak most látom hogy írtatok! ![]() Kell hozzá: - akksi takaró, és légszűrő takaró idom - farokidom - farokidom alatti idom, amibe a lámpa is van - új ülés --> ez nem fontos mert össze lehet hozni a régi üléssel is, csak nekem szürke volt, meg a kényelmesebb fajta és az ducibb, vettem másikat. - kurvasok kitartás - csavarok - flex ...... Az ár meg változó, keresgélni kell a hirdetések között, pl: kepesmotor.hu.. vatera.. Egy ülés kb 10E, farokidom narancs ujonnan asszem tizenezer, használtan 8-10, én szarrá karcoltat vettem, így 5E, kis oldalidomok 5000/pár... Árat azért kár irnom mert használt cuccok, amiket úgyis lefest az ember, állapotfüggő minden.. Képet kértek az összerakásról? ..vagy csak akkor ha megvan minden idomotok.... üdvZoli Zsír, akkor nem olyan vészes... :) Sztem a közeljövőben nekiállok és akkor lehet h kérnék majd egy kis képregényes segítséget!! Köszi mégeccer Üdv Zsolt |
Szerző: | fudejovagy [ 2011 jún. 02, 14:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
zoli sztem tudom melyik farok idomot vetted meg.. ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | zoliKTM [ 2011 jún. 03, 21:27 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Segítek HÁT ! ![]() Szolj nyugodtan, feltukkeroljuk ![]() quote="fudejovagy"]zoli sztem tudom melyik farok idomot vetted meg.. ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 feb. 22, 21:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
zoliKTM írta: Szeretek én válaszolni, csak most látom hogy írtatok! ![]() Kell hozzá: - akksi takaró, és légszűrő takaró idom - farokidom - farokidom alatti idom, amibe a lámpa is van - új ülés --> ez nem fontos mert össze lehet hozni a régi üléssel is, csak nekem szürke volt, meg a kényelmesebb fajta és az ducibb, vettem másikat. - kurvasok kitartás - csavarok - flex ...... Az ár meg változó, keresgélni kell a hirdetések között, pl: kepesmotor.hu.. vatera.. Egy ülés kb 10E, farokidom narancs ujonnan asszem tizenezer, használtan 8-10, én szarrá karcoltat vettem, így 5E, kis oldalidomok 5000/pár... Árat azért kár irnom mert használt cuccok, amiket úgyis lefest az ember, állapotfüggő minden.. Képet kértek az összerakásról? ..vagy csak akkor ha megvan minden idomotok.... üdvZoli Hali!! Már kérdeztelek régebben az átalakításról de még csak most szántam rá magam és lenne még pár kérdésem... Az egyik, hogy a farokidom alatti idom (a lámpás) az lehet után gyártott vagy vagy csak a gyári jó mert csak úgy csatlakozik vagy mittomén, hogy az nem helyettesíthető? A második, hogy amit írtál, hogy "akksi takaró, és légszűrő takaró idom " ez a két kis oldal idom lenne vagy kell még valami az aksihoz is? A harmadik pedig az lenne, hogy nézegettem az elkészült paripádról a képeket és úgy tűnik mintha meredekebb lenne a kipuffod dőlés szöge mint eredetileg... Szal a kérdés,h összehozható az új farok idommal vagy azon is alakítani kell? Esetleg ha lenne egy két képed azt elküldhetnéd nekem a fuzzyka@gmail.com címre, azt nagyon nagyon nagyon megköszönném!! Üdv Zsolt |
Szerző: | pete27 [ 2012 feb. 23, 19:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
engem meg az érdekelne,hogy a központi rugóstag patronjára (vagymittudomén..........) hogy lehet felrakni a red bull dobozt? vagy csak matrica? ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2012 feb. 23, 22:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
pete27 írta: engem meg az érdekelne,hogy a központi rugóstag patronjára (vagymittudomén..........) hogy lehet felrakni a red bull dobozt? vagy csak matrica? ![]() Szerintem lemezollóval simán rá tudod faragni a dobozt is. De talán egyszerűbb a matrica... |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 feb. 23, 22:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
pete27 írta: engem meg az érdekelne,hogy a központi rugóstag patronjára (vagymittudomén..........) hogy lehet felrakni a red bull dobozt? vagy csak matrica? ![]() Sztem az matrica gyanús... De igyál egy red bull-t és próbáld ki :) |
Szerző: | pancel [ 2012 feb. 23, 23:03 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
Én sima tapétavágóval levágtam az alját és a tetejét, hosszában végigvágtam és F.BS-el bekenve felragasztottam rá (muszáj végigvágni, mert épp nem megy rá, kerületben fél centi híja van). Hálás dolog, mert tiszta szutyok és korom volt már szerencsétlen, most meg kinéz valahogy. ![]() Üdv, pancel |
Szerző: | pete27 [ 2012 feb. 24, 9:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
fuzzy! petya árul a vaterán LC4 aluminium ülésnyúlványt. nem tudom hogy jó lenne e neked,ha hazamegyek összehasonlítom az enyémmel. http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 59581.html |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 feb. 24, 22:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
pete27 írta: fuzzy! petya árul a vaterán LC4 aluminium ülésnyúlványt. nem tudom hogy jó lenne e neked,ha hazamegyek összehasonlítom az enyémmel. http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_f ... 59581.html Ööö...ez milyen szerepet töltene be nálam?? |
Szerző: | pete27 [ 2012 feb. 25, 0:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
ezen ülnél félig!és tudod rögzíteni az idomokat ![]() vagy a váz ezen részét nem kell cserélned? már lehet hogy keverem a dolgokat,aztán olyanba szóltam bele amihez nem értek....... ![]() |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 feb. 25, 0:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
pete27 írta: ezen ülnél félig!és tudod rögzíteni az idomokat ![]() vagy a váz ezen részét nem kell cserélned? már lehet hogy keverem a dolgokat,aztán olyanba szóltam bele amihez nem értek....... ![]() Nah akkor mondom... :) Szal az én paripám 2001-es és nagyon nem szeretem a mostani kinézetét de az itt látottak alapján én is szeretném átalakítani a gépet úgy mint Zoli! A legtisztább megoldás tényleg ez lenne ha lecserélném a segédvázat de anyagi megfontoltságból inkább a flexet választom ![]() |
Szerző: | pete27 [ 2012 feb. 25, 8:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) |
a fúrás faragás a legkevesebb sztem. kell ugyebár 2db faxa kipu. kell egy Y kipu cső,idomok,lámpa. teljes idomszettet 25ért láttam.A dupla kipu a húzós,bár én raptorferivel csináltattam 40ért a kettőt (nem egy akra,de nem is gyári). gyere el,nézd meg az enyémet,úgy is szét van szedve. ![]() cső. |
Szerző: | pete27 [ 2012 feb. 25, 8:22 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: Régebbi LC4 SEGG átalakítása dupla csövesre!! :) | ||
ha veszel lámpát,akkor ilyet vegyél. az ebay-en találtam,ledes,és az irányjelző is benne van. tök jó
|
Oldal: 1 / 2 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |