KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 máj. 12, 1:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 30 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 25, 23:12 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 szept. 12, 23:57
Hozzászólások: 7
Helo!
A közeljövőben szeretnék venni egy KTM-et, csak nem tudok választani. Amik szóba jöhetnek: EXC 400, 450, 520, 525 SXC 625 vagy DUKE esetlek EXC 250. Az alábbiak közül kiváncsi lennék, hogy mennyire szervizigényesek, gyári hibákra meg mindenféle tapasztalatra.

Üdv: Dani


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 7:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gépész írta:
Helo!
A közeljövőben szeretnék venni egy KTM-et, csak nem tudok választani. Amik szóba jöhetnek: EXC 400, 450, 520, 525 SXC 625 vagy DUKE esetlek EXC 250. Az alábbiak közül kiváncsi lennék, hogy mennyire szervizigényesek, gyári hibákra meg mindenféle tapasztalatra.

Üdv: Dani


A helyedbe legelsőnek eldönteném hogy mit akarok! Duke-tól a 250 EXC-ig,egy kicsit sok!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 7:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 szept. 12, 23:57
Hozzászólások: 7
Eddig próbáltam EXC 450-et és 520-at mindkettő nagyon bejött, de akárkit kérdeztem senki se ajánlotta, mert azt monták hogy állandóan szervizelni kell. Az exc 250-et azért ajánlották mert 2 ütemű és állítólag olcsó a fenntartása, amit én nehezen hiszek el. Minden esetre olyan motort szeretnék amit nem kell éjjel-nappal szervizelni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 8:10 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gépész írta:
Eddig próbáltam EXC 450-et és 520-at mindkettő nagyon bejött, de akárkit kérdeztem senki se ajánlotta, mert azt monták hogy állandóan szervizelni kell. Az exc 250-et azért ajánlották mert 2 ütemű és állítólag olcsó a fenntartása, amit én nehezen hiszek el. Minden esetre olyan motort szeretnék amit nem kell éjjel-nappal szervizelni.


Azt már tudod hogy mire akarod használni?
A KTM-mel többet kell foglalkozni,mint mondjuk egy DRZ-vel,de többet is nyújt.Nem kell mindig szervizelni,csak foglalkozni kell vele,normálisan karban tartani,meg lehetőség szerint jót kell belőle megvenni,nem egy leharcolt szart. Ha hozzá kell nyúlni,az sokba fáj,mindegy hogy 2T vagy 4T.Én 4 évig motoroztam az 525EXC-vel,de nem nagyon kellett hozzányúlni.Előtte 520-volt,azon 2 évig csak azt cseréltem le ami elkopott,soha semmi baja nem volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 11:16 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 szept. 12, 23:57
Hozzászólások: 7
Elsősorban utcára használnám, de néha túrázgatnék vele terepen is. Azt nem bánom ha sokat kell vele törődni, csak ne kelljen pár ezer km-enként megbontani a blokkot, meg rákölteni a gatyámat is. Jelenleg exc 450/520/525 tetszik legjobban, csak nem tudok sokat róluk. Vásárláskor mit érdemes megnézni? Mennyire szerviz igényesek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 16:57 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gépész írta:
Elsősorban utcára használnám, de néha túrázgatnék vele terepen is. Azt nem bánom ha sokat kell vele törődni, csak ne kelljen pár ezer km-enként megbontani a blokkot, meg rákölteni a gatyámat is. Jelenleg exc 450/520/525 tetszik legjobban, csak nem tudok sokat róluk. Vásárláskor mit érdemes megnézni? Mennyire szerviz igényesek?



Ha utcán és laza túrázásra karod használni,akkor szerintem vegyél DRZ-t. Vásárláskor inkább érdemes elvinned magaddal valakit,aki ért valamennyire a KTM-hez,vagy olyat keresni,aminek ismered az előéletét.
Az hogy mennyire szervizigényesek,függ attól is hogy hol és hogyan használod.
Nem kell megbontani párezer kilométerenként a blokkot. Az enyém 500 óra körül adta meg magát,pedig kapott rendesen. De van itt olyan fórumos kolléga,aki 1000 óránál csak azért szedette szét,hogy lássák mi van belül!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 26, 21:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 szept. 12, 23:57
Hozzászólások: 7
:stop Drz kizárva, csak KTM! Meg késöbb kimennék néha crosspályára is egy kicsit. Általában nyugodtan szoktam motorozni, csak néha szoktam egy kicsit húzatgatni neki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 27, 7:37 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gépész írta:
:stop Drz kizárva, csak KTM! Meg késöbb kimennék néha crosspályára is egy kicsit. Általában nyugodtan szoktam motorozni, csak néha szoktam egy kicsit húzatgatni neki.


Egy kicsit sokmindent szeretnél a motortól!! Utcára,túrázni,cross pálya! Nem nagyon van olyan motor,ami erre mindre jó!
De majd veszel valamit,elkezded használni,aztán erre mindre rájössz magadtól is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 27, 7:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
Ennyi mindenre, egy EXC nem lesz megfelelő szerintem. Az lc4 eseket nem nézted?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 27, 8:41 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Motto írta:
Ennyi mindenre, egy EXC nem lesz megfelelő szerintem. Az lc4 eseket nem nézted?



Cross pályára egy kicsit nehéz lesz!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 27, 10:33 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 szept. 12, 23:57
Hozzászólások: 7
Én azt hittem az endurok pont e 3 dologra vannak kitalálva. Az egyértelmű h nem lesz terepen olyan mint egy krossz meg az is, hogy utcán se lesz olyan mint egy naked vagy egy sport, de azért mindegyiken megfelel. Az olyan tanácsokat meg hagyjuk hogy inkább suzukit vegyek! Lc4-est még soha nem próbáltam, meg tudok róluk semmit, de ha van róla valami tapasztalat szívesen elolvasom. Azért írtam fórumba, mert még nehezen tudok választani és érdekel minden lehetőség és szeretnék olyan emberektől véleményt kérni, akik próbálták már hosszabb távon is az adott motort.

Köszi a sok érdembeli hozzászólást!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 27, 11:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
igazából azt kell eldöntened először, hogy hol használnád többet. Utcán, csak helyben rohangálni vele, vagy akár túrázni is.
Nekem EXC 250 esem van és az terepre az én súlyomhoz világbajnok. Az 520-as nekem erős, de a fórumon a legtöbbeknek az van vagy annál újabb. De nagyban függ a stílusodtól is. Öregemnek pl. pont az 520 as jött be mert nem kell tépni a szarvát, de úgyis kimegy a világból. Bajunk egyikkel sincs, csak gondozzuk őket. Szerintem ki kéne próbálnod többet, ha nem nagyon tudod eldönteni, hogy igazából mit is szeretnél


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 27, 16:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
gépész írta:
Én azt hittem az endurok pont e 3 dologra vannak kitalálva. Az egyértelmű h nem lesz terepen olyan mint egy krossz meg az is, hogy utcán se lesz olyan mint egy naked vagy egy sport, de azért mindegyiken megfelel. Az olyan tanácsokat meg hagyjuk hogy inkább suzukit vegyek! Lc4-est még soha nem próbáltam, meg tudok róluk semmit, de ha van róla valami tapasztalat szívesen elolvasom. Azért írtam fórumba, mert még nehezen tudok választani és érdekel minden lehetőség és szeretnék olyan emberektől véleményt kérni, akik próbálták már hosszabb távon is az adott motort.

Köszi a sok érdembeli hozzászólást!



Rosszul hitted! Az enduro endurózásra van kitalálva,az Lc4 utcára és könnyű terepre,a cross (mondjuk KTM-ből az SX) meg cross pályára.Olyan nincs hogy "mindegyiken megfelel"! Akkor ennyi erővel vehetsz egy simsont is,az is megfelel mindenre. Lehet menni vele a városban,szántóföldön meg a cross pályán is.
Mégyegyszer leírom: Olyan motor nincs,ami mindenre jó! Amire te szeretnéd használni,arra a legalkalmasabb egy DRZ,a KTM-ek közül szinte mindegyik alkalmatlan!

Az én tanácsom (csak mert azt mondod hogy a vegyél suzukit tanácsokat hagyjuk) vegyél valamit,aztán majd meglátod.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 27, 22:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2011 szept. 12, 23:57
Hozzászólások: 7
Akkor csak annyit kérdeznék, hogy exc450-et és exc525-öt milyen gyakran kell szervizelni és miket kell cserélni? Pl hány km/üzemóránként kell olajat cserélni? Szűrőket? Csapágyakat? Szilenteket? Mennyit fogyaszt? Van valami tipus hibájuk?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 28, 19:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
gépész írta:
Akkor csak annyit kérdeznék, hogy exc450-et és exc525-öt milyen gyakran kell szervizelni és miket kell cserélni? Pl hány km/üzemóránként kell olajat cserélni? Szűrőket? Csapágyakat? Szilenteket? Mennyit fogyaszt? Van valami tipus hibájuk?


Típushiba nincs. Minden oké!
Fogyasztás: 1-2l százon. A DRZ pl. kifejezetten termeli a benzint. Nemrég adtam el mert már nem tudtam hol tárolni a fölösleget.
Szilentek 3 évente, csapágyak 5 évente cserések.
Olajcsere: amikor van egy kis zsé...
Az 525-öst 500 üzemóránként kell nagy szervizelni (lásd, Jimmy), a 450-est pl. HaverTomi soha nem szervizeli... :yeah

Tudtam segíteni? :wink

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 28, 20:27 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
ÍziRájder írta:
gépész írta:
Akkor csak annyit kérdeznék, hogy exc450-et és exc525-öt milyen gyakran kell szervizelni és miket kell cserélni? Pl hány km/üzemóránként kell olajat cserélni? Szűrőket? Csapágyakat? Szilenteket? Mennyit fogyaszt? Van valami tipus hibájuk?


Típushiba nincs. Minden oké!
Fogyasztás: 1-2l százon. A DRZ pl. kifejezetten termeli a benzint. Nemrég adtam el mert már nem tudtam hol tárolni a fölösleget.
Szilentek 3 évente, csapágyak 5 évente cserések.
Olajcsere: amikor van egy kis zsé...
Az 525-öst 500 üzemóránként kell nagy szervizelni (lásd, Jimmy), a 450-est pl. HaverTomi soha nem szervizeli... :yeah

Tudtam segíteni? :wink


Akkor mostmár értem miért izzadtál a bedőlt fás feljárón!! Nehéz volt cipelni a sok benzint,ami a DRZ-be volt!!!

U.I. Milyen szilenteket???????????????????


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 28, 21:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Jimmy írta:
ÍziRájder írta:
gépész írta:
Akkor csak annyit kérdeznék, hogy exc450-et és exc525-öt milyen gyakran kell szervizelni és miket kell cserélni? Pl hány km/üzemóránként kell olajat cserélni? Szűrőket? Csapágyakat? Szilenteket? Mennyit fogyaszt? Van valami tipus hibájuk?


Típushiba nincs. Minden oké!
Fogyasztás: 1-2l százon. A DRZ pl. kifejezetten termeli a benzint. Nemrég adtam el mert már nem tudtam hol tárolni a fölösleget.
Szilentek 3 évente, csapágyak 5 évente cserések.
Olajcsere: amikor van egy kis zsé...
Az 525-öst 500 üzemóránként kell nagy szervizelni (lásd, Jimmy), a 450-est pl. HaverTomi soha nem szervizeli... :yeah

Tudtam segíteni? :wink


Akkor mostmár értem miért izzadtál a bedőlt fás feljárón!! Nehéz volt cipelni a sok benzint,ami a DRZ-be volt!!!

U.I. Milyen szilenteket???????????????????


Milyen feljáró??? :stupid Ahol nálam jobban kifáradtál? :yeah ...mert már púpos volt a benzin a déerzében? :lol:

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 29, 6:33 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
ÍziRájder írta:

Milyen feljáró??? :stupid Ahol nálam jobban kifáradtál? :yeah ...mert már púpos volt a benzin a déerzében? :lol:


Igen ott,ahol te simán felmentél,én meg küszködtem egy csomó ideig!
Mostmár tudom hogy azért volt átázva annyira a talaj,mert egyfolytában fröcsögött a DRZ-ből a benzin!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 szept. 29, 19:14 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 okt. 30, 21:05
Hozzászólások: 962
Tartózkodási hely: Érd
Jimmy írta:
ÍziRájder írta:

Milyen feljáró??? :stupid Ahol nálam jobban kifáradtál? :yeah ...mert már púpos volt a benzin a déerzében? :lol:


Igen ott,ahol te simán felmentél,én meg küszködtem egy csomó ideig!
Mostmár tudom hogy azért volt átázva annyira a talaj,mert egyfolytában fröcsögött a DRZ-ből a benzin!



:yeah :beer :box

_________________
Ha felrakod a szart a polcra, mindjárt lekvárnak képzeli magát...

ÍziRájder


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 13:26 
Offline
Kamikaze
Kamikaze

Csatlakozott: 2009 jún. 06, 19:02
Hozzászólások: 228
Jimmy írta:
Motto írta:
Ennyi mindenre, egy EXC nem lesz megfelelő szerintem. Az lc4 eseket nem nézted?



Cross pályára egy kicsit nehéz lesz!!



Nem nehéz csak ember kell a motorra :yeah :yeah :yeah Én már bizonyítottam :wow: :lolflag: :m32 :m32 :m32


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 15:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
maXtreme írta:
Jimmy írta:
Motto írta:
Ennyi mindenre, egy EXC nem lesz megfelelő szerintem. Az lc4 eseket nem nézted?



Cross pályára egy kicsit nehéz lesz!!



Nem nehéz csak ember kell a motorra :yeah :yeah :yeah Én már bizonyítottam :wow: :lolflag: :m32 :m32 :m32


Pontosan ezért írtam :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2011 okt. 03, 20:31 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
maXtreme írta:


Nem nehéz csak ember kell a motorra :yeah :yeah :yeah Én már bizonyítottam :wow: :lolflag: :m32 :m32 :m32



Ez jó duma!!! :yeah

Láttam én már olyat,aki azt mondta ezzel a motorral fel is szaladok akárhova! Aztán a feljáróba meg csak szencségelt!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 09, 23:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 01, 20:30
Hozzászólások: 20
Sziasztok en mar KTM tulaj vagyok par honapja de lehet nem jol valasztottam hisz egy KTM 400 EXC van es tul magas meg tul eros nekem hard endurozni, ugyanis a haverok a Quadokal a saros hegyeket masszak en meg csak loknem de erom sincs egesz nap tolni hegyre, 165cm magas vagyok es 77kg szerintetek egy SX85 megfelelne nekem maszkalni endurozni, hisz ennek a hasmagasaga 85cm az enyem meg 96cm es alig erem le labujhegyel(sajnos a 125-os nek is 96cm ulesmagasaga). Aztan meg a EXC 400 as 120kg uzemanyagal a SX85 meg alig 70kg. Sajnos kozelben nincs senkinek elado SX85 hogy kiprobaljam ezert kerdem toletek hogy szerintetek a 85 cmc motor keves a 80 kilomnak ruhastol?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 10, 7:23 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
kakas19 írta:
Sziasztok en mar KTM tulaj vagyok par honapja de lehet nem jol valasztottam hisz egy KTM 400 EXC van es tul magas meg tul eros nekem hard endurozni, ugyanis a haverok a Quadokal a saros hegyeket masszak en meg csak loknem de erom sincs egesz nap tolni hegyre, 165cm magas vagyok es 77kg szerintetek egy SX85 megfelelne nekem maszkalni endurozni, hisz ennek a hasmagasaga 85cm az enyem meg 96cm es alig erem le labujhegyel(sajnos a 125-os nek is 96cm ulesmagasaga). Aztan meg a EXC 400 as 120kg uzemanyagal a SX85 meg alig 70kg. Sajnos kozelben nincs senkinek elado SX85 hogy kiprobaljam ezert kerdem toletek hogy szerintetek a 85 cmc motor keves a 80 kilomnak ruhastol?


:lol: Nehogy eladd, inkább gyakorolj. A 85-ős egy jó motor a 13-16 éveseknek. Egyesek alatt csodára képes, de 77 kiló alatt biztos nem lesz bejövős. Majom a köszörű kövön efektus :005 Vannak itt egy páran akiknek hasonlóak a paramétrei mint neked, köztük én is. Nekem egy 250-EXC-m van. Ha elhasalok felállítom és megyek tovább. Inkább kezdj el futni meg kondizni és akkor nem lesz gond. Meg gyakorolj és akkor tök mindegy h leér a lábad vagy sem :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 10, 20:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 01, 20:30
Hozzászólások: 20
Okes koszonom, utana olvastam es az en kilomnak kicsit keves az SX85, egyelore maradok a 400 nal, mert a 125 ulesmagasaga is 96cm, gondolom azert van par truk amivel lejjeb lehetne hozni az ulesmagasagot ugye?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 10, 20:55 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
kakas19 írta:
Okes koszonom, utana olvastam es az en kilomnak kicsit keves az SX85, egyelore maradok a 400 nal, mert a 125 ulesmagasaga is 96cm, gondolom azert van par truk amivel lejjeb lehetne hozni az ulesmagasagot ugye?


Van egy kettő, amivel lehet nyerni pár centit. Hátsó teló be tudod engedni, első telót lejjebb tudod engedni (nekem a második csíknál van a befogóban, + van az alacsony ülés és kb itt ki is fújt. Arra viszont figyelj, hogy mindig maradj értéken belül, mert különben nem fogja ellátni a feladatát a teleszkóp és az senkinek sem jó :wow: )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 10, 21:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 01, 20:30
Hozzászólások: 20
Az ulesen kivul minden megvolt mar sajna, vagyis az elso telot feljebb huztam, az kozepso rugo csavarjat fel csavrtam teljesen, habar ez lehet nem jo otlet, viszont az alacsony ules az erdekel tudsz rola kepet kuldeni vagy valami linket hol kaphatok ilyet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 11, 6:56 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 márc. 27, 17:12
Hozzászólások: 207
kakas19 írta:
Az ulesen kivul minden megvolt mar sajna, vagyis az elso telot feljebb huztam, az kozepso rugo csavarjat fel csavrtam teljesen, habar ez lehet nem jo otlet, viszont az alacsony ules az erdekel tudsz rola kepet kuldeni vagy valami linket hol kaphatok ilyet?


Ne a csavarral játssz, hanem a rugó előfeszítéssel. Azzal h eltekerd a csillapítást nem lesz lejjeb a segge.
Az ülés meg ilyesmi

http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=hu& ... 2,s:0,i:74


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2012 okt. 11, 21:38 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 01, 20:30
Hozzászólások: 20
Motto írta:
kakas19 írta:
Az ulesen kivul minden megvolt mar sajna, vagyis az elso telot feljebb huztam, az kozepso rugo csavarjat fel csavrtam teljesen, habar ez lehet nem jo otlet, viszont az alacsony ules az erdekel tudsz rola kepet kuldeni vagy valami linket hol kaphatok ilyet?


Ne a csavarral játssz, hanem a rugó előfeszítéssel. Azzal h eltekerd a csillapítást nem lesz lejjeb a segge.
Az ülés meg ilyesmi

http://www.google.hu/imgres?um=1&hl=hu& ... 2,s:0,i:74


Jaj bocsi nem jol magyaraztam nem azt a csavart csavartam amivel a rugozast allitom, hanem azt a nagy csavart ami a rugot nyomja osszeb vagy ki, abbol csavartam feljjeb par menetett.
Es nem tudom ez eloben mennyit csokent az ulesmagasagbol de igy kepen nem tunik soknak, viszont segithetne, mert ma levolt veve az ules raultem a motora es las csodat tudtam hatra fele lokni a motort 2 talpal egyszere, egeszen biztonsagos erzes volt rajta lenni, de lehet csak megszokas kerdese.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Segítség vásárláshoz
HozzászólásElküldve: 2013 márc. 30, 20:31 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2012 aug. 01, 20:30
Hozzászólások: 20
Na megiscsak eladtam a 400 exc,mert nem birtam vele a saros erdoben egesz nap. Par napja kiprobaltam egy 125 sx-et, hat eg es fold a kulombseg, a 125el konyeden es magabiztosan megyek, egeszen kihoza belolem az ordogot es 3xor jobban kezelem es furgeben megyek vele. Ha valakinek van elado vagy tudd eladot alkor kerem szoljon. Sot velemenyeket is fogadok hoza, kinek mi a tapasztalata a kis 125 rol?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 30 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség