holicza írta:
Sziasztok.Segítségeteket kérném egy lc4-es motorral kapcsolatban,hogy ne költsek rá feleslegesen.A motor erősen füstöl hol jobban hol meg gyengébben.Cseréltem szelepszárszimeringet,hengerfejtömítést.ugyanazt csinálja.Gyűrűk értékei még jók.A dugóra gyanakszom nem tudom hogy mi az illesztése.A heger furata 95mm.A dugó 94.5.Mondjuk ha a karburátoron a súbertűvel variáltam és többet adtam neki erűsebben füstölt.Az olajat rettentően fogyasztja kb.10km 0.5 liter.A kipufógó illesztésénél is jött ki a trutyi rendesen de csak az eggyiknél.Egyébként még KTM-em nem volt nagyon jó motornak tartom írtó jó vele motorozni,csak egyszer álljon már össze

.Ha tudtok segítsetek.köszönöm.üdv mindenkinek
Szia!
A dugattyú gyári illesztése 0,04-0,07mm körül kell legyen. Ennek függvénye még, hogy öntött vagy kovácsolt dugóról van.e szó. De ebben az esetben tökmindegy, mert a Te értékeid szerint 0,5mm van a henger és a dugó között. Amire nem is tudok nagyon mit mondani. Csodálkoznék ha nem lenne a hengered is kuka. Amit én ajánlanék, hogy vidd el egy gépműhelybe és nézesd meg szakemberrel, méresd meg a hengert, ott megmondják, hogy jó-e. Ha jó akkor új dugó, ha nem akkor henger-dugó csere.