KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=1296 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | pete27 [ 2012 jún. 27, 19:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
le is lakkoztad azt a rugót??? fuzzyt felingerelted ezzel a színnel ![]() |
Szerző: | pete27 [ 2012 jún. 27, 19:57 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
amúgy sztem a patron beállítása a berúgózást, a lengéscsillapító alján pedig a kirúgózást lehet állítani. felfelé feszít,lefelé puhít a számozásban. sztem. ![]() aztán valami olvasni tudó kolléga mejd jól megmondja......... |
Szerző: | Tioman [ 2012 jún. 27, 23:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
zoliKTM írta: Szétszedtem, felújítottam, gondoltam összefirkálom egy kicsit :) Hátha tudok valakinek segíteni, vagy megkönnyíteni a beállítást a saját súlyára. (pííít,fuzzy,zoli ezt lessétek meg ![]() Heló Zoli! Jó lett az irka firka ![]() A számítás nem biztos hogy jó ( a rugóerő nem biztos, hogy lineárisan nő a rugóút csökkenésével ![]() 75 kg-ra.) A rugóelőfeszítésnél pedig az a lényeg hogy a súlyodhoz állítsd a rugó utat.Nem a keményítés és lágyítás. Ezt úgy tudod beállítani, hogy felbakolod és megméred a hátsó tengely és mondjuk a kipuff távolságát. Aztán ráülsz teljes menetfelszereléssel, lábad ne legyen lent ( egyedül nem megy ![]() aztán újra mérsz( vagy valaki más ![]() sokkal összetettebb. Az utcára a gyári beállítások teljesen jók. Pályázni pedig csak lassan és óvatosan ![]() ![]() ![]() Üdv Zoli |
Szerző: | zoliKTM [ 2012 jún. 28, 0:04 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
Lelakkoztam vagy 4 rétegben! :) golyóálló a lakk! na meg benzin is! :) Remélem annyira felingereltem, hogy jövő héten narancs rugóval érkezik ![]() Zoli igazad van ezzel a lineáris dologgal... erre látod nem gondoltam. Nah erre a lemérem, ráülök, mennyit süllyed dologra meg nem találtam a könyvecskémben semmit, így lenne a legjobb beállítani. Te olvastál erről a 30-40mm-ről, vagy csak jött? Csillapítást vágom hogy semmi köze a rugoelofesziteshez, de mit sem ér a beállitás ha a rugo nem is a sulyodhoz van igazitva, ezért akarom azt pontosan belőni, aztán a tekergetés jöhet ![]() |
Szerző: | zoliKTM [ 2012 jún. 28, 0:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
This is right from the WP manual that came with my 06/640. 15mm to 20mm sag with no load. Never 0 sag with no load. 90mm to 100mm sag with rider and gear on = ideal. 80mm or less spring to hard. 110mm or more spring to soft. Nah ezt találtam hirtelen. ez az ujabb lc4es manualjaban van.. Nemtom enyémre is ez lehet? |
Szerző: | Tioman [ 2012 jún. 28, 14:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
zoliKTM írta: This is right from the WP manual that came with my 06/640. 15mm to 20mm sag with no load. Never 0 sag with no load. 90mm to 100mm sag with rider and gear on = ideal. 80mm or less spring to hard. 110mm or more spring to soft. Nah ezt találtam hirtelen. ez az ujabb lc4es manualjaban van.. Nemtom enyémre is ez lehet? Ez lesz a frankó, igazad van. A 30-40 mm egy általános adat lehet utcai motorokra ![]() supermotyó vagy mi a szösz ![]() a következő etapra ![]() ![]() |
Szerző: | zoliKTM [ 2012 jún. 28, 18:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
Okéjóó ha összeraktam rádcsörgök mi lett a vége.. Fúú futóművileg annyira kiműveltek leszünk, hogy kecsón megütjük a 40 másodperces köridőt! ![]() jajj mondta fuzzy, hogy összetörted a vasat... csak ovatosan.... ![]() jövő hét végére már enyém is összeáll, remélem jobb lesz felujitott telókkal... alig várom ![]() |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 jún. 28, 22:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
zoliKTM írta: Okéjóó ha összeraktam rádcsörgök mi lett a vége.. Fúú futóművileg annyira kiműveltek leszünk, hogy kecsón megütjük a 40 másodperces köridőt! ![]() jajj mondta fuzzy, hogy összetörted a vasat... csak ovatosan.... ![]() jövő hét végére már enyém is összeáll, remélem jobb lesz felujitott telókkal... alig várom ![]() Na gyerekek valaki találja ki aztán állítsa be nekem is ![]() ![]() Tioman, ha viszont te nem abban a szerkóban jössz amiben a profilképeden vagy akkor nem állok szóba veled.... ![]() |
Szerző: | Tioman [ 2012 jún. 29, 0:06 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
fuzzyka írta: zoliKTM írta: Okéjóó ha összeraktam rádcsörgök mi lett a vége.. Fúú futóművileg annyira kiműveltek leszünk, hogy kecsón megütjük a 40 másodperces köridőt! ![]() jajj mondta fuzzy, hogy összetörted a vasat... csak ovatosan.... ![]() jövő hét végére már enyém is összeáll, remélem jobb lesz felujitott telókkal... alig várom ![]() Na gyerekek valaki találja ki aztán állítsa be nekem is ![]() ![]() Tioman, ha viszont te nem abban a szerkóban jössz amiben a profilképeden vagy akkor nem állok szóba veled.... ![]() Szóval felismertél? Vagy inkább a vasat? Egyébként az nem én vagyok, hanem a Japán Supermoto Gyártók főmérnöke teszteli a vasamat, csak nem akarta, hogy felismerjék. ![]() |
Szerző: | zoliKTM [ 2012 jún. 29, 14:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
Na gyerekek valaki találja ki aztán állítsa be nekem is ![]() ![]() Viszem a fogókat aztán kecsón mindenkinek beállítjuk a hájas picsájára!! ![]() |
Szerző: | imiduke [ 2013 máj. 03, 16:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
Üdv. Új vagyok itt a fórumon, nem rég vettem egy Duke II-t és az érdekelne, hogy hogyan tudnám lejjebb engedni a motor hátulját mert kicsit magas nekem? A hátsó teleszkóp nagy gyűrűjét próbáltam kintebb tekerni de nagyon nehezen megy, pedig kilazítottam a bilincset. |
Szerző: | gencsydani [ 2013 máj. 03, 21:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
imiduke írta: nem rég vettem egy Duke II-t és az érdekelne, hogy hogyan tudnám lejjebb engedni a motor hátulját mert kicsit magas nekem? Hosszabb kutyacsonttal. Ha lejjebb tekergeted a rugót, azzal csak a rugózást baszod el (kivéve ha 45 kg vagy)... |
Szerző: | imiduke [ 2013 máj. 04, 10:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
gencsydani írta: imiduke írta: nem rég vettem egy Duke II-t és az érdekelne, hogy hogyan tudnám lejjebb engedni a motor hátulját mert kicsit magas nekem? Hosszabb kutyacsonttal. Ha lejjebb tekergeted a rugót, azzal csak a rugózást baszod el (kivéve ha 45 kg vagy)... Akkor hogyan lehetne lejjebb engedni? 75 kg vagyok. |
Szerző: | Gyurci [ 2013 máj. 04, 14:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM LC4 640 hátsó WP teló beállítása |
Ahogy Dani mondja, hosszabb kutyacsonttal. A rövidebb lábú V-Stromosok is előszeretettel alkalmazzák. Csatolmány: dl_06(1).JPG [ 26.62 KiB | Megtekintve 16283 alkalommal. ] Csatolmány: suzuki_dl650_vstrom_10.jpg [ 81.06 KiB | Megtekintve 16283 alkalommal. ] Ami lényeges: A kutyacsont a hátsó gátlóhoz kapcsolódó himbarendszer egyik alkatrésze. Hosszabb vagy rövidebb kutyacsont beszerelésével a motor hátuljának magassága megváltoztatható. De figyelem! Ez az átalakítás hatással van a vázgeometriára, a hátsó rugózás progresszivitására és a motor dönthetőségére, egyszóval a vezethetőségre. Persze egy alacsony motorosnak, egy kezdőnek, vagy egy nőnek a biztos talajfogás a legfontosabb. Itt egyébként van is: http://www.motostyling.hu/webshop/futom ... kutyacsont |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |