kakas19 írta:
Jimmy írta:
kakas19 írta:
Lehet hogy nem ha eletembe nem lattam volna meg ilyet, dolgoztam par evig mint auto villanyszerelo es a G Astramon mindent en javitok , vezermutol a fekrendszerig, es goflon mar levegoztem le kuplungot es ott is ehez hasonlo vekony cso volt, na de mindegy megprobalom valahogy megoldani ha a segitseg csak ennyi "nem kellet volna hoza nyulni".
Amugy itten csodaval hataros modon lefojik vagy csak en tevedek:
http://www.youtube.com/watch?v=poS1qwXXgY4Ha elolvastad volna amit írok (és tudtad volna értelmezni) akkor oda írtam,hogy nem bántás képpen mondtam.Az is ott van hogy alulról szokták felnyomatni.
Ez nem autó és nem villany.Nem is golf kuplung és még csak nem is G astra vezérmű.
Azt mondjuk nem értem,ha ilyen ügyesen megtaláltad a videót amin mutatják hogy mit kell csinálni,akkor minek kérdezed itt meg?
Egyéként szívesen.Sok sikert a "szereléshez"!
szia nem haragszom, es igazad van nem golf es nem villanyszereles de gondoltam nem lehet olyan nehez kilevegozni, a videot megkaptam es ugy probalkoztam, amikor lattam ugy nem megy akkor meg ugy probaltam ahogyan itten olvastam.
Probaltam mar szivni fecskendovel meg nyomni is de nem sikerult vagy kinyomja a levegozo gombanal vagy ha szivom nem jon csak nagyon pici vagyis par csepp, ezert fordultam hozatok hatha valakinek volt hasonlo hejzette. Es a szervizel az a gond hogy kis varosomba nem talaltam.
Én az LC8-as tapasztalatomat tudom megosztani veletek, a mi esetünkben ajánlott a motorolaj cserével együtt elvégezni, mert nagyon elhasználódik!
Ha csak simán olajat cserélek a kuplung munkahengernél, akkor a felső tartályból kipucolom az öreg olajat, kitisztítom a tartályt, aztán feltöltöm friss olajjal.
Az alsó munkahenger légtelenítő csavarjára rádugok egy áttetsző műanyag csövet amit minél magasabban rögzítek /kormány/, aztán kilazítom a légtelenítő csavart, és a közlekedő edények elvén SIMÁN LEFOLYIK a tartályból a friss olaj!
Az áttetsző csőben látható amikor már a friss olaj jön ki a munkahengerből, /persze arra figyelni kell, hogy a tartályban mindig legyen olaj/ ekkor a légtelenítőcsavart meghúzom, a felső munkahengernél beállítom az olajszintet, és kész!
DE!!!!
Ha megpróbálod hasonló módon légteleníteni mint a féket, akkor megbukott a mutatvány, mert a felső kuplungmunkahenger dugattyúja bentragad, ha behúzod a kart, és elzárja az olaj útját, hogy lefolyhasson!
Ebben az esetben csak alulról lehet felnyomni egy nagy fecskendővel az olajat, de nem lesz könnyű!
Tanulság:
Ha a kuplung olajat cseréled, akkor a kuplung karhoz még véletlenül sem érj hozzá, és akkor simán lefolyik és kicserélődik!
Egyébként hol van az a kisváros, ahol élsz, mert igen furcsán írsz?