KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
KTM 450 SMR http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=1335 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 24, 21:36 ] |
Hozzászólás témája: | KTM 450 SMR |
. |
Szerző: | ktmgé [ 2012 okt. 25, 10:10 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Szia Cimp! Itt Géza. Sok szerencsét hozzá. |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 okt. 25, 21:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: Valaki tapasztalatot tudna átadni erről a típusról ? Szeretnék venni egyet. Hát azt én is szeretnék!! ![]() Én annyit tudok, hogy 10 óránként olajcsere és 100 óránként 400ezer ft ![]() ![]() Nekem is lesz egy ha addig élek is ![]() Üdv |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 26, 23:17 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
fuzzyka írta: Óriás írta: Valaki tapasztalatot tudna átadni erről a típusról ? Szeretnék venni egyet. Hát azt én is szeretnék!! ![]() Én annyit tudok, hogy 10 óránként olajcsere és 100 óránként 400ezer ft ![]() ![]() Nekem is lesz egy ha addig élek is ![]() Üdv Remélem,hogy nem csak 2 évig fogsz élni ![]() |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 okt. 26, 23:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: fuzzyka írta: Óriás írta: Valaki tapasztalatot tudna átadni erről a típusról ? Szeretnék venni egyet. Hát azt én is szeretnék!! ![]() Én annyit tudok, hogy 10 óránként olajcsere és 100 óránként 400ezer ft ![]() ![]() Nekem is lesz egy ha addig élek is ![]() Üdv Remélem,hogy nem csak 2 évig fogsz élni ![]() Hát nem olcsó az biztos! Exc-n gondolkoztam már én is mivel az elvileg tartósabb vagyis nem ilyen sűrű a szervizelése de legnagyobb baja a futóműve! azt mondják az okosok, hogy egy endúró futómű soha nem lesz SM futómű, lehet szelepelgetni meg keményebb rugó meg stbstb de nem lesz az igazi! Az utolsó kakucsi látogatásomkor beszélgettem egy crf-es sráccal és éppen ő említette h 100akárhány ezeret beleölt a telóba és még mindig pattog neki az eleje...Új telók meg fékek gondolom közelítenek egy smr árához!! Szal az smr pályára született, azt kell venni! ![]() Üdv |
Szerző: | gencsydani [ 2012 okt. 27, 21:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
fuzzyka írta: Az utolsó kakucsi látogatásomkor beszélgettem egy crf-es sráccal és éppen ő említette h 100akárhány ezeret beleölt a telóba és még mindig pattog neki az eleje... Ha pattog, az attól van mert túl kemény a futómű. |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 28, 14:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Én is érdeklődtem az ügyben. Valóban,ha mindent gyárira akarsz akkor drága mulatság. Viszont ha azt nézem 100 üzemóra az nagyon sok. És gondolom a 100 üzemóra verseny körülmények között. Én tavaly supermotoztam, csak aztán vettem egy túra-motort,de már annyira nem vonz a közúti motorozás. Ezért gondoltam azt,hogy vennék egy papíros v . papír nélküli supermotot. Ha esetleg van más tippetek modellek re örömmel fogadom. |
Szerző: | gencsydani [ 2012 okt. 28, 17:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Ha anyagilag úgy jobban jössz ki, nyugodtan vehetsz endurot vagy krosszmotort is, egy hozzáértő futóműves azokból is kb. 100e-ből SM-ra megfelelő cuccot farag. Budapesten tudok is ilyen embert ajánlani. De szerintem az első szezonban (ha amúgy nincs szétütve) akkor kis beállítgatással a gyári gátlók is simán jók bírnak lenni. És ebben az esetben egy kerékcserével télen tudod terepen is használni a gépet... |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 28, 20:11 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
gencsydani írta: Ha anyagilag úgy jobban jössz ki, nyugodtan vehetsz endurot vagy krosszmotort is, egy hozzáértő futóműves azokból is kb. 100e-ből SM-ra megfelelő cuccot farag. Budapesten tudok is ilyen embert ajánlani. De szerintem az első szezonban (ha amúgy nincs szétütve) akkor kis beállítgatással a gyári gátlók is simán jók bírnak lenni. És ebben az esetben egy kerékcserével télen tudod terepen is használni a gépet... Egyértelmű,hogy úgy jobban jönnék ki anyagilag.Olyan átmenetet szeretnék,hogy endurozni is tudjak és supermotozni is.Tudom és tisztában vagyok vele,hogy amit akarok az egyikre sem lesz túl jó,de nincs lehetőség 3 - 4 motort tartani. Persze olyanra gondolok ami első sorban supermotozni jó és másodsorban endurozni. Erre kellene kitalálni egy jó megoldás és persze megtalálni a megfelelő delikvenst ![]() És pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ? |
Szerző: | szabcsab [ 2012 okt. 28, 21:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: gencsydani írta: Ha anyagilag úgy jobban jössz ki, nyugodtan vehetsz endurot vagy krosszmotort is, egy hozzáértő futóműves azokból is kb. 100e-ből SM-ra megfelelő cuccot farag. Budapesten tudok is ilyen embert ajánlani. De szerintem az első szezonban (ha amúgy nincs szétütve) akkor kis beállítgatással a gyári gátlók is simán jók bírnak lenni. És ebben az esetben egy kerékcserével télen tudod terepen is használni a gépet... Egyértelmű,hogy úgy jobban jönnék ki anyagilag.Olyan átmenetet szeretnék,hogy endurozni is tudjak és supermotozni is.Tudom és tisztában vagyok vele,hogy amit akarok az egyikre sem lesz túl jó,de nincs lehetőség 3 - 4 motort tartani. Persze olyanra gondolok ami első sorban supermotozni jó és másodsorban endurozni. Erre kellene kitalálni egy jó megoldás és persze megtalálni a megfelelő delikvenst ![]() És pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ? Van egy nem túl komoly kérdés a részemről! Versenyezni szeretnél a VB-n a kiszemelt példánnyal, vagy saját magad szórakoztatására motorozni? Ha az előbbi, akkor 450 SMR minden nyűgével, költségével! Ha az utóbbi, akkor SZERINTEM egy EXC-t vegyél, hozzá supermoto kerekeket fékkel, áttétellel! Aztán ha ezt már teljesen kimotoroztad, akkor neki kell állni fejleszteni! Az árakat nehéz meghatározni, ez függ az igényeidtől, és az épp aktuális kínálattól. |
Szerző: | gencsydani [ 2012 okt. 28, 21:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ? Amennyiért egy supermoto kerékszettet + elsőféket tudsz rá keríteni (kb. 150e-től a csillagos égig). Bár ha nemcsak a magasságod óriási, de a súlyod is ehhez arányos, akkor még endurozáshoz is illene alakítani a futóművön, mert a gyári cuccokat ilyen átlagos (75-80 kg-s) népekre szabják, azzal nagyobb tempónál és/vagy keményebb terepen könnyen bajba kerülhetsz... |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 28, 22:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
gencsydani írta: Óriás írta: pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ? Amennyiért egy supermoto kerékszettet + elsőféket tudsz rá keríteni (kb. 150e-től a csillagos égig). Bár ha nemcsak a magasságod óriási, de a súlyod is ehhez arányos, akkor még endurozáshoz is illene alakítani a futóművön, mert a gyári cuccokat ilyen átlagos (75-80 kg-s) népekre szabják, azzal nagyobb tempónál és/vagy keményebb terepen könnyen bajba kerülhetsz... A méreteim ![]() |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 28, 22:56 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
szabcsab írta: Óriás írta: gencsydani írta: Ha anyagilag úgy jobban jössz ki, nyugodtan vehetsz endurot vagy krosszmotort is, egy hozzáértő futóműves azokból is kb. 100e-ből SM-ra megfelelő cuccot farag. Budapesten tudok is ilyen embert ajánlani. De szerintem az első szezonban (ha amúgy nincs szétütve) akkor kis beállítgatással a gyári gátlók is simán jók bírnak lenni. És ebben az esetben egy kerékcserével télen tudod terepen is használni a gépet... Egyértelmű,hogy úgy jobban jönnék ki anyagilag.Olyan átmenetet szeretnék,hogy endurozni is tudjak és supermotozni is.Tudom és tisztában vagyok vele,hogy amit akarok az egyikre sem lesz túl jó,de nincs lehetőség 3 - 4 motort tartani. Persze olyanra gondolok ami első sorban supermotozni jó és másodsorban endurozni. Erre kellene kitalálni egy jó megoldás és persze megtalálni a megfelelő delikvenst ![]() És pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ? Van egy nem túl komoly kérdés a részemről! Versenyezni szeretnél a VB-n a kiszemelt példánnyal, vagy saját magad szórakoztatására motorozni? Ha az előbbi, akkor 450 SMR minden nyűgével, költségével! Ha az utóbbi, akkor SZERINTEM egy EXC-t vegyél, hozzá supermoto kerekeket fékkel, áttétellel! Aztán ha ezt már teljesen kimotoroztad, akkor neki kell állni fejleszteni! Az árakat nehéz meghatározni, ez függ az igényeidtől, és az épp aktuális kínálattól. Egyelőre nem áll szándékomba VB-n versenyezni ![]() ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2012 okt. 29, 0:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: A méreteim ![]() Ha nagyobbrészt supermotozni akarsz vele, akkor 100% hogy a futóművet is át kell hangolni. Mondjuk onnantól terepen a szart is ki fogja rázni belőled, erre lelkiekben azért készülj fel... |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 29, 20:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... xc-6213863 Erről valakinek valami véleménye ? |
Szerző: | ktmgé [ 2012 okt. 29, 20:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Cimbi! ![]() Én a sajátomhoz sem értek, de szívesen elmegyek veled megnézni, mondjuk a hosszú hétvégén. |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 29, 21:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
ktmgé írta: Cimbi! ![]() Én a sajátomhoz sem értek, de szívesen elmegyek veled megnézni, mondjuk a hosszú hétvégén. Köszi ![]() ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2012 okt. 29, 22:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_520_sxc-6213863 Erről valakinek valami véleménye ? Drága. Meg endurokerekek nélkül elég macerás lesz vele terepezni... |
Szerző: | Óriás [ 2012 okt. 30, 19:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Akkor marad egy 450 smc. De amint már említettem kb 20% terepet szeretnék és nem ugratni meg ilyenek... És mondjuk egy 690 sm ? Vagy 660 smc |
Szerző: | gencsydani [ 2012 okt. 31, 0:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: Akkor marad egy 450 smc. De amint már említettem kb 20% terepet szeretnék és nem ugratni meg ilyenek... És mondjuk egy 690 sm ? Vagy 660 smc Ugratni még pont elég jól lehet akár egy verseny supermotoval is...viszont próbáltál már mély homokban vagy sárban menni 120-as meg 160-as utcai gumikkal? ![]() 690 SM még nekem is kicsi pedig csak 180 cm vagyok. 660 SMC nagyon jó motor, de azzal a terep megintcsak szopás lesz a köbön, sárban el se fogsz tudni indulni vele... |
Szerző: | Óriás [ 2012 nov. 03, 18:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
gencsydani írta: Óriás írta: Akkor marad egy 450 smc. De amint már említettem kb 20% terepet szeretnék és nem ugratni meg ilyenek... És mondjuk egy 690 sm ? Vagy 660 smc Ugratni még pont elég jól lehet akár egy verseny supermotoval is...viszont próbáltál már mély homokban vagy sárban menni 120-as meg 160-as utcai gumikkal? ![]() 690 SM még nekem is kicsi pedig csak 180 cm vagyok. 660 SMC nagyon jó motor, de azzal a terep megintcsak szopás lesz a köbön, sárban el se fogsz tudni indulni vele... Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. ![]() |
Szerző: | Óriás [ 2012 nov. 03, 18:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
gencsydani írta: Óriás írta: Akkor marad egy 450 smc. De amint már említettem kb 20% terepet szeretnék és nem ugratni meg ilyenek... És mondjuk egy 690 sm ? Vagy 660 smc Ugratni még pont elég jól lehet akár egy verseny supermotoval is...viszont próbáltál már mély homokban vagy sárban menni 120-as meg 160-as utcai gumikkal? ![]() 690 SM még nekem is kicsi pedig csak 180 cm vagyok. 660 SMC nagyon jó motor, de azzal a terep megintcsak szopás lesz a köbön, sárban el se fogsz tudni indulni vele... Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. ![]() |
Szerző: | Motto [ 2012 nov. 03, 19:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Én ha ilyenbe gondolkoznék, akkor egy 520.525,530-ast vennék az biztos.Kezdésnek még túl jó is =) Ha megtanulsz vele rendesen menni, az összes Hondásnak elkened a száját. ![]() ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2012 nov. 03, 20:45 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. ![]() Nem tudom honnan veszed hogy az jobban meg fog felelni az egymásnak teljesen ellentmondó követelményeidnek, de nekem aztán hótf@sz mindegy hogy mit veszel... |
Szerző: | Óriás [ 2012 nov. 04, 0:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
gencsydani írta: Óriás írta: Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. ![]() Nem tudom honnan veszed hogy az jobban meg fog felelni az egymásnak teljesen ellentmondó követelményeidnek, de nekem aztán hótf@sz mindegy hogy mit veszel... Nyugi van.. Nem kell túl reagálni a dolgokat. Próbálok keresni egy középutat ami lehet,hogy nem is létezik.Tisztában vagyok,hogy két külön dolgot akarok,de amint már mondtam inkább supermoto mint enduro. |
Szerző: | Tioman [ 2012 nov. 14, 0:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: gencsydani írta: Óriás írta: Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. ![]() Nem tudom honnan veszed hogy az jobban meg fog felelni az egymásnak teljesen ellentmondó követelményeidnek, de nekem aztán hótf@sz mindegy hogy mit veszel... Nyugi van.. Nem kell túl reagálni a dolgokat. Próbálok keresni egy középutat ami lehet,hogy nem is létezik.Tisztában vagyok,hogy két külön dolgot akarok,de amint már mondtam inkább supermoto mint enduro. Helló! Esetleg egy LC4, túl egyszerű lenne? Pályázni, utcázni nagyon f@sza egy pár jó gumival,( igaz, Fuzzyka? ![]() És még endurozgatni is tudsz egy plusz kerék szettel. Aztán majd meglátod, merre visz a gépszíj. Sok sikert |
Szerző: | Óriás [ 2012 nov. 14, 21:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Amúgy a fekete blokkos LC4-ek jók ? |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 nov. 14, 23:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: Amúgy a fekete blokkos LC4-ek jók ? Mi lc4-el megyünk négyen is! Nekem konkrétan fekete blokkos van, imádom de lassan kell az smr, nem vagyok nagyon ultraprofi de most, hogy felkerült két jó gumi úgy érzem ha lassan elfogy az lc-4 alólam, vagyis nem elfogy mert van aki 2-3 mp-el is jobbat megy lc4-el mint én (sőt van aki drz-vel is jobban megy mint én), de azt gondolom, hogy igazán nagyot smr-el fejlődnék! Mondjuk még egy kerekezni sem tudok ![]() Egyébként állítólag strapabíróbb a fekete blokkos mint a szürke! meg könnyebb is... |
Szerző: | Óriás [ 2012 nov. 15, 22:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
fuzzyka írta: Óriás írta: Amúgy a fekete blokkos LC4-ek jók ? Mi lc4-el megyünk négyen is! Nekem konkrétan fekete blokkos van, imádom de lassan kell az smr, nem vagyok nagyon ultraprofi de most, hogy felkerült két jó gumi úgy érzem ha lassan elfogy az lc-4 alólam, vagyis nem elfogy mert van aki 2-3 mp-el is jobbat megy lc4-el mint én (sőt van aki drz-vel is jobban megy mint én), de azt gondolom, hogy igazán nagyot smr-el fejlődnék! Mondjuk még egy kerekezni sem tudok ![]() Egyébként állítólag strapabíróbb a fekete blokkos mint a szürke! meg könnyebb is... Nekem volt egy szürke blokkos 2004-es LC4-em,de buta fejjel eladtam. A társaságból nem igazán akart supermotozni senki és egyedül meg eléggé "unalmas" volt. Mondjuk soha semmi gondom nem volt vele. Csak olvastam,hogy megoszlanak a vélemények a két blokkról. Azt nem tudom,hogy van-e értelme egyáltalán papírost motort vennem. Ha nem papírost veszek akkor már nem LC4 lesz,hanem SMR..Szerintem.... A feke blokkos jóval gyengébb nem ? |
Szerző: | fuzzyka [ 2012 nov. 16, 22:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: KTM 450 SMR |
Óriás írta: fuzzyka írta: Óriás írta: Amúgy a fekete blokkos LC4-ek jók ? Mi lc4-el megyünk négyen is! Nekem konkrétan fekete blokkos van, imádom de lassan kell az smr, nem vagyok nagyon ultraprofi de most, hogy felkerült két jó gumi úgy érzem ha lassan elfogy az lc-4 alólam, vagyis nem elfogy mert van aki 2-3 mp-el is jobbat megy lc4-el mint én (sőt van aki drz-vel is jobban megy mint én), de azt gondolom, hogy igazán nagyot smr-el fejlődnék! Mondjuk még egy kerekezni sem tudok ![]() Egyébként állítólag strapabíróbb a fekete blokkos mint a szürke! meg könnyebb is... Nekem volt egy szürke blokkos 2004-es LC4-em,de buta fejjel eladtam. A társaságból nem igazán akart supermotozni senki és egyedül meg eléggé "unalmas" volt. Mondjuk soha semmi gondom nem volt vele. Csak olvastam,hogy megoszlanak a vélemények a két blokkról. Azt nem tudom,hogy van-e értelme egyáltalán papírost motort vennem. Ha nem papírost veszek akkor már nem LC4 lesz,hanem SMR..Szerintem.... A feke blokkos jóval gyengébb nem ? Hááát figyi, én nem tudom mitől jobb a fekete blokkos csak azt mondják... az ismeretségi körömben 4 lc4 van az enyémmel együtt, ebből hármat újítani kellett :)! Az enyémben a főtengelycsapágyak adták meg magukat (fekete blokk, 33 ezer km), a másikban beállt a dugó (A kollega nem tudta, hogy kell, hogy legyen olaj a blokkban ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |