KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

KTM 450 SMR
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=1335
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 24, 21:36 ]
Hozzászólás témája:  KTM 450 SMR

.

Szerző:  ktmgé [ 2012 okt. 25, 10:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Szia Cimp!

Itt Géza. Sok szerencsét hozzá.

Szerző:  fuzzyka [ 2012 okt. 25, 21:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
Valaki tapasztalatot tudna átadni erről a típusról ? Szeretnék venni egyet.


Hát azt én is szeretnék!! :yeah

Én annyit tudok, hogy 10 óránként olajcsere és 100 óránként 400ezer ft :star :yeah !! Vagy legalábbis ezt halottam egy tulajdonostól! de állítólag csak a titán szelepek kerülnek közel 180ba vagy nemtom mennyibe(a többi a szokásos hajtókar, dugó, csapágyak)... de ha jól tudom ezeket lehet helyettesíteni acél(?) szelepekkel és akkor az 80 környékén van! De eddig csak jókat hallottam róla mindenkitől akinek van! Olajat sűrűn cserélni a és betartani a szervizintervallumot!

Nekem is lesz egy ha addig élek is :grin: ! Remélem két éven belül!

Üdv

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 26, 23:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

fuzzyka írta:
Óriás írta:
Valaki tapasztalatot tudna átadni erről a típusról ? Szeretnék venni egyet.


Hát azt én is szeretnék!! :yeah

Én annyit tudok, hogy 10 óránként olajcsere és 100 óránként 400ezer ft :star :yeah !! Vagy legalábbis ezt halottam egy tulajdonostól! de állítólag csak a titán szelepek kerülnek közel 180ba vagy nemtom mennyibe(a többi a szokásos hajtókar, dugó, csapágyak)... de ha jól tudom ezeket lehet helyettesíteni acél(?) szelepekkel és akkor az 80 környékén van! De eddig csak jókat hallottam róla mindenkitől akinek van! Olajat sűrűn cserélni a és betartani a szervizintervallumot!

Nekem is lesz egy ha addig élek is :grin: ! Remélem két éven belül!

Üdv


Remélem,hogy nem csak 2 évig fogsz élni :grin: Akkor az elég drága mulatság. . . Basszus az rengeteg pénz. És az exc 525 ?

Szerző:  fuzzyka [ 2012 okt. 26, 23:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
fuzzyka írta:
Óriás írta:
Valaki tapasztalatot tudna átadni erről a típusról ? Szeretnék venni egyet.


Hát azt én is szeretnék!! :yeah

Én annyit tudok, hogy 10 óránként olajcsere és 100 óránként 400ezer ft :star :yeah !! Vagy legalábbis ezt halottam egy tulajdonostól! de állítólag csak a titán szelepek kerülnek közel 180ba vagy nemtom mennyibe(a többi a szokásos hajtókar, dugó, csapágyak)... de ha jól tudom ezeket lehet helyettesíteni acél(?) szelepekkel és akkor az 80 környékén van! De eddig csak jókat hallottam róla mindenkitől akinek van! Olajat sűrűn cserélni a és betartani a szervizintervallumot!

Nekem is lesz egy ha addig élek is :grin: ! Remélem két éven belül!

Üdv


Remélem,hogy nem csak 2 évig fogsz élni :grin: Akkor az elég drága mulatság. . . Basszus az rengeteg pénz. És az exc 525 ?


Hát nem olcsó az biztos! Exc-n gondolkoztam már én is mivel az elvileg tartósabb vagyis nem ilyen sűrű a szervizelése de legnagyobb baja a futóműve! azt mondják az okosok, hogy egy endúró futómű soha nem lesz SM futómű, lehet szelepelgetni meg keményebb rugó meg stbstb de nem lesz az igazi! Az utolsó kakucsi látogatásomkor beszélgettem egy crf-es sráccal és éppen ő említette h 100akárhány ezeret beleölt a telóba és még mindig pattog neki az eleje...Új telók meg fékek gondolom közelítenek egy smr árához!! Szal az smr pályára született, azt kell venni! :yeah De érdemes lenne más tulajokat is kifaggatni ez ügyben, hogy mi mennyibe kerül mert nekem csak egy embertől van eddig az anyagiakról infóm! A Gomba Dani idén újítja asszem a gépét majd őt kifaggatom!

Üdv

Szerző:  gencsydani [ 2012 okt. 27, 21:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

fuzzyka írta:
Az utolsó kakucsi látogatásomkor beszélgettem egy crf-es sráccal és éppen ő említette h 100akárhány ezeret beleölt a telóba és még mindig pattog neki az eleje...


Ha pattog, az attól van mert túl kemény a futómű.

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 28, 14:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Én is érdeklődtem az ügyben. Valóban,ha mindent gyárira akarsz akkor drága mulatság. Viszont ha azt nézem 100 üzemóra az nagyon sok. És gondolom a 100 üzemóra verseny körülmények között. Én tavaly supermotoztam, csak aztán vettem egy túra-motort,de már annyira nem vonz a közúti motorozás. Ezért gondoltam azt,hogy vennék egy papíros v . papír nélküli supermotot. Ha esetleg van más tippetek modellek re örömmel fogadom.

Szerző:  gencsydani [ 2012 okt. 28, 17:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Ha anyagilag úgy jobban jössz ki, nyugodtan vehetsz endurot vagy krosszmotort is, egy hozzáértő futóműves azokból is kb. 100e-ből SM-ra megfelelő cuccot farag.
Budapesten tudok is ilyen embert ajánlani.

De szerintem az első szezonban (ha amúgy nincs szétütve) akkor kis beállítgatással a gyári gátlók is simán jók bírnak lenni.
És ebben az esetben egy kerékcserével télen tudod terepen is használni a gépet...

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 28, 20:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

gencsydani írta:
Ha anyagilag úgy jobban jössz ki, nyugodtan vehetsz endurot vagy krosszmotort is, egy hozzáértő futóműves azokból is kb. 100e-ből SM-ra megfelelő cuccot farag.
Budapesten tudok is ilyen embert ajánlani.

De szerintem az első szezonban (ha amúgy nincs szétütve) akkor kis beállítgatással a gyári gátlók is simán jók bírnak lenni.
És ebben az esetben egy kerékcserével télen tudod terepen is használni a gépet...



Egyértelmű,hogy úgy jobban jönnék ki anyagilag.Olyan átmenetet szeretnék,hogy endurozni is tudjak és supermotozni is.Tudom és tisztában vagyok vele,hogy amit akarok az egyikre sem lesz túl jó,de nincs lehetőség 3 - 4 motort tartani. Persze olyanra gondolok ami első sorban supermotozni jó és másodsorban endurozni. Erre kellene kitalálni egy jó megoldás és persze megtalálni a megfelelő delikvenst :roll: Egyelőre csak KTM-be gondolkodom..
És pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ?

Szerző:  szabcsab [ 2012 okt. 28, 21:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
gencsydani írta:
Ha anyagilag úgy jobban jössz ki, nyugodtan vehetsz endurot vagy krosszmotort is, egy hozzáértő futóműves azokból is kb. 100e-ből SM-ra megfelelő cuccot farag.
Budapesten tudok is ilyen embert ajánlani.

De szerintem az első szezonban (ha amúgy nincs szétütve) akkor kis beállítgatással a gyári gátlók is simán jók bírnak lenni.
És ebben az esetben egy kerékcserével télen tudod terepen is használni a gépet...



Egyértelmű,hogy úgy jobban jönnék ki anyagilag.Olyan átmenetet szeretnék,hogy endurozni is tudjak és supermotozni is.Tudom és tisztában vagyok vele,hogy amit akarok az egyikre sem lesz túl jó,de nincs lehetőség 3 - 4 motort tartani. Persze olyanra gondolok ami első sorban supermotozni jó és másodsorban endurozni. Erre kellene kitalálni egy jó megoldás és persze megtalálni a megfelelő delikvenst :roll: Egyelőre csak KTM-be gondolkodom..
És pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ?



Van egy nem túl komoly kérdés a részemről!
Versenyezni szeretnél a VB-n a kiszemelt példánnyal, vagy saját magad szórakoztatására motorozni?
Ha az előbbi, akkor 450 SMR minden nyűgével, költségével!
Ha az utóbbi, akkor SZERINTEM egy EXC-t vegyél, hozzá supermoto kerekeket fékkel, áttétellel!
Aztán ha ezt már teljesen kimotoroztad, akkor neki kell állni fejleszteni!
Az árakat nehéz meghatározni, ez függ az igényeidtől, és az épp aktuális kínálattól.

Szerző:  gencsydani [ 2012 okt. 28, 21:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ?


Amennyiért egy supermoto kerékszettet + elsőféket tudsz rá keríteni (kb. 150e-től a csillagos égig).
Bár ha nemcsak a magasságod óriási, de a súlyod is ehhez arányos, akkor még endurozáshoz is illene alakítani a futóművön, mert a gyári cuccokat ilyen átlagos (75-80 kg-s) népekre szabják, azzal nagyobb tempónál és/vagy keményebb terepen könnyen bajba kerülhetsz...

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 28, 22:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

gencsydani írta:
Óriás írta:
pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ?


Amennyiért egy supermoto kerékszettet + elsőféket tudsz rá keríteni (kb. 150e-től a csillagos égig).
Bár ha nemcsak a magasságod óriási, de a súlyod is ehhez arányos, akkor még endurozáshoz is illene alakítani a futóművön, mert a gyári cuccokat ilyen átlagos (75-80 kg-s) népekre szabják, azzal nagyobb tempónál és/vagy keményebb terepen könnyen bajba kerülhetsz...


A méreteim :grin: 193cm magas és 110kg Na most én nem akarom azt a kemény terepezést. Kimenni Erdélybe és ott endurozni az erdőbe meg ilyenek.Inkább a supermotozás érdekelne jobban

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 28, 22:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

szabcsab írta:
Óriás írta:
gencsydani írta:
Ha anyagilag úgy jobban jössz ki, nyugodtan vehetsz endurot vagy krosszmotort is, egy hozzáértő futóműves azokból is kb. 100e-ből SM-ra megfelelő cuccot farag.
Budapesten tudok is ilyen embert ajánlani.

De szerintem az első szezonban (ha amúgy nincs szétütve) akkor kis beállítgatással a gyári gátlók is simán jók bírnak lenni.
És ebben az esetben egy kerékcserével télen tudod terepen is használni a gépet...



Egyértelmű,hogy úgy jobban jönnék ki anyagilag.Olyan átmenetet szeretnék,hogy endurozni is tudjak és supermotozni is.Tudom és tisztában vagyok vele,hogy amit akarok az egyikre sem lesz túl jó,de nincs lehetőség 3 - 4 motort tartani. Persze olyanra gondolok ami első sorban supermotozni jó és másodsorban endurozni. Erre kellene kitalálni egy jó megoldás és persze megtalálni a megfelelő delikvenst :roll: Egyelőre csak KTM-be gondolkodom..
És pl. egy 525 exc-nek az átfaragása mennyit kóstálna ?



Van egy nem túl komoly kérdés a részemről!
Versenyezni szeretnél a VB-n a kiszemelt példánnyal, vagy saját magad szórakoztatására motorozni?
Ha az előbbi, akkor 450 SMR minden nyűgével, költségével!
Ha az utóbbi, akkor SZERINTEM egy EXC-t vegyél, hozzá supermoto kerekeket fékkel, áttétellel!
Aztán ha ezt már teljesen kimotoroztad, akkor neki kell állni fejleszteni!
Az árakat nehéz meghatározni, ez függ az igényeidtől, és az épp aktuális kínálattól.



Egyelőre nem áll szándékomba VB-n versenyezni :wink: de ha jól érzem magam akkor a későbbiekben egy amatőr versenyen szívesen részt vennék aztán ha az is fekünne akkor ki tudja mi lenne.Na de maradjunk a földön és a jelenbe, egyelőre kell egy olyan motor amivel jó terep meg több aszfalt ( pályán ). Csak keresgéltem a magyar piacon és az smr dobta fel meg egy két sxc exc variációkat..Annyi fajta van,hogy már nem is tudom,hogy melyik melyik :star

Szerző:  gencsydani [ 2012 okt. 29, 0:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
A méreteim :grin: 193cm magas és 110kg Na most én nem akarom azt a kemény terepezést. Kimenni Erdélybe és ott endurozni az erdőbe meg ilyenek.Inkább a supermotozás érdekelne jobban


Ha nagyobbrészt supermotozni akarsz vele, akkor 100% hogy a futóművet is át kell hangolni.
Mondjuk onnantól terepen a szart is ki fogja rázni belőled, erre lelkiekben azért készülj fel...

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 29, 20:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... xc-6213863

Erről valakinek valami véleménye ?

Szerző:  ktmgé [ 2012 okt. 29, 20:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Cimbi! :-))

Én a sajátomhoz sem értek, de szívesen elmegyek veled megnézni, mondjuk a hosszú hétvégén.

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 29, 21:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

ktmgé írta:
Cimbi! :-))

Én a sajátomhoz sem értek, de szívesen elmegyek veled megnézni, mondjuk a hosszú hétvégén.

Köszi :m28 :m32

Szerző:  gencsydani [ 2012 okt. 29, 22:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_520_sxc-6213863

Erről valakinek valami véleménye ?


Drága. Meg endurokerekek nélkül elég macerás lesz vele terepezni...

Szerző:  Óriás [ 2012 okt. 30, 19:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Akkor marad egy 450 smc. De amint már említettem kb 20% terepet szeretnék és nem ugratni meg ilyenek...
És mondjuk egy 690 sm ? Vagy 660 smc

Szerző:  gencsydani [ 2012 okt. 31, 0:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
Akkor marad egy 450 smc. De amint már említettem kb 20% terepet szeretnék és nem ugratni meg ilyenek...
És mondjuk egy 690 sm ? Vagy 660 smc


Ugratni még pont elég jól lehet akár egy verseny supermotoval is...viszont próbáltál már mély homokban vagy sárban menni 120-as meg 160-as utcai gumikkal? :Think
690 SM még nekem is kicsi pedig csak 180 cm vagyok. 660 SMC nagyon jó motor, de azzal a terep megintcsak szopás lesz a köbön, sárban el se fogsz tudni indulni vele...

Szerző:  Óriás [ 2012 nov. 03, 18:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

gencsydani írta:
Óriás írta:
Akkor marad egy 450 smc. De amint már említettem kb 20% terepet szeretnék és nem ugratni meg ilyenek...
És mondjuk egy 690 sm ? Vagy 660 smc


Ugratni még pont elég jól lehet akár egy verseny supermotoval is...viszont próbáltál már mély homokban vagy sárban menni 120-as meg 160-as utcai gumikkal? :Think
690 SM még nekem is kicsi pedig csak 180 cm vagyok. 660 SMC nagyon jó motor, de azzal a terep megintcsak szopás lesz a köbön, sárban el se fogsz tudni indulni vele...


Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. :008

Szerző:  Óriás [ 2012 nov. 03, 18:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

gencsydani írta:
Óriás írta:
Akkor marad egy 450 smc. De amint már említettem kb 20% terepet szeretnék és nem ugratni meg ilyenek...
És mondjuk egy 690 sm ? Vagy 660 smc


Ugratni még pont elég jól lehet akár egy verseny supermotoval is...viszont próbáltál már mély homokban vagy sárban menni 120-as meg 160-as utcai gumikkal? :Think
690 SM még nekem is kicsi pedig csak 180 cm vagyok. 660 SMC nagyon jó motor, de azzal a terep megintcsak szopás lesz a köbön, sárban el se fogsz tudni indulni vele...


Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. :008

Szerző:  Motto [ 2012 nov. 03, 19:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Én ha ilyenbe gondolkoznék, akkor egy 520.525,530-ast vennék az biztos.Kezdésnek még túl jó is =) Ha megtanulsz vele rendesen menni, az összes Hondásnak elkened a száját. :wow: Én 2t EXC 250-vel mentem párszor kakucson kerékcserén kívül nem történt változtatás és úgy is kbaszott élvezetes volt. Szerintem :yeah

Szerző:  gencsydani [ 2012 nov. 03, 20:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. :008


Nem tudom honnan veszed hogy az jobban meg fog felelni az egymásnak teljesen ellentmondó követelményeidnek, de nekem aztán hótf@sz mindegy hogy mit veszel...

Szerző:  Óriás [ 2012 nov. 04, 0:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

gencsydani írta:
Óriás írta:
Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. :008


Nem tudom honnan veszed hogy az jobban meg fog felelni az egymásnak teljesen ellentmondó követelményeidnek, de nekem aztán hótf@sz mindegy hogy mit veszel...


Nyugi van.. Nem kell túl reagálni a dolgokat. Próbálok keresni egy középutat ami lehet,hogy nem is létezik.Tisztában vagyok,hogy két külön dolgot akarok,de amint már mondtam inkább supermoto mint enduro.

Szerző:  Tioman [ 2012 nov. 14, 0:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
gencsydani írta:
Óriás írta:
Akkor nem KTM lesz.Honda crf 450. :008


Nem tudom honnan veszed hogy az jobban meg fog felelni az egymásnak teljesen ellentmondó követelményeidnek, de nekem aztán hótf@sz mindegy hogy mit veszel...


Nyugi van.. Nem kell túl reagálni a dolgokat. Próbálok keresni egy középutat ami lehet,hogy nem is létezik.Tisztában vagyok,hogy két külön dolgot akarok,de amint már mondtam inkább supermoto mint enduro.


Helló!
Esetleg egy LC4, túl egyszerű lenne? Pályázni, utcázni nagyon f@sza egy pár jó gumival,( igaz, Fuzzyka? :yeah )
És még endurozgatni is tudsz egy plusz kerék szettel. Aztán majd meglátod, merre visz a gépszíj.

Sok sikert

Szerző:  Óriás [ 2012 nov. 14, 21:24 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Amúgy a fekete blokkos LC4-ek jók ?

Szerző:  fuzzyka [ 2012 nov. 14, 23:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
Amúgy a fekete blokkos LC4-ek jók ?


Mi lc4-el megyünk négyen is! Nekem konkrétan fekete blokkos van, imádom de lassan kell az smr, nem vagyok nagyon ultraprofi de most, hogy felkerült két jó gumi úgy érzem ha lassan elfogy az lc-4 alólam, vagyis nem elfogy mert van aki 2-3 mp-el is jobbat megy lc4-el mint én (sőt van aki drz-vel is jobban megy mint én), de azt gondolom, hogy igazán nagyot smr-el fejlődnék! Mondjuk még egy kerekezni sem tudok :lol: Szal ha rám hallgatsz akkor nemtom :)
Egyébként állítólag strapabíróbb a fekete blokkos mint a szürke! meg könnyebb is...

Szerző:  Óriás [ 2012 nov. 15, 22:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

fuzzyka írta:
Óriás írta:
Amúgy a fekete blokkos LC4-ek jók ?


Mi lc4-el megyünk négyen is! Nekem konkrétan fekete blokkos van, imádom de lassan kell az smr, nem vagyok nagyon ultraprofi de most, hogy felkerült két jó gumi úgy érzem ha lassan elfogy az lc-4 alólam, vagyis nem elfogy mert van aki 2-3 mp-el is jobbat megy lc4-el mint én (sőt van aki drz-vel is jobban megy mint én), de azt gondolom, hogy igazán nagyot smr-el fejlődnék! Mondjuk még egy kerekezni sem tudok :lol: Szal ha rám hallgatsz akkor nemtom :)
Egyébként állítólag strapabíróbb a fekete blokkos mint a szürke! meg könnyebb is...

Nekem volt egy szürke blokkos 2004-es LC4-em,de buta fejjel eladtam. A társaságból nem igazán akart supermotozni senki és egyedül meg eléggé "unalmas" volt. Mondjuk soha semmi gondom nem volt vele. Csak olvastam,hogy megoszlanak a vélemények a két blokkról. Azt nem tudom,hogy van-e értelme egyáltalán papírost motort vennem. Ha nem papírost veszek akkor már nem LC4 lesz,hanem SMR..Szerintem.... A feke blokkos jóval gyengébb nem ?

Szerző:  fuzzyka [ 2012 nov. 16, 22:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: KTM 450 SMR

Óriás írta:
fuzzyka írta:
Óriás írta:
Amúgy a fekete blokkos LC4-ek jók ?


Mi lc4-el megyünk négyen is! Nekem konkrétan fekete blokkos van, imádom de lassan kell az smr, nem vagyok nagyon ultraprofi de most, hogy felkerült két jó gumi úgy érzem ha lassan elfogy az lc-4 alólam, vagyis nem elfogy mert van aki 2-3 mp-el is jobbat megy lc4-el mint én (sőt van aki drz-vel is jobban megy mint én), de azt gondolom, hogy igazán nagyot smr-el fejlődnék! Mondjuk még egy kerekezni sem tudok :lol: Szal ha rám hallgatsz akkor nemtom :)
Egyébként állítólag strapabíróbb a fekete blokkos mint a szürke! meg könnyebb is...

Nekem volt egy szürke blokkos 2004-es LC4-em,de buta fejjel eladtam. A társaságból nem igazán akart supermotozni senki és egyedül meg eléggé "unalmas" volt. Mondjuk soha semmi gondom nem volt vele. Csak olvastam,hogy megoszlanak a vélemények a két blokkról. Azt nem tudom,hogy van-e értelme egyáltalán papírost motort vennem. Ha nem papírost veszek akkor már nem LC4 lesz,hanem SMR..Szerintem.... A feke blokkos jóval gyengébb nem ?


Hááát figyi, én nem tudom mitől jobb a fekete blokkos csak azt mondják... az ismeretségi körömben 4 lc4 van az enyémmel együtt, ebből hármat újítani kellett :)! Az enyémben a főtengelycsapágyak adták meg magukat (fekete blokk, 33 ezer km), a másikban beállt a dugó (A kollega nem tudta, hogy kell, hogy legyen olaj a blokkban :pokeas: ,asszem huszonezer km-nél, fekete blokk) a harmadik meg asszem az 2006os tehát szürke blokk, olajpumpa döglött meg nemtom hány kilométernél...a negyedik fekete blokkos de annak nincsen semmi baja 30ezer fölött van abban is ha minden igaz! Szal ha belegondolunk ebből semmit nem lehet levonni :yeah , mivel az egyikben nem volt olaj, úgyhogy erre kár lenne azt mondani, hogy a blokk hibája, az enyém még talán bírta is volna de csörgött ezért szét lett szedve(ez vásárlás után volt szal tuti valami egykerék betyár volt az előző gazdája és nem vigyázott rá) Én inkább amiatt aggódnék, hogy lassan már nem kapni jó állapotú fekete blokkosat mivel a szürke blokk asszem 2003 tól van így az ez előttiek már igen csak korosak mint az enyém is... Az erőről meg annyit h semmit nem venni észre(legalábbis sztem), papíron talán 4-5 lóerővel tud többet de ha már itt tartunk elvileg nehezebb is :)! A pályázások alkalmával talán az egyenesekben lehet kicsit észrevenni de nem számot tevő a különbség... Lényeg a lényeg, hogy sztem mindegy milyen színe van csak oda kell figyelni rá (3 ezrenként cserélni az olajt és mosni a levegőszűrőt) és imádkozni h ne hulljon szét :yeah :yeah

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/