KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

Lánc, lánckerék
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=136
Oldal: 1 / 5

Szerző:  faki [ 2006 jún. 20, 20:34 ]
Hozzászólás témája:  Lánc, lánckerék

O gyűrűs CZ lánccal jártam megint úgy, ahogy valamikor régen...
Sokáig normálisan tudtam használni, volt, hogy 3-400 km után sem kellett állítani kicsit se. Egyszer csak, mintha átesett volna egy holtponton (én több mint 9000 km-t használtam, előtte KToM nem tudom mennyit, de valószínűleg nem sokat), elkezdett iszonyatosan nyúlni. Most is így jártam és lusta voltam már hazafelé feszíteni rajta. Eredménye (gondolom, ettől lehettett?), eltört a patentszem.

Egyébként hol érdemes láncot+fogaskerekeket keresni, ha olcsón akarom megúszni a cserét? Alu vagy vas kerék? CZ vagy más lánc? IRIS-t ne ajánljatok, csak rosszat hallottam róla!

Szerző:  dukezoli [ 2006 jún. 20, 20:44 ]
Hozzászólás témája: 

ebay-en 60 euroért vettem alu hátsó lánckerékkel+acél elsővel, O-gyűrűs DID, ja és ebben benne volt a küldés is
szerintem érdemes szétnézned a licites kínálatok között

Szerző:  dukezoli [ 2006 jún. 20, 20:46 ]
Hozzászólás témája: 

ha terep használat akkor szerintem jobb az acél hátsó lánckerék,
lánc nem tudok vélemény mondani, nekem eddig csak DID meg Regina volt

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 20, 21:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lánc, fogaskerék

faki írta:
O gyűrűs CZ lánccal jártam megint úgy, ahogy valamikor régen...
Sokáig normálisan tudtam használni, volt, hogy 3-400 km után sem kellett állítani kicsit se. Egyszer csak, mintha átesett volna egy holtponton (én több mint 9000 km-t használtam, előtte KToM nem tudom mennyit, de valószínűleg nem sokat), elkezdett iszonyatosan nyúlni. Most is így jártam és lusta voltam már hazafelé feszíteni rajta. Eredménye (gondolom, ettől lehettett?), eltört a patentszem.

Egyébként hol érdemes láncot+fogaskerekeket keresni, ha olcsón akarom megúszni a cserét? Alu vagy vas kerék? CZ vagy más lánc? IRIS-t ne ajánljatok, csak rosszat hallottam róla!


A patentszemet érdemes nézegetni és ha már kopott, akkor lecserélni (sztem nekem is lassan aktuális lesz), az ilyen töréseket megelőzendő.
Lánckeréknek mindenképpen az acélt javaslom, láncból meg mit tudom én, nekem eddig csak CZ volt, én meg vagyok vele elégedve.

Szerző:  faki [ 2006 jún. 20, 21:07 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:
ebay-en 60 euroért vettem alu hátsó lánckerékkel+acél elsővel, O-gyűrűs DID, ja és ebben benne volt a küldés is
szerintem érdemes szétnézned a licites kínálatok között


Kösz, de nekem az e-bay túl bonyolult megoldás. :oops:

Szerző:  faki [ 2006 jún. 20, 21:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lánc, fogaskerék

gencsydani írta:
A patentszemet érdemes nézegetni...


Nézegettem, csak nem láttam. :roll:

Szerző:  szabcsab [ 2006 jún. 21, 15:41 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:
ebay-en 60 euroért vettem alu hátsó lánckerékkel+acél elsővel, O-gyűrűs DID, ja és ebben benne volt a küldés is
szerintem érdemes szétnézned a licites kínálatok között


Látod Zoli, aki nem mindennapos felhasználója az eBay-nek, annak nagyon bonyolult dolog a vásárlás,
sőt ha nem regisztrált, akkor pedig lehetetlen. A regisztráció sem mindenki számára egyszerű történet!

Szerző:  dukezoli [ 2006 jún. 21, 16:11 ]
Hozzászólás témája: 

hát tudom nekem sem volt egyszerű az elején de aztán bele lehet jönni nagyon hamar.Ha segítsék kell bárkinek bármiben szívesen segítek,keresetek meg nyugodtan
segítség:
http://invitel.hu/youme/ebay/index.htm

Szerző:  szabcsab [ 2006 jún. 21, 17:05 ]
Hozzászólás témája: 

dukezoli írta:
hát tudom nekem sem volt egyszerű az elején de aztán bele lehet jönni nagyon hamar.Ha segítsék kell bárkinek bármiben szívesen segítek,keresetek meg nyugodtan
segítség:
http://invitel.hu/youme/ebay/index.htm


Segítség tekintetében csatlakozom én is, elég gyakorlottnak érzem magam, pedig nyelvtudásom sincs hozzá!

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 21, 22:21 ]
Hozzászólás témája: 

szabcsab írta:
dukezoli írta:
hát tudom nekem sem volt egyszerű az elején de aztán bele lehet jönni nagyon hamar.Ha segítsék kell bárkinek bármiben szívesen segítek,keresetek meg nyugodtan
segítség:
http://invitel.hu/youme/ebay/index.htm


Segítség tekintetében csatlakozom én is, elég gyakorlottnak érzem magam, pedig nyelvtudásom sincs hozzá!


Nyelvtudás az nálam sincs túl sok (bár ahhoz képest, hogy sosem tanultam és nem is tanítottak, szvsz elég sokat megértek), de azért tippeket tudok adni én is.

Szerző:  faki [ 2006 jún. 22, 12:31 ]
Hozzászólás témája: 

Köszi mindenkinek! Még futok pár kört, ha nem találok itthon gyors és olcsó megoldást, akkor lehet, megpróbálom az ebay-t.

O gyűrűs CZ láncot hol lehet kapni??? Kb. 7-8 helyen passzoltak le eddig. :(

Szerző:  faki [ 2006 jún. 22, 15:21 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
O gyűrűs CZ láncot hol lehet kapni???


Egyre rátaláltam: http://universalmotor.hu/

Szerző:  faki [ 2006 jún. 27, 12:11 ]
Hozzászólás témája: 

Hátsó lánckerék csavarjaihoz kell használni csavarrögzítőt? Meghúzási nyomaték? Ez az elsőre is érdekelne. (A megszakítás előtt fél fordulatot ismerem, csak nem tudom alkalmazni. :) )

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 27, 19:47 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
Hátsó lánckerék csavarjaihoz kell használni csavarrögzítőt? Meghúzási nyomaték? Ez az elsőre is érdekelne. (A megszakítás előtt fél fordulatot ismerem, csak nem tudom alkalmazni. :) )


Igen, úgy emlékszem, menetrögzítővel vannak feltéve.
Nyomatékot nem tudok, én jó "emberesen" (ez az én számból eléggé érdekesen hangzik :lol: ) meg szoktam tépni őket (anyával vannak feltéve, abból azért nehéz kiszaggatni a menetet). Elöl 60 Nm körüli nyomaték rémlik, de nemrég volt róla szó az Index Supermoto topicjában.

Szerző:  faki [ 2006 jún. 27, 21:20 ]
Hozzászólás témája: 

gencsydani írta:
Elöl 60 Nm körüli nyomaték rémlik, de nemrég volt róla szó az Index Supermoto topicjában.


Előbb kérdeztem, mint megnéztem volna a könyvét. :oops: Ha a "collar screw front axle" azt takarja, akkor 40 Nm.

Szerző:  gencsydani [ 2006 jún. 27, 21:58 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
gencsydani írta:
Elöl 60 Nm körüli nyomaték rémlik, de nemrég volt róla szó az Index Supermoto topicjában.


Előbb kérdeztem, mint megnéztem volna a könyvét. :oops: Ha a "collar screw front axle" azt takarja, akkor 40 Nm.


Asszem az az. Viszont az újabbaknál már más érték van a könyvben is (erről is volt ott szó).

Szerző:  xerxesza [ 2006 szept. 30, 23:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lánc, fogaskerék

faki írta:
Egyébként hol érdemes láncot+fogaskerekeket keresni, ha olcsón akarom megúszni a cserét? Alu vagy vas kerék? CZ vagy más lánc? IRIS-t ne ajánljatok, csak rosszat hallottam róla!


Végülis mi lett a megoldás??? Úgy tűnik nekem is aktuális lett...

Szerző:  xerxesza [ 2006 okt. 01, 14:45 ]
Hozzászólás témája: 

Ja meg még valami. Milyen jellemzője van a láncnak meg a lánckeréknek, ami azonosítja? Mármint méretileg. OK, van a fogszám, de a többi? Ez típusfüggő dolog? Vagy standard?

Szerző:  lünyő46 [ 2006 okt. 01, 19:35 ]
Hozzászólás témája: 

a lánc mérete pl. 520-as

Szerző:  faki [ 2006 okt. 01, 20:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Lánc, fogaskerék

xerxesz írta:
Végülis mi lett a megoldás??? Úgy tűnik nekem is aktuális lett...


DID 520 V (O-gyűrűs) + J.T. lánckerekek
De csak azért, mert nagykeráron jutottam hozzá. Így kb. annyi volt, mintha CZ láncot vettem volna. Azóta kiderült a patentszemből, hogy vékonyabb a csapja(?) mint az 520 VM FJ (X-gyűrűs) láncé. Részletek biztos vannak a DID oldalán.

A pontos árakra nem emlékszem, de végigtelefonáltam pár helyet és a Parilla, Auner lett volna a legolcsóbb megoldás nem CZ lánccal. Utóbbit Norbiék tudnak.

Szerző:  xerxesza [ 2006 okt. 14, 18:07 ]
Hozzászólás témája: 

Szakértő Urak!

SzabCsab nekemadományozott egy hátsó lénckereket, és gondoltam kicserélem itthon, azzal is előrébb vagyok. De! Ugyi, hogyan kell meghúzni azokat a csavarokat? Elég ha alkar*erőkar pontossággal? Vagy hol találok rá Nm-t? Kell alá valami Loctite? Meg ilyenek. HELLLPPPP :D

Szerző:  gencsydani [ 2006 okt. 14, 18:28 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
Szakértő Urak!

SzabCsab nekemadományozott egy hátsó lénckereket, és gondoltam kicserélem itthon, azzal is előrébb vagyok. De! Ugyi, hogyan kell meghúzni azokat a csavarokat? Elég ha alkar*erőkar pontossággal? Vagy hol találok rá Nm-t? Kell alá valami Loctite? Meg ilyenek. HELLLPPPP :D


Én sacc/kb. szoktam meghúzni a csavarokat, azok közül eddig még egyet se sikerült tönkretennem (pedig kibeb*szott erős vagyok :lol: ), szóval megtépheted őket nyugodtan. Menetrögzítőt mindenképpen tegyél rá, nekem még így is sikerült elhagynom az egyiket a SM kerékből...

Szerző:  faki [ 2006 okt. 14, 18:47 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
Vagy hol találok rá Nm-t? Kell alá valami Loctite? Meg ilyenek.


M8-ra 25 Nm-t ír a könyv, én raktam rá valami csavarrögzítőt is.

Szerző:  xerxesza [ 2006 okt. 14, 18:54 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
xerxesz írta:
Vagy hol találok rá Nm-t? Kell alá valami Loctite? Meg ilyenek.


M8-ra 25 Nm-t ír a könyv, én raktam rá valami csavarrögzítőt is.


Csavarrögzítő? Mit? Hol? Már csak mert ennyire értek hozzá :)

Szerző:  faki [ 2006 okt. 14, 19:06 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
Csavarrögzítő? Mit? Hol? Már csak mert ennyire értek hozzá :)


Pro Seal 24206 (kéziszerszámmal oldható csavarrögzítő), kb. 800 Ft volt 6 ml-es kiszerelésben egy autósboltban. Menetet a csavaron kenegetni. Vagy most mi is volt a kérdés? :shock:

Szerző:  szabcsab [ 2006 okt. 14, 19:11 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
Szakértő Urak!

SzabCsab nekemadományozott egy hátsó lénckereket, és gondoltam kicserélem itthon, azzal is előrébb vagyok. De! Ugyi, hogyan kell meghúzni azokat a csavarokat? Elég ha alkar*erőkar pontossággal? Vagy hol találok rá Nm-t? Kell alá valami Loctite? Meg ilyenek. HELLLPPPP :D


És ugye egy indexet, amit lenyalt a boci a moci-ról :lol:
Csak hát ugye öregszünk, felejtünk :wink:

Szerző:  xerxesza [ 2006 okt. 14, 19:12 ]
Hozzászólás témája: 

szabcsab írta:
xerxesz írta:
Szakértő Urak!

SzabCsab nekemadományozott egy hátsó lénckereket, és gondoltam kicserélem itthon, azzal is előrébb vagyok. De! Ugyi, hogyan kell meghúzni azokat a csavarokat? Elég ha alkar*erőkar pontossággal? Vagy hol találok rá Nm-t? Kell alá valami Loctite? Meg ilyenek. HELLLPPPP :D


És ugye egy indexet, amit lenyalt a boci a moci-ról :lol:
Csak hát ugye öregszünk, felejtünk :wink:


Igen! Persze! Ugyanitt keresek "Sponsored by SzabCsab matricát" :D

Szerző:  xerxesza [ 2006 okt. 14, 19:13 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
xerxesz írta:
Csavarrögzítő? Mit? Hol? Már csak mert ennyire értek hozzá :)


Pro Seal 24206 (kéziszerszámmal oldható csavarrögzítő), kb. 800 Ft volt 6 ml-es kiszerelésben egy autósboltban. Menetet a csavaron kenegetni. Vagy most mi is volt a kérdés? :shock:


A Pro izé volt a mit, az autósboltban a hol. A többi már csak fecsegés :D

Szerző:  faki [ 2006 okt. 14, 19:14 ]
Hozzászólás témája: 

szabcsab írta:
És ugye egy indexet, amit lenyalt a boci a moci-ról :lol:


Ahhoz nem tudok nyomatékot mondani! :wink:

Szerző:  xerxesza [ 2006 okt. 14, 19:16 ]
Hozzászólás témája: 

faki írta:
szabcsab írta:
És ugye egy indexet, amit lenyalt a boci a moci-ról :lol:


Ahhoz nem tudok nyomatékot mondani! :wink:


Azt halálpontos (felkar*13askulcs)/elnetörjönaműanyag nyomatékkal húztam meg.

Szerző:  faki [ 2006 okt. 14, 19:19 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
A Pro izé volt a mit, az autósboltban a hol. A többi már csak fecsegés :D


Azért megnéztem a kedvedért, Bárdiautós matrica van rajta, úgyhogy pár helyen jó eséllyel előfordulhat. :twisted:

Szerző:  szabcsab [ 2006 okt. 14, 19:20 ]
Hozzászólás témája: 

Ha az a "PRO" izé számodra bonyolult, akkor használhatod az általad ismert "LOCTITE" izét is :lol:
Csak legalább használd :!:

Szerző:  xerxesza [ 2006 okt. 14, 19:39 ]
Hozzászólás témája: 

szabcsab írta:
Ha az a "PRO" izé számodra bonyolult, akkor használhatod az általad ismert "LOCTITE" izét is :lol:
Csak legalább használd :!:


Igen, csak a Loctite izének annak vannak számai, és nem szeretnék pillanatragasztót kenni a csavaromra :)

Szerző:  faki [ 2006 okt. 14, 19:48 ]
Hozzászólás témája: 

xerxesz írta:
Igen, csak a Loctite izének annak vannak számai, és nem szeretnék pillanatragasztót kenni a csavaromra :)


242 és árban kb. duplája a Pro izének (ha jól emlékszem :roll: ).

Szerző:  NovrLa [ 2006 okt. 22, 15:21 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok

új lánc, lánckerekek vannak a motoromon (Lc4 640 sm), a lánc még a gyári zsírral vagy mivel. miután keresztül mentem a 3ashatár hegyen csupa por lett (a lánc). ez gondolom nem jó neki, de mit lehet ilyenkor tenni? brigéciol, azt lánc-spray? vagy sima víz, vagy nem kell vele semmit se tenni, majd csak lejön?

Szerző:  faki [ 2006 okt. 22, 18:46 ]
Hozzászólás témája: 

NovrLa írta:
új lánc, lánckerekek vannak a motoromon (Lc4 640 sm), a lánc még a gyári zsírral vagy mivel. miután keresztül mentem a 3ashatár hegyen csupa por lett (a lánc). ez gondolom nem jó neki, de mit lehet ilyenkor tenni? brigéciol, azt lánc-spray? vagy sima víz, vagy nem kell vele semmit se tenni, majd csak lejön?


Brigéciol bánthatja a gumigyűrűket, de sokan azt használják (néha jobb híjján én is :oops: ). Van kifejezetten lánctisztító spray, de nem túl olcsó mulatság. Kettőt próbáltam: a Liqui Molly jó volt, de egy flakon (kb. 1400 Ft) nem tartott 4-5 alkalomnál tovább. A Louisban kapható olcsó, világoskék dobozos szerintem sz@rt se ér.

A port levinni talán elég az erős vízsugár is valami kefével!? :-s

Szerző:  NovrLa [ 2006 okt. 24, 9:53 ]
Hozzászólás témája: 

köszi

Szerző:  koncs [ 2006 nov. 13, 16:49 ]
Hozzászólás témája: 

Sziasztok!

az összes csavarhoz Loctite 243-ast ir a gyar, kiveve a blokkban a primer fogaskerek ala 2701-es kell, de ezt mar fel kell melegiteni 200fokra, hogy le tudd szedni.
A hatso tengely meghuzasi nyomateka 80Nm, az elsöe 40Nm, a kis csavaroke 10Nm.
A hatso lanckerek csavarjainak a meghuzasi nyomateka 35Nm+Loctite 243

Üdv:

Csabi

Szerző:  xerxesza [ 2006 nov. 13, 16:55 ]
Hozzászólás témája: 

koncs írta:
Sziasztok!

az összes csavarhoz Loctite 243-ast ir a gyar, kiveve a blokkban a primer fogaskerek ala 2701-es kell, de ezt mar fel kell melegiteni 200fokra, hogy le tudd szedni.
A hatso tengely meghuzasi nyomateka 80Nm, az elsöe 40Nm, a kis csavaroke 10Nm.
A hatso lanckerek csavarjainak a meghuzasi nyomateka 35Nm+Loctite 243

Üdv:

Csabi


És ezeket honnét lehet tudni? Mert nekem van egy olyanom, hogy "KTM_400-660_LC4_'98-03_Repair_Manual.pdf" de abban nem találtam meg. Vagy csak nem kerestem eléggé? Mondjuk majd' 400 oldal, szóval lehet, hogy benne van :)

Szerző:  koncs [ 2006 nov. 15, 10:35 ]
Hozzászólás témája: 

igen, onnan.
nezd meg jobban, van egy lap, amin nyomatekok vannak feltüntetve, onnan kell szerelni, ott minden benne van.

Szerző:  TOM [ 2007 jan. 02, 10:56 ]
Hozzászólás témája:  ktm lc4 640 supermoto-egy két kérdésem lenne

Sziasztok!Van egy lc4 suprmotom és egy két dologban segítségeteket kérném: 1. a gyári áttétel 17:42es az enyémen 16:38as van-milyen lesz emiatt a motor "húzása",evvel is felkapja az elejét? 2.A mikuni karbi bal oldalán van egy mikrokapcsoló,ha full gázt húzol bekapcsol valamit-mi ez? 3.Kopott az első fékbetétem.Milyet vegyek?Hol?Kb. mennyibe kerül?Olyat szeretnék ami brutálisan fékez és nem koptataja a tárcsát! Előre is köszönöm a segítségeteket és minden őrült márkatársnak is boldog balesetmentes Újévet kívánok!TOM

Szerző:  Sniper [ 2007 jan. 02, 13:27 ]
Hozzászólás témája:  Re: ktm lc4 640 supermoto-egy két kérdésem lenne

TOM írta:
Sziasztok!Van egy lc4 suprmotom és egy két dologban segítségeteket kérném: 1. a gyári áttétel 17:42es az enyémen 16:38as van-milyen lesz emiatt a motor "húzása",evvel is felkapja az elejét? 2.A mikuni karbi bal oldalán van egy mikrokapcsoló,ha full gázt húzol bekapcsol valamit-mi ez? 3.Kopott az első fékbetétem.Milyet vegyek?Hol?Kb. mennyibe kerül?Olyat szeretnék ami brutálisan fékez és nem koptataja a tárcsát! Előre is köszönöm a segítségeteket és minden őrült márkatársnak is boldog balesetmentes Újévet kívánok!TOM


Hali és Buék! gyorsabb lessz és ugyan úgy kerékre kapod a gépet de a nyomatékod kismértékbe csökken. a karbi oldalán lévő mikrokapcsoló biztonsági okok miatt van és a motor tulpőrgését akadájozza meg a szerelő szerint. fékbetéteket pedigugy válaszd ki, h mijen úton szoktál motorozni. erdei aszfalt vagy városi street motorozásra.

Szerző:  Gabesz [ 2007 jan. 02, 13:32 ]
Hozzászólás témája: 

Tom. nem keihin van rajta? és a tolattyúszenzort nézted mikrókapcsolónak? a fékpofára meg annyit,hogy álltalában amejik brutálisan fog az eszi is a tárcsát.amejik nem eszi az meg nem úgy fog. +amejik rohadtul fog az rohadt drága is.pl.magura gyári első párja 16000.ktm gyári is 9-10 körül van (sx-exc) vannak 4 körül is amik közepesen fognak vagy szarul. én újraferodoloztattam 2000 ért és tökéletesen fogott is meg elég jól bírta.

Szerző:  Sniper [ 2007 jan. 02, 14:30 ]
Hozzászólás témája: 

Gabesz írta:
Tom. nem keihin van rajta? és a tolattyúszenzort nézted mikrókapcsolónak? a fékpofára meg annyit,hogy álltalában amejik brutálisan fog az eszi is a tárcsát.amejik nem eszi az meg nem úgy fog. +amejik rohadtul fog az rohadt drága is.pl.magura gyári első párja 16000.ktm gyári is 9-10 körül van (sx-exc) vannak 4 körül is amik közepesen fognak vagy szarul. én újraferodoloztattam 2000 ért és tökéletesen fogott is meg elég jól bírta.


Hali! Gabesz te hol csináltatod a ferodolozást? igen baráti áron csinálják neked valószinü engem is érdekelne

Szerző:  TOM [ 2007 jan. 02, 16:06 ]
Hozzászólás témája:  lc4 supermoto

Kösz a választ Gabesz,és nekad is Sniper.Egyébként mikuni van rajta-sajnos nem a 41-es torkú keihin,de a finster kidurranóval elég jól húz.Nemrég vettem matt fekete a picike (2002 lc4 supermoto),és a száraz tömege se üti a 137kg-ot a gyár szerint.A későbbi évjáratok úgy tudom 149kg körül mozognak.Egyébként 950-ért vettem és marha jó állapotban van.Teljesen bele vagyok szerelmesedve,szerintem tökéletes design és motor-kombináció... TOM

Szerző:  TOM [ 2007 jan. 02, 16:08 ]
Hozzászólás témája:  fékpofa ferrodózás...

Engem is érdekelne az,hogy hol ferrodóztattad...TOM

Szerző:  gencsydani [ 2007 jan. 02, 16:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 supermoto

TOM írta:
Kösz a választ Gabesz,és nekad is Sniper.Egyébként mikuni van rajta-sajnos nem a 41-es torkú keihin,de a finster kidurranóval elég jól húz.Nemrég vettem matt fekete a picike (2002 lc4 supermoto),és a száraz tömege se üti a 137kg-ot a gyár szerint.A későbbi évjáratok úgy tudom 149kg körül mozognak.Egyébként 950-ért vettem és marha jó állapotban van.Teljesen bele vagyok szerelmesedve,szerintem tökéletes design és motor-kombináció... TOM



Szerintem meglepődnél, ha lemázsálnád!
A forgalmi szerint 123 kg-os SC egy német teszt szerint telitankolva ha jól emlékszem 139 kg volt...
Viszont a 950 szerintem is jó ár volt.

Szerző:  gencsydani [ 2007 jan. 02, 16:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: fékpofa ferrodózás...

TOM írta:
Engem is érdekelne az,hogy hol ferrodóztattad...TOM


Én tényleg igyekszem az olcsóbb megoldásokra törekedni, de a féken nem nagyon spórolnék. Persze ti tudjátok...

Szerző:  TOM [ 2007 jan. 02, 16:49 ]
Hozzászólás témája:  2002 lc4 sm

Lehet hogy a gyárit választom fékbetét tekintetében.Biztosan az az egyik legjobb.Egyébként a mérlegen 150kg megtankotva+olj +hűtőfolyadék+aksi...Ez 60nm es nyomaték mellé elég ütős...TOM

Szerző:  xerxesza [ 2007 jan. 02, 17:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: lc4 supermoto

gencsydani írta:
Szerintem meglepődnél, ha lemázsálnád!
A forgalmi szerint 123 kg-os SC egy német teszt szerint telitankolva ha jól emlékszem 139 kg volt...


Ezek nem száraz súlyok?? Vagyis olajak meg akksi nélkül???

Oldal: 1 / 5 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/