KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 19, 19:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 250 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: lc4 supermoto
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 02, 17:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
gencsydani írta:
Szerintem meglepődnél, ha lemázsálnád!
A forgalmi szerint 123 kg-os SC egy német teszt szerint telitankolva ha jól emlékszem 139 kg volt...


Ezek nem száraz súlyok?? Vagyis olajak meg akksi nélkül???


Jó kérdés, nem tudom. Az újabb (2004 utáni) gyári katalógusokban "Approx weight without fuel"-t adnak meg.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 02, 19:06 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
uraim. a fékbetéteket Szegeden a bajai úton egy ipari parkban csináltattam míg volt motorom. ez egy hivatalosan csak erre szakosodot szakszakműhely több ügyes szakival:) a nevét nem tudom de láng autóalkatrész partner vagy mi van kint céglogónak.
annyit garantálhatok,hogy fikarcnyival sem rosszabb a gyárinál és garantáltan megbízható technológiával dolgoznak. nem barkácsműhely! és nem 2000 csak 1800/pár. kívánság szerinti milimétert ragasztanak rá pár napos átfutással. szürke grafitszerű a ferrodoljuk. nem eszi a tárcsát és kb úgy fog mint a gyári 10000 ft-os. és szerintem 5 ször addig birja. én mikor utoljára vettem gyári ktm est ..nagyon meglepődtem mikor egy egész napos hajtás után lenéztem az újnak hitt fékpofákra és lám 90 százaléka köddé vált!! na azóta csak az olcsó szegedi!! megjegyzem a mi csapatunk 100 százaléka oda hordja és mindenki kivétel nélkül csak erre esküszik.
tartani kell egy váltópárt amit elviszel addig meg beteszed a már készet. tehát ne dobjátok ki a használtat!! óvjuk a környezetet:) ja és mindenféle motorra meg autóra csinálnak.a ktm est nagyon ismerik már ott úgyhogy magyarázni sem kell semmit.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Fékbetétek
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 03, 18:00 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Ma kérdeztem:Ócsán 7200ft a betét lc4 hez! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 3:04 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13, 23:44
Hozzászólások: 127
Tartózkodási hely: budapest
Gabesz írta:
uraim. a fékbetéteket Szegeden a bajai úton egy ipari parkban csináltattam míg volt motorom. ez egy hivatalosan csak erre szakosodot szakszakműhely több ügyes szakival:) a nevét nem tudom de láng autóalkatrész partner vagy mi van kint céglogónak.
annyit garantálhatok,hogy fikarcnyival sem rosszabb a gyárinál és garantáltan megbízható technológiával dolgoznak. nem barkácsműhely! és nem 2000 csak 1800/pár. kívánság szerinti milimétert ragasztanak rá pár napos átfutással. szürke grafitszerű a ferrodoljuk. nem eszi a tárcsát és kb úgy fog mint a gyári 10000 ft-os. és szerintem 5 ször addig birja. én mikor utoljára vettem gyári ktm est ..nagyon meglepődtem mikor egy egész napos hajtás után lenéztem az újnak hitt fékpofákra és lám 90 százaléka köddé vált!! na azóta csak az olcsó szegedi!! megjegyzem a mi csapatunk 100 százaléka oda hordja és mindenki kivétel nélkül csak erre esküszik.
tartani kell egy váltópárt amit elviszel addig meg beteszed a már készet. tehát ne dobjátok ki a használtat!! óvjuk a környezetet:) ja és mindenféle motorra meg autóra csinálnak.a ktm est nagyon ismerik már ott úgyhogy magyarázni sem kell semmit.



telefonszám? elérhetöseg?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 11:30 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
A Mikunik oldalan a mikrokapcsoló az EPC-t kapcsolja. Ha adott fokozatban (LC4-nél asszem az első 2-ben?) teligázt húzol neki, akkor a mikrokapcsoló aktiválja az EPC-t és az nem engedi hirtelen felemelkedni a tűt.

Környezetvédelmi okokból van rajta, igazából leköthető az EPC (egy csatlakozó kell csak széthúzni).



Gabesz írta:
Tom. nem keihin van rajta? és a tolattyúszenzort nézted mikrókapcsolónak? a fékpofára meg annyit,hogy álltalában amejik brutálisan fog az eszi is a tárcsát.amejik nem eszi az meg nem úgy fog. +amejik rohadtul fog az rohadt drága is.pl.magura gyári első párja 16000.ktm gyári is 9-10 körül van (sx-exc) vannak 4 körül is amik közepesen fognak vagy szarul. én újraferodoloztattam 2000 ért és tökéletesen fogott is meg elég jól bírta.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékbetétek
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 11:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Gondolom ez a hagyományos "enduro" betét, az régen is ennyi volt.
A SM-be való szinterbetét kb. a kétszerese, igaz sokkal jobban is harap és nálam tovább is tartott.

Én tartanék a fék feljavításától, különösen az utcai vasakon - ha elmegy az 1db első féked, akkor hogy állsz meg? Hátsó fékkel akkora lesz a féktávód mint egy megrakott vonatszerelvényé.

Zorro: Keresd meg Kharpeet-ot a HGMC topikból, azt mondta nemsokára esedékes egy újabb fékbetét rendelés. Én rendelek tőle egy szettet, ha érdekel megkérdezem a pontos árát és rendelek neked is. Ha nem is nagyságrendekkel, de még a Nissin-nél is olcsóbb valamivel amit a franciáktól berendel, szinter versenybetétek, ő a pályagépébe és a DL-be is azt használja és nagyon elégedett vele.

Attól tartok ez a feljavítás maximum könnyű terepmotoroknál ér valamit, az LC8-on nem véletlenül van szinterbetétes fék - és még az sem egy "hűha" fékhatásilag.

Szepy

TOM írta:
Ma kérdeztem:Ócsán 7200ft a betét lc4 hez! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 12:01 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
nem tudok telefonszámot,de megszerzem. én személyesen mentem eddig ,mivel tudtam hova kell mennem:) délutánra megszerzem és beírom ide. és az a fékpofa is ugyanúgy kopik mint a gyári. ezalatt azt értem ,hogy ugyanúgy nyomon követhető a kopás ebből kifolyólag nem fordulhat elő olyan,hogy egyszercsak nincs fékbetét.... az meg hogy levállik KIZÁRT!! ha valaki nem szavaz neki bizalmat,nyugodtan vegye a gyárit, aki meg egyszer ki akarja próbálni az nyugodtan tegye meg.

na közben kinyomoztam. 0662 486-875 . aki felveszi lehet szivesen ad információt,de az is lehet hogy azt fogja mondani amit én is. elég gyagyás koma:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékbetétek
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 17:03 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
KTMSzepy írta:
Gondolom ez a hagyományos "enduro" betét, az régen is ennyi volt.
A SM-be való szinterbetét kb. a kétszerese, igaz sokkal jobban is harap és nálam tovább is tartott.

Én tartanék a fék feljavításától, különösen az utcai vasakon - ha elmegy az 1db első féked, akkor hogy állsz meg? Hátsó fékkel akkora lesz a féktávód mint egy megrakott vonatszerelvényé.

Zorro: Keresd meg Kharpeet-ot a HGMC topikból, azt mondta nemsokára esedékes egy újabb fékbetét rendelés. Én rendelek tőle egy szettet, ha érdekel megkérdezem a pontos árát és rendelek neked is. Ha nem is nagyságrendekkel, de még a Nissin-nél is olcsóbb valamivel amit a franciáktól berendel, szinter versenybetétek, ő a pályagépébe és a DL-be is azt használja és nagyon elégedett vele.

Attól tartok ez a feljavítás maximum könnyű terepmotoroknál ér valamit, az LC8-on nem véletlenül van szinterbetétes fék - és még az sem egy "hűha" fékhatásilag.

Szepy

TOM írta:
Ma kérdeztem:Ócsán 7200ft a betét lc4 hez! :lol:


A legjobb utcai szinterbetét (az enyémhez nem gyártanak versenybetétet) 7550 volt Carbone Lorraine-ből. Mondjuk ezt még valamikor nyár elején rendelte, azóta akármerre változhatott az ára.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Fékbetétek
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 17:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
LC8-hoz más típus kell, valszeg hasonló, de lehet, hogy 1-2 ezressel drágább, az viszont biztos, hogy lényegesen jobb, mint a mostaniak.
Az lc4-hez ez az ár kb. félárat jelent. :)

gencsydani írta:
KTMSzepy írta:
Gondolom ez a hagyományos "enduro" betét, az régen is ennyi volt.
A SM-be való szinterbetét kb. a kétszerese, igaz sokkal jobban is harap és nálam tovább is tartott.

Én tartanék a fék feljavításától, különösen az utcai vasakon - ha elmegy az 1db első féked, akkor hogy állsz meg? Hátsó fékkel akkora lesz a féktávód mint egy megrakott vonatszerelvényé.

Zorro: Keresd meg Kharpeet-ot a HGMC topikból, azt mondta nemsokára esedékes egy újabb fékbetét rendelés. Én rendelek tőle egy szettet, ha érdekel megkérdezem a pontos árát és rendelek neked is. Ha nem is nagyságrendekkel, de még a Nissin-nél is olcsóbb valamivel amit a franciáktól berendel, szinter versenybetétek, ő a pályagépébe és a DL-be is azt használja és nagyon elégedett vele.

Attól tartok ez a feljavítás maximum könnyű terepmotoroknál ér valamit, az LC8-on nem véletlenül van szinterbetétes fék - és még az sem egy "hűha" fékhatásilag.

Szepy

TOM írta:
Ma kérdeztem:Ócsán 7200ft a betét lc4 hez! :lol:


A legjobb utcai szinterbetét (az enyémhez nem gyártanak versenybetétet) 7550 volt Carbone Lorraine-ből. Mondjuk ezt még valamikor nyár elején rendelte, azóta akármerre változhatott az ára.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 18:10 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Szepy!Visszatérve arra a mikrokapcs.-ra,mi van ha kikötöm,és igy hirtelen felemelkedhet a tű?Jobb lesz a gázreakc. is?TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 18:14 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Ja és érdekelne az általad emlitett fékbetét ára is 2002 es lc sm -hez.Kössz előre is :TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 18:18 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 17, 11:25
Hozzászólások: 1035
Hirtelen koppgáznál érezhetsz különbséget. Ha gyakran használod így, akkor szignifikáns lesz, egyébként normál használatnál nem érezhető. :)
Ugyanakkor nincs ellenjavallata, hogy az EPC-t kikösd, megteheted nyugodtan.

Szepy

TOM írta:
Szepy!Visszatérve arra a mikrokapcs.-ra,mi van ha kikötöm,és igy hirtelen felemelkedhet a tű?Jobb lesz a gázreakc. is?TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08, 19:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Ja és érdekelne az általad emlitett fékbetét ára is 2002 es lc sm -hez.Kössz előre is :TOM


Szerintem a tiedbe ugyanaz való, mint az enyémbe.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 18:46 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Következő lenne a kérdésem:Ha az első fogaskerekem 17es és 15-re cserélem az kb olyan mintha a hátsó 38-asomat 42es re cserélném??? Szóva milyen az arány a hátsó és első fogaskerekek között?Tehát ha az elsőt mondjuk egy foggal csökkentem akkor hány foggal kellene csökkenteni a hátsót is hogy ugyanolyan áttételezésem maradjon???TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 18:55 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Következő lenne a kérdésem:Ha az első fogaskerekem 17es és 15-re cserélem az kb olyan mintha a hátsó 38-asomat 42es re cserélném??? Szóva milyen az arány a hátsó és első fogaskerekek között?Tehát ha az elsőt mondjuk egy foggal csökkentem akkor hány foggal kellene csökkenteni a hátsót is hogy ugyanolyan áttételezésem maradjon???TOM


Tök egyszerű, elosztod a hátsó lánckerék fogainak számát az elsőével és meg is van az eredmény (tehát mondjuk 42:16=2,625).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 20:18 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Még egy dolog: Milyen a cetka lánc (persze a kereskedők szerint ezt 640esre nem lehet feltenni mert ahhoz gyenge!?)Ez igaz ??Tom/csak mert a gyári majdnem dupla ár(28000ft)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 20:22 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Jaja ez a rókát is érdekli....

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:02 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Hát ez az Onga merre esik,Fox?TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Ohó koma, ha te azt tudnád....
Miskolc mellett...Bükk alatt... Van 9 bányató sok dimbdomb... jó földutak minden mi jó erdők stb stb... szal É-K...

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Még egy dolog: Milyen a cetka lánc (persze a kereskedők szerint ezt 640esre nem lehet feltenni mert ahhoz gyenge!?)Ez igaz ??


Nem.
12-13e km-t elmentem már vele és még bírja, pedig használom terepen is.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Mindez jó de hun lehet iet kapni? :?

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:32 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Fox írta:
Mindez jó de hun lehet iet kapni? :?


Pl.: http://www.universalmotor.hu
De az ócsaiak is tudnak ilyenben segíteni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Fox írta:
Mindez jó de hun lehet iet kapni? :?

:idea:


Jóformán bármelyik motorosboltban.
Asszem a nagyvas.hu-n láttam a legolcsóbban (O-gyűrűs 12e körül).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18, 21:34 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
faki írta:
Fox írta:
Mindez jó de hun lehet iet kapni? :?


Pl.: http://www.universalmotor.hu
De az ócsaiak is tudnak ilyenben segíteni.


Ohó! Penge...14kilo ha igaz.
Ez jó akkor olyannyira....?

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 3:13 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
gencsydani írta:
Fox írta:
Mindez jó de hun lehet iet kapni? :?

:idea:


Jóformán bármelyik motorosboltban.
Asszem a nagyvas.hu-n láttam a legolcsóbban (O-gyűrűs 12e körül).


hány centis kell?! 120? az smre? vagy ha már leveszem megnézem,mi?! egyéb adat?! mer fogalmam sincs. még a gyári van rajta (közel 20ezer km-t futott).
mennyit számiít az O / X gyűrűs kiadások?! (bár nekem mindig O-gyűrűs volt, deee most eggy ürge itt a szomszédban nagyon esküszik vmire ..amit 15ért adna. szerintem drága, és ráadásul normál lánc.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 3:45 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
TOM írta:
Még egy dolog: Milyen a cetka lánc (persze a kereskedők szerint ezt 640esre nem lehet feltenni mert ahhoz gyenge!?)Ez igaz ??Tom/csak mert a gyári majdnem dupla ár(28000ft)


Hy!!!

Cetka!! Nos nekem is azt mondták törökbálinton hogy azt nem lehet feltenni rá. Nos nagyon nagyot tévedtek. 640 SM, én olyat vettem rá, franc tudja mennyiért azt hiszem 16 pénzért... nos azóta mentem vele, nem tévedés nem ámítás 5000 km-ert állítás nélkül... s nem kímélem a gépet. nem tudom hogy csinálom, megfelelő kenés s puccolás vagy csak nem megy a gép terepen, nem tudom. 5000km-er láncnyúlás nélkül, a legerősebb cetka lánccal amit ott kaptam 600-as vasig.... úgyhogy csak jót tudok róla mondani...

üdv arany

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 16:53 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
KusziMoto írta:
gencsydani írta:
Fox írta:
Mindez jó de hun lehet iet kapni? :?

:idea:


Jóformán bármelyik motorosboltban.
Asszem a nagyvas.hu-n láttam a legolcsóbban (O-gyűrűs 12e körül).


hány centis kell?! 120? az smre? vagy ha már leveszem megnézem,mi?! egyéb adat?! mer fogalmam sincs. még a gyári van rajta (közel 20ezer km-t futott).
mennyit számiít az O / X gyűrűs kiadások?! (bár nekem mindig O-gyűrűs volt, deee most eggy ürge itt a szomszédban nagyon esküszik vmire ..amit 15ért adna. szerintem drága, és ráadásul normál lánc.


Nem centire, hanem szemre (láncszem) mérik. Hogy milyen hosszú kell, az áttétel függvénye is, nekem a 17:38-hoz a 120-asból vagy 5-6 szemet ki kellett vennem. Amúgy 520-as lánc kell az LC4-re (meg az EXC-kre is), ha így keresel, a boltban tudni fogják, mi kell neked.
Utcára mindenképp érdemes valamilyen gyűrűset venni, nekem eddig csak O-gyűrűs volt, az bevált, a többi (X, W ZS :D ) nem tudom milyen.
Ja, múltkor kérdeztem a Parillát, nekik X-gyűrűs RK (japán) láncuk van most 13e körül, esetleg érdemes lehet azt is megpróbálni, nem hiszem, hogy nagyon rossz lenne és CZ árban adják...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 20, 17:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 jan. 18, 11:39
Hozzászólások: 393
Tartózkodási hely: Onga
Nekem is van egy tartalék 520-as RK-m de azis 30 boltban...

:idea:

_________________
I don't wanna be an angel, I just wanna be God !!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 23, 19:54 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Van tippetek hogy hol érdemes első-hátsó (acél) lánckereket venni?TOM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 23, 21:21 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
TOM írta:
Van tippetek hogy hol érdemes első-hátsó (acél) lánckereket venni?


KTM kereskedés, Auner, Pinkmotors, Parilla...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 23, 21:25 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
TOM írta:
Van tippetek hogy hol érdemes első-hátsó (acél) lánckereket venni?TOM


Akát KTM-kereskedésben is. Az első vagy 3e Ft, és a hátsó se drágább, mint az utángyártott (persze erre akkaor jöttem rá én is, miután vettem utángyártottat).

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 23, 21:28 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
gencsydani írta:
Akát KTM-kereskedésben is. Az első vagy 3e Ft, és a hátsó se drágább, mint az utángyártott (persze erre akkaor jöttem rá én is, miután vettem utángyártottat).


Nem véletlenül írtam azt a sorrendet! :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 23, 23:03 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Tom! holnap adok neked egy telszámot ha érdekel.

ktm re való sx -exc re hátsó lánckerék. 4000 forint! lézervágott acél,nitridált keményített.antracit szürke.46,47,47,48,50 JT nél keményebb! garantáltan kurvajó. felénk mindenki ezt használja. első nincs! ezredmilli pontos és tökéletes gyári kivitel!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 23, 23:05 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
Tom! holnap adok neked egy telszámot ha érdekel.

ktm re való sx -exc re hátsó lánckerék. 4000 forint! lézervágott acél,nitridált keményített.antracit szürke.46,47,47,48,50 JT nél keményebb! garantáltan kurvajó. felénk mindenki ezt használja. első nincs! ezredmilli pontos és tökéletes gyári kivitel!


Már kérdeztem egyszer, de nem válaszoltál, hátha majd most:
más típushoz nincs véletlenül?

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 23, 23:10 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
bocs ..biztos nem láttam. ez van csak mivel a gyerek aki gyártja a munkahelyén...szóval neki ez a fajta van a motorján.és ebből ad el sokat.

viszont meg lehet vele beszélni mert bármilyet le tud gyártani! csak még nem volt rá igény.holnap beteszem ide a számát!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 24, 0:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
bocs ..biztos nem láttam. ez van csak mivel a gyerek aki gyártja a munkahelyén...szóval neki ez a fajta van a motorján.és ebből ad el sokat.

viszont meg lehet vele beszélni mert bármilyet le tud gyártani! csak még nem volt rá igény.holnap beteszem ide a számát!


Jó, köszi!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 24, 19:19 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Dani. itt a szám.. Viktor ..hívd föl és mondjad neki mit akarsz lánckerék ügyben. 06703339527


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 24, 19:58 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Gabesz írta:
Dani. itt a szám.. Viktor ..hívd föl és mondjad neki mit akarsz lánckerék ügyben. 06703339527


Köszi, ha aktuális lesz a dolog, hívom!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 25, 13:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
gencsydani írta:
KusziMoto írta:
gencsydani írta:
Fox írta:
Mindez jó de hun lehet iet kapni? :?

:idea:


Jóformán bármelyik motorosboltban.
Asszem a nagyvas.hu-n láttam a legolcsóbban (O-gyűrűs 12e körül).


hány centis kell?! 120? az smre? vagy ha már leveszem megnézem,mi?! egyéb adat?! mer fogalmam sincs. még a gyári van rajta (közel 20ezer km-t futott).
mennyit számiít az O / X gyűrűs kiadások?! (bár nekem mindig O-gyűrűs volt, deee most eggy ürge itt a szomszédban nagyon esküszik vmire ..amit 15ért adna. szerintem drága, és ráadásul normál lánc.


Nem centire, hanem szemre (láncszem) mérik. Hogy milyen hosszú kell, az áttétel függvénye is, nekem a 17:38-hoz a 120-asból vagy 5-6 szemet ki kellett vennem. Amúgy 520-as lánc kell az LC4-re (meg az EXC-kre is), ha így keresel, a boltban tudni fogják, mi kell neked.
Utcára mindenképp érdemes valamilyen gyűrűset venni, nekem eddig csak O-gyűrűs volt, az bevált, a többi (X, W ZS :D ) nem tudom milyen.
Ja, múltkor kérdeztem a Parillát, nekik X-gyűrűs RK (japán) láncuk van most 13e körül, esetleg érdemes lehet azt is megpróbálni, nem hiszem, hogy nagyon rossz lenne és CZ árban adják...


kicsit mégkésve: Köszi :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 27, 16:49 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Vettem láckereket,gyári a Zsemb.-nél,az áraik:első gyári minden méretben:3300ft,hátsó gyári alu ötv.:9800ft vagy vasból 6600ft... :lol: :lol: :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 04, 17:19 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Mai KTM-tapasztalat:
vagy az SC nagyon erős, vagy a láncom kezdi megadni magát, esetleg polya legendás negatív hullámai hatnak a szokottnál jobban a KTM-ekre :lol: , lényeg a lényeg, hogy úgy eltéptea gép a láncot, mint a p#csa! Majd ha polya hazaért, lesz róla kép is.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 05, 11:22 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
gencsydani írta:
Mai KTM-tapasztalat:
vagy az SC nagyon erős, vagy a láncom kezdi megadni magát, esetleg polya legendás negatív hullámai hatnak a szokottnál jobban a KTM-ekre :lol: , lényeg a lényeg, hogy úgy eltéptea gép a láncot, mint a p#csa! Majd ha polya hazaért, lesz róla kép is.


Szóval így néz ki!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 05, 18:42 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2007 jan. 02, 10:39
Hozzászólások: 120
Tartózkodási hely: Budapest
Én most raktam fel előre(lc4sm) egy14es f.kereket ,hátul 38as volt(és van most is).Nagyon szépen kapja az elejét 1,2ben és még3ban is kicsit.A vége ugyan kb160km/h,de én úgysem megyek 120 fölött.Mindenkinek ajánlom,aki kicsit kerekezni akar. :twisted: :twisted: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 05, 21:46 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
Mai KTM-tapasztalat:
vagy az SC nagyon erős, vagy a láncom kezdi megadni magát, esetleg polya legendás negatív hullámai hatnak a szokottnál jobban a KTM-ekre :lol: , lényeg a lényeg, hogy úgy eltéptea gép a láncot, mint a p#csa! Majd ha polya hazaért, lesz róla kép is.


Dani, jól emlékszem, hogy 10ezer felett van a láncba és CZ a típusa? Mer' akkor mit csodálkozol wazze? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 05, 22:01 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 17:08
Hozzászólások: 145
Tartózkodási hely: Érd
mic71 írta:
gencsydani írta:
Mai KTM-tapasztalat:
vagy az SC nagyon erős, vagy a láncom kezdi megadni magát, esetleg polya legendás negatív hullámai hatnak a szokottnál jobban a KTM-ekre :lol: , lényeg a lényeg, hogy úgy eltéptea gép a láncot, mint a p#csa! Majd ha polya hazaért, lesz róla kép is.


Dani, jól emlékszem, hogy 10ezer felett van a láncba és CZ a típusa? Mer' akkor mit csodálkozol wazze? :)


Én 5000 KM-et mentem egy CZ monogrammal ellátott lánccal állítás nálkül, meglepő nem?

_________________
2 keréken szép a világ!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 05, 23:31 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
Mai KTM-tapasztalat:
vagy az SC nagyon erős, vagy a láncom kezdi megadni magát, esetleg polya legendás negatív hullámai hatnak a szokottnál jobban a KTM-ekre :lol: , lényeg a lényeg, hogy úgy eltéptea gép a láncot, mint a p#csa! Majd ha polya hazaért, lesz róla kép is.


Dani, jól emlékszem, hogy 10ezer felett van a láncba és CZ a típusa? Mer' akkor mit csodálkozol wazze? :)


Eddig a legkevesebb kritikát a CZ láncokról hallottam, még a márkásakat (DID, Regina) is többen szidták, mint ezt. Ráadásul ez felannyiba is kerül.
Amúgy volt aki a képek alapján azt mondta, hogy szerinte valami beleakadhatott oldalról, mert húzásos törés-kinézete van a csapnak.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 06, 10:10 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
gencsydani írta:
Eddig a legkevesebb kritikát a CZ láncokról hallottam, még a márkásakat (DID, Regina) is többen szidták, mint ezt. Ráadásul ez felannyiba is kerül.
Amúgy volt aki a képek alapján azt mondta, hogy szerinte valami beleakadhatott oldalról, mert húzásos törés-kinézete van a csapnak.


És hogy mentél haza???

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 06, 10:33 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
xerxesz írta:
gencsydani írta:
Eddig a legkevesebb kritikát a CZ láncokról hallottam, még a márkásakat (DID, Regina) is többen szidták, mint ezt. Ráadásul ez felannyiba is kerül.
Amúgy volt aki a képek alapján azt mondta, hogy szerinte valami beleakadhatott oldalról, mert húzásos törés-kinézete van a csapnak.


És hogy mentél haza???


Utánfutón.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 06, 20:40 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 22, 12:49
Hozzászólások: 324
Tartózkodási hely: Bp.X.ker/Makó/Szeged
TOM írta:
Vettem láckereket,gyári a Zsemb.-nél,az áraik:első gyári minden méretben:3300ft,hátsó gyári alu ötv.:9800ft vagy vasból 6600ft... :lol: :lol: :lol:


szintén. szegeden is ez a szitu. és probára felteszem a CZ-t majd látjuk hogy bírja. (hajtani úgysem lesz sok időm :roll: )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 06, 21:08 
Offline
Törzstag
Törzstag

Csatlakozott: 2006 nov. 16, 21:45
Hozzászólások: 306
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
urak...én már ecseteltem itt vala a CZ láncok előnyeit. nos mi valahányan ezt használtuk és a jövőben is ezt fogjuk az biztos. a LEHETŐ LEGERŐSEBB LÁNC!! ez tutter. majdhogynem a teljes élettartama alatt alig igényel utánaállítást! míg a gyári REGINA minden motorozás után állítandó. persze a jótulajdonságot csak az "O" ringes sárkinyomós ill nem sárkinyomós tipusról tudom elmondani. van legalább 6 tipus. van "X" ringes is de az jóval drágább és nem jobb semmivel. Viszont van egy új mégerősebb anyagból "O" ringes ...azt még nem vettem. szegeden van az importőr így igen kedvező áron kapjuk nálla a láncot. akit érdekel emailban elküldöm.

én semmi pénzért nem venném a drága márkás istenített láncokat. szarnak való egytől egyig....

viszont figyelem !!a síma cross CZ lánc nem egy világbajnok! nem sokáig bírja...nemtom mi lehet az anyagban a külömbség de klasszisokkal szarabb .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 250 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség