KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 28, 1:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 56 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 17:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
szevasztok,tudná-e valaki azt hogy lc4-en sport kipufogó renszernél kell-e agyári fuvóka ren dszert átvariálni pl gyári főfuvoka 142.5 ez megfelelő? előre is köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 17:14 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
még annyi,egyszer itt egy illető foglalkozott MIKUNI karburátor beállitással nem ismeri valaki,elkéne vele beszélgetnem


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 05, 17:47 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
szevasztok,tudná-e valaki azt hogy lc4-en sport kipufogó renszernél kell-e agyári fuvóka ren dszert átvariálni pl gyári főfuvoka 142.5 ez megfelelő? előre is köszi.


Szia!

Igen, a gyári Mikunit mindenképp át kell fúvókázni (meg a légszűrőházra másik fedél, hogy kapjon rendesen levegőt), de ha ennyire bele merülsz, akkor inkább cseréld le a karbit egy 41-es Keihinre, az ér is tényleg valamit. :wink:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 09, 20:11 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
szevasztok,es pancel tudnál-e abban segíteni hogy a karbiba mijen méretű fuvóka kerűljön? ja és amejik karbit ajánlottad k.b. menyi ft és bontottat lehet-e beszerezni,CSÁ zubi. :wow:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 09, 20:35 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
szevasztok,es pancel tudnál-e abban segíteni hogy a karbiba mijen méretű fuvóka kerűljön? ja és amejik karbit ajánlottad k.b. menyi ft és bontottat lehet-e beszerezni,CSÁ zubi. :wow:


Az, hogy mekkora fúvóka kell, az erősen rendszerfüggő (pl, hogy milyen kémény van a vason, meg van-e buherálva a levegő rendszer, na meg az sem mindegy, hogy melyik LC4 blokkod van (fekete vagy szürke), na meg persze az is, hogy mekkora fordulaton szeretnéd ha lenne nyomatéka.


Egy Keihin FCR-41 használtan 50- ~100-ig mozog, az előbbi árhoz viszont nagy mázli kell.
Ha keresel, kompletten érdemes keresni, gázcsutkával, légszűrőház-gumival, szívató cuccokkal együtt érdemes, tehát szettben.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 10, 15:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
http://www.ktmklub.hu/Joomla_1_5_15/ind ... &Itemid=25 szevasz pancel,még mindig a mikuninál tartok ,tudod nálam nem az a probléma hogy kevesellem a nyomatékot hanem az hogy nem lehet beállitani normálisan ,és arra gondolok hogy a kipuf. véget más fuvókák kellenek ,egyébként szűrke blokk-fekete hengerfej,-1999 évjárat ,ja és olyan tünetek vannak mintha megszivná magát a motor menet közben próbáltam a síbertűn állitani és akeverék szabájzó csavaron ,de lényeges változás nem tőrtént ... a fenti linket ha megnéznéd kiváncsi vok. mit szólsz hozzá. esetleg tel. számot ha írnál beszélnék veled, szevasz. :m32


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 13, 10:58 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
http://www.ktmklub.hu/Joomla_1_5_15/index.php?option=com_content&view=article&id=11:mikuni-bst-40-bes-ktm-lc4-640-hez&catid=7:tippek-trk&Itemid=25 szevasz pancel,még mindig a mikuninál tartok ,tudod nálam nem az a probléma hogy kevesellem a nyomatékot hanem az hogy nem lehet beállitani normálisan ,és arra gondolok hogy a kipuf. véget más fuvókák kellenek ,egyébként szűrke blokk-fekete hengerfej,-1999 évjárat ,ja és olyan tünetek vannak mintha megszivná magát a motor menet közben próbáltam a síbertűn állitani és akeverék szabájzó csavaron ,de lényeges változás nem tőrtént ... a fenti linket ha megnéznéd kiváncsi vok. mit szólsz hozzá. esetleg tel. számot ha írnál beszélnék veled, szevasz. :m32


A leírás jó, de csak általánosságokat írnak ott is, erősen utalva a levegőrendszer megynyitására.
Levegőrendszer tiszta a motorodon, tud rendesen levegőt szívni?

Egyszer hallottam egy hasonló problémáról mint amivel Te küzdesz, ott a súbertű háza volt a ludas, oválisra ki volt kopva a furat és a tű mellett el tudott szivárogni a benzin és erősen bezabálásos tüneteket produkált a ló.

Másik lehetőség, hogy magas a benzinsznt a karbiban, akkor is viselkedhet így a motor.

Harmadik lehetőség, hogy a túlfolyód el van dugulva és nem tud szellőzni a karburátorház, és a tankból lefolyó benzin túlnyomása a henger felé tolja a benzint.
Nem is olyan rég valakinek volt ez a gondja, ott a túlfolyó gumicsöve rakódott tele sárral, és szerencsétlen ember nem keveset kínlódott ez miatt.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 13, 17:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
szevasz pancel, elolvastam válaszod érdekes dolgokat írtál ,annyi változás tőrtént hogy a napokban kipucoltam a levegőszűrőt és valóban jobb lett, még azért azt szeretném tudni hogy a karbiban a benzin szintet tudom-e változtatni és mijen, módon mert nekem is megfórdult a fejemben az hogy magas a benzinszint ugyanis a túlfojócsövön szinte mindig benzin szivárog (enyhén),a síbertűjáratának kopását azt viszont még nem néztem de megfogom,mivel hogy a sibertűt kelet cserélnem uganis erősen kopott volt, egyébként a fogyasztását is sokallom a 10 lityit meg tudom vele etetni ,ja még annyí honlapodon láttam ktm-es matricákat azokat valahol belehet szerezni vagy egyedi matricák.? előre is köszi válaszod ,szevasz . :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 17, 19:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
SZEVASZTOK még mindig a MIKUNI -val kapcsolatban lenne kérdésem,mégpedig az hogy, a síbertű a síberben(tolattyú)hol helyezkedik el a leg aljában vagypedig a síber egyik oldalán kiképzett vállon ami az aljátol k.b.2mm-re van ..előre is köszi szevasztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 17, 21:17 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2009 ápr. 21, 9:49
Hozzászólások: 421
Tartózkodási hely: szigetszentmiklós
na pancel fel van adva a lecke! :yeah

üdv.
pete

_________________
kátéemforevör


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 18, 15:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
szevasztok,csak annyí,hogyha valaki ezügyben tud segíteni bárki segitségét elfogadom.csá zubi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 18, 22:35 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
zubi írta:
szevasztok,csak annyí,hogyha valaki ezügyben tud segíteni bárki segitségét elfogadom.csá zubi


Hali!
A tű helye a tolattyú aljában lévő középső furatban van. De ha ilyen alapvető kérdések merülnek fel, talán inkább jobb lenne egy hozzáértőbb embert felkeresned! Ha Paks Neked megfelelő helyszín, akkor hozhatod hozzám, el tudom vállalni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 19, 0:34 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
Petya írta:
zubi írta:
szevasztok,csak annyí,hogyha valaki ezügyben tud segíteni bárki segitségét elfogadom.csá zubi


Hali!
A tű helye a tolattyú aljában lévő középső furatban van. De ha ilyen alapvető kérdések merülnek fel, talán inkább jobb lenne egy hozzáértőbb embert felkeresned! Ha Paks Neked megfelelő helyszín, akkor hozhatod hozzám, el tudom vállalni.


No, hazaértem.

Csatlakozom Petyához, Ha még nem láttál szétszedvbe karburátort, erősen javallott mindenképp egy műértő kolléga segítsége mellett megismerkedni a karbi felépítésével, mert huncut tud lenni egy két részegység összeszerelése.

A Subertű (ami egy igen hosszan elnyújtott, finom kúpforma) a tolattyú közepén található furaton keresztül "lóg" bele a főfúvókába, gázadáskor a súbertű kihúzásával/visszaengedésével növeled/csökkented az égéstérbe juttatott benzin mennyiségét.

Kép

Ha odahúzod a gázt, kiemeled a subertűt a főfúvóka furatából (illetve a tolattyút is felemeled ezzel együtt, így juttatva plusz levegőt is az égéstérbe), és a tű meg a fúvókafurat közti hézag növelésével egyre több benzin tud a szívólevegő vákuumának segítségével bejutni a hengertérbe.

Csatolmány:
58841760_qJuDv-O.jpg
58841760_qJuDv-O.jpg [ 123.25 KiB | Megtekintve 36655 alkalommal. ]


Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 19, 0:42 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
honlapodon láttam ktm-es matricákat azokat valahol belehet szerezni vagy egyedi matricák.?


Gondolom a Picasa albumomban található "látványtervekre" gondolsz.

Nos, ezek nem létező matricák, de ha szeretnél magadnak ilyet, akkor nagyon szívesen átküldöm Neked Photoshop formátumban, és akár matricás Gyuri is legyártja Neked. :wink

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 19, 16:29 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
szevasztok, köszönök minden segitséget,úgy néz ki megoldodott a probléma, pancel neked különösen csá zubi :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 21, 15:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
szevasztok,pancel múltkor mikor beszéltünk emlitettél valakit aki tudna segítení idonok ügyében őneki v.mi elérhetőségét tudnál addni megköszönném. csá zubi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 11:51 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Hey!


400ashoz elég lehet az fcr 37? jóval olcsobban lehet kapni mint a 39-40-41eseket :Think

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 20:34 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
GyuriSXC írta:
Hey!


400ashoz elég lehet az fcr 37? jóval olcsobban lehet kapni mint a 39-40-41eseket :Think


A 37es szerintem tuti nem elég, már csak azért sem, mert van egy vadiúj 39-esem, 65-ért viheted! :wink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 20:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Petya írta:
GyuriSXC írta:
Hey!


400ashoz elég lehet az fcr 37? jóval olcsobban lehet kapni mint a 39-40-41eseket :Think


A 37es szerintem tuti nem elég, már csak azért sem, mert van egy vadiúj 39-esem, 65-ért viheted! :wink


óóó jaj Petyám... :bemutat: :D igazából, összeraktuk most újra a blokkot...ketyeg. van már nekem is egy rakat alkatrészem,hengerfejek,szelepfedekel,vezlánc,veztengely, minden féle apróság,ha kell esetleg neked is valami,szólj nyugodtan:) igazából egy komplett 6xx-os blokkot keresgélek...ha idén még 1x megadja magát a kicsike, akkor már blokkcsere... azt hiszem az lesz a lehető legnagyobb tuning a számomra :yeah

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 21:01 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
A 37es szerintem tuti nem elég, már csak azért sem, mert van egy vadiúj 39-esem, 65-ért viheted! :wink[/quote]

óóó jaj Petyám... :bemutat: :D igazából, összeraktuk most újra a blokkot...ketyeg. van már nekem is egy rakat alkatrészem,hengerfejek,szelepfedekel,vezlánc,veztengely, minden féle apróság,ha kell esetleg neked is valami,szólj nyugodtan:) igazából egy komplett 6xx-os blokkot keresgélek...ha idén még 1x megadja magát a kicsike, akkor már blokkcsere... azt hiszem az lesz a lehető legnagyobb tuning a számomra :yeah[/quote]

OK, ha eselteg látok komplett blokkot, majd gondolok Rád! Esetleg szólok is... :lolflag:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 21:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
Petya írta:
OK, ha eselteg látok komplett blokkot, majd gondolok Rád! Esetleg szólok is... :lolflag:



MINDENKÉÉÉÉPPPP. köszönöm. akár régi 620 vagy 625 sxc vagy a 640(625) is jó lehet. de igazából a régi 620 érdekel. az olyan hasonló paraszt mint az én kis 400asom :yeah

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 22:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
GyuriSXC írta:
Petya írta:
OK, ha eselteg látok komplett blokkot, majd gondolok Rád! Esetleg szólok is... :lolflag:



MINDENKÉÉÉÉPPPP. köszönöm. akár régi 620 vagy 625 sxc vagy a 640(625) is jó lehet. de igazából a régi 620 érdekel. az olyan hasonló paraszt mint az én kis 400asom :yeah



jut eszembe... csak régi blokk jöhet szóba,hisz a régi vázam van,nekem még nincs olaj a vázban,gondolom az átalakítást nem lehet megoldani... :Think

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 22:23 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
GyuriSXC írta:
GyuriSXC írta:
Petya írta:
OK, ha eselteg látok komplett blokkot, majd gondolok Rád! Esetleg szólok is... :lolflag:



MINDENKÉÉÉÉPPPP. köszönöm. akár régi 620 vagy 625 sxc vagy a 640(625) is jó lehet. de igazából a régi 620 érdekel. az olyan hasonló paraszt mint az én kis 400asom :yeah



jut eszembe... csak régi blokk jöhet szóba,hisz a régi vázam van,nekem még nincs olaj a vázban,gondolom az átalakítást nem lehet megoldani... :Think


Most nincs előttem a nagy olajkör felépítése, de ha átfolyós rendszerű akkor egy csővel kell csak áthidalni, ha pedig egyutas, csak le kell vakítani és jóidő.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 22:26 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
pancel írta:
Most nincs előttem a nagy olajkör felépítése, de ha átfolyós rendszerű akkor egy csővel kell csak áthidalni, ha pedig egyutas, csak le kell vakítani és jóidő.

Üdv,

pancel



hát akkor mindegy...kerítsetek nekem blokkot 100 környékén!!! :D ez a kis 400as már sok mindent megélt...kezdve az osztrák tuninggal(rövid henger,husky szelepek ;) ) majd jött a 2 vezérműlánc szakadás..majd elment világot látni az egyik görgő a himbából majd becsúszott egy szelep... azt hiszem újra kellene írnom az LC4 hosszútávú tapasztalat topicba :yeah :lol: :wow:

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 23:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
GyuriSXC írta:
hát akkor mindegy...kerítsetek nekem blokkot 100 környékén!!! :D ez a kis 400as már sok mindent megélt...kezdve az osztrák tuninggal(rövid henger,husky szelepek ;) ) majd jött a 2 vezérműlánc szakadás..majd elment világot látni az egyik görgő a himbából majd becsúszott egy szelep... azt hiszem újra kellene írnom az LC4 hosszútávú tapasztalat topicba :yeah :lol: :wow:


200 km mióta hosszú táv? :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 23:03 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
gencsydani írta:
GyuriSXC írta:
hát akkor mindegy...kerítsetek nekem blokkot 100 környékén!!! :D ez a kis 400as már sok mindent megélt...kezdve az osztrák tuninggal(rövid henger,husky szelepek ;) ) majd jött a 2 vezérműlánc szakadás..majd elment világot látni az egyik görgő a himbából majd becsúszott egy szelep... azt hiszem újra kellene írnom az LC4 hosszútávú tapasztalat topicba :yeah :lol: :wow:


200 km mióta hosszú táv? :Think


Igenis hosszú, én már csak tudom! :grin:
...pláne ha végig tolni kell a motort. :m28

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 máj. 30, 23:09 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2007 aug. 17, 8:19
Hozzászólások: 228
pancel írta:
gencsydani írta:
GyuriSXC írta:
hát akkor mindegy...kerítsetek nekem blokkot 100 környékén!!! :D ez a kis 400as már sok mindent megélt...kezdve az osztrák tuninggal(rövid henger,husky szelepek ;) ) majd jött a 2 vezérműlánc szakadás..majd elment világot látni az egyik görgő a himbából majd becsúszott egy szelep... azt hiszem újra kellene írnom az LC4 hosszútávú tapasztalat topicba :yeah :lol: :wow:


200 km mióta hosszú táv? :Think


Igenis hosszú, én már csak tudom! :grin:
...pláne ha végig tolni kell a motort. :m28

Üdv,

pancel


bizony hosszú tud lenni...de amúgy a 3 év alatt...(1et állt) beletoltam a magam kis 17ezrét...szóval ne félts GD. Idén ment eddig 2 hónapot, bele is csúszott 3600km :D

_________________
Ktm SXC 400 SM Akrapovic '99
Budapest-Óbuda


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 17:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
szevasztok,tanácsotokat szeretném kérni. megtudjátok -e mondani hogy a 640 lc-4-en a 2-es sebesség pontatlanul műkődik ,ami azt okozza hogy 3ból vissza 2be nem áll be a helyére hanem menet közben rángatva a 2 és az üres között ugrál, és a 2-ből való kivétel is egy kicsit macerás ,fölfele viszont szépen működik,még annyit hozzátennék hogy nemrég 1csapágy megadta magát (ballansztengej csapágy) nem-e az okozott valami galibát a váltóban ugyanis a csapágy teljesen szétfójt előre is köszi üdv. zubi :peace:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 17:25 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
szevasztok,tanácsotokat szeretném kérni. megtudjátok -e mondani hogy a 640 lc-4-en a 2-es sebesség pontatlanul műkődik ,ami azt okozza hogy 3ból vissza 2be nem áll be a helyére hanem menet közben rángatva a 2 és az üres között ugrál, és a 2-ből való kivétel is egy kicsit macerás ,fölfele viszont szépen működik,még annyit hozzátennék hogy nemrég 1csapágy megadta magát (ballansztengej csapágy) nem-e az okozott valami galibát a váltóban ugyanis a csapágy teljesen szétfójt előre is köszi üdv. zubi :peace:


Szia Zubi!

Elkopott a léptetővilla, azt kell cserélni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 18:00 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
pancel ,a cseréhez szét kell huzni a blokkot vagy kivülröl is lehet cserélni ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 18:14 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
pancel ,a cseréhez szét kell huzni a blokkot vagy kivülröl is lehet cserélni ?


Legjobb tudomásom szerint szét kell húzni.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 18:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
pancel, ez most nem alegjobb hír,de köszi az infót ,egyébként mióta beszéltünk elég sokminden tőrtént ,pl jártam matricás GYURINÁL megcsinálta a mocit akartan felrakni képeket de nemsikerűlt konvertálnom,meg ugye probléma volt az alapjárattal is pipa+kábel cserével megoldódott az most legalább stabil ,, kérdes képeket milyen formátumban raktok fel? üdv zubi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 18:41 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
pancel, ez most nem alegjobb hír,de köszi az infót ,egyébként mióta beszéltünk elég sokminden tőrtént ,pl jártam matricás GYURINÁL megcsinálta a mocit akartan felrakni képeket de nemsikerűlt konvertálnom,meg ugye probléma volt az alapjárattal is pipa+kábel cserével megoldódott az most legalább stabil ,, kérdes képeket milyen formátumban raktok fel? üdv zubi


JPG (max 600pixel méret, 250Kb.). :wink:

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 18:47 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
pancel. ha nem zavar akkor a prividre küldenék 1-2képet ..csá zubi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 18:48 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
pancel. ha nem zavar akkor a prividre küldenék 1-2képet ..csá zubi


Oks.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 19:02 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
jártam matricás GYURINÁL megcsinálta a mocit akartan felrakni képeket

üdv zubi



Kép

Kép

Kép

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 19:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
gyors voltál,kőszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 19:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
visszatérve a léptető villára ,nem lehetséges hogyha az olajat lecserélem javulni fog a helyzet ugyanis a régi olajat visszaraktam bele ,temészetesen leülepitettem és nem a teljes mennyiséget ,gondolom még az olaj fog össze szedni fém reszeléket ,bár a blokkot kimostam ahogy tudtam ,de biztos ami biztos. csá zubi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 20, 21:16 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
visszatérve a léptető villára ,nem lehetséges hogyha az olajat lecserélem javulni fog a helyzet ugyanis a régi olajat visszaraktam bele ,temészetesen leülepitettem és nem a teljes mennyiséget ,gondolom még az olaj fog össze szedni fém reszeléket ,bár a blokkot kimostam ahogy tudtam ,de biztos ami biztos. csá zubi


Az a gáz, hogy a sebesség kidobálását a léptetővilla kopása okozza, mert nem tudja pontosan pozícióban tartani a fogaskereket.
A léptetővilla kopását viszont valószínűleg az olajhiányos működés okozta, legalábbis ettől szokott kipurcanni a léptetővilla.

Kép
(a 10. és a 12. a léptető villa)

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 21, 15:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
köszi a képet ,azt hiszem egyenlőre ha rosszabb nem lessz akkor a szezon végét megvárom a széthúzással, tudod az egészben az a fúrcsa hogy ezek a problémák akkor jelentkeztek miútán szétfójt a csapágy előtte ilyen probléma nem volt vele. csá zubi :wow:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 21, 22:09 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
köszi a képet ,azt hiszem egyenlőre ha rosszabb nem lessz akkor a szezon végét megvárom a széthúzással, tudod az egészben az a fúrcsa hogy ezek a problémák akkor jelentkeztek miútán szétfójt a csapágy előtte ilyen probléma nem volt vele. csá zubi :wow:


Ne ijedj meg a széthúzástól, nem olyan veszedelmes mint amennyire annak tűnik, de ha sokat nyaggatod így a vasat, könnyen gallyra mehet a váltósor is.
Most megúszod még egy tömítéskészletből, olajból, szűrőből, egy második fogaskerék párból és egy léptetővillából, de hosszú távon csak nőhet a lista.

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 jún. 22, 18:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
köszi a tippeket , mérlegelem a dolgokat,,,,csá zubi :Think


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 06, 18:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
szevasztok, pancel ,szét lett húzva a blokk ,egy alapos tisztítás után össze is lett rakva és minden sebesség normálisan működik ,alkatrészt nem kellett bele vennem semmit, a váltóban semmi nem sérült megint olyan a vas mint új korában ,remélem még sokáig, csá zubi :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 júl. 07, 0:20 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
szevasztok, pancel ,szét lett húzva a blokk ,egy alapos tisztítás után össze is lett rakva és minden sebesség normálisan működik ,alkatrészt nem kellett bele vennem semmit, a váltóban semmi nem sérült megint olyan a vas mint új korában ,remélem még sokáig, csá zubi :yeah


Hála égnek, örülök, hogy nem kellett cserélni semmit! :m28 :yeah

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 05, 19:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
:peace: szevasztok,megint akadt 1 kis probléma tudnátok -e segiteni ,a gondom a karbival van az hogy ha normális alapjáratot állitok rajt akkor hidegen k...va nehezzen indul, de ha tekerek a keverék szabájzó csavaron befele gyenge 1 fordulatot akkor szépen indul csak melegen az alapjáraton egyenletlenül jár a motor .... mi lehet a probléma? talán a két beállitás közt megtalálni a helyeset? előre is köszi szevasztok, zubi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07, 16:56 
Offline
Klubtag
Klubtag

Csatlakozott: 2006 ápr. 06, 3:58
Hozzászólások: 268
Tartózkodási hely: Paks
zubi írta:
:peace: szevasztok,megint akadt 1 kis probléma tudnátok -e segiteni ,a gondom a karbival van az hogy ha normális alapjáratot állitok rajt akkor hidegen k...va nehezzen indul, de ha tekerek a keverék szabájzó csavaron befele gyenge 1 fordulatot akkor szépen indul csak melegen az alapjáraton egyenletlenül jár a motor .... mi lehet a probléma? talán a két beállitás közt megtalálni a helyeset? előre is köszi szevasztok, zubi.


Hali!
Nem logikus amit írsz, mert a keverék csavar befelé tekerésével szegényíted a keveréket, ergo ha hidegen nehezen indult akkor így még nehezebben kellett volna indulnia...
Igazából nem értem, szerintem alapvető beállítási gondjaid vannak, szóval valószínűleg fúvókát is cserélni kellene.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07, 17:30 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
lehet hogy nem logikus, de ezek a tények,,keverékszabájzó 2.5 ford. ki,szépen indul de egyenletlen motoralapjárat,3.1/4ford szép alapjárat de nehéz indulás . lehet hogy kevesebb szivatót kellene használnom? bár próbálgattam minden állásban . és melyik fuvókára gondolsz ? csá zubi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 01, 19:24 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
Szevasztok skacok, megint lenne 1 kérdésem:mégpedig az hogy 640lc-4 supermoto futóművet milyen beállitásokra hangoljam ,első ill. hátsó teló, szerintetek melyik a leg ideálisabb az én szerény 85 kilómhoz ,,,,azt szeretném hozzátenni hogy a motor gyárilag enduro volt. a karbis témára visszatérve :problémák teljesen megszüntek mégpedig komplett karbi cserével sikerűlt szereznem egy origi új karbit elég jó áron ..kiváncsi vagyok az idei szezon mit hoz már mint a mocival kapcsolatban-de azért már várom és állok elébe csá zubi. :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21, 20:58 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2010 máj. 04, 19:38
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: GERSEKARÁT
:peace: szevasztok,tudna-e valaki segíteni ,620 lc-4.-hez kellene computer kicsit elfüstőlte magát .,a motor 99-es évjárat , netán tudnátok-e valakit ajánlani akinél eladó alkatrészek előfórdulnak, sűrgős lenne, ha valaki tud segíteni csörgessen tel. sz.06302372809 előre is köszi csá zubi :peace:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: lc-4 tuning
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21, 21:06 
Offline
Klubtag
Klubtag
Avatar

Csatlakozott: 2008 júl. 25, 1:10
Hozzászólások: 2518
Tartózkodási hely: Bugyi
zubi írta:
:peace: szevasztok,tudna-e valaki segíteni ,620 lc-4.-hez kellene computer kicsit elfüstőlte magát .,a motor 99-es évjárat , netán tudnátok-e valakit ajánlani akinél eladó alkatrészek előfórdulnak, sűrgős lenne, ha valaki tud segíteni csörgessen tel. sz.06302372809 előre is köszi csá zubi :peace:


Egy computerem van, de nem tudom, hogy a tiédhez jó-e.
Megnézed a cikkszámát?

Üdv,

pancel

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 56 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 80 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség