KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 máj. 01, 11:00

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 30 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: X-akta!!
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 21, 16:58 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
sziasztok! hidegen és bizonyos fordulaton a méregzsákból csúnya hangok jönnek elő. melegen csaki 4000 es fordulattól. végig bújtam az egész gépet de nem jövök rá mi lehet a probléma. valakinek valami okosság esetleg?
ui: 640 LC4 E 2001 es kiadásu . jah és ha tudnátok egy gépkönyvet kölcsönadni azt megköszönném mert én nem kaptam és utólag nem jutok hozzá. köszi

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X-akta!!
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 26, 21:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Sniper írta:
sziasztok! hidegen és bizonyos fordulaton a méregzsákból csúnya hangok jönnek elő. melegen csaki 4000 es fordulattól. végig bújtam az egész gépet de nem jövök rá mi lehet a probléma. valakinek valami okosság esetleg?
ui: 640 LC4 E 2001 es kiadásu . jah és ha tudnátok egy gépkönyvet kölcsönadni azt megköszönném mert én nem kaptam és utólag nem jutok hozzá. köszi


Hali!

Remélem még nem késő, de mindenképp nézesd meg valami szakértővel!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X-akta!!
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 26, 21:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
Sniper írta:
sziasztok! hidegen és bizonyos fordulaton a méregzsákból csúnya hangok jönnek elő. melegen csaki 4000 es fordulattól. végig bújtam az egész gépet de nem jövök rá mi lehet a probléma. valakinek valami okosság esetleg?
ui: 640 LC4 E 2001 es kiadásu . jah és ha tudnátok egy gépkönyvet kölcsönadni azt megköszönném mert én nem kaptam és utólag nem jutok hozzá. köszi


Hali!

Remélem még nem késő, de mindenképp nézesd meg valami szakértővel!


OFF

Csókolom! :D

Írtam mélt! Megkaptad?

ON

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára gencsydani 2006 jún. 26, 21:25-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 26, 21:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
vélaszoltam is! 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 26, 21:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
vélaszoltam is! 8)


Árulás, ide még nem jött semmi! :shock:

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 26, 21:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
gencsydani írta:
kope68 írta:
vélaszoltam is! 8)


Árulás, ide még nem jött semmi! :shock:


elküldtem mégegyszer!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 26, 21:35 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
kope68 írta:
gencsydani írta:
kope68 írta:
vélaszoltam is! 8)


Árulás, ide még nem jött semmi! :shock:


elküldtem mégegyszer!


Ez möggyütt, válaszoltam!

/Ja, és ez mégcsak nem is OFF :D /

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X-akta!!
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 27, 18:18 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
kope68 írta:
Sniper írta:
sziasztok! hidegen és bizonyos fordulaton a méregzsákból csúnya hangok jönnek elő. melegen csaki 4000 es fordulattól. végig bújtam az egész gépet de nem jövök rá mi lehet a probléma. valakinek valami okosság esetleg?
ui: 640 LC4 E 2001 es kiadásu . jah és ha tudnátok egy gépkönyvet kölcsönadni azt megköszönném mert én nem kaptam és utólag nem jutok hozzá. köszi


Hali!

Remélem még nem késő, de mindenképp nézesd meg valami szakértővel!



Ismét Hi!
Baszzus ezzel elkéstem! Most utánfuton szálíthatom a szerevízbe. Infarktust kapott! de a jó a rosszba hgy itt az udvarunkba történt mikor felakartam álni a szálító eszközre. Víz ,olaj megvolt és egyszerüen megált és utána nem is indult. (beált) 2 lábbal áltam a berugó karon és meg se moccant. ha kiderül az okosság, hogy mi történt akkor jelentkezek és értesítelek benneteket hogy legalább ti nejárjatok így mint én.

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X-akta!!
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 27, 19:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Sniper írta:
Víz ,olaj megvolt és egyszerüen megált és utána nem is indult. (beált) 2 lábbal áltam a berugó karon és meg se moccant. ha kiderül az okosság, hogy mi történt akkor jelentkezek és értesítelek benneteket hogy legalább ti nejárjatok így mint én.


Uhhh, ez drága lesz! :(
Részvétem!

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: X-akta!!
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 11, 9:46 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
gencsydani írta:
Sniper írta:
Víz ,olaj megvolt és egyszerüen megált és utána nem is indult. (beált) 2 lábbal áltam a berugó karon és meg se moccant. ha kiderül az okosság, hogy mi történt akkor jelentkezek és értesítelek benneteket hogy legalább ti nejárjatok így mint én.


Uhhh, ez drága lesz! :(
Részvétem!


Hi! némi infót tudok a gépről! azért történt a malőr mert az olaj szivattyú műanyag kereke bemondta az unalmast :x és ezért nem volt kenése a gépnek. most eddig a javítás és az alkatrész árakra várok. (főtengely csapágyak, hajtókar csapágyak, hajtókar, dugattyú komplett, henger és a szivattyú meghajtó kerék) ami a gondot okozta. azt mondták 250 -nek némi föle lessz :? . hol tudok az árakrol online érdeklődni?

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 11, 10:02 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 14:31
Hozzászólások: 169
Tartózkodási hely: Baracska
sajnálom :cry:
online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken"
ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban

_________________
Élsz vagy csak létezel?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 11, 10:06 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
dukezoli írta:
sajnálom :cry:
online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken"
ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban


Köszi

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 12, 17:44 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
Sniper írta:
dukezoli írta:
sajnálom :cry:
online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken"
ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban


Köszi

Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
az alapok! henger :138E
dugattyú :77E
hajtókar:34E
és 8E a szivattyú meghajtó kereke
főtengely csapágy :23E ehhez jönnek még a kiegészítők(,szürők,olaj, tömítések,+ a javítási díj ami 26E és a végösszeg ezekből tevődik össze. :cry:

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 12, 18:39 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Sniper írta:
Sniper írta:
dukezoli írta:
sajnálom :cry:
online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken"
ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban


Köszi

Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
az alapok! henger :138E
dugattyú :77E
hajtókar:34E
és 8E a szivattyú meghajtó kereke
főtengely csapágy :23E ehhez jönnek még a kiegészítők(,szürők,olaj, tömítések,+ a javítási díj ami 26E és a végösszeg ezekből tevődik össze. :cry:



Jó olcsó motor ez az LC4... :?
Mondjuk én a helyedben a hengert újranikaziloztattam volna (~35-40e) meg nem vettem volna gyári dugót bele ennyiért, ami az enyémben van, szvsz legalább ugyanolyan /ha nem jobb/ minőség és 41e volt. Bár az is igaz, hogy akkor nem lett volna kész ennyi idő alatt, az biztos...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 12, 20:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 12:58
Hozzászólások: 1484
Sniper írta:
Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
:cry:


Hali!

Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 17, 18:54 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
gencsydani írta:
Sniper írta:
Sniper írta:
dukezoli írta:
sajnálom :cry:
online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken"
ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban


Köszi

Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
az alapok! henger :138E
dugattyú :77E
hajtókar:34E
és 8E a szivattyú meghajtó kereke
főtengely csapágy :23E ehhez jönnek még a kiegészítők(,szürők,olaj, tömítések,+ a javítási díj ami 26E és a végösszeg ezekből tevődik össze. :cry:



Jó olcsó motor ez az LC4... :?
Mondjuk én a helyedben a hengert újranikaziloztattam volna (~35-40e) meg nem vettem volna gyári dugót bele ennyiért, ami az enyémben van, szvsz legalább ugyanolyan /ha nem jobb/ minőség és 41e volt. Bár az is igaz, hogy akkor nem lett volna kész ennyi idő alatt, az biztos...


Igaz én is tudtam volna olcsóbbért de így szinte uj lesz a gép és a garanciát a szervíz és a beszálító válalja. nekem így jobban megéri ha garancia is van.

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 17, 19:00 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
kope68 írta:
Sniper írta:
Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
:cry:


Hali!

Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! :cry:



engem is majd megevett a penész de sajna ez véletlen! azt mondta a szerelő, h 100- 3 nál fordulhat elő amúgy kibír kb 20-30 ezer kmt. nem bántanám a méregzsákot semmi pénzért! ígaz a régi czetkám a lobogott! szivbaj nélkül felgyújtottam ! de a KTM az KTM!:-D

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 30, 19:43 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
Sniper írta:
kope68 írta:
Sniper írta:
Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
:cry:


Hali!

Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! :cry:



engem is majd megevett a penész de sajna ez véletlen! azt mondta a szerelő, h 100- 3 nál fordulhat elő amúgy kibír kb 20-30 ezer kmt. nem bántanám a méregzsákot semmi pénzért! ígaz a régi czetkám a lobogott! szivbaj nélkül felgyújtottam ! de a KTM az KTM!:-D


Képzeljétek elkészül a Méregzsák szerdán! Nagy nehezen elkészül és azután jöhet a járatás. Mocskos módon várom, h a kezem közé kaparintsam és saját kézre járassam. Viszont mérges vagyok mert a szezon közepén tartunk és a géppel még nem voltam sehol szinte. ezért számíthattok rám ha lessz közös össze röffenés. hi!

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 09, 18:50 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
Sniper írta:
Sniper írta:
kope68 írta:
Sniper írta:
Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
:cry:


Hali!

Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! :cry:



engem is majd megevett a penész de sajna ez véletlen! azt mondta a szerelő, h 100- 3 nál fordulhat elő amúgy kibír kb 20-30 ezer kmt. nem bántanám a méregzsákot semmi pénzért! ígaz a régi czetkám a lobogott! szivbaj nélkül felgyújtottam ! de a KTM az KTM!:-D


Képzeljétek elkészül a Méregzsák szerdán! Nagy nehezen elkészül és azután jöhet a járatás. Mocskos módon várom, h a kezem közé kaparintsam és saját kézre járassam. Viszont mérges vagyok mert a szezon közepén tartunk és a géppel még nem voltam sehol szinte. ezért számíthattok rám ha lessz közös össze röffenés. hi!


Hi! új normaidő születtett a motor szét összerakásában. blokk a vázbol ki és széttszed összerak és vissza a vázba és beindítva 10 és fél óra. saját kezüleg. igaz a váltóhoz nem nyultam. de mostmár semmi baja. a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes ami számomra az egyik legfontosabb

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 09, 19:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
Sniper írta:
Sniper írta:
Sniper írta:
kope68 írta:
Sniper írta:
Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
:cry:


Hali!

Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! :cry:



engem is majd megevett a penész de sajna ez véletlen! azt mondta a szerelő, h 100- 3 nál fordulhat elő amúgy kibír kb 20-30 ezer kmt. nem bántanám a méregzsákot semmi pénzért! ígaz a régi czetkám a lobogott! szivbaj nélkül felgyújtottam ! de a KTM az KTM!:-D


Képzeljétek elkészül a Méregzsák szerdán! Nagy nehezen elkészül és azután jöhet a járatás. Mocskos módon várom, h a kezem közé kaparintsam és saját kézre járassam. Viszont mérges vagyok mert a szezon közepén tartunk és a géppel még nem voltam sehol szinte. ezért számíthattok rám ha lessz közös össze röffenés. hi!


Hi! új normaidő születtett a motor szét összerakásában. blokk a vázbol ki és széttszed összerak és vissza a vázba és beindítva 10 és fél óra. saját kezüleg. igaz a váltóhoz nem nyultam. de mostmár semmi baja. a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes ami számomra az egyik legfontosabb


Gratula!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 09, 22:23 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Sniper írta:
a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes


Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 10, 8:49 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 16:45
Hozzászólások: 1613
Tartózkodási hely: Budapest
gencsydani írta:
Sniper írta:
a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes


Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem...


azt sehol nem írta, hogy olaj is van benne :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 10, 17:06 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
mic71 írta:
gencsydani írta:
Sniper írta:
a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes


Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem...


azt sehol nem írta, hogy olaj is van benne :P


Tényleg, akkor ez lehet nálam is a hiba! :D

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 15, 12:47 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 31, 10:33
Hozzászólások: 157
Tartózkodási hely: Csákberény
gencsydani írta:
mic71 írta:
gencsydani írta:
Sniper írta:
a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes


Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem...


azt sehol nem írta, hogy olaj is van benne :P


Tényleg, akkor ez lehet nálam is a hiba! :D


Hi !

Hi-Hi! olaj nívón és tényleg csepp mentes némi por ül most mosás előtt a blokkon. nem olaj sár! :-D igaz a blokk közép tömítés saját kézzel készített és picivel vastagabb mint a gyári és tökéletesen össze lehetett huzatni a csavarokkal és így vált csepp mentessé.

_________________
Sniper


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 15, 22:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Sniper írta:
gencsydani írta:
mic71 írta:
gencsydani írta:
Sniper írta:
a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes


Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem...


azt sehol nem írta, hogy olaj is van benne :P


Tényleg, akkor ez lehet nálam is a hiba! :D


Hi !

Hi-Hi! olaj nívón és tényleg csepp mentes némi por ül most mosás előtt a blokkon. nem olaj sár! :-D igaz a blokk közép tömítés saját kézzel készített és picivel vastagabb mint a gyári és tökéletesen össze lehetett huzatni a csavarokkal és így vált csepp mentessé.


A blokk-közép tömítés nálam is házi, ott nem is folyik az olaj. Mindenhol máshol viszont igen...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 10:26 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
Barátom sikeresen belefutott egy elektromos X-aktába. Nemrég vásárolt, 2002-es LC4 Adventure, 1x ezer km-vel. Ment vele kb. 1000 km-t és tegnap (szerencsére már csak a nap vége felé) egyszer menetközben megzavarodott a tripmaster, majd röviddel utána minden elment a kijelzőről és leállt a motor, csak világítás volt. Minden hozzáférhető csatlakozót, biztosítékot átnéztünk. Egy bizti csúnyán nézett ki, kicseréltük; egy csatlakozó oxidált volt, megtisztítottuk; pár kikopottnak, elnyomottnak tűnő testvezetéket betekertünk és semmi változás. Hirtelen ötlettől vezérelve rárúgott 2-3-at a motorra és beindult, minden rendesen működött. Leállítás után is minden okés, önindítóval is indult. Elkezdtük összepakolni, majd kb. félúton megint rápróbáltunk és újra a se kép, se hang, rúgásra se indult. Újra minden csati, kábel átnézés, de nem javult meg. :cry: :cry: :cry:

Remélem Mayer Mulder ügynökék rá fognak jönni a hiba okára.

(Ja! Eközben vettük észre, hogy a lámpaidomot tartó "segédváz" felső csöve középen el van törve, nem friss törés. A motor jó állapotú, nem látszik rajta terepezés és egyéb sérülés nyoma sem. :?: )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 11:41 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
(Ja! Eközben vettük észre, hogy a lámpaidomot tartó "segédváz" felső csöve középen el van törve, nem friss törés. A motor jó állapotú, nem látszik rajta terepezés és egyéb sérülés nyoma sem. :?: )


Én terepezek vele. Szepy is terepezett. Mégsincs eltörve. Szerintem vagy állatnagyot estek vele, vagy anyaghiba. Szerintem :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 13:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
xerxesz írta:
Én terepezek vele. Szepy is terepezett. Mégsincs eltörve. Szerintem vagy állatnagyot estek vele, vagy anyaghiba. Szerintem :!:


Motor állapota és a KTM Hungária nyilvántartása miatt a terepezés, esés szerintem 99%-ban kizárható, valószínűbb az anyaghiba.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 21:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 16:49
Hozzászólások: 2743
Tartózkodási hely: Nagykáta
faki írta:
Barátom sikeresen belefutott egy elektromos X-aktába. Nemrég vásárolt, 2002-es LC4 Adventure, 1x ezer km-vel. Ment vele kb. 1000 km-t és tegnap (szerencsére már csak a nap vége felé) egyszer menetközben megzavarodott a tripmaster, majd röviddel utána minden elment a kijelzőről és leállt a motor, csak világítás volt....


Na ez sikeresen és gyorsan meg lett oldva (hála KTM Ócsa!), egy vezeték hagyta el magát a gyújtáskapcsolóban. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 aug. 28, 21:24 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
faki írta:
faki írta:
Barátom sikeresen belefutott egy elektromos X-aktába. Nemrég vásárolt, 2002-es LC4 Adventure, 1x ezer km-vel. Ment vele kb. 1000 km-t és tegnap (szerencsére már csak a nap vége felé) egyszer menetközben megzavarodott a tripmaster, majd röviddel utána minden elment a kijelzőről és leállt a motor, csak világítás volt....


Na ez sikeresen és gyorsan meg lett oldva (hála KTM Ócsa!), egy vezeték hagyta el magát a gyújtáskapcsolóban. :D


Nem hiába, Ócsa az mégiscsak Ócsa :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 30 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség