KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
X-akta!! http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=138 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Sniper [ 2006 jún. 21, 16:58 ] |
Hozzászólás témája: | X-akta!! |
sziasztok! hidegen és bizonyos fordulaton a méregzsákból csúnya hangok jönnek elő. melegen csaki 4000 es fordulattól. végig bújtam az egész gépet de nem jövök rá mi lehet a probléma. valakinek valami okosság esetleg? ui: 640 LC4 E 2001 es kiadásu . jah és ha tudnátok egy gépkönyvet kölcsönadni azt megköszönném mert én nem kaptam és utólag nem jutok hozzá. köszi |
Szerző: | kope68 [ 2006 jún. 26, 21:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: X-akta!! |
Sniper írta: sziasztok! hidegen és bizonyos fordulaton a méregzsákból csúnya hangok jönnek elő. melegen csaki 4000 es fordulattól. végig bújtam az egész gépet de nem jövök rá mi lehet a probléma. valakinek valami okosság esetleg?
ui: 640 LC4 E 2001 es kiadásu . jah és ha tudnátok egy gépkönyvet kölcsönadni azt megköszönném mert én nem kaptam és utólag nem jutok hozzá. köszi Hali! Remélem még nem késő, de mindenképp nézesd meg valami szakértővel! |
Szerző: | gencsydani [ 2006 jún. 26, 21:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: X-akta!! |
kope68 írta: Sniper írta: sziasztok! hidegen és bizonyos fordulaton a méregzsákból csúnya hangok jönnek elő. melegen csaki 4000 es fordulattól. végig bújtam az egész gépet de nem jövök rá mi lehet a probléma. valakinek valami okosság esetleg? ui: 640 LC4 E 2001 es kiadásu . jah és ha tudnátok egy gépkönyvet kölcsönadni azt megköszönném mert én nem kaptam és utólag nem jutok hozzá. köszi Hali! Remélem még nem késő, de mindenképp nézesd meg valami szakértővel! OFF Csókolom! ![]() Írtam mélt! Megkaptad? ON |
Szerző: | kope68 [ 2006 jún. 26, 21:25 ] |
Hozzászólás témája: | |
vélaszoltam is! ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2006 jún. 26, 21:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: vélaszoltam is!
![]() Árulás, ide még nem jött semmi! ![]() |
Szerző: | kope68 [ 2006 jún. 26, 21:30 ] |
Hozzászólás témája: | |
gencsydani írta: kope68 írta: vélaszoltam is! ![]() Árulás, ide még nem jött semmi! ![]() elküldtem mégegyszer! |
Szerző: | gencsydani [ 2006 jún. 26, 21:35 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: gencsydani írta: kope68 írta: vélaszoltam is! ![]() Árulás, ide még nem jött semmi! ![]() elküldtem mégegyszer! Ez möggyütt, válaszoltam! /Ja, és ez mégcsak nem is OFF ![]() |
Szerző: | Sniper [ 2006 jún. 27, 18:18 ] |
Hozzászólás témája: | Re: X-akta!! |
kope68 írta: Sniper írta: sziasztok! hidegen és bizonyos fordulaton a méregzsákból csúnya hangok jönnek elő. melegen csaki 4000 es fordulattól. végig bújtam az egész gépet de nem jövök rá mi lehet a probléma. valakinek valami okosság esetleg? ui: 640 LC4 E 2001 es kiadásu . jah és ha tudnátok egy gépkönyvet kölcsönadni azt megköszönném mert én nem kaptam és utólag nem jutok hozzá. köszi Hali! Remélem még nem késő, de mindenképp nézesd meg valami szakértővel! Ismét Hi! Baszzus ezzel elkéstem! Most utánfuton szálíthatom a szerevízbe. Infarktust kapott! de a jó a rosszba hgy itt az udvarunkba történt mikor felakartam álni a szálító eszközre. Víz ,olaj megvolt és egyszerüen megált és utána nem is indult. (beált) 2 lábbal áltam a berugó karon és meg se moccant. ha kiderül az okosság, hogy mi történt akkor jelentkezek és értesítelek benneteket hogy legalább ti nejárjatok így mint én. |
Szerző: | gencsydani [ 2006 jún. 27, 19:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: X-akta!! |
Sniper írta: Víz ,olaj megvolt és egyszerüen megált és utána nem is indult. (beált) 2 lábbal áltam a berugó karon és meg se moccant. ha kiderül az okosság, hogy mi történt akkor jelentkezek és értesítelek benneteket hogy legalább ti nejárjatok így mint én.
Uhhh, ez drága lesz! ![]() Részvétem! |
Szerző: | Sniper [ 2006 júl. 11, 9:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: X-akta!! |
gencsydani írta: Sniper írta: Víz ,olaj megvolt és egyszerüen megált és utána nem is indult. (beált) 2 lábbal áltam a berugó karon és meg se moccant. ha kiderül az okosság, hogy mi történt akkor jelentkezek és értesítelek benneteket hogy legalább ti nejárjatok így mint én. Uhhh, ez drága lesz! ![]() Részvétem! Hi! némi infót tudok a gépről! azért történt a malőr mert az olaj szivattyú műanyag kereke bemondta az unalmast ![]() ![]() |
Szerző: | dukezoli [ 2006 júl. 11, 10:02 ] |
Hozzászólás témája: | |
sajnálom ![]() online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken" ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban |
Szerző: | Sniper [ 2006 júl. 11, 10:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
dukezoli írta: sajnálom
![]() online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken" ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban Köszi |
Szerző: | Sniper [ 2006 júl. 12, 17:44 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sniper írta: dukezoli írta: sajnálom ![]() online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken" ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban Köszi Hi! Tudom a végösszeget! 375 E az alapok! henger :138E dugattyú :77E hajtókar:34E és 8E a szivattyú meghajtó kereke főtengely csapágy :23E ehhez jönnek még a kiegészítők(,szürők,olaj, tömítések,+ a javítási díj ami 26E és a végösszeg ezekből tevődik össze. ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2006 júl. 12, 18:39 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sniper írta: Sniper írta: dukezoli írta: sajnálom ![]() online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken" ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban Köszi Hi! Tudom a végösszeget! 375 E az alapok! henger :138E dugattyú :77E hajtókar:34E és 8E a szivattyú meghajtó kereke főtengely csapágy :23E ehhez jönnek még a kiegészítők(,szürők,olaj, tömítések,+ a javítási díj ami 26E és a végösszeg ezekből tevődik össze. ![]() Jó olcsó motor ez az LC4... ![]() Mondjuk én a helyedben a hengert újranikaziloztattam volna (~35-40e) meg nem vettem volna gyári dugót bele ennyiért, ami az enyémben van, szvsz legalább ugyanolyan /ha nem jobb/ minőség és 41e volt. Bár az is igaz, hogy akkor nem lett volna kész ennyi idő alatt, az biztos... |
Szerző: | kope68 [ 2006 júl. 12, 20:37 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sniper írta: Hi! Tudom a végösszeget! 375 E
![]() Hali! Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! ![]() |
Szerző: | Sniper [ 2006 júl. 17, 18:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
gencsydani írta: Sniper írta: Sniper írta: dukezoli írta: sajnálom ![]() online árak :www.ktm2000.de ->shop -> "zu unserem online shop" -> legfelül klikk "KTM-ersatzteilsuche-hier klicken" ezután csak be kell írnod a pontos cikkszámát és már ki is dobja az árat euro-ban Köszi Hi! Tudom a végösszeget! 375 E az alapok! henger :138E dugattyú :77E hajtókar:34E és 8E a szivattyú meghajtó kereke főtengely csapágy :23E ehhez jönnek még a kiegészítők(,szürők,olaj, tömítések,+ a javítási díj ami 26E és a végösszeg ezekből tevődik össze. ![]() Jó olcsó motor ez az LC4... ![]() Mondjuk én a helyedben a hengert újranikaziloztattam volna (~35-40e) meg nem vettem volna gyári dugót bele ennyiért, ami az enyémben van, szvsz legalább ugyanolyan /ha nem jobb/ minőség és 41e volt. Bár az is igaz, hogy akkor nem lett volna kész ennyi idő alatt, az biztos... Igaz én is tudtam volna olcsóbbért de így szinte uj lesz a gép és a garanciát a szervíz és a beszálító válalja. nekem így jobban megéri ha garancia is van. |
Szerző: | Sniper [ 2006 júl. 17, 19:00 ] |
Hozzászólás témája: | |
kope68 írta: Sniper írta: Hi! Tudom a végösszeget! 375 E ![]() Hali! Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! ![]() engem is majd megevett a penész de sajna ez véletlen! azt mondta a szerelő, h 100- 3 nál fordulhat elő amúgy kibír kb 20-30 ezer kmt. nem bántanám a méregzsákot semmi pénzért! ígaz a régi czetkám a lobogott! szivbaj nélkül felgyújtottam ! de a KTM az KTM!:-D |
Szerző: | Sniper [ 2006 júl. 30, 19:43 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sniper írta: kope68 írta: Sniper írta: Hi! Tudom a végösszeget! 375 E ![]() Hali! Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! ![]() engem is majd megevett a penész de sajna ez véletlen! azt mondta a szerelő, h 100- 3 nál fordulhat elő amúgy kibír kb 20-30 ezer kmt. nem bántanám a méregzsákot semmi pénzért! ígaz a régi czetkám a lobogott! szivbaj nélkül felgyújtottam ! de a KTM az KTM!:-D Képzeljétek elkészül a Méregzsák szerdán! Nagy nehezen elkészül és azután jöhet a járatás. Mocskos módon várom, h a kezem közé kaparintsam és saját kézre járassam. Viszont mérges vagyok mert a szezon közepén tartunk és a géppel még nem voltam sehol szinte. ezért számíthattok rám ha lessz közös össze röffenés. hi! |
Szerző: | Sniper [ 2006 aug. 09, 18:50 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sniper írta: Sniper írta: kope68 írta: Sniper írta: Hi! Tudom a végösszeget! 375 E ![]() Hali! Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! ![]() engem is majd megevett a penész de sajna ez véletlen! azt mondta a szerelő, h 100- 3 nál fordulhat elő amúgy kibír kb 20-30 ezer kmt. nem bántanám a méregzsákot semmi pénzért! ígaz a régi czetkám a lobogott! szivbaj nélkül felgyújtottam ! de a KTM az KTM!:-D Képzeljétek elkészül a Méregzsák szerdán! Nagy nehezen elkészül és azután jöhet a járatás. Mocskos módon várom, h a kezem közé kaparintsam és saját kézre járassam. Viszont mérges vagyok mert a szezon közepén tartunk és a géppel még nem voltam sehol szinte. ezért számíthattok rám ha lessz közös össze röffenés. hi! Hi! új normaidő születtett a motor szét összerakásában. blokk a vázbol ki és széttszed összerak és vissza a vázba és beindítva 10 és fél óra. saját kezüleg. igaz a váltóhoz nem nyultam. de mostmár semmi baja. a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes ami számomra az egyik legfontosabb |
Szerző: | mic71 [ 2006 aug. 09, 19:00 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sniper írta: Sniper írta: Sniper írta: kope68 írta: Sniper írta: Hi! Tudom a végösszeget! 375 E ![]() Hali! Sajnálom! Ha nálam valami ilyen összeg jön ki javítási költségre, akkor abban a pillanatban végzek harakirit, de előtte tüzet rakok a motor alá! ![]() engem is majd megevett a penész de sajna ez véletlen! azt mondta a szerelő, h 100- 3 nál fordulhat elő amúgy kibír kb 20-30 ezer kmt. nem bántanám a méregzsákot semmi pénzért! ígaz a régi czetkám a lobogott! szivbaj nélkül felgyújtottam ! de a KTM az KTM!:-D Képzeljétek elkészül a Méregzsák szerdán! Nagy nehezen elkészül és azután jöhet a járatás. Mocskos módon várom, h a kezem közé kaparintsam és saját kézre járassam. Viszont mérges vagyok mert a szezon közepén tartunk és a géppel még nem voltam sehol szinte. ezért számíthattok rám ha lessz közös össze röffenés. hi! Hi! új normaidő születtett a motor szét összerakásában. blokk a vázbol ki és széttszed összerak és vissza a vázba és beindítva 10 és fél óra. saját kezüleg. igaz a váltóhoz nem nyultam. de mostmár semmi baja. a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes ami számomra az egyik legfontosabb Gratula! |
Szerző: | gencsydani [ 2006 aug. 09, 22:23 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sniper írta: a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes
Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem... |
Szerző: | mic71 [ 2006 aug. 10, 8:49 ] |
Hozzászólás témája: | |
gencsydani írta: Sniper írta: a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem... azt sehol nem írta, hogy olaj is van benne ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2006 aug. 10, 17:06 ] |
Hozzászólás témája: | |
mic71 írta: gencsydani írta: Sniper írta: a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem... azt sehol nem írta, hogy olaj is van benne ![]() Tényleg, akkor ez lehet nálam is a hiba! ![]() |
Szerző: | Sniper [ 2006 aug. 15, 12:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
gencsydani írta: mic71 írta: gencsydani írta: Sniper írta: a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem... azt sehol nem írta, hogy olaj is van benne ![]() Tényleg, akkor ez lehet nálam is a hiba! ![]() Hi ! Hi-Hi! olaj nívón és tényleg csepp mentes némi por ül most mosás előtt a blokkon. nem olaj sár! ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2006 aug. 15, 22:37 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sniper írta: gencsydani írta: mic71 írta: gencsydani írta: Sniper írta: a blokk kívül száraz és olaj csepp mentes Ez szvsz a lehetetlenséggel határos! Nekem legalábbis még sosem sikerült elérnem... azt sehol nem írta, hogy olaj is van benne ![]() Tényleg, akkor ez lehet nálam is a hiba! ![]() Hi ! Hi-Hi! olaj nívón és tényleg csepp mentes némi por ül most mosás előtt a blokkon. nem olaj sár! ![]() A blokk-közép tömítés nálam is házi, ott nem is folyik az olaj. Mindenhol máshol viszont igen... |
Szerző: | faki [ 2006 aug. 28, 10:26 ] |
Hozzászólás témája: | |
Barátom sikeresen belefutott egy elektromos X-aktába. Nemrég vásárolt, 2002-es LC4 Adventure, 1x ezer km-vel. Ment vele kb. 1000 km-t és tegnap (szerencsére már csak a nap vége felé) egyszer menetközben megzavarodott a tripmaster, majd röviddel utána minden elment a kijelzőről és leállt a motor, csak világítás volt. Minden hozzáférhető csatlakozót, biztosítékot átnéztünk. Egy bizti csúnyán nézett ki, kicseréltük; egy csatlakozó oxidált volt, megtisztítottuk; pár kikopottnak, elnyomottnak tűnő testvezetéket betekertünk és semmi változás. Hirtelen ötlettől vezérelve rárúgott 2-3-at a motorra és beindult, minden rendesen működött. Leállítás után is minden okés, önindítóval is indult. Elkezdtük összepakolni, majd kb. félúton megint rápróbáltunk és újra a se kép, se hang, rúgásra se indult. Újra minden csati, kábel átnézés, de nem javult meg. ![]() ![]() ![]() Remélem Mayer Mulder ügynökék rá fognak jönni a hiba okára. (Ja! Eközben vettük észre, hogy a lámpaidomot tartó "segédváz" felső csöve középen el van törve, nem friss törés. A motor jó állapotú, nem látszik rajta terepezés és egyéb sérülés nyoma sem. ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2006 aug. 28, 11:41 ] |
Hozzászólás témája: | |
faki írta: (Ja! Eközben vettük észre, hogy a lámpaidomot tartó "segédváz" felső csöve középen el van törve, nem friss törés. A motor jó állapotú, nem látszik rajta terepezés és egyéb sérülés nyoma sem.
![]() Én terepezek vele. Szepy is terepezett. Mégsincs eltörve. Szerintem vagy állatnagyot estek vele, vagy anyaghiba. Szerintem ![]() |
Szerző: | faki [ 2006 aug. 28, 13:45 ] |
Hozzászólás témája: | |
xerxesz írta: Én terepezek vele. Szepy is terepezett. Mégsincs eltörve. Szerintem vagy állatnagyot estek vele, vagy anyaghiba. Szerintem
![]() Motor állapota és a KTM Hungária nyilvántartása miatt a terepezés, esés szerintem 99%-ban kizárható, valószínűbb az anyaghiba. |
Szerző: | faki [ 2006 aug. 28, 21:14 ] |
Hozzászólás témája: | |
faki írta: Barátom sikeresen belefutott egy elektromos X-aktába. Nemrég vásárolt, 2002-es LC4 Adventure, 1x ezer km-vel. Ment vele kb. 1000 km-t és tegnap (szerencsére már csak a nap vége felé) egyszer menetközben megzavarodott a tripmaster, majd röviddel utána minden elment a kijelzőről és leállt a motor, csak világítás volt....
Na ez sikeresen és gyorsan meg lett oldva (hála KTM Ócsa!), egy vezeték hagyta el magát a gyújtáskapcsolóban. ![]() |
Szerző: | xerxesza [ 2006 aug. 28, 21:24 ] |
Hozzászólás témája: | |
faki írta: faki írta: Barátom sikeresen belefutott egy elektromos X-aktába. Nemrég vásárolt, 2002-es LC4 Adventure, 1x ezer km-vel. Ment vele kb. 1000 km-t és tegnap (szerencsére már csak a nap vége felé) egyszer menetközben megzavarodott a tripmaster, majd röviddel utána minden elment a kijelzőről és leállt a motor, csak világítás volt.... Na ez sikeresen és gyorsan meg lett oldva (hála KTM Ócsa!), egy vezeték hagyta el magát a gyújtáskapcsolóban. ![]() Nem hiába, Ócsa az mégiscsak Ócsa ![]() |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |