Sziasztok! Hidegen 2 rúgásra beindul , szépen jár minden rendben körülbelül a ventilátor bekapcsolás előtt a motor menet közben és álló helyben is leáll mintha levenném a gyújtást . Utána be sem indul csak ha hűl egy kicsit. Kérlek adjatok tanácsot mert már nem tudom mit csináljak . Lassan kezdem megbánni hogy megvettem ezt a motort . Nem elég ,hogy tavaly év elején körülbelül 180 ezret költöttem szervizre (Zsemberi) generátor álló , forgó rész , gázbovden stb , idén is egy 120 ezres javítással kezdtem az idényt. Tavaly ügyes voltam és a fényezés után fordítva dugtam össze a cdinél 2 kábelt . Mivel a generátor állórészt előtte tekercseltettem újra 15 ezerért egy über profi céggel nem is gondoltam volna , hogy azzal lehet baj . Ezért miután nem indult a motor , szétbarmoltam a cdimet és vettem egy bontottat 45ért ami zizeg ha ráadom a gyújtást ,de hát mit vár az ember ennyiért .Mivel úgy sem indult ezért került Zsemberiékhez akik miután kicserélték a generátort meg a szabadonfutót meg egy csomó mindent jó lett. Tudtam is használni kb 2 hónapot . Aztán haza kellett tolnom kb 5 km-t . Állt egész télen. Most elvittem csepelre egy szervízbe akik gyújtás jeladót cseréltek és így jó lett kb 3 hétig. Kicseréltettem az önindítót is mert nem indult vele a motor és tavaly szétszedtem és láttam , hogy szét is van belül kopva így gondoltam jobb cserélni mint újratekercselésre megint kidobni 15 ezret. Hát persze hogy így se indul . Vettem új akksit fel van töltve fullra így se indul. Automata dekompresszor lesz az tuti. Mindegy betudom rúgni. A lényeg a motorban zsír új dolgok : olaj , olajszűrők , önindító , generátor álló és forgórész , szabadonfutó , gázbowden , hűtőfolyadék , gyertya , gyertyakábel , gyertyapipa . Bontottra kicserélve : cdi , gyújtás jeladó. Pénzem nincs , türelmem még van. Aki végigolvasta annak köszi , aki tud segíteni mi a fene baja lehet annak meg dupla , tripla köszi. Esetleg pár sör
|