KTM Klub fórum http://www.ktmklub.hu/phpbb3/ |
|
Kezelési leírások, szinte minden motortípushoz http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=140 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | szabcsab [ 2006 jún. 22, 20:53 ] |
Hozzászólás témája: | Kezelési leírások, szinte minden motortípushoz |
Igaz, hogy az oldal "ál" horvát nyelvű, de tökéletesen használható! http://www.motocikli.com/content/view/30/50/ |
Szerző: | Hetyo [ 2006 szept. 28, 10:54 ] |
Hozzászólás témája: | 2005 EXC450 gépkönyv |
Sziasztok. 2005-ös EXC450-hez keresek gépkönyvet. van vkinek ötlete? (letölthetési hely, stb.) köszi. |
Szerző: | kope68 [ 2006 szept. 28, 11:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 2005 EXC450 gépkönyv |
Hetyo írta: Sziasztok.
2005-ös EXC450-hez keresek gépkönyvet. van vkinek ötlete? (letölthetési hely, stb.) köszi. A motorhoz kellett volna kapni, _nem olyan öreg még, hogy elkallódott volna_.... Amúgy meg le lehet tölteni a http://www.ktm.at -ről is, a tipusoknál, a kezelésit. |
Szerző: | Hetyo [ 2006 szept. 28, 11:58 ] |
Hozzászólás témája: | |
ez meg van, köszönöm. olyan nyalánkságról, hogy magyar nyelvű könyv, ne is álmodozzak? |
Szerző: | Sniper [ 2006 szept. 28, 16:07 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hetyo írta: ez meg van, köszönöm.
olyan nyalánkságról, hogy magyar nyelvű könyv, ne is álmodozzak? Hali! ezen a lapon nézd meg! http://duke.uw.hu/ én is innen szedtem le sz enyémhez. csá |
Szerző: | koncs [ 2006 okt. 04, 11:25 ] |
Hozzászólás témája: | duke.uw.hu |
Sziasztok! A duke.uw.hu oldalrol nehany dolgot csak password elleneben lehet leszedni. Tudja valaki esetleg, mi a felhasznalonev es jelszo? Elöre is köszi! |
Szerző: | Vendég [ 2006 okt. 05, 14:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: duke.uw.hu |
www.duke.uw.hu koncs írta: Sziasztok!
A duke.uw.hu oldalrol nehany dolgot csak password elleneben lehet leszedni. Tudja valaki esetleg, mi a felhasznalonev es jelszo? Elöre is köszi! |
Szerző: | mic71 [ 2006 okt. 05, 14:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: duke.uw.hu |
Én vótam ![]() Anonymous írta: www.duke.uw.hu
koncs írta: Sziasztok! A duke.uw.hu oldalrol nehany dolgot csak password elleneben lehet leszedni. Tudja valaki esetleg, mi a felhasznalonev es jelszo? Elöre is köszi! |
Szerző: | koncs [ 2006 nov. 13, 16:54 ] |
Hozzászólás témája: | |
ez tök jo, de meg igy is csak jelszo elleneben lehet leszedni egy par dolgot. Pl a SXC625-nek a kezelesi utmutatojat. Tovabbküld a www.ktmduke.de oldalra, ahova kell jelszo a Download-nal. Tudja ezt valaki? Kösz! Üdv: Csabi |
Szerző: | bergember [ 2006 dec. 09, 13:01 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok! Keresek 2000-es évjáratú 125 EXC-hez karburálási táblázatot,powerszelep okosítót(már hogy én legyek okosabb). |
Szerző: | locci79 [ 2007 feb. 16, 14:10 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok, Valaki tudna nekem segíteni KTM 625 SMC manual CD ügyében. Ha készítenél nekem másolatot róla postai után véttel fogadnám Köszi Laci |
Szerző: | Bandi [ 2007 feb. 27, 0:20 ] |
Hozzászólás témája: | Ktm... |
Hali mindenkinek. Letöltöttem én is 1-2 dolgot a duke.uw.hu-ról.Nagyon jó cim.Köszi!Elolvasgattam ezt-azt ami érdekel...Föleg kezelési utmutatókat bujtam az elmult napokban és okosodtam az exc.-röl.Azt mondja a fater,hogy baromság az egész.Nagyon okos ember,mezögaszdász-kisiparos a foglalkozása,de motorokhoz is kapizsgál valamicskét...Azt gondolom...Volt,hogy ezt azt szétkaptunk a garázsban és sikerült ugy össze is rakni,hogy nem maradt föl alkatrész!(kisebb,mult századi gépeket)"Aki ezt irta az 1 nagy barom!"mondja.Hogy elöirják 90 oránként a külömbözö csapágyak cseréjét...Szemrevételezéssel megállapitani,hogy jó van az..?Minden indulás elött listárol olvasni kellene,hogy mi mindent ellenörizzünk a gépen,meg minden terepezés után is...Talán van benne valami...1 kicsit tulkapott dolgok.Mi az amit ebböl mindig-mindenképp meg kell adni 1 gépnek,mint pl az olaj csere amivel okos ember soha nem kisérletezik, és mi az ami elmegy..?Ti hogy vagytok ezzel?Nem birtam ki ,hogy ne irjak valamit erröl...Irjatok ti is!köszi. |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 feb. 27, 1:48 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ktm... |
Minden tiszteletem, de asszem ezeket az adatokat nem teljesen hülye emberek találták ki - még ha nagyobb biznisznek tűnik is a gyár számára is gyakran cserélgetni ezeket a csapágyakat. Ezek versenygépek, az alkatrészeik nem nagy tűréssel és tartalékokkal, hanem "csúcsra" kihegyezve lettek megtervezve a lehető legkisebb tömeggel. Természetesen ha nem versenyzel, akkor _talán_ többet is kibírnak mint versenyzéssel számolva, de akkor sem utcai, hosszú élettartamra tervezett technikák ezek. SZVSZ drágább ha nem cseréled őket és valami mégsem bírja ki, mintha cserélnéd... Amúgy érdekes dolgok ezek és talán rávilágít a kérdésfeltevés a KTM-ek hazai állapotára. Eddig miért nem volt ilyen könyved hozzá? Gyárilag hozzá adják, nem? Hány versenygépet vesznek meg, aztán akár könyv nélkül is, saját kútfőből "tartanak" karban? Sokat mondok ha 20-30%-ra saccolom a korrektül karbantartott versenygépek arányát itthon, ugye? Nos, én a fentiek miatt nem vennék idehaza használt motort (utcait sem szívesen, versenygépet pedig kizárt...) Szepy Bandi írta: Hali mindenkinek.
Letöltöttem én is 1-2 dolgot a duke.uw.hu-ról.Nagyon jó cim.Köszi!Elolvasgattam ezt-azt ami érdekel...Föleg kezelési utmutatókat bujtam az elmult napokban és okosodtam az exc.-röl.Azt mondja a fater,hogy baromság az egész.Nagyon okos ember,mezögaszdász-kisiparos a foglalkozása,de motorokhoz is kapizsgál valamicskét...Azt gondolom...Volt,hogy ezt azt szétkaptunk a garázsban és sikerült ugy össze is rakni,hogy nem maradt föl alkatrész!(kisebb,mult századi gépeket)"Aki ezt irta az 1 nagy barom!"mondja.Hogy elöirják 90 oránként a külömbözö csapágyak cseréjét...Szemrevételezéssel megállapitani,hogy jó van az..?Minden indulás elött listárol olvasni kellene,hogy mi mindent ellenörizzünk a gépen,meg minden terepezés után is...Talán van benne valami...1 kicsit tulkapott dolgok.Mi az amit ebböl mindig-mindenképp meg kell adni 1 gépnek,mint pl az olaj csere amivel okos ember soha nem kisérletezik, és mi az ami elmegy..?Ti hogy vagytok ezzel?Nem birtam ki ,hogy ne irjak valamit erröl...Irjatok ti is!köszi. |
Szerző: | kope68 [ 2007 feb. 27, 14:28 ] |
Hozzászólás témája: | |
Szepy! Teljesen egyetértek. ...annyi kiegészítéssel, hogy ezeknek az alkatrészeknek ennyit kell bírniuk. És ennyit bírnak is, sőt rendszeres karbantartás mellet akár a dupláját is, de a gyár ennyiben állapította meg a csereperiódusokat. Ez van,ezt kell szeretni. ...bár szerintem minden versenymotornál ilyesmi előírások lehetnek, nem véletlenül. |
Szerző: | Bandi [ 2007 feb. 27, 21:40 ] |
Hozzászólás témája: | .... |
Szepy,Kope! Igen.Én is teljesen eggyetértek!Söt természetes dolognak tartom,hogy amit a gyár-az a tutibiztos,és a legolcsobb!Meg a használt motorok állapota stb...Igen.Siralom. Jo lenne,ha volna zsé 1 uj gépre,és aztán annak mindent megadnék.Számbol az utolso falat kenyeret is...És igy élnénk boldogan... |
Szerző: | Bandi [ 2007 feb. 27, 21:55 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ktm... |
nem vennék idehaza használt motort (utcait sem szívesen, versenygépet pedig kizárt...) Szepy! Pedig én megkockáztatok 1 exc-t...Hátha jo lesz... |
Szerző: | kope68 [ 2007 feb. 27, 22:00 ] |
Hozzászólás témája: | |
Hali! Igen a versenymotorokat nem csak meg kell venni, hanem karban is kell tartani, adott üzemóránként. Én is csak azért mertem az EXC-t megvenni használtan, mert tuti leinformálható és mondhatni műkedvelő topiktárstól vettem, teljes blokkfelújítás után, másrészt azért mert a havi üzemóridőm sem egy nagy mennyiség. Úgyhogy használt versenymotort csak óvatosan. Mert sz.rul eshet egy jó vételnek tűnő motor vásárlása után többszázezret még javításra költeni... |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 feb. 28, 10:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ktm... |
Én megértem az álmokat, de azt nagyon észben kell tartani, hogy a legdrágább ezeknek a gépeknek az üzemeltetése és nem a vételi ára. Ezen pedig nagyon sokan spórolnak. Ha nincs rá keret inkább egy "igénytelenebb" típust választanék - bár a motorozásnál úgyis az érzelmek döntenek és nem az ésszerűség. ![]() Kevesen olyan hülyék mint én, hogy teljes blokk és kuplungfelújítás után 4 nappal adják el a használt motorjukat (mint én anno a Dominatort). A versenymotor pedig rendkívül alkatrész-, javítás- és felújításigényes technika. Ezért tud hihetetlen könnyű súlya mellett akkora teljesítményt és olyan kezelhetőséget... Ez nem olyan gép, hogy "majd szerencsém lesz, kifogok egy jót és hónapokig/évekig csak a benzint töltök bele". Nagyon könnyű csalódni ha ezt nem veszi figyelembe az ember. Szepy Bandi írta: nem vennék idehaza használt motort (utcait sem szívesen, versenygépet pedig kizárt...)
Szepy! Pedig én megkockáztatok 1 exc-t...Hátha jo lesz... |
Szerző: | Bandi [ 2007 feb. 28, 22:25 ] |
Hozzászólás témája: | ... |
Szép jó utat mindenkinek... Most olvasgattam a neten pl. az osztrák sógoréknál van egypár exc 400,450, 2004-2005 amik tizen egy-két KW-osak.Letezik ilyesmi?folytással..?Ilyennek nekiugranék! ..5000eur... mindez Németországban is csak ott még 1000eur-val olcsobbak... (de most,hogy ezt megirtam versenyt futhatunk a vasakért...aki elöbb odaér azé!) ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | rx [ 2007 márc. 26, 17:08 ] |
Hozzászólás témája: | |
Sziasztok! Nemsokára szeretnék venni egy ktm exc 400 v 520ast. Nemvolt még üzemórás gépen aztán kicsit félek a költségektől! Leginkább aszfalton használnám supermoto kerekekkel, de nem szeretném minden szezon végén a blokkot újitani Érdemes vétel lenne e nekem? Gondolkozom még a drz-be...? És kérlek irjátok le a tapasztalokat az üzemórával...mennyinél kell szervíz...mit kell olyankor cserélni, és mennyibe fáj? Thx előre is |
Szerző: | Bandi [ 2007 márc. 26, 20:31 ] |
Hozzászólás témája: | szi |
Szia rx! Nekem is hasonlo gondjaim voltak nem is olyan rég! Ha jol emlékszem a duke.uw.hu cimen minden kérdésedre megtalálod a választ.Sok minden letölthetö...Nekem sokat segitett. Minden jot. |
Szerző: | gencsydani [ 2007 márc. 26, 20:47 ] |
Hozzászólás témája: | |
rx írta: Sziasztok! Nemsokára szeretnék venni egy ktm exc 400 v 520ast. Nemvolt még üzemórás gépen aztán kicsit félek a költségektől! Leginkább aszfalton használnám supermoto kerekekkel, de nem szeretném minden szezon végén a blokkot újitani Érdemes vétel lenne e nekem? Gondolkozom még a drz-be...? És kérlek irjátok le a tapasztalokat az üzemórával...mennyinél kell szervíz...mit kell olyankor cserélni, és mennyibe fáj? Thx előre is
Ha csak utcán akarsz menni vele, akkor szvsz felejtős a 4T EXC. Vagy egy nagyobb 2T-t (250-300-360-380) vagy SC-t, SMC-t vegyél. Szerintem. |
Szerző: | Bandi [ 2007 márc. 27, 22:48 ] |
Hozzászólás témája: | Ktm 2t-4t |
Dani! Miért jobb szerinted a nagyobb ccm exc 2t aszfalton mint a 4t 450,525..?Nem értem... És egyébként is ha csak utcán szeretne vele menni rx kolléga,akkor ne vegyen exc-t!Csakis Lc4,vagy valami másmilyen utcagép jöhet számitásba és nem 1 redy to race enduro!Nem? |
Szerző: | gencsydani [ 2007 márc. 28, 8:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ktm 2t-4t |
Bandi írta: Dani! Miért jobb szerinted a nagyobb ccm exc 2t aszfalton mint a 4t 450,525..?Nem értem... Mert mondjuk egy 300-assal Iván (I. oszt. enduro versenyző) elmegy egy szezont anélkül, hogy meg kéne bontani a blokkot. Bandi írta: És egyébként is ha csak utcán szeretne vele menni rx kolléga,akkor ne vegyen exc-t!Csakis Lc4,vagy valami másmilyen utcagép jöhet számitásba és nem 1 redy to race enduro!Nem?
Én elég sokat elmentem utcán az (125!) EXC-mel, szóval nem. De túrázni tényleg jobb az LC4. Bár aki túrázni akar, az sztem legjobban akkor jár, ha japán S4-et vesz... |
Szerző: | KTMSzepy [ 2007 márc. 28, 10:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ktm 2t-4t |
Két dolog. 1. Szerintem azt, hogy Iván mivel versenyez, ne mérjük össze az utcai használattal. Ott teljesen más jellegű az igénybevétel - és sokkal könnyebb a nagyobb vasakat is "nyelezni". 2. Előbb a túrázás fogalmát pontosítsátok, no meg az utcai használatét. Azért 125EXC-vel nem üzemszerű a rendszeres utcai közlekedés, "túrázás", Erre olcsóbb és praktikusabb is egy LC4. Ha a túrázás évi 1-2, maximum 200km-es utat jelent, az persze bevállalható exc-vel is ha van az embernek segge hozzá ![]() ![]() Városba közlekedni naponta 20-40km-t én LC4-et vennék. Ez megfelelő gép akár pár száz (extrémebb embereknek akár 1000) km-es távokra is, így nagyon jó kompromisszum. Igaz terepre nehéz a versenyendúrókhoz képest, túrára meg kényelmetlen a túraendúrókhoz képest, de nagyon jó középút és olcsó! A S4 nem biztos, hogy túrázásra praktikusabb mint egy túraendúró (amik jellemzően V2-ők), én legalábbis az országúton-autópályán 160 feletti száguldást nem nevezem túrázásnak. Alatta meg sokkal praktikusabb egy jó úthiba-tűrésű, nagy és kényelmesen pakolható nagyvas mint valami pattogós műanyagrakéta. Nézőpont kérdése. gencsydani írta: Bandi írta: Dani! Miért jobb szerinted a nagyobb ccm exc 2t aszfalton mint a 4t 450,525..?Nem értem... Mert mondjuk egy 300-assal Iván (I. oszt. enduro versenyző) elmegy egy szezont anélkül, hogy meg kéne bontani a blokkot. Bandi írta: És egyébként is ha csak utcán szeretne vele menni rx kolléga,akkor ne vegyen exc-t!Csakis Lc4,vagy valami másmilyen utcagép jöhet számitásba és nem 1 redy to race enduro!Nem? Én elég sokat elmentem utcán az (125!) EXC-mel, szóval nem. De túrázni tényleg jobb az LC4. Bár aki túrázni akar, az sztem legjobban akkor jár, ha japán S4-et vesz... |
Szerző: | gencsydani [ 2007 márc. 28, 17:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ktm 2t-4t |
KTMSzepy írta: Két dolog.
1. Szerintem azt, hogy Iván mivel versenyez, ne mérjük össze az utcai használattal. Ott teljesen más jellegű az igénybevétel - és sokkal könnyebb a nagyobb vasakat is "nyelezni". 2. Előbb a túrázás fogalmát pontosítsátok, no meg az utcai használatét. Azért 125EXC-vel nem üzemszerű a rendszeres utcai közlekedés, "túrázás", Erre olcsóbb és praktikusabb is egy LC4. Ha a túrázás évi 1-2, maximum 200km-es utat jelent, az persze bevállalható exc-vel is ha van az embernek segge hozzá ![]() ![]() Városba közlekedni naponta 20-40km-t én LC4-et vennék. Ez megfelelő gép akár pár száz (extrémebb embereknek akár 1000) km-es távokra is, így nagyon jó kompromisszum. Igaz terepre nehéz a versenyendúrókhoz képest, túrára meg kényelmetlen a túraendúrókhoz képest, de nagyon jó középút és olcsó! A S4 nem biztos, hogy túrázásra praktikusabb mint egy túraendúró (amik jellemzően V2-ők), én legalábbis az országúton-autópályán 160 feletti száguldást nem nevezem túrázásnak. Alatta meg sokkal praktikusabb egy jó úthiba-tűrésű, nagy és kényelmesen pakolható nagyvas mint valami pattogós műanyagrakéta. Nézőpont kérdése. 1. Valóban nem mérhető össze 1-az-1-ben, de azért mutatja a karbantartási igény tekintetében jelentkező különbségeket. Szerintem. 2. Az eredeti kérdésben szó sem volt a túrázásról, supermotokénti használatot emlegetett a kolléga, ebbe azért elég sokminden belefér (gokartpályás csapatástól kezdve a városi közlekedésen keresztül az albán túráig - sőt, utóbbbihoz még SM szett se kell, igaz, Soma? ![]() Szóval: én csak annyit mondtam (írtam), hogy túrázásra valóban alkalmasabb egy LC4. Minden másra viszont jobb az EXC - akámennyi ütemű is. Azok közül viszont egyértelműen a 4T-k a karbantartás-igényesebbek. Ennyi lett volna a mondanivalóm lényege. S4-et pedig nem csak műanyag burkolattal gyártanak...+ nekem se a V2 nem jön be, se pénzem nem lenne LC8-ra. De ez itt amúgy is erősen OFF. |
Szerző: | Bandi [ 2007 márc. 28, 21:42 ] |
Hozzászólás témája: | 4t-2t |
Szepy,Dani! Mindkettötöknek igaza van!Csak nézöpont kérdése...A legtöbb s4-nem lehet tura motor szerintem.Van 1-2 kivétel...De többség turázásra nem alkalmas.Tura nálam=200-300 km vagy annál több "élvezet"motorozás.A 160 feletti autopályás döngetés szerintem nem élvezet,de bitos tévedek,nem tom mi a jo stb...Az én nézöpontom szerint.s2,v2,meg az 1hengeres gépek.Beleértve a soft endurokat is.TT-R,XT,Drz s,... És igaz lehet exc-vel sokat aszfaltozni,csak szerintem aki eleve igy áll a dologhoz,hogy exc kellene de csak aszfalton hajtanám,azt inkább tessék lebeszélni rola...Nem?Az EXC-k azok maradjanak terepen és legyen ritka kivétel a rövid tura,városi mocizgatás stb...Amire használhato az exc,de egyszerüen nem arra teremtették!Nem üzemszerü...De hát mit tegyen az ember,manapság nagyon trendi durrogo suppermotoval kicsit agresszivabban turázgatni...terepezgetéskor csajozás nincs...Azért azt gondolom,hogy minden exc azt szeretné ha terepen zargatnák és nem csakis aszfalton....Szegény egyes exc-k... ![]() ![]() Sok igazi hard enduros srác lc4 vesz kompromisszummal...Mások meg exc,sx+suppermoto szett aztán turázgatni szeretnének vele... Bizos,hogy tölem jobban vágjátok a témát,de szerintem akkor is a 4t a jobb...Országuton pláne.Azt elhiszem,hogy a 2t tovább elmegy 1eseknél,de a 4t motorok más közismert karakterisztikái mellette állnak!Alacsonyabb ford,nyomaték,"kulturáltabb"...Pl. én ha meglodulnék egy 300 exc-vel BP-re...Bizos,hogy 1-2 blokkot kéne bontani...Tartosan nagy sebesség,magasfordulatszám,és mindez juliusban +35 fokon,- hamar kinyulna... |
Szerző: | gencsydani [ 2007 márc. 28, 21:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: 4t-2t |
Bandi írta: Szepy,Dani!
Mindkettötöknek igaza van!Csak nézöpont kérdése...A legtöbb s4-nem lehet tura motor szerintem.Van 1-2 kivétel...De többség turázásra nem alkalmas.Tura nálam=200-300 km vagy annál több "élvezet"motorozás.A 160 feletti autopályás döngetés szerintem nem élvezet,de bitos tévedek,nem tom mi a jo stb...Az én nézöpontom szerint.s2,v2,meg az 1hengeres gépek.Beleértve a soft endurokat is.TT-R,XT,Drz s,... És igaz lehet exc-vel sokat aszfaltozni,csak szerintem aki eleve igy áll a dologhoz,hogy exc kellene de csak aszfalton hajtanám,azt inkább tessék lebeszélni rola...Nem?Az EXC-k azok maradjanak terepen és legyen ritka kivétel a rövid tura,városi mocizgatás stb...Amire használhato az exc,de egyszerüen nem arra teremtették!Nem üzemszerü...De hát mit tegyen az ember,manapság nagyon trendi durrogo suppermotoval kicsit agresszivabban turázgatni...terepezgetéskor csajozás nincs...Azért azt gondolom,hogy minden exc azt szeretné ha terepen zargatnák és nem csakis aszfalton....Szegény egyes exc-k... ![]() ![]() Sok igazi hard enduros srác lc4 vesz kompromisszummal...Mások meg exc,sx+suppermoto szett aztán turázgatni szeretnének vele... Bizos,hogy tölem jobban vágjátok a témát,de szerintem akkor is a 4t a jobb...Országuton pláne.Azt elhiszem,hogy a 2t tovább elmegy 1eseknél,de a 4t motorok más közismert karakterisztikái mellette állnak!Alacsonyabb ford,nyomaték,"kulturáltabb"...Pl. én ha meglodulnék egy 300 exc-vel BP-re...Bizos,hogy 1-2 blokkot kéne bontani...Tartosan nagy sebesség,magasfordulatszám,és mindez juliusban +35 fokon,- hamar kinyulna... Pedig a legtöbb kifejezetten túrára (és semmi másra) szánt motor 4 vagy több hengeres! A kulturáltságról meg annyit, hogy pont ez volt az, amiben a svéd 300-asa _nagyon_ leverte az SC-met (de sztem nyomatékban és fordulatszámban se nagyon maradt le, sőt) ![]() |
Szerző: | Gery [ 2007 márc. 29, 13:14 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ktm... |
kezelési leírások....oszt micsoda témázás megy itt... ![]() KTMSzepy írta: Kevesen olyan hülyék mint én, hogy teljes blokk és kuplungfelújítás után 4 nappal adják el a használt motorjukat (mint én anno a Dominatort).
én ismerek még 1 ilyen embert... ![]() |
Szerző: | gencsydani [ 2007 márc. 29, 14:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Ktm... |
Gery írta: kezelési leírások....oszt micsoda témázás megy itt...
![]() KTMSzepy írta: Kevesen olyan hülyék mint én, hogy teljes blokk és kuplungfelújítás után 4 nappal adják el a használt motorjukat (mint én anno a Dominatort). én ismerek még 1 ilyen embert... ![]() Mennnyé innen, áruló! ![]() Amúgy nekem se volt még tán 1000 km se az EXC új dugójában, mikor eladtam. ![]() |
Oldal: 1 / 1 | Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |