KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

Ktm 625 SMc vs. 660 SMC
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=1418
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Óriás [ 2013 nov. 04, 13:46 ]
Hozzászólás témája:  Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

Ü

Szerző:  gencsydani [ 2013 nov. 04, 23:13 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

625 önindítós, 660 csak berúgós, így kicsit könnyebb, meg a +20 ccm miatt kicsit erősebb. Ezektől eltekintve tökugyanaz a két motor.
Egyik sem "üzemórás", utcai használat esetén 2500 km-ként van előírva az olajcsere.

Szerző:  Óriás [ 2013 nov. 05, 16:04 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

.

Szerző:  gencsydani [ 2013 nov. 05, 16:45 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

2003-2004-es évjáratú önindítós modelleknél gyakori az önindító szabadonfutójának a törése (túl keményre van edzve a fogaskerék), ami általában viszi magával a generátort is, úgyhogy nem olcsó buli, de ha ez már kijött valamelyik előző tulajnál és orvosolva lett, akkor nincs gond.
Esetleg előfordulhat még az alu segédváz repedése a rezgésektől, de ez azért annyira nem jellemző, meg nem is egy nagy kaland orvosolni. És az újabb évjáratoknál asszem már ugyanúgy acél a segédváz, mint a 640-eseken.

Szerző:  Óriás [ 2013 nov. 06, 13:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

.

Szerző:  Andris [ 2014 máj. 31, 14:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

Sziasztok.


Tud valaki valamit erről a motorról : http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... mc-7906224 ?

Itt azt olvastam,hogy nem üzemórás a 660 SMC,viszont sok helyen azt olvastam,hogy márpedig üzemórás. Olvastam a délimákat,hogy minden motor üzemórás stb. . . Valaki felvilágosítana,hogy mi is az igaz valójában ?

Szerző:  gencsydani [ 2014 máj. 31, 20:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

Az én 625-ösöm könyvében (gyanítom a 660-nál ugyanígy van) ilyen periódusok vannak megadva:
1000 km vagy 10 üzemóra után (első szerviz); minden 2500 km vagy 25 üzemóra után; minden 5000 km után vagy évente.

Szerző:  Andris [ 2014 jún. 01, 10:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

gencsydani írta:
Az én 625-ösöm könyvében (gyanítom a 660-nál ugyanígy van) ilyen periódusok vannak megadva:
1000 km vagy 10 üzemóra után (első szerviz); minden 2500 km vagy 25 üzemóra után; minden 5000 km után vagy évente.


Először is köszönöm a válaszod. Első sorban 640 LC4-ben gondolkodtam,de most megláttam ezt a hirdetést és egy kicsit más irányba is orientálódnék. Említetted,hogy neked 625 SMC van és ,hogy azt teljes mértékbe ugyan az, mint a 660 kivéve az indítás és a többlet köbcenti. Érdekelne,hogy a 625/660 is ugyan úgy lehet használni közúti közlekedésre ( nem túrázásra gondolok, hanem Bükk-Mátra) , mint 640-est ? Régen volt egy 640-esem amivel elmentem Erdélybe is és a kisebb kényelmi problémákat leszámítva semmi baja nem volt.Mennyivel költségesebb az üzemeltetése a 625/660 mint a 640-nek ?

Szerző:  gencsydani [ 2014 jún. 01, 14:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

Az enyém 625 SC SM (2002-es), úgyhogy a köbcentitől (meg az eltérő évjáratból adódó különbségktől) eltekintve jóformán ugyanaz mint a 660.
Én a sajátommal is gond nélkül lenyomok napi 4-500 km-t, de előfordult hogy 600+-t is (bár az után már nem volt annyira őszinte a mosolyom) vagy eltúrázok Erdélybe, Ausztriába, esetleg Albániába, szóval kényelmi kérdésekben nem biztos hogy az én véleményem mérvadó :D Utcai használatban szvsz amúgy egyedül a hűtőventillátor hiánya okozhat gondot (nagy melegben, kis tempónál /város/).
Fenntartásilag a 640-hez képesti kétszer annyi olaj- és szűrőcsere biztosan költségnövelő tényező, másban nem hiszem hogy különösebb eltérés volna.

Szerző:  Andris [ 2014 jún. 01, 20:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

gencsydani írta:
Az enyém 625 SC SM (2002-es), úgyhogy a köbcentitől (meg az eltérő évjáratból adódó különbségktől) eltekintve jóformán ugyanaz mint a 660.
Én a sajátommal is gond nélkül lenyomok napi 4-500 km-t, de előfordult hogy 600+-t is (bár az után már nem volt annyira őszinte a mosolyom) vagy eltúrázok Erdélybe, Ausztriába, esetleg Albániába, szóval kényelmi kérdésekben nem biztos hogy az én véleményem mérvadó :D Utcai használatban szvsz amúgy egyedül a hűtőventillátor hiánya okozhat gondot (nagy melegben, kis tempónál /város/).
Fenntartásilag a 640-hez képesti kétszer annyi olaj- és szűrőcsere biztosan költségnövelő tényező, másban nem hiszem hogy különösebb eltérés volna.


A kényelmi szempont úgy gondolom egy ilyen típusú motornál nem az elsődleges szempont,amint említettem nem terveznék vele nagy túrákat.
Miért nincs rajtuk gyárilag hűtőventilátor ? Mondjuk nem egy Bp. méretű városban élek,de soha nem lehet tudni merre visz az utam és kellemetlen lenne egy malőr túlmelegedés esetében . . .
Szerinted melyik lenne egy ésszerű választás egy 660 SMC vagy egy 640 LC4 SM ?

Szerző:  Balazs16 [ 2014 jún. 02, 6:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

Szia!
Nekem egy 2003-as 660 smc van és üzemórás

Szerző:  gencsydani [ 2014 jún. 02, 9:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

Andris írta:
Szerinted melyik lenne egy ésszerű választás egy 660 SMC vagy egy 640 LC4 SM ?


Az ésszerű választás a Honda Innova lenne :D
De ha nem elsősorban közlekedni kell a gép (gondolom ez a helyzet), akkor meg az ésszerűség mint olyan, nem tényező, szerintem.

Szerző:  ugor [ 2014 jún. 05, 11:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

Kedves Andris!

10 éve ülök egy 625 sxc-n. Gyárilag volt rajta ventilátor a bal hűtőn, de nem volt bekötve. Én is aggódtam és beköttettem nehogy baj legyen. Ha nem mész 50-nél lassabban nem nagyon fog bekapcsolni sosem. üdv. ugor

Szerző:  Andris [ 2014 jún. 06, 17:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: Ktm 625 SMc vs. 660 SMC

Üdv.

Köszönöm a válaszokat.Váratlanul kaptam egy igen jó ajánlatot és vettem egy 640 LC4-et :grin:

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/