KTM Klub fórum
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/

LC 4 fekete vagy szürke blokk ?
http://www.ktmklub.hu/phpbb3/viewtopic.php?f=2&t=1459
Oldal: 1 / 1

Szerző:  mocimisi [ 2014 ápr. 20, 13:28 ]
Hozzászólás témája:  LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

Sziasztok segítséget szeretnek kérni . Szeretnek veni az advecserem mele egy LC4 . Max 2004 íg nem túl drágán ! Aszt szeretnem kérdezni mi a különbség a fekete és a szürke blok között ? Aszt mar észrevettem hogy a fekete az a régebbi vagyis ojan 2002 íg gyártottak ,de mejik a Jób ? Jelenleg egy 2002 évi 640 sm néztem ki a használt autón ,nekem terepre kel így majd cserélném kel a kerekeket. Köszönöm előreis a válaszokat !

Szerző:  mocimisi [ 2014 ápr. 25, 19:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

Sziasztok.vetem oszt egy 640 vasat.fekete blokosat.ojn kérdésem lene hogy ez a tipus mindenkinek igy vibrál??? az egész váz ugy vibrál !!! de minek ???

Szerző:  Gergő [ 2014 máj. 03, 8:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

Ez ilyen, nekem is lezsibbasztja a karjaimat a Duke II egy kiadós motorozás után

Szerző:  mocimisi [ 2014 máj. 03, 11:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

mar kezdem megszokni! csak fura volt mert a töbi motorjaim ijet nem csinálnak

Szerző:  Gergő [ 2014 máj. 03, 15:40 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

Ezeken sominden máshogy van, majd az olajcsere is trükkös lehet ha nem vagy képben.

Szerző:  mocimisi [ 2014 máj. 03, 22:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

az olaj csereig még van 4000 km rem.asztmár észre vetem hogy ezenis 2 olajs szürö van .gondolom nem egy nagydolog lesz :clever: majd kiderül

Szerző:  mocimisi [ 2014 máj. 03, 22:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

amugy még mindég megköszöném ha valaki el árulná mi a külömbség a lc4 640 fekete és a szürke blok közöt!

Szerző:  Gergő [ 2014 máj. 04, 13:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

Én annyit tudok, hogy a hengerfej más, "HIGH FLOW", talán a szelepek lehetnek mások, de haveromnak is Duke van szürke blokkos, nekem fekete, a kettőben nem sok különbség észlelhető. A karburátor más, amit lehet látni, de a b lokk szét volt húzva már mindkettőnkén és én ott nem sok különbséget vettem észre. A szürke fiatalabb, modernebb !

Szerző:  mocimisi [ 2014 máj. 04, 22:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

értem,és köszi

Szerző:  MoVaDia [ 2014 máj. 05, 18:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

Én is úgy tudom, hogy a szürke blokkban strapabíróbbak a szelepek. Elvileg a fekete blokkos kipufogó szelepei nem bírják annyira a sport-kipufogó rendszert, mert hamarabb "elégnek". A szürke blokkosnál viszont az önindító szabadonfutója szokta megadni magát. Ennyit tudok.
A vibrálás alap. 1 henger, ráadásul 625 ccm. Ez vele jár, így kell szeretni! :)
Csavarokra vigyázz, könnyen el lehet veszíteni őket, ha nincsenek jól meghúzva! ;)

Szerző:  MoVaDia [ 2014 máj. 05, 18:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

mocimisi írta:
az olaj csereig még van 4000 km rem.asztmár észre vetem hogy ezenis 2 olajs szürö van .gondolom nem egy nagydolog lesz :clever: majd kiderül


Igen, kettő szűrő van, egy fém és egy papír! E hét végén vagy a jövő héten tervezem a cserét, majd mesélek milyen problémába ütköztem/avagy milyenbe nem! ;)

Szerző:  Gergő [ 2014 máj. 05, 23:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

A lényeg az, hogyha a fémszűrőt kitekered, azalatt lesz még egy csavar amit ki kell hajtanod, hogy frankón leereszd a teljes olajmennyiséget a vázból is. A váz tetején a kormány közelében is van egy azt is hajtsd ki, könnyebben kifolyik a cucc, meg úgyis az a betöltőnyílás a vázhoz ! :D Meg majd úgymond lehet, hogy "légtelenítened" is kell ugyanazon a nyíláson, de nem biztos.

Ui.: A motor alján lévő 3 db csavarból, (ha annyi van) csak a 2 db hatlapfejűt csavard ki, az imbusz-oshoz nem kell nyúlnod, az más dolog miatt van ott :D

Szerző:  mocimisi [ 2014 máj. 06, 21:18 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

köszi a válaszokat!!! még ojat hogy a szürke blokos is 5 sebeséges? nagyon hiányyolom a 6 !!!

Szerző:  MoVaDia [ 2014 máj. 06, 21:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

Gergő írta:
A lényeg az, hogyha a fémszűrőt kitekered, azalatt lesz még egy csavar amit ki kell hajtanod, hogy frankón leereszd a teljes olajmennyiséget a vázból is. A váz tetején a kormány közelében is van egy azt is hajtsd ki, könnyebben kifolyik a cucc, meg úgyis az a betöltőnyílás a vázhoz ! :D Meg majd úgymond lehet, hogy "légtelenítened" is kell ugyanazon a nyíláson, de nem biztos.

Ui.: A motor alján lévő 3 db csavarból, (ha annyi van) csak a 2 db hatlapfejűt csavard ki, az imbusz-oshoz nem kell nyúlnod, az más dolog miatt van ott :D


Ismét köszönöm!! :god

Szerző:  Gergő [ 2014 máj. 07, 0:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

mocimisi írta:
köszi a válaszokat!!! még ojat hogy a szürke blokos is 5 sebeséges? nagyon hiányyolom a 6 !!!



A szürke is 5-ös

Szerző:  ktm.525.exc [ 2014 máj. 07, 21:42 ]
Hozzászólás témája:  525 Exc hűtő ventillátor

Sziasztok!
Tudom, hogy nem éppen ide tartozik, de nincs aktív exc-s téma...
Mai nap mosás után magától bekapcsolt a hűtőventillátorom és nem hajlandó kikapcsolni. Tegnap voltam kint vele utoljára, eddig hibátlanul működött. Egyenlőre levettem az akku sarut, várok hátha bemostam valahova a sterimobbal és kiszárad. Esetleg valakinek jó ötlet? Korábbi tapasztalat? Mi lehet vele?
Üdv: Laci

Szerző:  Gergő [ 2014 máj. 08, 3:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: 525 Exc hűtő ventillátor

ktm.525.exc írta:
Sziasztok!
Tudom, hogy nem éppen ide tartozik, de nincs aktív exc-s téma...
Mai nap mosás után magától bekapcsolt a hűtőventillátorom és nem hajlandó kikapcsolni. Tegnap voltam kint vele utoljára, eddig hibátlanul működött. Egyenlőre levettem az akku sarut, várok hátha bemostam valahova a sterimobbal és kiszárad. Esetleg valakinek jó ötlet? Korábbi tapasztalat? Mi lehet vele?
Üdv: Laci



Hali !

Szerintem kiszárad és nem lesz baja, a ventillátort azon is, ha jól tudom, a hűtőben lévő érzékelő indítja ! Valószínűleg ott vagy valahol a madzagja másik végén vizet kapott és ennyi, remélhetőleg ! Ha nem akkor kerítek majd neked kapcsolási rajzot és kibogarásszuk !

Szerző:  ktm.525.exc [ 2014 máj. 08, 19:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: 525 Exc hűtő ventillátor

Gergő írta:
ktm.525.exc írta:
Sziasztok!
Tudom, hogy nem éppen ide tartozik, de nincs aktív exc-s téma...
Mai nap mosás után magától bekapcsolt a hűtőventillátorom és nem hajlandó kikapcsolni. Tegnap voltam kint vele utoljára, eddig hibátlanul működött. Egyenlőre levettem az akku sarut, várok hátha bemostam valahova a sterimobbal és kiszárad. Esetleg valakinek jó ötlet? Korábbi tapasztalat? Mi lehet vele?
Üdv: Laci



Hali !

Szerintem kiszárad és nem lesz baja, a ventillátort azon is, ha jól tudom, a hűtőben lévő érzékelő indítja ! Valószínűleg ott vagy valahol a madzagja másik végén vizet kapott és ennyi, remélhetőleg ! Ha nem akkor kerítek majd neked kapcsolási rajzot és kibogarásszuk !



Szia!
Köszi a hsz-t, megoldódott a probléma. Az előző tulaj bekötötte a ventit úgy, hogy leállított motornál az index-el lehet bekapcsolni manual üzemmódba. Mire rájöttem vazze! :m17 Nekiálltam bogarászni, szárogatni, közben vettem észre a bekapcsolt indexet...

Szerző:  Gergő [ 2014 máj. 08, 23:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: 525 Exc hűtő ventillátor

ktm.525.exc írta:
Gergő írta:
ktm.525.exc írta:
Sziasztok!
Tudom, hogy nem éppen ide tartozik, de nincs aktív exc-s téma...
Mai nap mosás után magától bekapcsolt a hűtőventillátorom és nem hajlandó kikapcsolni. Tegnap voltam kint vele utoljára, eddig hibátlanul működött. Egyenlőre levettem az akku sarut, várok hátha bemostam valahova a sterimobbal és kiszárad. Esetleg valakinek jó ötlet? Korábbi tapasztalat? Mi lehet vele?
Üdv: Laci



Hali !

Szerintem kiszárad és nem lesz baja, a ventillátort azon is, ha jól tudom, a hűtőben lévő érzékelő indítja ! Valószínűleg ott vagy valahol a madzagja másik végén vizet kapott és ennyi, remélhetőleg ! Ha nem akkor kerítek majd neked kapcsolási rajzot és kibogarásszuk !



Szia!
Köszi a hsz-t, megoldódott a probléma. Az előző tulaj bekötötte a ventit úgy, hogy leállított motornál az index-el lehet bekapcsolni manual üzemmódba. Mire rájöttem vazze! :m17 Nekiálltam bogarászni, szárogatni, közben vettem észre a bekapcsolt indexet...


Az betyáros gecc ! Én mondjuk iktatnék erre a célra egy külön kapcsolót, ha szükséges, aminek csak ez lenne a funkciója, vagy ami a legjobb :grin: , visszafabrikálni eredeti állapotba az egészet, mert szerintem jobb a gyári állapot ! Kapcsolási és szerelési rajzot találtam a motorodhoz, ha kell küldöm !

Szerző:  Balazs16 [ 2014 máj. 11, 13:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

A szürke blokkban nagyobbak a kipufogó szelepek és módositották a szívó és kipufogó csatornákat igy öt lóerővel izmosabb lett

Szerző:  gencsydani [ 2014 máj. 11, 15:42 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

Amiből amúgy lóf@szt sem érezni.

Szerző:  Gergő [ 2014 máj. 11, 15:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: LC 4 fekete vagy szürke blokk ?

gencsydani írta:
Amiből amúgy lóf@szt sem érezni.



:yeah Tényleg nem

Oldal: 1 / 1 Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/