Gergő írta:
gencsydani írta:
moya írta:
Észrevettem ha tele van a tank ha félig, tartalék állásban van a csap akkor jól működik a motor. (2014.05.10)
Pucold ki a benzincsapot.
Mondjuk igen, ezt elfelejtettem, hogy az ilyeneken azért gondolom végig szaladtatok már, csövek a helyükön, tiszták, nem lyukasak stb..
Csak annyira, hogy a karburátorig a full állásban lévő csaptól eljutott a benzin. De még végigszaladunk rajta részletesebben, köszönöm.
gencsydani írta:
moya írta:
Észrevettem ha tele van a tank ha félig, tartalék állásban van a csap akkor jól működik a motor. (2014.05.10)
Pucold ki a benzincsapot.
Rendben köszi az még hátra van.
Gergő írta:
Hello
A karburátorban lesz a bibi, (hol máshol). A membránnál van az a bizonyos "súbertű", na azon van egy biztosító karika, seeger-gyűrű, aminek szorosan benne kell lennie valamelyik rovátkában (Mikuni és Dell'orto-knál 3db Keihin-eknél 5db rovátka van, asszem) a tű tetején, alapból már nem emlékszem melyikben van, de ha középre teszed szerintem kezdésnek jó lesz. Mondjuk szerencséd akkor lesz ha csak leesett, cseréled a kis gyűrűt és OK, ha szerencséd van, ha nem akkor el kellene vinni egy szakihoz aki tényleg ért hozzá !
Köszönöm. A benzincsap tisztítás és a csövek átvizsgálása után rajta lesz a sor.