KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 márc. 29, 2:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 7:09 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Sziasztok!

Ezt a témát azért nyitottam mert szeretnék venni a napokban egy LC4 SM-t. Nézegettem a hirdetéseket és most nem tudok dönteni.
Találtam egy 400 ast de érdekes az ára http://www.kepesmotor.hu/ktm-supermoto/ ... 50000&o=pa

Szerintetek mi lehet ezzel a gond?

Meg még annyi kérdésem lenne, hogy egy 640-es hez képest milyen ez a 400-as? Mennyire emelgetheti az elejét?

És ha már veszek egyet, szerintetek mi éri meg jobban? A 400 as vagy a 640 es? Ezt azért kérdem mert a 640 es nehezebb..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 14:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
tab28 írta:
Sziasztok!

Ezt a témát azért nyitottam mert szeretnék venni a napokban egy LC4 SM-t. Nézegettem a hirdetéseket és most nem tudok dönteni.
Találtam egy 400 ast de érdekes az ára http://www.kepesmotor.hu/ktm-supermoto/ ... 50000&o=pa

Szerintetek mi lehet ezzel a gond?

Meg még annyi kérdésem lenne, hogy egy 640-es hez képest milyen ez a 400-as? Mennyire emelgetheti az elejét?

És ha már veszek egyet, szerintetek mi éri meg jobban? A 400 as vagy a 640 es? Ezt azért kérdem mert a 640 es nehezebb..


Hi,

Nekem Duke 390-em van ami 375 cc, és 44 Le, nem mondanám nagyon emelgetősnek. Persze ha akarom megemeli, de csak úgy menet közben nem kell tőle tartani. Haverom mondja is folyamatosan hogy túl gyorsan megyek.... ki fogok csúszni kanyarban ilyen kigyorsításokkal. Az én gumijaimmal (Metzeler sportec m5) nem érzem, az Ő SM 990-e nyilván kóválygósabb enduro gumikkal.

Tehát a kérdés mire akarod használni?
Ha emelgetni akarsz akkor a nagyobb jobb, ha ingázni, mászkálni ide- oda, élvezni a motorozást, a 400 is jó.

Ahogy látom Cross kereket is adnak hozzá, na az buli akkor még offroad-ozni is jó az a moci.

az ár az nem tudom hogy gyanus-e.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 17:07 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
Hi

Az viszont lehet gyanús, hogy az alkatrészkeresőben nem találok 400-ast csak crossz motorból (EXC, MXC)...

legalábbis 2002-est nem.

2001-es/hard enduro/400 LC4-E, na ilyen már létezik. Meg 2000-es is.

http://sparepartsfinder.ktm.com/Default.aspx

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 18:20 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Mivel gondolom ez eredetileg enduro volt és utólag lett beletéve a SM kerékszett. Szerintem 400-as SM nem is létezett gyárilag.

Amúgy sem az EXC, sem az MXC nem krosszmotor, csaxólok...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 20:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Értem.

Hát, szeretnék vele egykerekezni elsővel hátsóval, kisebbeket repülni, lépcsőzni, butább trükköket játszani, kanyarokban szikrázásig" dönteni meg ha elkap az indulat akkor kimenni a hegyekbe.
Hátsóval viszont úgy szeretnék egykerekezni, hogy nagyobb gázadással emelje is ki.
Ezek szerint akkor maradjak a 640-es nél?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 21:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Az egykerekezéshez mondjuk nem értek, de tudtommal azt még a 640-nél _sokkal_ erősebb motorokkal is kuplunggal szokták kezdeni...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 21:50 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
tab28 írta:
Értem.

Hát, szeretnék vele egykerekezni elsővel hátsóval, kisebbeket repülni, lépcsőzni, butább trükköket játszani, kanyarokban szikrázásig" dönteni meg ha elkap az indulat akkor kimenni a hegyekbe.
Hátsóval viszont úgy szeretnék egykerekezni, hogy nagyobb gázadással emelje is ki.
Ezek szerint akkor maradjak a 640-es nél?


hi,

Nem tudom hogy vannak a fokozatai, az áttétele meg a nyomatéka de az én duke om több LE mellett 15/45 ös áttéttel nem egy emelő bajnok, talán ha a hátsó monoshock ot keményebbre állítom az lesz :D

Indulásnál emeltem eddig egyszer az elejét, kicsit nagyobb gázzal indultam mint szoktam és hevesebben kumplungoltam.

Ahogy néztem a 400 és a 640 sok alkatrészben azonos, sőt katonai is volt belőle :D.

Tehát lehet a 640-el jobban jársz, itt úgy tünik nekem többeknek is az van.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 22:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
gencsydani írta:
Az egykerekezéshez mondjuk nem értek, de tudtommal azt még a 640-nél _sokkal_ erősebb motorokkal is kuplunggal szokták kezdeni...


Hi,

Azt nézem hogy csúnya áttéteket lehet ezen összehozni:
első fogaskerék: 14, 15, 16, 17 vagy csillapított 15, 16, 17 - egyik szettre azt írja csak 640-eshez de azt nem tudom kivenni melyikre vonatkozik.
hátsó fogaskerék: 38, 40, 42, 45 vagy másik kinézetű: 48, 50, 52.

14/52 vel 3,71 es az arány, durva gyorsulása és nyomatéka lehet.
enyém 15/45 csak 3-as arány

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 22:48 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
A hátsó egykerekezésről azt hallottam, hogy a 400 ast kell kuplungal játszva rábírni, de a 640 esnek elég 3. sebességben egy nagyobb gázfröccs. Ezt úgy értm, hogy amikor elér egy mondjuk 4 ezres fordulatot tartósan és már nem gyorsul tovább akkor egy nagyobb gázadás és kiemeli az elejét. Ez akkor nem így vagy?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 23, 22:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
És még erről kérnék véleményt tőletek http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... to-6974220

Szerintetek stimmelnek a dolgok?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 24, 6:54 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Ezt úgy értm, hogy amikor elér egy mondjuk 4 ezres fordulatot tartósan és már nem gyorsul tovább akkor egy nagyobb gázadás és kiemeli az elejét. Ez akkor nem így vagy?


Kizárt dolog, gyári áttétellel legalábbis biztosan.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 24, 6:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
És még erről kérnék véleményt tőletek http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... to-6974220

Szerintetek stimmelnek a dolgok?


Ennek az előző gazdáját ismerem, de emlékeim szerint ő ennél több km-rel adta el vagy másfél évvel ezelőtt...ettől persze még lehet jó, csak hát a bizalom ugye... :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 24, 14:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
gencsydani írta:
tab28 írta:
És még erről kérnék véleményt tőletek http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/kt ... to-6974220

Szerintetek stimmelnek a dolgok?


Ennek az előző gazdáját ismerem, de emlékeim szerint ő ennél több km-rel adta el vagy másfél évvel ezelőtt...ettől persze még lehet jó, csak hát a bizalom ugye... :Think


Hi,

Én ha húzok egy bő gázt 3 ba 4000 nél akkor csak megindul mint a golyó de nem emel semmit. (najó a hangulatomat igen). 8-9k tól igazán virgonc.

Nem értem ezt az egész visszatekerős mizériát. A valós km sokkal fontosabb minthogy kevés legyen benne. Mostani autómat 253k val vettem (3,5 éve), a kopókat, olajat kicseréltem azt kész. Persze az meg a hihető kategóriába tartozik.. Lehet 3 szor megkerülte már a földet :D

üdv,
Borgi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 24, 18:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Ahha, értem köszi.

És mondjuk ha megveszem, elviszem gy szervizbe és teljes motor felújítást kap, utána hány km után célszerű elvinni egy újabb felújításra?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 24, 19:13 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
tab28 írta:
Ahha, értem köszi.

És mondjuk ha megveszem, elviszem gy szervizbe és teljes motor felújítást kap, utána hány km után célszerű elvinni egy újabb felújításra?



hi,

azt a gépkönyv megmondja, enyémnek 6000km nél van a kövi ami 5000km es intervallum, de többfelé olvastam 7500 km-es intervallumot.
Az LC4 640 az régebbi, a 2004-esnek 5000 km a szerviz intervalluma a manuál szerint. és 20000-enként van két extra:
Perform complete suspension strut maintenance
Perform complete reversing lever maintenance
hogy ezek mik azt nem tudom :D

De ha dobsz egy emailt, átdobom a manualt. Neten mondjuk 5 perc se volt mire meglett 2002-2004 ig mind a 3 :D

38000, pont időszerű mindent megcsinálni rajta :D de ha 58 akkor is :D.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 24, 20:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
stockigabi írta:
tab28 írta:
Ahha, értem köszi.

És mondjuk ha megveszem, elviszem gy szervizbe és teljes motor felújítást kap, utána hány km után célszerű elvinni egy újabb felújításra?



hi,

azt a gépkönyv megmondja, enyémnek 6000km nél van a kövi ami 5000km es intervallum, de többfelé olvastam 7500 km-es intervallumot.
Az LC4 640 az régebbi, a 2004-esnek 5000 km a szerviz intervalluma a manuál szerint. és 20000-enként van két extra:
Perform complete suspension strut maintenance
Perform complete reversing lever maintenance
hogy ezek mik azt nem tudom :D



De ha dobsz egy emailt, átdobom a manualt. Neten mondjuk 5 perc se volt mire meglett 2002-2004 ig mind a 3 :D

38000, pont időszerű mindent megcsinálni rajta :D de ha 58 akkor is :D.

üdv,
Gábor


Faja értem, köszi! tabola28@gmail.hu :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 24, 21:17 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
Idézet:
Faja értem, köszi! tabola28@gmail.hu :)


mármint .com? :D átküldtem amúgy.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 24, 22:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
stockigabi írta:
Idézet:
Faja értem, köszi! tabola28@gmail.hu :)


mármint .com? :D átküldtem amúgy.

üdv,
Gábor


Nem nem, .hu nem .com :D és nem jött meg, szóval ha megkérhetek akkor a tabola28@gmail.hu ra küld el megint. köszi! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 25, 14:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
tab28 írta:
stockigabi írta:
Idézet:
Faja értem, köszi! tabola28@gmail.hu :)


mármint .com? :D átküldtem amúgy.

üdv,
Gábor


Nem nem, .hu nem .com :D és nem jött meg, szóval ha megkérhetek akkor a tabola28@gmail.hu ra küld el megint. köszi! :)


hi azt nem veszi be a yahoo mint email cím :D de rápróbálok még1szer. Na most benyelte.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 27, 21:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
És ti mit ajánlanátok, ha javarészt utakon szeretnék menni kicsi extrákkal de néha kimennék terepre sétamotorozgatni?
Először az LC4 640 re gondoltam, de a terepre célszerűbb a 400 as mert ugye 45 kilóval könnyebb.... Szóval?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 27, 22:08 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
tab28 írta:
És ti mit ajánlanátok, ha javarészt utakon szeretnék menni kicsi extrákkal de néha kimennék terepre sétamotorozgatni?
Először az LC4 640 re gondoltam, de a terepre célszerűbb a 400 as mert ugye 45 kilóval könnyebb.... Szóval?


itt sok 950-990 adventure van tehát nem hiszem a súly izgatja őket :D

a 640 biztos jobb nyomatékban, a váza azoknak nagyrészt ugyaz az, tehát a 45 kg ot nem értem. Az új duke-nál van kemény 10 kg különbség a 390 és a 690 között.

LC4 nél is kb annyi lehet csak. Hacsak nem valami tisztán krossz gépet néztél.

Én meg vagyok elégedve a 390-es teljesítményével, nem gondolom hogy kevés. Laza csoszogásra erdei, földes útra meg bármivel lehet menni. Gumi jobban számít. Enyémen erősen aszfalt gumi van, így 20 nál gyorsabban amúgy sem megyek földúton.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 27, 22:34 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
stockigabi írta:
tab28 írta:
És ti mit ajánlanátok, ha javarészt utakon szeretnék menni kicsi extrákkal de néha kimennék terepre sétamotorozgatni?
Először az LC4 640 re gondoltam, de a terepre célszerűbb a 400 as mert ugye 45 kilóval könnyebb.... Szóval?


itt sok 950-990 adventure van tehát nem hiszem a súly izgatja őket :D

a 640 biztos jobb nyomatékban, a váza azoknak nagyrészt ugyaz az, tehát a 45 kg ot nem értem. Az új duke-nál van kemény 10 kg különbség a 390 és a 690 között.

LC4 nél is kb annyi lehet csak. Hacsak nem valami tisztán krossz gépet néztél.

Én meg vagyok elégedve a 390-es teljesítményével, nem gondolom hogy kevés. Laza csoszogásra erdei, földes útra meg bármivel lehet menni. Gumi jobban számít. Enyémen erősen aszfalt gumi van, így 20 nál gyorsabban amúgy sem megyek földúton.

üdv,
Gábor


Sajnos egyre kevesebb LC8 tulaj van, legalábbis itt a fórumon,
és bizony izgatja őket a súly, de az élményfaktor kárpótol!

A súlyokról:
LC4 Adventure ~ 150-160Kg
LC4 Enduro ~ 135Kg
EXC 400 ~ 110Kg

Az LC4-ek szervíz intervalluma 5000Km, az EXC-k üzemórásak, mivel verseny technika.

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 28, 4:01 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
Idézet:
Sajnos egyre kevesebb LC8 tulaj van, legalábbis itt a fórumon,
és bizony izgatja őket a súly, de az élményfaktor kárpótol!

A súlyokról:
LC4 Adventure ~ 150-160Kg
LC4 Enduro ~ 135Kg
EXC 400 ~ 110Kg

Az LC4-ek szervíz intervalluma 5000Km, az EXC-k üzemórásak, mivel verseny technika.


hi

Ezt sajnálattal hallom, 660 LC4 SM re a könyve 146 ot ír.
400-asnak csak szerelési útmutatót találtam, de az durva cucc majd 400 oldal hogy szedd szét a motor blokk egyes részeit és javítsd.
igen 5000 km fentebb írtam én is.
enyémnek ír 7500-at a könyve de 6k nál is szeretne egyet a moci, így izgalmas talán utána de akkor lenne egy olyan oszlop is.

LC8 Adventure 195-210 kg :D + amennyi extrát rápakolsz. Tehát azzal már nem kellemes mocorogni?

Én mondjuk nem szeretem a nehéz motorokat (már amennyihez volt szerencsém) ez is egy fontos pont volt a kicsi Duke mellett. Katalógus szerint 139 kg de forgalmimba 150 -et írtak.... Igaz rajta volt már a bukó cső, meg tuti fel volt töltve mindennel.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 28, 8:16 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
szabcsab írta:
A súlyokról:
LC4 Adventure ~ 150-160Kg
LC4 Enduro ~ 135Kg
EXC 400 ~ 110Kg


Pontosítanék, az LC4 Adventure szárazon 154 kg, ehhez jön még ugye "némi" folyadék (28 l benzin pl.).
640 enduro/supermoto szintén hasonló nagyságrend, az SC/SXC-k vannak 130-140 kg körül, a 4T EXC-k 120, a nagy 2T-k (250-300) 110, a kicsik (125-200) 105 kg környékén.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 28, 17:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Hát nem igazán sikerült eldöntenem, hogy akkor 400 as vagy 640 est vegyek :\

Gondoltam rá, hogy megnézem előbb a 400 ast utána meg a 640 est... de akkor nagyjából 500 kilómétert kell kocsikáznom. :|
Van még rá 2 hetem hogy eldöntsem...

De idáig elég erősen a 640 felé hajlok...

Közutakra gondolom vadállat a 640 es, de mondjuk ha felteszem az enduró kerekeket akkor terepen milyen élmény a vezetése?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 28, 19:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Közutakra gondolom vadállat a 640 es


Viszonyítás kérdése, Simson után biztos az, nagyköbcentis utcairól vagy akár egy krosszgépről átülve meg gyenge sz@r.


tab28 írta:
de mondjuk ha felteszem az enduró kerekeket akkor terepen milyen élmény a vezetése?


Első-, másod- és harmadsorban: izzasztó.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 29, 7:03 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
tab28 írta:
mondjuk ha felteszem az enduró kerekeket akkor terepen milyen élmény a vezetése?



Orális szex!!! Főleg ha valahova eső után sárba keveredsz be! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 29, 17:25 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
Jimmy írta:
tab28 írta:
mondjuk ha felteszem az enduró kerekeket akkor terepen milyen élmény a vezetése?



Orális szex!!! Főleg ha valahova eső után sárba keveredsz be! :lol:


Az orális szex része az jó csak nem mindegy melyik végén vagy a f...nak.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 30, 6:42 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
stockigabi írta:

Az orális szex része az jó csak nem mindegy melyik végén vagy a f...nak.

üdv,
Gábor



Ha a 640-nel mész terepre,nem kérdés hogy melyik végén fogsz állni!!! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 30, 7:13 
Offline
Titkár
Titkár
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 18:57
Hozzászólások: 3995
Tartózkodási hely: Gyál
Jimmy írta:
stockigabi írta:

Az orális szex része az jó csak nem mindegy melyik végén vagy a f...nak.

üdv,
Gábor



Ha a 640-nel mész terepre,nem kérdés hogy melyik végén fogsz állni!!! :lol:

Terepmotorozásról semmiképp sem vitáznék Jimmyvel, de azért nem mindegy milyen terepről beszélünk! Ahol a 950-ekkel eljártunk, oda a 640 felüdülés. Ahol Jimmyék szivatják magukat az EXC-kkel, az szopó.

_________________
Ha leszáll az est Sir Lancelot, Sir Galahad és én kirontunk a nyúlból...
ESEMÉNYNAPTÁR


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 30, 16:19 
Offline
Törzstag
Törzstag
Avatar

Csatlakozott: 2006 ápr. 12, 20:59
Hozzászólások: 1530
Ez igaz,mert a földúton poroszkálás is terepezés,meg az erzberg is terepezés!! :yeah


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 30, 19:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Szóval akkor hatalmas élményeim lesznek... faja :D

Elég erősen nézegetem ezt az lc4 400-ast... felhívtam a tulajt, azt mondta hogy a forgalmijában 2002-es évjárat van, de alkatrész keresőben 2001-es hard enduroban találtam..

Annyi a gond vele, hogy csak az enduro kerékre lehet kötni a km spirált...mert hogy nem digitális. A supermoto szett hozzá Husqvarna-ról származik és arra nem jó a spirál.. Szóval, a digitális sebességmérőt ezeknél is az elektronikára kell kötni, a trafóra stb? Akkor elvileg ki tudom cserélni a sebesség mérőt úgy, hogy rendesen működjön is? És nézegettem vagy 1 órán át az alkatrészeket, de nem találtam ilyen digitális kijelzőt.. Ezt honnan tudom beszerezni?

No meg a kipufogó... A gyári van rajta, de szeretnék rá Akrapovic dobot.. Hiába barátom a google, sehogy sem találom, hogy milyet kell rá vennem és hogy mennyibe kerül... Esetleg tudtok segíteni? :D Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 30, 19:57 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4915
Tartózkodási hely: Csepel City
Kilométer-órát semmilyen elektronikába nem kell kötni, a kerékről veszi a jelet (mágnes vs. reed-relé megoldással).

KTM-re való Akrapovic dobot újonnan kizárólag a KTM-től tudsz venni. Használtan viszont kb. bárhol...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 motorvásárlás
HozzászólásElküldve: 2014 máj. 31, 14:40 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
tab28 írta:
Szóval akkor hatalmas élményeim lesznek... faja :D

Elég erősen nézegetem ezt az lc4 400-ast... felhívtam a tulajt, azt mondta hogy a forgalmijában 2002-es évjárat van, de alkatrész keresőben 2001-es hard enduroban találtam..

Annyi a gond vele, hogy csak az enduro kerékre lehet kötni a km spirált...mert hogy nem digitális. A supermoto szett hozzá Husqvarna-ról származik és arra nem jó a spirál.. Szóval, a digitális sebességmérőt ezeknél is az elektronikára kell kötni, a trafóra stb? Akkor elvileg ki tudom cserélni a sebesség mérőt úgy, hogy rendesen működjön is? És nézegettem vagy 1 órán át az alkatrészeket, de nem találtam ilyen digitális kijelzőt.. Ezt honnan tudom beszerezni?

No meg a kipufogó... A gyári van rajta, de szeretnék rá Akrapovic dobot.. Hiába barátom a google, sehogy sem találom, hogy milyet kell rá vennem és hogy mennyibe kerül... Esetleg tudtok segíteni? :D Köszi!


A motor súlyát tényleg nézd meg nehogy az legyen hogy a 400 as is 130 kg körül legyen, mert akkor azzal is szívás.

SM kerékre tegyél rá egy bringa mérőt azt kész :D

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 34 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség