KTM Klub fórum

Magyarországi KTM-esek és KTM szimpatizánsok virtuális talákozóhelye...
Pontos idő: 2024 ápr. 28, 13:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 90 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 30, 21:53 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Én is erre gondolta először, csak mivel nem igazán értek még az lc4-hez ezért gondoltam inkább megkérdem nem-e lehet valami más is.

Amúgy, ilyen dolgokat hol tudok venni mint pl olaj szűrők, bowdenek? Mert idáig egy magyar weboldalon sem találtam. És az lehetséges, hogy a 640-es bowdenjei megegyeznek a 400-as bowdenjeivel?[/quote]


Szerintem nem is fogsz. -"csak mivel nem igazán értek még az lc4-hez"-
Nem az LC4-hez kellene értened ,hanem ahhoz, hogy mi hogy müxik. Keress a neten rengeteg alkatrész van .[/quote]

Igen ez jogos. Csak azért kérdezgetet (ha baromságnak is tűnik) mert idáig csak szutyok MZ el meg ilyesmikkel volt dolgom.. A KTM-ekről meg hallottam ezt azt. Szóval na.
Amúgy, szeretnék használt akrapovic dobot venni a 400 asra. Ami exc-n volt az is jó az lc4-re? Mármint elég ha a ccm azonos? vagy mi alapán keressek rá dobot?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 júl. 30, 23:02 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Amúgy, szeretnék használt akrapovic dobot venni a 400 asra. Ami exc-n volt az is jó az lc4-re?


Nem.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 01, 9:28 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Amúgy, szeretnék használt akrapovic dobot venni a 400 asra. Ami exc-n volt az is jó az lc4-re? Mármint elég ha a ccm azonos? vagy mi alapán keressek rá dobot?[/quote]



LC4 alapján gondolom.Nézd meg a neten mind a kettő képét .Mit veszel észre ?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 02, 0:51 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
Amúgy, szeretnék használt akrapovic dobot venni a 400 asra. Ami exc-n volt az is jó az lc4-re? Mármint elég ha a ccm azonos? vagy mi alapán keressek rá dobot?




LC4 alapján gondolom.Nézd meg a neten mind a kettő képét .Mit veszel észre ?[/quote]


nem tudom, mit kellene észre vennem? az exc-n más alakú a dob, fogalmam sincs


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 02, 7:34 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Mondjuk,olyanokra gondoltam,hogy melyik oldalon van, milyen kialakítása van a felfogatásnak,ill. Milyen a cstlakozása. De ha szeretsz fúrni-faragni akkor mz kipufogót is rakhatsz rá. :m30


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 02, 15:15 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
Mondjuk,olyanokra gondoltam,hogy melyik oldalon van, milyen kialakítása van a felfogatásnak,ill. Milyen a cstlakozása. De ha szeretsz fúrni-faragni akkor mz kipufogót is rakhatsz rá. :m30


Ja hogy így értve nézzem meg. Hát már nézegettem, keresgéltem soksok közeli képet de igazából nem nagyon találtam. A felfogatásl meg a csonk átlakítással nem lenne gond (karosszériás vagyok) Csak maga a dob érdekel. Ha mondjuk van egy 450 es exc-s dob akkor az az 50ccm mennyit számítana, ill ha egy lc4 640 esről veszek dobot akkor az a 240ccm különbség az hogy lenne? Mert ugye a motor teljesítménét figyelembe kell vennem a dob kiválasztásánál. Vagy nem?

Használt akrapovic dobot nem találok ami 400 as lc4 en volt. Egy bp-i szervízben azt mondták hogy újat tudnak, felépítéssel együtt, de 150 000 ft körül lenne. Osztrákoknál még drágább.

Na meg lenne még valami. Azon elmélkedtem, hogy a spirális sebességmérő egységet lecserélném digitálisra. De ahhoz átalakítási engedély kell a magyar közlekedési hatóságtól. Valami tapasztalat ez ügyben? Hogy működhet ez az átalakítás? Vagy mivel már volt eredetiség vizsga és ott minden rendben volt egyszerűen építsem át és a következő műszakinál meg rakjam vissza az eredetit?

Ötlet? :\

Ja az Mz-t légyszíves ne is emlegessétek! :|


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 02, 20:47 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Azon elmélkedtem, hogy a spirális sebességmérő egységet lecserélném digitálisra. De ahhoz átalakítási engedély kell a magyar közlekedési hatóságtól.


Szerintem komolyan el kéne gondolkodnod rajta hogy ez a motorozás-dolog tényleg neked való-e...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 10:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
Azon elmélkedtem, hogy a spirális sebességmérő egységet lecserélném digitálisra. De ahhoz átalakítási engedély kell a magyar közlekedési hatóságtól.


Szerintem komolyan el kéne gondolkodnod rajta hogy ez a motorozás-dolog tényleg neked való-e...


Igen ezt már mondtad párszor emlékszem rá ne aggódj... :D De nem kivitelezhető mivel már megvan a motor, átírva stb minden rendben
szóval nem megoldható már :D

Amúgy ezt azért írtad megint mert nem akarok kókányolni műszakilag? :\

Ja ezt az el kellene gondolkodni dolgot felírom nappaliba a falra hogy el ne felejtsem. Úgyhogy nem kell többet emlékeztetned rá ne aggódj! :D

Komolyra fordítva, szerinted hogy oldjam meg a sebességmérős részt? De úúúúúgy, hogy 0 % sufnituningal


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 12:37 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Mi "műszakilag kókányolás" azon ha felszerelsz egy eredetileg is sebességmérőnek (tehát nem barométernek, kakukkosórának vagy szabászcentinek) gyártott sebességmérőt a motorodra? :Think

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 16:27 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
A Rendőrt nem érdekli hogy gyári-e. A vizsgán meg nem számít csak hogy legyen fennt.Még működnie sem kell. A kipuffogót meg minek cseréled le ha jó?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 18:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
Mi "műszakilag kókányolás" azon ha felszerelsz egy eredetileg is sebességmérőnek (tehát nem barométernek, kakukkosórának vagy szabászcentinek) gyártott sebességmérőt a motorodra? :Think


Úgy értem, hogy azt szeretném elérni hogy olyan legyen az egész műszerfal mintha eredeti lenne. Azt akarom hogy minden működjön rajta. Persze az egész fejidomot cserélném a digitális egység miatt, mert ugye az nem egy kis kocka mint ami most rajta van...

Ha csak egy egyszerű sebesség mérőt biggyesztenék rá akkor az hülyén is nézne ki, meg lehet hogy a köv műszakin baszogatnának érte, hogy házilag van "kókányolva" rá...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 18:06 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
A Rendőrt nem érdekli hogy gyári-e. A vizsgán meg nem számít csak hogy legyen fennt.Még működnie sem kell. A kipuffogót meg minek cseréled le ha jó?


Most voltam átíratni és érdeklődtem a sebesség mérő miatt, ott azt mondták, hogy lehet kisebb gond lenne. De hozzá tette jó magyar szokás szerint, hogy " De a Deák Feri segíthet rajta..."
A kipufogót azért szeretném cserélni mert sokkal szebb hangja lenne dbkiller nélkül :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 19:38 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Úgy értem, hogy azt szeretném elérni hogy olyan legyen az egész műszerfal mintha eredeti lenne. Azt akarom hogy minden működjön rajta. Persze az egész fejidomot cserélném a digitális egység miatt, mert ugye az nem egy kis kocka mint ami most rajta van...

Ha csak egy egyszerű sebesség mérőt biggyesztenék rá akkor az hülyén is nézne ki, meg lehet hogy a köv műszakin baszogatnának érte, hogy házilag van "kókányolva" rá...


Eredeti? Miért, a km-óra fényképét akarod csak rátenni vagy mi? :O
A fejidomot mégis minek cserélnéd le?

Érdekes, engem még sose baszogatott senki műszakin, pedig az összes KTM-emen (a mostani a 4.) digitális km-óra volt/van, az utolsó kettőn meg ráadásul nem is a gyári...mondjuk nem is a gyökér KPM-hez vittem vizsgáztatni őket, nincs kedvem egy egész napot elkúrni ilyesmire...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 20:02 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
]

Eredeti? Miért, a km-óra fényképét akarod csak rátenni vagy mi? :O
A fejidomot mégis minek cserélnéd le?

Érdekes, engem még sose baszogatott senki műszakin, pedig az összes KTM-emen (a mostani a 4.) digitális km-óra volt/van, az utolsó kettőn meg ráadásul nem is a gyári...mondjuk nem is a gyökér KPM-hez vittem vizsgáztatni őket, nincs kedvem egy egész napot elkúrni ilyesmire...[/quote]

Ami most rajta van sebesség mérő az egy kocka alakú egység és nem passzolna a helyére a digitális. Ahhoz hogy rá tudjam tenni a digitálisat azt a műanyag keretet (mondjuk műszerfal vagy nem tudom a pontos nevét ami a sebességmérő körül van) is cserélni kell, de ha a műszerfalat is cserélem akkor a mostani fejidomba nem passzolna. Ezért akarom lecserélni az elejét. És így teljesen gyárinak nézne ki, persze egy eredetiség vizsgán megakadna, de a köv műszaki vizsgán nem lenne feltűnő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 20:44 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
de ha a műszerfalat is cserélem akkor a mostani fejidomba nem passzolna.


Miért ne passzolna bele? Olyat faragsz rá, amilyet csak akarsz (a digitális óra 99% hogy kisebb lesz mint az analóg volt)...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 03, 23:04 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
gencsydani írta:
tab28 írta:
de ha a műszerfalat is cserélem akkor a mostani fejidomba nem passzolna.


Miért ne passzolna bele? Olyat faragsz rá, amilyet csak akarsz (a digitális óra 99% hogy kisebb lesz mint az analóg volt)...


Dani, szerintem olyant akar, mint a talán 2003 utáni LC4-ben, illetve az LC8-ban van, és nem az egyszerű biciklist, mint amit te favorizálsz!
Abban az esetben viszont elsem tudja szegény képzelni, mekkora fába vágja a fejszéjét:)
Ha valóban olyant akar, akkor egy százast rádobhat a motorra, és akkor sem tudja megoldani otthon az eddig általa írtak alapján!
Nem akarom bántani, mert már kapott eleget, de ennyi dolgot azonnal variálni a motoron, úgy hogy még szinte nem is ment vele!
Csak a fejét töri folyamatosan az újabb feladatok megvalósításán, és közülünk reméli megtalálni a megváltót,
aki azonnal fújja minden kérdésére a tuti választ, miközben nem veszi észre, hogy gyakorlatilag csak azok vannak jelen a fórumon,
akiknek valamilyen probléma megoldásában kellene segítség!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 17:23 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
szabcsab írta:
gencsydani írta:
tab28 írta:
de ha a műszerfalat is cserélem akkor a mostani fejidomba nem passzolna.


Miért ne passzolna bele? Olyat faragsz rá, amilyet csak akarsz (a digitális óra 99% hogy kisebb lesz mint az analóg volt)...


Dani, szerintem olyant akar, mint a talán 2003 utáni LC4-ben, illetve az LC8-ban van, és nem az egyszerű biciklist, mint amit te favorizálsz!
Abban az esetben viszont elsem tudja szegény képzelni, mekkora fába vágja a fejszéjét:)
Ha valóban olyant akar, akkor egy százast rádobhat a motorra, és akkor sem tudja megoldani otthon az eddig általa írtak alapján!
Nem akarom bántani, mert már kapott eleget, de ennyi dolgot azonnal variálni a motoron, úgy hogy még szinte nem is ment vele!
Csak a fejét töri folyamatosan az újabb feladatok megvalósításán, és közülünk reméli megtalálni a megváltót,
aki azonnal fújja minden kérdésére a tuti választ, miközben nem veszi észre, hogy gyakorlatilag csak azok vannak jelen a fórumon,
akiknek valamilyen probléma megoldásában kellene segítség!


Hali!

pontosan ilyenre szeretném az elejét átrakni: http://www.motorhirdetes.com/motorkepek ... szprem.jpg
(ha érdekel)
Amúgy nem egy bonyolult dolog átépíteni meg átkötni az elektronikát.. mivel műszakin végeztem ezért nekem egyszerűbb.
Ha 100 at rá kell dobni akkor rádobok a gumi is 90 volt párban..nem nagyképűsködésből mondom.
Először 640 est akartam venni de ebben a mocsok szarházi országban nem vezethetem még 2 évig és ezért vettem a 400 ast. így tiszta vagyok ebből a szempontból. Csak a műszerfal nem tetszik, meg nem is működik így.. ezért gondoltam segítséget meg ötleteket kérek és hát megnéztem ezt az oldalt, gondolva hogy KTM-esek, Magyarok, csak barátok lehetnek... Na ja, kapok válaszokat de az oltás jó magyar szokás szerint nem maradhat el.. :) faja de ez vicc xD

Na elnézést kérek mindenkitől hogy segítséget kértem! Az eddigieket meg köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 17:46 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
Ilyesmi műszeregységet, hasonlót, kínált is valaki itt a fórumon, asszem, 25-30 körül talán meg van még neki. Nem original KTM, de szinte ugyanígy néz ki és ha te olyat akarsz rá akkor tegyed, a többiekkel meg ne foglalkozz ha baszogatnak, van itt sok rendes, értelmes tag is, dany is ért valószínűleg a motorokhoz csak egy kicsit egyedi stílusa van :D, te meg igencsak belefutottál, de azért ne add fel :D :m29

Ui.: Az átkötéshez : ha a gyári KTM műszert rakod rá amit szeretnél, lehet, hogy a vízhőfok kijelzéssel lesz egy kis turnéd, mert az analóg műszerfalon, csak egy piros lámpát villant ha eléri azt a bizonyos hőfokot és annyi. A digitálishoz pedig olyan való ami folyamatosan, lineárisan változtatja az ellenállását és abból "számolja" ki, hogy mennyi vonalat mutasson !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 18:57 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Gergő írta:
Ilyesmi műszeregységet, hasonlót, kínált is valaki itt a fórumon, asszem, 25-30 körül talán meg van még neki. Nem original KTM, de szinte ugyanígy néz ki és ha te olyat akarsz rá akkor tegyed, a többiekkel meg ne foglalkozz ha baszogatnak, van itt sok rendes, értelmes tag is, dany is ért valószínűleg a motorokhoz csak egy kicsit egyedi stílusa van :D, te meg igencsak belefutottál, de azért ne add fel :D :m29

Ui.: Az átkötéshez : ha a gyári KTM műszert rakod rá amit szeretnél, lehet, hogy a vízhőfok kijelzéssel lesz egy kis turnéd, mert az analóg műszerfalon, csak egy piros lámpát villant ha eléri azt a bizonyos hőfokot és annyi. A digitálishoz pedig olyan való ami folyamatosan, lineárisan változtatja az ellenállását és abból "számolja" ki, hogy mennyi vonalat mutasson !


Na végre valaki! :D Pont ilyenre vártam, köszi!
Szóval akkor a vízhőfok mérő részt kompletten kell cserélnem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 19:00 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 15, 9:39
Hozzászólások: 1545
Tartózkodási hely: Baranya - Pécs
Gergő írta:
Ilyesmi műszeregységet, hasonlót, kínált is valaki itt a fórumon, asszem, 25-30 körül talán meg van még neki. Nem original KTM, de szinte ugyanígy néz ki és ha te olyat akarsz rá akkor tegyed, a többiekkel meg ne foglalkozz ha baszogatnak, van itt sok rendes, értelmes tag is, dany is ért valószínűleg a motorokhoz csak egy kicsit egyedi stílusa van :D, te meg igencsak belefutottál, de azért ne add fel :D :m29

Ui.: Az átkötéshez : ha a gyári KTM műszert rakod rá amit szeretnél, lehet, hogy a vízhőfok kijelzéssel lesz egy kis turnéd, mert az analóg műszerfalon, csak egy piros lámpát villant ha eléri azt a bizonyos hőfokot és annyi. A digitálishoz pedig olyan való ami folyamatosan, lineárisan változtatja az ellenállását és abból "számolja" ki, hogy mennyi vonalat mutasson !


Srácok :peace:

Nem a levegőbe beszélek, ezt a tortúrát végigjártam, ugyanezt akartam megvalósítani!
Szép lassan összeszedegettem mindent hozzá, mert mindig jött egy újabb buktató, mire minden együtt volt, eladtam a motort!
Ehhez a műszerhez minden elektronikát kikell cserélni, a kábelkötegtől a CDI-ig mindent, műszerfalkonzolt, sárvédőt, bla bla bla.
Ha érdekel részletesebben, hívj fel és elmesélem!

tab28
Nem baszogatásnak szántam, még ha annak is vetted, inkább figyelemfelhívásnak,
hogy gyakorlatilag most már csak a problémák megoldásának a segítségére van igény a fórumon.
Ezekre egyre kevesebb érdemi segítség érkezik, akár ilyen, akár olyan.

Gergő
Régen, mikor még élt rendesen a Klub, a fórum, akkor volt itt élet, de ez sajnos elmúlt!
Van egy-két elvetemült, mint Dani vagy Én, akik figyelemmel kisérik az itteni eseményeket,
próbálkozunk időnként hasznos tanáccsal, tapasztalattal szolgálni, de higgyétek el, ez nem egyszerű!

_________________
Kép
Motoron öt perc alatt többet élsz, mint néhány ember egész életében!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 20:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2014 ápr. 03, 13:21
Hozzászólások: 68
Tartózkodási hely: Tápióság
szabcsab:
Tudom én is, hogy nem lesz egyszerű dolga a kollegának, de hát, ha nem hisz nekünk, hadd csinálja. A végén rájön majd úgyis, hogy azt a sok szerelgetéssel töltött időt sokkal hasznosabb dolgokra is tudta volna fordítani. Meg ha elkezd majd igazán "motorozni" szinte az utolsó dolog lesz a műszerfal amit figyelni fog, nekem legalábbis így van, nem tudom más hogy van ezzel, enduroztam sok éven keresztül, kicsivel, naggyal, jó motorokkal, szarokkal, mikor mi volt :D Egy pár éve SM-ezek csak, de itt is az van, ami kialakult az évek során, hogy akkor pillantok már csak a műszerfalra, ha valami felvillan ami nem megszokott, vagy ha meglátok egy rendőrt vagy egy furcsán parkoló, lehúzott hátsó ablakú autót amiből egy szemétláda fényképeket készít, arra figyelek inkább. Ha nagyon zúg a motor, felváltok, ha dadog akkor vissza, nem izgat a fordulatszámmérő, a sebesség se, csak jöjjek ki a kanyarból amint lehet, legalábbis én így vagyok vele :D Szóval az ilyen dolgokat nem tartom annyira fontosnak. Biztos az is, hogy rengeteg mindent át kell szerelnie, mert hát a technika nem vissza, hanem előre fejlődik és ezért mindenből az újabbat kell majd megvennie, ahogy mondtad, én csak egy példát emeltem ki a sokból! De ha neki számít és szeretné nézegetni akkor hajrá, segítsünk neki, hogy megcsinálja ! Én se vagyok egy öreg tag a klubban :D de azért csatlakoztam, hogy ha gondom lenne segítséget kapjak, vagy ha tudok, akkor adok. dani beszólogat, paff, ilyen a stílusa, szar ügy, de azért mondd értelmeseket is, nem keveset, csakhát.. a stílus. Valaki idetéved mert vett egy KTM-et és nem tud valamit, ami nekünk már természetes azt nem kellene butának nézni. Valószínűleg nem sokan születtek "kíváló KTM szerelő " kitüntetéssel, én sem, de szereltem már annyit ezt a Duke-ot, hogy ihajj :D Na mindegy.... Lehetne ez a klub egy nagyon-nagyon jó fórum, elhiszem, hogy nem egyszerű, így nem is lesz könnyebb!!

tab28:
Mondjuk én első körben az új motoromat megpróbálnám kimotorozni, mert azért egy ilyen 400-ashoz is illik azért egy kis rutint szerezni (ha már megvan akkor bocsi :peace: ) és ha már tényleg frankón megy a powerslide :D akkor meg majd kijön az amit mondtam, hogy inkább figyelem a tájat, a kiforduló autókat, a kisétáló gyerekeket, vagy az elém guruló labdákat.... nem sértés vagy bántás képpen akartam ezt írni, meg szerintem a többiek sem baszogatásképp mondták a dolgokat (remélem:), de motorozd le ezt a szezont és ha bejött az a mit a paripa nyújt és több kell, na akkor állj neki bütykölni szerintem !


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 21:09 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
a gumi is 90 volt párban..nem nagyképűsködésből mondom.


Nem nagyképűsködésből, de jó hülye vagy ha 90-ért vettél rá egy pár gumit :m17

tab28 írta:
Először 640 est akartam venni de ebben a mocsok szarházi országban nem vezethetem még 2 évig és ezért vettem a 400 ast.


Szerintem elég világosan elmondtam hogy hogyan vezethetnél teljesen legális módon a 640-esnél lényegesen dinamikusabb, élvezetesebb motor(oka)t is, de mintha a falnak beszéltem volna...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 21:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
a gumi is 90 volt párban..nem nagyképűsködésből mondom.


Nem nagyképűsködésből, de jó hülye vagy ha 90-ért vettél rá egy pár gumit :m17

tab28 írta:
Először 640 est akartam venni de ebben a mocsok szarházi országban nem vezethetem még 2 évig és ezért vettem a 400 ast.


Szerintem elég világosan elmondtam hogy hogyan vezethetnél teljesen legális módon a 640-esnél lényegesen dinamikusabb, élvezetesebb motor(oka)t is, de mintha a falnak beszéltem volna...


-
Ausztriában nem találtam 80-90%-os használt gumit rá és nagyon gyorsan kellett és úgy voltam vele, hogy ha már veszek akkor jót veszek.

Tudom igen mondtad, de nem találtam olyat ami 35 Kw-s. Mostmár megvan ez a 400 as beérem vele aztán majd lesz másik. amiket meg találtam azok nem tetszettek


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 21:45 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Ausztriában nem találtam 80-90%-os használt gumit rá és nagyon gyorsan kellett és úgy voltam vele, hogy ha már veszek akkor jót veszek.

Tudom igen mondtad, de nem találtam olyat ami 35 Kw-s.


Mert itthon nyilván nem árulnak gumit :star

Erre inkább nem mondok semmit, mert látom hogy legmagasabb alkoholtartalmú zöldség (falra hányt borsó) és csak felidegesíteném magam miatta...

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 21:51 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Gergő írta:
szinte az utolsó dolog lesz a műszerfal amit figyelni fog


Nem szinte, hanem tényleg az az utolsó :D
A magam részéről km-ek ezreit motoroztam le (utcán is) olyan motorral (többel is), amin vagy egyáltalán nem volt km-óra vagy ha volt is, hol működött-hol nem (de inkább az utóbbi) :m24

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 22:22 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
Ausztriában nem találtam 80-90%-os használt gumit rá és nagyon gyorsan kellett és úgy voltam vele, hogy ha már veszek akkor jót veszek.

Tudom igen mondtad, de nem találtam olyat ami 35 Kw-s.


Mert itthon nyilván nem árulnak gumit :star

Erre inkább nem mondok semmit, mert látom hogy legmagasabb alkoholtartalmú zöldség (falra hányt borsó) és csak felidegesíteném magam miatta...



hú te megeszed az életem xD

Itthon nem igazán tudok olyan helyet ahol jó, olcsó használt gumit kapok... ausztriában meg pár euróét lehet jó gumihoz jutni de hirtelen nem sikerült...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 23:14 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
tab28 írta:
Itthon nem igazán tudok olyan helyet ahol jó, olcsó használt gumit kapok


Kb. 10 másodperc guglizással találtál volna jó újat, 60e Ft magasságában vagy alatta.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 04, 23:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
tab28 írta:
Itthon nem igazán tudok olyan helyet ahol jó, olcsó használt gumit kapok


Kb. 10 másodperc guglizással találtál volna jó újat, 60e Ft magasságában vagy alatta.


azzal nincs baj, de el is kell menni érte...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 05, 13:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Most vettél 90 pénzért gumikat .
Minek veszel használtat megint?
Egyébként amennyit ráköltesz erre a régi LC4-re ,annyiból vehettél volna egy "Eredeti" műszerest is. :app:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 05, 15:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Mano1976 írta:
Most vettél 90 pénzért gumikat .
Minek veszel használtat megint?
Egyébként amennyit ráköltesz erre a régi LC4-re ,annyiból vehettél volna egy "Eredeti" műszerest is. :app:


Azért veszek használtat megint hogy legyen raktáron itthon, mert az osztrákoktól elég jókat lehet venni olcsón :D csak ki kell fogni...

Nem találtam semmi mást, csak régebbi lepusztult lc4 400-asokat....és már nem bírtam tovább motor nélkül :|


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 05, 22:45 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2013 dec. 28, 1:59
Hozzászólások: 50
Hi,

Azért a 400 cc jó kell hogy legyen, 390-es Duke-al voltam túrázni2 hete és midenütt tudtam tartani a lépést a 650-1000-es gépekkel. Igaz próbáltunk ésszel menni és autópálya se volt. 140 ig nem hiszem hogy bármi hátrányt kéne érezned a gépeddel.

A fórumot én is követem, és még csak nagyon rövid ideje vagyok itt, viszont érdekel milyen géppel mi történik.

üdv,
Gábor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19, 7:18 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Sziasztok megint!

2 db műszaki kérdésem lenne, A légszűrőt hogyan tisztítsam és hogyan olajozzam a spray-vel? No meg a láncot hogyan állítjátok be? Vettem rá egy új láncot, de a beállításnál ráültettem szegény apám, hogy a lengőkar vízszintesbe álljon és úgy mozog kb 2 cm-t a lánc. De gondolom van egyszerűbb módja is.. Szóval? :\

Támadások jöhetnek megint, de akkor sem vagyok jártas ezekben az ilyen motorok terén... :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19, 9:11 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Légszűrőtisztítás: nekem a Motorex tisztító folyadékja vált be a legjobban, valamilyen pumpás deo jellegű palackba kell beletölteni, egyenletes vékony rétegben besprickolni vele a szivacsot, kicsit megnyomkodni (ekkor felhabosodik), majd langyos vízben kiöblíteni, kinyomkodni. Ha nem vagy elégedett az eredménnyel, megismétled, általában a második után már szép tiszta szokik lenni.
Egy légszűrőmosáshoz kb. fél deci folyadék fogy, úgyhogy - bár nem olcsó a cucc - szerintem anyagilag is megéri.
Olajozás: szintén az egyenletes elosztás a lényeg, ne hagyd ki a felfekvő peremet, illetve a közepén lévő gumidugó alatti részt se. Miután benedvesítetted, nyomkodd meg hogy teljes mélységében átjárja az olaj a szivacsot. Bekenés után érdemes 10-20 percet állni hagyni és mielőtt felteszed a keretre, rongyban vagy papírtörlőben kicsit kinyomkodni belőle a fölösleges olajat. Amúgy a spray szerintem pénzkidobás, fajlagosan vagy 5x annyiba kerül mint a normál légszűrőolaj.

Lánc: könyvben is le van írva hogy akkor megfelelő a feszessége ha az alsó láncvezetőnél megemelve kb. 1 cm-re tudod odanyomni a lengővillához.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19, 9:21 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2013 jún. 12, 9:46
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Szia.
Én, személy szerint benzinbe kimosom, aztán mosószeres meleg vízbe átöblítem.Kirakom száradni azután kis porszívózás.
Mondjuk én olajat használok nem spray-t. a légszűrő széleit zsírral megkenem.
Ennyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 19, 10:35 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Okéoké köszi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 20, 19:39 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Na a mai nap sikeresen lezsibbasztotta a lábaimat ez a kátéem... egyre jobban szeretem :D NA de épp kicsiny falumban köröztem kicsit amikor a színesfémorientáltak felfigyeltek rám, főőőőőőleg mikor a dohánybolt előtt leparkoltam.

Szóval, mivel errefelé nem csak az utcáról lopnak, hanem otthonról is este gondoltam hogy teszek bele ütés, dőlés érzékelős riasztót.
De butább GPS-es "nyomkövetőt" is nézegettem. Valakinek valami ötlete, tapasztalata riasztók terén? Lopásgátlás stb.. Minden megoldás érdekelne!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 20, 20:07 
Offline
Alapító tag
Alapító tag
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 12, 19:38
Hozzászólások: 4916
Tartózkodási hely: Csepel City
Tanulság: a dohányzás veszélyes nemcsak az egészségre, de a motorozásra is.

_________________
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon - de nagyon közel van hozzá!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2014 aug. 20, 22:43 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
gencsydani írta:
Tanulság: a dohányzás veszélyes nemcsak az egészségre, de a motorozásra is.


Na de amikor csak simán elmegyek előttük akkor is szikrázó szemekkel néznek... na mindegy

Szóval valami riasztós lopásgátlós tapasztalat? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 12, 15:44 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2015 feb. 03, 12:49
Hozzászólások: 15
Hat ezt erdemes volt elejtol vegeig atolvasni :lol:

Mivel regen es csak egy evig volt 400-as LC4-esem, pontosan mar nem emlekszem, de ketlem, hogy tul sok hely lenne ott barmilyen riasztonak, raadasul:
- le fogja szivni az akksit, amit nem ilyen jellegu terheleshez mereteztek
- a metalosokat valoszinuleg nemigen fogja erdekelni, hogy a motor kozben vijjog, villog, barcog, beszel vagy szint valt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: LC4 400 és 640 közti különbségek
HozzászólásElküldve: 2015 márc. 27, 22:10 
Offline
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Csatlakozott: 2014 márc. 16, 21:38
Hozzászólások: 90
Tartózkodási hely: Zsámbék
Krucimoto írta:
Hat ezt erdemes volt elejtol vegeig atolvasni :lol:

Mivel regen es csak egy evig volt 400-as LC4-esem, pontosan mar nem emlekszem, de ketlem, hogy tul sok hely lenne ott barmilyen riasztonak, raadasul:
- le fogja szivni az akksit, amit nem ilyen jellegu terheleshez mereteztek
- a metalosokat valoszinuleg nemigen fogja erdekelni, hogy a motor kozben vijjog, villog, barcog, beszel vagy szint valt


Nem tudom elképzelni, hogy mi volt olyan vicces igazából...de mindegy is.

Amúgy, már beszereltem egy qrvafasza riasztót, ami dőlés, ütés stb érzékelős, plusz kapott egy GPS követőt :) És kinyalom a picsáját annak, aki ellopja és kiszereli belőle azelőtt, hogy nem lennék ott a pofájában :) Aksit nem szívja le, minden fasza.

Mostmár, hogy nem mondhatom magam kis amatőr ***-nak, vágom mik a különbségek stb. Csak amikor adásvétel előtt voltam, rohadtul nem tudtam hogy mi legyen, 400 625 640 690. Itt meg aztán magyarosan kaptam infókat :D

A lényeg, hogy már belesz* a rendszerbe és a 400 as után júliusban jön a vadiúj 690 SMC-R ! <3


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 90 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség